VISION EXPRESS Sp. z o.o.

Warszawa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 291 ocen.

Opinie o VISION EXPRESS Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie VISION EXPRESS Sp. z o.o.

Dominika

@kolejny numer w swoim wpisie zwracasz się do zarządu i podajesz wiele rad, które według Ciebie mają dobrze wpłynąć na funkcjonowanie firmy. Nie jest jednak pewne, czy osoby do których kierujesz swoją wypowiedź będą ją mogły tu odczytać. Czy jako pracownicy VISION EXPRESS macie możliwość kontaktu z innymi osobami niż bezpośredni przełożeni oraz zgłaszania swoich pomysłów? Jeśli tak, to zawsze warto takie opcje wykorzystywać. Piszesz też między innymi o dużej liczbie procedur jakie musi wykonać pracownik. Mógłbyś powiedzieć o tym coś więcej?

kolejny numer

Mam radę dla zarządu, to bardzo proste: -niech samoloty nie psują się pod koniec miesiąca, mam 30 tyś na półce, mogłabym to wykonać i mieć czas to wydać. A tak znowu bez premii. CZY TO NASZA WINA? - niech tajny klient nie odbiera mi następnej części premii, Nie jest kompetentny, świadczy o tym ilość reklamacji. NO I PO CO TO ROBICIE. Żeby wypłacać mniej? Wypracowana premia, niezależnie czy plan został wykonany czy nie należy do pracownika. I CZAS POMYŚLEĆ POWAŻNIE O TYJ KWESTII. - każdy dyrektor regionalny niech na dwa miesiące popracuje na stanowisku doradcy. W tedy może zrozumie. Podobnie Pan Prezes i dyrektorzy z Domaniewskiej. Za nasz a pensję. To nie socjalizm, tylko prosty sposób na zrozumienie. I tani. - nie jesteśmy firmą medyczną, tylko optyczną, bo na tym zarabiamy. Jak wróci priorytet optyki a nie pseudo marketingu i handlu, to będzie przyszłość firmy. - pozwólcie zostawiać okulary z reklamacji w salonach, to jest skarbnica części, którą z pewnością utyli-zujecie. A tak byłby serwis dla klientów, zadowolonych i powracających. No bo przecież mamy naklejki na szybach... i tyko to plus podnoski. Słabo. - minimalizujcie ilość procedur, nie odwrotnie. Nowo zatrudnieni łapią się za głowę. Od tego kasy nie przybywa, chyba że pomysłodawcom w postaci premii za projekcik... - czas kończyć z opiniami klientów, nie chcą tego wypełniać, bo są zawalani setkami ofert w swoich skrzynkach i to kasują, a my na dole znowu mamy kolejny problem przez nas nie zawiniony. - w moim mieście jest dużo studentów, ofertę mamy niezłą, ale plakacik na witrynie to marketing z lat 90 tych. Może w końcu pomyślicie o budżecie na reklamę lokalną. Stałym budżecie. - zmarnowaliście trzy lata kapitału ludzkiego i społecznego. To przyszłość firm. Nie tylko kompetencje pracowników. Spróbujcie być omylni. Nie zjedliście wszystkich rozumów. Jako pracodawcy macie fatalną opinie. Szanujcie nas, szczególnie regionalni. To się nam wszystkim opłaci.

