Opinie o UNIQA T.U. S.A w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy UNIQA T.U. S.A. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie UNIQA T.U. S.A o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o UNIQA T.U. S.A w Warszawa

Kandydantka
Kandydat
 Pytanie

Dostałam propozycje w UNIQA w Warszawie. Możecie podzielić się opinia?

Jola
Kandydat
 Pytanie

Otrzymałam propozycje pracy zdalnej w dziale odnowień połączenia przychodzące doradca ds. obsługi. Mam obecnie prace w innym korpo na infolinii i zastanawiam się czy zmieniać ? Mogę prosić o opinie na temat systemu pracy? Czy jest bardzo ciężko, faktycznie pracuje się dla kilku spółek, sprzęt jest kiepski - dwa monitory, ludzie niesympatyczni, kiepska premia itd?

Polak
Były pracownik
@Jola

Sprzęt jest dobry jak się dba. Ludzie marudzą, że zły po czym chcą go kupować do domu i często korzystali z tego jak była możliwość. Ludzie wredni, wyścig szczurów. Najgorzej jest dla zespołów obsługujących pracowników wewnątrz firmy. Pensje przeciętne, możliwości rozwoju małe, szkoleń nie ma. Etat dzielony na kilka spółek. O wszystko trzeba się prosić, nic nie jest od ręki. Żeby tu pracować musisz mieć mocna psyche.

Jola
Kandydat
@Polak

Dziękuje za odpowiedź. W tej chwili pracuje w innym korpo ich największej konkurencji też łatwo nie jest ze wszystkiego sprawdzają i ciągły jest nacisk. Szkolenie trwało 1,5 miesiąca, odbierać jak najwiecej połączeń i najlepiej w tym samym czasie odpisywać na maile i jeszcze sprawdzana jest jakość rozmów i co miesiąc robią testy wiedzy do tego dzwonią z innych działów i pytają o polisy a ty musisz wszystko wiedzieć. Więc zastanawiam się czy zmienić, ale też boje się żeby nie było jeszcze gorzej.

Marcopolo
Były pracownik

Nie polecam. (usunięte przez administratora) kosmiczny, jakby mogli zamienic ludzi na robotów to by sie to stało juz dawno. Jak ktos jest niewygodny to robi wylot bo np ma odwage ćos skrytykowac. Wlazenie w tylek przelozonym to jedyna szansa na awans, ale ten awans to zwykle wpadnięcie w podobny (usunięte przez administratora) tylko w innym miejscu. A te ogloszenia o prace to jak do agencji towarzyskiej a nie firmy ubezpieczeniowej???????????? Komuś peron odjechal. Bylem pracownikiem i Klientem, teraz trzymam sie z daleka od tego miejsca. I ja i nie jeden moj kolega nabawil sie depresji czy nerwicy. Omijać z daleka. Korpo najnizszych lotów.Widac ze rozwoj firmy zatrzymal sie jakies 10 lat temu teraz tylko zaciskanie kaganca.

Nowy pracownik
Kandydat
 Pytanie

Cześć , podzielicie się opinia o pracy ? Dostałem propozycje pracy w tej firmie . Umowa o prace + system prowizyjny , jakie są warunku , ile połączeń dziennie , czy ta odsprzedaż jest bardzo naciskana itd z góry bardzo dziękuje

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Nie polecam, brak jakiejkolwiek odpowiedzi na temat wyniku rekrutacji. Nie poważni ludzie.

Pytania

Czy biorąc pod jakieś premie (bez konkretów ile dokładnie, albo ile % od pensji) obniżysz wynagrodzenie. a tak to reszta klasycznie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Warszawa
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista IT ds. wsparcia
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Robert
Były pracownik

Ciągła rotacja pracowników, każdy boi się że zostanie wyrzucony, siedzenie po godzinach, brak wypłacanych nadgodzin, brak docenienia, jak się nie zgadza w tabelkach to wyrzucają bez mrugnięcia okiem. Bajzel i chaos totalny, nikt nie wie za co jest odpowiedzialny i brakuje procedur. Odradzam.

