KINGUIN Poland

1.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o KINGUIN Poland

anonim

(usunięte przez administratora)

Aneta

Wielkie dzięki za szczegółową opinię. Szkoda tylko, że nie napisałeś nic o warunkach zatrudnienia, bo bardzo mnie to interesuje. Czy w KINGUIN oferują umowę o pracę? Z góry dzięki za odpowiedź.

Mikojaj
@Aneta

tak, umowa o pracę jest dla każdego nowego pracownika już od samego początku. Studenci mają jeszcze umowy zlecenie ale to raczej standard w trakcie studiów.

Grażyna
@Mikojaj

To super, że każdy pracownik może liczyć na odpowiednią dla niego umowę. A na jaki czas są one zazwyczaj podpisywane? Jest szansa na umowę o pracę na czas nieokreślony?

Wojciech

Tak pokrótce napiszę kilka rzeczy, które mocno uderzają po oczach, które są niepokojące i nie powinny mieć miejsca w poważnej firmie. Aby zostać zatrudnionym, w wielu przypadkach nie musisz być żadnym specjalistą, wystarczy, że zrobisz dobre wrażenie, potrafisz angielski, inne języki oraz interesujesz się grami komputerowymi - firma zajmuje się handlem kluczami do gier komputerowych, ściślej pośrednictwem przy ich sprzedaży. Posiada kilka oddziałów: Warszawa, Koszalin, Poznań, Bułgaria. Kontakt między pracownikami, współpraca odbywa się w dużej mierze online. Stąd też jednym z podstawowych problemów firmy jest chora struktura organizacyjna, co wiąże się min. z kwestią zarządzania. (usunięte przez administratora) Co zwróciło moją uwagę, jest to, że nie za bardzo możesz mieć swoje zdanie, jeśli masz rację a im to nie pasuje to jest niedobrze. Poważanie mają osoby, które potrafią lać wodę, pracować na alibi, pięknie i dużo mówią, piszą. Swoisty wyścig szczurów... Nie raz spotkałem się z sytuacją, że mnie podkopywano. Oczywiście nie możną było nic zrobić. (usunięte przez administratora)Jeżeli Ty nie bierzesz udziału w tej szopce, tylko naprawdę wykonujesz sumiennie swoją pracę, nie naginając przyjętych zasad, reguł itp... - to jesteś ten zły, nie jesteś kreatywny i nie chcesz współpracować itp. itd... żenujące. Każdego roku w okresie letnio wakacyjnym przychody firmy mocno spadają, wtedy zaczyna się panika. Tną koszty jak mogą i zwalniają ludzi. Sam charakter działalności firmy może zastanawiać. Zarejestrowana w Warszawie ale też jest powiązana z Hong Kongiem. Niby funkcjonuje to na zasadzie outsourcingu...Pracownicy twierdzą, że firma ma duże długi wobec kontrahentów. Zdecydowanie odradzam. Jeżeli szukacie normalnej, stabilnej pracy, w firmie właściwie zarządzanej, zorganizowanej, z formą działalności niebudzącą wątpliwości to tutaj tego nie znajdziecie. Bardzo dużo ludzi się ponabierało, czy to na lepsze wynagrodzenie czy to na pracę w firmie, która mieni się za korporację. Dziś już nie pracują, zostali zwolnieni albo sami odeszli - tak stało się z najbardziej wartościowymi pracownikami, którym naprawdę zależało aby wszytko funkcjonowało tak jak należy. Rotacja w firmie jest ogromna. Jeszcze niedawno zatrudnionych było ponad 200 osób, teraz to jest ok 2 razy mniej...W firmie dzieją się różne dziwne rzeczy. Naprawdę nie polecam, bo można się sparzyć.

Wojciech

Tak pokrótce napiszę kilka rzeczy, które mocno uderzają po oczach, które są niepokojące i nie powinny mieć miejsca w poważnej firmie. Aby zostać zatrudnionym, w wielu przypadkach nie muissz być żadnym specjalistą, wystarczy, że zrobisz dobre wrażenie, potrafisz angielski, inne języki oraz interesujesz się grami komputerowymi - firma zajmuje się handlem kluczami do gier komputerowych, ściślej pośrednictwem przy ich sprzedaży. Posiada kilka oddziałów: Warszawa, Koszalin, Poznań, Bułgaria. Kontakt między pracownikami, współpraca odbywa się w dużej mierze online. (usunięte przez administratora) Co zwróciło moją uwagę, jest to, że nie za bardzo możesz mieć swoje zdanie, jeśli masz rację a im to nie pasuje to jest niedobrze. Poważanie mają osoby, które potrafią lać wodę, pracować na alibi, pięknie i dużo mówią, piszą. Swoisty wyścig szczurów... Nie raz spotkałem się z sytuacją, że mnie podkopywano. Oczywiście nie możną było nic zrobić. (usunięte przez administratora) Każdego roku w okresie letnio wakacyjnym przychody firmy mocno spadają, wtedy zaczyna się panika. Tną koszty jak mogą i zwalniają ludzi. Sam charakter działalności firmy może zastanawiać. (usunięte przez administratora)Niby funkcjonuje to na zasadzie outsourcingu...(usunięte przez administratora) Zdecydowanie odradzam. Jeżeli szukacie normalnej, stabilnej pracy, w firmie właściwie zarządzanej, zorganizowanej, z formą działalności niebudzącą wątpliwości to tutaj tego nie znajdziecie. Bardzo dużo ludzi się ponabierało, czy to na lepsze wynagrodzenie czy to na pracę w firmie, która mieni się za korporację. Dziś już nie pracują, zostali zwolnieni albo sami odeszli - tak stało się z najbardziej wartościowymi pracownikami, którym naprawdę zależało aby wszytko funkcjonowało tak jak należy. Rotacja w firmie jest ogromna. Jeszcze niedawno zatrudnionych było ponad 200 osób, teraz to jest ok 2 razy mniej...W firmie dzieją się różne dzwine rzeczy. Naprawdę nie polecam, bo można się sparzyć.

