Opinie o DPD Polska w Legnica

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy DPD Polska. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do pracy w DPD Polska na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o DPD Polska w Legnica

Krzych

Tragedia. Od piątku czekam na paczkę. Niejaki kurier Paweł (usunięte przez administratora) roku miał mi ja dostarczyć. Oczywiście nie pojawił się ale na stronie informacja ze nie odebrałem tej paczki. Dzwonie do niego nie odbiera bo po co. Dzwonie na infolinie a tam kolejny nadęty bufon, no jak moja wina i tyle. Mowie cymbałowi ze cały dzień byłem w domu i że mam monitoring na którym nie ma żadnego kuriera przy mojej bramie. Bufon zleca kolejne dostarczenie ale oczywiście ponownie kurier ma nie po drodze. Kolejny telefon na infolinie no i kolejny As przy telefonie. Oczywiście paczki nie ma, informacji brak. Najgorsze jest to ze wczoraj nadano kolejna paczkę DPD no i podobna sprawa nie odebrana bo nie nie było. Sęk w tym ze jestem cały czas na miejscu. Kiedyś podobnie robiła pewna firma o nazwie siódemka.

JACEK

NAJGORSZY ODDZIAŁ DPD W LEGNICY.PRZESYŁKA ZAREJESTROWANA W ODDZIALE 18-09-2019,BRAK DORĘCZENIA. 24-09-2019 ZWROT DO NADAWCY.BEZ PODANIA PRZYCZYNY.BEZ KONTAKTU Z ODBIORCĄ(PODANY BYŁ NR TELEFONU) BRAK SŁÓW ABY OPISAĆ NIEKOMPETENCJE. PROSZĘ DPD LEGNICA OMIJAĆ BARDZO SZEROKIM ŁUKIEM.

Frutti

Kurier Jerzy co a burak!!! Facet jest kurierem a zachowuje sie jakby wszystkie rozumu pozjadal. Nie miły. Nigdy więcej nic nie zamówię przez dpd!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Frutti

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

C4
@DPD Polska

W odpowiedzi otrzymają Państwo wiadomość mailową z numerem reklamacji ale bez treści reklamacji dzięki czemu dpd może dowolnie moderować treść reklamacji, która zostaje wpisana w formularz kontaktowy. :) Jeżeli chcesz posłuchać kłamstw możesz także zadzwonić na infolinię lub użyć czata z konsultantem. (mam kilka zapisanych rozmów na czatach z których jedna przeczy drugiej i wszyscy pięknie kłamią) a to przyczyny techniczne a to nadawca zmienił czas doręczenia (o czym okazuje się nadawca nie wie a to chory kurier a to coś tam jeszcze)

Piotr

Tragedia. Paczka miała zostać dostarczona w czwartek. Kurier się rozchorował, ok zdarza się. W piątek paczki nie dostarczą z niewiadomych przyczyn. Dostarczą mi ją w poniedziałek. Żenada.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Piotr

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

C4
@DPD Polska

W odpowiedzi otrzymają Państwo wiadomość mailową z numerem reklamacji ale bez treści reklamacji dzięki czemu dpd może dowolnie moderować treść reklamacji, która zostaje wpisana w formularz kontaktowy. :) Jeżeli chcesz posłuchać kłamstw możesz także zadzwonić na infolinię lub użyć czata z konsultantem. (mam kilka zapisanych rozmów na czatach z których jedna przeczy drugiej i wszyscy pięknie kłamią) a to przyczyny techniczne a to nadawca zmienił czas doręczenia (o czym okazuje się nadawca nie wie a to chory kurier a to coś tam jeszcze)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak przebiegła Twoja rozmowa kwalifikacyjna w firmie DPD Polska? Napisz o swoich odczuciach ze spotkania. Czy coś Cię zaskoczyło w oferowanych warunkach współpracy? Opowiedz nam o tym.
logo firmy Key Account Manager (pompy ciepła)
Legnica
DTH Selection
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Legnica
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(74 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
jh
 Pytanie

Mam pytanie gdzie można napisać skargę na oddział firmy paczka po raz drugi została oddana nadawcy.Kurier napisał że było brak zgody na odebranie paczki.Proszę o pomoc

