Ania Zakład Fryzjerski Anna Przeczek

Ustroń

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 11 ocen.

Opinie o Ania Zakład Fryzjerski Anna Przeczek

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Ania Zakład Fryzjerski Anna Przeczek

Iza

Może ktoś z Was słyszał o prowadzonej rekrutacji? Poprzednie komentarze wskazują na to ,że rekrutacje nawet często jest czy była prowadzona. Wypowie się jakiś aktualny pracownik firmy na ten temat?

Raczej

No powiem Ci, że faktycznie da się dostać naprawdę dobre pieniądze i chyba wesoło jest. Słyszałem o tym w jaki sposób przebiega tam rekrutacjai chyba też bardzo dobrze się tam dzieje, więc no spoko bardzo

monia

Droga "E" jak ci sie niechcialo pracowac to poco wogule piszesz takie durnoty jak wolisz swoj rachunek to sie nim zajmij i przemysl czemu klienci odchodza od ciebie a nie przypieprzaj sie do nas twoj jad cie zabije bo każdy początek ma koniec i jak po pracy bedziesz miec malo pieniazkow w kasie to zrob sobie rachunek sumienia to moze ci sie żarówka zapali a najwarzniejsza jest twoja wycieraczka pamietaj a nie nasza

monia

Pracuje u P.Ani od 97roku i wiele uczennic sie przewinelo w naszym salonie i ciagle ktos nam czegos zazdrosci jak nie rodzinnej atmosfery to klientów to naszej pracy ale nikt niewidzi jakie wielkie serce i pasje wkladamy w prace w przeciwienstwie do innych my idziemy do pracy bo chcemy a nie ze musimy pracuje u P.Ani można powiedzieć od podszewki i wiem ze jak by kturas z tych uczennic po ukonczeniu szkoly chcialaby pracowac to praca czekala tylko checi niemialy do pracy niech każdy z zazdrosnikow przepracuje i wyuczy w pociei łzach tyle młodzieży i wtedy dorosnie P.Ani do piet no moze do kolan dlamnie jest autorytetem i jak bedzie potrzeba to wytlomacze wam leniwcom na czym polega praca nauczyli mnie w domu szacunku do pracy a praca nauczyla mnie szacunku do pracodawcy i z takim podejsciem każdy bedzie mial prace na jaka zasługuje

dzi

Widze ze ktos jest niedoinformowany. Bo salon Pani Ani w ustroniu na partyzantow 1 widnieje od 1990 roku` umowy mamy do wgladu ;)a przed toba byly jeszcze 4 uczennice . Wiec droga''E'' lepiej zajmij sie swoim podworkiem ;-);-)

E

Witam, pracowałam w zakładzie od samego początku czyli 05-1993 wiec to są 22 lata nie 36 to jest raz. Tu jest portal o pracodawcy nie klientach. Ja oceniam go źle. Wyzysk, wolałam pracować na własny rachunek.

Genia

A ja mam wyjście z sytuacji. Niech Pani Ania skoro jest taka super założy fan page na facebook. Tam realny klient podpisany imieniem i nazwiskiem, do zweryfikowania czy konto jest fałszywe czy nie może pisać opinie. Tu pisze pochwały jedna osoba a druga pisze negatywy. do tego portal dotyczy tego gdzie warto iść do pracy a szef.. o przepraszam "klientka" pisze super opinie na temat usług co jest nie na temat. Chcesz reklamować poziom usług, korzystaj z odpowiednich narzędzi, anonimy z superlatywami na swój temat może pisać każdy. P.S. Kto pod kim dołki kopie ten sam w nie wpada, życie wraca każde świństwo jakie się robi innym

monia

Inteligencja "lalek"jak widac poniżej normy jeszcze choinki niema a juz się z niej urwał

dzidziusb

Jezeli salon jest na rynku 36lat to logiczne ze byly i sa uczennice i kilkanascie z nich maja swoje salony fryzjerskie wiec nie rozumiem o co chodzi ?

