Najwiekszym minusem w tej firmie jest brak mozliwosci porozmawiania o jakikolwiek problemach z szefem. Do dyspozycji jest kilka osob, gdzie jazda z nich mysli ze stoi tak najwyzej. Niestety kazdy z nich komunikuje sie z pozostala 4 osob, a ty wychodzisz na najgorszego i nie masz nic do powiedzienia. Tel do szefa z pl nie dostaniesz
Dokładnie, to jest śmieszne... 0 dialogu. Ja pracuje tu 2 lata już i nawet szefa nie widziałem, nie wiem kto to jest. On istnieje w ogole? Jak jest problem ja,is to niewiadomo do kogo pisac.
60 euro + MINIMALNA podstawa (proszę nie wierzyć w żadne premie, żadnej nigdy się nie doliczylem) Praca 95% anglia kabotaz. Wożenie naczep do portu i z portu. Po 5 przepinek dziennie. Samochody 5 letnie, ale wyglądają jak po wojnie. W samochodach smierdzi i jest brudno, bo kierowcy tej firmy widocznie nie korzystają z prysznica. NIE SCIAGAJA NA CZAS DO DOMU NIGDY! Nie bierz ślubu, nie umawiaj się do lekarza, bo ta firma nie ściągnie cie na czas. Spedycja to dzieciaki z ulicy nie mający nic wspólnego z transportem, w razie problemu zostaję się sobie samemu. Jest dużo nowych konkurencyjnych firm które się otwarły i wożą tylko amazon prime, praca z góry ułożona na cały tydzień. Za system 2/2 placa 6500zl. Gdzie w slamie za 21 dni w trasie dostaje się max 8 tys.
ludzie ogarnięci w spedycji i logistyce nie mają szans w tej firmie , pewne osoby o to zadbają , na nic bycie siatkarzem. Tak jak Pan pisze trzeba radzić sobie samemu.
Prawda jest taka, jesteś Polakiem to siedzisz w Anglii. Jesteś z Białorusi to jeździsz po Europie i dowozisz naczepy Polakom by wjeżdżali do Anglii. Odbierasz w Anglii naczepy z portu itp. To nie lepiej już zatrudnić sie do Anglielskiej firmy jak i tak jeździ sie tylko po Anglii? Lepiej w tej firmie byc Białorusinem, bo te same pieniądze dostaje i nie meczy sie z przeprawą do Anglii. Dodam też że za taką dietę co dostajemy, nie da sie teraz wyżyć w Anglii bo wszystko zdrożało i poprostu sie nie opłaca tam być np. 3 tygodnie.
Szukam zmiennika we firmie slam chcialbym się tam przyjąć 578191180
Witam. Szukam zmiennika aby dostać się razem do firmy. Mam niecały rok doświadczenia, woj. Lubelskie, 27 lat, nie pije, nie pale, dbający o higienę osobistą. Mój e-mail dd02493@gmail.com
Unikać tej firmy! Wszystkie negatywne komentarze to prawda. Od siebie dodam tylko, że pieniędzy nigdy się nie mozna doliczyć. Po zjeździe z trasy na kasę trzeba czekać czasem 2 tygodnie. Jak się zwolnisz w tym czasie to ci tak okroja pieniądze że popamiętasz prace w tej firmie do końca zycia
Witam. Rozważałem pracę w tej firmie. Ale czytam komentarze i widzę że firma Slam to jeden wielki Szlam. Pozdrawiam
Zrobili system niby 2na1 a w rzeczywistości przeciągają cie na 3 tyg. Nie wiedziałem że jadąc 2na1 robi się 3 pauzy weekend. W tej firmie nie ma już kto jezdzic to ludzi (usunięte przez administratora) ze niby jest system 2na1 zeby nałapać nowych (usunięte przez administratora) Porazka nie polecam.
