Opinie o Stava S.A. w Opole

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Stava S.A.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Stava S.A. o rekrutacji.


Branże: Usługi IT tworzenia oprogramowania i aplikacji

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Stava S.A. w Opole

Były pracownik
Były pracownik

Praca u franczyzobiorcy jak najbardziej na +, właściciele zawsze pomocni oraz życzliwi. Koordynacja w Opolu to jedna wielka pomyłka, ciągłe groźby itd. itp. załatwienie z nimi czegokolwiek graniczy z cudem. Żadnych obowiązków poza patrzeniem w monitor. Zepsuło Ci się auto- "dzwoń do właściciela ponieważ to nie należy w naszych obowiązkach", stłuczka- "dzwoń do właściciela ponieważ to nie należy w naszych obowiązkach". Jak odbiorą telefon to jak wygranie 6 w totka. Największym hitem jest przymusowe zostawanie po godzinach to norma pomimo, że dawałeś dyspozycyjność do danej godziny np. 22 musisz zostać do 23 i rzucić zamówienia ponieważ nic nie ogarniają, jeżeli tego nie zrobisz dostajesz karę 200zł lub teksty typu "poniesiesz konsekwencje za swoje działania", "zostajesz wpisany na listę incydentów, która trafi do właściciela oddziału" i nie ważne, że nie masz jak wrócić do domu czy miałeś swoje prywatne plany. BRAK PRZERW gdy jest duży ruch (dla nich jest zawsze duży ruch) masz ogólnie jeździć 10h i sikać do butelki lub załatwiać dwójkę w krzaku na szybko pomiędzy zamówieniami. Takich firm należy unikać oraz zgłaszać do odpowiednich organów. Wszyscy co siedzą dłużej w tej firmie widzą co się dzieje. Wszyscy franczyzobiorcy pouciekali, restauracje również a kierowców coraz mniej przez ww. zachowania koordynacji. Pozdrowienia dla PREZESA.

Xxx
Kandydat
 Pytanie

Witam, ile czasu czeka się na telefon od rekrutera od momentu wysłania formularza?

Pracodawca

@Pab

PAB, rozumiemy i wiemy, że nie każdy proces rekrutacyjny kończy się pomyślnie dla obu stron - jest to naturalne ryzyko tego biznesu. Niemniej - zawsze nasz team dąży do sytuacji, w której każda z osób, chcących podjąć z nami współpracę, otrzymuje pełne i rzetelne informacje na temat toczącego się procesu rekrutacji czy wdrożenia. Dziękujemy, że podzieliłeś się z nami swoimi spostrzeżeniami. Powodzenia.

Krystian 123
Kandydat

Witam, czy jest na tej stronie franczyzobiorca oddziału Stava ,jestem zainteresowany współpracą z w/w firmą pozdrawiam .

Pracodawca

@Sylwek

Dziękujemy Ci również za rozmowę. Pozostajemy w kontakcie, a tymczasem życzymy powodzenia!

Ja
Kandydat
 Pytanie

Witam, czy są tu franczyzobiorcy? Czy możecie coś powiedzieć o współpracę ze STAVA?

1
Plus48 Nowy wpis
Inne
@Ja

Witam, współpracę ze Stava jako franczyzobiorca zakończyłem, wypowiedziałem umowę bo firma Stava tylko naliczała wyssane z palca kary a jak się rozwijaliśmy i wychodził duży dochód to zmieniała opłaty (podwyższała) i już nie zarabialiśmy. Na papierze wszystko wygląda ok ale zarząd i ludzie zatrudnieni przez Stava do koordynowania oddziału są niekompetentni i toksyczni. Nie polecam franczyzy Stava, strata czasu i pieniędzy.

Natka Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@Plus48

hej, a jakie miasto ?

Franek Nowy wpis
Były pracownik
@Plus48

Popieram w 100% twoje słowa, nie polecam współpracy z tą firmą, najlepiej z daleka trzymać się od nich. Niedługo otwieram swój własny biznes bez franczyzy i narzędzi „za które” trzeba zapłacić ponad 30% przychodu, w końcu może odkopię się z długów po Stavie.

