Opinie o CONTACT SALES
Bardzo dużo zależy od koordynatora i projektu. Są projekty łatwe i naprawdę spoko koordynatorzy i odwrotnie. Wypłaty na czas, każda nadmiarowa minuta przerwy jest obcinana. Brak szacunku do człowieka, nie ma przerw na wc, są wliczone w łączny czas przerwy więc jak wyjdziesz do wc a wykorzystałeś już 40 minut przerwy to obcinają godziny.
Jak na CC to całkiem OK.
Jestem z Ukrainy i jestem bardzo wdzięczny Polsce i Polakom że mogę pracować w intelektualnej i biurowej pracy w Contact Sales. Doskonale opanowałem język Polski więc mogę tu pracować a klienci mimo akcentu, chwalą mnie że dostałem taką pracę i że mogę pracować na tym stanowisku i jest super. Weźmcie się w garść i nie narzekać bo jest super. Joł!
Aktualnie pracuję zdalnie i jestem zadowolony i z pracy i z koordynatora. Samo szkolenie też wspominam bardzo dobrze - dużo merytorycznej wiedzy przekazanej w fajnej atmosferze.
Na jakim projekcie pracujesz że pracujesz zdalnie. ? Jakie wynagrodzenie ? Jak z obowiązkami ? Jak kadra zarządająca
Ja tam jestem zadowolona z pracy wystarczy realizować swoje obowiązki i wszystko jest ok :)
Czy urlop w CONTACT SALES jest płatny 100%?
Dramat jednym słowem
(usunięte przez administratora)
Dodam jeszcze że firma traktuje pracowników jak dzieci, nie ma zaufania przełożonych a w łaściwie kierownictwa do pracownika. A to dzięki tym pracownikom na najniższym szczeblu Wy zarabiacie.
A podasz jakieś przykłady sytuacji, w których rzeczywiście firma nie ma zaufania do pracownika?
Z pozoru wszystko wygląda pięknie - fajny biurowiec, profesjonalne rekruterki, które na początku wcisną Ci każdą ściemę. Następnie szkolenie (tu już zaczynają pojawiać się pierwsze nieścisłości i pytania bez odpowiedzi) i na koniec rzucenie Cię na głęboką wodę w sprzedaż. Pozwolę sobie wypunktować kilka rzeczy: 1. Godziny nie są elastyczne. Pracujesz w tych wyznaczonych i w 75% są to godziny wieczorno nocne, 2. Przełożeni traktują Cię bardzo przedmiotowo, często krzyczą, wyładowują swoje ciśnienie i frustracje związane z CELEM, który jest bezapelacyjnie najważniejszy. (nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby sytuacje nie ocierały się o słowo na m zabronione na tym portalu) 3. Managerowie mają dość małą wiedzę odnośnie oferty, ciężko trafić na kogoś, kto chce i umie Ci pomóc, szczególnie w początkowych dniach pracy, kiedy jesteś dość spanikowany 4. Przerwy tylko w wyznaczonym czasie, przekroczenie jej choćby o minutę obcina godziny pracy, łączy się to z punktem 7 na który nie masz wpływu, 5. Wypłaty co miesiąc opóźnione i zdarzało się, że źle policzone, co dodatkowo wydłuża cały proces, 6. Ciężko dochodzić swoich praw ze względu na zatrważającą dostępność umowy o pracę, 7. Sprzęt bardzo stary, komputery się wieszają, mnóstwo awarii, 8. Kontrola ogromna, co niestety nie przekłada się na przestrzeganie RODO. Dokumenty pracowników z danymi walają się po biurkach. Raz na jakiś czas w chwilach zagrożenia następuje akcja sprzątanie i wszechogarniająca panika ;) 9. Jakakolwiek premia obiecywana na szkoleniu jest praktycznie niemożliwa do wypracowania, oczy otwierają się po pierwszej wypłacie 10. Bardzo duża rotacja pracowników, co bezpośrednio wiąże się z punktem wyżej, 11. Duża niepewność, czy będziesz miał pracę następnego dnia, patrz pkt 2 i 6, 12. Na wyjściach integracyjnych kadra managerska klnie na zarządzanie i zasady panujące w firmie ;P generalnie - nie polecam, 2/10 ;D ]
Nie polecam, cieszę się że się zwolniłam, jedynie żałuje, że tak późno Na rozmowie o prace i szkoleniu wszystko jest pięknie przedstawione, elastyczny grafik, przyjemne zmiany, benefity, wysoka premia, a tu niemiłe zaskoczenie. Ciągły mobbing, szantaże, groźby, kary finansowe, brak szacunku i zmiany w grafiku z dnia na dzień, natomiast kiedy pracownik potrzebuje wolnego z ważnych przyczyn to jest mowa i braku szacunku. Zmiany w tej firmie są częste, ale tylko na gorsze, nie polecam nikomu.