uczennica

Jestem uczennica tego zakladu i owszem jeste ciezko ale gdzie nie jest teraz ciezko ? Chyba tylko za biurkiem . Mam szacunek do pracodawcy i pracownic mimo to ze sa wymagajace ... jak chce sie ktos nauczyc to nauczy sie wszedzie . Nawet kartaczowanie podlogi przyda sie w zyciu . Praktyki zawodowe nie ucza nas tylko zawodu ale i pracy w codziennym zyciu . Kazdy ma swoja opinie , natomiast powinno sie szanowac prace innych i wlozony w to wysilek . Jakis problem to zapraszamy do salonu . Bo internet jest zalosny . Jestem w drugiej klasie . Pozdrawiam ;)

Była Stała kilentka

Byłam stałym i wiernym kilentem tej firmy. Niestety czas się tam zatrzymał. Po ostatniej usłudze 2 lata temu w końcu mam włosy tej samej długości. Gdzieś ta dbałość o usługę zanikła. Widać, że oszczędności musiały być i farbę nie nakładano mi dokładnie. Ale obsługuję się tylko jedną osobę, a nie rozmawia z kilkoma na raz. Efektem było radykalne skrócenie moich włosów. No cóż błąd w pracy, wystarczyło powiedzieć "przepraszam'. Niestety nie było żadnej reakcji. I nie o wynagrodzenie chodzi tylko pyche. Bardzo mile wspominam Agnieszkę i Ewę, ale widać bardzo dobry personel nie może być lepszy od pani szefowej.

Betti

Zaklad fryzjerski Pani Ani jest godny polecenia, sama jestem klientka Pani Ani od dobrych kilku lat. Zakład nie jest może super nowoczesny, ale jest zadbany i czysty. Pani Ania i jej pracownice bardzo miłe, i wykwalifikowane, praktykanci, no cóż różni się zdarzają, ale to są tylko praktykanci. Duży plus można przynieść swój "kosmetyk" i włosy bedą nim zrobione jeżeli ktoś ma taki kaprys. Poza tym w salonie Pani Ani jest dużo nowinek kosmetycznych.

Małgorzata

Z twojego jadu wynika że tam pracowałaś. Osobie której coś nie odpowiada to tam po prostu nie idzie i nie wypisuje bzdur bo nie ma na to czasu. Ty po prostu próbujesz ugryzć właścicielkę. A jana złość Tobie polecam ten zakład wszystkim moim odbiorcom.

Małgorzata

Od kilku miesięcy jestem stała klientką tego zakładu poszłam tam z czystej ciekawości ( czytałam opinie )i myślę że złe opinie pisały leniwe pracownice lub uczennice którym nie chciało się pracować. Drogie Panie jak bardzo można się pomylić. Przekonajcie się same naprawdę warto, a po jednej wizycie będziecie stałymi gośćmi. Bardzo miła obsługa.Fryzjerki uśmiechnięte i pogodne. Ceny przystępne. Polecam!!!

Klientka Salonu

Witam nie rozumiem dlaczego dorosłe osoby zachowują się jak dzieci|? skoro macie coś do Salonu Pani Ani to dlaczego nie przyjdziecie o tym z nią porozmawiać ?. Uważam ze to co wypisujecie o tym salonie są bardzo nie na miejscu . Ponieważ u Pani Ani jest pełen profesjonalizm i wspaniała atmosfera my stałe klientki jestśmy bardzo zadowolone . i wiemy że teraz na rynku jest bardzo ciężko ale oznacza to że konkurencja jest zazdrosna że Pani Ania jest uczciwą i miłą osobą która zawsze będzie miała klientów . A jeśli komuś sie coś nie podoba to nikt was nie zmusza do chodzenia tam . I proszę tu nie obrażać Salonu Bo to jest nie na miejscu . wdać ze nie macie co robić tylko wypisywać takie głupoty .

