MediaExpert

2.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o MediaExpert

Tarcza nie wystarcza!

Ludzie, aż żal was czytać. Jednych i drugich. Serio. A problem jest gdzie indziej. Gdzie? W "rządzie". Co on robi, żeby pomóc firmom i pracownikom? Owszem, zareagował, wprowadził zakazy i tyle. A z resztą radź sobie ciemny ludzie sam. I to wam pasuje? Tu nie macie żalu?

1
Bartek
Inne

A dla mnie opinia byłego pracownika nigdy nie jest obiektywna!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Norbert Gierczak
@Bartek

Opinia na temat pracy z definicji nie może być obiektywna a musi być subiektywna.

Pytanie
 Pytanie

Wiecie czy MediaExpert udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?

kolos
@Pytanie

Zapewne

Wojtek
Inne

To mediaexpert jest nadal otwarte ?

kolos
@Wojtek

Wybrane sklepy owszem

zadowolony klient

Byłem dzisiaj z żoną w mediaexpert w focusie żeby zakupić laptop i pralko-suszarkę. Byliśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni obsługą. Pan Piotr z obsługi klienta dwoił się i troił, żebyśmy były zadowoleni i kupili to co chcieliśmy. Widać że pracownikowi zależy na tym aby klienci wracali do mediaexpert i byli zadowoleni z zakupionego sprzętu, a do czuli że są ważni dla pracujących tam sprzedawców. Na pewno wrócimy jeszcze nie raz i będziemy polecać ten sklep z elektroniką, a Panu Piotrowi dziękujemy raz jeszcze za czas i energię jaką nam poświęcił :)

Pracodawca

@zadowolony klient

Bardzo dziękujemy za opinię. Zapraszamy ponownie ! :)

REALISTA
@zadowolony klient

Kolego Pio... nie cukruj sobie przecież wszyscy widzą że to ty pisałeś ten list pochwalny na swój temat Wszyscy wiedzą że masz parcie na karierę a że ci nie wyszło chcesz się zrehabilitować. Ale pomyśl i rób to w mniej ordynarny sposób.

MEDIATOR
@zadowolony klient

(usunięte przez administratora)daj już spokój(usunięte przez administratora)

Klient Arkadiusz T.

Witam chciał bym się podzielić zaobserwowana co najmniej dziwną sytuacją która miała miejsce w sklepie (usunięte przez administratora) Przyszedłem zakupić laptopa że zostałem obsłużony pierwsza klasa przez ludzi ze stoiska z laptopami nie będę pisał bo nie o to chodzi . Zaobserwowana sytuacja miała miejsce przy kasach. Jak mniemam klient starszy człowiek przyszedł z uzasadnionymi pretensjami że niema dostarczonego zakupionego sprzętu, bodaj że lodówki, i jak to w tych sytuacjach bywa stanowczo prosił o wyjaśnienie co się stało. Natomiast Pani w czarnej koszuli w sposób co najmniej pretensjonalny i butny poinformowała go że dziś niema kto przywieść " nie mamy Pana lodówki i co Pan nam zrobi" człowiek się zagotował i po wymianie kilku zdań wyszedł. Ale co miało miejsce potem tego już nie zrozumiem w żaden sposób, pani w czarnej koszuli podejrzewam że jakiś kierownik przy pozostałych klientach zaczęła wykrzykiwać że ona nie będzie się zajmowała takimi klientami że ma dość i jak co do wezwie OCHRONĘ. MASAKRA co za brak profesjonalizmu o empatii nie wspomnę . Takie zachowanie jest po prostu CHAMSKIE i PROSTACKIE, przy innych klientach takie rzeczy wykrzykiwać. Rozumiem że w tym sklepie jak kupujesz to jesteś OK ale jak masz jakieś sytuacje sporne ( uzasadnione czy nie )to wezwą na ciebie ochronę. Pracownik takiego sklepu powinien dążyć do załagodzenia sporu i dogadania się z klientem a nie zbywać go i straszyć ochroną. Z tej sytuacji widać że nie każdy może pracować w handlu niestety, bo jak trafi na takiego pracownika to strach zakupy robić .

