Merkury Market
2 42 55 5 1
Gobelin Nowy wpis

Pracowałem tam dwa lata temu, w wakacje, na dziale ogrodu więc nie mam pojęcia o tym jak wygląda praca wewnątrz sklepu. Jeden z kierowników był bardziej wymagający od pozostałych ale ja tylko mu podpadałem kiedy miałem ubrudzoną koszulkę w pracy ale co się mógł spodziewać po pracowniku który uzupełnia palety z ziemią na sprzedasz. Chyba byłem jedynym pracownikiem który miał aż 8 koszul na zmianę. Jedyna rzecz godna uwagi to to że umowę miałem na Auto-Centrum, inną firmę należącą do właściciela marketu. Inni pracownicy poinformowali mnie że po tym jak ta umowa się skończy dostanę kolejną na trzy miesiące tym razem z marketu i tak co trzy miesiące umowa z innej firmy. Podobno po to by nikomu nie dawać umowy na rok lub czas nie określony.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Krzysztof Nowy wpis
@Gobelin

Jakie możesz wymienić zalety pracy w Merkury Market? Opisałeś warunki zatrudnienia w czasie gdy pracowałeś w firmie, a czy masz wiedzę jak aktualnie wygląda sytuacja? Twój komentarz będzie pomocny.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Radek Nowy wpis

OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM! Najgorzej zorganizowany sklep jaki w życiu widziałem! Sklep informuje mnie że towar jest do odbioru, przyjeżdżam, a tu towaru nie ma!Tego niskiego, łysego managera nie zatrudniłbym nawet do szefowania miejskiej toalety!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Grzegorz

Nie warto wchodzić do tego sklepu ,brak fachowości ,pracownicy zagadani ze znajomymi ,nie maja czasu dla klienta później prywatne telefoniki .Wstyd i dziadostwo ,a pseudo kierownik Marcinek beznadzieja,szkoda ,ze mu płaca powinien pracować za darmo .Zreszta gro pracowników chyba pracuje tam za karę ,przynajmniej takie wrażenie odniosłem.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Joanna Nowy wpis
@Grzegorz

100 % prawda omijajcie wielkim łukiem totalny bałagan nikt nic nie wie. Klient traktowany jest tak jak w filmie ALTERNATYWY

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
kolargol

Firmę można oceniać ale to jest forum pracownicze więc źle zaadresowane są wasze wpisy.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ranking
  1. pracuj.pl 3 013 744
  2. olx.pl 2 878 655
  3. GoWork.pl 2 767 679
  4. linkedin.com 2 492 494
  5. indeed.com 2 144 392
... pełny raport Gemius
Tedan

Bezczelność i arogancja ,brak wiedzy ,niefachowość ,butność kierownictwa to tylko małe spostrzeżenia ,nie polecam tego marketu.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
qwerty

Najgorzej zorganizowany sklep w Cieszynie. Pracownicy nie mają pojęcia o fachowej obsłudze klienta i do tego chamsko odzywają się do klientów. Wiedzą nt. sprzedawanego towaru również nie błyszczą. Nie poleciłbym tego sklepu nawet wrogowi. Moje sugestie dla Merkury Market: Skoro obsługa klienta jest na tak niskim poziomie należało by się przyjrzeć kadrze zarządzającej... Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: nie jestem pracownikiem ale klientem

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hanna
@qwerty

@qwerty, Twoja opinia jest oczywiście ważna, ale forum GoWork to obszar, w którym powinny znajdować się opinie o pracodawcy, myślę, że tego typu zażalenia powinno się zgłaszać bezpośrednio w siedzibie firmy. Forum Gowork jest miejscem do dzielenia się opiniami o firmach jako pracodawcach, dlatego dobrze byłoby gdyby jakiś pracownik zabrał głos i opowiedział o swoich wrażeniach z pracy w tym miejscu.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hanna