Klientka Salonu

Witam nie rozumiem dlaczego dorosłe osoby zachowują się jak dzieci|? skoro macie coś do Salonu Pani Ani to dlaczego nie przyjdziecie o tym z nią porozmawiać ?. Uważam ze to co wypisujecie o tym salonie są bardzo nie na miejscu . Ponieważ u Pani Ani jest pełen profesjonalizm i wspaniała atmosfera my stałe klientki jestśmy bardzo zadowolone . i wiemy że teraz na rynku jest bardzo ciężko ale oznacza to że konkurencja jest zazdrosna że Pani Ania jest uczciwą i miłą osobą która zawsze będzie miała klientów . A jeśli komuś sie coś nie podoba to nikt was nie zmusza do chodzenia tam . I proszę tu nie obrażać Salonu Bo to jest nie na miejscu . wdać ze nie macie co robić tylko wypisywać takie głupoty .

dejzi45

Ten salon to jakaś kpina i kompromitacja... Wiele uczennic z tego zakładu po takich beznadziejnych praktykach zrezygnowało ze swoich marzeń o prawdziwym, profesjonalnym fryzjerstwie... A kosmetyki naprawdę do bani na gorszych się chyba nie da pracować :( Smutne ale niestety prawdziwe a te obronne komentarze naprawdę bardzo śmieszne, cyrk na kółkach i ta obrona przez te pracownice no w sumie muszą się jakoś bronić bo stracą resztkę klientów ... Brak słów po prostu .

Marek

KS - 2013-09-05 22:24:58 Znam ten zakład od lat, bardzo dobra,miła obsługa. Tu nie chodzi o opinie o obsłudze i zakładzie kosmetycznym tylko o pracodawcy. Co o tym mogą wiedzieć klientki którym właściciel zwykle nadskakuje? Iloraz inteligencji kobiet w tej branży jest poniżej 20 ...Jak już sobie słodzicie to chociaż na temat...

KS

Znam ten zakład od lat, bardzo dobra,miła obsługa.

?

borsuk - 2013-09-03 15:50:20 - 2013-08-30 02:50:08 Zawsze najwięcej do powiedzenia mają osoby postronne i biedny poszkodowany pracodawca. My pracownicy to zawsze lenie bo nie chcemy pracować za głodowe pensje. Najlepiej pracujmy za darmo 24/h i generujmy tylko zyski. Ja dalej nic nie wiem z tych opinii. Wiafomo że zatrudnione będą chwalić a zwolnione ( a może same odeszły?) będa krytykować. Do bani takie portale. Ja też ciężko pracuję na te parę groszy, ale cenie swojego pracodawcę i swoją pracę. Bo gdzie jest lepiej..... Oj już się tak nie podlizuj szefowej i tak Ci podwyżki nie da ;)

borsuk

- 2013-08-30 02:50:08 Zawsze najwięcej do powiedzenia mają osoby postronne i biedny poszkodowany pracodawca. My pracownicy to zawsze lenie bo nie chcemy pracować za głodowe pensje. Najlepiej pracujmy za darmo 24/h i generujmy tylko zyski. Ja dalej nic nie wiem z tych opinii. Wiafomo że zatrudnione będą chwalić a zwolnione ( a może same odeszły?) będa krytykować. Do bani takie portale. Ja też ciężko pracuję na te parę groszy, ale cenie swojego pracodawcę i swoją pracę. Bo gdzie jest lepiej.....

?

Zawsze najwięcej do powiedzenia mają osoby postronne i biedny poszkodowany pracodawca. My pracownicy to zawsze lenie bo nie chcemy pracować za głodowe pensje. Najlepiej pracujmy za darmo 24/h i generujmy tylko zyski. Ja dalej nic nie wiem z tych opinii. Wiafomo że zatrudnione będą chwalić a zwolnione ( a może same odeszły?) będa krytykować. Do bani takie portale.

Gosia

- 2013-08-28 16:03:21 http://modnifryzjerzy.pl/ogloszenia/component/djclassifieds/item/41_ustro/134_zakad-fryzjerski-anna-przeczek nowoczesny i najlepiej wyposazony salon w Ustroniu? O kurcze dobrze, ze tam nie mieszkam :D Pierwsza opinia wystawiona w 2011 a druga 2013 , potem 6 opinii napisane 1 dnia i2 na 2 dzien pewnie przez wkurzona wlascicielke. Nie robcie z nas idiotow ehhhNie jestem właścicielką salonu, pracuje w hotelu Stok w Wiśle. Cholernie denerwuje mnie mówienie nieprawdy zwolnionych pracowników. Pracuje z ludzmi to doskonale to znam jak potrafią siebie wybielać i cała winę zwalać na pracodawców. Lubię ten zakład fryzjerski i cenię w nim pracujące panie.

?

http://modnifryzjerzy.pl/ogloszenia/component/djclassifieds/item/41_ustro/134_zakad-fryzjerski-anna-przeczek nowoczesny i najlepiej wyposazony salon w Ustroniu? O kurcze dobrze, ze tam nie mieszkam :D Pierwsza opinia wystawiona w 2011 a druga 2013 , potem 6 opinii napisane 1 dnia i2 na 2 dzien pewnie przez wkurzona wlascicielke. Nie robcie z nas idiotow ehhh

Ącka

Bardzo dobry zakład i profesjonalna załoga. Nie rozumie jak można takie kłamstwa wypisywać. Może pozew do sądu załatwi sprawę ?

Gosia

- 2013-08-24 22:40:13 Okropna właścicielka. Plotki, plotki i plotki , zakład jak wyjęty z jakiegoś komunistycznego serialu, nauczyłam się tylko kombinatorstwa z najtańszymi kosmetykami i czesania starszych pań, o sterylności to można całkiem zapomnieć. Na umowie inny wymiar godzin, pracuje się wiadomo- 3 razy więcej .. ahh dużo opowiadać. Że żadna z nas nie doniosła jeszcze do PiPu na tą [usunięte przez moderatora] to graniczy z cudem. Omijajcie szerokim łukiem bo uśmiech tej kobiety to czysty fałsz i będziecie żałować.Dziewczyno czy Ty wiesz co piszesz? Ile lat już pracujesz 10 czy 20. Jeżeli do zakładu chodzą starsze Panie to znaczy że w zakładzie pani [usunięte przez moderatora] obsługa jest na najwyższym poziomie. Starsze Panie są o wiele bardziej wymagające niż młode dziewczyny. Podczas kilkunastu wizyt w tym zakładzie nie słyszałam aby ktoś plotkował zwłaszcza pracownice. Widocznie Ty byłaś tą plotkarą o wielkiej rozdartej buzi. Salon jest skromny ale bardzo czysty i zadbany. Znam zasady PIP-u więc nie widzę tu żadnych podstaw krytyki lub donosu. Dziewczyno wez się do roboty a nie pisz bzdur bo i tak Ci nikt nie wierzy.

Ola

Gaweł - 2013-08-06 21:40:12 Fatalnie się pracowało, stawiane na ilosc nie na jakosc, I cały czas podejrzenia o o złodziestwo. KASA - groszeWidocznie nie umiesz pracować. Podejmując pracę w zakładzie fryzjerskim musisz wiedzieć że ta praca jest pracą wyczerpującą. A Ty widocznie jesteś leniem i dlatego tak piszesz.

ola

Widocznie nie umiesz pracować. Podejmując pracę w zakładzie fryzjerskim musisz wiedzieć że ta praca jest pracą wyczerpującą. A Ty widocznie jesteś leniem i dlatego tak piszesz.

Laki

Jestem bardzo oburzona tym co przeczytałam !!! Skandal !!! ta bezczelna smarkula która to wypisuje chyba nie może odżałować że straciła tak dobrą pracę znam ten zakład bardzo dobrze Pani [usunięte przez moderatora] to naprawdę fachowiec najwyższej klasy wspaniały człowiek i bardzo dobry i wyrozumiały pracodawca!!! potrafi naprawdę wiele nauczyć tylko trzeba się przykładać słuchać i chcieć się nauczyć ale jak ktoś jest tępy to nic panie nie poradzisz a na głupotę nie ma rady !!! Pani [usunięte przez moderatora] Głowa do góry taka jedna zdesperowana pewnie była pracownica nie jest w stanie zepsuć Pani reputacji świadczy o tym rzesza Pani wiernych klientów SERDECZNIE POZDRAWIAM PANIĄ I CAŁY PERSONEL !!!

Monia

Pracuje u P.[usunięte przez moderatora] 17rok i jak widac sam staz mowi za siebie i jak moja przyjaciolka Pati napisala dla nas liczy sie tylko dobro i usmiech naszych klientow nigdzie w pracy niema tak domowej cieplej i sympatycznej atmosfery dodam od siebie gdyby kazdy pracodawca byl tak UCZCIWY lojalny i tak pomocny wobec swojej zalogi i klienteli to w Polsce naprawde bylo by lepiej a jak komus pracowac sie niechce i pieniazki sie kleja do raczek to musi zmienic zawod na zlodzieja tylko prendzej czy puzniej mleko wykipi bo to krotkie nogi ma a po za tym kazdy kto do nas przyjdzie sam widzi na czym pracujemy kosmetyki i sprzet z najwyzszej polki nikt tak o to niedba jak P.[usunięte przez moderatora] wiec jak ktos wypisuje takie brednie to niech zmieni okulary albo przestanie pic

Zuza
@Monia 27.08.2013 21:10
Pracuje u P.[usunięte przez moderatora] 17rok i jak widac sam staz mowi za siebie i jak moja przyjaciolka Pati napisala dla nas...

Witam znam przewinełam się przez ten salon i fatalna atmosfera. Kobieta w ciaży kartaczowała po dłogę, wiecznie oszczedzac, sztuczna atmosfera, podaj pozamiataj, i sie podlizuj. FATALNIE, jak zwykle wszystko nakręca na tej stronie Monika i twierdzi ze ok. To już kwalifikuje się na leczenie.

monia
@Zuza 23.10.2014 18:06
Witam znam przewinełam się przez ten salon i fatalna atmosfera. Kobieta w ciaży kartaczowała po dłogę, wiecznie oszczedzac, szt...

Zuza czy tam jakos inaczej na ciebie wołają pracuje u p.Ani juz kilka ladnych lat i nigdy nikt w ciąży niekartaczowal podlogi nikt nikogo nienakreca i nikt nikomu nie musi się podlizywac w naszym salonie zawsze jest domowa atmosfera jeden drugiego szanuje i widze ze zazdrosc cie nosi że nie masz takiej pracy do której idziesz z przyjemnością a jeśli masz czelnosc tak pisac to miej odwage i przyjdz do salonu to pomożemy ci opanować to oblakanie i poszukamy ci jakiegos swietnego psychiatre

Pati

Może zacznę od tego ,że osoba wyżej komentująca ,,podwójnej płci" z braku zainteresowania własnym nosem wypisuje kłamstwa! No cóż tak to jest jak pieniążki się podobają a robić się nie chce i z tej przykrości interesuje sie cudzym życiem. Tak jest jak się ,,LEBRUJE" i nikt nie chce takich osób przyjmować i kłopoty brać na siebie. Ale na szczeście mogę się tu wypowiedzieć bo już kilka lat pracuję u Pani [usunięte przez moderatora] i jest bardzo miła przyjazna atmosfera i żaden salon fryzjerski nie jest wyposażony w tak nowoczesny sposób i narzędzia oraz produkty . dla nas liczy się dobro i zadowolony klient a nie pieniądze i dzięki temu zostały w Salonie najlepsze:) a co do papieru toaletowego to niezłą macie wyobraźnie widocznie kłamstwa zostały w nawyku tak mi przykro.

?

Gaweł - 2013-08-06 21:40:12 Fatalnie się pracowało, stawiane na ilosc nie na jakosc, I cały czas podejrzenia o o złodziestwo. KASA - groszeTak, nawet klientki były oskarżane o kradzież papieru toaletowego. Właścicielka ma jakaś schizofrenię maniakalną.

?

Okropna właścicielka. Plotki, plotki i plotki , zakład jak wyjęty z jakiegoś komunistycznego serialu, nauczyłam się tylko kombinatorstwa z najtańszymi kosmetykami i czesania starszych pań, o sterylności to można całkiem zapomnieć. Na umowie inny wymiar godzin, pracuje się wiadomo- 3 razy więcej .. ahh dużo opowiadać. Że żadna z nas nie doniosła jeszcze do PiPu na tą [usunięte przez moderatora] to graniczy z cudem. Omijajcie szerokim łukiem bo uśmiech tej kobiety to czysty fałsz i będziecie żałować.

Gaweł

Fatalnie się pracowało, stawiane na ilosc nie na jakosc, I cały czas podejrzenia o o złodziestwo. KASA - grosze

Zostaw opinię o Ania Zakład Fryzjerski Anna Przeczek - Ustroń

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Ania Zakład Fryzjerski Anna Przeczek