Pracodawca

@Klient Arkadiusz T.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Jako firma wielokrotnie nagradzana za najwyższy poziom obsługi klienta cenimy sobie każdą otrzymaną opinię. Zapewniamy, że zależy nam na utrzymaniu najwyższej jakości naszych usług. Mamy nadzieję, że uda nam się o tym przekonać w toku naszej dalszej współpracy.

Magdalena

Obsługa nie kompetentna sprzedaż produktów ok ale wciskanie później dodatkowej gwarancji i nie udzielenie Wszytkich informacji w jej zakresie swoją droga po zakupionym produkcie zepsuł się on około 2 miesięcy od zakupy sprzedawca zapewniał ze w razie jakiejkolwiek awarii sprzęt po zakupie dodatkowej gwarancji zostanie wymienimy pech chciał ze się zepsuło na miejscu dowiaduje się ze gwarancja na wymianę sprzętu obowiązuje w trzecim roku użytkowania w chwili obecnej obowiązuje gwarancja producenta i muszę czekać 21 dni na decyzje ewentualna wymianę wszytko ok tylko ja nie mam tyle czasu żeby czekać produkt jest mi potrzebny teraz a nie za 21 dni jestem zażenowana i uważam Ze jest to wprowadzanie klientów w błąd

Pracodawca

@Magdalena

Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, uwagi prosimy kierować na adres e-mail: dok@me.pl.

Magda

Jak obecnie pracuje się w Media Expert we Włocławku na Okrzei? Ostatnio pojawił się wakat i się zastanawiam czy warto składać cv....Podzieli się ktoś tajemną wiedzą?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
REALISTA
@Magda

Musisz mieć twardą (usunięte przez administratora) wyścig szczurów kierownictwo robi wszystko aby nie było zjednoczonej załogi bo łatwiej jest kierować Ale jak się nie boisz pracy planów stresu to ok można zarobić

Pracownik
@Magda

Dlaczego nie? Do odważnych świat należy ! :)

Były pracownik

Kierowniczka z me na okrzei dno m(usunięte przez administratora)pełną gębą wiem pracowałem tam

MEDIATOR
@Były pracownik

Jaki kierownik kierownikiem można nazwać kompetentną osobę a ona nawet nie potrafi zalogować się do marketu o bardziej powiedzmy skomplikowanych operacjach nie wspomnę. (usunięte przez administratora) Ciągłe zastraszanie sankcjami , obcinanie premii czy zwolnieniami. Niestety firma tego nie widzi a raczej nie chce tego widzieć tej patologij, bo PRACOWNICY robią jakieś wyniki( tak tak nie jest to zasługa(usunięte przez administratora)a PRACOWNIKÓW i nikogo więcej ) Ludzie zaczynają mieć tego dość(usunięte przez administratora) Powiem jedno co trzeba oddać i pogratulować (usunięte przez administratora)to udało się(usunięte przez administratora)w 100% SKŁÓCIŁA ZAŁOGĘ i to skutecznie żeby nie było żadnego frontu żadnego zjednoczenia bo to może jej zagrozić i to jej się udało.

Damianos
@MEDIATOR

pracuje na innym sklepie i wiem o czym mowisz, ale to jaka macie atmosfere zalezy od nas- pracownikow. Kierownik to jedna osoba a zespol ... w grupie sila

MEDIATOR
@Damianos

Mam wrażenie że jesteś dyżurnym w centrali odpisującym na negatywne opinie Pamiętaj że kierownik jest osoba i ogniwem spajającym całą załogę i od niego zależy 80% atmosfery i komfortu pracy

MEDIATOR

(usunięte przez administratora)

Cezary
Inne

Szkoda, że pracownicy firmy tak rzadko piszą na tym wątku.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MEDIATOR
@Cezary

BO MAJA ZAKAZ

Nicolas

Jest ok. nie mam co narzekać. Ekipę mamy fajną i zgraną a to chyba najważniejsze. Szefostwo też ok, kwestia dogadania się i trzymania panujących zasad w firmie.

