Opinie o Pogoń Ochrona – Pogoń Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Pogoń Ochrona – Pogoń Sp. z o.o.

Julita

Widzę, że firma ma bardzo sprecyzowane określenia, co do wymogów, jakie ma spełniać agent ochrony zatrudniony w firmie. Wek do 40 lat, dobre warunki fizyczne, znajomość sportów walki, oraz aktualne zaświadczenie o niekaralności. Czy osoby, które są już zatrudnione w Pogoń Ochrona i kończą 40 rok życia, mają problem z utrzymaniem zatrudnienia w firmie?

Julita

@Eryk a możesz opowiedzieć nam, jak wyglądała Twoja praca w tej firmie? Na pewno przybliży to obraz pracodawcy wszystkim osobom zainteresowanym ofertami pracy.

Kolekcjoner

Witam szukam do kolekcji naszywki i smyczy ochrona Pogoń ma ktoś coś takiego na zbyciu ?

Eryk

Kiedyś pracowałem w Pogoni. Słyszałem, że podwyższyli wam stawki i odprowadzają ubezpieczenia?

klaus

Kogo obejmie stawka godzinowa? Stawka godzinowa ma obejmować również samozatrudnionych, którzy jednoosobowo świadczą usługi dla firm. Przestrzeganie przepisów dotyczących minimalnej stawki godzinowej będzie kontrolować Państwowa Inspekcja Pracy, która w tej sprawie zyska dodatkowe uprawnienia. Za naruszenie przepisów dotyczących wypłacania minimalnej stawki godzinowej przewidziano kary od 1. do 30 tys. zł. Ochrona pracowników Ustawa zakłada zakaz zrzeczenia się prawa do minimalnego wynagrodzenia czy przeniesienia go na inną osobę, a jego wypłaty muszą być dokonywane w formie pieniężnej. Gwarantuje również otrzymywanie przez zleceniobiorcę wynagrodzenia w wysokości wynikającej z minimalnej stawki godzinowej w regularnych odstępach czasu – w przypadku umów zawartych na czas dłuższy niż 1 miesiąc – co najmniej raz w miesiącu. Od 1 stycznia 2017 r. dla pracujących na określonych umowach zlecenia oraz umowach o świadczenie usług będzie obowiązywała minimalna stawka godzinowa w wysokości ponad 12 zł. W parlamencie zakończyły się prace nad ustawą wprowadzająca minimalną stawkę godzinową. Sejm RP 22 lipca br. przyjął poprawki Senatu. Teraz ustawa została skierowana do podpisu Prezydenta RP. Ile będzie wynosić stawka godzinowa? Poziom minimalnej stawki godzinowej jest skorelowany z wysokością ustalanego corocznie minimalnego wynagrodzenia za pracę. Minimalna stawka godzinowa będzie wzrastała w stopniu równym wzrostowi minimalnego wynagrodzenia ustalanego dla pracowników. Od 1 stycznia 2017 r., przy kwocie minimalnego wynagrodzenia za pracę wynoszącej 2000 zł, wprowadzana minimalna stawka godzinowa dla określonych umów cywilnoprawnych wynosić będzie – zgodnie z przepisami ustawy - 13 zł za godzinę. W latach kolejnych, wysokość tej stawki uzależniona będzie również od corocznej dynamiki wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę.

marian

Mają wrócić paczki na święta wielkanocne prawda to ?

kasia s

kto jest właścicielem lub prezesem tej firmy

anonim

(usunięte przez administratora)

miro

Kiedyś dbali a teraz socjal coraz słabszy paczki świąteczne coraz gorsze itd.

Agnieszka

Podobno jako jedyni maja płacić pełen ZUS od nowego roku, inne firmy obniżą stawki o ZUS wiec zamiast 5zl wyjdzie 4,20zl, trzeba sie do tej pogoni przeniesc jak najszybciej

Wojtek

praca jak to praca w ochronie, trzeba sie pilnować żeby nie spać, poza tym ok, pensja zawsze na czas, jedna z lepszych firm, nie tak jak gdzie indziej, że sie miesiącami czeka na wypłate

..

Posłuchaj blondynko tu chodzi o UCZCIWOŚĆ.. Pracuję teraz jako ochroniarz tylko nie w Polsce.

Andżelika

jakbyście się uczyli, to może byście lepsze zarobki mieli i pracęe? kto wam każe pracować jako ochroniarz?

Malgosia

Nikt nikomu pistoletu do glowy nie przystawial jak go zatrudnial, po co ta bezsensowna gatka, nie pasuje to sie zwolnic trzeba, wszystkie firmy w ochronie zatrudniaja na zlecenie, zmien branze albi nie wypisuj glupot

Malgosia

Nadgodziny na zleceniu ?? Hahah co za idiota hahah

..
@Malgosia 29.08.2015 09:27
Nadgodziny na zleceniu ?? Hahah co za idiota hahah

Dlaczego idiota stałe zlecenie zależy od interpretacji niedouczona Małgosiu. Jak łatwo kogoś obrażać. Uważasz, że ta firma jest kryształowa ?

Olaboga

Pijaków wyrzucają a analfabetów przyjmują. Ciagle jedna i ta sama osoba wpisuje jakieś bzdety pod rożnymi nickami i w dodatku celowo pisze z bykami jak by za króla ćwieka była szkolona. Ogarnij się człowieku bo myślisz, ze to jest śmieszne ale nie jest. Żałosna jest treść która wypisujesz i irytujący jest fakt ze nagminnie to robisz. Proponuje skonsultować się z lekarzem lub farmaceutą.

wojcieszyn

szukajo i bendom szukac, bo kazdy kto w ochronie robi myśli ze sie tylko wyśpi albo nahla i nic mu niezrobiom. berdzo dobrze ze wyrzuacjom pijakuw

kasia

pracuje tu od lat, jest w porządku, pensja zawsze na czas, anie jak w innych firmach. Kary dostają tylko pijaki, sami som sobie winni, jak morzna pszyjść do pracy pijany ?? albo pić w pracy, bardzo dobrze że som kątrole, przyjamniej alkoholików wyrzucają odrazu!

James

Ja tam jestem bardzo zadowolony, chronią moje osiedle chłopaki od pięciu lat Nie mam zastrzeżeń,zatrzymali nawet ostatnio dwóch złodzieji rowerowych i przekazali Policji. Słyszałem że wywodzą się niektórzy z BOR-u i nie patyczkują się z bandziorami Polecam z pełną odpowiedzialnością

seba
@James 23.07.2015 17:30
Ja tam jestem bardzo zadowolony, chronią moje osiedle chłopaki od pięciu lat Nie mam zastrzeżeń,zatrzymali nawet ostatnio dwó...

Zgadza się firma Pogoń najlepsza

Ralph Cifaretto

Polecam pracę w Pogonii jedna z lepszych firm,tu dbają o pracownika,premie,szkolenia,cały czas podnosisz kwalifikacje,tutaj jesteś człowiekiem a nie trybikiem w maszynie.Pracowałem w wielu firmach ochrony i mam porównanie.W Pogoni najchętniej zostałbym do emerytury.A propos kar o których pisze mój przedmówca to ja osobiście czegoś takiego nie doświadczyłem i nie znam nikogo kto byłby w jakikolwiek sposób ukarany w tej firmie,także uważam że ktoś wypisuje kompletne bzdury aby oczernić firmę.Domyślam się że chodzi o konkurencję.

Ania

witam, ja pracuje w ochronie na parkingu i jestem bardzo zadowolona, mój przełożony to bardzo miła osoba, prawdą jest że trzeba się rejestrować co godzinę !!! Pensje zawsze na czas

anonim

(usunięte przez administratora)

pogończyk

Ciekawie to napisałeś okradanie?a kto konkretnie Cię okrada? Wiesz że pisząc takie oszczerstwa podpadasz pod paragraf? Nie jesteś anonimowy w internecie twoje IP jest mi znane.

Ochroniarka

Nie mam problemu z alkoholem to sie pracuje normalnie tylko pijaki mają problemy

x6

Witam pracuję w Pogoni już trzeci rok i nie narzekam wcześniej pracowałem w Juve i te dwie firmy to niebo a ziemia w Pogoni tysiąc razy lepiej.A co do wpisów które szkalują firmę to pewnie pisze je konkurencja ewentualnie jakiś były pracownik mszczący się za pajdę alkoholową.

ochroniarka

a mnie sie tu podoba, pensja na czas, jak trzeba to dadzo wolne, a nie odrazu zawalniajom jak w innych firmach. Spać tylko nie morzna ale jest i tak lepiej nisz gdzie indziej

Pogończyk

Polecam prace w B.O.Pogoń.Jedna z lepszych firm na rynku,stawki jedne z wyższych w tej branży plus różne dodatki jak np. za dyspozycyjność.Kłamliwe komentarze jak sądzę pisze konkurencja. Na chwilę obecną nie mam zamiaru zmieniać pracy w Pogonii jest mi dobrze.Polecam i pozdrawiam.

Krzychu

A ja bardzo jestem zadowolony doginam trzeci rok Idzie się z nimi dogadać ale tez ze trzy razy pajdę dostałem uważać trzeba żeby nie spać Gorzałkowy nie jestem także sie nie obawiam o dyscyplinarkę

wojtek ochroniasz

a ja se pracuje na osiedlu i jest fporzo, nigdy nie miałem kary za spanie bo nie śpie. a pijaki to zawsze problem robią. w iinych firmach nie płaco na czas pensii

Agent

Wszyscy Panowie tylko narzekać potraficie na pracodawce,pewnie byście chcieli bujane fotele i złote klamki na obiektach.Ja z pracy w Pogoni jestem bardzo zadowolony,a pracuję tam od 2000r.Nigdy nie narzekałem i stałem wiernie na straży mego obiektu.Wiadomo że na początku też oberwałem ze dwie pajdy a to za krawat a to za spanie,ale przyjąłem karę po męsku z honorem.Dziś już zupełnie nie wyobrażam sobie pracy gdzie indziej niż w B.O.Pogoń.Jestem dumny że od piętnastu lat jestem Pogończykiem.Pogoń to najbardziej reprezentacyjne biuro ochrony w Polsce a kto wie może i na świecie.Niezdecydowanych zachęcam do założenia munduru Pogoni a malkontentów odsyłam do innych agencji ochrony tam na pewno będziecie mieli lepiej.FIRMA WZÓR!

zadowolony

to ciekawe bo ja nie mam potrącen oprócz ubezpieczenia może pracowac trzeba a nie spac? pensje mam zawsze na czas na koncie takze o co chodzi? to chyba konkurencja tak pisze co by nie przychodzili ludziska do pracy

Zadpwolony

A ja pracuję drugi rok i jestem zadowolony trzeba uważać żeby nie spać i co godzinę się zgłaszać żadnych godzin nie obcinają tylko stawkę mam 6 zeta minus to ubezpieczenie od odpowiedzialnosci cywilnej pokazali polise jakąś sytuacje mieli w przeszłości i zabezpieczają ludzi w ten sposób

gibson2015
@Zadpwolony 19.05.2015 15:47
A ja pracuję drugi rok i jestem zadowolony trzeba uważać żeby nie spać i co godzinę się zgłaszać żadnych godzin nie obcinają...

..jesteś zadowolony bo może z tej niby polisy pokrywają ci długi komornicze,a może wiesz dlaczego ukrywają ten fakt przed Urzędem Skarbowym????

zadowolony
@gibson2015 21.05.2015 09:09
..jesteś zadowolony bo może z tej niby polisy pokrywają ci długi komornicze,a może wiesz dlaczego ukrywają ten fakt przed Urzęd...

Pokazali mi listę z moim nazwiskiem (usunięte przez administratora) także dla mnie ok Wiesz co zawsze można szukac drugiego dna i teorii spisku dla mnie ważne jest pracowac i otrzymywać kasę w terminie a w tym sie jeszce na Pogononi nie zawiodłem

były pracowik

Jest to taka sama firma jak wszystkie inne na rynku.Pracowałem tam kiedyś dość długo to wiem co pisze.Jeżeli ktoś szuka dorywczej roboty nie chla i trafi na niezły obiekt to można robić i w pogoni.Zaznaczam ze tylko jako praca dorywcza bo pensje wszędzie sa marne wiec i tutaj też nie jest inaczej.Na plus jest to że płacą regularnie a minus to zgłoszenia co godzinę przez całą dobę.Co do kontroli to uważam, ze jak się swoje robi i jest się trzeźwym to nie ma problemu żeby się ktoś czepiał ( przynajmniej u mnie nie było)

były pracowik

Jest to taka sama firma jak wszystkie inne na rynku.Pracowałem tam kiedyś dość długo to wiem co pisze.Jeżeli ktoś szuka dorywczej roboty nie chla i trafi na niezły obiekt to można robić i w pogoni.Zaznaczam ze tylko jako praca dorywcza bo pensje wszędzie sa marne wiec i tutaj też nie jest inaczej.Na plus jest to że płacą regularnie a minus to zgłoszenia co godzinę przez całą dobę.Co do kontroli to uważam, ze jak się swoje robi i jest się trzeźwym to nie ma problemu żeby się ktoś czepiał ( przynajmniej u mnie nie było)

GLINA

wymagają niekaralność bezwzględnie praca w grupie od 9 kwalifkowany bez broni 10 kwalifikowany z bronią są 18 lat na rynku

cieć

Wymaga.A co nie chce ci się jechać czy zdazylo ci się podpaść? :)

ohroniasz

szukaja do grupy interwencuyjnej teraz

Waldek

Bardzo niskie zarobki, kontrole, (usunięte przez administratora)

Pacman

A ja siędzę na Zamieniu ale tam stawki dochodzą do 7 ziko ja mam6,5 Nie wiedziałem że na Toyocie tak nisko może słabo płaci?

Arevik
@Pacman 18.01.2015 08:31
A ja siędzę na Zamieniu ale tam stawki dochodzą do 7 ziko ja mam6,5 Nie wiedziałem że na Toyocie tak nisko może słabo płaci?...

7 zeta? W Pogoni? Bajkopisarzem jesteś?

agent

Czy to prawda, że w tym roku będą talony na święta ? Mój zmiennik mówi, że co rok są.

zniesmaczony

Takich typków jak menel z pod budki z piwem można wybadać z kim a raczej z czym ma się do czynienia.Druga kwestią jest przyjmowanie takich jegomościów do pracy tylko po to żeby ich potem za alkohol z pracy usunąć bez wypłaty wynagrodzenia.Czysty zysk...koniec świata

Komornik

Ja jestem zadowolony,doginam na Ursynowie trochę pajdują jak się przyśnie ale jest ok

Menel
@Komornik 23.10.2014 14:32
Ja jestem zadowolony,doginam na Ursynowie trochę pajdują jak się przyśnie ale jest ok

Można chlać?

1001
@Komornik 23.10.2014 14:32
Ja jestem zadowolony,doginam na Ursynowie trochę pajdują jak się przyśnie ale jest ok

Brak ludzi brak wolnego czasu stawka niska.

negatyw

Stety ochrona kiepska zwlaszcza na zamieniu ,koło Warszawy,odradzam pracę wtej placówce(usunięte przez administratora)

Dedal

Czy to prawda, że teraz zwalniają ludzi bo kupili roboty?? O co chodzi??Byłem na moczydle, ale bilet sprzedał mi jakiś robot jeżdzący po okolicy. Jak czas mi się kończył za każdym razem podjeżdzał i świecił mu się koń na głowie. Wprowadzili jakieś innowacje?

zniesmaczony

Można by to porównać z kontrolą w autobusie/tramwaju.Kanar jak kogoś złapie bez biletu to czasami też można się z nim dogadać.Tyle że w tym przypadku chodzi i miche buehehehehe LOL

bolo

Jak to jak normalnie daj mu dobry obiad albo na dobry obiad to i ty się ze słodkim dogadasz

lona

Pracuje tu rok i nic na lepsze tylko gorsze gdyby nie ci z lotnej bez wyjatku kazdy to mozna by byli polubic ta prace zeby ciut wiecej placili. Panowie z lotnej tylko szukaja czy ktos usnie albo wachaja czy od kogos nie czuc alkocholu owszem za alkochol na bruk ale nie wszyscy sa pijakami. A ciekawostka dlaczego migdal nadal pracuje jak go slodki ze dwa razy sam zlapal na piciu ? Wniosek .mozna sie z nim jednak dogadac jakos ale jak hmmm

wis

Co wy pieprzycie pan T jest taki sam jak inni tylki szuka zeby przypajdowqc

aliosza

w tej FIRMIE juz pracują z za wschodniej granicy.. ciekawe czy to tak do końca legalne przeciez było ze w ochronie moga pracować z obywatelstwem polskim

anonim

(usunięte przez administratora)

lona

Oni sa od kontrolowania baranie a nie od pomagania pomocy szukaj u mamusi

zniesmaczony

Pisałem do bankiera ponieważ uważam że bankier i obiekt to jedna i ta sama osoba.

Bankier

Jeśli dobry procent na koncie firmowym to 0,8% brutto to faktycznie można trzepać na trzymaniu kasy w banku...

Darek
@Bankier 08.08.2014 14:04
Jeśli dobry procent na koncie firmowym to 0,8% brutto to faktycznie można trzepać na trzymaniu kasy w banku......

Bardzo niskie zarobki, chyba w żadnej ochronie w stolicy nie ma tak małych stawek. I te ciągłe kontrole.

chetny
@Darek 14.01.2015 22:24
Bardzo niskie zarobki, chyba w żadnej ochronie w stolicy nie ma tak małych stawek. I te ciągłe kontrole....

Proponowano mi pracę na Toyotę ale jak zobaczyłem te budy to tylko się zakurzylo jak odpaliłem buta

Zostaw opinię o Pogoń Ochrona – Pogoń Sp. z o.o. - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Pogoń Ochrona – Pogoń Sp. z o.o.