Warszawa
Kandydat

Nie polecam ! Praca na infolinii to porażka jedni mają fajnie bo wchodzą p.kierownik z wazeliną.Najnizsza krajowa ,o obowiązków tyle aż głowa mała ,przy zatrudnieniu p kierownik nie wspomina że pracujemy dla kilku spółek , dopiero przy podpisaniu umowy zdziwienie .Ogólnie odradzam a w szczególności na infolinii

Aleksandra
Inne
@Warszawa

A jakie są obowiązki przy pracy na infolinii? Co konkretnie trzeba robić? Bo właśnie interesuje mnie taka posada i to, co robi się poza dzwonieniem. A ta pensja to jest na UoP, czy na UZ?

Boski
Były pracownik

Cash- najniższa krajowa+ najniższy % prowizyjny na rynku+ premia której nie odstaniesz Praca- fabryka polis na akord, jak przy skręcaniu śrubek. Rozwój- Po latach i po trupach możliwy, ale mało realny. Atmosfera- Im wyższy stopień tym mniej miły w stosunku do Ciebie. Niby wszyscy są na cześć, ale to tak prawie wszędzie jest. Wsparcie ze strony przełożonych- brak. Po fuzji AXA i Uniqa zmieniło się na gorsze, gołym okiem słabe kontakty czuć i ucinanie pensji pracowników za byle co.

Aleksandra
Inne
@Boski

Co do tego wsparcia od przełożonych. Czy tyczy się to pracowników firmy już ze stażem, czy też dla początkujących? Czy jak ktoś nowy przychodzi, to może jednak liczyć na ich pomoc w wejściu w obowiązki?

Boski
Były pracownik
@Aleksandra

Po kilku godzinach jak Pan R., Czy Pan (usunięte przez administratora) Odpiszą, twierdząc, że są bardzo zajęci oglądaniem filmów na (usunięte przez administratora)

Kuba
Były pracownik

Sama praca jest z pozoru lekka, przynajmniej w porównaniu z poprzednimi tego typu w których pracowałem, nie ma tu takiej spinki i ciągłego pytania o wynik co 2-3 godziny bez wysłanej polisy, więc pod tym względem plus. Drugi plus to platforma benefiotwa, która jest naprawdę spoko zrobiona i fajne rzeczy można z niej wygrzebać. Co miesiąc dostajesz ponad 100 punktów które możesz wymienić na platformie na karty płatnicze do Biedronki, Empik, pół roku Spotify itd. Trzeci plus to możliwość pracy z domu. Reszta niestety na minus. Po pierwsze zarobki - bardzo niskie. W poprzednich firmach podstawa była podobna - czyli najniższa krajowa, ale procent ze sprzedanej polisy był o wiele wyższy i robiąc ten sam wynik co w Uniqa, w poprzednich towarzystwach potrafiłem zarobić nawet o 1000zł więcej w skali miesiąca. Po drugie, wspomniany powyżej przeze mnie luz ma drugie (usunięte przez administratora). Owszem, nie są wyjątkowo natarczywi w przypominaniu o wyniku co godzinę w trakcie pracy, niemniej cyferki liczą się bardziej niż gdziekolwiek dotąd byłem. Wynik, wynik i jeszcze raz wynik. Dawniej ponoć nawet wysłane propozycje polisy podlegały jakiejś wypłacie i je najbardziej brano pod uwagę, teraz czasy się zmieniły. Mało tego, nie wystarczy robić 97% planu, ma być 100% i to wszędzie (OC, AC, Assistance itd.) i musisz przez pierwszy etap zatrudnienia chociaż raz znaleźć się w TOP13 najlepszych sprzedawców, w przeciwnym razie wypad. Tak jak wspomniano poniżej pracuje się na dwóch monitorach, dosyć starych i tanich komputerach. Rotacja jest duża. Szefostwo niezbyt pomocne. Niekiedy można spotkać się ze zgryźliwymi uwagami ze strony, szczególnie jednego, koordynatora zmiany. Podsumowując: PLUSY: - praca zdalna - platforma benefitowa (choć umówmy się, większym plusem byłaby zamiast tego większa wypłata) - stosunkowy luz w trakcie pracy MINUSY: - cyferki uber alles! - niesympatyczne szefostwo - stary sprzęt - spore wymagania - bardzo słabe wynagrodzenie - duża rotacja - brak pomocy ze strony szefostwa - stosunkowo częste awarie darmowych i słabych wydajnościowo programów z których się pracuje.

