CONTACT SALES

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o CONTACT SALES

Gress
Pracownik

Mi tam praca z różnymi zmianami odpowiada. Od prawie roku na home office, mega komfort i wygoda. Grafik rzeczywiście bywał zapchany godzinami ale za ten komfort pracy w domu da się przeżyć. Fajna opcja bo dużo konkursów do wygrania finansowych i ogólnie tak patrząc na swoje wcześniejsze zatrudnienie, to kasa spoko jak za zakres obowiązków. Moj KO akurat jest do dogadania co do grafiku, często też pozwala skończyć szybciej pracę. Nie wiem moze jestem inny, albo czegoś innego oczekuje niz poprzednicy ale dla mnie praca ok.

12
Klaudia
Inne

@Ola a ciężko się było wdrożyc?

perelka
Pracownik

Alpaka jesli chodzi o infolinie to pracy jest sporo ale dziwi mnie tego typu komentarz. Ja jakos jestem w stanie dogadac sie z koordynatorem co do godzin pracy i czasu gdy potrzebuje odpoczac plus mialem informacje o godzinach pracy na rozmowie. Fakt wprowadzane sa zmiany ale wynikaja raczej z tego co się dzieje dookola przynajmniej koordynator potrafi to wyjasnic. Normalnie bym to zlal ale dzis 10. Pracy bylo sporo ale rachunek sie zgadza a to najwazniejsze wiec jesli sprzedaz to nie obszar dla ciebie to nie zwalaj wszystkiego na firme.

10
Ola
Pracownik

Pracuje na przedluzeniach juz prawie rok, mam umowe o prace. Obecnie pracuje z domu, super ze jest taka opcja. Zapewniaja dodatki i benefity nawet przy pracy z domu. Myslalam ze to praca na chwile a zostaje na dluzej.

11
Ana
Kandydat
 Pytanie
@Ola

Witam. Czy mogłabym prosić o informację jak wyglądała pani rozmowa rekrutacyjna? Dziś zadzwoniła do mnie pani z ofertą pracy bo wcześniej złożyłam kandydaturę. Powiedziała że w poniedziałek zadzwoni do mnie osoba z HR i porozmawiamy. I żebym przygotowała sobie opis jednego dowolnego produktu. Mam opisać coś coś co przyjdzie mi do głowy. Tylko nie wiem za bardzo o co chodzi

Miro
Były pracownik
 Pytanie
@Ana

Na umowie o pracę wciskają kit (że niby 3 zmiany są 8-18 9-17 i 13-21) nikt nie wspominał słowem niemal do końca szkolenia że pracujące weekendy, poniedziałki 10h i bodajże 6-7 różnych zmian. Grafik na kolejny miesiąc? Zmienia się z tygodnia na tydzień. Nie warto nastawiać się na to co obiecają podczas rozmowy o pracy bo grubo się zdziwisz

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jeżeli byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie CONTACT SALES, to podziel się z nami swoimi wrażeniami. W jakiej atmosferze odbyło się spotkanie? Jak oceniasz merytoryczne oraz techniczne aspekty rekrutacji?
Alpaka
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam. Traktowanie pracowników jak robaków. Godziny pracy zupełnie odbiegajace od tych podawanych w ogłoszeniu czy podczas pierwszych dni. Praca praktycznie nie daje możliwości na jakiekolwiek życie poza nią. Ciągłe znęcanie psychiczne (wyjaśnili tu już inni w kwestii wyników i straszenia zwolnieniek). Umowa o pracę? Zapomnij... Benefity dopiero po 3mc, umowy podpisywane w pośpiechu, fatalny komputer stacjonarny do pracy zdalnej (zajmuje dużo miejsca i wiecznie się wiesza). Nie polecam

Pytanie
 Pytanie

Co wchodzi w socjal CONTACT SALES?

Gosc
Kandydat
@Pytanie

Z tego co wiem od znajomego są karty sportowe i system gdzie za punkty można kupować vouchery np do Biedronki, zalando itd. Można też pracowac z domu.

Jolka
Inne

@Były pracownik to kierownictwo aż tak słabo traktuje zwykłych pracowników?

