Mediaplanet Publishing House Sp. z o.o.

Warszawa

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 20 ocen.

Opinie o Mediaplanet Publishing House Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Mediaplanet Publishing House Sp. z o.o.

Zuzanna

@Stella, czy te wyzwania zapewniane przez Mediaplanet Publishing House Sp. z o.o. są nie tylko rozwijające, ale również na miarę Twoich możliwości? Możesz liczyć na wsparcie kolegów z zespołu? Jeżeli masz wiedzę na temat aktualności w tej firmie, których znajomość, może być przydatna dla przyszłych pracowników, to proszę Cię o pozostawienie informacji na ich temat na tym forum.

Stella

Wprawdzie bardzo różne są wasze opinie o firmie ale myślę, że idąc do pracy w firmie o takim charakterze pracy jesteśmy świadomi wyzwań jakie zostaną nam postawione. To nie przedszkole!!!!

Magda

Mega atmosfera. Pracowałam dłuższy czas, zmieniłam ze względu na kolejne wyzwania zawodowe. Polecam każdemu, jak to mówią lepszej szkoły biznesu nie znajdziesz. Miejsce w którym mogłam się bardzo rozwinąć. Bardzo dziękuję za możliwość spędzenia tych kilkunastu miesięcy w tak kreatywnym i fajnym otoczeniu. Po zmianie osób które zajmują się teamami sprzedażowymi wymiatacie ! Oby tak dalej! Powodzenia!

Ola

Ogólnie nie polecam pracy w tej firmie. Jest bardzo duży przemiał, nacisk na sprzedaż. Odnajdą się tutaj agresywni sprzedawcy, 90% czasu to praca na telefonie. Brakuje szkoleń, budżetu rozwojowego. Dobra praca dla młodych ludzi, ale raczej trudno wiązać się z nią na stałe. Zespół dynamicznie się zmienia, więc trudno powiedzieć coś więcej o ludziach, którzy tam pracują.

Frezja

Nie polecam. To prawda, że to jest trochę lepsze call center. Zarząd i osoba odpowiedzialna za składanie gazet zajmują się głownie paleniem papierosków, śmieszkami w salce, ich wsparcie jest żadne. Bardzo dużo obgadują i to w bardzo nieelegancki sposob - do wszystkich, gdy osoby obgadywanej nie ma. Oczywiście w twarz nikt nic nikomu nie powie. Na szczęscie znajdują się osoby z odwagą cywilną i przekazują treści zainteresowanej osobie. Bardzo duży przemiał. Pracowałam tam grubo ponad pół roku, w tym czasie przerobiłam 12 osób (!!!). Sam pomysł na biznes pozostawia wiele do życzenia. Za każdym razem musisz przebić sie do firmy do osób decyzyjnych, nie ma stałych kontraktów dla tematów, za każdym razem zaczyna się prace od początku. Nie inwestuje się w rozwój, nie istnieje budżet szkoleniowy, pracownikowi daje się 2-3 szanse, potem out. To jest dobre miejsce do przetrzymania na kilka miesięcy, na czas szukania lepszego miejsca do pracy. Ważne jest to, żeby nie brać sobie do serca tego miejsca i ludzi. Szansę na karierę tam mają wyłącznie lizusy. Ja tego nawet nie umieściłam w CV, bo MP nie jest specjalnie szanowane wśród pracodawców.

Ano
@Frezja 25.08.2017 13:25

Ja w firmie pracuję już ponad 2 lata i absolutnie się nie zgadzam z komentarzem powyżej. Dla osób zaangażowanych praca daje ogrom satysfakcji. Wiadomo, że osoby nie generujące wyniku sprzedażowego powinny szukać pracy w innej branży. Tak więc pewnie nie udało się Tobie zrealizować kampanii na odpowiednim poziomi ;) Ja osobiście gorąco polecam !!!

Zuzanna

@L. dziękuję za odpowiedź. Piszesz, że firma oferuje szkolenia wewnętrzne. Czy są dostępne dla wszystkich pracowników? Jakiego zakresu dotyczą?

