Wszystko zależy co komu pasuje, tak bym powiedział. Firma nie jest zła, czasem tylko trafiają się różni ludzie i to nie tylko dyspo ale też kierowcy. Czasem humory mają i jedni i drudzy, ale jak się poukłada relacje to można normalnie pracować. Sporo firm teraz upada a vos się trzyma i pewnie tak będzie więc to jest spory plus.
Fajnie, że tak obiektywnie oceniasz bez żadnych skrajności. A jakich najważniejszych cech charakteru byś się upatrywał u takiego kandydata, żeby mógł na 100% się tu w firmie odnaleźć i dobrze czuć? Jakieś dodatkowe predyspozycje?
Witajcie. Nie polecam firmy. Rządzą tam dzieci które dobrały się do jakiegoś stażu w pracy. Nie maja umiejętności komunikacyjnych. Nie posiadają kwalifikacji do zarządzania grupami. Jest mi przykro ze to pisze ale odradzam ta firmę. Mają bałagan w głowach, zero tolerancyjni. Polecam łapać doświadczenie w mniejszych firmach a nie globalnych. Im więcej pracowników tym gorzej dla nowych osób. Pozdrawiam czytelników.
Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że firma jest wporządku. Płacą na czas, auta ciągle wymieniają, dobry socjal dla kierowców, są ubezpieczenia, stabilne zatrudnienie. Robota jak robota, czas szybko leci. Można się do różnych mniejszych spraw przyczepić, ale wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.
Jeździsz na takiej scani? Jak wymieniają tabor na nowszy to pewnie i ty się załapiesz. Nowi kierowcy tez dostają na początek stare samochody?
Czy Vos Logistics Polska zatrudnia studentów?
Jako kierowca czy do biura? Jeśli kierowca to do Radomska, jeśli do biura to raczej do Warszawy. Telefony pewnie znajdziesz w necie. Powodzenia
Wiele firm na początku pandemii borykało się z ogromnymi problemami. Ale już do rzeczy: powiedziałeś, że ludzie aktualnie sami się zwalniają z firmy Vos Logistics, co mnie zaniepokoiło. Dlaczego właściwie z własnej woli stamtąd odchodzą - chodzi o zarobki?
Proszę się nie obawiać Pani Agnieszko. Czy jak ktoś napisze jakąś z sufitu informację to powód do niepokoju, myślę że nie. Jeśli źródłem niepokoju są zarobki to zapewniam że jest ok. Czy 9-10 tysia na konto starych dobrych, kierowców to jest źle, choć zawsze może być lepiej. To stabilna firma i niewiele jej można zarzucić. Wypłata na czas, dobre auta, dużo doświadczonych kierowców, jest jedną z nielicznych normalnych i uczciwych, co nieczęsto się trafia na rynku. Także bez obaw droga Pani. Firma jest w dobrej kondycji. Kończę życząc spokoju i proszę nie niepokoić się wrzutkami bez pokrycia, pozdrawiam
@Agnieszka Pracownicy odchodzą z powodu braku profesjonalizmu kadry zarządzającej. Brak szacunku do pracowników oraz niesłowność to standard w Vos Logistics. Firma zatrzymała się na etapie terminowego wypłacania wynagrodzenia co jest dziś standardem w firmach. W skrócie praca typu maksimum wymagań i nic w zamian.
Dobre auta ? Ty chyba koło dobrego auta nawet nie stałeś, a tym bardziej koło dobrej naczepy...
Firma porażka. Brak lodówek w autach. Jazdy po nocach na 15h. Fleety porażka nie znają roboty. Wyjmowanie kart z tacho na 45h pauzy z góry przez biuro z Warszawy przykazane. Usuniecie ten komentarz to zawiadomię odpowiednie organy i klientów vo. Sa.
VOS się kończy, zmiana przepisów (pakiet) dobije tą firmę. Belgijska inspekcja dołożyła swoje za nielegalne żerowanie na ich rynku. Polecam szukać innej firmy,pozdr
Andre może coś polecisz, do jakiej innej firmy naganiasz? Widzę że coś tam słyszałeś, ale fakty słabe. Teraz Vos rozpoczyna ekspansję i jak się zamieszanie ze świrusem skończy to przejmą sporą część rynku ransportu UE i to są fakty. Jeszcze zapragniesz tu pracować, taka prawda
A kto to napisał. Może Pan Czarek? Kolego (usunięte przez administratora) głupot. Kim tą ekspansję mają robić. Niewolnikami. Większość kierowców i spedytorów uciekło. Zostali tylko tacy co się boją że nie znajdą innej pracy a mają nuż na gardle oraz Białoruś i Ukraina. A i oni uciekają.
Ejtam odwal się od Cezarego, facet jest wporzo. W sumie robi dobrą robotę dla firmy i niejednemu pomógł.
Bardzo słabo sie tutaj pracuje, wiecznie jakieś wymagania z kosmosu, wypłaty nie na czas, ciągle trzeba się upominac o swoje. Bardzo dużo kierowców odeszło i z tego co wiem odejdzie jeszcze więcej na wiosne. Ogólnie nie polecam. Przetrwam zimę i też się zwijam
Podasz choć jedną taką sytuację kolego? Nie, bo tak nigdy nie było. Pewnie jesteś kolejnym wspaniałym co nie dał rady odnaleźć się pośród normalnych ludzi. Wyluzuj i nie troluj bo słabo ci idzie.
Zgodzę się z Tobą, że osoby prowadzące mają dziwne pomysły w szczególności "Lion". Ale sprawa wygląda tak, że trzeba potrafić postawić na swoim i tyle. Nie wiem co masz na myśli mówiąc o wymaganiach z kosmosu. Sam długo tu nie pracuje i firma ma swoje +/-, ale o braku wypłaty 10 nigdy nie słyszałem.
Mogę potwierdzić że frma stabilna, wyplacalna, niezła organizacja. Owszem czasem ganiatyki jest sporo, ale generalnie Ok.
Albo robicie paszporty albo siedzicie w domu. Typowy (usunięte przez administratora) Vosa Warszawa. Niech Ukraina robi wizy jak w innych firmach i rusza do UK na Amazona.
To jest firma dobra dla kierowców boczków. Kierowcy jednej trasy. Praca za pół darmo.
Firma nie jest godna polecenia. Wyzysk (usunięte przez administratora) Pracowałem ponad 10 lat. Szkoda czasu na codziennie awantury o wszystko.
Wiśnia, Ursus, Koło czy to nie ty poleciałeś ostatnio za alko, niezła zadyma była na bazie, nie powiem. To ci się nie dziwię, że się żółć ulewa. Ale teraz wszyscy biorą kirowców więc pewnie dasz radę się gdzieś przytulić. Głowa do góry, dasz radę ale nie pij więcej. Alkohol szkodzi na zdrowie.
Firma lipna. Praca po 15 h na dobę. Jazda po nocach na 15h (usunięte przez administratora) stosowany przez biuro w Warszawie. Wyznaczają pauzy 9h trzy dni pod rząd. To wszystko norma. Dojazd do pracy autobusem załadowanym na full Wysiadasz z autobusu robisz pauze 9h i cała noc jazdy na Uk albo na Angers. Na weekend jak wychodzi pauza 45h masz wyjąć kartę z tachografu. W nocy telefon że masz nie spać tylko już jest 8h pauzy i 9.01 start. (usunięte przez administratora) i wyzysk.
Wszystko fajnie tylko powinny wrócić alkomaty. A niektórych to powinno się testować przed wyjazdem z każdej bazy. Głównie Stasia W i jego podopiecznych z Podkarpacia. Tacy ludzie nie powinni jeździć bo jeszcze komuś biedy narobią. Wiadomo że kierowców trzeba ale trzymać skończonych pijaków którzy jeżdżą na ostrym kacu albo nawet po pijaku to przesada. Kombajnem u siebie po polu mógł po pijaku jeździć ale nie po Europie...
(usunięte przez administratora) Naprawdę musi brakować kierowców że go trzymają ale już nie długo bo jego chłopaki szybko uciekają z vosa, ledwo 6 miesięcy przepracują i gulik nie będzie go trzymał. Już nie jest wartowciowy dla firmy.(usunięte przez administratora)
Po 3 latach pracy mogę polecić bo to stabilna firma. Początki nie były latwe bo na miedzynarodówce wcześniej nie jeździłem tylko po Polsce. Pieniądze tu są zawsze na czas bez jakiś dziwnych sytuacji. Roboty mają dużo i ciągle się rozwijają także jak ktoś ma plan na życie to moim zdaniem firma jest ok.
Super, że jesteś zadowolony z zatrudnienia. Napisz, czy podczas transportu masz dobry kontakt z dyspozytorem i jak często dostajesz wolne miedzy trasami. Będę wdzięczny za odpowiedź.
Nie narzekam na relacje międzyludzkie a kontakt jest przez satelitę, to taki komputer.Osobiście wolę chociażby przez telefon człowieka słyszeć no ale tak jest i już. Ja jeżdżę 2 tygodnie w pracy i mam tydzień wolnego, chyba że uzgodnię wcześniej urlop.
Uwaga Na wodza z Warszawy wrabia w fikcyjne mandaty i uszkodzenia ciezarowek ,problem w tym ze placi sie gotowka w Warszawa .Patologia .Pracowalem jako dyspozytor wiec widzialem co sie w w firmie dzieje
Ja pracuje w tej firmie długo i takich doświadczeń jak Ty Dyspozytor jakoś nigdy nie miałem. Kasa co miesiąc się zgadza i zawsze jest na czas, z czym niektóre firmy mają duży problem. I jakoś nie przypominam sobie, aby ktoś mi kazał coś rozliczać się w gotówce, wiem skąd masz takie informacje, słabo trolujesz…
Atut to dla ciebie kasa na czas ? Bo dla mnie to podstawowy obowiązek firmy. W firmie jest masa dupowlazow i kapusiów. Niektórzy wręcz zawodowo kapuja a dokumentację składają w wawie. Można ufać tylko dobrze znanym kumplom.
Firma tragedia. Właściciel ILUMINATA chce szczepić przymusowo wszystkich kierowców albo do zwolnienia. Kierowca traktowany jest jak śmieć. Masz (usunięte przez administratora)na całe tacho. Niektórzy mają przegięcia ponad godzinę. Jak się nie podoba to wypad. ODRADZAM jakikolwiek kontakt z tą firmą. Chyba że chcesz być niewolnikiem.
Cześć może ktoś napisać jak mniej więcej wygląda szkolenie w Radomsku ? Jak rozmawiałem przez telefon mówiłem że nie znam języka obcego dobrze to powiedzieli że to nie problem. Na szkoleniu coś pytają z wiedzy z języków obcych ? Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi.
Chłopie jak sobie wyobrażasz jazdę po zachodzie pośrod obcych nacji bez znajomości języka, pomyśl trochę i się ogarnij. A szkolenie jak szkolenie, nie miałeś nigdy szkolenia? Ej lepiej z takim podejściem daj sobie spokój bo będzie obciach.
Nawet tam nie jedz firma to taki holenderski dziad trans który tonie Na szkoleniu mówią w samych superlatywach a jak wsiądziesz do autobusu to zderzysz się z prawdą która jest całkiem inna
Slyszalem że wzmogli kontrolę nad kierowcami i trochę porzadku robią z wiarą bo się ludzie rozpuścili. Szczególnie w autobusie niektórzy się rozluźniają ale taka uroda drajwerów. Widzę że idzie lekki kryzys to tym co muszą wypić to raczej dobrze zrobi jak nie wsiądą za kółko. W ten sposób sytuacja na pewno się polepszy, będzie normalnie tak myślę.
Witam wszystkich, do jakich krajów trasy najczęściej obsługuje Vos? Pozdrawiam
W zależności gdzie cię dadzą. Na kołach jeździsz Luksemburg Holandia wozisz koła do Skanii na bazie w Kerkrade obsługa DAF i (usunięte przez administratora) Niemcy Holandia średnio w tygodniu dwa a nawet trzy przegięcia tacha nawet ponad godzinę. Baza Oss Anglia Szwecja Beneluks Niemcy Francja a nawet Hiszpania czy Włochy. Ale daj sobie z tą firmą spokój. Chyba że chcesz być niewolnikiem.
Vos kiedyś był spoko teraz niestety firma idzie w bardzo złą stronę jest coraz gorzej a jazda autokarem z tym bydłem bo ludźmi ciężko niektórych nazwać to totalna porażka
Gorzej, nie gorzej, teraz trudne czasy wszędzie. Wirus dobija gospodarki na całym świecie. Ale nazywanie kolegów w ten sposób jest poniżające, jesteś waćpan sam żałosny. I od firmy się odwal bo może ma swoje wady, ale ciągle daje pracę i rynkowo zarobki są ok.
Dokladnie ,sam bylem świadkiem jak szczali i rzygali w autobusie.Firma jest naprawde godna polecenia ,ale pracuje tam bydło ktore jezdzi od 15 lat nie umie sie dogadac po ang. zachowują sie jak z buszu wypuszczeni.Wielcy kierowcy co to nie Oni. (usunięte przez administratora)
Jakie są zarobki kieroców w VOS? Dostałem od nich telefon z propozycją pracy i jestem ciekaw czy warto rozważyć ich propozycję.
I jak z Twoją propozycją pracy w firmie Vos Logistics Polska? Skorzystałeś, czy jednak nie bo nic na ten temat nie dodałeś a od Twojego wpisu minęło już trochę czasu? Wyjaśnisz? Będę wdzięczny.
Hej, czy ktoś mógłby się wypowiedzieć jak wygląda praca na stanowisku spedytora w firmie Vos, jak z organizacją pracy oraz z atmosferą w biurze we Wrocławiu?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Vos Logistics Polska sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Vos Logistics Polska sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 42.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Vos Logistics Polska sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 39, z czego 13 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!