Były pracownik
Były pracownik

Szczerze nie polecam tej firmy, pieniądze śmieszne jak na poziom stresu i gnębienia. Osoby zarządzające projektem fotowoltaika co najwyżej mogą iść pracować do restauracji, może choć tam wykażą się jakąkolwiek wiedzą. Konsultanci nie mają żadnego szacunku ze strony koordynatorów, nie wspominając o kierowniku. W głowie się nie mieści jak można tak szybko sprowadzić na samo (usunięte przez administratora) tak świetna firmę, która jeszcze przed wakacjami zapowiadała się na pracę marzeń. Jak kiedyś miła atmosfera, fajne pieniądze i fajni ludzie, tak dziś jeden wielki dramat. Po przejściu do konkurencji powróciły pieniądze i szacunek, stwierdzam, że była to najlepsza decyzja :D

ja
Kandydat
 Pytanie

jak wygląda sytuacja w projekcie sieci telekomunikacyjnej?

Tomek
Były pracownik

Osobiście nie polecam. Trzeba wciskać ludziom wszystko. Liczą się tylko wyniki, wyniki i wyniki. Gdy Chcesz sie zwolnić trudno uzyskać jakieś informacje o okresie wypowiedzenia (na umowie jest napisany tydzień), które w moim wypadku było natychmiastowe. Dowiedziałam sie o tym 5 min przed rozpoczęciem pracy. Szkolenie odbiega od realiów w ostatni dzień szkolenia jesteś wpuszczony na głęboką wodę i szkoleniowiec lata od jednej do drugiej osoby wściekły bo się nie wyrabia gdy o coś pytasz to ma pretensje, że nie może sobie załatwić innych spraw (pomijając fakt, że on jest właśnie od pomocy) Pierwszy tydzień pracy to jest masa stresu. Później sie okazuje, że płacą ci za godziny zalogowania do systemu więc w 1 tygodniu gdy masz rozmowy z koordynatorem lub szkoleniowcem a nie jesteś zalogowany do systemu zwyczajnie ci nie płacą (Chociaż to są godziny twojej pracy i to nie ze swojej winy w tym momencie nie pracujesz) Ja nie polecam ale jeśli ktoś ma mocne nerwy i twardą d**e to zapraszam.

Na szczęście były konsultant
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam projektu fotowoltaiki. Jeszcze na początku roku, a tak naprawdę w połowie zapowiadał się fajny rozwój tego projektu. Na początku wraz z koleżanką byliśmy bardzo zadowoleni, elastyczny grafik, atmosfera była fajna, pieniądze tez, no i można było liczyć na pomoc przełożonych, a to najważniejsze. Ale zmienili cala kadrę. Zaczynając od kierownika, kończąc na opiekunach projektów. Efekt ? Wszystko się posypało. To jest moja opinia, a także kilku jak nie kilkunastu innych pracujących tam konsultantów. Nowa Pani kierownik nie ma zielonego pojęcia na temat tego co robi i każdy się zastanawia, dlaczego taka zmiana..... rozumiem ze każdy się wdraza i uczy ale żeby nie było ani jednej kompetentnej osoby w kadrze? Nowi koordynatorzy, a raczej koordynator jeszcze gorzej. Najwazniejszy wyglad i noszenie się jak prezes, a jak nikt nie patrzy to lecą same kur**y na sali sprzedażowej przy konsultantach. Taki wysoki poziom kultury reprezentuje osoba zarządzająca. Nie wypowiem się na temat trenera. To chyba najwieksza porażka tego projektu. Prosze o zrobienie testu wiedzy tej osobie. Zaczynajac od tematu fotowoltaiki, kończąc na umiejętnościach sprzedażowych. Jeżeli ktoś ma porównanie to się za głowę lapie. Wyobraźcie sobie to ze siedzicie na najniższym stanowisku i wiecie, że Wasza wiedza jest większa niż przełożonych , śmieszne nie ? dlatego pomagałem innym. Mam nadzieje, ze ktoś z samej góry w końcu zauwazy ta zla decyzje i zrobią jakieś kroki w temacie poprawy pracy, zachowania na sali i wiedzy przełożonych. Albo cofnijcie stara kadrę, ktora jeszcze do połowy tego roku działała i była kompetentna.

Joanna17
 Pytanie

Jaki jest okres wypowiedzenia umowy? Czy po złożeniu wypowiedzenia zmienia się podejście pracowników do wypowiadającego?

Konsultant
Były pracownik
@Joanna17

Na umowie zlecenie tydzień. Zmienia sie podejście pracodawców. Jak jest gorszy wynik to teksty typu "lepiej żebyś odeszła wcześniej jak masz się nie starać"

prawda Ci ja
Były pracownik
@Joanna17

o godz.12 zalogowołam się do systemu ,o 12.15 dowiedziałam się ,ze mnie zwalniają i mam się wylogować. ;)unikajcie projektu fotovoltaika.

Natalia

Polecam firmę. Dbają o bezpieczeństwo pracownika i zapewniają komfort psychiczny. Przynajmniej wiem, że praca jest i będzie Stabilny pracodawca

9
Były
Były pracownik
 Pytanie
@Natalia

Psychikę to raczej nadwyrężają cisnąc na wynik, którego jak nie zrealizujesz, to Cię zwalniają. Każą Ci robić wyniki, mimo tego, że góra chyba nie wie, jacy ci klienci są. Przykład? Mój kumpel, którego zwolnili, pracował ja jednej kampanii, gdzie większość ludzi, z którymi gadał, to byli ludzie w podeszłym wieku, a musiał im wciskać rzecz, z której (jakby już potrafili uruchomić) nie będą korzystać, bo oni z takich rzeczy nie korzystają. Sam też odszedłem, bo widziałem, co w tej firmie się dzieje. Przede wszystkim - wielka przepaść między konsultantami a koordynatorami (dla których jesteś tak samo istotny, jak zeszłoroczny śnieg), a także wyliczany co do sekundy każdy czas przerwy, pracy itp. Wynagrodzenie może nie jest najgorsze... ale chodziłem cały czas przeziębiony (bo koordynatorzy ustawiali klimatyzacje pod siebie, mieli to w (usunięte przez administratora) że komuś innemu było za zimno) i do tego ten stres, który w sumie się włączał o godz. 7:55, jak wysiadalem z samochodu i szedłem do biura, jak na skazanie... polecam bardzo przemyśleć pracę w tej firmie. Naprawdę.

4
Konsultant
Były pracownik
@Natalia

Napewno nie stabilny pracodawca.

Pytanie
 Pytanie

Wiele osób zainteresowałaby kwestia, związana z możliwością rozwoju w CONTACT SALES. Czy taka w ogóle w niej istnieje?

Konsultant
Były pracownik
@Pytanie

Nie liczyłbym na to. Nawet jako koordynator mogą wywalić Cię z dnia na dzień

Konsultant
Były pracownik

Pracowałem tutaj ponad 2 lata, nie polecam szczerze, wszystko na początku cacy niby godziny elastyczne, bo wiadomo studia, a potem ciśnięcie o godziny, o wyniki, jak ktoś przekracza jakiś status to od razu opie*dol, potem groźby że odejmą to od czasu pracy. Po czym z dnia na dzień za "słabe wyniki" odebrane są godziny do wypracowania bo zamiast 8-16 można pracować 10-16. To jest chore, jak można tak traktować pracownika. Ktoś ma rachunki do zapłacenia a tu nagle zabierają godziny pracy, prowizji nie uświadczysz. A najgorsze jest to że można być najlepszym sprzedawcą i po tygodniu słabszym dostać plan naprawczy ( jak się nie wyrobi do zwolnienia ). Wiele razy widziałem sytuację, że dziewczyny młode płaczą bo to ich pierwsza praca a koordynator ,wraz z kierownikiem oczywiście, daje ich do zwolnienia albo na plan naprawczy, z plusów praca zdalna, ale jak się nie robi wyników to groźba że sie wróci do firmy. No i to przekonanie że jak się będzie namolnym upierdliwym sprzedawcą to się sprzeda. NIE POLECAM!!!!! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM

Watówka
Kandydat

Chore warunki do spełnienia na szkoleniu wstępnym. Rekruterzy wszyscy cacy, ale szkoleniowcy odmawiają zatrudnienia i nie umożliwiają ukończenia szkolenia.

