PKP Intercity S.A.

2.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o PKP Intercity S.A.

Serwisant
Były pracownik

Nie wiem czy to odpowiednie miejsce na tego typu komentarz .Miałem okazję pracować kilka lat na koziej gorce w centrum serwisowym pendolino. To co kierownik Karol J tam wyprawia wola o pomstę do nieba .Człowiek który na niczym się nie zna prowadzi cały przegląd pendolino od serwisu typowo mechanicznego po montaż wykładzin.Kiedys Przez tego typa (usunięte przez administratora) bo jego pomysły są wzięte z księżyca. Jeden prosty przykład,przyjeżdża pendolino z pęknięta sprężyną na wózku...pomysł Karola to zeby ją odwrócić do środka pociągu i wypuścić pociag w obieg.Nie wiem czy ktoś z dyrekcji PKP czyta tutaj komentarze ale mam cicha nadzieję że tak.Musialem się zwolnić stamtąd bo pomysły i kompletny brak kompetencji tej osoby doprowadza do tragedii.Jesli chodzi o ludzi którzy tsm pracują to jest to ekipa na medal procz 3 kierowników którzy nie wiem po co tam są i dyrektora który jest tam o to żeby był i nic więcej.

anonim
Kandydat
 Pytanie

Witajcie, Ile mniejnwiecej dostaje na reke maszynista swiezo po swiadectwie?

Janonim-pawlonim
Były pracownik
 Pytanie
@anonim

Nie patrz na to ile dostaniesz na rękę tylko na to jak dostaniesz bardzo po innej części ciała pracując w tej dobrej firmie, dobrej w ustawianiu grafików pod rodzine i zwiącholi. Wiem co mówię, zwolniłem się z centralnego zakładu i jeżdżę jako kierowca busa. Zajechałem ostatnio do Rzepina na kebab z legendarnego drewnianaego pałacu i poczułem ten wspaniały smak, mityczny smak prestiżu ktorego nie miałem okazji poznać w git-city. Wziąłem na grubym, i Tobie anonimie życzę abyś nie musiał zastanawiać się między kajzerka a kebabikiem na grubym. Na rękę około 4 koła chyba ze dorobisz nadgodzin. Uwaga mądrale, uprzedzając komentarze jak nie płacisz podatku, to za ciężka prace dostaniesz około 7. Ale jakim kosztem ?

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Czy jeśli po kursie na kasjera nie zda się egzaminów (po podejściu do poprawek), to czy trzeba płacić za kurs? Niedługo zaczynam, a podają trochę mało informacji.

Alan
Inne
 Pytanie

Wszyscy piszą ciągle o nadgodzinach. A jeśli ktoś nie jest chętny i chce zrobić tylko normę z grafiku i nic więcej to jak to wtedy wygląda ? Teoretycznie wg KP pracodawca w szczególnych przypadkach może wydać polecenie pracy w nadgodzinach. Czy takie polecenia dla maszynistów są w IC stosowane ?

Jazda jazda.
Były pracownik
@Alan

Raczej nie ma takich poleceń. Natomiast zrobienie przynajmniej jednej służby w ng. w DWS robi dosyć dużą różnicę aby rezygnować z dodatkowych godzin.

stójka stójka
Pracownik
@Jazda jazda.

Nie robiący nadgodzin często mają odczuwalnie gorsze harmonogramy. W sezonie letnim w dni wolne telefon grzeje się od połączeń przychodzących od planowania. Do tego dochodzi praktyka przekraczania 12h na niby "zezwolenie" od dyspozytora także czekamy na pierwszy wypadek w 13tej godzinie pracy

Daro L4
Pracownik
 Pytanie

Najbliżej to jest Olszyn i w sumie to oni mają trochę takich wycieczkowych szlaków. Tak czy inaczej kolega zrobił Chełm - Rzepin w czynie społecznym i co? Szybkobrody i Andżejoteles z Tarchomina z kontr-szkoły filozofii nie byli tam ani razu a od władzy dostają same złote ekspresy.

