Telekomunikacja Novum S.A.

Katowice

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 24 ocen.

Telekomunikacja Novum S.A.
4 24 6 1

Opinie o Telekomunikacja Novum S.A.

Marta

@Daria, znalazłam na stronie internetowej https://t-novum.pl/kariera/ informacje, że szukają pracowników. @andrzej, co dokładnie słyszałeś o pracy w Telekomunikacja Novum? @Iza, skąd masz takie informacje? Może powiesz nam coś więcej o zasłyszanych opiniach?

Leon

To jest forum pracowników firmy, dziękujemy za opinię klientowi.

Administrator

Podałby ktoś z Was jakieś rady odnośnie rekrutacji w Telekomunikacja Novum S.A.? Na co zwrócić uwagę? Zapewne zainteresuje to osoby chcące się tam zatrudnić.

Harlson
@Administrator 19.04.2018 09:02

Naciągacze i (usunięte przez administratora) Źle sporządzone umowy. Mówią co innego a w umowie zaznaczają dodatkowe koszty dla klienta. Macie lipe zaraz sądzie na was prokuratura.

Iza

Właśnie słyszałam, że to bardzo dobry pracodawca. Jaka atmosfera jest w firmie?

Daria

Słyszałam o firmie, że jest bardzo dobrym pracodawcą. Podpowiedzcie czy firma potrzebuje pracowników?

andrzej
@Daria 10.01.2018 11:50

nie wiem czy szukają, ale moja koleżanka pracowała i była całkiem zadowolona z warunków

Metalik
@andrzej 19.01.2018 13:01

a ja mysle ze co jakis czas jest nabór

samantha
@Metalik 22.01.2018 20:29

na stronie novum w zakładce kariera są teraz dwa stanowiska, więc jak ktoś jest zachecony opiniami to niech proubje

Nora
@samantha 29.01.2018 22:16

dzieki, dzieki, ale już weszłam. Czy proces rekrutacyjny jest jakis skomplikowany?

rockeell
@Nora 05.02.2018 22:27

niee, rozmowa jak rozmowa. Przygotowujesz się jak do każdej innej. Jak praca z klientem jest dla Ciebie okej, to powinienes dobrze wypasc

krzesiek
@rockeell 12.02.2018 23:31

powiadaja, ze jest rynek pracownika, wiec moze bedzie łatwiej :)

Klara
@krzesiek 03.03.2018 23:23

wazna jest otwartosc na ludzi, trzeba lubic ludzi by z nimi pracowac

Nikoś

ciągle kogoś potrzebują bo stawiają na rozwój

Madzia

z tego co wiem to mają stałą rekrutację pracowników.

arakoonara
@Madzia 10.01.2018 21:47

dużo ta mstudentów pracuje więc wymienialność też spora

Martynia

ostatnio Novum wypuściło nową ofertę komórki i netu więc pewnie mają jakieś propozycje- może na infolinię

sergiusz
@Martynia 12.01.2018 22:03

no to pewnie potrzebuja jeszcze wiecej konsultantow/doradcow/sprzedawcow. Mozna zapytac

ella

a jak z nadgodzinami? zmuszaja?

enrold
@ella 11.12.2017 23:10

mnie tez nikt nie zmuszał do nadgodzin. Wiadomo, czasem trzeba bylo zostac troche dluzej, ale to nie była codizennosc

afrodyta
@enrold 18.12.2017 20:50

w sumie nadgodziny to nic zlego jak za nie płąca:)

hryciak
@afrodyta 26.12.2017 17:56

ja czasami odbierałam dzień wolny, ale dużo tego nie było

robocop
@hryciak 01.01.2018 22:15

wole kasę, ale dzien wolny na wypoczynek badz załątwianie swoich spraw tez fajna rzecz

Bożka

ja też całkiem dobrze wspominam ten okres mojego życia. nie mam traumy jakby co. popracowałam, nauczyłam się sporo.zarobiłam i ok.

Fabi

mnie do nadgodzin nikt nie zmuszał.czasem jakieś zastępstwo trzeba było pociągnać.