MEDIATOR
@Nicolas

(usunięte przez administratora) chwalisz a sama wiesz jak jest

Iwona
Inne

Na stronie internetowej MediaExpert znajduje się informacja o tym, że firma zdobyła tytuł Dobry Pracodawca 2017. Nagroda została przyznana za stworzenie przyjaznego miejsca pracy, a także możliwości rozwoju zawodowego i pozazawodowego. Czy według Was firma wspiera pracowników i oferuje dobre warunki? https://kariera.mediaexpert.pl/oferty Obecnie poszukiwanych jest wielu pracowników, czy jakieś stanowisko szczególnie polecacie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lukasoso

Bardzo miła i profesjonalna obsługa, szczególnie dla (usunięte przez administratora)

Ala

W media expert w focusie obsluga dno!! Najlepiej wychodzi im stanie za rogiem na papierosku, ostatnio bylam swiadkiem, jak w sklepie pelnym klientow, zainetresowanych praca byly moze 3 osobue, reszta (4 kobiety) siedzialo i sobie plotkowalo, ale nie cicho, dyskretnie, skadze znowu, smiechy chichy na caly sklep. Za to firma placi pracownikom?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klientka

zal kompletny zal.. bylam dzisiaj w tym sklepie mieszczącym się w Focusie, stalam tam jak ta idiotka 27 minut dokładnie, byłam przy kasie zeby poprosic osobę zajmującą się danym działem o pomoc lub przygotowanie towaru do zakupu, ale po co ktos mial przychodzic stoj sobie kretynko ile wlezie.. co to za podejscie do klienta? Chyba siec sklepow MediaExpert ma za duzo klientow i za duzo zarabia, bo jeszcze z czyms takim się nie spotkałam.. zeby stac 27 minut i czekac az mi ktos przygotuje piekarnik do kupna.. malo tego w tym czasie dwoch panow pracownikow stoi sobie przy laptopie, zadowoleni, ucieszeni.. a pracownica obok mnie doslownie prowadzi dyskusje z mina usmiechnieta od ucha do ucha... jak to sie skonczylo? niezauwazona .. wyszlam i juz nigdy nie wroce..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jurek
Inne

...............czytając wasze komentarze dochodzę do wniosku, że generalnie firma OK, ale jak to w życiu, firma to ludzie i jak dobrze trafisz to jest fajnie.........nie mam racji????????????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwona
Inne

@Miras rozumiem, że w MediaExpert pracujesz jako doradca klienta. Piszesz, że męcząca jest praca w weekendy. Często wypada praca w weekend? Można mieć wpływ na tworzenie grafiku?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Miras

Ja akurat nie pracuje we Włocławku.Czytam sobie rozne opinie z ciekawosci. Ogólnie praca spoko. Trochę męcząca jest praca w weekendy dla mnie to minus no ale wiedziałem na co się pisze. Śreednio pracuje 170-180 godzin w miesiącu czyli trochę więcej niż etat ale nadgodziny mam zawsze wypłacone. Jak ktoś chce dobrze tam zarobic to idzie wyciagnąc dobra kase. Nie zaliczam sie do tych najlepszych na sklepie a zawsze blisko 3 tysiakow mam wiec moim zdaniem nie jest zle. Umowę ja dostałem na czas okreslony chyba 5 lat

Iwona
Inne

@kamilco sprawiło, że tak odebrałeś rozmowę kwalifikacyjną? Chętnie dowiemy się więcej na tema tego co się na niej działo.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o MediaExpert - Włocławek

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy MediaExpert?

    Kandydaci do pracy w MediaExpert napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

MediaExpert
Przejdź do nowych opinii