L.
@Zuzanna 27.06.2017 11:40

Szkolenia dotyczą organizacji pracy, technik sprzedaży, produktów itp.

ps modulacja głosu- haha

A ja nie polecam, przynajmniej odniosłem wrażenie, że BDM który prowadził rozmowę- nie jest odpowiednią osobą na tym stanowisku, nie docenia wartości i umjętności człowieka, trudno co ocenia bo nawet nie udzielili feedbacku.....

Advice

Pracowałem w Mediaplanet niespełna rok. Z czystym sumieniem mogę napisać, że był to dla mnie bardzo cenny czas. Nauczyłem się wielu nowych rzeczy, zdobyłem ogromne doświadczenie. Mediaplanet wyróżnia przede wszystkim niepowrarzalna atmosfera! To tak na wstępie. Ogromną wartością dodaną są szkolenia i sposób, w jaki firma przygotowuje nowego pracownika do stanowiska - poświęcają bardzo dużo czasu na wyjaśnienie działań i specyfiki pracy, a także przekazują rzetelną wiedzę, aby Project Manager bez problemu mógł z niej korzystać podczas koordynacji kampanii. Co najważniejsze jest to praca, w której wyobraźnia nie zna granic i to od Ciebie zależy jak poprowadzisz swój projekt. Daje to ogromne perspektywe rozwoju i wykazania się. Trzeba podkreślić, że nie jest to praca dla każdego, bo jednak wymaga połączenia kompetencji twardych i miękkich. Reasumując: gorąco polecam Mediaplanet!

Bób boba

Zdecydowanie polecam ludziom dla których jest to piersza poważna praca i z całego serca zachęcam. Atmosfera jest fajna, pracują tu mega sympatyczni ludzie, są wspólne wyjścia do kluby na piwo, za to 5 z plusem. Odradzam osobom, które mają doświadczenie i pewne oczekiwania. Niestety praca opiera na sprzedaży telefonicznej, nie ma budowania relacji z klientem, pracy na klincie, raczej zadzwoń, wepchnij i oby klient więcej sie nie odezwał. Takie call center tylko sprzedajesz kampanie prasowe :). Nie wiem czego można się nauczyć poza dzwonieniem, praca/ sprzedaż w dużych firmach wygląda całkowicie inaczej. Niestety dużym minusem jest ogromna rotacja w firmie, ludzie przchychodzą i odchodzą. Czasem pracują 3, 6 a nawet 8 miesiecy. Poza kierownictwem mało kto pracuje dłużej niż rok.

Zuzanna

Dużo z Was chwali sobie pracę w Mediaplanet Publishing House za zdobywanie cennego doświadczenia i możliwość wyrażenia swojej kreatywności. A co możecie powiedzieć o samej firmie jako pracodawcy? Czy oferuje swoim pracownikom? Czy możecie liczyć na dodatkowe szkolenia/kursy, czy też inne benefity?

L.
@Zuzanna 14.06.2017 09:29

Karta MultiSport, możliwość prywatnej opieki medycznej, służbowy kom i laptom także na użytek prywatny, szkolenia wewnętrzne.

były pracownik

Ktoś tu napisał że praca project managera to lepiej płatne call center. Smieszne! Stanowisko Project Managera to przede wszystkim sprzedaż i kontakt z klientami (marketing i PR największych firm) Rozmowy telefoniczne, kontakt mailowy oraz spotkania biznesowe - z call center ma to nie wiele wspólnego. Do obowiązków handlowca należy również kreowanie koncepcji kampanie, wymyslenie tematów oraz jakich ekspertów zaprosi się do kampanii. Praca bardzo intenstywna. Dla ambitnych, kreatywnych, energicznych oraz wygadanych osób :) Czasami bywa ciężko, jak w każdej firmie. Duży nacisk na sprzedaż - bo to dzięki sprzedaży firma może dalej funkcjonować. Dobra podstawa 2800 do ręki + prowizję od każdego projektu. Najlepsi dostają nawet kilkanaście tysięcy za projekt. Jest to firma międzynarodowa, często przyjezdżają zagraniczne oddziały przekazując swoje know how (zawsze jest powód do organizacji integracji :) ) Atmosfera pracy wynagradza wszystkie minusy :) Zrezygnowałem z pracy tylko i wyłącznie dlatego, że chce rozwijać się w innym kierunku.