Widzę tu dużo nowych komentarzy z tego roku, proszę opiszcie dla nas atmosferę panującą aktualnie w firmie Merkury Market, chętnie dowiemy się jakie ten pracodawca oferuję dodatki płacowe oraz jak wygląda sytuacja z zatrudnianiem nowych pracowników? Czy czas przerw jest odpowiedni, macie możliwość zrobić sobie coś na ciepło podczas przerwy? Zachęcam was do pisania nowych opinii w tym wątku.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nick
@Hanna

dla nas, tzn dla kogo?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ja

najgorszy sklep w jakim byłam sprzedają badziewie kupując stół z 4 krzesłami okazało się ze po 2 mies pekły na spawach .reklamacja dostaliśmy nowe .Znów po 2 mieś pękły 2 krzesła reklamacja dostaliśmy 2 nogi ;-)po pół roku pękły 4 krzesła i co reklamacja się nie należy ponieważ jak nam napisali wydali z magazynu nie uszkodzone elementy krzesła i nowe się nam nie należą

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ten
@ja

Tanie mieso psy żrą

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gość

Dajcie Państwo spokoj!! Organizacja pracy w tym sklepie to jedno wielkie nieporozumienie.Byłam tam dzisiaj na zakupach i oto co zauważyłam - dział dywanów i dział firan nadal ma tylko po jednym sprzedawcy.Osoby te latają z wywieszonym jezykiem i nie nadażają z obsługą ( współczuję im) ,w efekcie czego klienci są poirytowani i rezygnują z zakupu. Natomiast na innych działach,gdzie nie ma klientów praktycznie w ogóle,siedzą (lub chodzą w kółko) po 2,3 osoby, klikają na telefonach komórkowych i nie bardzo wiedzą co ze soba zrobić.Na dziale lamp i tapet trudno w ogóle kogokolwiek z obsługi znaleźć. Ponadto dodam jeszcze, ze większosci osób tam pracujących przydałby sie kurs savoir- vivru i obsługi klienta. Powiedziałam juz o tym kierownikowi sklepu i apeluję do właściciela ( i mam nadzieję, że to przeczyta) - jeśli Pan tego nie zmieni, to straci Pan klientów! Tam gdzie nie ma sprzedawców ( lub są byle jacy), nie ma klientów. NIE POLECAM tego sklepu ZDECYDOWANIE,chyba że macie Państwo pół dnia na zakupy, bądź nie przeszkadza Wam to, że będziecie obsłużeni z łaską.Pozdrawiam.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dhdnnddh
@gość

7677888

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nina
@gość

Jaka cena produktu taka jakość i obsługa

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nick
@Nina

dokładnie,w reklamach mówią że najwyższa jakość, a sprzedają chińskie (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hanna

@inter, dlaczego? Proszę sprecyzuj swoją wypowiedź.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Timon

Zarobki w zaleznosci na jakim dziale wyladujesz 1800-2500 na reke, pamietaj ze robimy ok46h tygodniowo (podaje kwoty z premiami, sa one praktycznie co mieciac) Dodatki i socjal - dwa razy w roku na swieta w zaleznosci od stazu od 200zl (czesto w tych miesiacach jest nizsza wyplata abys nie byl zbyt bogata/y. Bhp - gdzies podobno przestrzegaja :) Atmosfera pomiedzy pracownikami kest ok, troche gorzej z kontaktami z przelozonymi (ale nie po to oni sa aby byc lubiani)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
konwalia

Jak oceniacie pracę na stanowisku doradcy klienta, jakie są zarobki na początku, jakieś premie, dodatki ?? Jak wygląda socjal, system pracy, jak ogólnie firma dostosowuje się do wymagań BHP, jak z atmosferą w pracy i stosunkiem do pracowników ?? Czy firma przestrzega wymogów, jakie na nim ciążą względem pracowników ? Będę wdzięczna za opinie osób, pracujących tam.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
inter

Nie poważna firma! Nie polecam!