Tikitaki789
Kandydat
 Pytanie
@stójka stójka

Mogę prosić o opinie odnośnie pracy na stanowisku konduktora? Muszę podjąć decyzje do końca maja. Interesuje mnie właśnie ilość nadgodzin, czy ciężko dostać wolne, czy ma się jakiś realny wpływ na grafik czy jest od ustalany odgórnie i trzeba do niego się dostosować. Jak sprawa wyglada z nockami, weekendami, świetami? Czy często w tym okresie wypada praca.

1
brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja odbywała się etapowo. Do rozmowy zostałem zaproszony stosunkowo szybko, bo już zaledwie kilka dni po złożenie aplikacji przez portal internetowy. Pierwsza część (etap I) to coś w rodzaju pogadanki przeprowadzonej grupowo. Oprócz mnie było tam może jeszcze z 10 osób. Następnie po tym jak Pani prowadząca złotymi słowami opisała nam cudowność spółki, przygotowała argumenty, że jest to nasz najlepszy wybór oraz upewniła się, że wyraz twarzy żadnego z kandydatów na tym etapie nie przejawia zniesmaczenia tym propagandowym porzygiem udzieliła informacji, że następna część będzie prowadzona w formie rozmowy 1 na 1 w kolejności alfabetycznej po nazwiskach uczestników. Rozmowa (II etap) prowadzona była przez Panią rekruterkę, i przyglądał się jej przyszły przełożony (w zależności od sektora był to kierownik drużyn lub naczelnik sekcji, choć niektórzy podobno mieli okazję ujrzeć tam nawet i dyrektora). Myślę, że pytania zadawane przez prowadzącą były dość standardowe, nie wybiegały ponad to co spotykamy przy naborze na stanowiska w innych branżach. Pojawiła się również inscenizacja scenki, gdzie to mieliśmy wcielić się w rolę obsługi pociągu w niejednoznacznej lub trudnej sytuacji. Ja wylosowałam scenę, w której to musiałam poprosić podróżnych z biletem na klasę 2 o opuszczenie przedziału w klasie 1. Z tego co wiem, kolega miał coś podobnego, jednak w jego przypadku scenka dotyczyła sytuacji, w której należy poinformować podróżnych o awarii klimatyzacji w upalny dzień. Cały proces oceniam mocno średnio. Po tym jacy ludzie dotarli na kurs widać było, że firma zaczyna chwytać się brzytwy by ktokolwiek chciał u nich pracować. Przede wszystkim bardzo odepchnęła mnie część pytań, które były zadawane publicznie. Tak, to co działo się na I etapie również było wiążące, każdy z uczestników musiał powiedzieć o sobie parę słów oraz udzielać odpowiedzi pod pytania pisane zdaje się przez jakiegoś ministra ds propagandy, gdyż związane były one z tym jakie są największe zalety pracy w tej spółce (to była rozmowa o pracę i nikt nie miał nawet pewności czy przejdzie badania, a przyszły pracodawca już zadawał takie pytania), czy naszym zdaniem nie lepiej było by nam u konkurencji i chyba wisienka na torcie bo coś w stylu czy ktoś z naszej rodziny jest kolejarzem. Całość tak jak pisałam wcześniej wypadło średnio i moim zdaniem cringe'owo. Jeśli chodzi o informacje dotyczące proponowanych zarobków, totalne zero odpowiedzi. Żadnych konkretów. Pani po usłyszeniu tego pytania poczuła się wyraźnie zmieszana, zaczęła wymieniać dziesiątki składowych na pensję kolejarza by na samym końcu podać nam medianę zarobków drużyn konduktorskich z jakiegoś (innego niż nasze) województwa. Niezbyt polecam, chyba że lubicie mało konkretne wywody, oraz rozmowy kwalifikacyjne w stylu szkoleń dla wielu osób w auli.

