Contact Sales

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Contact Sales

myio

Dwa tygodnie bezpłatnego szkolenia, jedynie co to można załapać się na "ogromne"prowizje od umów, ale tylko po przepracowaniu. Strata czasu, bo wiele osób rezygnuje po części praktycznej(już wtedy wywierana jest presja i trzeba puścić mimo uszu wredne uwagi). Niepłatne szkolenie, a około 2 dnia już chcą nie wiadomo czego :) Testy z wiedzy o ofertach orange praktycznie codziennie przez 5 dni, więc nie można traktować tego jako pracę lekką dodatkową :) W trakcie pracy ciężko jest przekonać ludzi, bo oferta Orange jest naprawdę kijowa, a wiadomo, że liczy się tak naprawdę w 90% cena dla klientów. Koordynatorzy wywierają presję, liczy się wynik nie Ty. Dobra stawka na pierwszy miesiąc, ale potem to już tylko uciekać :) Dlatego taki przemiał i tyle ogłoszeń codziennie od telekadry na portalach ;) Uwaga, na rozmowie mówią, że soboty pracujące są dla chętnych. Tak naprawdę są OBOWIĄZKOWE 2 w miesiącu. Faktycznie ludzie są mili, ale większość daje się "porwać" wyścigowi szczurów o ilość umów. Baza danych okropna, system się wiesza. Do tych samych ludzi dzwoni się po 3 razy dziennie, a wiadomo klienci nie są wtedy już mili. System się wiesza, a Ty nie masz jak wyrobić normy-wszystko zwalają na Ciebie :D Dobra praca na max. miesiąc, ale dla tych co potrzebują pieniędzy, a nie mają lepszych perspektyw w danym momencie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pewna Dama

Po mimo to,że pracowałam krótko mogę spokojnie powiedzieć iż to jedno z lepszych callcenter pod względem tego co obiecują - wypłaty są terminowo, bonifikaty również można otrzymać. Na szkoleniu czułam się świetnie, część teoretyczna a potem praktyczna pokazała mi że ta firma dba o pracowników. Jednak jak już trafiłam do jednej z koordynatorek na neostradzie znienawidziłam tą pracę. Ciągłe krzyki,że brakuje umów. Jak potrzebowałam pomocy to z łaską mi pomagała. Bo przecież powinnam już to wiedzieć, ciągle słyszałam... to czego uczyli Cię na szkoleniu. Gdzie muszę przyznać, na szkoleniu zawsze mogłam liczyć na pomoc. Jeśli ktoś się zdecyduje na Pracę odradzam projekty związane z Neostradą pracują tam opryskliwi koordynatorzy mający gdzieś pracowników. Nie wiem jak jest na innych kampaniach, ale jak Wam dadzą neostradę uciekajcie!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Do Nox

Nikt nie napisał, że normalna wypłata jest na poziomie 1000 zł. To za cały miesiąc pracy żadne pieniądze. A tyle się obecnie w TK zarabia (przynajmniej większość TS). Kwota powyżej 1000 zł może równać się nawet 4000 zł. Ktoś tu ma problemy z logicznym myśleniem. ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
coraz gorzej

Ostatnio nie da się wyrobić talk time, co jest wymagane, żeby dostać normalną wypłatę (czyt. powyżej 1000zł). Nie wyrabiasz talk time to nie masz też sprzedaży, a co za tym idzie nie dostajesz prawie żadnej premii za sprzedaż. Wynika to z braku nowych rekordów, dzwonisz po 10 razy dziennie pod ten sam numer. Mimo tego jest duża presja i nacisk na sprzedaż. Mimo luźnej atmosfery, nie polecam !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Bardzo dziwna, rekruterka chodziła i mówiła jak robot ,na siłę chciała zrobić wyniosłość rozmowy i wrażenie że to super prestiżowa firma. Taki tani kit :)