Info dla nowych pracowników i rozwarzajacych pracę w tej firmie taka przestroga tą podstawa i dieta to fikcja bo rżną jak mogą tłumacząc się przepisami niby które obowiązują u nas w kraju i ta dietę rozmieniają na złotówki z której zabierają ci 30% podatku doliczają ci resztę tej diety do podstawy i od tego odliczają jeszcze następny podatek i za każdy wjazd do Polski masz typowa dietę krajową 30 zł a zdarza się to ostatnio coraz częściej. Czyli zarobki w tej firmie na międzynarodówce wyglądają gorzej jak w Łowiczu na krajówce ja erzdząc chłodnia po kraju będąc prawie codziennie w domu
100% prawda co Pani pisze. Wynagrodzenie to jedna wielka niewiadoma każdego miesiąca. Raz mniej o 500zl, czasem 1000 zł mniej. Auta stoją na bazie, ludzie się zwalniają.
2na2 się jezdzi za 6500zl. Tutaj za 25 dni w trasie wyjdzie max 8 tys zł. Nie ściągają na czas do domu każą spac weekendy z wyjęta karta a jak BAG cie złapie, to sam sobie placisz mandat firma się wypiera wszystkiego.
Nie polecam tej firmy! Wszystkie negatywne komentarze są prawdziwe, jeśli państwo znajdują jakieś pozytywne, to są zapewne to komentarze kogos z biura. Brak szacunku dla kierowcy, slabe pieniądze, kłopoty ze zjazdem do domu, tacho wyjechane na max, dziennie po 4 przecinki, jazda głównie po angli.
Hej widziałem z naszej firmy parę podwójnej pięknych kobiet dwie brunetki ktoś je kojarzy ?
Tak jak pisza wszyscy. (usunięte przez administratora) Kierowcę maja za zwykłego śmiecia z którym można robić wszystko. 21 godzin roboty dzień w dzień 9godzin pauza i odrazu dzida kolejne 21 godzin. Najwięcej sie jezdzi po angli za te śmieszne 55 euro. W angli teraz płacą po 900 funtów za tydzień, a Jelen w slamie za 55 euro dniówki robi. Nie polecam firmy, trzymac się z daleka.
Kochani jak wygląda sprawa z zarobkami? Ile teraz zarobie za ~23dni pracy? Wiadomo coś na temat powrotu premii? Jaka kwota jest u Was opodatkowana? Pozdrawiam i szerokośći.
Podstawa 2577.70 diety 4958.20 chcesz pokażę ci kwitek. Ale to jest za 21 plus 4dni czyli wychodzi 25dni . Ogólnie pogoń szczecin 9h pauzy i do 21h pracy z zegarkiem w ręku. Owszem stoi się pod amazonem na załadunek czy rozładunek Ale nie wiesz czy gotować czy spać gdzie jedziesz dalej . Wyczekuje się weekendu i trafia ci sie jakaś dziura w Anglii... premia nie wróci. Dziwi fakt że wszyscy zatykaju uszy . Spedycja narzeka Ale im nic nie zabrali ogólnie moloch firma masz być posłuszny i pracować bo na twoje miejsce maja innych do pracy po szkole rolniczej .
Jakim cudem taka podstawa? Chyba że jeździsz w pojedynczej bo teraz to pojedynki zarabiają więcej niż podwójne
Jeżeli ktos nie ukończył 26 lat pracodawca nie musi płacić za niego podatku i dostaje to pracownik
Dużo par chce premi premie ale z 90% procent kobiet i naszej firmie umie jeździć tylko i wyłącznie do przodu.. Na pociąg nie wjedzie musi partner cofnąć pod rampe też partner i się zamieniają na bramie i psrtene podjeżdża na jej karcie. Przy przepince nawet przewodów nie umie zrobić wszystko tylko partner. Na te księżniczki patrzeć nie idzie... Niestety takie u nas jeździ wsoluczyc tylko tym facetom co musza wszystko za nie robić. Powinny te księżniczki za połowę tego pracować co partner m
Niech te księżniczki najpierw zaczna się myc, gdyż użycie tanich perfum nie zabije odoru moczy i potu. Przepinalismy się ostatnio z taką para i mielismy odruchy wymiotne. Wstyd dla wszystkich kierowcow.
Te dziewczyny które podjezdzają to na dwóch rękach idzie policzyć... Nawet 10 nie będzie a, jeździ sporo więcej. A odnośnie higieny to też masakra wielkie księżniczki paznokcie zrobię a taki smród że masakra...I kapią się tylko na darmowych jak trzeba płacić za prysznic to juz nie pozdro dla normalnych
Ja może skacze koło naczepy zamiast mojej kobity ale to świadczy o mnie a jak widzę jak dziewczyna biega koło naczepy a za kiera siedzi gość co już nawet swojego wafla nie widzi to jaki z niego facet poprostu (usunięte przez administratora) nie chłop. Ale kulturę i szacunek wynosi się z domu. A np nikt nie myśli o tym że w takim związku są różne podziały ról. A ja na waszym miejscu nie zajmował się cudzą kobita w aucie tylko tym że pojedyncze obsady zaczynają zarabiać więcej niż podwójne dzięki podstawom w które nakręca nadgodziny a podwójne nie. Pozdro dla nie bijących frustratów w kabinach ????????????
Czyli też jeździsz z księżniczką co ma dwie lewe ręce do roboty. Bo to naprawdę tak ciężko się nauczyć przewody podłączyc oraz korbą pokręcić. Bo do przodu to każdy umie jeździć.ciekawe jak prawo jazdy zdawały albo gdzie kupily. I to nie jest kurtura że się robi za nią. Bo jak się chciało jeździć ty takie rzeczy też trzeba się nauczyć a nie tylko do przodu jeździć. Naprawdę ci wspluczuje
A ja sobie nie bo moja potrafi zrobić wszystko a tylko dobre wychowanie mnie przez rodziców nie pozwala mi aby kobieta skakała przy kablach ale komu to ja będę tłumaczył frustratowi oderwanemu od pluga :))
A i polecam leć do biura podpowiedz żeby było jak w ritexie przed wirusem że pierwszy kierowca zarobi więcej od drugiego a przekonasz się jak szybko męsko-męska obsada pokaże Ci jak bardzo jest szczęśliwa :)) Widzę że w tej firmie zostały już prawie same osobniki o poziomie inteligencji poniżej krytyki i dlatego wszyscy są traktowani jak polmozg. Brak słów
Sądzę że jak by nie byla księżniczką to by robila. To po co ja brałeś na tą pracę żeby tylko do przodu jeździła. Sądzę że jak byś zachorował i na l4 musiał został to twoja księżniczka by wzięła urlop by by sama nie wyjechała bo by nie umiała haha
Brak argumentów to się obraża rodziców.. Właśnie pokazałeś jak cię Twoi rodzice wychowali
Czytanie ze zrozumieniem też leży. Ja dalej będę jeździł ze swoją księżniczka a Ty będziesz bił do wymarzonego wizerunku
Widze ze nawet nie wiesz co piszesz ale UJ się uczenie. Pewnie taki smród że juz ci na głowę poszło heh pezdro
Widzę że prawda o twojej księżniczkę zobolala bo odrazu obrażanie z twojej strony... Bo o niej można powiedz tylko w cudzysłowiu psedokierowca Powiem tak gówna lepiej nie tykać żegnam. Sadze ze z tym problemu nie będziesz miał bo do mojego auta to raczej nigdy się wsiądziesz pozdro
Gdybyś był człowiekiem myślącym zobaczyłbyś że zadałem pytanie a nie obrażałem Twoich rodziców. Ale komu ja to będę tłumaczył. Trzymaj się tej Scanii mocno bo ta firma to największe Twoje osiągnięcie i do póki będzie istnieć to będzie Twój raj na ziemi
Przynajmniej zarabiają kase, a nie leżą w domu jak Twoja Grażyna a ty Jelen na nią robisz.
Minimalna podstawa plus 55 euro za kazdy dzien w trasie. Brak szacunku dla kierowców od biura. Pracownicy biura, to ludzie sciagnieci z ulicy bez wykształcenia, bez znajomości jakiegokolwiek języka obcego. Firma każe robic pauzy 45h w aucie z wyjętymi kartami. Spedycja każe jezdzic po zakazach. Kłamią ze jest system 3na1 a w rzeczywistości pracuje sie 4na1. Jeśli przedluza rajke o kilka dni to w zamian nie daja wolnego wiecej. Większość kierowców w firmie to Ukraińcy. Brak szkolenia. Pani Iza jest niby szkoleniowcem, a przez 4 lata nie przeprowadziła zadnego szkolenia. Praca tylko w podwójnej obsadzie i zawsze max 21h i tylko 9h snu. Czeste przecinki. Dziennie nie raz 5 razy trzeba sie przepiąć. Samochody w opłakanym stanie. Brudne, śmierdzące mozna grzyba złapać albo wirusa jakiegos.