C4
@jh

Możesz skorzystać z formularza reklamacji na stronie DPD (usunięte przez administratora) złożyć reklamację - kliknij tu ale radzę zrobić zdjęcie pulpitu z wprowadzoną treścią. W tej firmie wszyscy pięknie kłamią i co prawda każda moich reklamacji otrzymała numer reklamacji, który został przesłany mi na @ ale już bez treści samej reklamacji a więc masz numer reklamacji ale nie masz jej treści, którą wpisujesz do formularza kontaktowego. Treść ma DPD. Później dostaniesz odpowiedź, że Twoja reklamacja została odrzucona bo - coś tam. Możesz oddać sprawę do Rzecznika konsumenta i wtedy dpd pewnie prześle treść Twojej reklamacji Rzecznikowi. Możliwe, że to już nie będzie to samo co było wpisywane w formularzu kontaktowym. Sam złożyłem kilka reklamacji ponieważ kurier podobno był i nie zastał nikogo - co było kłamstwem a później na infoliniach dowiadywałem się, że nadawca zmienił termin doręczenia- co także było kłamstwem po tygodniu paczka została zwrócona nadawcy. Prawdopodobnie chodzi o to że później reklamację może, według pokrętnej logiki dpd składać nadawca, który nie zawsze ma na to czas. Ponieważ w paczce znajdowała się moja rzecz - nadawca był sprzedawcą, zapłaciłem przelewem i od tego czasu zawartość paczki była moja a dpd przez tydzień przetrzymywało mój sprzęt. Domagam się 100 zł dziennie za wynajęcie mojego sprzętu. Nadawca nie może żądać tego co ja bo to już nie był sprzęt nadawcy. Nie mógł mi także przesłać sprzętu inną firmą kurierską ponieważ sprzęt przetrzymywało dpd. :) Od zwrotu do nadawcy po przesyłka dotarła do mnie paczkomatem w 48 h - nadawca musiał jeszcze raz przetestować przedmiot by była pewność że dpd nic nie zrąbało rzucając paczką.

Robin
Inne

Same komentarze klientow. A pracownicy zadoweni?

Andzia

Szczerze nie polecam tej firmy. Zupełny brak profesjonalizmu. Przesiaduję w domu czekając na przesyłkę i zero wiadomości. Kiedy już udało się dodzwonić do Centrali i ustalić datę i godzinę przesyłki (opóźnienie z przyczyn serwisowych firmy) kuriera nadal nie ma. Kolejna interwencja w Centrali , a tam......rzekoma odmowa przyjęcia przesyłki !. Zaczyna się telefonowanie i tłumaczenie od nowa po kolei każdemu konsultantowi o ich pomyłce. Firma nadal twierdzi,że dokonałam odmowy, a okazuję się ,że sąsiadka też czekała na przesyłkę z DPD i to ona dokonała zwrotu. Nie dociera.....odsyłają jedni do drugich. Zamawiam dużo rzeczy ale jednego jestem pewna- nie skorzystam już z usług tej firmy.

0000

Wysylam duzo paczek ale to co zobaczylam w dpd Legnica przeszlo moje oczekiwania.Po 20 dniach i okolo 20 telefonach do centrali wkoncu moj odbiorca otrzymal paczke.To niesamowite ze takie firmy jeszcze sa w dzisiejszych czasach.przestrzegam wszystkich przed tą firma.

Strzałka

Tak czytam te opinie, większość negatywne, i tak się zastanawiam jak to się stało, że u mnie zawsze było ok :D. Z usług DPD korzystałam wiele razy i nigdy nie było problemów. Kurier Bartosz z Jawora zawsze ogarnięty, paczka zawsze dostarczana bez żadnych problemów, a gdy w domu nie było nikogo, to była to kwestia dogadania na luzie :) Wydaje mi się, że największy problem to kurierzy. Jak się trafi na odpowiedniego to i wtedy klient zadowolony :)

klient DPD

Dołączam do grona niezadowolonych adresatów paczek, których firma DPD nie dostarcza. Na stronie o śledzeniu przesyłek wypisują co chcą, od 2 dni czekam na paczkę, której status jest: doręczona odbiorcy. Nikt nie może udzielić rzeczowego wyjaśnienia, kontakt z kurierem niemożliwy, słowem drwina, kpina i (usunięte przez administratora). Dotyczy to oddziału w Legnicy. Odradzam każdemu korzystanie z usług tej firmy.