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik

Praca u franczyzobiorcy jak najbardziej na +, właściciele zawsze pomocni oraz życzliwi. Koordynacja w Opolu to jedna wielka pomyłka, ciągłe groźby itd. itp. załatwienie z nimi czegokolwiek graniczy z cudem. Żadnych obowiązków poza patrzeniem w monitor. Zepsuło Ci się auto- "dzwoń do właściciela ponieważ to nie należy w naszych obowiązkach", stłuczka- "dzwoń do właściciela ponieważ to nie należy w naszych obowiązkach". Jak odbiorą telefon to jak wygranie 6 w totka. Największym hitem jest przymusowe zostawanie po godzinach to norma pomimo, że dawałeś dyspozycyjność do danej godziny np. 22 musisz zostać do 23 i rzucić zamówienia ponieważ nic nie ogarniają, jeżeli tego nie zrobisz dostajesz karę 200zł lub teksty typu "poniesiesz konsekwencje za swoje działania", "zostajesz wpisany na listę incydentów, która trafi do właściciela oddziału" i nie ważne, że nie masz jak wrócić do domu czy miałeś swoje prywatne plany. BRAK PRZERW gdy jest duży ruch (dla nich jest zawsze duży ruch) masz ogólnie jeździć 10h i sikać do butelki lub załatwiać dwójkę w krzaku na szybko pomiędzy zamówieniami. Takich firm należy unikać oraz zgłaszać do odpowiednich organów. Wszyscy co siedzą dłużej w tej firmie widzą co się dzieje. Wszyscy franczyzobiorcy pouciekali, restauracje również a kierowców coraz mniej przez ww. zachowania koordynacji. Pozdrowienia dla PREZESA.

Bstok
Były pracownik

Oddział w Białymstoku - godziny nie są elastyczne, najpierw mówią, że to Ty je wybierasz, potem narzucają Ci dzień wcześniej 10 godzinne zmiany od rana do wieczora, w umowie są zapisy, że pracownik ponosi odpowiedzialność i otrzymuje kary za dosłownie wszystko, dzień próbny nie jest płatny, to nie praca, tylko wyzysk.

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Stava S.A.?

Kurier
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Bardzo ładna i profesjonalna dziewczyna prowadząca rozmowę kwalifikacyjną :)

Pytania

głównie pytania ze znajomości topografii miasta

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(45 opinii)
Wyślij CV
logo firmy .NET -Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
logo firmy PHP Backend Developer
Warszawa
GoWork.pl
(543 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant ds. Oprogramowania Sage DPW z j. niemieckim
Katowice
SD Worx Poland Sp. z o.o.
(85 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Inne

Witam, a czy ktoś z was pełni funkcję kierownika regionalnego w firmie? Czy przyjmują w ogóle na tego typu stanowiska osoby z zewnątrz? Czy raczej poprzez awans? Dużo tu przydatnych informacji na temat pracy współpracy na zasadzie franszczyzny, ale nie potrafię znaleźć nic na temat stanowiska kierownika regionalnego niestety... jak praca wygląda w proporcjach jeśli chodzi o prace z biura i mobilność? Jakie zarobki oferują i jakiego doświadczenia oczekuje firma? :)

Franek
Były pracownik
@anonim

Szczerze, system firmy jest skierowany głównie w kierunku zdobywania korzyści finansowych dla Stava, a nie dla kierownika oddziału czy zwykłego kuriera. Większość zysku a nawet cały zabiera Stava, pracownik zarabia mniej już najniższą krajowa. Kierownik grosze a musi używać swojego sprzętu żeby nasycić centralę. Nie polecam rozpoczynania współpracy z tą firmą.

anonim
Inne
@Franek

Rozumiem że firma liczy na zysk ale zabieranie całego przychodu jest dla pracowników demotywujące. Czemu mniej niż minimalna? To przecież niezgodne z przepisami. Kierownik też tak słabo zarabia? Myślałem że jak awans na lepsze stanowisko to i wypłata idzie w górę. Nie jest tak?

Franek
Były pracownik
@anonim

Pracujesz na swoje konto czyli zakładasz firmę, wszystko stoi na Ciebie, samochody, cały sprzęt. To jest franczyza, ale toksyczna. Procentowo oddajesz od 20 do 30% dla Stava, a starym systemie, zaś nowym (tzw przewoźnik) jest jeszcze gorzej, sięga nawet 40%. Przy zdrowiej współpracy oddajesz 5% przychodu dla franczyzodawcy i masz prawo na tym coś zarobić. Na współpracy z Stava tylko dokładasz i nigdy nie wyjdziesz na tym na plus. Po za tym dostępność, w nowym systemie nie musisz być dostępny, ale zarabiasz prawie nic. Odnośnie pracowników, umowy są tak skonstruowane że jest to zgodne z prawem, w końcu trzeba z czegoś zabrać aby utrzymać centralę. Dobrze że zakończyłem z nimi współpracę już jakiś czas temu.

Pracodawca

 Aktualność
Dlaczego warto zostać pracownikiem Stavy?

Zastanawiasz się nad złożeniem CV do Stavy, ale nie jesteś pewien, czy to wakat dla Ciebie? Bierzemy ten temat na warsztat, by pokazać Ci, że praca w Stavie, to świetne miejsce do rozwoju, budowania przyszłościowej ścieżki kariery, ale również kreowanie perspektywicznej branży. 


Wiemy, że dzisiaj to nie „młody i dynamiczny zespół”, „rodzinna atmosfera” czy „owocowe czwartki” są tym, czego poszukuje się na rynku pracy. Mamy świadomość, że nic tak nie motywuje do działania, jak pewność, że jest się ważnym pracownikiem, który ma moc sprawczą, który jest doceniany i godnie wynagradzany za swoją pracę. Wiemy też, jak istotne są rozwój i uczucie pewności, że pracuje się w branży, której wartość rośnie. 


Dlatego właśnie w Stavie oferujemy coś więcej niż świetnie zorganizowane zespoły składające się z młodych i niezwykle zaangażowanych pracowników czy benefity, które są rynkowym standardem. W Stavie nadajemy pracownikowi decyzyjność, sprawczość, możliwość rozwoju, budowanie kariery w niezwykle perspektywicznej branży i całe mnóstwo szans na spektakularne sukcesy. 


Jesteś ważny 


- Można mieć najlepsze pomysły, ogromne zasoby, innowacyjne narzędzia i technologię, ale samodzielnie nie ma szans na osiągnięcie takich efektów, jak we współpracy z zaangażowanym zespołem. Doskonale o tym wiemy i od początku istnienia Stavy z ogromną uwagą budujemy zgrany team, któremu przyświeca myśl, że razem możemy więcej. Dostrzeganie i docenianie człowieka w naszym biznesie jest bardzo ważne na każdym poziomie, nigdy o tym nie zapominamy – podkreśla Grzegorz Aksamit, wiceprezes Stavy. 


W Stavie pracownicy są zatrudniani z ogromną świadomością i pewnością. Każde stanowisko jest dobrze przemyślane tak, by osoba je zajmująca, miała pełne zrozumienie zakresu swoich zadań i możliwości, które ono niesie. To bardzo istotne z perspektywy firmy, by pracownicy mieli poczucie sprawczości, rzeczywistą moc i możliwość podejmowania decyzji. Stava daje dużą swobodę działania w obrębie obranych kierunków rozwoju, co jest odczuwalne w każdym dziale przedsiębiorstwa. 


- Każdy pracownik jest dla nas bardzo ważny i każde stanowisko ma dla nas ogromne znaczenie. Dbamy także o atmosferę i relacje w firmie, bo wiemy, że są one podstawą dobrego teamu i sprawiają, że każdego dnia po prostu przychodzi się do pracy z przyjemnością. Chcemy, by praca z nami w Stavie właśnie taka była – przyjemna, rozwojowa i efektywna – mówi Grzegorz. 


Moc, którą mamy 


Z pewnością w artykułowaniu argumentów wskazujących - dlaczego warto pracować w Stavie - nie może zabraknąć jednego z najważniejszych. To miejsce, w którym niezależnie od tego, gdzie zaczynasz: czy pracujesz jako kurier w jednym z oddziałów franczyzowych, czy zaczynasz pracę na stanowisku IT lub koordynatora procesów logistycznych lub w administracji w naszej siedzibie, to zawsze masz szansę dalszego rozwoju. 


