Opinie o MediaExpert
Ludzie, aż żal was czytać. Jednych i drugich. Serio. A problem jest gdzie indziej. Gdzie? W "rządzie". Co on robi, żeby pomóc firmom i pracownikom? Owszem, zareagował, wprowadził zakazy i tyle. A z resztą radź sobie ciemny ludzie sam. I to wam pasuje? Tu nie macie żalu?
A dla mnie opinia byłego pracownika nigdy nie jest obiektywna!!!
Wiecie czy MediaExpert udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?
To mediaexpert jest nadal otwarte ?
Byłem dzisiaj z żoną w mediaexpert w focusie żeby zakupić laptop i pralko-suszarkę. Byliśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni obsługą. Pan Piotr z obsługi klienta dwoił się i troił, żebyśmy były zadowoleni i kupili to co chcieliśmy. Widać że pracownikowi zależy na tym aby klienci wracali do mediaexpert i byli zadowoleni z zakupionego sprzętu, a do czuli że są ważni dla pracujących tam sprzedawców. Na pewno wrócimy jeszcze nie raz i będziemy polecać ten sklep z elektroniką, a Panu Piotrowi dziękujemy raz jeszcze za czas i energię jaką nam poświęcił :)
Kolego Pio... nie cukruj sobie przecież wszyscy widzą że to ty pisałeś ten list pochwalny na swój temat Wszyscy wiedzą że masz parcie na karierę a że ci nie wyszło chcesz się zrehabilitować. Ale pomyśl i rób to w mniej ordynarny sposób.
Witam chciał bym się podzielić zaobserwowana co najmniej dziwną sytuacją która miała miejsce w sklepie (usunięte przez administratora) Przyszedłem zakupić laptopa że zostałem obsłużony pierwsza klasa przez ludzi ze stoiska z laptopami nie będę pisał bo nie o to chodzi . Zaobserwowana sytuacja miała miejsce przy kasach. Jak mniemam klient starszy człowiek przyszedł z uzasadnionymi pretensjami że niema dostarczonego zakupionego sprzętu, bodaj że lodówki, i jak to w tych sytuacjach bywa stanowczo prosił o wyjaśnienie co się stało. Natomiast Pani w czarnej koszuli w sposób co najmniej pretensjonalny i butny poinformowała go że dziś niema kto przywieść " nie mamy Pana lodówki i co Pan nam zrobi" człowiek się zagotował i po wymianie kilku zdań wyszedł. Ale co miało miejsce potem tego już nie zrozumiem w żaden sposób, pani w czarnej koszuli podejrzewam że jakiś kierownik przy pozostałych klientach zaczęła wykrzykiwać że ona nie będzie się zajmowała takimi klientami że ma dość i jak co do wezwie OCHRONĘ. MASAKRA co za brak profesjonalizmu o empatii nie wspomnę . Takie zachowanie jest po prostu CHAMSKIE i PROSTACKIE, przy innych klientach takie rzeczy wykrzykiwać. Rozumiem że w tym sklepie jak kupujesz to jesteś OK ale jak masz jakieś sytuacje sporne ( uzasadnione czy nie )to wezwą na ciebie ochronę. Pracownik takiego sklepu powinien dążyć do załagodzenia sporu i dogadania się z klientem a nie zbywać go i straszyć ochroną. Z tej sytuacji widać że nie każdy może pracować w handlu niestety, bo jak trafi na takiego pracownika to strach zakupy robić .
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Jako firma wielokrotnie nagradzana za najwyższy poziom obsługi klienta cenimy sobie każdą otrzymaną opinię. Zapewniamy, że zależy nam na utrzymaniu najwyższej jakości naszych usług. Mamy nadzieję, że uda nam się o tym przekonać w toku naszej dalszej współpracy.
Obsługa nie kompetentna sprzedaż produktów ok ale wciskanie później dodatkowej gwarancji i nie udzielenie Wszytkich informacji w jej zakresie swoją droga po zakupionym produkcie zepsuł się on około 2 miesięcy od zakupy sprzedawca zapewniał ze w razie jakiejkolwiek awarii sprzęt po zakupie dodatkowej gwarancji zostanie wymienimy pech chciał ze się zepsuło na miejscu dowiaduje się ze gwarancja na wymianę sprzętu obowiązuje w trzecim roku użytkowania w chwili obecnej obowiązuje gwarancja producenta i muszę czekać 21 dni na decyzje ewentualna wymianę wszytko ok tylko ja nie mam tyle czasu żeby czekać produkt jest mi potrzebny teraz a nie za 21 dni jestem zażenowana i uważam Ze jest to wprowadzanie klientów w błąd
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, uwagi prosimy kierować na adres e-mail: dok@me.pl.
Jak obecnie pracuje się w Media Expert we Włocławku na Okrzei? Ostatnio pojawił się wakat i się zastanawiam czy warto składać cv....Podzieli się ktoś tajemną wiedzą?