bylypracownik

Firma likwidując laby, zmieniając zasady płacy, dając budżety nie do wyrobienia chce uciąć jak najwięcej kosztów. Po co płacić pracownikowi za jego starania? Starania, które przynoszą ogromne zyski firmie! Przecież własnie bez tych pracowników, którzy pracują w salonach, firma nie miałaby tak ogromnych dochodów! Dlaczego więc Ci pracownicy mają ciągle pod górkę? Tabelki, wykresy, tłumaczenie się, co miesięczne spotkania i słuchanie samych złych rzeczy. Czy takie działania sprawią, że pracownik będzie bardziej zmotywowany do pracy? Do tego dochodzi naprawdę marna kasa, jeśli nie wyrobi się budżetu. Skoro firma tak bardzo tnie koszty (bo w końcu oszczędność na laboratoriach czy zmiana wypłacania premii) to dlaczego nadal nie stać ich na futerał i ściereczkę do każdych zakupionych okularów? Zapraszam szanownego Pana Prezesa lub kogoś z zarządu, dyrektorów sprzedaży do salonów i świecenie oczami przed klientem, gdy zapłacił za okulary np 300 zł a dostał okulary w worku jak na bazarze. Dla ludzi wydać 300 zł na okulary to bardzo dużo, przychodzą do nas z myślą, że to super optyk, taki "super" że wydaje okulary w workach. WSTYD przed klientami, WSTYD którzy my jako pracownicy musimy czuć. Wiedzę trzeba mieć bardzo dużą, odpowiedzialność również, praca w piątek, świątek czy niedziela a płaca... śmieszna. Jak za te obowiązki, jak za takie godziny pracy również na weekendzie to naprawdę pieniądze są śmieszne. A więc jeżeli ktoś zastanawia się nad pracą w tej firmie to nie będę pisać czy warto czy nie - proszę samemu wyciągnąć wnioski. Jeżeli chcesz pracować po 10-12 godzin, od poniedziałku do piątku, łącznie z weekendami. Jeżeli chcesz być dzień w dzień rozliczany ze swojej sprzedaży i słuchać komentarzy jak mogłeś zrobić to lepiej. Jeżeli chcesz marnować swój cenny czas, nawet w dzień wolny na spotkania na których i tak usłyszysz, że jesteś słaby. Jeżeli chcesz latać wokół klienta i słuchać obelg z powodu czegoś na co nie masz wpływu. Czym więcej godzin przepracujesz to zarobisz tyle samo jakbyś przepracował mniej. Więcej godzin = mniejsza średnia za godzinę. Mniej godzin = większa średnia za godzinę. Jeżeli chcesz dostać premię musisz wyrobić budżet salonu, który czasami jest nie możliwy do wykonania. Jeśli go wykonasz to dostaniesz śmieszny procent tego co wypracowałeś, premię za tajnego o ile został zaliczony, bo w końcu mogłeś się go nie zapytać "jakie ma hobby, jak spędza wolny czas, do czego mają mu pasować okulary". Nawet jeżeli wydaje Ci się, że dałeś z siebie wszystko to wgląd do wypłaty i tak Ci odbierze jakąkolwiek motywację.

xyzzzz

Pracuje w VE i moge smialo powiedziec, ze nie polecam!! Firma przyzwyczaiła klientów do okularów w godzine i to był standard a teraz nowo powstale salony swieca oczami przed klientami!! Mamy z siebie robic kretynow przed ludzmi, skakac kolo nich jak malpy, kazdy sie stara bo kazde sprzedane okulary to cegielka do budzety ktory z kolei zapewnia "cos" wiecej niz gola podstawe... No wlasnie "cos" bo premie sa smieszne... Zastanawia mnie kto siedzi tam wyzej i wymysla ankiete tajnego klienta... Ja rozumiem przywitanie, badanie potrzeb, ale po co te durne pytania o hobby, o spedzanie wolnego czasu, do jakiego stroju maja pasowac okulary?? Tak jak juz wspomniano, tajniaki sa w roznym wieku i jak osobie mlodej mozna zaproponowac soczewki tak osobie starszej ekhmmm juz nie bardzo... Firma nastawiona na najwyzszy zarobek ktory ma dac doradca klienta, ktory jest budulcem firmy bo czym byloby vision express bez salonow? Kto by im przynosil zyski??? A osoby ktore sa fundamentem w firmie, w salonach maja placone naprawde marne pieniadze... Jesli chodzi o atmosfere to zalezy na kogo sie trafi w salonie, bo bywaja osoby ludzkie i przyjazne ale bywaja tez osoby z ktorymi nie da sie pracowac!!! Mowie zupelnie powaznie!! Podsumowujac... Zero szacunku, zero docenienia, tylko zysk, zysk zysk i ZYSK!!

Mariusz

Jaka jest przyczyna, że firma potrzebuje tylu ludzi na stanowiska dyrektorskie? Czy to jakiś problem w firmie?

Xyx
@Mariusz 15.10.2017 22:00
Jaka jest przyczyna, że firma potrzebuje tylu ludzi na stanowiska dyrektorskie? Czy to jakiś problem w firmie?...

Nic się nie dzieje a dyrektorów poszukują dlatego ze otwierają się kolejne salony....

Ego

Dzisiaj 12.10.2017 media ogłosiły, że VE zapłaci karę za oszustwo w reklamie kilka lat temu. No to mi teraz GZK wytłumaczy, jak mam w oczy spojrzeć Klientowi, który wychodzi z salonu z moim bonusem, no bo jestem niekompetentna, oceni moją pracę w sieci, ( no bo to my mamy wpływ na cenę i ofertę) i tak naprawdę zrobi dobrze zarządowi , który będzie zadowolony, że nie będzie musiał wypłacić bonusa pracownikowi. Zwykły geniusz. Zrobić prawie plan, a nie trzeba wypłacać bonusów. Będzie na karę do wypłacenia. O dzisiejszych komentarzach klientów szkoda pisać. Na górze przecież tego nie słychać. Ale profesjonalne firmy nas badają, podsłuchują , oceniają. Na to jest kasa. A na przyzwoitość brak. No i PR poszedł dzisiaj w pi..u.

