Na stronie mają ogłoszenie o pracę na stanowisko Specjalista ds. Sprzedaży w Dziale Obsługi Klientów Biznesowych. Ktoś mógłby powiedzieć jak wygląda ścieżka rozwoju w tej firmie? Pisali o niej w ogłoszeniu. Czy rzeczywiście można tutaj awansować?
Tak w każdym dziele jest ścieżka rozwoju na każdym levelu - junior, mid, senior czy expert.
Bardzo między sobą się różnią finansowo te szczeble awansu? I one zależą od umiejętności czy raczej od czasu od kiedy się pracuje?
Napiszesz coś więcej? Dlaczego trzeba omijać akurat ten dział? Chodzi o te awanse co tu pytali? Czy może o jakąś atmosferę?
Tak, dostaniesz awans który totalnie nie przełoży się na zarobki - no może minimalną różnicę zobaczysz - obowiązków będziesz mieć więcej, po czym przyjdzie nowy pracownik i dostanie tyle samo co Ty xD dodatkowo będziesz musiała poświęcać swój czas na nauczenie go - a resztę pracy będziesz musiała i tak wykonać - jak chcesz możesz w domu(usunięte przez administratora) Trochę tam przepracowałem i na początku wszystko wydaje się ok, atmosfera itp. ale z czasem zobaczyć że połowa ludzi to (usunięte przez administratora)czekający na twoje potknięcie - (usunięte przez administratora) jak poprosisz o pokazanie jak liczą premie dostaniesz wzór którego nawet Pitagoras by nie zrozumiał. Koniec końców znajdziesz lepszą pracę... Nie trać czasu na tą firmę, jest dużo lepszych w tej branży
No a co do premii, to losowe są zawsze? A takie premie jak na święta, to one tez sa losowe? Czy może nie ma wcale premii świątecznych? Czy są inne benefity na święta?
Jak im się podoba - benefity na święta pewnie jakieś są ale co dostaniesz o ile cokolwiek to tylko oni wiedzą - tak jak napisałem wzór obliczania premii jest niesamowity i nie do ogarnięcia - jednego kwartału wyrobisz sobie np. (usunięte przez administratora) Generalnie premia jest od procenta zysku - ale to jest premia (usunięte przez administratora) samego zysku (może nawet mniej, ciężko powiedzieć gdyż tak jak pisałem nie wiadomo jak to jest liczone - nie raz marże na produkty są tak małe że ciężko wyrobić dobre zyski (przy czym i tak wymagają od Ciebie żebyś robiła większą prowizje przy jednoczesnym nacisku że ma być najtaniej w internecie. Jeśli sama sobie nie ogarniesz bazy dobrych klientów którzy będą kupować w dobrych dla Ciebie cenach (bo przecież liczy się jakość obsługi nie cena) - czyli dzwonienie, pisanie, namawianie itp. jak to w handlu,(usunięte przez administratora)
Na stronie mają ogłoszenie o pracę na stanowisko Specjalista ds. Sprzedaży w Dziale Obsługi Klientów Biznesowych. Ktoś mógłby powiedzieć jak wygląda ścieżka rozwoju w tej firmie? Pisali o niej w ogłoszeniu. Czy rzeczywiście można tutaj awansować?
Tak w każdym dziele jest ścieżka rozwoju na każdym levelu - junior, mid, senior czy expert.
Bardzo między sobą się różnią finansowo te szczeble awansu? I one zależą od umiejętności czy raczej od czasu od kiedy się pracuje?
Napiszesz coś więcej? Dlaczego trzeba omijać akurat ten dział? Chodzi o te awanse co tu pytali? Czy może o jakąś atmosferę?
Tak, dostaniesz awans który totalnie nie przełoży się na zarobki - no może minimalną różnicę zobaczysz - obowiązków będziesz mieć więcej, po czym przyjdzie nowy pracownik i dostanie tyle samo co Ty xD dodatkowo będziesz musiała poświęcać swój czas na nauczenie go - a resztę pracy będziesz musiała i tak wykonać - jak chcesz możesz w domu(usunięte przez administratora) Trochę tam przepracowałem i na początku wszystko wydaje się ok, atmosfera itp. ale z czasem zobaczyć że połowa ludzi to (usunięte przez administratora)czekający na twoje potknięcie - (usunięte przez administratora) jak poprosisz o pokazanie jak liczą premie dostaniesz wzór którego nawet Pitagoras by nie zrozumiał. Koniec końców znajdziesz lepszą pracę... Nie trać czasu na tą firmę, jest dużo lepszych w tej branży
No a co do premii, to losowe są zawsze? A takie premie jak na święta, to one tez sa losowe? Czy może nie ma wcale premii świątecznych? Czy są inne benefity na święta?