Cieszę się, ze dalej jestem pamiętana w firmie w której już nie pracuje. Jeszcze małe sprostowanie, nie byłam nigdy szkoleniowcem w firmie. Pozdrawiam
Sprzątaj po sobie to będzie czysto. Jak się dajesz to jeździsz 4na1, zjeżdżam zawsze max po 23 dniach chyba, że chcę dłużej. Przez dwa lata jak tu jeżdżę nigdy nikt nie kazał mi jechać na zakazie. Tylko w podwójnej? Pół roku jeżdżę sam. A praca po 21h, podwójna jest od zapierdalania, poza tym to praca, przyszedłeś do pracy żeby odpoczywać? I ludzie zza wschodniej granicy nie stanowią większości w firmie. Przepinki, pauzy 45h i brak dodatkowych dni za dłuższy pobyt w trasie to akurat prawda. Jak Ci tak tu źle to czemu 4 lata tu siedzisz?
Iza juz nie pracuje w Slam, z jej niekompetencja męczą się w innej firmie transportowej. Woził wilk razy kilka, powiezli i wilka. Ciekawe jak długo wozić będzie na nowym miejscu. Tacy ludzie raczej się nie zmieniają, uważają się za pępek świata, oceniają kompetencje innych nie mając do tego jakichkolwiek predyspozycji. Ogólnie Iza pasowała do ekipy biura Slam, bo ludzi niekompetentnych jest tam pełno. Zawsze winny jest kierowca jak nieudacznik biurowy coś spie_przy.
Współczuję .Pani Pani praca i tłumaczenie zawsze było ok tylko kierowcy są trudno nazwać im że mają inteligencję ja też niepracuje przez zmieniła ale firma super a Przedewszystkim Pani zaangażowanie było zawsze super Pozdrawiam
Akurat brudne auta to raczej wina tego że siofery to świnie, przecież spedycja,czy Panie z biura ciężarówkami w Slamie nie jezdza
Typowy "Janusz" wykrztalcony matoł za kierownicą pewnie (usunięte przez administratora)że Wschodu!!!!
Spoko firma jeździ tam taki gruby Bogdan z Mazur jest zawsze jak zjeżdża daje mi cyna i tania rolka wpada do baku
Szukam zmiennika który pracuje w Slam , chciałbym dołączyć , nie palę .
Nie polecam. System 4 na 1 jest a oni oklamuja, ze 3na1. Zabierają 10 euro za kazdym razem jeśli sie nie użyje aplikacji amazon. W innych firmach sie premie dostaje jak sie tego uzywa. Ludzie z biura nie maja kompetencji zawodowych i nie znaja angielskiego. Mloda ekipa w biurze z brakiem języka heh smiech na sali. Skad oni sa broni? Z ulicy ściągają czy jak?
Tu narzekacie a nie umiecie używać prostej aplikacji.. Ja im się nie dziwię jest obowiązek używane a wy nie używacie. Jeżeli chodzi o język to sami nawet na załadunku za bardzo się zameldować nie umiecie bo nei rozumiecie co do was mówię najpierw zacznijcie widzieć swoje błędy
Zwracam uwagę na fakt że było powiedziane system 3 na 1 powyżej 4 dni jeden dzień dodatkowo teraz wymyślili ze powyżej 7 dni. Pytam i odpowiadam zgodnie z prawem umowa ustna obowiuje jak i oracownika tak i pracodawce! Dalej ciągle słychać premie zabierzemy za i tu cała litania nowych obowiązków. A kiedy w końcu coś dołożą kasy? Dalej wyznaczone trasy ha H A HA most w lewerkuzen 3.5t tak firma transportowa wyznacza trasy? Ludzie wstyd i hańba ta osoba powinna sama się zwolnić, trasa dla zestawu z Google map. To poświadczyło tylko o kompetencji osób pracujących w Slam
Jak to jest, ze na wszystkie negatywne komentarze na temat firmy od razu odpisujesz i ripostujesz? Siedzisz tu 24h/dobe? Przeczytalam sporo komentarzy i zawsze pojawiasz sie i dodajesz swoje 5gr. Firma placi ci za to? czy bezinteresownie wchodzisz im tak w tylek? Czy moze po prostu jestes kims z biura i tylko podszywasz sie za kierowce? Jesli tak to szlam do reszty juz zszedl na psy. Dobrze, ze odeszłam wczesniej.
Czytaj że zrozumieniem, w tym co napisal Kierowca nie chodzi o to że używanie aplikacji to problem ale o to że jest to przymus z którego wynikają tylko negatywne konsekwencje a w innych firmach za używanie jesteś doceniony za to dodatkową kasą. Pracują kierowcy w różnym wieku którzy potrafią obsługiwać rozne aplikacje na telefonie lub nie potrafią, jeden może mieć problem z używaniem aplikacji drugi nie a jesli ktos ma problem to by bylo uczciwie przeprowadzić najpierw szkolenie a później karać za nie używanie tego. Ale żadnych szkoleń nie było bo kierowca staje się powoli tylko maszyną do robienia pieniędzy bez żadnych praw a tylko z obowiązkami
Gdy wchodziła aplikacja to szkolenie z osobą z biura wyglądała tak: „noo.. tu jest ta aplikacja, jak będzie praca to klikasz to, później to i na końcu to”’ czyli teoria, która często nie miała pokrycia z rzeczywistością, pomijam fakt, ze ten telefon tylko o asfalt rozwalić bo się tylko do tego nadaje, ustawianie tras jak masz jeździć? Jest tam tyle baboli, ze mam to gdzieś, po mojej jeździe nie było ani jednego złego komentarza i wszystko na czas, szkoda firmy bo było niezle a teraz to coraz gorzej..
Pokazali na sucho bo inaczej nie mogli pokazać... Druga sprawa aplikacja jest bardzo prosta Amazon dal instrukcje a firma ja przekazało nam kierowca... Więc nie wiem jak można jej nie umieć u sługiwać..
Ja akurat nie mam problemu z tą aplikacją bo co zjazd mam 100%, ale to ja, są osoby co nie ogarniają tej aplikacji i trzeba im pomoc a nie jeb, kara, pomijam fakt ze ta aplikacjach się zawiesza na tych zlomach zwanych telefonami służbowymi
Em ja się dziwię że tam w biurze i "spedycji" jeszcze tył nie boli bo wchodzisz tak głęboko że głębiej już się chyba nie da. Dzięki takim inni są traktowani tak jak są bo siatkarstwo i wazelina kwitnie
Teraz wiadomo czemu nie można się dowiedzieć niczego od spedycji jak siedzą tu i odpowiadają broniąc honoru firmy :)
Kadry dbają żeby konkurencji nie było jeśli chodzi o angielski i poziom kompetencji ,nie czuje się ktoś tam zagrożony dzięki temu!!!!
Ja się dziwię, że jeszcze nie doszliście kto to jest ten Em xD, to jest kierowca z Podwójnej obsady który jeździ wraz z dziewczyną bądź żoną, nie wiem, nie obchodzi mnie to. Pozdrawiam starą ekipę która się tam jeszcze trzyma i wytrzymuje ten cały bałagan ;)
Nie potrafię kierowców zrozumieć 15 lat dopiero jeżdżę zawodową....Zawsze na rozmowie o pracy pytam się jakie pieniądze ile pracuje w miesiącu dni ile za urlop jaka podstawa ....jeśli po miesiącu coś nie zgadza się to jazda z (usunięte przez administratora) zero litości i odchodzę od gnoja .....Ale jak to koledzy z firmy mądrzy na parkingu a zas na bazie osrani
Witam szukam kogoś kto weźmie na przuczenie młodego kierowcę , nie palę , alkoholu nie nadużywam .
Szukam zmiennika do wspólnego wyjazdu pod koniec czerwca. Szukam kogoś umiejącego rozwiązywać konflikty, dbającego o higienę, niepalącego w kabinie i nienadużywającego alkoholu. Odezwij się na zmiennik92@wp.pl Jacek 34lata
Co jaki okres czasu w Slam Poland można ubiegać się o podwyżkę?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Slam Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Slam Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 116.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Slam Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 90, z czego 21 to opinie pozytywne, 45 to opinie negatywne, a 24 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!