Opinie o Vision Express SP Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Vision Express SP Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Vision Express SP Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Wyroby szklane - obróbka szkła

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Vision Express SP Sp. z o.o. w Warszawa

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

DS
Pracownik
 Pytanie

Gdzież ktoś by śmiał mówić, co masz robić skoro prezentujesz takie wyżyny intelektualne. A tak na poważnie.....skoro firma jest taka beznadziejna, zła, okropna to pomyśl sobie kim Ty jesteś skoro o tym wiesz, a mimo to pracujesz? Myślę, że taka persona swobodnie zawojuje rynek pracy:) Trzeba mieć odwagę na zmiane

Opto
Były pracownik

Prawda jest taka, że jak nie jesteś właścicielem salonu to lepiej zmienić branżę - w kilka miesięcy możecie mieć większy hajs w dużym mieście w korpo. Z wykształcenia jestem optometrystką, obskoczyłam kilka salonów. Jak zaczynałam było całkiem przyzwoicie z wyplatą w porównaniu do średniej na tamte czasy. Jeszcze wcześniej nawet optyk miał dobrze. Może i praca mi się podobała, ale za co żyć. Teraz pracuje przy komputerze (tak efektywnie to może 3h dziennie) do 16 i mam jeszcze siły po pracy. Nie bójcie się zmian!

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Dk
Były pracownik
 Pytanie

Przecież ds jest pracownikiem który zarabia najwięcej ze wszystkich pracowników zatrudnionych na salonie. Wyzsza podstawa, premie bardzo wysokie miesieczne, kwartalne po ponad 3k, miesieczne ponad 10k to mało? Za siedzenie i udawanie że coś się robi?

Ds
Pracownik
 Pytanie
@Dk

Skoro to taka łatwa praca to dlaczego nie jesteś DS? Łatwa praca, dobra kasa i zero obowiązków.... Czyżby wyobraźnia była wyższa niż kompetencje?

Ds
Pracownik
@Dk

Nie wiem skąd uzbierała Ci się taka kwota ale chętnie na taką zamienię. Zastanów się co za głupoty piszesz, zarabiam nieco więcej niż moi DK zapiepszając na salonie, gasząc pożary i robiąc pierdylion innych rzeczy. Nie siedzę w biurze na (usunięte przez administratora) przeglądając fejsbuczka a takie teksty najzwyczajnie w świecie mnie rozwalają. Oczywiście że chciałabym zarabiać lepiej i dostać lepszą podwyżkę, ale chyba nie doczekam się dopóki kasa nie będzie szła do kraju W. Za to swoje budżety nam oddają. A ty siedź i płacz, to znaczy rób. Żeby placuś był zadowolony.

Jaś
Pracownik
 Pytanie

Dostał ktoś podwyżkę?

Xxx
Pracownik
@Jaś

Tak, 4 procent opto. Podwyżka na waciki

Zniesmaczony
Inne
 Pytanie
@Xxx

Dla niektórych opto to i tak zbyt wiele. Bo za co ta podwyżka ? Za siedzenie i nic nie robienie, ciągle narzekanie, brak chęci do pracy w sobotę no chyba że to nadgodziny to owszem . Wymaganie od DK ubioru a opto niczym "kolorowy ptak " w wygodnym dresie.

Ja
Pracownik
@Zniesmaczony

Logika, skoro optometrysta nie ma badań to doradca klienta nie ma sprzedaży. Jedno w drugie wchodzi, chciałaś źle napisać o kimś, źle napisałaś o samej sobie. To nie jest odpowiedź na zadane pytanie. W tej firmie nienawiść goni nienawiść. Atmosfera u was w salonach musi być nie do znieśnia z takimi pracownikami, nie dziwię się że odchodzą.

Anna
Pracownik
@Ja

Praca doradcy to nie jest tylko sprzedanie okularów osobie, która wyszła z badania z gabinetu. Już pomijając to, że nie każda recepta jest wewnętrzna.

Zniesmaczony
Pracownik
@Ja

Ale to nie była odpowiedź na rzadne pytanie tylko stwierdzenie faktu ???? DK ma sprzedaż pomimo braku badań - są przecież PS ,Akcesoria itp. jak również wiele recept z zewnątrz. Masz rację atmosfera niezbyt ciekawa jak opto ( oczywiście nie wszyscy) może wszystko i jest ponad innymi pracownikami. Ale chyba prawda kogoś zabolała. Niestety odchodzą Ci co nie powinni, a Ci co zostają psują opinie na którą DK pracują niejednokrotnie świecąc oczami za "cudowne" opto . Ps czytaj ze zrozumieniem i odmieniają przez osoby ON nie ONA

anonim
Inne
@Xxx

Niewielka ale zawsze coś. Często są tu podwyżki? Przynajmniej dwa razy w roku czy jak już coś dali to długo trzeba czekać na na następną?

op
Pracownik
@Anna

Faktycznie wielu to udowadnia olewając klienta po badaniu i zajmując się inną pilną i ważną pracą.

Lub1
Pracownik
@Jaś

Ja dostałam 500 brutto, uważam że całkiem fajna kwota

logo firmy Ustawiacz, pracownik wypożyczalni narzędzi
Wiązowna
Mera Bellows Sp. z o.o.
(45 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz maszyn (wtryskarek)
Gdańsk
IPK Sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Elektromechanik
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(38 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. Wentylacji Mechanicznej (Rekuperacja)
Racibórz
Oem Energy Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Salon4
Użytkownicy czekają na odpowiedź 43 dni.
Pracownik
 Pytanie

Czy wiadomo Wam coś nt.doładowania karty na święta? Będzie nie będzie? Może ktoś ma jakieś info

Krzysztof
Inne

Patologia.Sklep internetowy vission express to totalna porażka.Pieniądze pobrane a okularów od tygodnia nie ma.Na stronie firmują sloganem,że po 1 dniu wysyłają.Infolinia to kpina,jakieś wredne babsko kompletnie nie wiem o czym mówi.Dziady nawet nie można im wystawić opinii na google bo wiedza doskonale co by bylo.Nic tylko pozwać dziadów za bezprawne korzystanie z nie swoich pieniedzy.Nigdy więcej

Poco
Pracownik

Hahahhahahahahahha koleżanka najwyższa produktywność w regionie 3 miejsce i dostała 300 zl brutto podwyżki. Cały dzień na salonie z sali sprzedaży schodzi tylko na 15 minut przerwy.. To jakby jej napluli w twarz. Nic tylko się cieszyć. To ja wolę się (usunięte przez administratora)i mieć te 300 mniej niż za te marne grosze pracować i obsługiwać tych nieszczęśliwych ludzi co czekają na okulary miesiąc

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

DK
Pracownik
 Pytanie

Ile procent podwyżki dostali doradcy klienta?

Zawiedziona
Użytkownicy czekają na odpowiedź 49 dni.
Pracownik
 Pytanie

Wy tutaj o podwyżkach, a tymczasem wystarczy zrobić plan, tak na 103 procent. Fajnie, no nie? No nie, bo JOK był kiepski i premia minimalna. Dlaczego JOK był kiepski? Bo jakaś zewnątrzna firma EOLP robi byle jak okulary, spóźnia się z ich dostawą.a niemiłe słowa słyszymy my od klientów. Te niemiłe słowa odbijąja się na ocenie polecenia itd. To jak to jest? Nie pracuję w EOLP, a oni rozwalają moją pensję. To wystarczy, żeby podsumować vision express. Zwykłe (usunięte przez administratora). Szał. Czy ktoś nas broni. mówi o tym? Nasz regionalny wzrusza ramionami, bo ve nie ma wpływu na EOLP. To jeszcze kilka miesięcy było nie do pomyślenia. No i ta podwyżka. Tak, 4%. Żeby się inlacja nie obraziła.

Anonimka
Były pracownik

Z perspektywy byłego pracownika myślę, że dużo zależy od tego na jaki trafisz zespół, sama już miałam wcześniej doświadczenie w tej branży, więc na pewno było mi łatwiej niż komuś kto jest totalnie zielony i w dodatku nie ma tego wsparcia w zespole to już w ogóle jest dramat, bo wiedza z optyki jest rozległa i studiując taką optometrię uczysz się tak naprawdę przez całe życie już, jeśli chcesz być dobrym specjalistą. No i...oby nie być salonem podpiętym pod EOLPA bo to już jest dramat. Czysta loteria gdzie trafisz...lecz zauważyłam, że jakiej firmy byś nie wpisał w internecie to wszędzie znajdzie się narzekanie na (usunięte przez administratora) słaby hajs i fatalną politykę firmy, trzeba więc samemu próbować i wyciągnąć wnioski czy dana praca jest dla nas do udźwignięcia psychicznie, bo jakby brać do siebie wszystkie negatywy to byśmy nigdzie nie chcieli pracować. A zrezygnować zawsze można :)

$
Pracownik
 Pytanie

Kochani czy ktoś wie o czy będą podwyżki dla optometrystów? Doradcy klienta dostali całkiem ładne podwyżki, czy my też coś dostaniemy?