Słabizna
Były pracownik

Fajny ubezpieczyciel, kiepski pracodawca

Justyna
Inne
@Słabizna

Dlaczego uważasz, że kiepski? Chodzi o wysokośc wypłaty, atmosferę czy moze o możliwości rozwoju? Ktoś w sumie pisał tutaj że jest najniższa krajowa, potwierdzasz to?

Słabizna
Były pracownik
@Justyna

Pieniądze to jedno, a drugie to kultura pracy. O Awansie to nie słyszałem, a nawet podwyżce, no chyba, że ta co zafundował nam (usunięte przez administratora) to zostało ogłoszone 3600 brutto jako wielki ukłon w stronę pracownika, co zostało nagrodzone oklaskami:)

Polak
Pracownik

Nie polecam! Najniższa krajowa ,wciskają kit że otrzymasz premie a tak naprawdę jej nie dostaniesz.

Anonimus
Były pracownik

Firma oszczędza na pracownikach. Ucinane pensje, kiepski sprzęt, oprogramowanie sprzed 10 lat. Podstawa najniższa krajowa, prowizja marna, premia niska. Praca jak na taśmie nic nie trzeba umieć!

Korka
Były pracownik

Po przejęciu Axa kompletne (usunięte przez administratora).

Nie polecam pracy w CC
Były pracownik

Niestety zgadzam się z opinią kolegi u góry, a nawet mam gorsze zdanie. Jest to jedna z gorszych firm w której miałem przyjemność pracować i nawet koszt za słuchawki do pracy 150 zł świadczy o tym za kogo Cię mają. Corpo w najgorszej postaci, brak możliwości rozwoju, bez możliwości awansu, a nawet zarobki są dla wybranych. Niestety, ale jestem zmuszony dać ocenę 1/5.

On
Były pracownik

Nie polecam pracy w uniqa. Zrobiło się typowym korpo, wyścig szczurów, słaba atmosfera a ludzie są dla siebie okropni. Zarobki przeciętne, szanse rozwój tylko po znajomości albo przez podlizywanie się. Systemy IT nie działają sprawnie, bez pomocy działu IT nie można zmienić nawet hasła. Dużo czasu marnuje się na rzeczy, które można w dobrej firmie zrobić w minutę. Firma oszczędza na pracownikach. Jedyne plusy tej pracy to zniżka na ubezpieczenia i świetna lokalizacja biura w Warszawie jeśli ktoś nie chce poruszać się autem do pracy.

BezKomentarza
Były pracownik

Pracowałam w unika w Warszawie jako przedstawiciel. Kasa nawet fajna, ale przedstawiciele zarządzani przez prostaków i bez szacunku do człowieka. Unika w Warszawie to AXA, ale stamtąd już chyba wszyscy najlepsi odeszli. Unikam uniki.

Marcela
Były pracownik

Widzę, że komentarze są usuwane. Ciekawe czemu nie potraficie przyjąć konstruktywnej krytyki. Napiszę jeszcze raz nie polecam nigdy więcej żenujący ubezpieczyciel tak jak jego pracownicy. To co się tam dzieje to jest żart…całe szczęście, że jest PZU! :)

Marcel133
Inne

Dodzwonić się do opiekuna, jest niemożliwe, a co dopiero na infolinię. Utrudnianie życia klientom, jak i okropna obsługa…zwariować można. Nie ma co marnować na nich czasu. PZU czy Allianz o wiele lepsze i bardziej otwarte na klienta!