Pytania

Nie było

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
karolina1607

Miałam przyjemność pracowac przez miesiac czerwiec i oczywiscie uczestniczyc w szkoleniu przez bodajze przez 8 dni, Coz moge powiedziec bylo mnostwo plusow przede wszystkim PRZE sympatyczni ludzie, (usunięte przez administratora)chetnie pomagal i rozwiewal wszelkie watpliwosci, pracownicy naszej grupy przyjeli Nasza swieza grupke ze szkolenia bardzo milo, rowniez chetnie pomagali, a takze chetnie rozmawiali, Wynagrodzenie tak jak bylo mowione zostalo zaplacone, CO do tego nie ma absolutnie zadnych zarzutow, Praca elastyczna godziny mozna bylo ustalac sobie jak sie tylko chcialo, oczywiscie aby miec dobra stawke trzeba bylo byc w pracy 5 godzin dziennie (oczywiscie mozna bylo to sobie rozlozyc na wszelkie mozliwe sposoby), wazne rowniez bylo aby duzo rozmawiac ale to rzecz jasna w call center, Budynek swietny miejsce pracy jak najbardziej zadbane Po prostu Rewelacja, Niestety znalazlo sie kilka minusow ktore przewazyly ale to byla moja indywidualna sprawa: po pierwsze ciezko bylo mi wyrobic minimalny czas rozmow, na poczatku mala realizacja umow, ale tego trzeba oczywiscie juz indywidualnie pilnowac, A najwiekszy wplyw na moja decyzje o odejsciu byl niestety dojazd do pracy poniewaz musialam dlugo czekac na autobus i z 5 godzin robilo sie 7-8, Ogolnie rzecz biorac bardzo polecam prace w Telekadrze: przede wszystkim mozna dobrze zarobic, jest to idealna praca dla studentow, a najwazniejsze jest to ze atmosfera jest tam wspaniala Serdecznie polecam!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

"W innej firmie konkurencyjnej każdy z konsultantów został poproszony by najeżdżać na konkurencje na forach tego typu, brzydzę się nie zdrową konkurencją"- zgadzam się z Tobą sprzedawca wymiatacz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MałaMi

Czy to jest profesjonalna firma? Nie wiem. Przeszłam szkolenie które trwało 10 dni (aż!!!), kumpela z którą zaczynałam po dwóch zmarnowanych tyg. została zwolniona bo nie sprzedała nic w ciągu pierewszych dni. Trochę słabo bo była moim poleceniem i żałowała bo mogła iść do pracy na stoisko w sklepie. Ja sama zrezygnowałam, bo w mojej grupie pojawiła się niemiła sytuacja w postaci kradzieży.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
sprzedawca wymiatacz

Zacznę od tego ze sprzedaż to moja pasja. Z racji mojego temperamentu i daru przekonywania jestem w tym dobra. Jak przychodzisz do pracy z radością a nie z przymusu to wszędzie będzie Ci dobrze i nie będziesz narzekał. Ja polecam Telekadrę, szkolenie pozwoliło mi się wdrożyć, otrzymałam certyfikat a chcąc go mieć w innej firmie musiałabym za szkolenie płacić, mają wygodne biuro, piłkarzyki, stół ping pongowy, stołówkę z przepysznym jedzeniem. W innej firmie konkurencyjnej każdy z konsultantów został poproszony by najeżdżać na konkurencje na forach tego typu, brzydzę się nie zdrową konkurencją.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
buahaha
@sprzedawca wymiatacz

i co ci po certyfikacie ktory jest podpisywany przez trenera ktory nie ma żadnej certyfikacji? mozesz go sobie uzyc w toalecie kiedy zabraknie ci papieru bo tylko do tego moze sie przydac, a pilkarzyki to nie wszystko, pracownikom zalezy na godziwym wynagrodzeniu a nie na tym ze moga sobie popatrzec jak kolega sobie pogra, liczy sie tez atmosfera pracy i sam stosunek do osoby z zespolu a tutaj jest z tym juz troche gorzej, nikt nie wspomina o tym ze pracuje sie za mniejsza kwote bo tak naprawde to wszystko jest obcinane: za brak talktimów, za niewykonanie planu na sprzedaz akcesoriow, za zwroty- zawsze sie znajdzie cos zeby z wynagrodzenia za cos uciac... fakt pozna poznac wspaniale osoby z ktorymi ma sie kontakt do dzis i kazdy powie to samo niestety ze pracy nie poleca

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
sprzedawca wymiatacz
@buahaha

