opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

SPEC BAU Polska

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.8/5

Na podstawie 57 ocen
Opinie(133)
Dodaj opinię

Opinie(133)

Dodaj opinię
Logo
  • Polityka firmy
  • .
  • Domena działania
  • .
  • Cele strategiczne
  • .
  • Oferta
  • .
  • Obszary budownictwa
  • .
  • Realizacje
  • .
  • Kariera
  • .
  • Kontakt

Polityka firmy

Domena działania

Cele strategiczne

Oferta

Obszary budownictwa

Realizacje

Kariera

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Kraków
  • Katowice
  • Gliwice
  • Sosnowiec
  • Zabrze
  • Tychy
  • Częstochowa
  • Ruda Śląska
  • Rybnik
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Oświęcim
  • Babice
  • Zaborze
  • Broszkowice
  • Brzezinka
  • Bobrek
  • Czarnuchowice
  • Rajsko
  • Pławy
  • Stawy Grojeckie
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Wrocław - SPEC BAU

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Oświęcim
  4. /
  5. Opinie o SPEC BAU Polska Sp. z o.o.

Opinie

Opinie o SPEC BAU Polska Oświęcim

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie
Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o SPEC BAU Polska Sp. z o.o.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    Jędrzej

    06.06.2026 08:38

    Pracownik

    Bardzo polecam pracę dla SBP, jasne warunki pracy, bardzo dobre wynagrodzenia.

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    Nikinick

    09.05.2026 09:45

    Były pracownik

    Nie wszystko złoto co się świeci i to najlepsze określenie odzwierciedlające rzeczywistości pracy w tej o to firmie.

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    Paulo

    08.03.2026 20:17

    Były pracownik

    Ciekawa rozwijająca się firma Odważne projekty i posunięcia biznesowe Można łatwo awansować (przez dużą rotację pracowników którzy odchodzą lub są zwalniani jeśli komuś nie pasują)
    ReviewUserIcon
    Ciechan

    25.02.2026 12:01

    Kandydat

    Dzień dobry, moja opinia jako kandydata na pracownika firmy SPEC BAU jest neutralna w kierunku negatywnej. Przepiękna siedziba, bardzo kompetentne Panie przeprowadzające rozmowę, zapewniające, że w ciągu tygodnia nastąpi kontakt z informacją zwrotną (jaka by nie była). I tutaj pojawia się problem, minęły 3 tygodnie, kontaktu brak. Informacja zwrotna dla kandydata jest sprawą niezmiernie ważną. Tutaj zapewnienia nie mają odzwierciedlenia w rzeczywistości. Pozdrawiam!

    Nowy wpis

    Company logo
    SPEC BAU Polska Sp. z o.o.

    25.02.2026 13:09

    Pracodawca

    Drogi Kandydacie, dokładamy wszelkich starań, aby rozmowy rekrutacyjne prowadzone były rzetelnie i merytorycznie - dlatego dziękujemy za docenienie naszych kompetencji😊 statystyki Naszych odpowiedzi do kandydatów w zakładanym terminie plasują się na poziomie 98%, czasem proces rekrutacyjny się przedłuża, wtedy też staramy się skontaktować i poinformować o wydłużonym czasie potrzebnym do podjęcia decyzji. Odpowiedzi dot. statusu rekrutacji przekazywane są telefonicznie lub wysyłane z programu eRecruiter na mail kandydata – sprawdź proszę czy wiadomość nie trafiła do SPAM. Zachęcamy również do bezpośredniego kontaktu z Działem HR – [email protected] - który to udzieli wszystkich niezbędnych informacji dot. prowadzonych procesów rekrutacyjnych
    ReviewUserIcon
    Inżynier

    02.10.2025 13:08

    Kandydat

    Dzień dobry, zastanawiam się nad aplikacją na stanowisko specjalisty ds. przygotowania produkcji, jestem młodym inżynierem bez doświadczenia, czy można liczyć na wdrożenie takiej osoby jak ja na takie stanowisko?
    ReviewUserIcon
    wx

    24.09.2025 09:20

    Inne

    Witam jestem studentem trzeciego roku studiów zaocznie inżynierskich , czy jest możliwość zatrudnienia na inżyniera robót elektrycznych ?? jestem technikiem elektrykiem .
    Company logo
    SPEC BAU Polska Sp. z o.o.

    24.09.2025 09:27

    Pracodawca

    oczywiście że tak, zapraszamy do kontaktu!
    ReviewUserIcon
    alex

    24.09.2025 07:51

    Inne

    Jakie są stawki mniej więcej na inżyniera budowy w branży elektrycznej bez dużego doświadczenia ?
    Company logo
    SPEC BAU Polska Sp. z o.o.