Pytania

Dlaczego wybrała Pani PKP Intercity? Jak Pani zdaniem pracuje się w PKP Intercity? Na jakie wyzwania jest Pani gotowa w pracy? Co sądzi Pani o pracy w systemie 3 zmianowym i w święta? Czy miała Pani kiedykolwiek styczność z pracą na kolei? Co skłoniło Panią do aplikacji? Czy jest Pani gotowa do odbycia kilkutygodniowego szkolenia, z czego 1 miesiąc przebywać będzie Pani w innym mieście?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Ewelina
Kandydat
 Pytanie

Jakie są średnie zarobki na stanowisku maszynisty zaraz po zrobieniu świadectwa, a także w trakcie robienia świadectwa? Czy podstawa dla samodzielnego pracownika to najniższa krajowa?

3
Iccc
Pracownik
@Ewelina

Około 6 na rękę

Były maszynista
Były pracownik
@Iccc

Nie prawda, nawet w Warszawie zaraz po zrobieniu świadectwa zarobki maszynisty bez nadgodzin wynoszą około 4300 netto.

Złom en57
Kandydat
 Pytanie
@Były maszynista

A jakie sa zarobki powiedzmy juz ze stazem hmmm 5lat lub jak mniej wiecej wyglada słynna juz sciezka kariery?? Da sie np zarobic 7tys na reke czy musze zrobic z 250godz. Krecac kołem zapisac do zbrojnej jednostki zwanej zwiazki zawodowe itp. Pytam o sekcje w wrocławiu jak wyglada ogólnie szkolenie na swiadectwo ?? Duzo wymagają? Czy po zdaniu egzaminu i jak zdechne na szlaku i nie bede wiedzial co podeprzec w szafie w siódemce to poleca mi pp premii ? Pytam bo jestem kociarstwo i jak na to patrza starsi mechanicy wyjadacze na szybkich kilometrach ???

Jazda jazda.
Pracownik
@Złom en57

Prawdę mówiąc nie masz najmniejszej gwarancji, że z czasem dostaniesz lepsze pociągi. Co do tego jak patrzą inni na to jak jedziesz szybkie kilometry to o ile nie jesteś z grona ich znajomych zawsze będą na Cibie patrzeć wrogo, w końcu zabierasz im te pociągi. Zarobki początkujące to raczej 4300 do 4500 netto bez nadgodzin jest mnóstwo czynników które na to wpływają. Natomiast możesz łapać dodatkowe godziny wtedy jesteś w stanie około 5500 na rękę mieć. Noo chyba, że łapiesz się na pit26 to możesz obie kwoty około 500 do góry dać.

Zlom en 57
Kandydat
@Jazda jazda.

Czyli wstepujac do elitarnej kołdry moze cos dostaniesz. A tak to jezdzisz jakis najgorszy (usunięte przez administratora) No na pit 26 juz sie nie łapie. A jak wyglada ogolnie wroclaw bo tu widze duzo komentarzy ale to glownie wawrszawa. Bo mam dylemat sie uwalic w lojalke

Jazda jazda.
Były pracownik
@Zlom en 57

Nie powiem Ci jak we Wrocławiu. Opisane stawki tyczą się faktycznie Warszawy. Wrocek miał napewno spore niedobory, większe względem innych sekcji, dużo osób do Dolnośląskich odeszło, nie ma też co się dziwić. Jaki klimat tam panuje - nie wiem. Kołdra czy inny nie ma znaczenia. W związkach liczy się tylko paru reszta płaci składki. Lojalka nie jest na całe życie a i tak jest mocno kontrowersyjna co do wysokości kosztów szkolenia. Natomiast wychodzą nowe przepisy, prawdopodobnie, gdzie wszystkie dotychczasowe lojalki już nie będą możliwe. W każdym razie jedno co w IC zawsze będzie fajniejsze niż u innych przewoźników, dopóki prywatni dalekobieżni mają pod górę aby wjechać na polskie tory, to obsługiwane połączenia i prędkości przejazdu bez konieczności kucania co peron, więc pomijając fakt słabego zarządzania i wiecznie skłóconych maszynistów, co jest na rękę pracodawcy bo skłóconą grupę łatwiej manipulować a jak sam widzisz wolą obrzucać się błotem tutaj, to praca jest fajna.

Ebi
Były pracownik
@Jazda jazda.

