Alti Plus S.A

Kraków

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 38 ocen.

Alti Plus S.A
3 38 6 1

Opinie o Alti Plus S.A

Prądnik Czerwony

Opinia będzie dotycz sklepu przy ul Strzelców, obsługa dramatyczna na stoisku sery wędliny miesą jest czasem za ladą 6 osób a obsługuje jedna sprzedawczyni! Na alkoholach czasem nikogo niema przez dobre kilka minut. Notoryczny brak małych koszyków. Poziom kultury niektórych ekspedientek pozostawoa wiele do życzenia, z reguły niemiłe i opryskliwe robiące coś z łaski. Czas na porządne szkolenie dla Pań, czasy PRL-u się skończyły. Ponadto na mięsach kilka razy kupiłam nieświezego kurczaka, przestałam kupować tam jakiekolwiek mięsa od tam tej pory. Sklep powinien przejść generalny remont!!!! Jest obskurny i ohydny!!!!

anonymous
@Prądnik Czerwony 25.05.2018 18:21

to jest miejsce dot. pracy i pracpownicy oceniają - bez sensu że tu piszesz - napisz do wlasciciela albo cos a nie produkuj sie bez sensu i fałszujesz opinie - to miejsce na opienie TAM PRACUJĄCYCH a nie czepialskiego klienta. Bywam tam codziennie i jest bardzo miło i świetnie zaopatrzony sklep

PAULA
@Prądnik Czerwony 25.05.2018 18:21

Sklep ok,towar spoko,godziny otwarcia super, ale personel żałość.Zblazowane,wiecznie zachmurzone,naburmuszone twarze bez oznak inteligencji,radosci i otwartosci.Zal patrzec.Do tego wrazenie,jakby wciąż ktos patrzył na ciebie,obserwował,komentował twoją postawę i obgadywał.Dlatego unikam jakiejkolwiek konwersacji koncentrując się wylącznie na zakupach.Lubie ten sklep bo jest mi wygodny i szybko moge w nim dokonac zaopatrzenia,jednak atmosfera tam panująca mocno mnie przytłacza.Dla tych co mają to w nosie lub wzrokiem albo słowem,potrafia sprowadzic jedną lub drugą na ziemie i pokazac gdzie ich miejsce-polecam bo sklep sam w sobie nie jest zły.

ququ
@Prądnik Czerwony 25.05.2018 18:21

Oba sklepy, ten przy Barei i Powstanców wizualnie takie same.Remont aż się prosi. Towar w obu taki sam .Natomiast obsługa w tym pierwszym nawet ujdzie,za to przy Powstanców to jakis horror.

Ja
@Prądnik Czerwony 25.05.2018 18:21

Na powstancow podobnie az sie nie chce tam robic zakupow

ty
@Ja 29.07.2018 17:13

To prawda,byłam tam niedawno po dłuzszej przerwie.Poza kostka przed sklepem, w miejsce koślawego chodnika ,nie zmieniło się nic.Nadal obsługa naburmuszona bez radosci na twarzach,kasjerki nadęte a sklep jak wymagał remontu,tak wymaga nadal.

Ja
@Prądnik Czerwony 25.05.2018 18:21

Podobnie na Powstania w Alti

o jeju jeju

A ja kupuję na Placu Imbramowskim , czasem w Altim na Gdańskiej (bardzo miłe panie), zaglądam też na Strzelców i Barei. Personel spoko - jak na 30 min. spędzonych w sklepie - nie mam zastrzeżeń; perliście śmiejąca się pani tombakowa jest wcale urocza, absolutnie charakterystyczna, barwna i w ogóle jedyna w swoim rodzaju; z pogodą ducha znosi stosunek pracy do płacy, więc ćwoki sio od naszej Błyskotki; a szefuncio dorzuciłby dziewczynom do pensji, zamiast płacić chłystkom za wyłudzanie danych i podpisów (na Imbramowskim) w celu obalenia miłościwie panującego nam Majchrowskiego Wiecznego; na Lesia G. nogi -za wysokie Zamku progi, więc po co głowę sobie zawraca i niepokój wzbudza?

sherlock holmes
@o jeju jeju 21.09.2018 00:53

Cos mi mówi ze owa laurka dotyczaca sklepu jest jakby robiona na zlecenie.Ktos z personelu?W dodatku czuc emocjonalny stosunek w relacjach z jakas pania tombakowa,wiec nie przewidywalabym w tej opinii jakiegos przypadku.Ktos podbija własny bebenek przy okazji wzmianki o włascicielu wbijajac mu szpileczke i probujac osmieszyc a juz wzmaianka "dorzucilby dziewczynom do pensji" nijak nie pasuje do wizerunku klienta-dobrego wujka.moze sam by dorzucil?Bujda na resorach z ta calą opinia.