    24.09.2025 08:56

    Pracodawca

    Dzień dobry! Zapraszamy do kontaktu bezpośredniego, gdyż stawiamy na młodych inzynierów i chętnie ich rozwijamy. Stawki mamy rynkowe, ale konieczna jest wzajemna weryfikacja i omówienie oczekiwań.
    ReviewUserIcon
    Inż.

    10.09.2025 21:41

    Kandydat

    Witam, zastanawiam się nad złożeniem aplikacji do w/w firmy. Czy przedziały wynagrodzeń na stanowiskach inżyniera budowy/kierownika robót są jawne? Jeżeli tak, to o jakich sumach mowa?
    Company logo
    SPEC BAU Polska Sp. z o.o.

    10.09.2025 21:56

    Pracodawca

    Dzień dobry! Dziękujemy za zainteresowanie, proponujemy rozmowę bo to najlepsza forma na poznanie się i naszych standardów oraz proponowanych wynagrodzeniach. Zapraszamy! ;-)
    ReviewUserIcon
    Kabi

    14.08.2025 14:01

    Pracownik

    Pracownik jest zadbany pod każdym względem. Czysta, przejrzysta umowa bez żadnych niespodzianek. Jeśli coś jest powiedziane to i tak jest zrobione. Ta firma ma coś czego 99% firm brakuje - szacunek do człowieka i jego wykonywanych obowiązków.
    ReviewUserIcon
    Miś

    04.04.2025 10:12

    Kandydat

    Jak są traktowane firmy podwykonawcze na budowach?
    ReviewUserIcon
    Mariusz

    05.05.2025 22:46

    Inne

    Firmy traktowane są jak parobki, bez szacunku. Roboty dokładane ale bez wynagrodzenia. Zawsze znajdą coś ,żeby ukarać . Lepiej szukać innych zleceń
    Company logo
    SPEC BAU Polska Sp. z o.o.

    06.05.2025 07:59

    Pracodawca

    Firmy podwykonawcze rozliczane są zgodnie z obowiązującymi kontraktami i w sposób partnerski. Na co jako firma stawiamy duży nacisk. Dotyczy to zarówno wynagrodzenia podstawowego jak i dodatkowego. W trakcie realizacji projektu dążymy do wzajemnego zrozumienia ale i pełnego zaangażowania po drugiej stronie, czego czasami brakuje. Stąd incydentalnie może dochodzić do nieporozumień, które zawsze chcemy wyjaśnić w ramach szacunku i zrozumienia swoich interesów.
    ReviewUserIcon
    Obiektywny

    13.11.2024 10:03

    Kandydat

    Odpowiedź do J. : na pytanie jak wygląda rekrutacja w firmie będzie tylko taka jaka niestety może być - dosłownie " ŻADNA " - na moją złożoną aplikację mimo faktu , że posiadałem wszystkie możliwe wymagania wyszczególnione w ofercie pracy dla tego stanowiska - ( w 100 % - ach ) i nie dostałem żadnej informacji zwrotnej - tzw. " feedbeck " ani czy moja aplikacja dotarła i czy została otworzona , a także rozpatrywana, ani nawet o wynikach rekrutacji , a i ani czy już została zakończona. Jak w każdej ALTERNATYWIE są tylko 2-ie możliwości : albo firma o " feedbeck " nigdy nie słyszała i dlatego nie stosuje, lub jeszcze gorzej: brak szacunku i kultury.
    Company logo
    SPEC BAU Polska Sp. z o.o.

    14.11.2024 13:53

    Pracodawca

    Drogi Kandydacie, nasz wskaźnik udzielania pisemnej odpowiedzi zwrotnej wynosi ponad 90% i nad wszystkim czuwa dedykowany do tego system rekrutacyjny. Pozostałe osoby będące w procesie rekrutacji dostają od nas odpowiedzi zwrotne w formie telefonicznej. Bardzo nam przykro, że nie dostałeś od nas informacji zwrotnej, dlatego w celu wyjaśnienia okoliczności tego niedopatrzenia zapraszamy do bezpośredniego kontaktu na adres [email protected]. Tylko w ten sposób będziemy mogli dojść do tego, gdzie powstał błąd oraz udzielić Ci odpowiedzi zwrotnej. Zachęcamy również do sprawdzenia skrzynki SPAM, bo wiadomości są wysyłane za pośrednictwem systemu i może się zdarzyć, że nie trafią bezpośrednio do skrzynki odbiorczej.”
    ReviewUserIcon
    Administrator

    01.09.2024 13:06

    Inne

    Braliście udział w procesie rekrutacji na stanowisko Księgowa w SPEC BAU Polska Sp. z o.o.? Jak wyglądało spotkanie z przedstawicielem przedsiębiorstwa? Na co powinny zwrócić uwagę osoby, które rozważają złożenie swojej aplikacji?
    ReviewUserIcon
    Grzegorz

    29.04.2024 11:24

    Kandydat

    Jaka atmosfera panuje w firmie Spec Bau? Jakie są relacje między pracownikami / kierownikami / dyrektorami /zarzadem?
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    22.06.2024 14:57

    Pracownik

    Atmosfera jest dobra lub bardzo dobra :)
    ReviewUserIcon
    J.

    30.04.2024 11:40

    Kandydat

    @pracodawca 1.Jak dokładnie wygląda proces rekrutacji? 2.Czy dajecie odpowiedzi mailowo czy najpierw telefonicznie. 3. Czy ostateczną decyzję przyjęcia do pracy najpierw poddajecie kandydatowi telefonicznie czy mailowo?
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    02.04.2024 22:48

    Pracownik

    Czy to prawda, że kolejne osoby odchodzą z firmy?
    Company logo
    SPEC BAU Polska Sp. z o.o.

    03.04.2024 07:21

    Pracodawca

    Na razie to witamy duże grono nowych kolegów i koleżanek, którym życzymy samych sukcesów osobistych i wspólnych;-) A co odejść, to jedna czy dwie osoby na ponad 100 to naturalne i musimy to zaakceptować. Naszym kolegom życzymy powodzenia na dalszej drodze i dziękujemy za wspólny owocny czas i do zobaczenia!
    ReviewUserIcon
    anonim

    28.03.2024 21:45

    Inne

    Dzień dobry o co myślicie o stanowisku Specjalisty ds. wycen instalacji sanitarnych, głównie chodzi mi o widełki płacowe. Benefity wydają się być przyzwoite, umowa o prace jest, hybrydowy czas pracy również. Obiecująco wyglada, ale może coś warto wiedzieć dodatkowo przed wysłaniem cv?
    Company logo
    SPEC BAU Polska Sp. z o.o.

    28.03.2024 21:49

    Pracodawca

    Chyba nie jesteśmy obiektywni.. ale nie ma na co czekać i się bać ;-)
    ReviewUserIcon
    PETER

    19.03.2024 16:25

    Kandydat

    Firma szuka kierownikow budowy wiec mam pytanie czy moze ktos napisac 1 czy dostaje sie jedna budowe czy wiecej na raz ?czy nie ma takich przypadkow 2 czy polecenia zespolowi wydaje bezposredni przelozony kierownik budowy czy project manager sie wtraca w zarzadzanie zespolem kierownikow i inzynierow 3 czy szanowany jest czas prywatny itp brak dziwnych telefonow i maili po nocach itp 4 czy jak firma podpisuje kontrakt z nowym inwestorem to harmonogram potwierdza kierownik budowy czy tylko prezesi i managerowie potwierdzaja ze w takim terminie sie to zrobi 5 czy jak dostajesz zespol ludzi jako kierownik, czyli inzynierow majstrow kierownikow to zespol jest staly czy ciagle sie zmienia, czy wyjmuja ludzi bez twojej zgody pozdrawiam
    Company logo
    SPEC BAU Polska Sp. z o.o.

    20.03.2024 07:41

    Pracodawca

    Dużo pytań które z racji materii zdecydowanie lepiej omawiać na spotkaniu rekrutacyjnym, ale postaramy się chodź w części odpowiedzieć. 1. Kierownik budowy jest zawsze tylko na jednej budowie, co wynika ze skali projektów. 2. Kierownik projektu z kierownikiem budowy powinni stanowić zgrany duet i wtedy wszystko wychodzi naturalnie. Bo obie te osoby mają inne perspektywy, ale wspólny cel. Za zespół i podział obowiązków odpowiada Kierownik projektu. 3. Szanujemy sobie prywatny czas, to kwestia odpowiedniej organizacji swojego i innych czasu. 4. Harmonogramy szczegółowe z zasady są przedstawiane po podpisaniu budowy i jest już to praca zespołu na budowie. Harmonogramy ramowe i daty kluczowe siłą rzeczy są przeważnie narzucane przez Inwestora i stanowią podstawę oferty, oraz są wynikiem negocjacji z Inwestorem. Kierownicy Projektów, dyrektorzy jak i prezesi to czynni inżynierowie z bardzo dużym doświadczeniem, więc nie ma tutaj realizacji przypadkowych projektów. 5.Kierownik Projektu wraz z dyrekcją kompletują zespół w zależności od skali jak i stopnia trudności projektu. I to te osoby reagują na bieżąco i decydują o zmianach w zespole. Zawsze chcemy i zależy Nam żeby jeden zespół zrealizował projekt od początku do końca. Nie zawsze się to udaję bo są sytuacje losowe, osobiste, bądź wynikłe ze niewłaściwych relacji z Nadzorem/Inwestorem. Ale trzon kluczowych osób się nie zmienia.
    ReviewUserIcon
    PETER

    28.03.2024 21:06

    Kandydat

    DZIEKUJE ZA ODPOWIEDZ
    ReviewUserIcon
    anonim

    11.03.2024 11:59

    Inne

    Nie wiem, czy widzieliście, ale firma niżej rzuciła danymi na temat odejść z firmy i przyjęć nowych pracowników. Zakładając, ze dane nie kłamią, faktycznie ta rotacja jest niewielka, więc zastanawiam się co myslicie o pracy i warunkach dla Inżyniera Budowy. Jest wakat do obsadzenia, proponują 3 miesieczny okres próbny, dajcie znać czy da się go jakoś skrócić, i czy te benefity i premię, które oferują dają już na start, czy dopiero po tym okresie własnie. Pozdro i mam nadzieję, że do zobaczenia :)
    Company logo
    SPEC BAU Polska Sp. z o.o.

    16.03.2024 20:16

    Pracodawca

    Zawsze ciekawym wydają się komentarze „byłych pracowników” i rady których udzielają.. niby im firma nie pasowała bądź Oni firmie, a dalej żal i sentymenty? Interesujące.. a tak już merytorycznie: To należy otwarcie rozmawiać czy na etapie rekrutacji czy też już w trakcie okresu próbnego czy w czasie współpracy i wtedy wszystkie sprawy są wyjaśniane i omawiane, bo nie mamy nic do ukrycia. Chcemy pracować z tymi co chcą z Nami pracować i zależy nam na tym by tworzyć zgrany zespół, bo przy tych wszystkich trudach tylko działania wspólne dają efekty i satysfakcję pod każdym względem!
    ReviewUserIcon
    Paulo

    20.03.2024 07:06

    Były pracownik

    @Pracodawca Ludzie wchodzą tutaj żeby zasięgnąć opinii przed zmianą (usunięte przez administratora) więc siłą rzeczy temat jest interesujący... "zależy nam na tym by tworzyć zgrany zespół" heh...
    ReviewUserIcon
    Koniu

    22.02.2024 22:20

    Kandydat

    Czy firma otwiera jakieś nowe biuro w Katowicach?
    Company logo
    SPEC BAU Polska Sp. z o.o.

    23.02.2024 06:45

    Pracodawca

    Ze względu na zwiększenie skali działania firma będzie miała kameralne biura zarówno w Krakowie, Katowicach jak i Warszawie aby część spotkań i pracy móc wykonywać jak najbliżej realizowanych projektów. Dodatkowo zmieniliśmy adres siedziby głównej i obecnie przenosimy się do nowego budynku na ul. Gospodarczej w Oświęcimiu.
    ReviewUserIcon
    EMILIA

    11.03.2024 07:52

    Inne

    Pani Ewo a jaki bedzie adres tego biura?
    ReviewUserIcon
    Martyna

    13.02.2024 22:05

    Kandydat

    Dlaczego jest tak duża rotacja jeśli chodzi o kadre kierowniczą w Spec Bau Polska?
    Company logo
    SPEC BAU Polska Sp. z o.o.

    18.02.2024 15:56

    Pracodawca

    Właśnie nie wiemy skąd te komentarze o rotacji? W każdej dużej firmie jest to naturalne, szczególnie jeśli liczba pracowników zaczyna przekraczać 100. Dodatkowo mamy zmiany pokoleniowe i niestety ale wśród osób młodych i bez odpowiedniego doświadczenia trudno o przywiązanie do firmy i bycie na dobre i złe.. a w naszym przypadku na bycie kiedy jest spokojniej bądź kiedy jest zwyczajnie więcej pracy i stresu związanego z trudniejszymi projektami..
    Company logo
    SPEC BAU Polska Sp. z o.o.

    18.02.2024 16:30

    Pracodawca

    Oczywiście że zatrudniamy też i ludzi bez doświadczenia! Jak tylko mają chęci i chcą się uczyć oraz posiadają wystarczającą determinację do tego trudnego zawodu to znajdą u Nas dużo wsparcia! ;-)
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w SPEC BAU Polska?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - SPEC BAU Polska Sp. z o.o.

    Pławska 1B 32-600 Oświęcim

    NIP:5492322863

    KRS:0000290451

    https://specbaupolska.pl
    Branża główna: Budowa budynków
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    15.01.2024 09:34

    Inne

    Jak się pracuje z ludźmi z SPEC BAU Polska Sp. z o.o.?
    ReviewUserIcon
    EwaG

    27.01.2024 21:03

    Pracownik

    Wspaniale sie uklada wspolpracae
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    23.07.2022 10:30

    Inne

    Czy Spec Bau Polska Sp. z o.o. ma ściśle ustalone godziny pracy?
    ReviewUserIcon
    M

    16.12.2023 00:24

    Inne

    @Pracodawca Czyli premie półroczną dostaje każdy pracownik w zależności od otrzymanej oceny? Są dodatkowo jakieś premie świąteczne itp.?
    Company logo
    SPEC BAU Polska Sp. z o.o.