Nikki

Nie jest to zla firma na star jezeli nie przeszkadzaja nocki i czeste zmiany. Sprzet jest ok pracowalam na gorszym. Budynek tez aczkolwiek mysle ze zarabiac powinno sie wiecej za prace 3 zmianowa. (usunięte przez administratora)

Wiktor
@Nikki

To jak w praktyce wyglądają te częste zmiany? I jak często jest mus iść na nocki? Powiedz więcej.

Edyta
Inne
@Wiktor

Charakter Twojej wypowiedzi bez wątpienia świadczy o tym, że rozważasz podjęcie pracy w KINGUIN Poland. Obecnie firma rekrutuje na stanowisko Customer Service Specialist, Back Office Specialist oraz Senior Payroll Specialist. Czy któraś z tych wymienionych posad spełniłaby stawiane przez Ciebie oczekiwania, czy może interesuje Cię jakaś inna? Proszę, powiedz coś więcej.

Gameskingpoznan
@Wiktor

Wiktor, to wszytko zależy od sytuacji. Jeśli pracujesz na UZ(umowa zlecenie), to sprawa jest prosta. Grafik ustalasz sobie sam, ponieważ nie obowiązuje cie żaden kodeks pracy ani nic, co by cie zobowiązywało do pracy wtedy, kiedy nie chcesz. Innymi słowy, jeśli pasuje cie praca tylko i wyłącznie na ranki, to takie zmiany dostaniesz. Analogicznie jest z nockami, jesli ich nie chcesz to nie moga cie zmusić. Podobnie z dniami pracy, studiujesz zaocznie i nie możesz pracować piątek-niedziela? żaden problem, po prostu piszesz ze nie mozesz i juz. tak samo jesli nie lubisz wstawac w poniedziałki, to tez piszesz ze niechcesz i po sprawie, załatwione. Z tego co wiem to jedyny warunek to mieć minimum 80h czy jakos tak. "Gorzej" jest na UoP (umowa o prace), tutaj niestety nie masz zbyt wiele do gadania. Obowiązuje cie kodeks pracy, co ma swoje plusy i minusy. Grafik ustala ci kierownik, ty mozesz jedynie poprosić o uwzględnienie twoich preferencji, ale nie jest to ich obowiązkiem. Wiec na UoP teksty w stylu prosze tylko o poranki raczej nie przejdą. jeśli nie jestes fanem nocek to tez nie jest tak ze masz cały miesiac na nocna zmiane. Firma wręcz nie chce takich sytuacji i ja osobiście miałem maksymalnie 1/3 miesiąca na nockach. Jęsli chcesz to jasne, możesz mieć więcej. z plusów to dodam ze kodeks pracy przewiduje bonus za prace w godzinach nocnych, jakieś 20% wiecej za godzine (ale wylicza sie to od najniższej krajowej, nie od twojego wynagrodzenia, wiec jest to zawsze około 2zł/h wiecej = 16zł za całą zmiane nocną). Kiedy kończysz nocke o 6 rano, to oczywiście ten dzien juz masz wolny, i nastepny też, dopiero trzeciego dnia możesz isć na poranną zmiane, wiec jest czas się "przestawić".

Programista Php
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa przeprowadzana przez Skype'a z siedzibą w Koszalinie. Najpierw weryfikacja i uszczegółowienie CV (30 minut), później test merytoryczny z programowania (głównie PHP, 2,5 godziny). Test przebiegł w bardzo miłej atmosferze współpracy i dyskusji, nie było suchych pytań z odpowiedziamy dobrze-źle. Można się było nie zgodzić z rekrutującym w sprawie podejścia do problemu, trzeba było dobrze uzasadnić i obronić swoje stanowisko.