Dorota
Kandydat
 Pytanie
@$

Jakie są podwyżki dla doradców?

Ki
Pracownik
 Pytanie
@$

Taak? Dostałam 50 pln brutto w 23 roku. To całkiem ładne czy głupie, jak to prowokacyjne pytanie. Ty się martw o brak labu w salonie, bo z pensjami bez bonusa, to długo salony nie pociągną. Plany, bez labu stały się nie realne do zrobienia. Optometryści maja całkiem niezłe pensje jak za ustalenie refrakcji. a poza tym jak salon bez optyków, to może być bez optometrystów. Foropter zdalny cię zastąpi.

Co
Pracownik
 Pytanie

To praca innego pracownika ma być mniej warta niż Twoja? W innych firmach każdy pracownik jest doceniany i dostaje podwyżki. Czy tutaj też tak będzie?

Anna
Pracownik
 Pytanie
@$

Jakie podwyżki dostali doradcy? Zabrali kasę za sprzedaż luxo, zabrali za Raybana. Wyrównanie do najniższej krajowej od stycznia nazywasz podwyżką? ????

Ceśka
Pracownik
 Pytanie
@$

Od słowa kochani, to zaczynają zdanie "menagery" z centrali. To pytanie jest fejkiem.Służą zagłuszeniu istotnych spraw.Zarobki w vision express, jak na branżę optyczną to porażka. W zasadzie nieliczne salony robią bez zlikwidowanych laboratoriów plany. To jest początek upakarzania. Klienci masowo wychodzą z salonów, jak dowiadują się, że mają czekać na zwykłe okulary do czytania 10 dni. O jakości wykonanych okularów przez laby centralne, szczególnie ten na Annopolu, możecie poczytać w słynnej tabelce. Essilor miał być nadzieją, a jest dramatem.Nikt nas nie słucha, regionalni po cichu przyznaja nam racje, że likwidacja labów to duży błąd jaki zafundowali nam holendrzy, ale boją się o swoje stanowiska, to nie pisną słowa przed szefem co jest w Polsce raz w miesiącu. Vision Express się kończy. Konkurenci w naszym mieście przychodzą do nas i pytają z niedowierzaniem, że zlikwidowali nam lab..Optyków vision express w zasadzie się pozbyli, teraz kolej na optometrystów. Czy nikt z was tego nie widzi? Jakoś na Węgrzech laby w salonach funkcjonują. Jeden klaster? A różne zasady? Sprawdziłam to przez znajomego w tym kraju. Zrobili z nas pacynki. My to mamy chyba w genach, lubimy jak nas kopią. I pomyśleć, że są salony, które nie wpisują do tabelki nic o jakości prac z labów centralnych. Dlaczego? Bo są ludzie w ve ktorzy nie potrafią zmierzyć pd, czy ocenić prawidłowo wykonanych okularów. Najwyżej widzą rysę na powłoce.To jest obraz optyki jaki zapoczątkował Thanos. Walczcie o te laby, a nie prztykajcie sobie nawzajem wpisy o zarobkach. Z okularami robicie, a nic nie widzicie? LABORATORIA TO JEDYNA NASZA OPCJA NA JAKIEŚ TAM ZAROBKI! Fielmann właśnie wyposaża swoje salony w nowe maszyny do labów i otwiera nowe salony. Czego nie rozumiecie ślepcy.

Niktwazny
Pracownik
 Pytanie
@Co

Mi za siedzenie nie zapłacą a opto tak, przesiedzi 10h kawę wypije może jakieś badanie wpadnie a może nie i zero zaangażowania w życie salonu i co tu doceniać? ???? Nie dzięki

DoradcaStylistaMotocyklista
Pracownik
@$

Doradcy nie dostali ani grosza od Nowego Roku. Pensja minimalna się kłania.

Ola
Pracownik
@$

To nie zastanawiaj się ani chwili tylko szybko przenieś się na Doradcę klienta. Szkoda żeby ominęła cię taka Ładna Podwyżka.

Dk
Pracownik
 Pytanie

Idz, zobacz, oceń. Nie wiesz ile to wyrzeczeń, nauki, nieprzespanych nocy, stresu i odpowiedzialności kosztuje zrobienie tych studiów. Współczuję specjaliście że masz taką opinie o nim bo to brak szacunku z Twojej strony. Współpraca z Tobą to musi być czysta nieprzyjemność. A pacjent wychodzący z gabinetu jest twoim pierwszym strzałem wśród wszystkich doradców? Na pewno tak. Jak nie będzie gabinetu to myślę że chętnie wesprzesz swój salon wejdziesz i zbadasz wszystkich chętnych A także przyczynisz sie do realizacji budżetów, przecież to nic trudnego ;) Skąd w was tyle nienawiści do optometrystów? U was w salonie nie gra się do jednej bramki? Chyba bardzo musicie nie lubić swojej pracy, to są właśnie idelanie komentarze dlaczego zwykły szary Kowalski nie powinien pracować jako doradca klienta. Nie ta branża...

Marta
Pracownik
 Pytanie
@$

Drogi Optometrysto, chodzi Ci o styczniowe aneksy do wyrównania do najniższej krajowej? Czy o podwyżki 50zl w marcu zeszłego roku, które w lipcu i tak były progiem najniższej krajowej ??????????

Anna
Były pracownik
 Pytanie
@Marta

Doradcy dostali 50zł miesięcznie brutto podwyżki, a optometryści dostali 50zł/h i im jeszcze mało :D zazdrościcie DK? To zapraszam na salon za najniższą krajową. Tylko na salonie nie można siedzieć i (usunięte przez administratora) w stołek tak jak w gabinecie gdy nie ma badań.

Były pracownik opto
Były pracownik
@Anna

Zawsze mnie zastanawia to, że inni by chcieli aby wszystkie wynagrodzenia dla innych stały w miejscu a tylko ich rosły. Smutna rzeczywistość, że jest duża zawiść, bo ktoś więcej zarabia i chciałby aby jego/jej wynagrodzenie nie stało w miejscu. Życzę wszystkim pracownikom salonów podwyżek i lepszego nowego roku. PS: dużo stawek, które się tutaj przewija to bajki (znam osoby, które mogą pomarzyć o 50brutto). Niektóre są bliższe prawdy i pamiętajmy, że są to kwoty brutto. Natomiast proszę Państwa VE nie jest już dawno pracodawcą, który oferuje atrakcyjne wynagrodzenie dla opto. Stąd decyzja o odejściu z firmy i proszę Państwa stawki powyżej 100 zł i to netto za h u konkurencji można dostać. Dlatego też już nie pracuję w VE.

Czas szukać innej pracy
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik opto

A w jakim mieście tyle płacą? Ja w tej firmie takiej kwoty nigdy nie widziałem na umowie. Premie z roku na rok coraz mniejsze. Nie pamiętam kiedy ostatnio dołożyli dla optometrii jakąś premie, podwyżki drodzy doradcy byli takie same jak dla was marne 100zł brutto

DK
Pracownik
@$

Doradcy klienta nie dostali podwyżek, a jedynie wyrównanie podstawy do najniższej krajowej, co zostało wymuszone na ve przez rozporządzenie.

Hej
Inne
 Pytanie
@$

Ładne? Śmiech na sali a nie podwyżki. Ładne to by było 800-1000zł. A tu jak co roku ochłap.

Nowy pracownik
Pracownik

Pomimo dużej rotacji i brakiem pracowników w VE na śląsku cieszyńskim, kierowniczka tępi nowo przybyłych, chętnych do pracy ludzi. Aplikowałam kilkukrotnie na stanowisko doradcy w jednym z salonów, kiedy wreszcie się udało miałam ochotę po 3 dniach odejść (jak większość). Nauka obsługi klienta, masy papierologii, programu kasowego itd z zza pleców kierowniczki przez dwa dni to jakieś kpiny, przy czym trzeciego dnia kierowniczka stwierdziła, że będzie mi ciężko jeśli się nie wezmę za siebie bo już powinnam stac sama na sklepie i obsługiwać klientów…. Zero szkolenia na temat oferty, promocji, sprzętu na sklepie, zero szkolenia jak regulować oprawki, pierwszy raz wypisywałam bezpieczną kopertę i dostałam reprymendę że nie wiem jak to się robi. Prawdopodobnie będę na dniach kolejną osobą, która odejdzie z tego salonu po kilku dniach. Nie dlatego, że mi się nie chce, że myślałam że będę stać i ładnie wyglądać. Dlatego, że jestem świadoma tego, że pracownikowi nalezy się czas i szkolenie, a nie narzekanie, że ktoś nie nauczył się z powietrza. Wstyd dla całej sieci.