    16.12.2023 08:21

    Pracodawca

    Tak, każdy pracownik. Co do innych dodatków to na rozmowie opowiemy ???? Ale wiemy że na święta Mikołaj bywa hojny zarówno dla tych dużych jak i ich dzieci ????
    ReviewUserIcon
    Amanda

    15.12.2023 17:34

    Inne

    W internecie znalazłam ofertę pracy na stanowisko księgowej. Firma oferuje pracownikowi na sam początek umowę o pracę na okres próbny, który twa 3 miesiące. Kolejna długość umów jest ustalana indywidualnie. Czy to oznacza, że po tym czasie jest szansa od razu na UoP na czas nieokreślony? Jeśli chodzi o wynagrodzenie, a konkretniej o premię, to za co można ją otrzymać? ;-) Są jakieś konkretne wytyczne? Dajcie znać, bo mam zamiar tu aplikować.
    Company logo
    SPEC BAU Polska Sp. z o.o.

    15.12.2023 18:15

    Pracodawca

    Tak, po okresie próbnym jest możliwość umowy na czas nieokreślony. Dość często się nam to zdarzało. Chodź preferujemy i sugerujemy wpierw po okresie próbnym umowę na czas określony np. rok, bo jest to dobry pretekst do weryfikacji wzajemnych oczekiwań i dyskusji głównie o wynagrodzeniu po tym okresie, a przed przejściem już na umowę na czas nieokreślony. Premie jak już pisaliśmy są. W przypadku stanowiska administracyjnego jest to ocena co pół roku i w zależności od niej premia do 100% pensji miesięcznej. Premie te są przyznawane w połowie i na końcu roku. W związku z tym prawo do premii dotyczy pracowników mających staż min 6 m-cy. Zapraszamy do aplikowania i zadawania szczegółowych pytań na etapie rozmów bo wtedy jaśniej wszystko wyjaśnić i omówić!
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    03.12.2023 21:11

    Pracownik

    Firma jest pozytywnie nastawiona na nowych pracowników, wciąż poszerzająca swoje struktury dzięki czemu oferty pracy są coraz szerzej uaktualniane. Praca w Sp ec Bau Polska jest polecana i naprawdę godna polecenia ????
    ReviewUserIcon
    Jaroo1

    20.11.2023 22:30

    Były pracownik

    Dobra firma, stabilne zatrudnienie, godne warunki pracy, spokojna, miła i rodzinna wręcz atmosfera wzajemnego wsparcia i budowania sukcesu. Czytelne i przejrzyste zasady premiowania i doboru kadry na budowach, doboru podwykonawców, systemu rozliczeń podwykonawców i tzw. "sił własnych". Pełna kultura, klasa i wypłacalność
    ReviewUserIcon
    pabloo

    21.11.2023 21:07

    Były pracownik

    potwierdzam
    ReviewUserIcon
    moon

    16.11.2023 21:40

    Kandydat

    ta Firma wydaję się być porządną :)
    Company logo
    SPEC BAU Polska Sp. z o.o.

    17.11.2023 07:29

    Pracodawca

    zapraszamy do współpracy, wtedy wychodzi jacy na prawdę jesteśmy ???? chcemy pracować z ludźmi którzy chcą się uczyć i realizować, bo wtedy cała firma się rozwija co ciagle się dzieje. Naszą siłą jest zespół z różnorodnymi specjalistami i na to stawiamy bo to daje sukces!
    ReviewUserIcon
    anonim

    06.11.2023 16:31

    Inne

    Wpadło mi w oko zapytanie o auto służbowe, dla kierownika raczej oferowane nie będzie? Jakoś jak tak patrzę na ofertę to chyba nie było o aucie wprost żadnej wzmianki a niby podkreślone są te wyjazdy służbowe. Czyli jeśli już to jakie auto zostanie zaproponowane? Ono jest na stale czy po prostu bierze się w razie potrzeby?
    ReviewUserIcon
    7 KOTÓW

    09.11.2023 08:57

    Kandydat

    @Pracodawca czyli samochody służbowe są do użytku codziennego w tym prywatnego? Jak są rozliczane koszty paliwa? Czy w przypadku urlopu odbieracie samochody?
    Company logo
    SPEC BAU Polska Sp. z o.o.