Gość

Polecam wszystkim gorąco!!! Mimo, że praca jest bardzo wymagająca i ciężka, daje ogromne możliwości nauki w każdej dziedzinie, w której realizuje się projekt + w kontakcie z klientem i sprzedaży. W związku z tym, że nie jest to właśnie klasyczna sprzedaż, a proces wymagający dużej kreatywności, przejście na bardziej standardowe stanowisko sprzedażowe, jak to było w moim przypadku, dało mi taką pewność w kontakcie z klientem, że wykraczam teraz ponad przeciętne umiejętności. Oczywiście są targety i deadliny - jak na każdym stanowisku tego typu, ale nie wygląda to tak, że stoi za tobą sztab ludzi z tzw. batem. Wszyscy wiedzą, co robić powinni, a każdy project manager ma też duże wsparcie. Atmosfera między ludźmi jest świetna - jeżeli jest się kimś dynamicznym i z charakterem, na pewno można tu spotkać innych ludzi z podobną energią. Polecam dlatego, że wiem sama, ile ta praca mi dała i ile drzwi przede mną otworzyła - nawet pół roku doświadczenia w tej firmie jest najlepszą wizytówką dla każdego następnego pracodawcy!

Polecam

Praca polegająca głównie na tworzeniu kampanii (prasa+net), dużo kontaktu z klientem. Dla ambitnych i kreatywnych ludzi, jak najbardziej polecam. Na pewno nie sprawdzą się osoby o niskim poziomie energii. Atmosfera, tak jak w poprzednich opiniach rodzinna i przyjazna. Pracowało się naprawdę genialnie, zresztą w firmie spędziłem ponad 4 lata. Polecam wszystkim !!!

nie warto

Bajokopisarze. Stanowisko Project Manager`a przedstawiane jest jako wybitnie kreatywne i fascynujące, lecz realnie to po prostu lepiej płatne call center. Osobiście nie polecam. Zachwyty nad atmosferą- tutaj też wzbudza to moją wątpliwość. Specyficzne relacje, dużo fałszu i ogólnego wyimaginowanego blichtru. Słabe wspomnienia, traktowane przeze mnie jako jeden z niepotrzebnych zakrętów na drodze zawodowej.

Aldonia
@nie warto 17.05.2017 15:27

Chyba masz coś na sumieniu skoro wypisujesz takie bzdury... :)

Kar.

Praca w Mediaplanet z pewnością nie jest kierowana do osob bez ambicji. Jest wymagajaca ale jeśli naprawdę pracujesz i jestes przy tym dobrym handlowcem, to mozesz zarobic bardzo duze pueniadze. Stanowisko PM kierowane jest głównie do sprzedawców, ale tylko tych kreatywnych, otwartych, z łatwością nawiazywania kontaktów i uśmiechniętych :) Super jest, to że dzieki tej pracy mozna zdobyc ogromna wiedze na przeróżne tematy, dużo czytasz, wyszukujesz informacji. To Twój i tylko Twój pomysł musi zaciekawić Klienta i czytelnika ;) Jeśli masz takie cechy, to naprawde polecam! Dodatkowo atmosfera naprawde zachęca do dzialania! Ludzie w tej pracy sa cudowni! Można spokojnie zacytpwac jedno słynne zdanie "Work hard, play harder"!

John

Mediaplanet wspominam przede wszystkim za fantastyczną rodzinną atmosferę. Zdecydowanie jest to praca dla osób zdeterminowanych, dobrze zorganizowanych, odważnych i nastawionych na sukces. Praca jest wymagająca oraz samodzielna dla ludzi lubiących pracę w kreatywnej sprzedaży. Podstawowe wynagrodzenie 4 000 brutto oraz dobra prowizja od sprzedaży. Można zarobić nawet kilkanaście tysięcy premii za kwartalny projekt. Dużo razy słyszy się "nie" od klientów, ale zrealizowanie dobrego projektu ze swoim nazwiskiem w stopce redakcyjnej jest warte wysiłku. Polecam młodym i ambitnym ludziom. :)