Co zakład / sekcja to inne zarobki. W jednym dostaniesz 10 tysięcy a w innym 5. Uzależnione jest to od długości tras, rodzaju pociągu oraz ilości dni świątecznych.

Złom en57
Kandydat
 Pytanie
@Jazda jazda.

Ooo dziekuje za odpowiedz. A bo akurat jestem juz w trakcie szkolenia w sensie odwalam warsztat wlasnie i tak mysle wlasnie ze braki maja to fakt, kasa hmmm czyli powiedzmy dostajac taki normalny grafik nie same szybkie to wyjde te z 6000-6500tys zl jako swiezak pewnie przez zalozmy 2 lata od swiadectwa to pewnie z 4tys?? Jedynie czego za bardzo nam nie pokazali to grafiki jak wygladaja sluzby ale naczelnik obiecal ze wolne mozna wziasc bez problemu, duO nadgodzin oraz ze postoje dlugie to mozna isc do wc i zjesc spokojnie.

Lokobieda
Pracownik
@Złom en57

Hahaha tak... 6000-6500... na pewno... zobaczysz takie pieniądze z normy jak świnia niebo. 5800 - na tyle się proponuję nastawić jeżeli nie jesteś z familii, partii czy innego plecaka. Wolne bez problemu to zależy jak żyjesz z planistami ale przygotuj sie na to, że skoro lawinowo się z tej spółki zwalniają ludzie to przy brakach kadrowych może być z tym ciężko. Zrobisz nadgodzin że hoooo - ale zapomnij o obiedzie, kawie i spokojnej defekacji na służbie bo w tej firmie już każda minuta nieefektywna w pracy maszynisty to zło. Będziesz między swoimi pociągami wyprowadzał, sprowadzał, robił próby, nastawiał elektrowozy na pociągi - no chyba, że jesteś krakuskiem albo halibucikiem z Gaybówka.

Kierowca MPK, były maszynista
Pracownik
@Były maszynista

To słabe zarobki w PKP ic, u nas chłopaki uciekają z miejskich przewoźników komunikacyjnych do prywatnej czeskiej firmy gdzie biorą powyżej 10.000 zł, a Maszynista ic ledwo 6.000

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Licencja
Pracownik

Kiedy będą brane wyniki egzaminów okresowych z tamtego roku w sekcji Warszawa.

1
Lula 3
Kandydat
 Pytanie

O co pytają na rozmowie na stanowisko konduktora chodzi bardziej o sprawdzenie poziomu angielskiego o co pytają ?

tikitaki789
Kandydat
@Lula 3

Jeśli chodzi o proces rekrutacji na początku jest test matematyczno-psychologiczny obejmujący proste działania typu odejmowanie,dodawanie,mnożenie i np procenty. Kolejny etap to jezyk angielski, każdy z osobna czyta np komunikat po angielsku. Dalej tłumaczenie paru prostych zdań na jezyk angielski i na odwrót. Na koniec rozmowa indywidualna polegająca na opowiedzeniu o sobie, dlaczego chcesz pracować w PKP, gdzie się widzisz za 5 lat, co wiesz o firmie, twoje mocne strony, z kim dobrze i zle ci się pracuje oraz pytania dotyczące dostępności w czasie świąt czy zmian nocnych.

Zakład Południowy Elita
Pracownik

Brawo instruktorzy warszawscy :) semafory, perony, zdarzenia na manewrach. Chyba słabo szkolicie tych swoich słoików z okolicznych wiosek (smiech)

Otyły Wojownik
Inne
 Pytanie
@Zakład Południowy Elita

Czerwony razy dwa ma na koncie jeden z nich,więc jak taki Pan może dobrze szkolić??? (śmiech)

Wampir z Pruszkowa
Pracownik
 Pytanie
@Otyły Wojownik

Pilnujcie lepiej swojego Jerzego który nie potrafi w peronach się zatrzymać raz a porządnie. Kto ma wiedzieć ten wie o co chodzi. Zakład południowy elita? chyba elita wśród (usunięte przez administratora)

Krakus
Pracownik
@Wampir z Pruszkowa

Po Twoim wpisie wnioskuje, że to co słyszałeś nt Chabówki, to słyszałeś z plotek i wiesz na ten temat tyle, co wiesz na temat ile styków biernych jest na PSH. Weź poszerz swoje horyzonty, niech Twoje życie nie ogranicza się tylko do kręcenia kołem, oglądania pornografii w internecie i pisania zaczepnych słabych komentarzy.