Jak im się podoba - benefity na święta pewnie jakieś są ale co dostaniesz o ile cokolwiek to tylko oni wiedzą - tak jak napisałem wzór obliczania premii jest niesamowity i nie do ogarnięcia - jednego kwartału wyrobisz sobie np. (usunięte przez administratora) Generalnie premia jest od procenta zysku - ale to jest premia (usunięte przez administratora) samego zysku (może nawet mniej, ciężko powiedzieć gdyż tak jak pisałem nie wiadomo jak to jest liczone - nie raz marże na produkty są tak małe że ciężko wyrobić dobre zyski (przy czym i tak wymagają od Ciebie żebyś robiła większą prowizje przy jednoczesnym nacisku że ma być najtaniej w internecie. Jeśli sama sobie nie ogarniesz bazy dobrych klientów którzy będą kupować w dobrych dla Ciebie cenach (bo przecież liczy się jakość obsługi nie cena) - czyli dzwonienie, pisanie, namawianie itp. jak to w handlu,(usunięte przez administratora)
Delkom 2000 Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta. Czy ktoś z Was brał udział w procesie rekrutacji? Podzielcie się swoimi wrażeniami.
Zakupiłem 2 laptopy za około 9000 zł + hub za ok/200 zł który mi polecili i hub nie działa do dziś, mimo składanych reklamacji twierdzą że owe urządzenia działa po przyjęciu w serwisie. Natomiast u nas jest odwrotnie urządzenie nie działa po podłączeniu wyskakuje błąd urządzenie nie wykryte. Nie zamierzają rozwiązać sprawy, trzymają się swojej wersji, hub odesłani niby nowy ale bez oryginalnego opakowania. Jestem rozczarowany i zmęczony walką z wiatrakami.
Wybrałem się na rozmowę rekrutacyjną i pocałowałem klamkę, ponieważ jak się później okazało Pani rekrutująca nie poinformowała mnie, że firma jest pozamykana i należy wbić jakiś kod do drzwi którego nie raczyła mi wcześniej podać, a zgubiłem jej numer telefonu wśród kilku nowych. Później jak do mnie zadzwoniła, to siedziałem już w pociągu i odniosłem wrażenie, że bardzo bawi ją ta sytuacja. Także ten... jak ktoś zechce aplikować to niech o to dopyta, ja straciłem tylko czas i pieniądze i jeżeli firma traktuje klientów tak samo jak kandydatów do pracy to tym bardziej nigdy nie skorzystam z jej usług.
Czyli nie doszło do Twojej rozmowy kwalifikacyjnej do pracy w firmie Delkom 2000? Tak rozumiem Twój wpis, dlatego bardzo Cię proszę o wyjaśnienie, jak to dokładnie wyglądało. Nie ukrywam, że wpis Twój w tym zakresie bardzo mnie zaciekawił, dlatego serdecznie proszę Cię o wyjaśnienie. Możesz to dla mnie zrobić i napisać, jak to wszystko dalej się potoczyło?
Szanowny Panie, bardzo nam przykro, że odniósł Pan tak negatywne wrażenie. Ze względów bezpieczeństwa związanych z pandemią COVID-19 dostęp do budynku naszej firmy jest ograniczony. Podczas umawiania rozmowy kwalifikacyjnej z Panem faktycznie zapomnieliśmy przekazać informację o konieczności kontaktu telefonicznego przed wejściem do budynku. Nie mniej jednak informacja taka wraz z numerem telefonu znajduje się na drzwiach wejściowych. Jeszcze raz najmocniej przepraszamy i życzymy powodzenia w realizacji planów zawodowych. Z Uszanowaniem Delkom 2000 Sp. z o.o.
Może to i lepiej, że cię nie zatrudnili, skoro jesteś tak nieogarnięty, że na rozmowę idziesz bez żadnego kontaktu do pracodawcy... Strach pomyśleć, jak wyglądałaby twoja praca przy takim zapominalstwie i chaosie
Już tak nie oceniaj. Każdy jest zestresowany jak idzie na rozmowę i można czegoś zapomnieć. Nikt nie jest robotem ...