    09.11.2023 09:03

    Pracodawca

    Samochód dostaje osoba do wyłącznego użytku i ma go cały czas niezależnie od weekendów/świat i urlopów wraz z firmową kartą paliwową.
    ReviewUserIcon
    Sandomingo

    06.11.2023 08:39

    Pracownik

    Czy Spec Bau Polska Sp. z o.o. oferuje : 1. Samochody służbowe do użytku prywatnego? 2. Kartę multisport? 3. Opiekę zdrowotną? 4. Pracę zdalną? 5. System premiowy - czytelny? 6. Ciche godziny poza godzinami pracy - brak maili, smsów, telefonów, teamsów oraz grup whatsappowych od przełożonych po ósmej godzinie pracy z wyjątkiem pilnych spraw?
    Company logo
    SPEC BAU Polska Sp. z o.o.

    06.11.2023 21:53

    Pracodawca

    Na wszystkie tego typu pytania odpowiedzi chętnie udzielimy w czasie rekrutacji, ale dla jasności: - samochody służbowe poddane są procedurze, która reguluje te kwestie i jest taka możliwość, - multisport - tak, - opieka zdrowotna - tak, - praca zdalna nie jest możliwa na samodzielnych funkcjach w budownictwie kiedy pełni się formalny nadzór nad ludźmi i robotami, ale tutaj pewna elastyczność jest i to można ustalić w zespole na budowie, - system premiowy mamy czytelny i sformalizowany, - praca na budowie ma swoją specyfikę i pisaliśmy już o tym wcześniej. Jeśli ktoś ma zamiar po 8h mieć spokój i nie mieć kontaktu z pracą, to myślimy że praca na budowie nie jest pracą dla takich osób, bowiem budowa to ciągły żywy proces, który często jest niezależny od nas i charakteryzuje się dużą dynamiką. Trzeba mieć chęć, determinację i odpowiedzialność.
    ReviewUserIcon
    Rado

    18.10.2023 19:12

    Kandydat

    Dlaczego tak często ludzie odchodzą z firmy spec bau polska?
    ReviewUserIcon
    RAV

    26.10.2023 08:17

    Były pracownik

    @QD Zwykle ludzie sami odchodzą wlasnie przez brak stabilnosci i ciagle przerzucanie zespolow, plus duza ingerencja w prace i brak zaufania, ograniczenie mozliwosci podejmowania decyzji ale jednoczesnie oczekiwanie efektow. To tak jakby chciec kierowac samochodem z tylnego siedzenia, tak zeby ktos inny trzymal kierownice a w tym wypadku zeby sie podpisywal pod decyzjami. Oferowane umowy to UoP albo B2B ale B2B zwykle nie jest na poziomie kosztu brutto pracodawcy do uop
    Company logo
    SPEC BAU Polska Sp. z o.o.

    26.10.2023 19:54

    Pracodawca

    Dominują umowy B2B i często przekonują się do nich nawet Ci pracownicy, którzy funkcjonowali wcześniej na umowach o pracę. Nie oznacza to jednak, że nie zatrudniamy na UoP i takie przypadki oczywiście również występują, ale z reguły dotyczą pracowników niższego szczebla o mniejszym doświadczeniu. Umowy B2B zawieramy na ogół na czas nieokreślony, a UoP klasycznie najpierw na 3 miesięczny okres próbny, a później w zależności od indywidualnych ustaleń na dłuższe terminy - min rok. Nasze podejście jest elastyczne i indywidualne. Jako firma, zawsze liczymy na długofalową stałą współpracę i nie zatrudniamy tak jak inne firmy pod dany kontrakt. Co do rotacji, to według naszej opinii mają na to ma wpływ naturalne okoliczności, dla przykładu lokalizacja projektów i konieczność relokacji po skończonej budowie na co niestety nie wszyscy są gotowi. Nasze projekty trwają od 8 do 12 m-cy, a i ich uwarunkowania narzuca klient stąd dochodzi czasami do zmian w zespołach jak nie ze względu na rotację to zmianę zakresów robót i intensywności danych prac. Co do stabilności to tej nam nie brakuje - 16 lat na rynku i ciągły wzrost, oraz powracający klienci ;-)
    ReviewUserIcon
    anonim

    13.10.2023 22:29

    Inne

    O co chodzi z tym systemem premiowym co pół roku, tzn. dlaczego akurat co pół roku? To premia uznaniowa? Nie ma takiej comiesięcznej, np. za wyniki? Prosiłbym jeszcze o podanie zakresu zarobków na start, bo takiej informacji nie znalazłem. Dzięki! :)
    Company logo
    SPEC BAU Polska Sp. z o.o.