guma

z tym czeskiem to nieźle, pewnie wielu chętnych to oni nie znajdą :) co innego na project managera, wymagania bardziej klasyczne bym powiedział szczerze mówiąc :)

goniec

ktoś z firmy zadzwonił do mnie, że chcą się umówić na rozmowę telefoniczną i czy pasuje mi taki i taki termin - odpowiedziałam, że tak. W umówionym terminie nikt nie zadzwonił.. szkoda, bo przygotowałem się do rozmowy, poświęciłem swój czas. tak się nie robi.

Na zlecenia OK

Ja pracowalam jako dziennikarka na zlecenia. Fajna kasa i mila wspolpraca z Project Managerami, ktrzy teksty zlecaja. Maja czasami swoich ekspertow, do ktorych daja kontakty, ale czasami trzeba szukac samemu, co juz nie jest dodatkowo gratyfikowane, a stresujace. Minusem jest to, ze pisanie tekstow sponsorowanych dla firm-klientow MediaPlanet (np. firm farmaceutycznych) jest bardzo stresujace. Klienci bywaja niemili, wymagajacy, trudno sie z nimi porozumiec, bo zmieniaja koncepcje. Czasem wychodza z tego kwasy. Ale ogolnie spoko doswiadczenie.

Była pracownica

Generalnie polecam ale tylko dobrym handlowcom. Firma oferuje umowę o pracę na okres próbny 3-miesięcy z rzetelną podstawą 2800 PLN netto + prowizje. W praktyce prowizje zdobywają najlepsi ale nie ma żadnych problemów z ich wypłatą. Jeżeli chodzi o wynagrodzenie: wypłata zawsze przed czasem. Nie ma problemu z wolnym, urlopem, chorobą. Pracownik czuje się szanowany. Szefostwo i kultura firmy na piątkę. Dobre warunki pracy: lokal, kuchnia itp. Atmosfera jest świetna - pracują tam naprawdę wspaniali ludzie. Praca poniekąd ciekawa bo na stanowisku Project Managera jest się odpowiedzialnym za całą publikację (treść, pozyskanie zaplecza merytorycznego i oczywiście reklamodawców). O naszym sukcesie decyduje, ilość pozyskanych reklam. Jednym przychodzi to łątwo, drugim trudniej. Jest to uzależnione od wielu czynników. Rotacja w firmie jest spora ale nie dlatego, że ludzie odchodzą (też ale rzadziej), ale z tego powodu, iż na okresie próbnym mamy jasno powiedziane, jakie wyniki musimy osiągnąć. Udaje się co trzeciej osobie i ona bez problemu ma przedłużoną umowę, reszta leci. No cóż, zasady są jasne i nie ma co do tego wątpliwości. Na pewno nawet gdy nie idzie i wiadomo, że nie przedłużą nam umowy, nie odczuwamy tego personalnie - wysoka kultura przełożonych. Są tak sympatyczni, iż na pewno nie dadzą nikomu odczuć, że jest słaby. Praca podobała mi się, mimo iż kontakt z klientem opiera się na telefonie (gdy uda się ustawić na spotkanie, to tym lepiej) ale jeżeli komuś nie wychodzi, nie daje satysfakcji. Moim zdaniem, jeżeli ktoś ma szansę, warto spróbować ponieważ przy takiej atmosferze, wynagrodzeniu, na pewno się na tym nie straci. Widziałam po innych, jak wielką satysfakcję daje fajna, obszerna publikacja wychodząca spod ich rąk. Firmę polecam osobom ambitnym, lubiącym telefoniczny kontakt z klientem (absolutnie to nie jest call center - pracuje się bardzo luźno). Nie żałuję tych trzech miesięcy, pomimo że mi nie poszło a właściwie to najfajniejsza firma w jakiej miałam okazję pracować, także jeżeli widzicie się w takiej pracy, polecam. Warto spróbować. :-)

Zostaw opinię o Mediaplanet Publishing House Sp. z o.o. - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Mediaplanet Publishing House Sp. z o.o.