Rozczarowany postawą dorosłych ludzi

Poczułem się w obowiązku dla osób chcących pracować w VE. 1. Firma bardzo nie dba o ludzi ( nie mam na myśli karty multi sport i dwa razy do roku doładowanie na kartę podarunkową i to zależnie od stanowiska. 2. Grafik - to korpo więc grafik masz głównie wekendy i godziny gdzie największy ruch. 3. Oszukali pracowników rok temu dając bardzo niekorzystne podwyżki, pensja zmalały niekiedy o płowe Bardzo odradzam pracę w tej firmie. Bo jeśli nawet trafi ci się dobry dyrektor i ludzie współpracownicy to zasada jest prosta każdy w tej firmie broni siebie więc wyobraź sobie sytuacje "ty czy twój dyrektor"?

Pracownik

Pracuję w VISION EXPRESS bardzo długo i nie żałuję tych lat. Jestem sumiennym pracownikiem i pewnie tu leży cała prawda. Szefostwo widzi jak kto pracuje i potrafią to docenić. Polecam innym, głównie młodym pracownikom.

Pracownica
@Pracownik 01.10.2017 21:56
Pracuję w VISION EXPRESS bardzo długo i nie żałuję tych lat. Jestem sumiennym pracownikiem i pewnie tu leży cała prawda. Szefo...

Ja także pracuję w VE długo, prawie 15 lat. To chyba długo. Mogę także powiedzieć, że jestem sumienna. Dyrektora salonu mamy wspaniałego, spoko człowiek. Ale regionalny to dramat. Więc nie pitol, że twój szef docenia twoją pracę, bo po pierwsze nie ma jak poza pochwałą i pogłaskaniem po głowie. Ewidentnie piszesz z Domaniewskiej. A JA DOMAGAM SIĘ ZA SWOJĄ UCZCIWĄ PRACĘ N O R M A L N E J PODWYŻKI. Jakoś w naszym mieście mocno trzeszczy w temacie zarobki w branży optycznej vs zarobki w VE. Czy Domaniewska poradzi sobie ze stanem zatrudnienia w nowym 2018 roku? Z tymi pensjami wątpię. 10 % netto.

K.Z.

Czytam, czytam... Skoro tak narzekacie, jak to było "kiedyś tam, lata temu" za czasów innego zarządu, to po ci tu pracujecie??? Jest rynek pracownika i nie ma problemu obecnie ze znalezieniem pracy... Pozdrawiam, K.Z.

Taka tam
@K.Z. 28.09.2017 15:42
Czytam, czytam... Skoro tak narzekacie, jak to było "kiedyś tam, lata temu" za czasów innego zarządu, to po ci tu pra...

@K.Z. Czytasz, czytasz, ale czy ze zrozumieniem. Wygląda, że tak nie jest. To poświęć trochę więcej czasu, poczytaj jeszcze kilkakrotnie, przeanalizuj, wczuj się w słowa niektórych autorów i wyciągnij wnioski. Ludzie w naszej firmie lubią swoją pracę. Ale jak każdy, nie lubi być krzywdzony. Zarabiamy mniej drogi KZ. I tu jest sedno. Te dwie ubiegłoroczne "podwyżki" spowodowały spadek dochodów pracowników. I tylko tyle. A reszta to emocje, wcale im się nie dziwię. Pewnie nie zarabiasz 1900 , robiąc 40 tyś obrotów. Gratuluję, jeżeli masz więcej. No , ale w Mordorze jest inny świat... A co się dotyczy poprzedniego zarządu, idealny nie był, to oczywiste. Ale nie udawał. A teraz tylko gazetki ve - afirmacja sukcesu, powlekana korpo językiem.

Zero

Niech mi ktoś powie, po co tworzy się drogie etaty. Myślę o regionalnych. Nie wnoszą do firmy nic. Rozmawiać z pracownikami nie potrafią. Pseudo elita po marketingu. W zasadzie nic nie potrafią. Po co zarządowi nowe regiony, nowe samochody i spore pensje dla tych nierobów. A my przeważnie co miesiąc bez premii, bo plany i cele są NIEREALNE! W niedzielę samotnie w salonie, bezcenne. A może 13 pensja dla pracowników. Co roku firma generuje niebotyczne wzrosty i zyski. Kto na was będzie pracował za kilka miesięcy. Po nowym roku znowu sporo ludzi odejdzie. PRZEZ WAS! Szukacie liderów? Już ich nie ma. Zarządzanie rodem z trzeciego świata. A my głupki tak się sprężamy, żeby usłyszeć , że jesteśmy beznadziejni. Szkoda. SZANUJCIE NAS!