    15.10.2023 19:18

    Pracodawca

    Pensje na start są zróżnicowane i zależne od rodzaju stanowiska i indywidualnych predyspozycji. A poza pensją podstawową comiesięczną mamy system motywacyjny składający się z dwóch elementów: 1. premia co pół roku, oparta na ocenie pracowniczej. Wynosi ona nawet do 100% wartości wynagrodzenia miesięcznego, wiec co pół roku można dostać nawet do 200% pensji. Przeważnie premie te wynoszą około 50-80%. 2. Premia uznaniowa przyznawana na wniosek Kierownika Projektu za wkład w wynik danej budowy i postawy warte docenienia takie jak; inicjatywa w poprawie procesu budowy, wymierne korzyści finansowe dla kontraktu za zainicjowane rozwiązania techniczne i organizacyjne, ale także za zachowania zespołowe. Warto się starać, stawiamy bowiem na ludzi i na stałą współpracę, bo to daje rozwój i stabilność. Chcemy pracować z tymi co chcą pracować i wspólnie się rozwijać! ????
    Company logo
    SPEC BAU Polska Sp. z o.o.

    18.10.2023 21:55

    Pracodawca

    Tak, na każdym stanowisku obowiązuje premia półroczna. Ocena dotyka trzech kategorii: oceniam umiejętności techniczne wynikające z danego stanowiska, umiejętności interpersonalne oraz postawy. Stawiamy na rozwój i otwartą rozmowę co dobre, co można poprawić. Oceny przeprowadzają bezpośredni przełożeni, potem dyrekcja wymienia się uwagami i wartości zatwierdza ostatecznie zarząd. Ponieważ każdy każdego zna to taka ocena jest wyważona i z wielu perspektyw. Co do doświadczenia to jasno definiujemy podstawowe wymagania w ofertach pracy, dlatego zapraszamy do aplikowania!
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    21.09.2023 11:04

    Inne

    Na jakie benefity można liczyć w SPEC BAU Polska Sp. z o.o.?
    Company logo
    SPEC BAU Polska Sp. z o.o.

    02.10.2023 08:38

    Pracodawca

    Dla naszych pracowników mamy prywatną opiekę zdrowotną, kartę muti sport dla chętnych. Dodatkowo system premiowy co pół roku na podstawie oceny merytorycznej, oraz dodatkowe premie na koniec budowy. Oprócz tego organizujemy paczki na święta dla dzieci pracowników i spotkanie roczne z drobnymi upominkami ;-)
    ReviewUserIcon
    Helena

    29.03.2023 23:47

    Kandydat

    Witam, interesuje mnie oferta : Kierownik Budowy , niestety nie znalazłam informacji jaka jest forma zatrudnienia : umowa o pracę czy kontrakt b2b ? Czy jest możliwość podania widełek jakie jest przewidziane wynagrodzenie na tym stanowisku?
    ReviewUserIcon
    zorientowany

    13.06.2023 12:39

    Pracownik

    B2B ma jedno [podstawowe ryzyko jak coś Ci nie pójdzie to ktoś np z góry będzie próbował na tobie odbić niepowodzenie finansowe. Pół biedy jak nie zapłaci za fakture gorzej jak pójdzie z Toba do sądu bo nie jesteś pracownikiem, tylko podmiotem gospodarczym świadczącym usługę dla firmy XYZ wtedy jest gorzej. Ogólnie dziwię się że ktoś jeszcze proponuje B2B a traktuję Cię jak pracownika a w przypadku jakiś problemów jak firme ze wszystkimi tego konsekwencjami, to jest jak dla mnie nieuczciwe. Za duże ryzyko w stosunku do "zysków"
    Company logo
    SPEC BAU Polska Sp. z o.o.

    17.09.2023 19:50

    Pracodawca

    Na stanowiskach niesamodzielnych oczywiście że zatrudniamy osoby na Umowę o Pracę. Dodatkowo obecnie pomimo realizacji skomplikowanych projektów otwieramy się na osoby bez doświadczenia, gdyż widzimy że osoby z małym doświadczeniem nabytym w innych firmach często myślą że mogą już piastować samodzielne stanowiska, po czym są rozczarowane i się zwalniają bo przytłacza ich ilość obowiązków. Niestety jak każda odpowiedzialna samodzielna praca wymaga stopniowego zdobywania doświadczenia i pełnego zaangażowania oraz chęci nauki od starczych doświadczonych kolegów i koleżanek. I takich osób potrzebujemy, wiec jeśli tylko masz chęci, ambicje i otwartą głowę na naukę oraz determinację do ciężkiej pracy to zapraszamy do aplikacji! ???? My ze swej strony dajemy możliwości, wsparcie i możliwość nauki pracując przy ambitnych projektach co przekłada się w przyszłości na dobre doświadczenie i awans!
    ReviewUserIcon
    Kandydat (inżynier budowy)