- Wiele osób, które są z nami od lat, zaczynało pracę od najniższych stanowisk. Ich rzetelna praca, rozwój i wysiłek, jaki włożyli w budowanie swoich kompetencji, zaprowadziły ich wyżej w strukturach Stavy. Dziś na stanowiskach managerskich, kierowniczych pracują osoby, które poznały pracę w naszej firmie z każdego poziomu, dzięki czemu doskonale rozumieją procesy, które prowadzimy i mają pełny obraz działania Stavy. Jesteśmy z tego bardzo dumni – podsumowuje Grzegorz Aksamit. 


Przyszłość branży, którą kreujemy 


Branża food delivery w ciągu ostatnich lat przeszła znaczącą transformację. Każdy z poziomu smartfona może kilkoma kliknięciami zamówić jedzenie pod same drzwi. Za tymi paroma kliknięciami stoi szereg rozbudowanych technologii, procesów i systemów, które w dużym zakresie dostarcza Stava. 


- Restauratorzy dziś myślą przede wszystkim o rentowności, optymalizacji kosztów, efektywności. Trudno się dziwić – obserwując rachunki za prąd czy gaz oraz inflację utrzymującą się na wysokim poziomie. Jednak elementy te są ważne także ze względu na rozwój rynku restauracyjnego i coraz większą popularność dostaw jedzenia. Aby wesprzeć restauracje w ich dążeniach, konieczne jest wsparcie technologiczne. Automatyzacja, machine learning, integracja wielu odrębnych systemów pomoże lokalom i dostawcom w organizacji pracy tak, by podnieść efektywność, maksymalizować zyski i minimalizować straty. To bezwzględnie przyszłościowa gałąź rynku okołorestauracyjnego – tłumaczy Grzegorz. 


Niewątpliwie trend jedzenia i zakupów z dostawą do domu będzie się pogłębiał. Obecnie szacuje się, że wartość rynku dostaw jest na poziomie ok. 8,8 mld zł, a w perspektywie najbliższych czterech lat – na koniec 2027 r. – może wynieść nawet 12,6 mld zł. Dane Stavy wskazują, że wartość rynku zamówień online może się nawet podwoić. 


Stava, znana w Polsce jako firma działająca głównie jako franczyza, zajmuje się dostawą jedzenia i zakupów. Niemniej bardzo ważną częścią biznesu Stavy jest właśnie dostarczanie technologii oraz rozwiązań wspierających i organizujących dostawy. Dzięki narzędziom – software Stavy – restauracje optymalizują swoje koszty, bo lepiej i sprawniej są w stanie planować dostawy. Zwiększa się ilość obsługiwanych klientów, dostarczanych posiłków, a nawet usprawnia się system rozliczeń, co jest szczególnie pożądane w tej branży. 


A tak wiele jeszcze przed nami 


- W obszarze usprawniania procesu przyjmowania, organizacji, ale też realizacji dostaw wiele wciąż przed nami, choć naprawdę mnóstwo tzw. kamieni milowych już mamy za sobą. Ciągły rozwój technologii, mnogość obszarów do zagospodarowania czy wciąż pojawiające się wyzwania zapewniają nam jeszcze długą, długą, a wręcz niekończącą się perspektywę pracy. Food delivery to doskonała branża dla osób, które poszukują pracy z perspektywami – podsumowuje Grzegorz Aksamit, wiceprezes Stavy. 


Stava jest firmą, która działa w dość wąskim sektorze rynku gastronomicznego, jakim jest food delivery. Rynek dostaw jedzenia wciąż jednak dynamicznie się kształtuje. To właśnie tutaj możesz rozwijać swoją karierę, budować unikatowe doświadczenie i realizować autorskie projekty, które będą miały rzeczywisty wpływ na rynek dostaw. Wiele udogodnień, usprawnień przed nami, a nowe wyzwania, przed którymi stoi rynek, tworzą kolejne płaszczyzny do zagospodarowania przez technologię. Czekamy na Ciebie.  
Andy
Były pracownik

Co za bzdury, ta firma stoi nad przepaścią, upada większość oddziałów prowadzonych przez franczyzobiorców. Franczyzobiorca musi dokładać do działalności a pracownicy dostają grosze

ex franek
Inne
@Andy

To prawda, sam byłem franczyzobiorcą, na szczęście tylko przez chwilę. Firma nie dotrzymuje obietnic, na papierze wygląda to okej, ale w realu zostawiają Cię samego sobie. Kierownik regionalny, który ma być Twoim wsparciem sam prowadzi oddziały (z miesiąca na miesiąc coraz więcej bo kolejne osoby rezygnują), z których już odeszli franczyzobiorcy, więc nie ma szans doczekać się na jego pomoc. Prezes tej firmy to też żart, przykrywa niekompetencję pracowników i zwala winę na wszystko wokół. Prawie co miesiąc niezgodności rozliczeń - zawsze na korzyść centrali, wszystkiego trzeba pilnować, żeby Cię centrala nie (usunięte przez administratora)

ruma
Inne

Pracuję w tej firmie już dobre pare lat i jestem zadowolony z warunków i atmosfery

Robert
Inne
@ruma

Jak jest tak fajnie to podziel się informacjami do do warunków. Wolałbym wcześniej wiedzieć zanim wyślę papiery. Wypłata jest na plus? Podasz orientacyjne widełki żebym się nie rozczarował?

Lili
Inne

Chciałabym zaaplikować na stanowisko koordynatora procesów logistycznych, bo widzę w internecie, że właśnie poszukują pracownika. Potrzebuję waszej szybkiej odpowiedzi, bo ogłoszenie jest ważne jeszcze 12 godzin, a ja myślę czy złożyć CV! Dajcie mi znać, na czym polega wspomniana w ofercie dyspozycyjność. W jakie dni i o jakiej porze się pracuje? :) Poza tym, napisano o formie zatrudnienia w postaci umowy zlecenie. Czy po dłuższym czasie pracy jest szansa na UoP? Liczę na informacje od Was

anonim
Inne

Znajdę tu osoby, które pracują w centrali, w dziale sprzedaży — bo szukają właśnie specjalisty? Co uważacie o warunkach? Jakieś plusy, minusy? Gdzie zaliczylibyście wynagrodzenie? To prawda, że jest możliwość zdobycia dość dobrej prowizji? ;) Wymagają gotowości do pracy w terenie, chodzi o jednodniowe wyjazdy, czy dłuższe delegacje? Jako fan motoryzacji muszą zapytać, jaki samochód zapewniają? :)

Cam
Inne
@anonim

Jestem klientem w sprawie na Ursynowie i zarówno obsługa restauracji jak i obsługa mnie jako klienta to jest jakaś totalna masakra kropka czasy dostaw dwie trzy godziny a obsługa często nawet nie odpisuje. Jest to totalnie nieprofesjonalne bo tutaj w grę wchodzą pieniądze które ja jako restaurator Po prostu tracę w dużej ilości przez nich

Pytanie
 Pytanie

Czy w Stava S.A. zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?

anonim
Inne

Z czego wynika niewywiązywanie się z obowiązań przez firmę? Chodzi o wykonywane przez nią usługi? Tak myślę, że nikt na własne życzenie nie zawala pracy i zleceń, może potrzebują po prostu ludzi do pracy? Na stronie niby można wysłać aplikację na kurierkę, próbował ktoś? Po jakim czasie się z wami kontaktowali? Jaki mają system rozliczeń? Aaa no i czas pracy jest elastyczny niby, ale z tego co piszecie, to nie można sobie dopasować grafiku. Coś jeszcze was zaskoczyło i nie pokrywa się z ofertą pracy?

Fabryka Pizzy Kijanki Kraków
Inne

Nie polecam współpracy z tą firmą, nie wywiązują się ze zobowiązań, świadczą usługi niskiej jakości, co w konsekwencji powoduje, że restauracja którą obsługują traci klientów. Restaurator z Krakowa

Pracodawca

@Fabryka Pizzy Kijanki Kraków

Szanowni Państwo, przykro nam, że mimo tak wielu pozytywnie przeprowadzonych dostaw do Państwa klientów, negatywnie odnosicie się do naszej współpracy. Mamy świadomość, że wpływ na tę ocenę ma sytuacja, wobec której złożyliście Państwo reklamację. Pragniemy nadmienić, że została ona rozpatrzona pozytywnie, mimo że na zaistniałą sytuację miały wpływ czynniki obiektywne, niezależne od Stavy. Jako Stava nieustannie dbamy o rozwój i usprawnienie naszych usług, by zarówno Państwo, jak również klienci oczekujący dostaw, byli maksymalnie usatysfakcjonowani i zadowoleni z oferowanej przez nas jakości. Mamy szczerą nadzieję, że kolejne dostawy realizowane dla Państwa pozwolą zatrzeć tę przykrą sytuację. W razie jakichkolwiek zastrzeżeń, prosimy o kontakt bezpośrednio z opiekunem regionalnym.

Kolega
Kandydat

Witam.czy ktoś pracuje w stawie w Gorzowie jeśli tak to jak to wygląda ..jakie zarobki są i ile się wychodzi na.miesiac

Ramzes
Pracownik

Mój znajomy pracuje w Staviez ja mam też z nimi swoje "przecięcia" jak na opolskie warunki, to bardzo w porządku firma. Ciekawe case do portfolio

anonim
Inne
@Ramzes

A powiesz coś więcej? Dobrą kasę dają swoim ludziom? Ile godzin w miesiącu trzeba zrobić żeby w miarę dobrze wyjść z kasą?

Pracodawca

 Aktualność
Rozwój? Stava! 


Pozycja Stavy jako lidera na rynku food delivery to zasługa ludzi, którzy nie są anonimowi. Każdy z naszych współpracowników i partnerów tworzy nową jakość w branży. O tych ludziach należy mówić głośno, a co oni sami powiedzieliby o Stavie? 



Stava to brand funkcjonujący obecnie na blisko 60 polskich – lokalnych rynkach oraz na rynku niemieckim. Firma nie mogłaby się tak prężnie rozwijać, gdyby zaangażowani managerowanie, kompetentni i pełni energii do działania pracownicy. Co na to wpływa?  



Nasze wartości 



- Gdyby Stava tworzyła akronim, to byłaby: S – specjaliści, T – technologia, A – ambicje, V – victory, A – akcja. Na pokładzie naszej firmy mamy doskonałych specjalistów, dla których środowisko technologiczne jest naturalne. Wspólnie poszukujemy ambitnych rozwiązań, które wspierają biznes restauracyjny w osiągnięciu rynkowego sukcesu – w gałęzi food delivery. Cieszę się, że stworzyliśmy tak wartościowy team – mówi Grzegorz Aksamit, wiceprezes Stavy. 



Zespół Stavy doskonale zna nadrzędne cele i wartości firmy, ponieważ sam je wyznacza. Wszyscy współpracownicy są w równej mierze zaangażowani w procesy decyzyjne i mogą realnie wpływać na działania wdrażane przez firmę. Zarząd ufa sugestiom zespołu, bo wie, że traktuje on firmę jak swój własny projekt, który rozumie biznes na wszystkich swoich szczeblach. 



- Nie ma tu sztucznych barier i ograniczeń nadanych tytułami. Od początku mogłem poznać firmę jako całość, a nie tylko wycinek wykonywanej przeze mnie pracy i dzięki temu szybko obrałem kierunek rozwoju, który miał przynieść dodatkową wartość dla Stavy – podkreśla Jarosław Chłopecki, manager ds. rozwoju sieci, który 6 lat temu zaczynał pracę w Stavie w charakterze kuriera.  



„Moja droga” w Stavie 



Polityka Stavy zakłada, że najlepszy pracownik to taki, który chce się rozwijać. Pracownicy nie czekają biernie na polecenia, bo mają maksymalną możliwą swobodę działań. Najważniejsze jest wykazanie zaangażowania i inicjatywy, które przekładają się na sukces jednostki, a dzięki temu również całej firmy. Ponad 72% zatrudnionych pracowników w centrali firmy to osoby poniżej 35 r.ż., a co więcej - mimo tak młodej kadry - większość, bo ponad 65% załogi, to osoby stanowiące zespół od przynajmniej 3 lat, a 35% pracuje tutaj nawet 5 lat i dłużej! 



- Początki bywają trudne. Pamiętam obawy z pierwszych dni, dziś wiem, że były zbędne. Szybko okazało się, że każdemu życzyłabym takiego startu na ścieżce zawodowej. Koleżanki i koledzy pokazali, że jestem ważna dla Stavy, a oni są tu też po to, by mi pomóc. Dzisiaj, jako specjalistka do spraw administracji, dzięki własnym doświadczeniom w Stavie, mogę wykazać się zrozumieniem potrzeby nowych i obecnych pracowników – komentuje Nikola Morgała, specjalistka ds. administracji. 



Rodzina i przyjaciele – czy to w ogóle możliwe w pracy? 



W Stavie panują przyjacielskie relacje, tworząc tym samym wysoką kulturę organizacji i wyznaczając standardy współpracy. Więzi i przyjaźnie mogą być codziennością również w środowisku biznesowym. W końcu wszyscy mamy ten sam cel. 



- Wcześniej nie sądziłam, że praca i rodzina czy przyjaźń mogą być ze sobą aż tak blisko, ale pracując w Stavie tak to odczuwam! – zaznacza Marta z zespołu ds. rozwoju sieci. Tutaj wzajemnie się szanujemy i wspieramy – jak w rodzinie. Tworzymy zespół, uzupełnianym się, mamy wspólne cele, plany i marzenia. To coś więcej niż czysto zawodowe kontakty. Lubimy się i lubimy spędzać ze sobą czas też poza pracą, to ogromna wartość pracy tutaj. Ta atmosfera jest dla nas wszystkich bardzo ważna – dodaje. 



Nie zatrzymujemy się 



Chęć rozwoju pracowników to gwarant wzrostu firmy. Obok tego potencjału nie można przechodzić obojętnie. Kluczem jest to, żeby każdy czuł się wysłuchany.  


Masz pomysł na swoją karierę w Stavie? Chcesz coś zmienić? Z czymś się nie zgadzasz?  



Słuchamy! 


 
Xxx
Kandydat
 Pytanie

Witam, ile czasu czeka się na telefon od rekrutera od momentu wysłania formularza?

Pracodawca

@Xxx

Dzień dobry! Po wypełnieniu formularza, na wskazany adres mailowy przesyłamy ankietę. Osoby zainteresowane, które odsyłają ankietę i kwalifikują się do współpracy z nami, mogą spodziewać się telefonu w ciągu 2 dni roboczych. Zaznaczamy, że kontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Ignaś
Inne
@Stava S.A.

A później jak przebiega rekrutacja? Jest jedno spotkanie czy kilka etapów? Szybko można dostać informacje o przyjęciu? Każdy dostaje feedback bez względu na wynik?

Pracodawca

@Ignaś

Ignaś, po odesłaniu ankiety, bardzo dokładnie analizujemy udzielone odpowiedzi, weryfikujemy potencjał współpracy. Jeśli nasz ocena jest pozytywna, to kolejnym etapem rekrutacji jest kontakt bezpośrednio ze strony naszego managera. W zależności od wyników tej rozmowy, następują kroki zmierzające ku współpracy - udzielamy kandydatowi informacji o naszej decyzji.

Pab
Kandydat
@Ignaś

W ISTPADZIE 2021 roku zrobiłem ostatnie podejście do Stavy. O dziwo ktoś się odezwał, ale w Kwietniu 2023. Wypełnij obejrzyj, podskocz, potwierdź i jakoś poszło, potem kilka tygodni cudowania, ten na urlopie, ten zajęty, ten ma wyłączony telefon, aż w końcu doszło do video rozmowy. Rozmowa ciekawa, ale bez konkretów. Wydawałoby się obydwaj zadowoleni... i od 18 Maja... cisza. Straciłem kolejny czas.... wiec, nie potwierdzają, nie odpowiadają....

Pracodawca

@Pab

@PAB proces rekrutacji franczyzobiorców jest wieloetapowy i w początkowej fazie zautomatyzowany. W odpowiedzi na każde zgłoszenie kandydatów przesyłamy wiadomość mailową z prośbą o wypełnienie ankiety – taki sam proces obowiązywał w 2021 r. Uzupełnienie ankiety jest niezbędnym elementem rekrutacji. W kwietniu b.r. ponowiliśmy kontakt z osobami, które w przeszłości były zainteresowane podjęciem z nami współpracy. Przeanalizowaliśmy kalendarze managerów pod kątem spotkania, o którym piszesz. W kwietniu oraz w maju 2023 r. były organizowane webinary i spotkania z kandydatami. W każdej chwili jesteśmy otwarci na wyjaśnienie niniejszej sytuacji, prosimy o bezpośredni kontakt z managerem odpowiedzialnym za rekrutację: jaroslaw.chlopecki@stava.eu Jesteśmy pewni, że otrzymasz konkretny i szczegółowy feedback.

Pab
Kandydat
@Stava S.A.

... dziękuję za odpowiedź. Znalazłem swój kanał inwestycji i budżetów, moich ludzi i czasu. Czasem trzeba podjąć decyzję vabank, wam, czy tam temu waszemu rekruterowi się nie udało, więc ja podjąłem. We wtorek odbieram kolejne siedem aut, które zasilą dostawy w Warszawie, zatem... aaa pan z maila... chyba ze dwa tygodnie ganiałem gościa mailami i telefonami.... zanim przekazał mi informację, że jednak on to nic nie wie i mam skontaktować się z panem Tomaszem, rzekomo dyrektorem operacyjnym. Z perspektywy czasu i obserwacji was w Warszawie, jestem zadowolony, że nie chcieliście ze mną pracować. Ograniczenia jakie mam, to tylko ilość sprzętu jaką mogę w miesiącu wprowadzić na rynek...

Pracodawca

@Pab

PAB, rozumiemy i wiemy, że nie każdy proces rekrutacyjny kończy się pomyślnie dla obu stron - jest to naturalne ryzyko tego biznesu. Niemniej - zawsze nasz team dąży do sytuacji, w której każda z osób, chcących podjąć z nami współpracę, otrzymuje pełne i rzetelne informacje na temat toczącego się procesu rekrutacji czy wdrożenia. Dziękujemy, że podzieliłeś się z nami swoimi spostrzeżeniami. Powodzenia.

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest wkład kierownictwa Stava S.A. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Dan
Kandydat

Dzięki za wpis, a powiedz, jak wygląda kwestia wynagrodzenia, na ile można liczyć na start, od czego jest ono zależne? Czy są jakieś dodatki, premie, bo widziałem, że kary są? Jakbyś mógł też napisać za co i ile ewentualnie wynoszą, to byłbym super wdzięczny.

Pracodawca

@Dan

Dan, pragniemy zaznaczyć, że firma Stava nie zatrudnia kurierów. Z pewnością informacje na temat wynagrodzenia i zależności, które wpływają na wysokość pensji są dostępne bezpośrednio w firmie, w której chciałbyś pracować. Pozdrawiamy.

Pracodawca

Szymon, pragniemy zaznaczyć, że Stava nie zatrudnia pracowników na stanowisko kurierów.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, czy oddzwaniają Państwo do wszystkich kandydatów na kuriera którzy wysłali formularz czy tylko do wybranych?

Xxx
Kandydat
 Pytanie

A co jeśli po wysłaniu formularza ankieta nie dotarła na maila?

Pracodawca

@Xxx

Czasem zdarza się, że mail z ankietą trafia do folderu SPAM, więc warto zerknąć, a nuż się tam ukrył :) Jeśli jednak wiadomość przepadła, to zachęcamy do kontaktu mailowego z prośbą o przesłanie ankiety: franczyza@stava.pl Mamy nadzieję, że taką drogą już wszystko przebiegnie pomyślnie.

Zostaw merytoryczną opinię o Stava S.A. - Opole

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Stava S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Stava S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 49.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Stava S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 7 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Stava S.A.?

    Kandydaci do pracy w Stava S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Stava S.A.
2.5/5 Na podstawie 56 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Stava S.A.
Przejdź do nowych opinii