Pytania

Pytania zadawane kolejno utrudniały przedstawiony problem. Weryfikacja wiedzy związanej z programowaniem obiektowym. Nie było dziwadeł typu: wolałbyś być bobrem czy kaczką. Było kilka podchwytliwych pytań, na które dobrze znać odpowiedź od ręki, ale wszystko można znaleźć w dokumentacji. Kilka pytań z SQL'a oraz frontenadu (HTML, CSS, JS). Pytania merytoryczne, odpowiednie do rekrutowanego stanowiska.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
ineerefund

I would like to share my experience at Kinguin. I have been working for 1,5 year in Poznan office. The office itself is quite nice and new, it is easy to get there by public transport. Pluses: - people: the colleagues are super nice, ready to help anytime and brighten up your day with a joke; - opportunities: if you are a student or it is your first job, you have a chance to learn new skills, move on the career ladder to the leader position (f.ex. team leader) or transfer to the other position. - benefits: multisport/cafeteria, Medicover, fruit day every Monday, free food day each month, 50% discount for the shop, birthday cake and little plush kinguin mascot :) - flexible working hours: you work in 3 shifts from 6 till 14, from 14 till 22 and from 22 till 6. Also you may have days off in the middle of the week, so you have some spare time for yourself and things you wanted to do but put off because of lack of time. Minuses: - flexible working hours again; it may be pretty hard to stay through the night shifts or have to work at weekend or holiday, when everyone else is having rest; - low salary. Compared to what you can get with your skills at other companies, the salary is a joke; - impossible to gain a raise. You will be fed up with promises that yeah you will get a raise soon, you need to wait a bit and again a bit and again... - you are having a huuuuuge amount of work, you are always busy, you need to think and make decisions quickly and sooth angry customers, which may cause a lot of stress. If you are a sensitive person, that may be actually harsh. Sometimes I came back home and was upset till the rest of the day. But that depends on what kind of person you are really; - you do not feel appreciated for all the effort you make to do your job well; - it seems the firm prefers to chase their overly ambitious plans and projects, no matter if they are risking to turn unsuccessful instead of investing the resources for the valuable people to make them stay in the company and evolve it. So what we have is people keep leaving the firm. Would I recommend Kinguin as an employer? Rather not if you would like to feel appreciated, grow and be rewarded well for your work. However if you are looking for the first place to work and have little experience so far, it's worth trying.

wróżbita

Nie wchodząc w szczegóły. Każdego kto chce sobie polepszyć, nawet nie wiem jak miałby źle obecnie - ostrzegam, nie zmieniaj na tego pracodawcę. Tutaj pasuje świetnie metafora "z deszczu pod rynnę" dodałbym nawet z deszczu pod nieprofesjonalnie zamontowaną rynnę :) Moje sugestie dla KINGUIN Poland: Zatrudniać profesjonalistów a nie bajkopisarzy :)

Edyta
Inne

Dlaczego tak mało udzielacie się na bieżącym wątku? Powinniście wiedzieć, że misją firmy KINGUIN Poland jest zapewnianie sprzedawcom i kupującym z całego świata możliwości bezproblemowego handlu grami wideo po uczciwych cenach na innowacyjnej platformie. Od momentu uruchomienia na początku 2013 roku Kinguin bardzo szybko stał się największą alternatywą dla platform takich, jak Steam, Origin i Battle.net dzięki ponad 4 milionom oddanych klientów. Wnioskuję, iż znajdą się osoby chętne do podjęcia pracy w takim miejscu. Ich ogłoszenia bez problemu znajdziecie w Internecie. A poszukują chociażby Back Office Specialist, czy Customer Service Specialist. Kto zdecyduje się na rozpoczęcie z nimi swojej kariery zawodowej? Dajcie znać w komentarzach!

Peace

Warsaw represent pozdrawia szefostwo. A wystarczyło posłuchać.

anonymous

poczytajcie o g2a tam sie dzialo to samo rok temu xD

Kris
@anonymous

G2A nadal krok przed pingwinem XD

GamesKing

Zalety: 1. Ludzie - zgadzam się z przedmówcami, koledzy i koleżanki z pracy to największa zaleta firmy. Zawsze chętni do pomocy, potrafią rozśmieszyć w każdej chwili, szczególnie po ciężkim czacie. 2. Lokalizacja biura - Parę miesięcy temu przenieśliśmy siedzibę do nowszego, ładniejszego budynku, o wiele bliżej centrum, można dojechać tramwajem bez przesiadki na autobus. Mamy 3 kuchnie, wiele łazienek, automat do kawy, lodówki, darmową kawe/herbatę. 3. Premie/bonusy - Działa to mniej więcej jak pisano wcześniej, i jak to działa w innych firmach. Bezpośredni przełożony ocenia Twoją pracę w oparciu o comiesięczne statystyki. Tych czynników jest kilka. Kwoty również są rożne, ale raczej symboliczne. Bonusy to aktualnie: - MyBenefit - Fruit Day - - Food Day - - Zniżka 50% na nasze produkty - - Tort na urodziny - Ja dodatkowo dostałem maskotkę Kinguinka, ale nie wiem czy jeszcze je rozdają. 4. Kontakt z klientami - a raczej jego brak. Wielki plus tej pracy ze pracujemy tylko i wyłącznie na czatach i e-mailach (tzw. 'tickety'). Zero bezpośredniego kontaktu. Oczywiście, zdarzają się wkurzeni klienci, którzy złorzeczą na czatach. 5. Awanse - są możliwe, szczególnie przy takiej rotacji pracowników. Kiedyś faktycznie było wiele ogłoszeń o wewnętrznych rekrutacjach. Wady: 1. Godziny pracy -Support pracuje 24/7/365, na trzy zmiany. Co miesiąc publikujemy swoją dyspozycyjność i prośby do grafiku, ale Kierownik nie ma obowiązku ich uwzględniać. Zazwyczaj jednak dają ci wolny dzień lub urlop wtedy kiedy chcesz. Oprócz świąt. W te dni jest zakaz brania urlopów lub wolnych dni 2. Workplace - Facebook dla firm. Służy nam do codziennej komunikacji między działami, postowania ważnych informacji. w moim osobistym przekonaniu nie jest to dobre narzędzie do komunikacji istotnych informacji. Codziennie postuje się tam (lub komentuje) mnóstwo ważnych rzeczy, nie sposób tego spamiętać. CTRL + F? Zadziała, jeśli wiesz gdzie szukać. A na wstępie dostajesz dostęp do około 20 grup, z czasem dochodzisz do 30, 40, zależy od stażu i stanowiska. Mamy też coś na kształt firmowego komunikatora, w wersji freeware, wiec po paru dniach stare wiadomości (nawet te bardzo ważne) są po prostu usuwane. 3. Procedury - W Kinguinie nie ma czegoś takiego jak organizacja pracy, czy procedury z prawdziwego zdarzenia. te tzw. 'procedury' to post na Workplace, najczęściej sprzed paru miesięcy/lat, napisany przez osobę, która najczęściej juz tu nie pracuje. Także wchodzisz do grypy na WP i skrolujesz, skrolujesz i skrolujesz, aż znajdziesz właściwy post. A pod nim 20 komentarzy, bo tak tu się update'uje te procedury. W większości przypadków procedura brzmi - rób to i to, bo tak ktoś kiedyś powiedział. Co więcej, kogo zapytasz to da ci inna odpowiedź na to samo pytanie. Bo tu każdy robi po swojemu, tylko luźno trzymając się procedur. Najczęściej takie sytuacje wychodzą na testach - co 2 miesiące jest test z procedur, i wtedy nagle dowiadujesz się ze jest jakaś procedura o której nie miałeś zielonego pojęcia, bo wcześniej w pracy nie spotkałeś się z takim przypadkiem. 4. Wymagania/statystyki - Wymagania są duże. Trzeba znać co najmniej biegle angielski, każdy dodatkowy język to Twój atut. Ciągle zmieniające się procedury, codziennie trzeba sprawdzać po kilkanaście grup na WP żeby być na bieżąco. Co miesiąc dostajesz karte ze swoimi wynikami, statystykami i fakapami. "Targety"są czasami realne do zrobienia, czasami kompletnie wzięte z kosmosu. W sumie typowe korpo. Zakładka z fakapami pozwala ci sprawdzić swoje błędy, najczęściej tutaj nauczysz się najwięcej o aktualnych procedurach. Dosłownie uczysz sie na własnych błędach. 5. Nepotyzm/awanse - Spora część managementu to rodzina prezesa. Na szczęście siedzą w Warszawie albo Bułgarii. Na niższych szczeblach tez to działa podobnie. W sumie tez typowe korpo. Niestety nie liczy sie tu ani Twój staż w firmie, ani kompetencje 6. Rotacja/zwolnienia - najświeższy temat ostatnimi czasy. Pracowałem już w paru miejscach i takiej rotacji to nawet na infolinii nie widziałem. Wiadomo, wakacje to przestój w biznesie, klienci wychodzą czasami na słońce. Podobno co roku jest podobna sytuacja, ale nie na taka skalę i nie w taki nieprzyjemny sposób jak teraz. 7. Płace - bardzo niskie, szczególnie biorąc pod uwagę standardy branży, wymagania oraz rynek pracy w Poznaniu (kasjer w Biedronce zarabia więcej). O podwyżce zapomnij, chyba ze masz układy. Stąd też pewnie taka rotacja. 2000 netto na start, teoretycznie po okresie próbnym masz dostać podwyżkę, ciesz sie jak będzie to 100zł. Ogólnie to firma wygląda jakby miała zaraz zbankrutować. Straciliśmy nasze główne źródło dochodów, stąd też brak pieniędzy na premie, bonusy i podwyżki.

Tomek
@GamesKing

GamesKing - Hej, co masz na mysli mowiac ze nastapila strata głównego źródła przychodów ? Cos nie tak dzieje się z portalem ?

Wasyl
@GamesKing

Coś się stało z Polskim Kinguin ? Region PL na fb przestał istnieć.

Hdd
@Tomek

Zmiany w polityce Steam, jego regionalizacja i wprowadzenie waluty, przez co kinguin i g2a muszą szukać innych sposobów na utrzymanie.