Pracownik

Wzrost plac 6.6 procent. Nawet Amazon tyle podniosl hehe Ciekawe co nasz Grecki nieudacznik zrobi. Pozdrawiam. PS. Za dziekuje Panie Zorba nie pracuje.

Dominika

@Jaskąd informacja, by miały być te stanowiska likwidowane? Czy stanowisko kierownika jest równoznaczne w VISION EXPRESS z Managerem Salonu? Z tego co widzę to takie oferty pracy nadal się pojawiają.

Ja
@Dominika 22.09.2017 11:21
@Jaskąd informacja, by miały być te stanowiska likwidowane? Czy stanowisko kierownika jest równoznaczne w VISION EXPRESS z Mana...

Teraz struktura salonu ( "starego") to dyrektor salonu, kierownik salonu ( kiedyś był także kierownik labu) i doradca klienta. Jak rozumiem nowa struktura to kierownik salonu (dawny dyrektor), lider i doradca. Moje pytanie jest proste. Czy tak będzie wyglądała struktura? Czy się mylę? Czy stanowiska obecnych kierowników będą likwidowane na rzecz liderów? Nikt nic oficjalnie nie mówi, a do nowych stanowisk góra namawia.

Ja

Czy stanowiska kierowników będą likwidowane? No bo jak mają być liderzy, dyrektorzy salonów, regionalni i dyrektor dystryktu, to co z nimi. Czy ktoś wie jak będą wyglądały następne zmiany i od kiedy? Bo nie wiem czy nie będę musiała szukać pracy? Nic góra nie mówi, a jakieś zmiany poprzez ten nowy pomysł się szykują. Ktoś coś wie? Czemu nas ta góra nie lubi? Przecież ich utrzymujemy.

Animatorek

Mam zamiar aplikować do firmy i zastanawiam się czy to robić? Zastanawia mnie to, że firma nastawiona jest na dużą sprzedaż a zapomina o kliencie o ile tak jest jak piszecie? Czy ktoś rozmawiał z kierownictwem? Zagubiliście gdzieś troskę o pacjenta!

Grecki upadek

Tam doradzają w zakupie czy doborze okularow mechanicy, kasjerzy z Auchana, sprzedawcy płytek i tak dalej buahauahah uczniowie tez sie znajdą :-) szkolenia? nie istnieją !!!!! Tak na prędce maja tlumaczone jak mbiej wiecej dobrac te okulary i jak pobrac wymiary. Za miesiac bedzie ktos inny wiec wszyscy to p...ą :-). Zorba zrobił z preatizu gniota i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] heheh Obroty to kpina !!!!!

Basik

Mam zamiar aplikować do firmy i czytałam wpisy na forum. Można odnieść wrażenie, że niektórzy mają tak dużo pracy ! Chyba przesada, może czasami jest więcej klientów ale nie codziennie. Jakie macie benefity w firmie?

Ten_Obcy

Dno.Czujemy je już pod stopami.dalej niech patrzą na słupki,tabelki a nie na pracowników,szczególnie tych doświadczonych.Gdybym miał możliwość zmiany pracy na pewno bym to zrobił.Ale rozumiem,że niektórzy są zadowoleni-sprawa indywidualna.

Ciekawska

Czy wiadomo, kiedy rozpocznie się likwidowanie stanowisk kierowników? I jak teraz wyglądają nowe umowy o pracę, warunki i rejonizacja ? Czy obowiązuje zasada, że jak nie ma kto pracować w jakimś salonie w Poznaniu , to z innego poznańskiego trzeba dylać właśnie do niego.

Dominika

@Ten nikt nie ma możliwości płatnego blokowania nieprzychylnych opinii. Jeśli jakieś wpisy nie widnieją dłużej na wątku, oznacza to, że zostały one zarchiwizowane przez administratora portalu za naruszanie zasad regulaminu. Dlatego też przez zamieszczeniem opinii należy zapoznać się z jego treścią. We wpisach wspominacie o bardzo dużej rotacji. Obecnie wiele firm ma problem z utrzymaniem pełnego zespołu pracowników. Czy widać jakieś zmiany w VISION EXPRESS, które miałyby ten problem adresować?

Agnes

Dlaczego tak źle oceniacie firmę, pracuję tu i jestem zaskoczona?

Maryla

Niektórzy przesadzają z rotacją ponieważ ich oferta to zaledwie kilka pozycji. Może warto pomyśleć o zmianie pracy? Jest tyle salonów optycznych, że pracę znajdziecie. Często mamy inna ocenę naszej pracy od zwierzchników.

Zorba musi odejść
@Maryla 21.08.2017 08:55
Niektórzy przesadzają z rotacją ponieważ ich oferta to zaledwie kilka pozycji. Może warto pomyśleć o zmianie pracy? Jest tyle s...

Musicie pomyslec już pomalutku o zatrudnianiu Ukrainców. Dyrektorzy salonow to dzieciaki Roracja jest ogromna !!!!! Czesto salon zamyka jedna osoba !!!!! Rozumiecie to? Od godziny 20 do 21 jestes przykladowo sama/sam :-) Ja osobiscie Panie Zorba poszedl bym do wc na 20 min i szczerze powiem zwisalo by mi co zastane po wyjsciu. Tak zarzadzasz pało ;) Obroty spadają :( gotowka z dnia miesci sie w woreczku na haczyki buahauaha Kiedys ochrona odbierala kase codziennie. Ta firma to padaka. Wszyatko przez spadek obrotow jest ustawione na wyj3bk3 pracownika ;-) Tak jest teraz ;-) Pamietacie kiedys nasze stroje? Nagrody? Wycieczki:-) kasa do przebalowania na salon. Teraz mamy Greckiego nieudacznika i biełe szmaty ale kung fu panda. Wstyd

Ten nikt

Sporo jest tutaj wpisów osób które pracują od niedawna. W zasadzie pracę w VE sobie chwalą. Ale jest jeszcze w firmie spora grupa pracowników z kilkunastoletnim stażem, i która to wypowiadała się tutaj dwa lata temu, do czasu kiedy VE zaczęło płacić za blokowanie nieprzychylnych opinii. W tedy powód był oczywiście płacowy. I od tego czasu pozostał. Trzy lata temu zarabiałam minimum 2600 pln. Teraz w zasadzie mam co miesiąc 2100. Fajnie, nic w kraju nie drożeje... Rodzina jest większa...Plany są nie realne. I to się VE po prostu opłaca. Swoje zarobili, a system płac blokuje bonusy. Przez 15 lat nie dostałam 13 pensji... Co roku zrobiłam obrót na kilkaset tysięcy złotych. Zawsze jest zrobiony roczny budżet. Taka jestem kiepska. Ale za to nie przywitałam tajnego klienta w 30 sekund ( bo w tym czasie obsługuję dwóch innych klientów) i dowiaduję się co miesiąc , że nie jestem kompetentna. Oczywiście bez premii. Albo nie zaproponowałam 67 latkowi soczewek kontaktowych... Wspominamy czasy przed Thanosem, bo były po prostu bardziej ludzkie i uczciwsze. Teraz rotacja nowych pracowników jest ogromna. Zamiast pracować, uczymy nowych. To dobrze, tylko dlaczego tak często. Dlaczego VE nie staje na głowie, żeby zatrzymać tych już doświadczonych? Wytyka nam się takie drobiazgi, a przez dwa miesiące nie jestem w stanie wydać okularów z tym słynnym tandetnym workowatym etui. Bo ich niema. Zrobiłam spacer po salonach konkurencji w swoim mieście. Szczęka mi opadła. Nasza oferta to dno. Szczytem zarządzania są białe fartuchy z napisem na plecach. Jak w USA w latach 40 tych. A można było bez napisów. Wspominamy dawne czasy bo nikt nam nie udowadniał, że jesteśmy kretynami. Teraz słyszę o zagranicznych wycieczkach naszych regionalnych, kojarzę to z najgorszym modelem myślenia każdej władzy. A potem mam wizytę regionalnego, konstatującego ze złością że się nie uśmiechamy. Uśmiechamy się, wspominając czasy kiedy byliśmy szanowani. A teraz pokornie i uczciwie pracujemy, z pensją mniejszą od kasjerek w Lidlu.

Blondi

Dla mnie praca jest miła, spokojna i w miarę dobrze zarabiam. Nie rozumiem dlaczego tak oskarżacie firmę? Może tam gdzie pracujecie stworzyliście sobie tak podłą atmosferę, że nie chce się wam pracować! Od tego bardzo dużo zależy. VISION EXPRESS to duża firma i stała praca.

????
@Blondi 17.08.2017 22:07
Dla mnie praca jest miła, spokojna i w miarę dobrze zarabiam. Nie rozumiem dlaczego tak oskarżacie firmę? Może tam gdzie pracuj...

Klepiesz tak dziecino bo nie masz pojęcia jak tam się pracowalo kiedyś. Jaka jest rotacja dziś a jaka byla kiedyś. To jest idealny wyznacznik jak to jest praca !!!!! Rotacja praciwnikow. Niebawem bedzie jak w Amazon hehe nigdy niekończący sie nabor. Nie ma nagrod zadnych koszy nic !!!!! Pracujecie do nocy wekendy psu w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] br /> Czesto wolne nie dwa dni pod rząd Ciągle szkolenie miesa ktore przychodzi do pracy za ktore mikt nam nie placi. Malo tego my za to placimy cięższa praca bo oni zanim sie czegos nauczą mijają tygodnie po ktorych i tak odchodzą bo oferta vission ich nie potrafila utrzymać. Zanim ta firma stała sie korporacyjnym mordorem i zmieniła dyrektora na nieudacznika bardzo miło sie tam pracowalo a salony to byly zgrane zespoly. Całe salony jezdzily na wycieczki !!!!!! Imprezy w knajpach !!!!! Nagrody !!!! Balety !!!!!! Teraz? Teraz dyrektorem jest czlowiek ktorego Państwo splajtowało buahuahahuahauahauau Grecki biznesmen Zorba !!!!!! O sam system premiowania była wojna z pracownikami tobtak mu tu cisnęli ze forum blokowalo wpisy taki był wkurw na tego matowego frędzla. Nie polecam pracy w Vission Express :-) Nie wyrobienie planu ( bo zawiodla Warszawa) odbiera premię ktora stanowi duza czesc dochodu. Praca w ktorej moze zarobie 2000zl a moze 2600 Mnie nie interesuje bo moj wplyw na wyrobienie planu to moze 10% !!!!!! A Warszawka pewnie sobie wyplaca premijki banda pał !!!!! Moja zona po 10 latach otrzymala blaszke w kolorze zlotym buabuaaahauahahuaha czesto jak wraca z pracy slysze ze ma juz dosyc :-) nie tyle mowa o zarobkach co o tych ludziach o klientach i o wspolpracownikach :-). Mam nadzieję ze pi3rdolnie tę robotę. Bede jej kibicował gorąco.

Dominika

@A.Twój wpis na pewno pomoże wielu osobom, które zastanawiają się nad aplikacją do firmy. Jeśli chodzi o formę umowy, wspominasz że pracujesz na umowie zlecenie. Jednak widzę też, że w ogłoszeniach na to stanowisko oferuje umowę o pracę. Chętnie usłyszymy również od innych pracowników VISION EXPRESS. Podobnie jak @A oceniacie tego pracodawcę?

Giermek

Wystarczyło przeczytać dwie opinie i są tak skrajnie różne. Niektórzy idą do pracy i zaraz mają jakieś uwagi, roszczenia i robienie porządków wg swoich zasad. Inna skromna i do tego zadowolona z pracy aż miło się czyta.

A.

Swoją przygodę z VE zaczęłam rok temu. Jestem studentką i szukałam pracy na wakacje. W handlu miałam tylko 3 miesięczne doświadczenie (50style - zupełnie nie polecam). Miałam być zatrudniona na 3 miesiące na umowę zlecenie (stawka 14zł/h + premia za wyrobiony budżet salonu ), jednak ponieważ się sprawdziłam, umowa została przedłużona o kolejne 3 miesiące, a następnie o rok. Umowa zlecenie mi odpowiada, ze względu na studia dzienne. W salonie jest kuchnia (lodówka, mikrofalówka, talerze, szklanki itp.) oraz łazienka. Herbatę, kawę, wodę - zapewnia VE. W moim salonie jest bardzo dobra atmosfera, nie ma rywalizacji, wszystkie świetnie się dogadujemy, bez większego problemu realizujemy budżet i nie ma przy tym żadnego skakania sobie do gardeł. Od pracowników z innych salonów wiem, że z atmosferą bywa różnie - ale to nie wina samego VE tylko ludzi na których się trafi. Praca sama w sobie też nie jest męczarnią, nie trzeba niczego dźwigać, nie ma zakazu siedzenia itp. Na samym początku ogrom wiedzy nieco przytłacza, jest bardzo dużo informacji, których trzeba się nauczyć, ale firma zapewnia szkolenia, a w moim przypadku koleżanki z salonu okazały się również bardzo pomocne. Oprócz zwykłej pensji są różne benefity - wczasy pod gruszą, karty wartościowe na święta, multisport kupony zniżkowe 50% itd. Ponadto często organizowane są konkursy, w ostatnim nagrodą była wycieczka do Budapesztu. Często są to kosze słodyczy, drobne gadżety typu powerbank itp. Krótko podsumowując, osobiście jestem bardzo zadowolona z pracy w Vision Express, jak na pracę w sklepie w galerii handlowej pensja jest naprawdę dobra, biorąc przy tym pod uwagę fakt, że praca nie jest wymagająca fizycznie i ogólnie bardzo przyjemna. Uważam, że wszystkie negatywne komentarze to żale wylewane przez pracowników którym nie chciało się do pracy zwyczajnie przyłożyć. Na szkoleniu wiele osób pracujących na umowę o pracę bardzo skarżyło się na osoby przyjmowane na umowę zlecenie - że się nie przykładają, nie chcą niczego uczyć i nic robić. Takie osoby są szybko zwalniane.

tobi
@A. 07.07.2017 23:29
Swoją przygodę z VE zaczęłam rok temu. Jestem studentką i szukałam pracy na wakacje. W handlu miałam tylko 3 miesięczne doświad...

Niestety nikt tu nie pisze o sednie sprawy że jest to FIRMA OPTYCZNA a firma optyczna zajmuje się rozwiazywaniem problemów z widzeniem i chce na tym zarobić . Niestety Vision Expres to firma typowo handlowa o profesjonalnej optyce zapomnij. W optyce plany sprzedaży ? pęknę ze śmiechu gdzie handlarze okularami macie wiedzę i doświadczenie . Wykładacie się na prostych tematach albo szukacie kogoś kto ma kwalifikacje optyczne. menadżer najczęściej zero pojęcia o optyce , to jak chcesz człowieku zarządzać .

tobi
@A. 07.07.2017 23:29
Swoją przygodę z VE zaczęłam rok temu. Jestem studentką i szukałam pracy na wakacje. W handlu miałam tylko 3 miesięczne doświad...

Niestety nikt tu nie pisze o sednie sprawy że jest to FIRMA OPTYCZNA a firma optyczna zajmuje się rozwiazywaniem problemów z widzeniem i chce na tym zarobić . Niestety Vision Expres to firma typowo handlowa o profesjonalnej optyce zapomnij. W optyce plany sprzedaży ? pęknę ze śmiechu gdzie handlarze okularami macie wiedzę i doświadczenie . Wykładacie się na prostych tematach albo szukacie kogoś kto ma kwalifikacje optyczne. menadżer najczęściej zero pojęcia o optyce , to jak chcesz człowieku zarządzać .

Były

Byłem pracownikiem VISION EXPRESS i myślę, że bardzo przesadzacie.

magda

Nie wywiązują sie z terminu najpierw mówią że jutro potem pojutrze jak nadchodzi dany w końcu dzień umowa jest na rano potem okazuje się ze przed 15 a potem okazuje się ze trzeba czekać do 18. Ludzie nie maja czasu na to by jeździć tam i spowrotem

Doriss

Wypłata na czas, grafik, urlopy i dni wolne zawsze do dogadania. Premie i jasne zasady. Mało który pracodawca jest uczciwy. Dobrze wspominam pracę w Vision Express. Bardzo wysoki poziom obsługi, szkolenia możliwości rozwoju i zdobycia umiejętności.

Okularnica

Patrząc na ofertę pracy myślę, że firma rozwija się. Ponad 20 lat dało Vision Express niekwestionowaną pozycję lidera w branży ze 170 salonami optycznymi na terenie całego kraju. To jest fantastyczny wynik.

Basia

A u nas dyrektor chowa się w biurze i udaje ,że ciężko pracuje patrząc na zegarek czy już pora wyjścia do domu :-)))

Narek

Pracuję w VISION EXPRESS-ie i myślę, że atmosferę tworzą ludzie . Jak sobie ułożą pracę dobrze to jest fajnie.

Vision

Pracowałam w Vision Express jako doradca klienta , na pół etatu, w wakacje dodatkowe godziny mniej więcej równowartość całego etatu. Dyrektor salonu naprawdę najlepsza jaka można sobie wyobrazić. Cały zespół bardzo pomocny szczególnie na początku. Wszystko jest do umówienia i dogadania. Wszyscy znają swoje obowiązki, nikt nikogo nie musi pilnować 24/7 dyrektor wychodzi na salon gdy jest potrzeba. Generalnie bardzo polecam. Minusem jest budżet do wyrobienia, ale przy odpowiednim wkładzie jest do osiągnięcia. Premie przyzwoite

Vision

Pracowałam w Vision Express jako doradca klienta , na pół etatu, w wakacje dodatkowe godziny mniej więcej równowartość całego etatu. Dyrektor salonu naprawdę najlepsza jaka można sobie wyobrazić. Cały zespół bardzo pomocny szczególnie na początku. Wszystko jest do umówienia i dogadania. Wszyscy znają swoje obowiązki, nikt nikogo nie musi pilnować 24/7 dyrektor wychodzi na salon gdy jest potrzeba. Generalnie bardzo polecam. Minusem jest budżet do wyrobienia, ale przy odpowiednim wkładzie jest do osiągnięcia. Premie przyzwoite

Zorba

Jak się bardzo chce komuś dokopać to zawsze znajdzie się powód! Pracuje w VISION już długo i nie zgadzam się z opiniami. Myślę, że pochodzą od nieudaczników.

SzczePAN

Nie pojawiają sie krytyczne wpisy gdyż są moderowane :) Na stronach innych pracodawców tego nie ma. Dla czego? Bo to bardzo fajna firma jest :)

Baśka

VISION EXPRESS rozpoczęłam pracę jak tylko wystartowali . To udany dla mnie czas, zadowolenie z pracy.

Pawel

Gratuluje obsługi w CH Targowek ! Tak fatalnej nie macie w żadnym salonie !!!

Dominika

Co nowego słychać w VISION EXPRESS Sp. z o.o.? Bardzo mało wpisów na forum.?

Helga

Myślę, że jestem szczęściarą pracując w Vision, to super firma i dobre perspektywy dla pracowników.

aries

MN, mnie to też interesuje ale tu się raczej nie dowiemy konkretów...

MN

Wita, interesuje mnie stanowisko Dyrektora Regionu - ile salonów mu podlega? Jaki teren? Zakres obowiązków? Jakie narzędzia? Struktura? Może zna ktoś średni poziom wynagrodzenia na tym stanowisku? Jaki jest poziom fluktuacji? Ewentualne inne ciekawostki.

Oczko

Pracuję w Vision, mam małe dziecko i nigdy nikt nie dał mi odczuć, że jestem gorsza. Nie wiem dlaczego ludzie piszą takie rzeczy. Vision to fajna, nowoczesna firma.

AkRylowa
@Oczko 16.02.2017 14:19
Pracuję w Vision, mam małe dziecko i nigdy nikt nie dał mi odczuć, że jestem gorsza. Nie wiem dlaczego ludzie piszą takie rzecz...

W jakim mieście pracujesz? Być może trafił Ci się bardziej wyrozumiały dyrektor salonu.

Jasa

A gdzie się podziały krytyczne wypowiedzi o tej firmie ? :-)

Okularnik

Cz Vision Ex. prowadzi teraz nowe rekrutacje? Podoba mi się firma, widać jak się rozwija i myślę, że dobrze by mi się pracowało.

jestdobrze

Firma bardzo w porządku pomoże, przedszkoli na początku. Na pełnym etacie 2700 brutto. Reszta to premie. Jak najbardziej możliwe do wyrobienie. Wiadomo jest tajny klient, są pewne standardy, ale ludzie to korporacja tak musi być. Olbrzymia firma z perspektywami i miłym nastawieniem do pracowników. Reszta zależy od ludzi na jakich trafisz w salonie. Mówi to obecny doradca klienta i laborat.

Były

VE to firma z perspektywami na przyszłość. Nie wszyscy mogą być zadowoleni. Ja mam dobre doświadczenie w kontakcie z firmą, pod względem warunków oraz finansów.

blebleble

Biorę udział w rekrutacji na doradcę klienta. Czy od marca cos sie zmienilo na lepsze? Na rozmowie kwalifikacyjnej powiedziano mi, że oczywiście dostanę umowe o prace oraz że "plany sprzedażowe są możliwe do wyrobienia" (w sensie nie są urwane z kosmosu). Jak to wygląda naprawdę? Na jaką umowę i pensję mogę w tej chwili liczyć? I jak naprawdę wyglądają premie od sprzedaży?

MikaK

Jak dobrze że można przejrzeć takie forum. Miałam aplikować na stanowisko menagera ale jednak nie ma sensu pchać się do firmy która nie dba o swoich pracowników ( tym bardziej że doradcy muszą mieć ogromną wiedzę i są wieloletnimi lojalnymi pracownikami a niestety nie są za to doceniani). Trzymam kciuki za was- oby się poprawiło. Pozdrawiam

Stachu

Ja natomiast jestem mocno rozczarowany, że Pikachu ma tylko 150 CP!!! Żarty jakieś??

Zostaw opinię o VISION EXPRESS Sp. z o.o. - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie VISION EXPRESS Sp. z o.o.