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
krzys

Każdemu może się zdarzyć @1234 każdy większy market ma prawo do pomyłki nie wiem dlaczego ludzie oceniają pracę całego sklepu po jednym nieudanym zakupie to jeszcze o niczym nie świadczy. Zresztą to raczej forum o pracodawcy a nie o jakości obsługi więc może bardziej pogadamy np. programie absolwent 2016, ktoś był na tym?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
1234

Sklep masakra obsluga jeszcze gorsza brak czesci w paczkach w moim przypadku akurat z meblami kuchennymi!! Brak blatu to juz byla przesada

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
michał

Czy sprzedawca ma umowe zlecenie czy o pracę ? No i jak z tym wekslem? Ile wpisują ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
realista

Własnie ci tłumacze ze ZUS jest trupem i a twoje obecne składki zjadają grupy uprzywilejowany. O jakiej ty przyszłości mówisz ? Z ciebie nie jest realista ciebie jest marzyciel. Odkładasz przez całe życie a na końcu dostaniesz na suchy chleb ? Gdzie w tym sens. Lepiej kasę inwestować na własna rękę tyko trzeba mieć co inwestować. Jesteś pokolenia tych którym się wydaje ze gdy oddasz państwo kasę to na do ciebie wróci. To już nie te czasy

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zorientowany

Merkury Kraków. Współpracownicy OK. Kierownik na dziale dywanów -PORAŻKA.Zwykły zakompleksiony gnojek. Zasługuje na sprawę o mobing,a sam chyba nie zdaje sobie sprawy jak w dobie telefonów komórkowych i dyktafonów teraz o udowodnienie tego jest łatwo.Nie znam gościa ale ma jedwabiste problemy z sobą.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
realista

I co ci z tych odprowadzanych składek ? liczysz na emeryturkę w dobie gdzie kasa została przejedzona z 20 lat do przodu ? oj ty naiwny. Im mniej oddasz do systemu tym masz więcej na przeżycie.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

Co do weksla to opinie są podzielone... ale też uważam, że każdy powinien pilnować swojego działu, jeśli inna osoba z działu robi przekręty to już sprawa niedogadania się na dziale i takie osoby się eliminuje. Sprawa wynoszenia rzeczy przez klientów... czy klient wyniesie wanne niezauważony ze sklepu, szafkę łazienkową? może narożnik, tapczan? albo utnie sam sobie 10m wykładziny lub może odkręci drzwi z ekspozycji...? jest dział samoobsługowy ale tutaj pracownicy nie płacą całości tylko mają nieznaczny procent bo większość strat idzie w koszty z racji tego że jest to dział samoobsługowy i wiadomo jacy są klienci. Ale sprawa weksla zawsze pozostanie sporna, gdy zostaniemy zwolnieni bądź zwolnimy się sami naszym obowiązkiem jest upomnieć się aby taki weksel nam oddano. Co do płacy... Wiadomo zawsze może być lepsza, ale nie jest tak jak wszyscy mówią że najniższa i do widzenia. Każdy dział pracuje na swoją sprzedaż. Pozdrawiam tutaj tych którzy mówią jaką mają fajną prace bo mają po 3tys na wypłatę tylko że 1300 na konto i z tego odprowadzane składki a resztę do ręki, ja wolę dostać 2200-2500 i mieć odprowadzone z całości. Jeśli chodzi o jakość towarów to pozdrawiam wszystkich którzy chcą kupić towar na lata po najniższej cenie. Klientom jeśli wybierają towar złej jakośći proponuje się droższe i lepsze zamienniki, ale to nie bo 200zł to już majątek przy kupnie np. kabiny prysznicowej... Minusy: zatrudnienie na umowę o pracę po 2-3lata i kolejna nie na stałe, norma pracy 48h tyg (ale 2dni zawsze wolne), klienci proszący o rabaty na wszystko... mający po tysiąc złotych w portfelu i myślący że z tą kwotą mogą wszystko..., utrata całości premii w przypadku dłuższego urlopu bądź L4, zmieniający się jak skarpetki kierownicy. Plusy: W miarę wynagrodzenie za dane godziny i pracę jaką wykonujemy (nie raz można się kolosalnie zmęczyć, ale mimo wszystko nie jest to praca typowo fizyczna), fajna atmosfera, poznanie wielu ciekawych ludzi, premie uznaniowe, dodatkowe premie na święta Ogólnie szału nie ma, ale do Castoramy z własnej woli nie pójdę, bo tam tyle nie zarobię, chyba że komuś przeszkadza praca z nadgodzinami to już inna bajka, tylko dziś trudno o pracę bez nadgodziny za przyzwoitą pensję...