Może warto zacząć od siebie i zadać sobie pytanie czy aby na pewno nadaję się do tej pracy a nie za swój brak kompetencji obwiniać pracodawcę. Wiadomo z czym wiąże się taka praca, plany realizować trzeba, w końcu zatrudniają na stanowisko sprzedawcy gdzie nie płacą za siedzenie tylko za sprzedaż. Jak pójdziesz pracować w piekarni a nie będziesz umiał wypiekać chleba i tez Cie wywalą to też to będzie wina pracodawcy bo zwolnił.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mila25

Pracowalam w tej firmie 8 miesiecy, byla to moja jedna z pierwszych prac i jak najbardziej polecam. Swietna atmosfera, przyjazna kadra sluząca pomocą, wypłata na czas. Mam znajomych którzy pracowali w innych call center i zawsze narzekali a to na zarobki, a to na atmosfere, polecilam im telekadre i z tego co wiem to pracuja tam dalej zadowoleni. Nie wymagaja doswiadczenia zatrudniaja ludzi mlodych z motywacja. Zrezygnowalam ze wzgledu na wyjazd z Krakowa ale z czystym sumieniem polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik

jako byly pracownik totalnie nie polecam tej firmy - pracuje teraz w konkurencji, są dużo lepsze warunki i koordynatorzy normalni, z kazdym da sie pogadać i nawet na piwo wyjść

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jaxd

Nie ma żadnego testu. Przynajmniej ja nie miałam. Jak nie dajesz sobie rady to po prostu odchodzisz i nie masz kary. Tak mi sie wydaje przynajmniej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Czysta sprzedaż.

Jak czytam co poniektóre komentarze to nie wiem czy sie śmiać czy płakać. Jak sie umie rozmawiać z ludźmi i przede wszystkim lubi, za pełny miesiąc pracy czyt. 160 h, można wyciągnąć lekką ręką ponad 3200 brutto miesięcznie. Z drugiej strony zaś, jeżeli idzie sie do pracy ze złym nastawieniem i z myślą, że sie nic nie sprzeda (a przecież na tym polega ta praca) to sie nie dziwie, że słabo zarabiacie i koordynatorzy nie są zbyt zadowoleni. Tak więc jak najbardziej polecam te prace każdemu, ze względu na: 1) zarobki, 2)dobrą atmosfere w pracy i 3) elastyczny grafik. Co do systemu prowizyjnego to nie ma tu żadnego oszustwa. Dostaje sie 70 % z dwóch miesięcy wstecz i 30 % z 3 miesięcy wstecz, ma to jedynie na celu " zabezpieczenie " na wypadek gdyby, któryś z klientów sie rozmyślił. Wtedy i tak dostaje sie całość ale jest czarno na białym napisane ile jest tak zwanych dezaktywacji (czyli odłączeń usługi, reklamacji itp) Teraz matematyka, stawki są 3. Pomine 8, 9 i 10 zł. 12 zł za godzine dostaje sie po przekroczeniu 100h roboczych i wyrobieniu tzw. efektywności sprzedaży np. jesteś w pracy 5h przedłużasz 7 umów masz 1.2 - czyli próg by za samą godzinówke dostać 12zł. Do tego 13 sprzedanych Tv jest wymaganych w miesiącu, musisz sprzedać, chociaz musisz to za dużo powiedziane, nie sprzedasz nie masz wyższej stawki, ale jeszcze raz za to jest płacone i na tym ta praca polega. Przykładowa wypłata dla średnio wkręconych w sprzedaz daje na czysto 2400zł brutto - wypłata za sto godzin w pracy czyli 5h dziennie bez sobót. Trzeba jedynie pomyśleć i sobie przekalkulować ile należy sprzedać i ile dla tej sprzedaży poświęcić godzin. Ktoś mi powie gdzie bez wykształcenia można w naszym kraju tyle zarobić ? Nie ? Tak też myślałem. Jak myślicie, że przyjdziecie do pracy i będziecie sie gapić w monitor przez 5 h nie robiąc nic i myśląc, że za to dostaniecie pieniążki to sobie darujcie. Pieniądze moi kochani sie ZARABIA , a nie dostaje w prezencie. Pozdrawiam i zapraszam, nie ma sie czego obawiać, ludzie, którzy hejtują zwyczajnie sie do tego nie nadawali. A i na koniec obcinanie godzin to czysty absurd. Pracuje w tej firmie 3 lata i nie było takich sytuacji, pominowszy fakt, że na 5h pracy jest 25minut przerwy. Jak przekroczysz przerwe tylko i wyłącznie wtedy masz cięte. Polecamz czystym sumieniem - jednak nie każdemu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
asia

Mam pytanie odnośnie testu końcowego, po części teoretycznej szkolenia. Co się dzieje, gdy go się nie zda? czy umowa zostaje wtedy rozwiązana? i czy jest się wtedy zobowiązanym czy zwolnionym od zapłacenia owych 500 zł?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nina

Trudno jest powiedzieć czy polecam czy nie polecam tej firmy. Ja swoje prace tam zakonczyłam zaraz po szkoleniu. Na pewno to nie jest praca dla każdego. Na rozmowie kwalifikacyjnej (jeżeli przejdzie sie ja pozytywnie) mówią na czym polega praca, odpowiadaja na każde pytanie i wszystko sie wydaje być cud miód i orzeszki. Szkolenie prowadzą bardzo kompetentne osoby, są dokładne, sprawiają ze zależy im na tym zeby wszyscy wszystko rozumieli. W części teoretycznej również wszyscy są zadowoleni bo wydaje sie że to jest praca marzenie, ale gdy przychodzi czas na praktyke to zaczynają sie roczarowania, bo nie jest wcale tak różowo jak to zostało przedstawione. Ja osobiście nie odczuwałam tam żadnej presji, koordynatorke miałam bardzo sympatyczną, chętną do pomocy, ale widziałam że nie wszyscy tacy są. W sumie nie ma co sie dziwić i można sie tego od razu spodziewać, bo dzięki sprzedaży ta firma funkcjonuje. Większość ludzi szybko rezygnuje z tej pracy, choć są też tacy co sa bardzo zadowoleni. Jeszcze zaznaczę że dopóki nie zaczęliśmy praktyki nikt nie wiedział że bez sprzedaży nie kontynuuje się tam pracy. Było mówione tylko że jeżeli nic nie sprzedamy to i tak nam płacą. Gdybym to wiedziała od początku prawdopodobnie nie podpisałabym umowy na szkolenie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ona

Pracowałam w tej firmie 9 miesiecy. Cieszę się, że posanowiłam odejść. do października były super warunki pracy, mozna bylo zarobic 2-3 tys. z palcem w nosie za przeproszeniem. Teraz jest to masakra. Owszem W(usunięte przez administratora)fajnie prowadzą szkolenia. (usunięte przez administratora) Często bywało tak, że baza się skończyła i siedzieliśmy cały dzień za darmo. bo jak nie mieliśmy normy w czasie rozmowy to obcinali nam godziny. Nie było bazy siedzisz 7,5h a masz zaliczone np 2h. Spadasz z progu bo jakiś koleś odstąpił od umowy po czym dzwonisz do niego i okazuje się, że dalej korzysta z abonamentu. przez ostatnie 3 msc mojej pracy tam zarabiałam ledwo 600zł. Ale jako praca dla uczniów i studentów to jak najbardziej polecam. Na wakacje idealna, na dłuższy okres czasu odradzam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mikołaj

Pracuje w tej firmie rok i nie spotkałem się z rachunkiem 500-600zł. To już przsada:)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zawiedziony

z całego serca nie polecam pracy w tej firmie, podobnie jak wiekszosc osob ktora byla ze mna na szkoleniu wszyscy tylko czekalismy az ono sie skonczy, spora czesc zrezygnowala po szkoleniu ktore trwa zdecydowanie za dlugo, fakt pracowania za darmo przez tyle czasu jest marnowaniem czasu, lepiej znalezc prace gdzies innej gdzie mozna wczesniej zaczac zarabiac lepiej, i co mi po tych 12zł jak pozniej spadam na nizsza stawkę, nie jestem studentem i wychodza mi z tego same grosze! sama praca jak to praca- wiem czym jest sprzedaz, nie mam pretensji o klientow bo sa rozni wystarczy tylko odpowiednie podejscie, ale nie podoba mi sie ze firma (usunięte przez administratora)mnie z mojej godzinowki bo odbijaja mi za przerwy, z reszta zawsze znajdzie sie jakis powod zeby z czegos potracic, jak nie z podstawy to z prowizji i poxniej rachunki wychodzą po 500-600 zł, tak samo dodatki- rozmawialem z osobami ktore pracuja dluzej niz 3 miesiace i chyba jedna z nich dostala karte benefit , miby to kuszace ale na drugi raz nie zdecydowalbym sie na prace w tej firmie, dla mnie byly to stracone prawie 3 miesiace pracy, niestety mimo moich staran- lepiej sobie odpuscic i poszukac czegos innego... zauroczony wizja pieknych zarobkow przedstawionych na rozmowie i perspektywie podsumuję dwoma slowami- dalem sie nabrac...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ili

Ja też nie mam żadnych zastrzeżeń, otrzymałam wszystkie informacje, nie każdy odnajdzie sie w sprzedaży,a ten kto sie nie odnajdzie będzie potem tylko narzekał

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zadowolona

Poleciła mnie tam koleżanka. Byłam na rozmowie, która przebiegła bardzo miło. Pani wszystko wytłumaczyła, przeliczyła i dokładnie poopowiadała o tym do kogo będę dzwoniła. Mogłam zapytać o wszystko.Wytłumaczyła mi wszystko co potrzebne. Idę na szkolenie 18.05

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xxx

Nie polecam firmy Tele-kadra w Krakowie w Parku Technologicznym na Życzkowskiego. Po pierwsze pracujesz za darmo przez 60 h teraz podobno jeszcze dłużej, następnie pracujesz w obsłudze klienta, gdzie nikt specjalnie cie do tego nie przygotowuje. Sam musisz dojść jak sprzedaż/przedłużyć umowy. Praca jest pod naciskiem koordynatora, który chce więcej i więcej tych umów. Umowa i inne dokumenty są ci podkładane pod nos podczas rozmowy, gdzie nie masz czasu, zęby to podpisać. A później jak nie chcesz przyjść do pracy w sobotę, bo obcinają godziny jak mało sprzedaż to mówią ci, że podpisałeś umowę. Obcinają godziny za wszystko!!!! Trzeba (usunięte przez administratora), bo oferty Orange są tak biedne, że nikt nie chce tam zostać. Nie dostajesz całej prowizji, którą zarobiłeś, tylko jest to rozłożone w takim systemie,żeby cię (usunięte przez administratora)i żebyś zarobił jak najmniej. (usunięte przez administratora)Potem próbuje cię jeszcze namówić, żebyś został. Nie polecam tej pracy największemu wrogowi !!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
takasobiepraca
@xxx

Jeżeli nie jesteś urodzonym sprzedawcą, nie umiesz w sobie wzbudzić entuzjazmu na zawołanie, ani nie masz odpowiednio wysokiej motywacji do pracy za jakiekolwiek pieniądze, to będzie trudno wytrzymać. Z drugiej strony nie powiedziałabym, że to jest najgorsza praca na świecie - po prostu nie dla każdego. W ogólnym rozrachunku warto spróbować, bo łatwo jest się dostać. To jest dobra praca na krótki okres 1-3 miesięcy max lub do dorobienia na boku, pod warunkiem że umiesz puścić mimo uszu prymitywne metody podnoszenia motywacji lub subtelne formy mobbingu w stylu wywoływanie poczucia winy bo koordynator nie wyrabia normy przez niski wynik grupy itp. Z mojego punktu widzenia nikt nikogo nie zachęcał tam do kłamstwa- pod tym względem jest to czysta praca. Ktoś, kto twierdzi że musiał się uciekać do kłamstwa prawdopodobnie nie wykonywał tej pracy dobrze. jak mówiłam, to nie jest zajęcie dla każdego i wymaga pewnych talentów. Największym zastrzeżeniem natury etycznej jest to, że niewystarczająco wysoko ceni się szeroko pojęty interes i czas klientów, którzy czasem płacą za niedoszkolenie i nadmierną presję wywieraną na konsultantów- to był mój główny powód zmiany miejsca zatrudnienia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Contact Sales - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Contact Sales?

    Zobacz opinie na temat firmy Contact Sales tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Contact Sales?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Contact Sales?

    Kandydaci do pracy w Contact Sales napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Contact Sales
Przejdź do nowych opinii