    30.03.2023 13:57

    Kandydat

    Na stanowisko inżyniera budowy zaproponowano mi umowę B2B, gdzie na czysto zostaje 4000-4500 zł przy min. 200h pracy w miesiącu. Śmiech na sali. Ciężko było to skomentować, bo tak niskiej stawki nikt mi w ostatnich kilku latach nie proponował. Na szczęście dość szybko znalazła się oferta za ponad 1,5 raza więcej. Szanujmy się inżynierowie!
    ReviewUserIcon
    zygmunt

    13.05.2023 01:51

    Kandydat

    Ja zawsze lubię zawierać w umowie B2B warunki adekwatne do UoP czy też takie zawieracie ?tzn wyznaczam 24 dni urlopu płatnego czy negocjucie z każdym kandytatem osbono ? czyli np 240 h w miesiącu w wypizdowie na wygwiździe ? bez np % za zakończenie inwestycji w terminie ?
    Company logo
    SPEC BAU Polska Sp. z o.o.

    13.05.2023 09:13

    Pracodawca

    nasze Umowy B2B odzwierciedlają wynagrodzenie za dany zakres obowiązków i proponujemy wynagrodzenie adekwatne do usług. Oczywiście że przewidujemy dodatkowe wynagrodzenie uzależnione od zaangażowania ale także od sukcesu w postaci zamknięcia projektu. Dodatkowo w naszych umowach ustalamy ilość dni płatnych w których nie świadczy się usługi.
    ReviewUserIcon
    Ksiegowy

    04.11.2021 10:06

    Inne

    Firma nie wywiązuje się z płatności w stosunku do kontrahentów. Gdzie się podziała ta ,,niemiecka’’ solidność. Nie polecam – obarczyć ewentualna współprace z nimi umowa i wysokimi odsetkami w razie opóźniania płatności
    ReviewUserIcon
    Jacek

    29.03.2023 14:33

    Pracownik

    z płatnościami wszędzie jest kiepsko
    Company logo
    SPEC BAU Polska Sp. z o.o.

    30.03.2023 14:42

    Pracodawca

    U nas płatności są regulowane zawsze na czas, a nawet przed wymaganym terminem płatności. Przywiązujemy do tego bardzo dużą dbałość. Jeśli wszystkie wymagane dokumenty są poprawne to pieniądze zawsze przyjdą na czas. Jeśli nawet zdarzają się błędy i niedociągnięcia to Nasza sprawna księgowość stara się szybko wskazać błędy aby móc poprawić dokumenty, bo wiemy jak ważna w naszej branży jest płynność finansowa.
    ReviewUserIcon
    Łukasz

    10.12.2021 01:16

    Pracownik

    Pracuję tutaj dopiero od 2 lat i jak do tej pory nie mam żadnych zastrzeżeń. Wypłaty w terminie, pieniądze też fajne, z ludźmi też idzie się dogadać. Z mojej perspektywy firma na plus.
    ReviewUserIcon
    Jacek

    20.01.2021 23:12

    Pracownik

    Pracuje tutaj od ponad 9 lat, firma miała lepsze i gorsze okresy, ale pracowników zawsze szanowała. Dzisiaj to już bardzo duża firma i na prawdę super się tutaj pracuje. Bezpieczeństwo na placu budowy, konkretny sprzęt i konkretne zadania do wykonania, wiesz co masz robić. Także ja sobie chwalę pracę tutaj.
    ReviewUserIcon
    TomaszN

    09.12.2021 17:41

    Były pracownik

    Potwierdzam. Na budowie jest duża dbałość o bezpieczeństwo. BHP-owiec ma na każdy detal oko.
    ReviewUserIcon
    anonim

    27.10.2021 18:54

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    TomaszN

    09.12.2021 17:37

    Były pracownik

    Umowa o pracę i to na całkiem niezłych warunkach. Stawki nieco powyżej rynkowych mobilizują i dobrze rokują na przyszłość.
    ReviewUserIcon
    Tomasz Nowakowski

    09.12.2021 17:28

    Były pracownik

    Bardzo miło wspominam pracę w tej firmie. Szefostwo dba o pracowników.
    ReviewUserIcon
    Michał

    02.03.2021 14:45

    Kandydat

    Jak pracuje się w tej firmie?
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    05.11.2019 09:29

    Inne

    Czy w Spec Bau Polska Sp. z o.o. panuje luźna atmosfera?
    ReviewUserIcon
    Tadeusz

    16.11.2019 02:12

    Inne

    Atmosfera jest bardzo pozytywna. Współpraca przy realizacji kolejnej inwestycji układa się doskonale. Pozdrawiam szczególnie kierowniczkę na budowie w Niepołomicach.

    Zostaw merytoryczną opinię o SPEC BAU Polska Sp. z o.o.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.