Kiri

ja też miałem takie same doświadczenie z tą firma byłem na studiach,przyjezdny i mogłem się z tego sam utrzymać

Tom

ja tylko jako student bo byłem tam przyjezdny ale jak dla mnie kasy mi wystarczało i czas na naukę też był

Opal
@Tom 18.11.2017 16:03

ze mna też sporo studentów pracowało

rogowiecki
@Opal 20.11.2017 20:52

dogodny czas pracy, niepotrzeben specjalne kwalifikacje, więc miejsce idealne dal studentow

seba
@rogowiecki 27.11.2017 20:54

ale tez dla takich jak ja - potrzebujacych pracy na pół etatu

Sela

Ja pracowałam i w trakcie studiów i potem,ale musiałam się wyprowadzić więc zrezygnowałam z pracy.Ale było mi szkoda bo było naprawdę ok.

Bożka

Fajnie że sie potrafili zmienić to naprawdę duży pluz dla firmy

Bartek

no byli kiedyś obsmarowani ale wyciągneli wnioski i jest dobrze a nawet bardzo dobrze.inna zupełnie atmosfera,ludzie spoko i zarobki też ok.

tobiasz

kiedys firma miała średnie opinie, ale teraz dużo się zmieniło i jak ktoś chce pracować i zarabiać to polecam

szulka
@tobiasz 05.11.2017 23:01

oo, czyli nadal jest ok. Ja pracowałam w 2016 roku, bdb praca na poczatek kariery

radek oko

pracowałem w novum ponad rok i zdobyłem super doświadczenie i załozyłem własna firmę

pączek
@radek oko 02.05.2017 10:04

oo, brawo! czyli taka praca pozwala robic dalej kariere:)

ktoś
@pączek 23.10.2017 22:41

najlepiej zaczac od najnizszego szczebla - wtedy zna sie wszystko od podszewki. A novum to nie firma krzak wiec jest okazja nauczyć się wszystkiego w odpowiednich warunkach a nie na wariata

Niko

też prawda jak już się znajdzie porządnego pracodawcę to trzeba się go trzymać

nikita

no ale jak nie bedzie zlecenia to sie ma inne korzysci...długofalowe

Lisa

no właśnie korzystać póki jeszcze są korzystne bo coś w przepisach ma się zmienić

anonim

(usunięte przez administratora)

marek

nie pracowałem, ale słyszałem ze studentow tez zatrudniaja, a zlecenia dla studentow sa korzystne

marek

studenci tez wieszke netto na zlecenie dostaja a to jest wazne jak sie ma studenckie wydatki:)

Marta

@pogwar co powiesz o warunkach pracy w firmie Telekomunikacja Novum S.A.? Czy jesteś zadowolony z pracy w firmie? Jakie są mocne strony pracy tutaj? @Niko jeśli chodzi o studentów to oczywiście wolą umowę zlecenie, ponieważ nie muszą pracować w stałych godzinach.

Niko

no właśnie studentom to chyba najlepiej na zlecenie bo mają wtedy nienormowany czas pracy

pogwar
@Niko 21.09.2017 08:03

w umowie o prace tez moze byc elastyczny czas pracy - rownowazny sie nazywa. Pracodawcy w takich firmach jak novum czeesto z tego korzystaja

Iwa

ja kiedyś pracowałam na zlecenie bo jako studentce tak mi było wygodnie jako teleopiekun. wszystko było ok.dobrze to wspominam

Mania

no właśnie dla niektórych to tylko kasa się liczy

adam
@Mania 14.09.2017 08:30

to prawda, a szkoda, bo czasem doświadczenie jest ważniejsze niż kasa

arni

pracodawca jak pracodawca - mam umowę, dostaje kase, jest okej

Krystek

a na jakie stanowisko?

Julietta

teraz jest dobry czas, koniec wakacji,ostatnio odezwali się do mojej koleżanki która składała tam cv jakis czas temu

Zostaw opinię o Telekomunikacja Novum S.A. - Katowice

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Telekomunikacja Novum S.A.