Super Poler Monika Kawała

Warszawa

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 4 ocen.

Opinie o Super Poler Monika Kawała

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Super Poler Monika Kawała

eminem

Brak szacunku do ludzi. Jednemu dziękują i obmawiają to nowej osoby i klientów tą poprzednią, okropne często obraźliwe słowa. Wstyd i niski poziom wychowania.

dla wiadomości

Żeby napisać do inspekcji pracy należy wysłać zawiadomienie podpisane konkretnej osoby, bo anonimy urząd nie ma obowiązku sprawdzać. Musi być osoba poszkodowana, by urząd mógł odpisać na skargę.

Folf
użytkownik zarejestrowany

Widze, że całkiem niexle się dzieje w Super Poler Monika Kawała i że jest coraz lepiej, bardzo fajnie, że takie firmy się trzymają

Krzysztof Franek

Nie wiem na jakiej podstawie wypisujecie te plugawe oszczerstwa nie macie cywilnej odwagi podpisać się.Pracuję w firmie Super Poler 4 miesiące jest to pierwsza firma która wypłaca wypłatę na czas - pozdrawiam Panią Monikę

ja

Pani szefowa nie miła,( usunięte przez administratora ) Taki pusty słoik!Lepiej u nich nie pracować bo mogą być problem z wypłatą, w razie czego skarżyć ich do inspekcji pracy!

oszukany

Czemu? Czemu nikt tego nie zgłosi do okręgowego inspekcji pracy? znajduje sie na lindleya 16 piszcie listy anonimowe im wiecej bedzie listow o tym jak firma a raczej pracodawca kłamie i wykorzystuje nas do pracy na czarno wmawiając nam ze umowa sie pisze i jest ale ty jej nie widzisz i nie zobaczysz. Dlaczego Rząd Polski na to pozwala??? Powinni sie zająć tymi pracodawcami jeśli pracujesz na czarno to pracodawca kantuje urząd nie płaci składek ani nic co tobie sie zwróci w emeryturze. podsumowanie: taka firma powinna przemyśleć co robi ze swoich pracowników i jaką krzywde robi... mam nadzieje ze (usunięte przez administratora) zmieni swe myslenie lub zamknie dzialalnosc dla dobra swojego i niech nie wykorzystuja nas!

ela

Super Poler to Gówniana firma szefowa firmy zeroje na pracownikach by spedzic dobre wakacje za granicą na ich koszt.Firma do bani

anonim

Pracuje w tej Firmie dlatego ze jestem starsza juz i trudno znalesc co kolwiek mi innego.Ale ze ta Firma jest(usunięte przez administratora) to potwierdzam Chamy naciagacze kłamczuchy z ludzi ta firma robi zlodzieji i alkoholikow

anonim

Firma Super Poler Moniki Kawała poniża ludzi,należy do tych Firm która nie szanuje ludzi tylko ich wykorzystuje.Pracowałam i wiem jak jest, osoba która napisała dobry komętarz o tej firmie jest to tylko podpucha dla przyszłych kontrachętów lub pracowników.Jest wiele innych firm na których można polegać ale nie na Firmie Super Poler.I zmiejsca dostają umowe

Zostaw opinię o Super Poler Monika Kawała - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Super Poler Monika Kawała