Doradca
Pracownik
@Nowy pracownik

W Cieszynie i Żywcu tak już jest. Zwiewaj dziewczyno, zwiewaj. W naszym salonie to jest niemożliwe, nowe osoby są zaopiekowane. Ale trafiłaś na salon doświadczalny, czyli bez labu. No i kierowniczka widocznie z potężnym kompleksem. To nie jest już firma optyczna. Bez przyszłości, powoli to taki Brillen, tylko dużo droższy. Kroczy drogą Marchewki i Tesco Optyk.

Były pracownik
Były pracownik
@Nowy pracownik

Kierowniczka Sylwia zdecydowanie nie nadaje się na stanowisko. Sama jest nie ogarnięta więc jak ma wyszkolić nowego pracownika… brak szkoleń to standard, tak samo jak narzekanie, że ktoś czegoś nie potrafi mimo, że sam jako KIEROWNIK niczego pracownika nie nauczył… jeszcze zarzucanie pracownikowi, że może po prostu nie nadaje się na stanowisko doradcy klienta, tylko dlatego że nie chce zupełnie zielonym wyjść do klienta. Ale jak mówi Pani Sylwia: nie musisz wiedzieć jak prawidłowo okulary powinny leżeć, klienta musisz trochę zbajerować hihi… @Pracodawca gratuluję kierowników.

Realistka
Były pracownik
@Były pracownik

Widzę że opinie napisała osoba z kompleksami. Po pierwsze mówi się DS a nie kierowniczka. Ja pracowałam w tym salonie i całkowicie się z tym nie zgadzam. Zmieniłam pracę bo zarobki w VE są po prostu za małe. Nadal pracuje w branży i to dzięki tej DS. W konkurencji nie mogli uwierzyć że tak młoda osoba jak ja ma taką wiedze. Praca jest wymagająca i to wiedza wszyscy którzy pracowali w VE. No ale lepiej mówić wszystkim że cię nikt nic nie nauczył niż przyznać że po prostu ta praca cię przerosła.

Także była
Pracownik
 Pytanie
@Realistka

Realistko. W Cieszynie nie ma stanowiska DS, czyli dyrektora salonu, To jest kierowniczka, bo to salon small concept. Tak, nic nie uczyła, bo sama praktycznie niewiele potrafi. To w regionie wiedzą wszyscy. A bajerowanie klientów, to faktycznie pewna praktyka w tych salonach. Jak brak nawet podstawowych szkoleń.to nie dziwne, że człowiek średnio odpowiedzialny zwraca kierowniczce uwagę, że to nie jest w porządku.Masz wiedzę? O czym? O pakietach? Wiedzę to mają pracownicy, którzy w VE pracują 15 lat. Ta praca nie może przerosnąć nikogo, bo słabo płatna i co tu dużo mówić, sama jesteś tego przykładem.

Realistka
Były pracownik
@Także była

Uuuu cóz za pełna merytoryki odpowiedź. Widze ze trafiłam w sedno z kompleksami. Nieprzypominam sobie aby w Cieszynie pracował ktoś od 15 lat. A ja jestem przykładem, że można jesli się chce czegos nauczyć. I nadal niewiem o jakich brakujacych szkoleniach mówisz bo mnie akurat nauczono wszystkiego co powinnam wiedzieć i teraz przydaje mi się to w dalszej pracy. No a skoro mówisz że ciebie nienauczono...no cóż pozostawie to bez komentarza.

Hmmm
Inne
 Pytanie
@Także była

To powiadasz że jak praca jest słabo płatna to nie może nikogo przerosnąć ??? Ja byłam na rozmowie kwalifikacyjnej w Tarnowie. Odmówiłam bo zaproponowane warunki mi nie odpowiadały. Ale na rozmowie miałam jasno powiedziane jaka jest kwota.Wydaje mi się czy obrażasz wszystkich którzy tam pracują ???

