Opinie o MediaExpert
Byłem dzisiaj z żoną w mediaexpert w focusie żeby zakupić laptop i pralko-suszarkę. Byliśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni obsługą. Pan Piotr z obsługi klienta dwoił się i troił, żebyśmy były zadowoleni i kupili to co chcieliśmy. Widać że pracownikowi zależy na tym aby klienci wracali do mediaexpert i byli zadowoleni z zakupionego sprzętu, a do czuli że są ważni dla pracujących tam sprzedawców. Na pewno wrócimy jeszcze nie raz i będziemy polecać ten sklep z elektroniką, a Panu Piotrowi dziękujemy raz jeszcze za czas i energię jaką nam poświęcił :)
Jest ok. nie mam co narzekać. Ekipę mamy fajną i zgraną a to chyba najważniejsze. Szefostwo też ok, kwestia dogadania się i trzymania panujących zasad w firmie.
Ja akurat nie pracuje we Włocławku.Czytam sobie rozne opinie z ciekawosci. Ogólnie praca spoko. Trochę męcząca jest praca w weekendy dla mnie to minus no ale wiedziałem na co się pisze. Śreednio pracuje 170-180 godzin w miesiącu czyli trochę więcej niż etat ale nadgodziny mam zawsze wypłacone. Jak ktoś chce dobrze tam zarobic to idzie wyciagnąc dobra kase. Nie zaliczam sie do tych najlepszych na sklepie a zawsze blisko 3 tysiakow mam wiec moim zdaniem nie jest zle. Umowę ja dostałem na czas okreslony chyba 5 lat
Pozew zbiorowy zapraszam. Pisać kto miał podobne sytuację z sklepem Media Expert. Jedena osoba nic nie zdziała lecz kilkanaście,kilkadziesiąt może duż.Narazie mam 3 osoby.(usunięte przez administratora) Zakupiłem rower elektryczny. Przed zakupem bardzo miła obsługa wszystko na 5 gwiazdek.Dokupiłem do roweru dodatkowe dwa płatne przeglądy po 150 zł każdy razem 300 zł to był warunek aby mieć gwarancję na rower.Gdy rower uległ uszkodzeniu to zaczęły się schoy.Podczas wolnej jazdy pękła plastikowa część przerzutki a następnie wkręciła się w szprychy i uszkodziła koło,chak.Sklep uznał ze to moja wina odwoływałem się byli twardzi i nieugieci gdy do gry dołączył rzecznik praw konsumenta zmienili zdanie i naprawil rower.Jeszcze w tym czasie reklamowałem ładowarkę ponieważ podczas ładowania zaczynała się mocno grzać została wymieniona z oryginalnej która kosztuje około 300 zł na chińska za około 70 zł.Dodam że w instrukcji obsługi roweru producent nakazuje używać tylko oryginalnej ładowarki ponieważ zamienniki mogą uszkodzić baterię.Sprawa skończy się również u Rzecznika Praw konsumenta.Omijać ten sklep szerokim łukiem.Jak by ktoś chciał napisać jakiś artykuł w gazecie bądź zrobić reportaż udostępnię wszystkie dokumenty związane z tą sprawą.A jest tego sporo, walczę z tym sklepem od 18.07.2023r. do dnia dzisiejszego 05.12.2023r. od 5 tygodni czekam aby sklep coś mi odpisał na temat ładowarki.W następnym tygodniu idę do Rzecznika.Za takie traktowanie klientów i unikanie odpowiedzialności za sprzedaż wadliwego sprzętu sklep powinien dostać parę milionów kary.
Dziś zakupiłam sprzęt kuchenny.Jestem bardzo miło zaskoczona przez obsługę sklepu czyli Panią Patrycję . Super podejście do klienta.Wyszłam ze sklepu bardzo zadowolona.Będę polecała na pewno Media expert na Okrzei,a w szczególności Panią Patrycję.
Czy w MediaExpert pracuje się na open space?
Witam,dn22 04 2023r dokonałam zakupu tel kom.Obslugiwala mnie sympatyczna i profesjonalna p.Ewelina.Z zakupu i fachowej obsługi jestem bardzo zadowolona.Polecam sklep i oczywiście panią Eweline,którą serdecznie pozdrawiam
Czy zdarzają się nadgodziny w MediaExpert?
Profesjonalna obsługa, aż miło.
hejka. ;) ja tu wpadłam o zarobki i motywację do pracy podpytać. widziałam jak w ostatniej opinii klient chwalił obsługę, więc w skrócie interesują mnie premie od sprzedaży a raczej to jak obecnie one wychodzą i czy warto aplikować. Do tego czy ktoś może napisać coś więcej odnośnie atmosfery jaka jest między współpracownikami?
Dziś tj. 05.07 2022 odebrałem z naprawy tv Sony w sklepie we W-k ul. Okrzei 75 .Jestem pod b. dużym wrażeniem miłej obsługi ze strony Pana który wydawał mi tv , sprawdził czy usterka została usunięta , bardzo grzecznie i rzeczowo wytłumaczył mi moje wątpliwości i pytania .Chciałbym również za pośrednictwem w/w sklepu podziękować serwisowi Sony za naprawę - otrzymałem prawie nowy tv. Dziękuję i gorąco polecam sklep MediaExpert Włocławek ul .Okrzei 75 . Pozdrawiam .