Kierowniczka z me na okrzei dno m(usunięte przez administratora)pełną gębą wiem pracowałem tam
Jaki kierownik kierownikiem można nazwać kompetentną osobę a ona nawet nie potrafi zalogować się do marketu o bardziej powiedzmy skomplikowanych operacjach nie wspomnę. (usunięte przez administratora) Ciągłe zastraszanie sankcjami , obcinanie premii czy zwolnieniami. Niestety firma tego nie widzi a raczej nie chce tego widzieć tej patologij, bo PRACOWNICY robią jakieś wyniki( tak tak nie jest to zasługa(usunięte przez administratora)a PRACOWNIKÓW i nikogo więcej ) Ludzie zaczynają mieć tego dość(usunięte przez administratora) Powiem jedno co trzeba oddać i pogratulować (usunięte przez administratora)to udało się(usunięte przez administratora)w 100% SKŁÓCIŁA ZAŁOGĘ i to skutecznie żeby nie było żadnego frontu żadnego zjednoczenia bo to może jej zagrozić i to jej się udało.
pracuje na innym sklepie i wiem o czym mowisz, ale to jaka macie atmosfere zalezy od nas- pracownikow. Kierownik to jedna osoba a zespol ... w grupie sila
Mam wrażenie że jesteś dyżurnym w centrali odpisującym na negatywne opinie Pamiętaj że kierownik jest osoba i ogniwem spajającym całą załogę i od niego zależy 80% atmosfery i komfortu pracy
(usunięte przez administratora)
Szkoda, że pracownicy firmy tak rzadko piszą na tym wątku.
Jest ok. nie mam co narzekać. Ekipę mamy fajną i zgraną a to chyba najważniejsze. Szefostwo też ok, kwestia dogadania się i trzymania panujących zasad w firmie.
Na stronie internetowej MediaExpert znajduje się informacja o tym, że firma zdobyła tytuł Dobry Pracodawca 2017. Nagroda została przyznana za stworzenie przyjaznego miejsca pracy, a także możliwości rozwoju zawodowego i pozazawodowego. Czy według Was firma wspiera pracowników i oferuje dobre warunki? https://kariera.mediaexpert.pl/oferty Obecnie poszukiwanych jest wielu pracowników, czy jakieś stanowisko szczególnie polecacie?
Bardzo miła i profesjonalna obsługa, szczególnie dla (usunięte przez administratora)
W media expert w focusie obsluga dno!! Najlepiej wychodzi im stanie za rogiem na papierosku, ostatnio bylam swiadkiem, jak w sklepie pelnym klientow, zainetresowanych praca byly moze 3 osobue, reszta (4 kobiety) siedzialo i sobie plotkowalo, ale nie cicho, dyskretnie, skadze znowu, smiechy chichy na caly sklep. Za to firma placi pracownikom?
zal kompletny zal.. bylam dzisiaj w tym sklepie mieszczącym się w Focusie, stalam tam jak ta idiotka 27 minut dokładnie, byłam przy kasie zeby poprosic osobę zajmującą się danym działem o pomoc lub przygotowanie towaru do zakupu, ale po co ktos mial przychodzic stoj sobie kretynko ile wlezie.. co to za podejscie do klienta? Chyba siec sklepow MediaExpert ma za duzo klientow i za duzo zarabia, bo jeszcze z czyms takim się nie spotkałam.. zeby stac 27 minut i czekac az mi ktos przygotuje piekarnik do kupna.. malo tego w tym czasie dwoch panow pracownikow stoi sobie przy laptopie, zadowoleni, ucieszeni.. a pracownica obok mnie doslownie prowadzi dyskusje z mina usmiechnieta od ucha do ucha... jak to sie skonczylo? niezauwazona .. wyszlam i juz nigdy nie wroce..
...............czytając wasze komentarze dochodzę do wniosku, że generalnie firma OK, ale jak to w życiu, firma to ludzie i jak dobrze trafisz to jest fajnie.........nie mam racji????????????
@Miras rozumiem, że w MediaExpert pracujesz jako doradca klienta. Piszesz, że męcząca jest praca w weekendy. Często wypada praca w weekend? Można mieć wpływ na tworzenie grafiku?
Ja akurat nie pracuje we Włocławku.Czytam sobie rozne opinie z ciekawosci. Ogólnie praca spoko. Trochę męcząca jest praca w weekendy dla mnie to minus no ale wiedziałem na co się pisze. Śreednio pracuje 170-180 godzin w miesiącu czyli trochę więcej niż etat ale nadgodziny mam zawsze wypłacone. Jak ktoś chce dobrze tam zarobic to idzie wyciagnąc dobra kase. Nie zaliczam sie do tych najlepszych na sklepie a zawsze blisko 3 tysiakow mam wiec moim zdaniem nie jest zle. Umowę ja dostałem na czas okreslony chyba 5 lat
@kamilco sprawiło, że tak odebrałeś rozmowę kwalifikacyjną? Chętnie dowiemy się więcej na tema tego co się na niej działo.
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy MediaExpert?
Kandydaci do pracy w MediaExpert napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.