Justyna
Inne
@Marcel133

Ciekawa jestem z czego to wynika. Długo jesteś ich klientem, od kiedy ten problem zaczął występować? No chyba, że to od samego początku tak niby jest

Barbara K
Były pracownik
 Pytanie

Miałam przyjemność odbyć szkolenie w firmie Uniqa w oddziale obsługa klienta. Samo biuro jest przestronne, dosłownie naprzeciwko mamy żabkę i wiele więcej barów czy restauracji. Samo szkolenie wygląda następująco, spędzamy w większości czasu na słuchaniu prezentacji, następnie zaliczamy test, który trzeba napisać na powyżej 80%. Zarobki są bardzo słabe, ale nie ma co wymagać od CC. Niestety, ale firma woli, zatrudnić nowe osoby, przez co zaniedbuje starych pracowników, pracuje się na dwóch monitorach. Firma poinformuje nas, że na spokojnie możemy podróżować i w tym samym czasie pracować, jednak jest to minięcie się z prawdą, ponieważ wykonujemy wiele czynności, które wymagają od nas dwóch jak nie, więcej monitorów, nie ma się czasu na nic, sam sprzęt jest przestarzały, więc praca jest koszmarna, jeżeli myśli się o pracy na dłużej w tym dziale trzeba zakupić sprzęt indywidualnie… Atmosfera jest spięta oraz widać, że na tym dziale się zaoszczędza. Jeżeli myślimy o awansie wewnętrznym, trzeba przepracować ok 8 ms, ale nie jest to jednoznaczne z gwarancją awansu, więc możemy utknąć tam na dłuższą chwilę. Czy w takim razie jest sens pracy tam? Jeżeli jest to nasza pierwsza praca na słuchawce jak najbardziej tak, ale jeżeli chcemy czegoś więcej od życia to lepiej unikać szerokim łukiem.

Justyna
Inne
@Barbara K

Zabrzmiało to dość stresująco jeśli chodzi o samą w sobie pracę. O jakie czynności chodzi w przypadku potrzeby korzystania z obydwu monitorów?

Barbara K
Były pracownik
@Justyna

Robisz parę rzeczy na raz, Np. obsługujesz Kliena i na drugim monitorze robisz dalsze zadania typu zarejestrowanie jakiegoś dokumentu, przez co potrzebujesz, dużej ilości monitorów. System, na którym pracuje firma, jest przestarzały przez co, trzeba otwierać go parę razy w tle, z czego nie ma pewności, że podczas pracy nie będzie potrzeby zupełnego wyłączenia go i otworzenia ponownie co jest bardzo czasochłonne i utrudnia pracę. Jest możliwość naprawienia/unowocześnienia systemu jak z każdym innym, ale nie ma takiej oczywiście potrzeby, bo przecież jakoś sobie poradzą pracownicy. A dobrze wspomnieć, że jednak czas ma duże znaczenie w takiej pracy na CC i twoją przyszłą premię, która również nie jest satysfakcjonująca.

Marcin
Kandydat
@Barbara K

Praca w contact center nigdy nie należała do ambitnych, więc nie ma co się dziwić, że raczej nie ma możliwości awansu wewnętrznego , ale ciekawy jestem jak wyglądam tam praca agenta mobilnego…

Justyna
Inne
@Marcin

No ale danie takiej możliwości chyba by im nie zaszkodziło? Co do tego całego agenta to w sumie domyślasz się tak mniej więcej jak?

Lidia
Inne

mam wrażenie, że brakuje wypowiedzi, choć ta, która jest - zachęca. Skoro nieźle płacą i można się rozwijać to warto spróbować. Tylko jak aplikować? Jak wygląda rekrutacja i czego się spodziewać na rozmowie?

admin

Znacie firmę UNIQA T.U. S.A, pracodawcę lub pracowników? Każda firma ma swoje zalety i wady, podziel się z nami swoją opinią.

Zambia
Pracownik
@admin

Dobrze powiedziane, no idealnych firm nie ma. Ale mysle ze tutaj niewiele brakuje bo i jest dobra kasa i dużo się można nauczyć.

ciekawski1924
Kandydat
 Pytanie
@Zambia

Hej, wiesz coś może na temat pracy w centrali w Warszawie na stanowisku telefonicznej obsługi klienta? Możesz podzielić się jakimiś informacji na temat pracy w centrali?

Zostaw merytoryczną opinię o UNIQA T.U. S.A - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w UNIQA T.U. S.A?

    Zobacz opinie na temat firmy UNIQA T.U. S.A tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 33.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w UNIQA T.U. S.A?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 22, z czego 0 to opinie pozytywne, 21 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy UNIQA T.U. S.A?

    Kandydaci do pracy w UNIQA T.U. S.A napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
UNIQA T.U. S.A
Przejdź do nowych opinii