Witam, Chciałabym się dowiedzieć czy Contact Sales otwiera w najbliższym czasie filie w innych miastach. Jakie firmy obsługuje ? Ile zarabialiście na stanowisku konsultanta telefonicznego pracując na 3/4 etatu ? Podczas rekrutacji dzwoniono do mnie z 2 różnych telefonów i wysyłano smsa z trzeciego ale żaden z tych telefonów nie był tym który widnieje na ich stronie internetowej, z wami było tak samo ? Poza tym w rozmowie rekrutacyjnej podawano mi wręcz niebotyczne wynagrodzenie podczas gdy na stronie internetowej Contact Sales widnieje kwota 14,70 zł/h. Proszę podzielcie się swoimi doświadczeniami z tą firmą.
Witam, w tym momencie jako Contact Sales realizujemy zadania dla naszego partnera, jakim jest firma Orange Polska S.A. Naszym pracownikom umożliwiamy zarówno pracę stacjonarną w siedzibie firmy w Krakowie, jak i pracę w trybie zdalnym. Pracownicy Działu Rekrutacji mogą kontaktować się z Kandydatami z różnych numerów, ponieważ każdy z nich posługuje się innym telefonem służbowym. Z tego także wynika rozbieżność z numerem podanym na stronie internetowej - na stronie widnieją wyłącznie kontakty do Działu Handlowego i sekretariatu firmy, a nie do Działu Rekrutacji. Wyjaśniając wątpliwości dotyczące rozbieżności stawek podawanych na rozmowie rekrutacyjnej, a tych, które widnieją na stronie chciałabym przeprosić wszystkich, którzy mogli poczuć się w jakiś sposób (usunięte przez administratora) - strona firmowa jest aktualnie w procesie przebudowy i odświeżenia, a w związku z tym podane stawki nie zostały zaktualizowane. Podczas rozmów rekrutacyjnych podawany jest faktyczny poziom wynagrodzenia podstawowego, który wynosi 20zł brutto/h - jest to wynagrodzenie podstawowe, do którego należy doliczyć wypracowaną prowizję oraz dodatki benefitowe. Na życzenie Kandydata nasi rekruterzy mogą podać także średnie wynagrodzenie na danym projekcie. Pozdrawiam serdecznie
Na samym początku muszę przyznać racje ludzią którzy, niepochlebnie wypowiadają się o firmie w 100% jest to prawda. Na szkoleniu wszystko pięknie wyglada a rzeczywistość jest niestety nieco inna. Na rozmowę miały występować trzy zmiany (8-16, 10-18, 13-21) a zmian było 7 jak nie 8, nigdy przez okres 6 miesięcy nie mieliśmy zmiany porannej, chyba ze w weekend o których nie było mowy podczas rozmowy. Wypłaty na czas? Śmiech na sali, wypłata zawsze była wypłacana z opóźnieniem 1-3 dniowym ale jednak opóźnieniem. Na pytanie o wypłatach koordynator reagował bardzo nerwowo a czasem kazał zakończyć dzień pracujący, w ogóle jego podejście do ludzi było bardzo zniechęcające. Prace mieliśmy przykładowo na godzinę 13:00 ale zalogowany musiałeś być już o 12:45 bo odbywała się odprawa gdzie oczywiście to nie było wliczane w twój czas pracy, co łatwo policzyć w miesiącu jest to około 5 godzin za które nie miałeś w ogóle zapłacone. Nie polecam nikomu, lepsza już jest praca na magazynie niż w tym call center
Jedyne z czym się chyba zgodzę to fakt, że zależy na jakiego KO trafisz i faktycznie te wynagrodzenia mogłyby być szybciej wyplacane bkoto mocno irytuje :!
wciąż zaskakuje mnie, że tyle negatywnych opinii, a nikt np. nie zwrócił się do sądu pracy. Przecież wypłata po terminie=sąd pracy, nie zapłacone godziny=sąd pracy, brak przerwy (o ile pracuje się więcej niż 6 godzin)= sąd pracy. Jakie te firmy płaciłby kary, gdyby chociaż połowa tak oszukanych pracowników udowodniła to w sądzie. Niestety większość CC tak działa. ALe zmartwię was moi mili - w "normalnej" pracy też często trzeba odwalać nadgodziny za które nie dostaniesz premii, kolega odbierze ci klienta, nad którym pracowałeś pół roku i nie dostaniesz premii i nawet jak zrobić ponad 100% planu to i tak będzie z mało. Cieszcie się dopóki kupują wasz czas pracy, a nie efekty tej pracy.
Czy jeżeli z losowych przyczyn zakończę współpracę z firmą na etapie szkolenia, czy dostanę za nie wynagrodzenie?
A niby na jakiej podstawie miałbyś dostac? Poza tym nawet jak ukonczyss współpracę to kasę za szkolenie dostajesz po przepracowaniu pełnego miesiąca w firmie z tego co pamiętam... Dobrze się zabezpieczają byś za szybko nie zrezygnował
w Polsce jest GENERALNY ZAKAZ pracy za darmo. Więc jeśli przepracowałeś choćby kilka godzin, nie ważne czy szkolenie, czy przyuczenie, czy inaczej określony dzień próbny, to należy Ci się wynagrodzenie jak psu micha i koniec. Nawet jeśli nie dali CI umowy - co już samo w sobie kwalifikuje się do sądu pracy. Wynagrodzenie się należy i kropka. Kiedy zapłacą - wg regulaminu danego zakładu pracy (czy na koniec miesiąca, czy do 10 to powinien Ci pracodawca określić).