Yevgienij_Skierniewicov
Były pracownik
@Krakus

Śmiać mi się z was chce Krakuski. Chwalicie się przy każdej możliwej okazji czego wy to nie wiecie o dziewiątce czy siódemce jak byście pozjadali wszystkie rozumy świata. Zdradzę wam coś: nie robi to wrażenia na nikim. Nam na Olszynce do niczego to nie jest potrzebne. A co do pana instruktora George'a. Każdy inny maszynista w tej sytuacji by poszedł na 2 lata na warsztat. Ale nie on.

Ivan_Sodomitomrozov
Pracownik
@Yevgienij_Skierniewicov

Dokładnie tak... wielce wyszkoleni niemal boscy maszyniści, którzy tak samo walą tarczę na KG albo jadą na lotnisko Okęcie zamiast w kierunku Piaseczna bo jaka to różnica... Na Wschodniej robią rabn że ktos z depo ma im pociąg naszykować bo oni muszą iść na obiad a na miejscu wiecznie nikogo nie ma bo ludzie od pracy pozapociągowej siedzą na Płaszowie na kawie albo w pociągach osobowych do Pcimiów Dolnych. Niech się uczą po kabelkach lokomotyw klasycznych i sterowania 09 na pamięć to współczesny tabor będzie dla normalnych sekcji w Polsce, a oni niech sobie będą taką Chabówką w IC:-) Szkoda tylko że obecne zespół kompetentnych "kulejarzy" chce aby cała Polska wzorowała się na standardach Krakuskowa tj. pouczenia, strach maszynistów przed swoimi instruktorami... Do tego dochodzą gwiazdy Instagrama...

Wampir z Pruszkowa
Pracownik
@Krakus

To co słyszeliśmy wszyscy na temat Chabówki jest wystarczające aby stwierdzić że sprawa została zamieciona pod dywan a konsekwencje nie zostały wyciągnięte, wyciągasz na gowork brudy pisząc komentarz na temat naszych instruktorów a jednocześnie sam dobrze wiesz ze jeden z krakoskich orłów dopuścił się gorszego zdarzenia bo ofiarami w nim były osoby trzecie w tym przypadku starsza kobieta. Podwójne standardy na tym waszym krakówku widzę zagościły na stałe.

Edgar
Pracownik
@Ivan_Sodomitomrozov

Dokładnie, we wszystkim najmądrzejsi a jak mają coś zrobić więcej to płacz i lament. No i każdy pociąg po nich opóźniony bo jeżdżą jak zwykłe (usunięte przez administratora) Jak jest w rozkładzie 125 to się tyle jedzie, za te WCJ za jeżdżenie 115 w końcu się za nich wezmą. A jak im tak każą instruktorzy to się na to raporty pisze. Jak mi by tak kazał instruktor kazał jeździć to zaraz bym raport to Centrali złożył. Po to jest rozkład żeby według niego jechać.

Viola
Inne
 Pytanie

Witam.Czy pociąg PKP InterCity bezpośredni relacji Toruń Główny-Zakopane może jeżdzić częściej nie tylko w okresie ferii i wakacji?I godziny przyjazdu do stolicy Tatr o tak późnej porze.Nie każdy posiada samochód by dojechać,a podróż pociągiem InterCity to przyjemność.Dziekuję.

6
Edgar
Pracownik
@Viola

Pociągi jeżdżą w tych terminach z powodu wlokącej się latami modernizacji linii do Zakopanego. Poza sezonem i feriami zimowymi linia jest zamknięta.