Obserwator piaskownicy
Pracownik
 Pytanie
@Realistka

Czytaj ze zrozumieniem. Przede wszystkim nie rób błędów językowych. To razi. Twoje "nieprzypominam" należy pisać z "nie" osobno. W tekście nie było napisane, że w Cieszynie ktoś pracował 15 lat. Było napisane, że w VE. Jeżeli siebie przedstawiasz jako przykład, to czego? Na studiach, optyka fizyczna była jednym z trudniejszych przedmiotów, a Ty przytaczasz sklep z oprawkami jako coś, co czegoś Cię nauczył? Czego, poza mitycznym wszystkiego? Słowo "nienauczono" także nie istnieje. Jak lojalność Twojej szefowej, która namawiała Cię do pracy w innej firmie. W jakie to "w sedno z kompleksami" trafiłaś? Urocze te słowne fikołki.Dzieciarnia...

Eliza
Inne
 Pytanie

Witam, zastanawiam się nad aplikacją do VE w Krakowie do Serenady, na pół etatu. Coś ktoś może coś napisać, podpowiedzieć? Pracowałam w branży kilka lat temu, miałam przerwę, a teraz chciałabym wrócić do pracy. Będę wdzięczna za odpowiedzi.

Pytacz
Pracownik
 Pytanie

Dlaczego - Dlaczego zewnętrzna firma Essilor (EOLP) ma wpływ na wykonanie budżetów salonów, poprzez niedotrzymywanie terminów w wykonaniu zleconych do zrobienia okularów. Pracownicy salonów te okulary sprzedali, a doczekać sie na nie nie mogą. - Dlaczego zewnętrzna firma Essilor (EOLP) ma wpływ na indywidualne bonusy pracowników Vision Express. Zlecone okulary w około 50% nie nadają się do wydania klientom. Przeróbki, ponowne zamawianie skutkuje nie zrealizowanie indywidualnych celi sprzedażowych, tym samym nie zostaje wypłacony bonus. - Dlaczego zewnętrzna firma Essilor ( EOLP) niszczy oprawki i soczewki firmy Vision Express. Przysyłane "okulary" są przegrzane, zdeformowane porysowane. Soczewki okularowe albo są za małei wypadają z opraw, albo są za duże i deformuja oprawki, albo wręcz wpływaja na moc soczewki. Cz to nie jest działanie na szkodę spółki Vision Express? - Dlaczego firma Essilor (EOLP) nioe przestrzega przyjętych norm w wykonaniu okularów. Wspominam tu Polskie Normy i uzyskany przez VE certyfikat ISO. TO MA BYĆ PRODUKT MEDYCZNY. - Dlaczego pracownik Vision Express po każdym rozpakowaniu przesyłki z firmy Essilor ( EOLP) , ma zajmować się (w czasie przeznaczonym na sprzedaż) naprawą, ratowaniem co się da, aby nie stracić swojego planu budżetowego etc. Jeszcze kilka mięsiecy temu było to nie do pomyślenia. A CO VE ZROBI, KIEDY PRZESTANIEMY RATOWAĆ TE OKULARY I BEDZIEMY ZWRACAĆ JE DO EOLP LUB NASZEGO LABU CENTRALNEGO. OBROTY WZROSNA CZY NIE WZROSNĄ? Jescze kilka miesięcy temu nasz laborant nawet w promilu nie pozwoliłby sobie na taka pracę. I co za drogi był? Bo zarabiał NIECO POWYŻEJ najniższej krajowej? - Dlaczego klienci nie są oficjalnie poinformowani o fakcie, że okulary Vision Express już nie robi. Że robi je firma zewnętrzna, albo jakiś lab centralny. Dlaczego nas dyrekcjo nie chronicie, nie pomagacie i nie interweniujecie w Grand Vision? Dlaczego?

Pracownik VE
Pracownik
@Pytacz

Z tego co mowił Dyrektor salonu podwyzki maja byc przyznawane (obliczane) z naszej produktywności to by wyjaśnialo wypełnianie tych wszystkich tabelek no ale pozyjemy zobaczymy moi drodzy

Anonim
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś coś wie na temat tych ich tajemniczych podwyżek?

Pytacz
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś wie coś o podwyżkach? Nowy rok się zaczął i cisza ;)

anonim
Inne
@Pytacz

A ile zazwyczaj jest u was podwyżki? Zawsze co roku są przyznawane każdemu? I jak już jesteśmy w temacie nowego roku to chętnie się dowiem jakie premie otrzymujecie z tego tytułu. Są choćby takie za wynik firmy?

Uuu
Inne
@Pytacz

W ubiegłym roku dali podwyżkę. Sto złotych na salon. Tak, na wszystkich 5 pracowników. I tak od lat.VE jest firmą, która na rynku optycznym płaci pracowniikom najmniej pośród innych.

Pracownik Górny Śląsk
Pracownik

Nie polecam pracodawcy. Wypłata w postaci najniższej krajowej, premia- o ile klient kupi (nie tanią rzecz). Jak nie sprzedasz- pretensje, bo trzeba było wcisnąć. Kultura (usunięte przez administratora) ze strony dyrektorów. Dyrektorzy zupełnie jakby byli wzięci z ulicy, bez doświadczenia w optyce, chcący się wybić na dręczeniu pracowników. Konflikty i nieprawidłowości w funkcjonowaniu salonu zamiata się pod dywan. Najlepiej ukryć przemoc niż- np jako dyrektor salonu jej zaprzestać. Jeśli się przyjdzie do pracy przed czasem, a jest ruch- to oczywiście zaczynasz szybciej, ale nie ma mowy o odbieraniu nadgodzin. Jeśli się ktoś rozchoruje, to są pretensje, bo oczywiście przez małą ilość pracowników non stop pracuje kilka dodatkowo w tym czasie. Szkolenia zdalne zupełnie nie mają sensu- albo włączasz filmik i obsługujesz klienta, albo używasz gotowych odpowiedzi. Praca tu jest jak dziura w życiorysie, ale jak już zaczniesz, to ciężko znaleźć po czasie coś lepszego.

Anonim
Były pracownik

Praca dobra, super ekipa, wszyscy zgrani, budżety robione.. nagle jakiś dyrektorek wprowadził sobie nowe struktury ilości pracowników na salonie.. zaczęły się problemy, zwolnienia i nieprzedłużenia umowy.. zostawiają dobrych pracowników na lodzie bo tak im się podoba. Bez wyjaśnień. Dostajesz papier i dziękuję. Radź sobie dalej sam. Zwykła korporacja. Klienci też zauważają ten żer na klientów, zamiast współpracy z nimi.. oby karma do ve wrociła.. za to co zrobili.. prawie jak (usunięte przez administratora) Aby za wszelką cenę się z koryta nahapać. Nie polecam.

anonim
Inne
@Anonim

Możecie opisać, jak wyglądają te nowe struktury ilości? Znaczy, jest X pracowników na dany salon? Czy liczba pracowników liczona jest na podstawie utargu, lokalizacji, powierzchni sklepu? I czy jak zmniejszają liczbę pracowników, to czy jest opcja zmiany miejsca pracy np. ze sklepu na pracę biurową w firmie?

Bull
Pracownik
 Pytanie
@Anonim

Już tam excel wam policzy ilu ma pracować w salonie. A policzy tak, żebyście byli na styk. Urlopy i L4, które naturalnie występują są mało ważne. Po prostu będziecie (usunięte przez administratora) nie wykonując planu, bo nie ma kim i nie ma dobrej jakości okularów. Policzone i się im opłaca. Ale tak z innej półki. Jak skala zwrotów za nieterminowe wykonanie okularów przez zewnetrzną firmę EOLP zaczyna wpływać na mój bonus, to zadaję pytanie dlaczego? Dlaczego po zwrocie tracę swoj utarg? Jak okulary były robione w naszym salonowym labie, sytuacja była sporadyczna. Raz, dwa razy w roku. Teraz zawala zewnętrzna firma, a pracownik ve traci finansowo. Czy to jest normalne??? Czy sąd ma się tym zajmować. Juz nie mówię o jakości tych okularów zrobionych przez EOLP, bo to już nie jest produkt medyczny. I tym także powinien zaineresować się nasz holenderski dowódca. I Państwowa Inspekcja Handlu. Każda dostawa okularów z EOLP czy z labu centralnego to dramat!!! A skala jest porażająca. Czy naprawdę nie ma w dyrekcji ludzi z cohones, którzy powiedzieliby prawdę Grand Vision? Czy dalej będziecie tkwili w tym matrixie? Z uśmiechem na twarzy i pseudo projektami jakie przedstawiliście ostatnio na timsie. Jak nie wrócą laboratoria, to za rok nas nie ma. Proste?

Anonim
Były pracownik
@anonim

Dokładnie tak. Jestem wieloletnim pracownikiem. Umowa się na papierze kończyła - nie dostałem przedłużenia jej, tak jak co roku, a zakończenie. Nie patrzą na status materialny, tylko wyrzucają. Rodzica samotnego z dzieckiem również. Ważne aby im się kasa zgadzała. Jeszcze za czasów pracownika usłyszałem, że będą zwolnienia bo zmniejszają etaty i ilość osób na salonie.. i tak się stało..

1
Gall
Pracownik
@Anonim

Wieloletni pracownik bo pracuje 2 lata. Haha Kochany anonimie, umowy nie są przedłużane w momencie kiedy ds i dr nie są zadowoleni z pracownika. Nikt nie kończy umowy z pracownikiem na którym mu zależy. Chyba Ci nie powiedzieli żeby nie było Ci przykro.... ;)

1
Olka
Były pracownik
 Pytanie

Kiedy ktoś się zajmie tym jak wyglądają okulary i to jak przychodzą do salonów? Co jeszcze musi się wydarzyć żebyście otworzyli mózg? Czy może nowa tabelka wam jest do jasnej ch potrzebna? Zapraszamy do tłumaczeń.

Labmen
Pracownik
 Pytanie
@Olka

Jakie okulary? Robiłem okulary w ve przez ostatnie 15 lat. Codziennie kiedy byłem w pracy. Tysiące sztuk przez lata. To co robi Essilor w swoim EOLP to nie są okulary. Nasz lab centralny nie jest lepszy.To wyrób taśmowy, okularopodobny. Skala źle zrobionych okularów poraża. Codziennie, kiedy przychodzi paczka, modlimy się, żeby było ok. Nie jest, 70 % nadaje się do kosza.Jakie tabelki? Są tylko po to, żeby wykazać, że góra jest tym zatroskana. A nie jest. Czy ktoś mi zapłaci za to, że siedzę i poprawiam co się da z tego chłamu? Ratuję co sie da i przepraszam klientów za dwutygodniowe opóźnienia.Wolaontariat, bo mam swoje zasady i szacunek do klientów. VE właśnie upadło, ale huk usłyszymy za kilka miesięcy. Jak nie wrócą laby, konkurencja nas zje.

Ła.
Pracownik
 Pytanie

Albo jesteś ignorantem, albo naprawdę mało świadomym. Nasi regionalni doskonale o wszystkich mankamentach wiedzą, Z naszym rozmawiamy niemal codziennie. Wie o katastrofie z EOLP, o za duzym obcinaniu etatów itd. Mam codziennie pisać maile, że od listopada wszystko się sypie? A znasz w ve kogoś z "góry", który będzie nas przed pomysłami Grand Vision bronił? Sami nie wiedzą co z nimi będzie. To jest tak naprawdę jedyna możliwość dawania znać tym wyżej i tym, którzy chcialiby się w ve zatrudnić, co nas boli, z czym się zmagamy przez te zmiany. I gdzie widziałeś uśmiechniętego pracownika ve? Tacy byli hhyba przed Thanosem. I powiedz o swoich spostrzeżeniach prosto w twarz osobie, która po np. 17 latach pracy nagle dowiaduje się , że jest niepotrzebna. bo właściciel zafascynowany jest excelem. To byli ludzie, którzy budowali tą firmę, trzymali optykę na poziomie, a teraz sami odchodzą widząc co się dzieje. I zawsze możesz nie czytać.

Ja
Pracownik
 Pytanie

DS salonów znowu odpoczynek. Ale już liczą swoje $ ile dostaną podwyżek. Chore stanowiska tych którzy nic nie robią ale za to wolne mają jak chcą. Ktoś panuje nad Tym czy dalej robią co chcą a DR i DD bez okularów nadal na to patrzą? Czy może interwencja kogoś innego by była potrzebna.

Zostaw merytoryczną opinię o Vision Express SP Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Vision Express SP Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Vision Express SP Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 315.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Vision Express SP Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 263, z czego 14 to opinie pozytywne, 142 to opinie negatywne, a 107 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Vision Express SP Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Vision Express SP Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Vision Express SP Sp. z o.o.
1.7/5 Na podstawie 488 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Vision Express SP Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii