CONTACT SALES

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o CONTACT SALES

pracownik
Były pracownik

Bardzo dużo zależy od koordynatora i projektu. Są projekty łatwe i naprawdę spoko koordynatorzy i odwrotnie. Wypłaty na czas, każda nadmiarowa minuta przerwy jest obcinana. Brak szacunku do człowieka, nie ma przerw na wc, są wliczone w łączny czas przerwy więc jak wyjdziesz do wc a wykorzystałeś już 40 minut przerwy to obcinają godziny.

Xzybit
Były pracownik
@pracownik

Tak

Staszek
Pracownik
@pracownik

40 minut przerwy całkiem dużo jak na (usunięte przez administratora)

Janek
Pracownik

Jak na CC to całkiem OK.

Edyta
Kandydat
@Janek

sama w sobie specyfika pracy odnośnie zadań i sprzętu? Jaki tu mają? I warunki ujęte na umowie też chwalisz czy mogłyby być lepsze, od stycznia jakieś zmiany?

Pracodawca

@Janek

Janku, bardzo dziękujemy za Twoją opinię. Pozdrawiam Małgorzata, Dział HR

Gra gitara
Pracownik

Jestem z Ukrainy i jestem bardzo wdzięczny Polsce i Polakom że mogę pracować w intelektualnej i biurowej pracy w Contact Sales. Doskonale opanowałem język Polski więc mogę tu pracować a klienci mimo akcentu, chwalą mnie że dostałem taką pracę i że mogę pracować na tym stanowisku i jest super. Weźmcie się w garść i nie narzekać bo jest super. Joł!

1
Karol
Pracownik

Aktualnie pracuję zdalnie i jestem zadowolony i z pracy i z koordynatora. Samo szkolenie też wspominam bardzo dobrze - dużo merytorycznej wiedzy przekazanej w fajnej atmosferze.

17
Edyta
Inne
@Karol

Szkolenie robili Ci online? Czego dotyczyło?

Mariusz
Kandydat
 Pytanie
@Karol

Na jakim projekcie pracujesz że pracujesz zdalnie. ? Jakie wynagrodzenie ? Jak z obowiązkami ? Jak kadra zarządająca

Aneta
Kandydat
 Pytanie
@Karol

Ile wynosi stawka za prowizje sprzedażowe?

Maria
Inne
@Karol

A za szkolenie normalnie Ci zapłacili?

Xzybit
Były pracownik
@Karol

Ma to sens

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jeżeli byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie CONTACT SALES, to podziel się z nami swoimi wrażeniami. W jakiej atmosferze odbyło się spotkanie? Jak oceniasz merytoryczne oraz techniczne aspekty rekrutacji?
KK
Pracownik

Ja tam jestem zadowolona z pracy wystarczy realizować swoje obowiązki i wszystko jest ok :)

Edyta
Inne
@KK

No to zapowiada się pozytywnie w takim razie. ;) A z którego stanowiska piszesz tak właściwie?

Pytanie
 Pytanie

Czy urlop w CONTACT SALES jest płatny 100%?

Sicarios
Pracownik
@Pytanie

Zależy od umowy którą posiadasz, przy umowie o pracę no to przysługuje jakiś urlop a przy umowie na zlecenie można po prostu wziąć wolne

Danuta
Inne
@Sicarios

O czyli w tej firmie można mieć umowę o pracę lub umowę o zlecenie? Jeśli tak, to zależy to od woli pracownika czy jednak od pracodawcy?

Bb
Były pracownik

Dramat jednym słowem

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Zniesmaczona
Pracownik

Dodam jeszcze że firma traktuje pracowników jak dzieci, nie ma zaufania przełożonych a w łaściwie kierownictwa do pracownika. A to dzięki tym pracownikom na najniższym szczeblu Wy zarabiacie.

Maria
@Zniesmaczona

A podasz jakieś przykłady sytuacji, w których rzeczywiście firma nie ma zaufania do pracownika?

LilibuIDG
Były pracownik

Z pozoru wszystko wygląda pięknie - fajny biurowiec, profesjonalne rekruterki, które na początku wcisną Ci każdą ściemę. Następnie szkolenie (tu już zaczynają pojawiać się pierwsze nieścisłości i pytania bez odpowiedzi) i na koniec rzucenie Cię na głęboką wodę w sprzedaż. Pozwolę sobie wypunktować kilka rzeczy: 1. Godziny nie są elastyczne. Pracujesz w tych wyznaczonych i w 75% są to godziny wieczorno nocne, 2. Przełożeni traktują Cię bardzo przedmiotowo, często krzyczą, wyładowują swoje ciśnienie i frustracje związane z CELEM, który jest bezapelacyjnie najważniejszy. (nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby sytuacje nie ocierały się o słowo na m zabronione na tym portalu) 3. Managerowie mają dość małą wiedzę odnośnie oferty, ciężko trafić na kogoś, kto chce i umie Ci pomóc, szczególnie w początkowych dniach pracy, kiedy jesteś dość spanikowany 4. Przerwy tylko w wyznaczonym czasie, przekroczenie jej choćby o minutę obcina godziny pracy, łączy się to z punktem 7 na który nie masz wpływu, 5. Wypłaty co miesiąc opóźnione i zdarzało się, że źle policzone, co dodatkowo wydłuża cały proces, 6. Ciężko dochodzić swoich praw ze względu na zatrważającą dostępność umowy o pracę, 7. Sprzęt bardzo stary, komputery się wieszają, mnóstwo awarii, 8. Kontrola ogromna, co niestety nie przekłada się na przestrzeganie RODO. Dokumenty pracowników z danymi walają się po biurkach. Raz na jakiś czas w chwilach zagrożenia następuje akcja sprzątanie i wszechogarniająca panika ;) 9. Jakakolwiek premia obiecywana na szkoleniu jest praktycznie niemożliwa do wypracowania, oczy otwierają się po pierwszej wypłacie 10. Bardzo duża rotacja pracowników, co bezpośrednio wiąże się z punktem wyżej, 11. Duża niepewność, czy będziesz miał pracę następnego dnia, patrz pkt 2 i 6, 12. Na wyjściach integracyjnych kadra managerska klnie na zarządzanie i zasady panujące w firmie ;P generalnie - nie polecam, 2/10 ;D ]

2
Ola
Były pracownik

Nie polecam, cieszę się że się zwolniłam, jedynie żałuje, że tak późno Na rozmowie o prace i szkoleniu wszystko jest pięknie przedstawione, elastyczny grafik, przyjemne zmiany, benefity, wysoka premia, a tu niemiłe zaskoczenie. Ciągły mobbing, szantaże, groźby, kary finansowe, brak szacunku i zmiany w grafiku z dnia na dzień, natomiast kiedy pracownik potrzebuje wolnego z ważnych przyczyn to jest mowa i braku szacunku. Zmiany w tej firmie są częste, ale tylko na gorsze, nie polecam nikomu.

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

Witam, Chciałabym się dowiedzieć czy Contact Sales otwiera w najbliższym czasie filie w innych miastach. Jakie firmy obsługuje ? Ile zarabialiście na stanowisku konsultanta telefonicznego pracując na 3/4 etatu ? Podczas rekrutacji dzwoniono do mnie z 2 różnych telefonów i wysyłano smsa z trzeciego ale żaden z tych telefonów nie był tym który widnieje na ich stronie internetowej, z wami było tak samo ? Poza tym w rozmowie rekrutacyjnej podawano mi wręcz niebotyczne wynagrodzenie podczas gdy na stronie internetowej Contact Sales widnieje kwota 14,70 zł/h. Proszę podzielcie się swoimi doświadczeniami z tą firmą.

Małgorzata
Pracownik
@Zainteresowana

Witam, w tym momencie jako Contact Sales realizujemy zadania dla naszego partnera, jakim jest firma Orange Polska S.A. Naszym pracownikom umożliwiamy zarówno pracę stacjonarną w siedzibie firmy w Krakowie, jak i pracę w trybie zdalnym. Pracownicy Działu Rekrutacji mogą kontaktować się z Kandydatami z różnych numerów, ponieważ każdy z nich posługuje się innym telefonem służbowym. Z tego także wynika rozbieżność z numerem podanym na stronie internetowej - na stronie widnieją wyłącznie kontakty do Działu Handlowego i sekretariatu firmy, a nie do Działu Rekrutacji. Wyjaśniając wątpliwości dotyczące rozbieżności stawek podawanych na rozmowie rekrutacyjnej, a tych, które widnieją na stronie chciałabym przeprosić wszystkich, którzy mogli poczuć się w jakiś sposób (usunięte przez administratora) - strona firmowa jest aktualnie w procesie przebudowy i odświeżenia, a w związku z tym podane stawki nie zostały zaktualizowane. Podczas rozmów rekrutacyjnych podawany jest faktyczny poziom wynagrodzenia podstawowego, który wynosi 20zł brutto/h - jest to wynagrodzenie podstawowe, do którego należy doliczyć wypracowaną prowizję oraz dodatki benefitowe. Na życzenie Kandydata nasi rekruterzy mogą podać także średnie wynagrodzenie na danym projekcie. Pozdrawiam serdecznie

Aneta
Kandydat
 Pytanie
@Małgorzata

Dzień dobry, ile wynosi prowizja?

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Na samym początku muszę przyznać racje ludzią którzy, niepochlebnie wypowiadają się o firmie w 100% jest to prawda. Na szkoleniu wszystko pięknie wyglada a rzeczywistość jest niestety nieco inna. Na rozmowę miały występować trzy zmiany (8-16, 10-18, 13-21) a zmian było 7 jak nie 8, nigdy przez okres 6 miesięcy nie mieliśmy zmiany porannej, chyba ze w weekend o których nie było mowy podczas rozmowy. Wypłaty na czas? Śmiech na sali, wypłata zawsze była wypłacana z opóźnieniem 1-3 dniowym ale jednak opóźnieniem. Na pytanie o wypłatach koordynator reagował bardzo nerwowo a czasem kazał zakończyć dzień pracujący, w ogóle jego podejście do ludzi było bardzo zniechęcające. Prace mieliśmy przykładowo na godzinę 13:00 ale zalogowany musiałeś być już o 12:45 bo odbywała się odprawa gdzie oczywiście to nie było wliczane w twój czas pracy, co łatwo policzyć w miesiącu jest to około 5 godzin za które nie miałeś w ogóle zapłacone. Nie polecam nikomu, lepsza już jest praca na magazynie niż w tym call center

Gress
Pracownik
@Były pracownik

Jedyne z czym się chyba zgodzę to fakt, że zależy na jakiego KO trafisz i faktycznie te wynagrodzenia mogłyby być szybciej wyplacane bkoto mocno irytuje :!

migotka
Kandydat
@Były pracownik

wciąż zaskakuje mnie, że tyle negatywnych opinii, a nikt np. nie zwrócił się do sądu pracy. Przecież wypłata po terminie=sąd pracy, nie zapłacone godziny=sąd pracy, brak przerwy (o ile pracuje się więcej niż 6 godzin)= sąd pracy. Jakie te firmy płaciłby kary, gdyby chociaż połowa tak oszukanych pracowników udowodniła to w sądzie. Niestety większość CC tak działa. ALe zmartwię was moi mili - w "normalnej" pracy też często trzeba odwalać nadgodziny za które nie dostaniesz premii, kolega odbierze ci klienta, nad którym pracowałeś pół roku i nie dostaniesz premii i nawet jak zrobić ponad 100% planu to i tak będzie z mało. Cieszcie się dopóki kupują wasz czas pracy, a nie efekty tej pracy.

1
Kolega
Pracownik
 Pytanie

Czy jeżeli z losowych przyczyn zakończę współpracę z firmą na etapie szkolenia, czy dostanę za nie wynagrodzenie?

3
Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Kolega

A niby na jakiej podstawie miałbyś dostac? Poza tym nawet jak ukonczyss współpracę to kasę za szkolenie dostajesz po przepracowaniu pełnego miesiąca w firmie z tego co pamiętam... Dobrze się zabezpieczają byś za szybko nie zrezygnował

to nie tak
Kandydat
@Były pracownik

w Polsce jest GENERALNY ZAKAZ pracy za darmo. Więc jeśli przepracowałeś choćby kilka godzin, nie ważne czy szkolenie, czy przyuczenie, czy inaczej określony dzień próbny, to należy Ci się wynagrodzenie jak psu micha i koniec. Nawet jeśli nie dali CI umowy - co już samo w sobie kwalifikuje się do sądu pracy. Wynagrodzenie się należy i kropka. Kiedy zapłacą - wg regulaminu danego zakładu pracy (czy na koniec miesiąca, czy do 10 to powinien Ci pracodawca określić).

Hahaha
Pracownik

Brak profesjonalizmu: 1. Kobieta dzwoniąca z rekrutacji nie mówi, z jakiej firmy, dopóki się jej nie zapyta; 2. Narzuca godzinę telefonicznej rozmowy rekrutacyjnej jeszcze tego samego dnia o 14:00, znienacka i kiedy ludzie pracują; 3. Nie można oddzwonić do niej za chwilę, żeby na spokojnie sprawdzić, kiedy można się umówić na kolejną rozmowę, tylko to ona może oddzwonić do nas; 4. Godziny pracy 13-21, do tego wydzwanianie po ludziach, więc odebrałem i umówiłem się dla picu, tak na wszelki wypadek, a i tak nie skorzystam xD

1
.
Były pracownik

Jak lubicie naciągać ludzi to dobrze się tu odnajdziecie

Łucja
Inne
@.

Ale to chyba zależy od klienta, a firma sama w sobie tego przecież nie robi? Słuchaj może Ty wyjaśnisz na czym polega róznica między telefonicznym doradcą, a tym na digitalu? Tu i tu tak samo 20 zł/godz...

Nick
Były pracownik

Polecam. Pracowałam w contac sales ponad dwa lata i bardzo dobrze je wspominam. Miałam genialnych ludzi w zespole na których zawsze mogłam liczyć, zresztą tak jak i na moją koordynatorkę. Na plus oceniam też atmosferę jaka panowała w firmie. Polecam śmiało, zwłaszcza studentom jak ja, wiadomo, to nie jest praca na całe życie ale na studiach było fajnie móc coś dorobić.

1
Aneta
Inne
@Nick

To miałaś jakiś elastyczny grafik? Szukam pracy ale jestem na studiach dziennych i zastanawiam się czy tutaj można te dwie rzeczy pogodzić?

twojastara
Inne
 Pytanie
@Nick

Ale przecież firma dziala dopiero rok wiec jak moglas pracowac 2 lata???

anonim
Były pracownik
@twojastara

Tak działa rok, a komentarze z przed 3 lat czy 4 byly pisane na zapas... Co za (usunięte przez administratora)

Były pracownik
Były pracownik

Omijać szerokim łukiem!!!!!!! Zaryzykowałem, uwierzyłem tym paru pozytywnym opiniom ale nie ma co. Nie polecam!!!!

1
Maria
Inne
@Były pracownik

A co Cię zawiodło w tej firmie? Możesz opisać?

Były pracownik
Były pracownik

Dużo stresu jak na taką stawkę godzinową. Nie polecam.

Łucja
Inne
@Były pracownik

Czytałam co inni pisali, ale zaciekawiło mnie co chodzi o Ciebie. Co u Ciebie powodowało ten stres?

Michalka
Pracownik
@Były pracownik

Potwierdzam

Były pracownik
Były pracownik

Dla wszystkich chcących tam pracować szybko odradzę, otóż będą obiecywać super zarobki, elastyczny grafik i rodzinną atmosferę a dostaniecie najniższą krajową z systemem prowizyjnym takim atrakcyjnym że może 100 zł brutto w miesiącu uda się zarobić, grafik elastyczny jest tylko w opowieściach bo później trzeba pracować wtedy kiedy wam każą a rodzinna atmosfera przypomina atmosferę (usunięte przez administratora) family bo głową tej rodziny jest koordynator tyran który zmiesza was codziennie na odprawie z błotem że wynik się nie zgadza. A i zapomniałem o systemie szkoleń z profesjonalistami którzy przeczytali dwa artykuły o sprzedaży na googlach i na nich budują całe szkolenie a raczej wystąpienie propagandowe które ma w was rozbudzić chęć do pracy i ukryć wszystkie opinie takie jak ta którą właśnie czytacie. Nie idziecie tam pracować, szkoda nerwów i czasu, zrobki śmieszne a atosfera przytłaczająca. Podsumowując NIE POLECAM NIKOMU. Pozdrawiam.

Danuta
Inne
@Były pracownik

Piszesz coś o niezgadzającym się wyniku... Czy jest tu jakaś norma którą trzeba dziennie wykonać? Są jakieś konsekwencje jak się tego wyniku nie osiągnie?

byly pracownik
Były pracownik
@Danuta

oczywiscie ze tak jesli nie spelniasz norm to codziennie musisz o tym sluchac po czasie zwalniaja poniewaz nie umiesz wciskac czegos ludziom na sile poniewaz dla nich kazdy numer to potencjalna sprzedaz. nie polecam

Były pracownik
Były pracownik

Praca jest beznadziejna, nie polecam. Szkolenie przeprowadza pozytywna, motywująca i profesjonalna Beata, to tyle . Jeśli jest się zdesperowanym to wtedy można się tu zaczepić na jakiś czas ale nic więcej. Przełożony - projekt Vectra, nie potrafi zmotywować do działania, porządnie szkolić, jedynie zniechęcić i wytykać błędy. Radź sobie sam/a albo wypad. Potrafi wylogować Cię z pracy, bo za słaby wynik robisz danego dnia, pomimo, że bardzo się starasz i tracisz dniówkę za dniówką! Brak szacunku do pracownika. Praca jest monotonna, żenująca, czujesz się jak typowy telemarket, który wciska coś ludziom na siłę. Na plus: elastyczny grafik.

Zostaw merytoryczną opinię o CONTACT SALES - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w CONTACT SALES?

    Zobacz opinie na temat firmy CONTACT SALES tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 64.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w CONTACT SALES?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 56, z czego 12 to opinie pozytywne, 33 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

CONTACT SALES
Przejdź do nowych opinii