Asia
Kandydat
 Pytanie

Czy mógłby ktoś napisać gdzie odbywają się szkolenia w Katowicach ? W czerwcu ponoć zaczynamy szkolenia..

xxx
Inne

Intercity to najgorsza spółka, wiem dużo, że ludzie już maja dosyć tego (usunięte przez administratora) tam i chętnie podejmą prace w innym prxewoźniku, czekam z niecierpliwością lada moment, aż wjedzie na polskie tory RegioJet, spółka konkurencyjna, a wtedy już nie będzie ratunku dla państwowego przewoźnika, tak ICC boi się konkurencyjności!!!

2
Kolejarz
Kandydat
@xxx

Przyjęcia do pracy to egzamin jak na pilota samolotu po znajomosci i z polecenia,Coraz wolniejsze pociągi nawet Pendolino V 130km/h w pojedyńczej obsadzie.Jak nie mają ludzi to niech sobie narysują..

Izabela
Kandydat
 Pytanie
@Kolejarz

coraz wolniejsze? a to z czego może wynikać? pracownicy ostatecznie mają na to jakikolwiek wpływ czy niestety nie bardzo? piszesz też, że przyjęcia wyglądają w tamten sposób, to nie ma poważnie nikogo neutralnego na takich stanowiskach? nie brakuje chętnych?

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Wolny Wania
Były pracownik
 Pytanie

a wam nie jest wstyd? Jak się wejdzie do biura to nic nie powiecie wprost zawsze udajecie że się wszystko załatwi. Sami tworzycie te podziały a potem jesteście zdziwieni że ludzie piszą o tym w sieci no bo i gdzie mają z tym pójść - do Owocowej która nic nie ogarnia poza karaniem ludzi za byle co? Wasze metody to manipulacja harmonogramami więc teksty o małych człowieczkach są średnio trafione. Pozdrawiam.

2
anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Maszynista z KRUS
Pracownik
 Pytanie

do planu 100 powinno się odpowiednio odpowiednio dodać Bydgoszcz, jakiś Białystok, Kato przez wiedenkę, Kielce, Lublin i może jakieś dwa kółka do Łodzi. Co niektóre gwiazdy "dream teamu Siary" przypomniały sobie gdzie jest ich miejsce i trochę podnieśliby swój trakcyjny kunszt. Miałoby to również pozytywny wpływ na bezpieczeństwo jazdy gdyż całkiem spora grupa poznańskich słowików sygnalizacje kształtową to zna tylko z obrazaka (ten autobusowy specjalista od przepisów by się mógł w niektórych stacjach wykazać) jak również szlaki z blokadą inną niż SS to dla nich egzotyczna opowieść z III-go świata. Nowa śmietanka planu 100 ma ED160 i 161 oraz SM42 także czemu by tego nie wykorzystać uczciwie?

1
Landryna
Pracownik

To że wywiesił grafik koguta to akurat bardzo dobrze. Takiego kombinatora i mąciciela świat nie widział. Ale oczywiście UKów umie zawsze się ustawić.

4
Czytający goforka
Kandydat
 Pytanie

Każdy z nas chciałby mieć takie grafiki i kasę z takiego zatrudniania jak kogut solidarity miał 2 i 3lata temu (teraz też w ciemno można brać jego grafiki ) dzięki rybiemu oku tzw. układacz grafików i za wiedzą średniego nadzoru(ivu tak przydziela(ła) czy to ręczna robota była? ślad zostaje w systemie zdokładnoscią do sekundy kto co komu ii ile zatankował nic nie ginie) zresztą reszta pseudo działaczy też korzysta z super puli a motłoch robi resztę .jarcio już wrócił do łask po szlaku z autobusu i lewych wykazach?bo za mniejsze gafy reszta ma całą paletę kar.