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gall anonim

Przykro mi są weksle in blanco. Niestety, mnie też nie poinformowano o tym. Dowiedziałem się na miejscu.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
szukająca pracy

Witam, byłam na rozmowie w sprawie pracy lecz nie mówiono mi nic o podpisywaniu in blanco. Pan kierownik mówił mi tylko o szkoleniu o ty że umowy podpisuje się w głównej siedzibie i o godzinach pracy i o zarobkach różniących się wg, stanowiska.Jeśli możecie napiszcie jakie są naprawdę warunki pracy, jak to wygląda z umowami itp.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ego

Bo to kraj egoistów.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
drwal

hej ludzie pracuje MM od maja tego roku,bylem na szkoleniu w nowym saczu i nie bylo tak zle.teraz pracuje w Krakowie i trzeba samemu sie sprawdzic,a to ze czlowiek jest odpowiedzialny za towar to uwazam ze ma to jakis sens.moje zdanie takie jak ktos nie chce podpisac inblanco to jakis kombinator.TAM DOBRZE GDZIE NAS NIE MA.pozdro.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kaska
@drwal

kombinator? Nie kązdy jest zlodziejem jeśli o to Ci chodzi. Podpisując weksel to jest duże ryzyko, przy remamencie jak będą braki ty za to odpowiadasz i reszta pracowników! Klienci dużo wynoszą i żaden pracownik nie jest w stanie upilnować każdego klienta.Za stłuczoną rzecz ponosisz koszta, nie piszm głupot że ktoś jest kombinatorem bo nie chcę tego podpisać!

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jk

Haha ty chyba miaĺes litr wodki przy sobie człowieku w centrali jest to samo rotacja ze masakra tylko ze o tym nikt na razie nie wspomina az tak choć juz pare osób odeszło i to dobrych i odchodzą dobrzy pracownicy wiem swoje i wiem kto

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
czesiek
@Jk

Witam mam pytanie,w przyszłym tygodniu mam być na próbe w mm trzy dni czego mam się spodziewać ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xd

Firma nie dba o klienta jak i o pracownika, liczy się tylko kasa którą mogą szybko stracić!

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Maria

Jakość swoją drogą, do tego dochodzą też braki magazynowe, praktycznie większość towaru w tym sklepie sięn ie da kupić bo wszystko jest po 1 sztuce na ekspozycji.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klient

Kiepskiej jakości towar jest w tym sklepie ostatnio kupiłem baterię, jakiś chińczyk który przecieka to nie chcieli mi go przyjąć ani zareklamować. Odradzam ten sklep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
R

21 grudnia...Niedziela..godz.18..a tu mam problem z wężykiem do wc...myslę duzy sklep budowlany w żywcu?=merkury...jestem pod sklepem a tu zamkniete...żenada w bielsku wszystkie markety czynne (a nawet w takim okresie wydłużają pracę) a tu....podejscie typowo żywieckie...aż dziw ze stacje benzynowe u nich nie zamykają o 18.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zły
@R

SAM SOBIE PRACUJ W NIEDZIELE DO 18 BA*ANIE!!! WĘŻYK MI SIĘ POSPSUŁ...CO ZA CIO*A.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mysliciel
@zły

Dlaczego sądzisz ze on jest ciotą ? Co ma zepsuty wężyk by bycia ciotą ? Spałeś z nim ?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mobingwmerkurym@gmail.com

Witam wszystkich poszkodowanych przez firme EMEM. Zakładamy sprawe zbiorowego mobingu jak również udział w znanej stacji telewizyjnej w popularnym programie. Proszę osoby zainteresowane o kontakt mailowy. I tak ten post bedzie usuniety przez admina z niewiadomych przyczyn ale to tez udokumentujemy w prasie i w publicznej telewizji.

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw opinię o Merkury Market - Cieszyn

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Joanna Koczaj-DyrdaJoanna Koczaj-Dyrda
Ofiara mobbingu -Radca prawny
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie

Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda: zgloszenie@gowork.pl

Merkury Market