Gamesking
@Tomek

Nie mogę powiedzieć wprost, byłoby to zbyt blisko zdradzania tajemnicy firmy. Powiem tylko tyle, co mówiliśmy oficjalnie klientom. W związku ze zmianą polityki Steam nie możemy sprzedawać pewnych produktów do pewnej bardzo znanej strzelanki co-op. A był to bardzo dochodowy biznes.

Werrico

Jako jedna z osób która sama poleciała ostatnio, postanowiłem dorzucić swoje 3 grosze bo trafia tutaj multum negatywnych opinii z którymi nie do końca mogę się zgodzić. Jako osobnik który spędził w Kinguinie łącznie około 3 lat, zarówno w biurze Koszalińskim jak i Poznańskim myślę że mam dość dobre pojęcie o tym jak to faktycznie wygląda. Here it goes: Pros: - Atmosfera w pracy to zdecydowanie największa zaleta Kinguina. Podstawowe taski bywają męczące a klienci potrafią doprowadzić pracowników do szału. Na szczęście wokół Ciebie znajduje się armia osobników, którzy bardzo chętnie pomogą Ci się uporać z każdym problemem. Na pomoc możesz liczyć od każdego, zarówno od nowych pracowników, seniorów a także od menedżerów którzy z jakiegoś powodu są tutaj powszechnie opluwani - niesłusznie. Benefity były, są i będą. Kody zniżkowe, punkty mybenefit, owoce, seniority program, bonusy na urodziny etc. etc. To że 'tymczasowo' zostaje wstrzymany któryś z benefitów z takich lub innych powodów, nie oznacza, że ich nie ma. Podwyżki, awanse, premie - Wszystko jest, tak jak być powinno, a nawet lepiej. Jeżeli jesteś osobą przebojową, z multum pomysłów w głowie, nie boisz się share'ować swoich opinii i bierzesz czynny udział w rozwoju firmy, to nie masz się o co martwić. W porównaniu do innych firm, podwyżki awanse i premie są w Kinguinie przyznawane kilka razy częściej. W ciągu roku, starający się pracownik jest w stanie awansować dwukrotnie jeśli nie częściej. Na temat samych premii i jak one wyglądają nie chcę się rozwodzić, bo jest ich sporo i działają na różnych zasadach. Rozwój? Jak najbardziej, aczkolwiek w dość niestandardowy sposób. Kinguin jest bardzo dynamiczną firmą, więc bardzo często jako pracownik (zwłaszcza starszy), będziesz dostawał zadania do których w żaden sposób nie będziesz przygotowany i będziesz musiał mocno improwizować. Łączy się to również z opiniami dotyczącymi menedżerów, którzy rzekomo są niekompetentni. Osobiście się z tym nie zgadzam i śmiało powiem, że nie jeden z nich, pomimo braku doświadczenia poradziłby sobie lepiej w innej firmie na stanowisku kierowniczym. Oczywiście są tutaj wyjątki i menedżerowie popełniają również błędy. Ale kto tego nie robi? ;) Również, uważam to za jedną z wielu zalet - Bardzo rzadko człowiek bez wykształcenia czy doświadczenia na stanowiskach kierowniczych ma okazję spróbować swoich sił. Tutaj jest to możliwe, wystarczy chcieć. Co do samych szkoleń i rozwoju: Jeżeli jesteś świeżynką na rynku pracy i brak Ci doświadczenia, to dam głowę że w Kinguinie nauczysz się więcej, niż w innych firmach o podobnych profilach, wystarczy chcieć. Jedyny minus tutaj jest taki - że na na rzeczy których nauczysz się w pracy, nie dostaniesz żadnego papierka - z paroma wyjątkami. Cons: Komunikacja między poszczególnymi unitami bardzo mocno kuleje. Bardzo często bywają sytuacje, w których informacje, procedury etc. są przekazywane bez potrzebnych detali, co mocno utrudnia pracę. Na szczęście sytuacje te są raczej sporadyczne więc to bardziej kwestia do ponarzekania, niż faktyczny minus który powinien wpłynąć na opinie o firmie. To co według mnie jest największym minusem Kinguina, to kompletny brak szacunku i wyczucia względem osób oddanych firmie, z wieloletnim stażem. Oczywiście zrozumiałym jest, że zwolnienia to nic nowego, a tym bardziej nic przyjemnego i działa to na podobnej zasadzie w wielu innych firmach. Aczkolwiek uważam że można takie rzeczy rozwiązywać w bardziej 'ludzki' sposób, zwłaszcza, wobec pracowników którzy poświecili firmie kawał życia. Podsumowując, uważam że praca w Kinguinie nie jest zła i można z niej naprawdę dużo wynieść, zwłaszcza, jeżeli jesteś osobą która dopiero co rozpoczyna swoją karierę i nie ma jeszcze doświadczenia. Jak każda firma, Kinguin ma swoje ups and downs, ale jedno, czego nie można jej zarzucić to stagnacja i brak rozwoju. Jako 3 letni pracownik, który dopiero co odebrał swoje wypowiedzenie, mogę z czystym sumieniem polecić pracę w Kinguinie.

ja
@Werrico

A ja bym z czystym sumieniem nie poleciła firmy, której, wg autora, największym minusem jest brak szacunku i wyczucia wobec pracownika. Wszystkie inne pozytywy, benefity i szanse rozwoju w takich sytuacjach odchodzą na dalszy plan. Szacunek należy się każdemu pracownikowi niezależnie od piastowanego stanowiska i stażu pracy. Jeśli pracodawca nawet tych "oddanych, z wieloletnim stażem" z dnia na dzień zostawia na lodzie w taki sposób, że bez uprzedzenia zwalnia i następnego dnia już masz się nie pojawiać w pracy, to jak potraktuje tych "szeregowych"? Taki pracodawca nie jest wart nawet chwili uwagi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zainteresowany
@Werrico

"..., więc bardzo często jako pracownik (zwłaszcza starszy), będziesz dostawał zadania do których w żaden sposób nie będziesz przygotowany i będziesz musiał mocno improwizować." Czy to oznacza, że firma przydziela zadania pracownikom które wykraczają poza wiedzę i umiejętności pracownika tylko dlatego, że jest starszy stażem? Dość nieodpowiedzialne podejście w mojej opinii. Taka osoba, pomimo dobrych chęci i woli wykazania się, może skopać powierzone mu zadanie i wtedy nie dość, że firma na tym ucierpi to i pracownik poczuje, że nie jest dostatecznie dobry "w oczach firmy" skoro zawiódł gdzie od początku jego szanse były skromne. To, że firma nie przydziela odpowiednich, przygotowanych merytorycznie (i ewentualnie praktycznie) osób do konkretnych zadań wskazuje, że system odpowiedzialności a raczej presja tego by nie być winnym w razie "w" jest olbrzymia. Dalej, napisał Pan że osoby bez doświadczenia czy umiejętności mają możliwość spróbowania swoich sił na stanowiskach kierowniczych. Dlaczego niekompetentna osoba, która nie ma pojęcia o danej firmie, jej sytuacji i wielu aspektach pracy, ma z miejsca odpowiadać za wiele innych osób i ich przyszłość w firmie tylko dlatego, że dano jej szansę "bo chciała"? Nie lepiej w takim razie na takie stanowiska umieszczać osoby z firmy z niższych rang, które wykazały się w danym polu chociaż częściowo, plus, w razie potrzeby pomóc w ewentualnym doszkoleniu by poradziły sobie w nowej roli? To jest o wiele lepsze niż zatrudnienie osoby X tylko dlatego, że potrzeba takiej osoby. Niby firma jest postępowa ale z pańskiego opisu wnioskuję, że osoby decyzyjne nie do końca wiedzą jak nalepiej zarządać personelem. Firma nie tylko zyska bo pracownik się rozwinie ale dodatkowo pracownik poczuje że awans nie był zdecydowany "od tak" a firma rzeczywiście chce mu pomóc stać się lepszym atutem dla niej. Czy mógłby Pan się odnieść do tego?

Dexter
@Werrico

Ta firma miała kiedyś ogromny potencjał w sobie, osoby sprawujące stanowiska supervisorskie potrafiły się wykazać kulturą, zrozumieniem, kompetencja a takze to co w innych firmach kuleje, ludzka natura. Przykro jest patrzeć w jaką stronę to idzie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
NextKeys

Jak wspomniało parę osób - największą zaletą pracy dla Kinguina są... współpracownicy. Zespół młody, ogarnięty, przyjacielski - atmosfera jest świetna. Ale. Zarobki? Słabe. Niewiele ponad 2 tysiące "na rękę", nawet na stanowiskach pseudo-kierowniczych. Podwyżki? Krążą plotki, że ktoś kiedyś je dostał. Kto i kiedy - nie wiadomo. W trakcie rozmowy z bezpośrednim przełożonym jesteś informowany że "podwyżka to tylko kwestia czasu" (ba - że "podwyżka jest już załatwiona i zaraz robimy aneks do umowy"), by później dowiedzieć się że nie masz na co liczyć. I tak w kółko. Wymagania? Olbrzymie - firma nieustannie zmusza pracowników do wypełniania coraz mocniej wyśrubowanych "limitów", na dodatek kompletnie ignoruje fakt, że... pracowników "liniowych" jest po prostu za mało - więc są oni stawiani w sytuacji gdzie nie dość że muszą śrubować "limity" to, na dodatek, muszą nadrabiać braki wynikające z nieobsadzonych etatów. Zgaduj-zgadula - kto dostaje po twarzy jeśli "norma" nie jest wykonana? Kierownictwo, odmawiające zatrudniania nowych ludzi ("bo nie są potrzebni") czy może pracownicy liniowi? Kierownictwo? Zdarzają się jednostki wybitne, ale większość... cóż - niekompetencja, buta, chęć karania za najmniejsze, często totalnie wyimaginowane "przewinienia" - trzy grzechy główne. Jeśli chcesz pracować dla Kinguina, musisz zapamiętać jedno - twarz w kubeł i do łopaty. Jakakolwiek krytyka czy próba podsunięcia nowych pomysłów/rozwiązań w ogromnej większości przypadków kończy się albo, cóż, olaniem sprawy... albo wizytą na dywaniku czy wręcz zwolnieniem. Żeby było śmieszniej - "firma słucha pracowników", jest to im nieustannie wciskane do głów, praktyka zaś wygląda tak, że każda próba zgłoszenia problemu czy pomysłu to jak balansowanie na linie zawieszonej między dwoma wieżowcami - albo się uda... albo nie. Jeśli się uda - gratulacje i podziękowania zgarnie ktoś inny (wyścig szczurów jak jasna ciasna, zwłaszcza w biurze w Poznaniu), jeśli się nie uda - albo kolejna "pogadanka", albo dostajesz wypowiedzenie. Rozwój? Cóż - będzie śmiesznie. Szkolenia? Brak - nie licząc oczywiście szkoleń przygotowujących do wykonywania twojej funkcji. Awanse? Podobno awans dostajesz za wyniki, w praktyce... sami się raczej domyślacie - dzięki tej zmyślnej taktyce stanowiska kierownicze są okupowane przez ludzi którzy nigdy nie powinni tam trafić , co zresztą później rzutuje na wyniki poszczególnych działów. Co zaś się dzieje gdy wyniki spadają? Wina spada na osoby pracujące w tych działach - kierownictwo prędzej zjadłoby własne obuwie niż przyznało, że coś sknocili. Rozwój? Cóż - firma bardzo chce byś się rozwijał, ale nie ma zamiaru dać ci na to nawet złotówki - jakiś czas temu doszło nawet do niezwykle zabawnej wymiany zdań między Panem Prezesem a jednym z chłopaków z IT. Pan Prezes zarzucał im, że ci się "nie szkolą" - na co dostał odpowiedź że i owszem, chłopaki chcieliby robić szkolenia ale fajnie by było gdyby firma postanowiła się do tego dorzucić. Co się stało? Dyskusja, toczona na wewnętrznym, firmowym "portalu społecznościowym" (z braku lepszego słowa) została... usunięta - bo w negatywnym świetle stawiała Pana Prezesa. Co stało się z facetem z IT? Nie wiem, szczerze mówiąc - ale znając standardy tej firmy, najprawdopodobniej został zwolniony. Warunki pracy? Biuro w miarę nowoczesne, wyposażenie (komputery, biurka - i tak dalej) raczej OK. Większość pracowników leci w systemie grafikowym, więc, naturalnie, o rzeczach takich jak "spędzenie świąt w domu" czy "urlop kiedy chcesz, nie kiedy ci pracodawca zaplanuje" możesz zapomnieć. Dość powiedzieć, że jeden z dość wysoko postawionych "szefów" wciskał pracownikom, że rzeczy takie jak "możliwość wzięcia urlopu" czy "L4" to BENEFITY, jakie KOCHANA FIRMA DAJE SWOIM PRACOWNIKOM, choć "wcale nie musi" - a o "znajomości" (czy też raczej "olewaniu") prawa pracy przez osoby zajmujące się "zarządzaniem" pracownikami to legendy krążą. 100% serio, moi drodzy - firma zatrudnia głównie studentów/ludzi młodych i wyciska ich jak cytrynę, korzystając z braku doświadczenia w "użeraniu" się z pracodawcami. Benefity? Standard, jak w każdym korpo - Mybenefit, karta multi-sport, darmowe owoce. Czy kandydować? Moim zdaniem - nie. Wygląda na to, że firma jest w trakcie upadania (ostatni miesiąc to kilkanaście osób zwolnionych "tak o", bez podania jakiegokolwiek powodu - i tak, jestem jednym ze "szczęśliwców" z którymi firma postanowiła się pożegnać bez jakiegokolwiek uprzedzenia, po grubo ponad 2 latach pracy), obecnie wszystkie "benefity" są zamrożone, podwyżki wstrzymane, masowe zwolnienia. To samo powtarza się co roku, właśnie w okresie wakacyjnym - ale nigdy jeszcze na taką skalę, więc wszystko wygląda na to, że z Kinguina to już niewiele zostało.

Gugu
@NextKeys

Potwierdzam. Płacą mało a wymagania wysokie co jest śmieszne. Brak szacunku do osób której pracują i ostatnio w modzie zwalnianie od tak bo why not? Mimo że nie mają powodu bo Dana osoba pracuje rok albo 2 lata. Zwyczajnie cię wywalaja bez powodu. Omijać szerokim łukiem! Pewnie komentarz wykasuja jak i poprzednie negatywne. Porażka a nie poważna firma

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lionelmessi
@NextKeys

To przykre prawdę mówiąc. Firma miała olbrzymi potencjał, szkoda tylko, że wymagania korpo nie są równe warunkom pracy. Podczas gdy ludzie tam pracujący to są chodzące perełki, tak zarząd? Ma jeszcze wiele do nauki. Pomijam już traktowanie LinkedIna jako prywatnego facebooka jednej z głównych osób w firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Negatywne opinie o firmie są ciagle kasowane. To tyle w temacie Kinguina i jego współpracy z GoWork.