2
Zonk
Kandydat
 Pytanie

Wy się tutaj tak kłócicie .lepiej byście napisali jak to jest za konduktora. Czy warto iść do intercity ? Jak jest z grafikiem ktoś może by się podzielił i napisał przykładowy jak to wygląda ! Bardzo proszę

Nieznajomy
Były pracownik
 Pytanie

Ile pustych godzin wyniosło szkolenie ludzi na sm42 którzy mogli być zatrudnieni w pociągach które gnały po kraju w pojedynkę generujac opóźnienia. czy to nie jest działanie na szkodę spółki gdy szkoli się nowych ludzi na trakcie spalinową wcześniej sztucznie powodując braki kadrowe poprzez nie obsadzanie pracowników mających trakcję spalinową przez długie miesiące a nawet powodując u wielu osób utratę tego taboru..karygodnym działaniem na szkodę firmy jest rownież postępowanie pseudo planisty rybiego oka w przypadku utrzymania kasowych szlaków raz na 12mcy ktory kieruje sie uprzedzeniami do wielu osób co grozi katastrofą w ruchu lądowym przejechaniami PH gdyż na każdej lini prowadzone są remonty i wszystko na gruncie ulega zmianie,liczne są przypadki pracowników którzy nie mają godzin świątecznych w grafiku a ten osobnik biurowy tłucze niedziele aż miło bo co buduje się i jemu potrzeba kasy a reszta niema potrzeb???może organ kontroli wewnętrznej ukruci wkoncu te praktyki nabijania kasy przez tego osobnika hama,gbura którego chroni mietki giętki mimo licznych skarg na tego typa od długiego czasu które zamiatanie są pod dywan. Milej lektury na majówkę ????

2
Herkules
Były pracownik
 Pytanie

Mnie najbardziej dziwi sekcja warszawa gdzie słychać ile trzeba mieć doświadczenia żeby jeździć szybkie pociągi a tutaj gość tatunio nie zna prędkości manewrowych młodych ośmiesza wielokrotnie a sam nic nie umie 3 osiami wykoleić loka to trzeba być wybitnym maszynista . Jak on przechodził symulator ??? Egzaminy ???

2
xxx
Inne

Dla mnie już prawdziwej kolei z lat dzieciństwa nie ma, tylko spółeczki, prezesi i dyrektorzy, nawet już nie ma tej atmosfery kolejowej, nie czuje się, ze się jedzie jakimś pociągiem tylko tramwajem albo autobusem pudełkiem, żal i przykrość!!! Kiedyś to była kolej, konduktorzy w mundurach mający szacunek a dzisiaj, można wszystko z nimi zrobić opluć ich dobre imię, i najśmieszniejszy ten tajemniczy klient w InterCity, który robi wszystko, aby upodlić człowieka i zabrać premie czy dodatki z wynagrodzenia, masakra !!! Żal dusze ściska!!!

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Na ile może liczyć konduktor swiezo po kursie na rękę? I jak wyglądają zarobki na stanowisku kierownika pociągu?

Mmmm
Pracownik
@Kandydat

Około 4 tys na rękę z dodatkami

Zofia
Kandydat
 Pytanie

Czy jest ktoś tu może że Skarżyska jakiś konduktor ?..czy mogę prosić kogoś o przykładowy grafik ? Jak to wygląda

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Dzwonił już ktoś do was kandydatów na konduktora ? Chodzi mi o osoby które wysyłały CV przed 16 kwietnia.

anonim
Kandydat
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Kaszkiet Skierniewice
Pracownik

ludzie tak patrzą władzy na ręce że pksowy chamek dalej jeździ bardzo dobre pociągi, Andzia chemik za chwilę też wróci do obiegu, a to co się wyprawia z obsadzaniem pociagów na Gdynię to już w ogóle powinno być pod lupą i to nie tylko wewnętrznych organów firmy. Skoro ktoś ma siedzieć rok za S1 to za tak pięknie zdany egzamin i symulator jak Daro SM42 powinni wszystkim kombajnom z Olszynki zabrać świadectwa.

2

Zostaw merytoryczną opinię o PKP Intercity S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w PKP Intercity S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy PKP Intercity S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 738.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w PKP Intercity S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 261, z czego 38 to opinie pozytywne, 87 to opinie negatywne, a 136 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy PKP Intercity S.A.?

    Kandydaci do pracy w PKP Intercity S.A. napisali 19 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

PKP Intercity S.A.
Przejdź do nowych opinii