sherlock holmes
@sherlock holmes 21.09.2018 13:12

A tekst w stylu robie zakupy na Gdanskiej,na Strzelców i Barei to juz kosmos żenady.Rozrzut jak cholera.Szkoda ze alti nie ma sklepu np w Skawinie czy Niepołomicach bo owa " tajemnicza" klientka pewnie zapylalaby i tam na zakupy chwalac jak tam cudownie i miło.Opinie powinny byc uczciwe i autentyczne a nie pisane na zlecenie przez pracownikow badz rodzine czy znajomych .Nie tędy droga.

demaskator falszu i obłudy
@o jeju jeju 21.09.2018 00:53

Reklama wszystkich sklepow calej sieci,laurka pochwalna dla jednej tylko pracownicy,agitacja polityczna,antyreklama dla własciciela i troska o zarobki personelu.Nie za wiele "grzybków " w tym "barszczu"?Poza tym jest w tej opinii jakis wtręt o "stosunku pracy do płacy" ,a niby skąd postronny klient wie o zarobkach w alti?W ktoryms poscie ponizej mozna przeczytac,ze "tam trzymaja tylko zarobki".Wiec jak to jest drogi,szanowny i "bezstronny kliencie (tko)sklepów z Barei,Strzelców,Gdanskiej i Bog wie jakiej jeszcze innej u;icy dobrze tam płaca czy żle,szefuncio dobry czy tez be,personel perliscie się śmiejący czy naburmuszony i trzeba go obchodzic szerokim łukiem?Intuicja podpowiada,ze post jest na zlecenie lub nawet napisany przez konkretną osobę a ma to byc ponoc opinia.Lipa a nie opinia drogi zakupowiczu zz mocno zdrowymi nogami.Rondo Barei,,Gdanska,Strzelców niezle.A po jedno piwko tez przypadkiem pewnie zachodzisz do hurtowni na Dąbie?Oczywiscie wracając z Alti przy Strzelców.He he he.

klient

kasjerki faktycznie ok.ale pani Aneta to najbardziej naburmuszona kasjerka i w dodatku najbrzydsza ,omijam ja z daleka .

Żenada
@klient 04.11.2015 10:40

Na kilometr wali komentarzem "dobrej koleżanki" z pracy . Wredna [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]

jeżyk 12
@klient 04.11.2015 10:40

Tą opinię to napisał chyba klient który wystaje godzinami przy kasie u p.Asi ,jeszcze się dziwię że nie ma z tego tytułu żadnych nieprzyjemności od kierownictwa(WIDOCZNIE MA CHODY u p.kierownik).A tak wgl to jak wszędzie raz lepiej,raz gorzej wszędzie znajdzie się czarna owca która rzutuje na opinię ogółu.Lubię ten sklep,duży asortyment,niskie ceny i spokojnie można zrobić w nim zakupy.

ty wiesz kto?!!
@jeżyk 12 05.11.2015 08:23

Na szczęście internet nie do końca zapewnia anonimowość.Chwila trudu,dwa wykonane telefony i IP wraz z adresem komputera jak na tacy.Jak dobrze mieć "koleżanki w pracy" co to zawsze z zazdrosci obgadają.Zły to ptak co.... we własne gniazdo.Zamiast komentować urode jednych,dbac o chody innych może lepiej pomyslec o sobie?!Na tym,zeby koleżanki z pracy nie napluły kiedyś w twarz,zadbac o swoja prywatną sytuację lub zwyczajnie....skupic się na chigienie osobistej!!Tyle ode mnie.Pozdrawiam.

100 % poparcia !
@ty wiesz kto?!! 05.11.2015 14:56

Łatwo oczerniać przez internet ! Teraz wypadałoby wyjaśnić sprawę do końca czyli dojść do tego , które to ścierwo pisało , wywlec na środek przed resztą załogi i przede wszystkim zwolnić dyscyplinarnie !!! Trzeba mie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] charakter , żeby robić takie rzeczy .

100 % poparcia !
@ty wiesz kto?!! 05.11.2015 14:56

Jeszcze jedno . Dla osoby lub osób , które przyczynią się do zdemaskowania szmaty ode mnie osobiście dobry szampan !

klient
@ty wiesz kto?!! 05.11.2015 14:56

Tę opinie napisałem ja,choc nie przypominam sobie, zebym wystawał godzinami przy kasie a tym bardziej miał jakies nieprzyjemności bądź scysje z kierownictwem.Niby o co?O to ze chwale ich pracownicę i lubie zamienic kilka słow?.Pani o wdzięcznym nicku jeżyk 12 próbowała chyba być złosliwa a może zadrosna,niestety nie wyszło!

LO
@ty wiesz kto?!! 05.11.2015 14:56

dziadostwo i smród czasy PRL NIE POLECAM

obiektywny

Opinie o Alti Plus-tak sie nazywa to forum, więc opinie na temat wyglądu bądz zachowania personelu, są jak najbardziej na miejscu,wpływają bowiem na ogólna ocene placówki handlowej.Poza tym Edwardzie zwróć może uwage jak panie obsługujące w sklepach, komentują między sobą np wygląd klientów.Nie zawsze robią to dyskretnie,co własnie świadczy o braku kultury i wychowania.Są fora o lekarzach,prawnikach,salonach,instytucjach itp na których to forach można wyrazic swoja opinie na temat ich funkcjonowania.Dlaczego nie mozna tak o sklepie?Poza tym,jestem przekonany ze te opinie o wynoszeniu towaru,awansach przez łóżko itd to komentarze samych pracowników,ktorzy robia to z czystej zawisci .Kliencie tego nie wiedzą ani nie widza,widza za to dokładnie kto jak wyglada i jak pracuje a na ten temat moga a nawet powinni miec możliwosc swobodnej wypowiedzi.

Edward

@przyszłasklepowa, @fanfan, wygląd osób, które pracują w Alti Plus, w ogóle nie powinien być poruszany, może to obrażać i stawiać w złym świetle osoby zatrudnione. Lepiej dla innych, którzy poszukują tutaj pracy, skupić się na warunkach, takich jak premia czy możliwość awansu.

Trochę przyzwoitości

Ciekawa jestem ile by było chamskich komentarzy gdyby trzeba było podpisać się imieniem i nazwiskiem .

Klient
@Trochę przyzwoitości 04.11.2015 19:27

Na powstncow kasjerki wzielyby sie za robote a nie obgadywaly kazdego pracownika i klientow a szczegolnie paniusia z tombakami na sobiei wlosami z lat 70 tych ubieglego wieku

Rocefeler
@Klient 14.03.2017 20:14

A ja lubie ta paniusie posluchac jak z byle czego histerycznie smieje sie na caly glos a pozatym przypomina mi miniona epoke wiec dajcie jej spokoj

anick
@Klient 14.03.2017 20:14

ja (usunięte przez administratora) takich klientów to się powinno na kopach (usunięte przez administratora) ze sklepu

@ Klient
@Klient 14.03.2017 20:14

O co to to nie!paniusia z tombakiem jest ok,robi tam za lokalna gwiazde,smieje sie glosno do klientow a fryzury a,la Viola Villas to wszystkie inne jej zazdroszcza.

Baska
@@ Klient 04.01.2018 14:51

Nie do konca zgodzilabym sie z pewnymi teoriami.Sklep ma handlowac a kasjerki maja pracowac i obslugiwac klientow a nie gwiazdorzyc.Z reszta jakie to gwiazdorstwo?Dekolt do pasa,tona sztucznych lancuszkow i styl jak z wiejskiej dyskoteki?Do tego jedna siedzi w pracy jak w wiezieniu,druga obsluguje jak by jej sie nie chcialo a trzecia histerycznie piszczy ze smiechu na caly sklep.Godziny pracy ok,towaru duzo,ceny obleca ale personel to dramat.Nie wiem czy chcialabym pracowac w takim towarzystwie?

zdzich-realista
@Baska 01.02.2018 09:06

Tak po prawdzie to moze kreci niektorych 20 kilo nadwagi zadek jak u słonia,tłuste włosy,brudne paznokcie lu ręce,imitacja złota zawieszona na szyi lub widoczne braki w uzębieniu.tak wyglada wiekszosc załogi alti i innych sklepów spozywczych w stylu biedronka,lidl czy lewiatan.jak sie nie ma szkoły,perspektyw,horyzontow czy wogole checi rozwoju to sie pracuje w takich sklepach az do emerytury a kierownictwo czy menedzerowie wycieraja toba kazdy kąt sklepu.Masz co chcesz.ja tam robie w tych sklepach zakupy i spadam a nie patrze czy laska ma włosy z tej czy innej epoki bo zwyczajnie mam to w nosie.ma mi podac towar,grzecznie obsluzyc,dobrze i kasowac i pa,zegnamy sie.

Arch
@zdzich-realista 04.02.2018 01:40

Może co do nadwagi to byś się zamkną człowieku nie wszyscy muszą być wieszakami!!!!!!A co do wykształcenia to co tak dużo wiesz o personelu?!!!Jakie kto ma wykształcenie!!!!!Jest dużo personelu po szkole średniej!!! A tam trzymają tylko zarobki

przyszła sklepowa
@Arch 13.03.2018 09:18

Co ty bredisz i co chcesz innym wmówic?Krytykujesz zdzicha bo mowi jak jest?Czy chcesz udowodnic ze w takich sklepach, dla zabicia czasu pracuja profesorki,lekarze i naukowcy, zamiast ludzi bez wykształcenia i ambicji?No i oczywiscie te tłuste tyłki i włosy to luz i ekstrawagancja a nie niedbałosc i brak estetyki?O te kolosalne zarobki,ktore ponoc trzymaja ludzi w takich molochach,to az boje sie ciebie zapytac,bo pewnie rzuciłabym swoją pracę i poszła nosic worki lub układac towar?A potem awans na stoisko lub kasę,pasemka na wlosach,różowy ciuch,tombak na palcach i ciele i rządzi się i króluje.A coooo??

fanfan
@@ Klient 04.01.2018 14:51

O tak masz racje "tombakowa" to prawdziwa miss a ta zgrabna pupunia.......Mmmmm,cudo.

mieszkaniec
@przyszła sklepowa 21.03.2018 15:16

Jesli ktoś szuka niezłego asortymentu w dość przyzwoitej cenie to raczej w Alti go znajdzie,jeśli szuka mocno widocznych oznak inteligencji wsród personelu lub kanonów piękna to srodze się zawiedzie.To nie uniwersytet lub wybieg dla modelek.Umówmy się,wszyscy wiedzą kto zajmuje etaty w takim lub pokrewnym mu sklepie.Szanowny kliencie-rob zakupy i uciekaj a elokwencji i wyżyn intelektu szukaj w innych miejscach.taka moja rada.

Pani podwładna

Pani "Prezes zostastawiam wiele życzenia. Ludzi się szanuje a nie wywyższa się nad nimi. Ambicje rosną jak osoba która jako pracownik sklepu przez łóżko zostaje "prezesem" firmy trudno jest szanować zwykłych ludzi jak ma się brak szacunku dla siebie

Administrator

Wiesz jak wygląda wynagrodzenie w Alti Plus S.A? Podziel się swoją opinią. Może okazać się bardzo cenna!

Qku
@Administrator 06.03.2018 08:09

Najniższa krajowa i jeszcze łaskę robią że pozwalają ci pracowac

Klara

Słyszałam o firmie, że to dobry pracodawca. Podpowiedzcie czy potrzebujecie pracowników?

Jas
@Klara 21.01.2018 19:31

Pracodawca podobny jak wiele innych w handlu nie liczac tego ze zapierdzielasz bez wolnego ale kokezanki i kierownictwo to porazka!!!

COP

AntyPolska Firma z klapkami na oczach.

Titik

Firma która została na rynku 10 lat za konkurencją jeśli chodzi o hurtownie; pisanie zamowień na kartkach po przyjezdzie na hurtownię okazuje się że 80 % towaru brak bo pani Barbara obrażona na dostawców. Zamówienie czegoś z poza listy graniczy z cudem poprzedzone pytaniami po co to klientowi? masakra

Lajkonik

Owszem, atmosfera napięta... prezes zarządu spółki Leszek G. przebywa na turnusie we Wrocławskim areszcie śledczym. Pewne " tradycje " wyniósł z SSP. Żaczek, później kultywował tutaj....

Lajkonik

Owszem, atmosfera napięta... prezes zarządu spółki Leszek G. przebywa na turnusie we Wrocławskim areszcie śledczym. Pewne " tradycje " wyniósł z SSP. Żaczek, później kultywował tutaj....

nak

miki,słyszałem, że atmosfera potrafi być napięta ze względu na ciągłe ciśnienie i pompowanie balonika sukcesu. Niestesty firma i pracwnicy pewnego poziomu nie przeskoczą, ale może warto dla samego zdobycia doświadczenia do nich się załapać. Dajcei znać

ja

Przeczucia mnie nie myliły.Jest tak jak myślałam.Tajemnicza osoba obrabiająca nas na forum i podszywajaca się pod klientów namierzona.Teraz poczekamy co zrobi dalej.

Ja
@ja 09.11.2015 20:30

Haha

klijent

NA.Powstanców.w.Alti.Pani.kierownik.kradnie.wraz.z.męzem.ładują.towar.do.auta

Administrator ostrzega

Zasady korzystania z serwisu ! Pkt 3 .Niedopuszczalne jest umieszczanie w Serwisie, przekazywanie za jego pośrednictwem w tym także w ramach Forum oraz Bloga, treści i materiałów tekstowych, graficznych, dźwiękowych sprzecznych z obowiązującym prawem i zasadami współżycia społecznego, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej czy też propagujących przemoc, nakłaniających do popełnienia przestępstwa, jak również treści wulgarnych, ordynarnych, uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe, naruszających dobra osobiste, a także nieuprawnione korzystanie z cudzego wizerunku, naruszające dobre obyczaje i zasady netykiety oraz wszelkich działań, które narażałby na odpowiedzialność prawną Serwis lub mogłyby wyrządzić mu szkodę.

Jan Himmilsbach

"Ja chętnie napiłbym się kawy , ale wszyscy myślą , że ja tylko tą wódę , no i stawiają , a ja nie mam śmiałości , żeby im odmówić..."

Dobra rada .

Mów prawdę w oczy ! Nie za plecami !

Mały mejerek

A są przyjencia ? Hetnie bym popracował z tyloma starszymi paniami . Czułbym się troche jak w Ciechocinku . Hahahahahaaaaaaaa

Gienek

Szpszedam sokowiruwke . Mało używano . Wiadomość w sklepie .

Fan

Nie ma to jak bierdonka !

Okoliczny mieszkaniec

Najlepsze laski pracują na Szczelców . Mówię wam . Wiem , bo tam codziennie chodzę po kilka razy .

Stefan

Czy ja u państwa dostanę alkohol ?

Ruda tańczy jak szalona

Kompleksy , kompleksy , kompleksy .....

Klijent

Myjcie się dziewczyny , bo nie znacie dnia ani godziny ...

Jahoo

O co wam chodzi buraki ? Jak dla mnie personel jest ok . Bardzo miłe kasjerki . Moja ulubiona to Aneta . Kierownictwa nie znam ale widzę , że daje radę . Sklep trochę jak z PRL-u , ale załoga spoko .

klient
@Jahoo 03.11.2015 21:19

Ja z kolei lubie sklep na Powstancow.Duzo towaru,godziny pracy przyzwoite a i personel całkiem miły.Oczywiscie,widac różnice pod względem mentalnym,merytorycznym i estetycznym.Moja faworytką jest p.Asia.Zawsze wesoła,usmiechnieta i sympatyczna.Pozniej,długo długo nic....i kolejne panie.Generalnie jest jednak ok.

johnatan
@klient 04.11.2015 10:34

rzecz gustu haha nie gustuje w takich kobitach a to co forum biura matrymonialnego?

anonim

(usunięte przez administratora)

ja

nie sugeruj sie tym ze nie ma ogloszen, niektore firmy szukaja pracownikow ale nie umieszczaja ogloszen w internecie

JAN

Co to prawie wszyscy Panią kierownik tak negatywnie opisujecie, gdyby tak było to już by nie pracowała, pewnie trzyma dyscyplinę, a to się wielu może nie podobać.Nie mam nic wspólnego z firmą ALTI, ale nie ładnie tak pisać o swoich przełożonych.

życzliwy

W hurtowni alkoholi na ul Lea pracuje nijaki Bronek ciekawe indywiduum,mruk,ignorant nie sympatyczny bubek.Żle odnosi się do współpracowników jak i do klientów.Persona wyjątkowa,prawdopodobnie z koneksjami gdyż jest bardzo pewny siebie a jego zachowanie potwierdza to. Ciekawe,że taki niesympatyczny bubek pracuje tak długo a pracodawca toleruje bo zachowaniem psuje opinie firmy!!!

macho
@życzliwy 21.06.2015 19:01

wymaga? on moze poprosic a jak nie ma innego to co maja mu stworzyc? jakie ty glupoty piszesz w sklepie pracuja ludzie a nie wrozki

Zostaw opinię o Alti Plus S.A - Kraków

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Alti Plus S.A