1
Global
Były pracownik
 Pytanie
@Watówka

Stary (czy Stara), jeżeli nie jesteś w stanie nawet zdać testu na minimalną ocenę, który odbywa się w trakcie i po szkoleniu, to jak można o tym wgl mówić. To są podstawowe rzeczy na szkoleniu, które konsultant musi znać i wiedzieć, bo w momencie jak rozpoczniesz już pracę, i klient w rozmowie rejestrowanej zada ci pytanie, to nie będziesz k**** biegał do koordynatora by się pytać o głupoty, koordynatorzy są pomocni, natomiast jeśli pytasz się o to co tak naprawdę było na szkoleniu, to wynika pytanie, po ch** w takim razie ono było? Jeżeli olewasz sobie na szkoleniu podstawowe ważne informacje, to jak chcesz się czegoś nauczyć? Każde szkolenie jest wymagające, chyba że chcesz polewać pijakom w barze na osiedlu wódeczkę no to wiadomo że do tego raczej zbyt wiele rozumu nie trzeba.

5
Konsultantka CS

Te ostatnie opinie chyba sam zarząd CS napisał.... Pracowałam jako konsultant około dwóch lat i z miesiąca na miesiąc było gorzej, na początku było spoko cele sprzedażowe na rozsądnym poziomie tak więc do godzinówki można było liczyć na prowizje ale z biegiem czasu wszystko zmieniło się na gorsze z fajnej atmosfery panującej w zespole nie zostało nic ponieważ jest ciśnienie na wynik który stał się pratycznie nie możliwy do zrealizowania więc o prowizji można zapomnieć, no chyba że pracuje się 200h+/ms. Pojawiło się rozliczanie z każdej sekundy pracy i za przekroczenie przerwy o kilka dosłownie minut regularnie trzeba się liczyć z tym że czeka Cię nieprzyjemna rozmowa z koordynatorem. Plusem na pewno jest część ludzi która tam pracuje, terminowe płatności ze strony firmy i benefity jak KKM którą firma pofinansowywuje w części A wysokość dofinansowania zależy od stażu pracy. Nie mniej jednak na ten moment serdecznie NIE POLECAM.

Marta nowa
Kandydat
 Pytanie
@Konsultantka CS

Aż tak źle jest? Zaproponowali mi projekt fotowoltaika.

2
Michał G.
Były pracownik
@Marta nowa

Pracowałem w tej firmie na projekcie fotowoltaicznym 3 miesiące. Powiem tak, wynagrodzenie nieadekwatne do poziomu stresu przy kontakcie z klientem. Jeżeli nie masz wyniku to zwalniają. Pracuje obecnie w konkurencyjnej firmie, gdyż mają lepszą stawke godzinową.

1
Global
Pracownik
 Pytanie
@Michał G.

Jaka to firma? konkurencyjna?

Marta nowa
Kandydat
 Pytanie

Michał G Na czym dokładnie polega projekt fotowoltaiczny? Jak wygląda praca? Jakie są plany umówień.

8
Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa kwalifikacyjna odbywa się w siedzibie firmy CONTACT SALES?

1
Agrus
@Pytanie

Możliwa jest rozmowa zdalna oraz w siedzibie firmy

Jakub
 Rekomendacja

Praca w sumie spoko, fajny trenerzy, wyrozumiali przełożeni no I spory zakres bonusów i premii, ogólnie to jest to porządny call centre Obecnie pełna możliwość pracy zdalnej więc bezpieczeństwo pełne. Jeśli ktoś daje sobie radę z tego typem pracy to ogólnie bardzo polecam.

3

Zostaw merytoryczną opinię o CONTACT SALES - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w CONTACT SALES?

    Zobacz opinie na temat firmy CONTACT SALES tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 64.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w CONTACT SALES?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 56, z czego 12 to opinie pozytywne, 33 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

CONTACT SALES
Przejdź do nowych opinii