Administrator

Czy ktoś wie, jak aktualnie przedstawia się sytuacja KINGUIN Poland na tle innych przedsiębiorstw? Przekazane przez Ciebie informacje mogą okazać się bardzo cenną wskazówką dla osób mieszkających w Warszawa i okolicach oraz poszukujących zatrudnienia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Poinformowany
@Administrator

Negatywne opinie są kasowane. To chyba mówi wszystko o sytuacji w firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bartek
Inne

Zastanawiam się jaki jest powód, że dość dawna nikt z pracowników nie pisze na tym wątku?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
AgataR

(usunięte przez administratora) Witaj Kinguin! Mam pytanie, jak dlugo z reguly zajmuje Wam odpowiedz na aplikacje o prace? Czy wszystkie oferty na waszej stronie sa aktualne?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@AgataR

Witaj AGATAR! Staramy się odpowiadać na aplikację w ciągu tygodnia od jej otrzymania. Wszystkie oferty na stronie www.kinguin.net/jobs są aktualne. Zapraszamy do aplikowania!

Agatar
@KINGUIN Poland

Dziękuję bardzo za odpowiedź! Chciałam jeszcze zapytać czy zatrudniacie też obcokrajowców z wymaganymi językami? To właściwie mój mąż Portugalczyk chciał aplikować na stanowisko Customer Service Specialist:)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
AgataR
@KINGUIN Poland

Dziekuje bardzo za odpowiedz ! Chcialam jeszcze zaytac czy zatrudniacie tez obcokrajowcow z wymaganym jezykiem na pozycje Customer Service Assistance? Moj maz jest Portugalczykiem i jest bardzo zainteresowany praca w Waszej firmie :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@AgataR

Tak, zatrudniamy obcokrajowców. W Dziale Customer Support zależy nam na osobach biegle władającymi różnymi językami obcymi. Zapraszam do aplikowania!

Ochotnik
Inne

Słyszałem, że KINGUIN Poland to świetna firma. Podpowiedzcie czy potrzebują pracowników?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Ochotnik

Cześć! Dziękujemy za zainteresowanie pracą w KINGUIN. Rozwijamy się intensywnie, dlatego wciąż szukamy utalentowanych osób do naszych zespołów Customer Support, Marketing&Design, Development i Sales. Aktualne oferty znajdziesz na stronie: https://www.kinguin.net/jobs Jeśli nie ma tam ciekawej opcji dla Ciebie, po prostu napisz do nas na jobs@kinguin.net

AgataR
@KINGUIN Poland

Witaj Kinguin! Mam pytanie, jak dlugo z reguly zajmuje Wam odpowiedz na aplikacje o prace? Czy wszystkie oferty na waszej stronie sa aktualne?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paweł

Fajna firma - polecam, jedyne co to biuro w Poznaniu słabe ;) ale podobno ma się zmienić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Paweł

Dziękujemy, że dzielisz się swoją opinią Paweł! Tak, zależy nam na tym, aby w biurze poznańskim pracowało się jak najlepiej, dlatego pracujemy nad zmianami. Pozdrawiamy! Zespół KINGUIN Poland

aaa

Witam, interesuje mnie praca na dziale customer support w Poznaniu. Nie posiadam żadnego doświadczenia jeśli chodzi o gry, IT itd. i zastanawiam się czy sobie poradzę? Drugie pytanie, czy wszyscy pracujący z angielskim znają ten język perfekcyjnie? Mój jest na poziomie C1, czy to wystarczy.Rozumiem, że odbędzie się jakieś szczegółowe szkolenie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@aaa

Witaj AAA, Dziękujemy za zainteresowanie pracą w Dziale Customer Support. Zatrudniamy w nim osoby, które wspierają Klientów platformy Kinguin.net na całym świecie. Stąd bardzo dobra znajomość języków obcych jest niezbędna. Oczywiście zapewniamy szkolenia i mentoring dla osób, które zaczynają u nas pracę. Poziom znajomości języków obcych weryfikujemy w procesie rekrutacji. Zapraszamy do aplikowania na stronie: kinguin.net/jobs

aaa

Witam, interesuje mnie praca na dziale customer support w Poznaniu. Nie posiadam żadnego doświadczenia jeśli chodzi o gry, IT itd. i zastanawiam się czy sobie poradzę? Drugie pytanie, czy wszyscy pracujący z angielskim znają ten język perfekcyjnie? Mój jest na poziomie C1, czy to wystarczy.Rozumiem, że odbędzie się jakieś szczegółowe szkolenie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o KINGUIN Poland - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w KINGUIN Poland?

    Zobacz opinie na temat firmy KINGUIN Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w KINGUIN Poland?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 8 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy KINGUIN Poland?

    Kandydaci do pracy w KINGUIN Poland napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

KINGUIN Poland
Przejdź do nowych opinii