Brak profesjonalizmu: 1. Kobieta dzwoniąca z rekrutacji nie mówi, z jakiej firmy, dopóki się jej nie zapyta; 2. Narzuca godzinę telefonicznej rozmowy rekrutacyjnej jeszcze tego samego dnia o 14:00, znienacka i kiedy ludzie pracują; 3. Nie można oddzwonić do niej za chwilę, żeby na spokojnie sprawdzić, kiedy można się umówić na kolejną rozmowę, tylko to ona może oddzwonić do nas; 4. Godziny pracy 13-21, do tego wydzwanianie po ludziach, więc odebrałem i umówiłem się dla picu, tak na wszelki wypadek, a i tak nie skorzystam xD
Jak lubicie naciągać ludzi to dobrze się tu odnajdziecie
Ale to chyba zależy od klienta, a firma sama w sobie tego przecież nie robi? Słuchaj może Ty wyjaśnisz na czym polega róznica między telefonicznym doradcą, a tym na digitalu? Tu i tu tak samo 20 zł/godz...
Polecam. Pracowałam w contac sales ponad dwa lata i bardzo dobrze je wspominam. Miałam genialnych ludzi w zespole na których zawsze mogłam liczyć, zresztą tak jak i na moją koordynatorkę. Na plus oceniam też atmosferę jaka panowała w firmie. Polecam śmiało, zwłaszcza studentom jak ja, wiadomo, to nie jest praca na całe życie ale na studiach było fajnie móc coś dorobić.
To miałaś jakiś elastyczny grafik? Szukam pracy ale jestem na studiach dziennych i zastanawiam się czy tutaj można te dwie rzeczy pogodzić?
Tak działa rok, a komentarze z przed 3 lat czy 4 byly pisane na zapas... Co za (usunięte przez administratora)
Omijać szerokim łukiem!!!!!!! Zaryzykowałem, uwierzyłem tym paru pozytywnym opiniom ale nie ma co. Nie polecam!!!!
Dużo stresu jak na taką stawkę godzinową. Nie polecam.
Czytałam co inni pisali, ale zaciekawiło mnie co chodzi o Ciebie. Co u Ciebie powodowało ten stres?
Dla wszystkich chcących tam pracować szybko odradzę, otóż będą obiecywać super zarobki, elastyczny grafik i rodzinną atmosferę a dostaniecie najniższą krajową z systemem prowizyjnym takim atrakcyjnym że może 100 zł brutto w miesiącu uda się zarobić, grafik elastyczny jest tylko w opowieściach bo później trzeba pracować wtedy kiedy wam każą a rodzinna atmosfera przypomina atmosferę (usunięte przez administratora) family bo głową tej rodziny jest koordynator tyran który zmiesza was codziennie na odprawie z błotem że wynik się nie zgadza. A i zapomniałem o systemie szkoleń z profesjonalistami którzy przeczytali dwa artykuły o sprzedaży na googlach i na nich budują całe szkolenie a raczej wystąpienie propagandowe które ma w was rozbudzić chęć do pracy i ukryć wszystkie opinie takie jak ta którą właśnie czytacie. Nie idziecie tam pracować, szkoda nerwów i czasu, zrobki śmieszne a atosfera przytłaczająca. Podsumowując NIE POLECAM NIKOMU. Pozdrawiam.
Piszesz coś o niezgadzającym się wyniku... Czy jest tu jakaś norma którą trzeba dziennie wykonać? Są jakieś konsekwencje jak się tego wyniku nie osiągnie?
oczywiscie ze tak jesli nie spelniasz norm to codziennie musisz o tym sluchac po czasie zwalniaja poniewaz nie umiesz wciskac czegos ludziom na sile poniewaz dla nich kazdy numer to potencjalna sprzedaz. nie polecam
Praca jest beznadziejna, nie polecam. Szkolenie przeprowadza pozytywna, motywująca i profesjonalna Beata, to tyle . Jeśli jest się zdesperowanym to wtedy można się tu zaczepić na jakiś czas ale nic więcej. Przełożony - projekt Vectra, nie potrafi zmotywować do działania, porządnie szkolić, jedynie zniechęcić i wytykać błędy. Radź sobie sam/a albo wypad. Potrafi wylogować Cię z pracy, bo za słaby wynik robisz danego dnia, pomimo, że bardzo się starasz i tracisz dniówkę za dniówką! Brak szacunku do pracownika. Praca jest monotonna, żenująca, czujesz się jak typowy telemarket, który wciska coś ludziom na siłę. Na plus: elastyczny grafik.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w CONTACT SALES?
Zobacz opinie na temat firmy CONTACT SALES tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 64.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w CONTACT SALES?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 56, z czego 12 to opinie pozytywne, 33 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!