Jeśli chcesz robić za (usunięte przez administratora) to polecam. Tną na wszystkim co się da. Nie wróżę nikomu świetlanej przyszłości w tej firmie.
to ile mniej więcej tu się zarabia, skoro mówisz, że tną na wszystkim co się da....
jeśli chodzi o prace biorą na misiąc max do 3 miesięcy uwaga kombinatorzy smieciowe umowy delkom wejherowo
Ile realnie może zarabiać w Delkomie pracownik na stanowisku junior sales executive? :) Czytałam o tym, że jest podstawa plus prowizja od sprzedaży bez górnego limitu. Może podzielicie się swoimi doświadczeniami? Ile Wy zarabialiście mniej więcej w ciągu miesiąca na początku swojej kariery w firmie na takim stanowisku?
Czy pracownicy Delkom spotykają się poza firmą? Chodzi mi o to żeby się dowiedzieć, czy zespół jest zgrany i będzie przyjemnie przychodzić się do pracy:)
Sprzedali sprzęt, którego nie posiadają. Poinformowali o tym fakcie już po dokonaniu płatności. Podczas rozmowy byli nieuprzejmi i nie potrafili się przyznać do błędu. Dla mnie to brak kompetencji zatrudnionych tam osób.
Przepraszamy za zaistniałe niedogodności. Proszę o przesłanie na adres email Biznes@ numeru zamówienia, chcielibyśmy wyjaśnić tą sprawę do końca.
Czy za zakupiony sprzęt, którego nie mieli na stanie, odzyskałeś bez problemu pieniądze? Przeprosili chociaż po tej sytuacji?
A czy macie jakieś spostrzeżenia jeśli chodzi o pracę w firmie Delkom 2000 Sp. z o.o.? Czy firma zapewnia benefity?
W zależności od stanowiska, poszukują ludzi od niewykwalifikowanych po specjalistów.
Pracowałem tam prawie trzy miesiące(wypowiedziałem umowę) i zdecydowanie nie polecam. Zarobki, o których mówili to sen, który nigdy się nie ziścił. Tu śmiało mogę powiedzieć, że mnie oszukano. Obowiązków przybywało z minuty na minutę. Atmosfera strachu i rygorystycznego wykonywania wszystkich poleceń Tyle mogę powiedzieć od siebie.
Widzę że różnie tu piszą więc podzielę się swoimi doświadczeniami. Jako Klient bardzo POZYTYWNIE mogę sie tylko wypowiedzieć o FIRMIE DELKOM Z WEJHEROWA. Ostatnio odstąpiłem u Nich od umowy zakupu Laptopa Lenowo wartego 2.800 zł i miałem trochę obaw czy nie będzie problemów ze zwrotem. I tu bardzo pozytywnie mnie Delkom zaskoczył przysłali kuriera po odbiór paczki (na ich koszt), kontakt bardzo dobry a rozmowa z pracownikami konkretna i rzeczowa. Ze zwrotem pomiędzy też nie było najmniejszego problemu. POLECAM TĄ FIRMĘ - Artur Paluch z Zamoscia
chyba się nie dowiesz konkretów, co wcale nie dziwne. Teraz szukają junior sales executive i executive normalnego. Podejrzewam, że zarobki różnią się poprzez stopień zaawansowania no i zakres obowiązków jest jednak nieco inny :)
Wiecie jak wygląda praca na praktykach w firmie Delkom 2000 Sp. z o.o. ? Jakie są szanse stałego zatrudnienia po odbytym stażu? Twoja opinie się liczy!
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Zobacz więcej na GoWhistle.comOdpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Delkom 2000 Sp. z o.o. - Wejherowo
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Delkom 2000 Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Delkom 2000 Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
- I Brygady Pancernej Wp 36
84-200 Wejherowo - NIP: 5881943861 KRS: 0000037202
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Sprzedaż sprzętu i akcesoriów - Wejherowo i okolice
- P.U. Gold Ryszard Gruba
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Matikom Andrzej Elwart
- Amsoft Tomasz Groenke
- Tomquad Tomasz Mrzygłocki
- Elektron Henryk Okrój
- Delkom 2000 Sp. z o.o.
- Jk Komputer Jacek Konarzewski
- Biuroland Systemy Sp. z o.o.
- Bartosz Leszczyński Gigaservice Bartosz Leszczyński
- T F z Tomasz Zdrojewski
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |