Work Centre

3.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Work Centre

Dorota

Wyjechalam do Holandii, dokładniej do miejscowości Creil parę tygodni temu na ryby. Wbrew pozorom wcale jest tam tak zimno (chyba że ktoś jest strasznym zmarzluchem :) ), wcale nie ma tak dużo wody, co prawda jest charakterystyczny zapach ale da się przyzwyczaić. No i przede wszystkim na tej fabryce na którą trafiłam (Rode Vis) jest cudowne szefostwo! Nie wywierają presji jak na innych fabrykach. A atmosfera w pracy jest najważniejsza. Mogę szczerze polecić te agencje , tak samo jak tutejszego szefa. Wypłaty wszystkie przychodzą idealnie na czas i godzinowo wszystko się zgadza. Polecam!

12
Oliwka

Witam, pojechałam przez nich do Level One w Emmeloord 10.marca tego roku. Pracuje na firmie Bernhard z orchideami. Jestem bardzo zadowolona mam 47 h tygodniowo. Wypłata netto to 339 euro. Pozdrawiam Panią z Tomaszowa i dzięki za pomoc.

22
Mirek88
@Kinga

Hej. Ja wracam po raz 4 do nich najpierw szef mi dzwonil ze ma prace od 12.08 ale dzis okazało sie ze od 22.08 bo jabłka nie dojrzały jeszcze. Pensje są tygodniowki i zawsze w poniedziałek terminowo, mieszkam na domku w Zeewolde i do pracy mam 23 km. Tygodniowka to okolo 350-400 euro na zbiorach. Praca 6 dni w tygodniu. W 2016 zbiory trwały 8 tygodni w 2018 było to 7 tygodni.

14
Marcin/Ania/Mariusz/Gosia/Seba
@magda

Czesc ja jade 9.06.2019 na cebulki do firmy Avroid. W zasadzie to wracam juz kolejny raz. Mamy stałą ekipe w 6 osob jedziemy 5 raz. Pracujemy 8/9 tygodni po 50 godzin. Za ten czas odkładamy po 2500/2700 euro. Dla nas jest ok. Praca 6 dni w tygodniu.

3
Kasia Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 21 dni.
Kandydat
 Pytanie

Hej, czy był ktoś na jabłkach? Można było wrócić wcześniej do Polski bez problemu tzn. przed okresem który jest w umowie ?

Lalala
Pracownik
 Pytanie

Jedzie ktoś teraz na flevo? Wiadomo kiedy startuje?

Kinga
Pracownik
 Pytanie
@Lalala

Witam! Byl ktos na zbiorach jablek?Bardzo prosze mi napisac jak.tam.jest I czy ta agencja jest godna zaufania?

arab Nowy wpis
Pracownik
@Kinga

Zbiory jabłek/gruszek zaczynaja się około na początku/połowie września Także miej pewność ze jedziesz na pewno do tego co ci oferują Żeby potem sie nie okazało Ze zamiast zbiorów masz ścinkę papryki albo ryby Agencja jest sprawdzona i uczciwa Wypłaty co tydzień Stawka obecna na zbiorach to bodajże 11,14 brutto czyli około 10,14 netto Nie ma akordu (jest nielegalny w Holandii)

Kinga Nowy wpis
Pracownik
@arab

Dzieki sliczne za odpowiedz!

Kinga

Hejka,mam jechać 08.08 do Holandii (Emmeloord) na jabłka/gruszki ,czy ktoś może coś napisać? Jak z warunkami,pracą,zarobkami ? :)

sysia98
@Kinga

Hejka, właśnie tez jedziemy z narzeczonym i chętnie się dowiem jakie warunki i czy wypłacają terminowo pieniążki ????

Mirek88
@Kinga

Hej. Ja wracam po raz 4 do nich najpierw szef mi dzwonil ze ma prace od 12.08 ale dzis okazało sie ze od 22.08 bo jabłka nie dojrzały jeszcze. Pensje są tygodniowki i zawsze w poniedziałek terminowo, mieszkam na domku w Zeewolde i do pracy mam 23 km. Tygodniowka to okolo 350-400 euro na zbiorach. Praca 6 dni w tygodniu. W 2016 zbiory trwały 8 tygodni w 2018 było to 7 tygodni.

14
Kinga
@Mirek88

Właśnie ,mi również przesunęli termin na 22.08.19r i jadę niestety tylko na maksymalnie 4 tygodnie,ponieważ nie mam możliwości zostać dłużej,mam nadzieję że coś tam się uda zarobić,i wszystko wyjdzie okej. . Mógłbyś ,tylko napisać czy są jakieś rzeczy ,które należy ze sobą zabrać ? Oczywiście,oprócz tego co jest w umowie. Pozdrawiam :)

Kinga Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Mirek88

Prosze mi napisac jak wyglada praca przy znieraniu jablek?jade pierwszy raz I jestem pelna obaw

Kamil / Martyna
Pracownik

Hej, jesteśmy od nich w Zeewolde na firmie z środkami czystości od 5 tygodni jak na razie wszystko ok. Wypłaty na czas co poniedziałek, ogarnęli nam BSN i resztę dokumentów. Wczoraj sobie konta otwarliśmy w ING Almere. Zarobki póki co 320 do 470 tygodniowo netto zależy ile godzin masz i na jakim dziale firmy. mamy po 20 lat i nie maja wiekówki Nam się podoba tutaj. Planujemy 2 tygodnie urlopu w październiku i powrót.

Paola
Kandydat
 Pytanie
@Kamil / Martyna

Hej. Zy mogłabyś mi przesłać zdjęcia zakwaterowania ? Bo się właśnie też wybiera na sprzątanie domków

Wika
Kandydat
 Pytanie
@Paola

Hej, jedziesz na to sprzatanie? Czy juz pojechałaś? Odezwij się na wikawikaa97@gmail.com Ja jade 19,

Wika
Pracownik
 Pytanie
@Kamil / Martyna

Hej jak jest w tej pracy? Pracujecie tam dalej? Opoaiedzielibyscie coś po krotce?

Patka
Kandydat
 Pytanie
@Wika

Hej, czy byłaś na sprzątaniu domków letniskowych? Jeżeli tak to jak z zakwaterowaniem, praca i wypłatami?

Kika
Kandydat
 Pytanie

Hej wybiera się ktoś 20.06 na cebulki tulipanów?

Dorota
Kandydat
@Kika

Witam,czy już pracowałaś przez to biuro na cenulkach

Ewa
Pracownik
@Kika

Ja

magda

Witam,czy ktoś wyjeżdża 9 czerwca na cebulki tulipanowe do Emmeloord do pracy? chcialabym zaczerpnąć informacji czy ktoś juz tam był i moze cos wiecej o tym powiedzieć z doświadczenia? prosiłbym bym o napisanie jakies opinii.pozdrawiam Magda

Aneta78903@o2.pl
@magda

Hej Wyjezdzasz sama? Byłabym chetna na wspolny wyjazd od 9 czerwca . Moze udałoby mi sie tez na te cebulki . Mam 21 lat jak coś. :) napisz aneta78903@o2 pl

Agata
@magda

Hej czy już wiesz coś więcej bo j a tez sye wybieram 6 czerwca i mam trochę obaw

DD
@magda

WYJEZDZAMY Z KOLEGA ROWNIEZ PIERWSZY RAZ

Marcin/Ania/Mariusz/Gosia/Seba
@magda

Czesc ja jade 9.06.2019 na cebulki do firmy Avroid. W zasadzie to wracam juz kolejny raz. Mamy stałą ekipe w 6 osob jedziemy 5 raz. Pracujemy 8/9 tygodni po 50 godzin. Za ten czas odkładamy po 2500/2700 euro. Dla nas jest ok. Praca 6 dni w tygodniu.

3
negatyw
@Marcin/Ania/Mariusz/Gosia/Seba

Na chwilę obecną pracy w Emmerold nie ma - wyjazd odwołany trzy razy. (usunięte przez administratora)

Hanna / Adam
@Marcin/Ania/Mariusz/Gosia/Seba

Hej, my byliśmy na cebulkach też u nich tylko na innej firmie i przy 48 godzinach tygodniówka netto 370 euro jest naprawdę spoko. Praca na hali. Na cały pobyt 8 tygodni zdarzyło się 3/4 razy ze na transport po pracy czekaliśmy godzinkę ale tak poza tym max. 15 minut i był kierowca. Za rok wracam do nich z prawkiem i sam sobie będę dojeżdżać do pracy. Szef już podał nasze nazwiska do biura na sezon 2020 wracamy. Zresztą mamy także jego numer telefonu.

Dorota
Kandydat
@Marcin/Ania/Mariusz/Gosia/Seba

Witam, widzę że stały pracownik to mogę zapytać,czy mężczyźni też pracują tam przy cenulkach i jakie zakwaterowanie,jak daleko do pracy

Wyjazd
Kandydat

Hej, planuje wyjazd do pracy za granicę i szukam osoby do wspólnego wyjazdu. Mam 21 lat i najlepiej żeby to był ktoś w podobnym wieku. Jeśli jest ktoś chętny to piszcie na email wyjazd13@gmail.com

Beata
Kandydat
 Pytanie

Czy wybiera się ktoś na pracę sezonowe od 20.06?

Obiekt Pan
Pracownik

Krótko zwięzłe i na temat; Plusy; - niskie koszty zakwaterowania - darmowy dojazd do pracy - dodatek dla kierowców - dobra stawka godzinowa - brak wiekówki Minusy: - trzeba pilnować wypłat bo w zeszłym roku 2x tygodniowa się moja nie zgadzała i musiałem dzwonić do koordynatora - często patologiczne towarzystwo na kwaterach (typowe pijaczki polaczki prostaczki) - brak wiedzy do jakiej pracy tak na prawdę się jedzie - Częste rzucanie po firmach

Administrator

Interesuje mnie praca jako Ogrodnik w firmie Work Centre. Ktoś tam pracuje? Co możecie powiedzieć na temat warunków oferowanych przez tę firmę?

Xyz4533
Pracownik
@Administrator

Byłem w zeszłym roku i w tym tez się wybieram Ogólnie masakry nie ma (skoro jade 2 raz to musi być jakiś powód) Teraz dają lepsze warunki finansowe i dodatek dla kierowców Prac maja wiele, godziny w sezonie wakacyjnym na pewno są Zakwaterowanie typu ,,chów klatkowy Polaków,, Niektóre lokalizacje oferują domek 2 osobowy (najlepsza opcja), wszystko inne to masakra Rok temu w Kraggenburgu (chusta) miałem okno pod (usunięte przez administratora) i cały czas śmierdziało

Adriano
Kandydat

Witam. Ktoś może coś powiedzieć o pracy na sprzątaniu domków letniskowych. Jak to wygląda ile godzin ile się zarabia tygodniowo mniej więcej i w jakiej miejscowości to jest

tdw
Pracownik
@Adriano

Jest to praca na sprzątaniu domków po turystach w mieście Zeewolde, jest to oddzielny park. Praca jak na sprzątaniu , trzeba sprawnie ogarnąć domek w wyznaczonym czasie, bo każdy na dzień ma przydzielonych kilka. Jak ogarniasz takie rzeczy to nie będzie to dla ciebie problem:)

Xyz4533
Pracownik
@Adriano

Praca fizyczna może jakoś tak stricte nie jest ale tempo trzeba mieć Jest określona ilość domków do wysprzątania na 1h (czyli norma do wyrobienia)

Mery Jane
Kandydat
 Pytanie

Hej. Czy wyjeżdża ktoś 22.05.2022r. do miejscowości Emmeloord do pracy przy sałatkach?

Flafu
Kandydat
@Mery Jane

Tak

Hehe
Kandydat
 Pytanie
@Flafu

Z jakiego Województwa wyjeżdżasz jeśli mogę wiedzieć? ????

Mery Jane
Kandydat
 Pytanie
@Flafu

A z jakiego Województwa wyjeżdżasz jeśli mogę wiedzieć?????

Dorota

Wyjechalam do Holandii, dokładniej do miejscowości Creil parę tygodni temu na ryby. Wbrew pozorom wcale jest tam tak zimno (chyba że ktoś jest strasznym zmarzluchem :) ), wcale nie ma tak dużo wody, co prawda jest charakterystyczny zapach ale da się przyzwyczaić. No i przede wszystkim na tej fabryce na którą trafiłam (Rode Vis) jest cudowne szefostwo! Nie wywierają presji jak na innych fabrykach. A atmosfera w pracy jest najważniejsza. Mogę szczerze polecić te agencje , tak samo jak tutejszego szefa. Wypłaty wszystkie przychodzą idealnie na czas i godzinowo wszystko się zgadza. Polecam!

12
robo
@Dorota

chyba ściem z tym rode vis bo ryby mieszkają na swifter a z tego co wiem na rode jest kiepsko z robotą ...chyba że na świeżych bo robią na dwa zakłady:)

An
@robo

Jestem na rybach i mieszkamy na Chuscie, a są też u nas osoby co mieszkają na Lutte więc chyba nie ma co do tego zasady :)

Iwona 0404
Pracownik
 Pytanie
@Dorota

Moze pani cos wiecej napisać o pracy przy rybach?jakie warunki ,co sie robi?

Mirosz
Pracownik
@Dorota

podstawiona fujara kłamie jak z nut

Katarzyna 1979
Kandydat
@Dorota

Zgadzam się

Mimi
Pracownik
@Dorota

Cześć, ja i brat oraz rodzice pracujemy od 2015 roku i praca jest cały rok bez przestojów. Mieszkamy na domkach w Swifterbant bardzo dobre warunki jesr to dwuosobowe domy.

czarnefutro
Kandydat
 Pytanie

Cześć! Jedzie ktoś w niedzielę (1.05) do Emmeloord, konkretnie do pracy na polach? Szukam kogoś przyjaznego do wspólnego mieszkania, aby czuć pozytywną atmosferę w czasie wolnym i bezproblemowość :) piotrhalientar@gmail.com

Ania
Były pracownik
 Pytanie

Moje pytanie/ jak jelslt teraz zgodzinami na papryce żółtej w hoogweg?

Dawid
Kandydat
 Pytanie

Może ktoś coś powiedzieć o pracy kierowcy autobusu? Z góry dziękuję

Oliwka

Witam, pojechałam przez nich do Level One w Emmeloord 10.marca tego roku. Pracuje na firmie Bernhard z orchideami. Jestem bardzo zadowolona mam 47 h tygodniowo. Wypłata netto to 339 euro. Pozdrawiam Panią z Tomaszowa i dzięki za pomoc.

22
Pauluskaqqq111
@Oliwka

Witam czytalam ze Pani jest w Holandi przez to biuro ja zamierzamnie wyjechac razem z chlopakiem do Emmerloord na kwiatki wlasnie i pytanie ode mnie czy oplaca sie tam jechac?? I jak tam wogole wyglada praca.

5
wiatraki
@Oliwka

za 47 g 339euro powiadasz?...masakra.. pracowałam w firmie gdzie przy 40 h miałam 370/380. chyba ze jesteś na wiekowce to spoko. Emmeloord dziura zabita dechami.

Michal
@Oliwka

Za 47 g 337 euro...? Ehmm polacy obudzcie sie ...slabo

Anna
@Oliwka

Z Tomaszowa mazowieckiego?

mati
Pracownik
@Oliwka

cos cie skrobia powinno byc przynajmniej z 380 390 euro chyba ze za mieszkanie placisz 120 i za ubespieczenie z 40 tygodniwo

Administrator

Work Centre z siedzibą w mieście Emmeloord zatrudnia na stanowisko Pracownik ogrodnictwa szklarniowego. Czy ktoś był już na rozmowie i podzieli się wrażeniami?

Klaudia
Kandydat
 Pytanie

Wybiera się ktoś do Emmeloord na 18 marca? Jadę do pracy przy łososiach, własnym samochodem i chętnie kogoś podwiozę Wyjeżdżam dzień przed, 17 marca ????

Wika
Kandydat
 Pytanie

Hej czy ktoś wybiera sie na sprzatanie domkow 19.03? Jesli tak dajcie znac na email wikawikaa97@gmail.com lub jesli ktos tam byl proszę o opinię jak wygląda zakwaterowanie, wypłata itd ????

1

Zostaw merytoryczną opinię o Work Centre - Opole

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Work Centre?

    Zobacz opinie na temat firmy Work Centre tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 96.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Work Centre?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 38, z czego 15 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 17 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie Work Centre?

    Liczba opinii klientów firmy Work Centre, to 7, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a, 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Work Centre?

    Kandydaci do pracy w Work Centre napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Work Centre