Bardzo dziękujęmy Panu Piotrowi z działu RTV (Mediaexpert Włocławek, ul. Komunalna 2) za pomoc i fachowe doradztwo przy wyborze telewizora. Bardzo miły, cierpliwy młody człowiek z dużą wiedzą. Pracownik, który wie o czym mówi, zna się na tym co sprzedaje. Bardzo dobry pracownik, oby więcej takich. Jeszcze raz dziękujemy.
Po wczorajszej wizycie w sklepie MediaExpert -Włocławek na Okrzei. Chcielibyśmy serdecznie podziękować za wspaniałą obsługę przez Panią Kierownik Martę oraz Pana Kamila , którzy świetnie poradzili sobie z naszymi wymaganiami, byliśmy pod wielkim wrażeniem za fachowe podejście do klienta. Dzięki wiedzy Pani Marty mogliśmy dobrać cały sprzęt AGD do naszej wymarzonej kuchni :) Pan Kamil również wykazał się profesjonalnym podejściem do klienta był bardzo miły oraz przekazał nam wszystkie niezbędne informacje jakie chcieliśmy wiedzieć :) Spędziliśmy w tym sklepie prawie 3h, ale atmosfera jaka tam panuje, m.in. dzięki Pani Marcie oraz Panu Kamilowi sprawia , ze ten czas minął szybko i z uśmiechem na twarzy ! Jeszcze raz bardzo dziękujemy, dobre podejście i szacunek do klienta, wróży Wam dobrą przyszłość... Na pewno wrócimy do Państwa!
Bardzo dziękuje za profesjonalną obsługę w dziale AGD. Pan Mariusz sprawnie pomógł mi dokonać wyboru sprzętu kuchennego. Dobrał urządzenia zgodnie z moimi oczekiwaniami i zaproponował korzystne promocje. Ponad to odpowiedział na telefon i wyjaśnił wszelkie wątpliwości. Gratuluję MediaExpert takich pracowników.
Dziękuję za miłą obsługę i pomoc przy kupnie lodówki. Szczególnie dziękuję panu Krzysztofowi z działu AGD. Ponieważ w najbliższym czasie będę modernizować kuchnię więc napewno skorzystam z waszych usług. Jeszcze raz dziękuję i życzę samych zadowolonych klientów.
Dzisiejszego dnia zakupiliśmy monitor firmy samsung. Jestem zadowolona z obsługi pana Marcina i pani Ewy. Doradzili w wyborze towaru. Bardzo mili ludzie. Na pewno polecam sklep innym osobą
Nie polecam, sprzedawcy nie mają nawet podstawowej wiedzy, mówią że komputer ma 6gb kartu graficznej a okazuje się ze 4gb,
Wasze ostatnie wypowiedzi podejrzewam, że są po prostu z poziomu klientów sieci sklepów MediaExpert. Miło, że wypowiadacie się w wątku ale może macie jakąś wiedzę o warunkach zatrudnienia, które pracodawca ten oferuje? Uda mi się czegoś od Was dowiedzieć? Będzie mi miło, jak ktoś zechce podzielić się swoją wiedzą.
Co mogę potwierdzić, to: spore zniżki na zakup elektro w sklepie, dobre premie i docenienie finansowe doradcy, który robi robotę, szkolenia, otwarta droga awansu... To tak nie wdając się w szczegóły
Super profesjonalny człowiek na telefonach p. Krzysztof doradził i odpowiedział na wszystkie pytania.
Ocho, chyba ktoś komuś wpadł w oko;) Spoko, spoko, jak chłop dobrze robi, to trzeba go chwalić, a co:)
Zakupy z takim pracownikiem jak Pan Krzysztof (z działu telefony, laptopy, tablety), który wysłucha, doradzi i opowie o sprzęcie to prawdziwa przyjemność, człowiek bardzo konkretny i rzeczowy z sympatycznym podejściem do mnie jako klienta. Kupiłam parę rzeczy i jestem bardzo zadowolona.
Profesjonalna obsługa .Zakupiliśmy lodówkę w Media Expert w Focusie.Pan Janusz poświęcił nam sporo czasu, doradził w wyborze.Bardzo dziękujemy.Dziękuję również za zwrot zostawionego telefonu.
przy zakupie telefonu musialam zaplacic za skopiowanie numerow ze starego telefonu ok.20 zl okazalo sie ze numery nie zostaly przegrane pan zrobil to jednak zle musialam przeniesc numery recznie w domu
Dziś zakupiłem konsolę, monitor i grę. Zdecydowanie jestem mile zaskoczony profesjonalną obsługą. Niestety nie znam imienia Pani, która wszystko mi wytłumaczyła i nawet zadzwoniła, gdy odjechałem zapominając zabrać umowy ale bardzo jej dziękuję. Chciałbym częściej spotykać tak miłe osoby. Jeszcze raz bardzo dziękuję i wszystkiego dobrego dla Pani życzę. Pozdrawiam, Krzysiek.
Jaka jest kultura pracy w MediaExpert? Obowiązuje typowy dress code?
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy MediaExpert?
Kandydaci do pracy w MediaExpert napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.