Alcia
@klient DPD

To samo miałam nie polecam kuriera z św Wojciecha Legnica

Patrycja

DPD tylko w tym rejonie czy we wszystkich jest do (usunięte przez administratora) Jak składam zamówienie to tylko patrzę żeby nie DPD niestety na allegro było tylko kurier i niestety na tych ch*** trafiłam . In Post zamówiłam w pon w środę do 12 miałam zamówienie a tutaj zamówione we wtorek prawie 2 tygodnie temu. Po kontakcie z dziadami zmienili termin dostawy że niby ja zmieniłam . Kurier to tele wyłączony więc dzwoń ile chcesz Cały czas magazynowanie przesyłki (usunięte przez administratora)

Lidia

Kurier Marek, co jeździ po Chojnówie. Niech się nauczy rozmawiać z ludźmi. Jest strasznie chamski i nie miły. Pracuję chyba za karę. Stawia warunki odebrania pączki. Gdy było powiedziane, że mąż idzie na dół po paczkę, ( Domofon nie działa, co każdy raz zaznaczamy przy zamówieniu) to powiedział, że czeka maksymalnie minutę i odjeżdża. Przez tego (usunięte przez administratora) aż się nie chce inny raz zamawiać przez Internet, bo on jeden chyba jeździ po Chojnowie.

Onanaj
@Lidia

Chyba raczej kurier (usunięte przez administratora). Równie miałam szopkę z tym panem . Szerokim łukiem omijam teraz DPD. Skargę na niego składała do głównego oddziału Warszawa a jakie od nich odpowiedzi dostawalam żenada. (usunięte przez administratora)

Onanaj
@Onanaj

Czemu w mojej odpowiedzi do Lidia zostało usunięte imię kuriera MICHAŁ. Napisałam prawidłowe imię kuriera bo to jest MICHAŁ a nie Marek. Wiem że imię znów imię zostanie usunięte adminie.????????

jax

nie polecam pracy w tej firmie kurierskiej.. (usunięte przez administratora) myślą, że idziesz pracować za darmo. na magazynie paczki są rzucane, się rozwalają, potem sami zaklejają nie wiedząc, czy coś z paczki nie wyleciało.. do klientów nie mili, a poza klientem jak już wsiądzie taki kurierek do auta to już w ogóle masakra .. NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!

Ann

Tragedia ..czekam tydzień na przesyłkę...W piątek miała być...kurier z Lubina niby był, lecz ponoć wróciła do Legnicy gdyż mnie nie bylo.a czekałam bo to mega pilne ..to w poniedzialek próba dostarczenia.caly dzień w domu. Dzwonię pod numer. Wylaczony tel..21.00 jakos dotarla. Kurier jakby coś bylo nie tak to dzwoń bo już późno A tam sporo bylo do sprawszania....przesyłka oczywiście uszkodzona więc proszę żeby wrócił i ja zabral...No to JUŻ 2 dni. Czekam. Dzwoniłam na infolinie. Zglaszalam i dalej nie ma kuriera. To jakiś żart. Nigdy więcej nic nie zamówie...

Pablo88

Ta firma to jakaś kpina ,czekam na paczkę od tygodnia ,w opcji ,, śledź paczkę ,, widzę że jest ona magazynowana w Legnicy ale że jest piątek wieczór myślę sobie że kurier z paczką będzie w poniedziałek.czekam cały dzień w domu,godzina 12 , wchodzę ponownie w ,, śledzenie paczki,, i widzę że o godz. 10 rzekomo odmówiłem przyjęcia paczki a o 10:24paczka ma już nadany numer zwtotny do dostawcy , znalazłem numer w necie , słyszę że nie ma takiego numeru , żadnego maila, znalazłem opcje żeby znaleźć kuriera z moją paczka i do niego zadzwonić jednak jest ona aktualnie wyłączona...podobnie jak opcje przekieruj paczkę pod inny adres i zmień termin dostawy ,dzwonię na infolinię ale słyszę od miłego pana że moją paczka została odesłana do dostawcy...bo przecież wcześniej tego nie wiedziałem ale już na pytanie dlaczego mimo iż nikt nie raczył nawet zapukać do moich drzwi już się nie dowiedziałem, żadnej możliwości kontaktu z kim kolejek,uzyskania informacji a co wkur...ia mnie najbardziej prócz tego że taka sytuacja przytrafiła mi się poraz trzeci z DPD to fakt że ktoś robi z człowieka idiotę bo jak inaczej nazwać fakt że czytam o rzekomej odmowie przyjęcia paczki,paczka ważyła ok.40kg rozumiem że pani kurierowi nie chciało się jej targać z samochodu to lepiej pieprzyć że nikt nie otworzył albo coś ale po coś chyba podaję się ten (usunięte przez administratora) telefon żeby się kontaktować w razie czego... reasumując,firma to jakaś żenada,wywalone na klienta,zero profesjonalizmu, mam nadzieję że stracą wszystkich klientów i zamkną to główno ale póki co stanowczo odradzam korzystanie z tej ,, firmy,,.

Demiurg

Witam wszystkich. Jestem przewoźnikiem (wypowiedziałem umowę) dla DPD. Od 9 lat współpraca układała się dobrze. Były czasami były zgrzyty. Od momentu nawiązania współpracy z oddziałem w Legnicy było coraz gorzej. Rok 2019 to już masakra. Na dzisiaj firma szczycąca się wieloma osiągnięciami zalega mi bardzo dużą kwotę. Ciągle słyszę, a to budżet się nie zamknął i brakło kasy, a to osoba odpowiedzialna nie wstawiła czegoś tam, itp. Jest to po prostu chore. A jak sytuacja jest wewnątrz firmy jest taka to nie ma się co dziwić, że kurierzy pracują tak a nie inaczej. W tym miejscu pragnę zaznaczyć, że nie użalam się nad sobą - pokazuję tylko jeden z negatywnych mechanizmów wewnątrz spółki DPD. Odradzam wszystkim przewoźnikom i potencjalnym kurierom pracę dla tego Oddziału. Jest wiele firm kurierskich, które z chęcią zaproponują lepsze warunki współpracy. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Adam
@Demiurg

Witam. Jakiś czas temu pisał pan o swoich doświadczeniach z DPD . Też byłem przewoźnikiem w tej firmie i nie Zaliczam tego okresu do miłych. Współpracuje od lat z Pocztą w Legnicy i Lubinie i trzeba przyznać że poziom normalności jest o niebo lepszy. Najgorszemu wrogowi nie życzę współpracy z tą firmą. Dodam jeszcze tylko , że jeśli pan lub ktoś z pana znajomych chciałby zmienić firmę to zapraszam. Płacę za każdą paczkę nie za STOPA. tel.785544663

Ula M

Tragedia,powiadomienie ,że paczka zostanie dostarczona 13.05 ,paczki brak,numer telefonu kuriera wyłączony od dwóch dni,nie można się w żaden sposób skontaktować ,facet na infolini chamski i niepomocny,twierdzi ,że telefon kuriera mógł się rozładować.Nie polecam !!!!

Ula M

Tragedia,powiadomienie ,że paczka zostanie dostarczona 13.05 ,paczki brak,numer telefonu kuriera wyłączony od dwóch dni,nie można się w żaden sposób skontaktować ,facet na infolini chamski i niepomocny,twierdzi ,że telefon kuriera mógł się rozładować.Nie polecam !!!!

radek

masakra od 10 kwietnia czekam na przesyłkę,0000007793185J, najpierew miała byc 12 kwietnia , nagle jest napisane ze był 13, tylko ze byłem w domu i jakims cudem nie trafił. miała tez być dzisiaj i dalej nic. po prostu masakra

sve

Jedyne czego można się dorobić to nerwicy i zwyrodnień kręgosłupa. Praca dla ludzi o stalowych nerwach. Z

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o DPD Polska - Legnica

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w DPD Polska?

    Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 1 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
DPD Polska
Przejdź do nowych opinii