Opinie o LIDL Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. Sp. komandytowa w Gdańsk Zawodników 1

Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie LIDL Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. Sp. komandytowa, a także Klientów firmy. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie LIDL Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. Sp. komandytowa o rozmowie kwalifikacyjnej.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o LIDL Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. Sp. komandytowa w Gdańsk Zawodników 1

Ewa Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 26 dni.
Klient
 Pytanie

Dziś po godzinie 6 rano robiłam zakupy w Lidlu przy ul. Platynowej 3 w Gdańsku. Pracownica przy kości z długim końskim ogonem w wieku średnim do kasjerki odezwała się: GDZIE ŁAZISZ (usunięte przez administratora) MAĆ Czy takie standardy obowiązują w Waszej sieci? Słyszały to dwie osoby. Ewa

KasiaK Nowy wpis
Klient

Dzień dobry, moja opinia dotyczy sklepu w Gdańsku Brzeźnie na ul. Gdańskiej. Kiedyś lubiłam chodzić do Lidla; zawsze porządek, szybka obsługa; no właśnie kiedyś... Od jakiegoś dłuższego czasu omijam Lidl; jak tylko zobaczę, że na parkingu jest trochę więcej samochodów to rezygnuję z zakupów, bo wiem, że "utknę" w kolejce do kasy; dotyczy zakupów w godz 17.30-18. W 28 tygodniu byłam w Lidlu po godz. 20 i też utknęłam przy kasie, ponieważ tylko jedna kasa była czynna. Mój mąż był wczoraj, 19.07 w lidlu około godz. 19 i jak opowiadał, że były czynne dwie kasy i kolejki były prawie na połowę sklepu. Poprosił kierowniczkę, którą zapytał czy nie może być czynna jeszcze jedna kasa. Niestety nie było to możliwe, ponieważ Pani powiedziała, że nie ma pracowników. Szkoda, że takie sytuacje mają miejsce. Może skorzysta na tym Biedronka, do której rozczarowani klienci mają blisko. Pozdrawiam Zespół Lidla

Andrew
Klient

25.05.21 kupiłem w sklepie róże. Po rozpakowaniu w domu okazało się, że 2 łodygi są bez pąków, łodygi kwiatów były bez liści (liście zostały wciśnięte pomiędzy łodygami aby wyglądało, że są) torebka z preparatem aby kwiaty dłużej stały była dziurawa i namoknięta wodą. Poza tym w sklepie, niestety nie było za czysto, na mleku zalegał biały proszek a obsługa nie reagowała. Zmorą jest towar na paletach zalegający na ścieżkach między regałami, nie można swobodnie przejechać wózkiem. Kiedyś kupiłem rybę (przeceniona ze względu na trzy dni do końca daty do spożycia) ale po otwarciu opakowania, zapach był nie do zniesienia, ryba poszła do śmieci. Wypełniłem ankietę dotyczącą sklepu (oczywiście opinia negatywna) i na końcu ankiety było pytanie czy chcę się skontaktować z pracownikiem. Wyraziłem taką chęć ale niestety 3 dni minęły i brak jakiejkolwiek reakcji ze strony sklepu. Żenada, taka wielka sieć sklepów a klientów mają w głębokim poważaniu, wystarczy, że interes się kręci. Jak nie ten klient to będzie następny, he, he, niestety nie tędy droga. Uważajcie proszę, co kupujecie. Data ważności, jakość produktu.

Wisienka Nowy wpis
Pracownik
@Andrew

Zamiast wyrzucać rybe trzeba bylo pezyjść z paragonem i został by zrobiony zwrot pieniążków.Pozdrawiam

BEATA
Klient

Bardzo negatywnie oceniam personel i kierownictwo sklepu Lidl na ulicy Gdańskiej w Gd-Brzeźno. W sobotę 31.01.2021 ok. godz. 13 byłam świadkiem bulwersującej sytuacji . Starsze małżeństwo (pani poruszająca się o kulach) poprosiło o skorzystanie z przywileju pierwszeństwa do kasy w tym celu wyznaczonej. Podczas gdy wykładali towar na taśmę podeszła młoda kobieta w ciąży i chciała wejść przed nich. Pan zaprotestował , lecz pani kasjerka zawołała panią w ciąży i jej partnera i skasowała ich zakupy bez kolejki ( m.in. kilka piw). Ponieważ starszy Pan poprosił o rozmowę z kierownictwem podeszła młoda dziewczyna i wykrzyczała, że Pan jest w jej sklepie i ma siedzieć cicho. Kilku klientów się odezwało w obronie starszego małżeństwa ale nie było dyskusji. Szok!

Eeee Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@BEATA

No proszę cię jak babcie tak noga bolała to po co na zakupy przyszła? Mąż mógł zakupy zrobić a nie cyrki przy kasie bo biedna starsza pani sobie wycieczki po lidlu robi.

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Dariusz

Macie skrócone godziny pracy przez covid ?

1
Były pracownik
Były pracownik

Omijajcie sklepy w Gdańsku szerokim łukiem! Regionalna to porażka, zadufana, arogancka. Nie polecam!

Franek

A ja myślę, że jeśli ktoś solidnie wykonuje swoją pracę to nie ma powodu do narzekania i nikt nikogo nie nadzoruje.

Mmm
Były pracownik

Pracujesz na czas, potrafią stać nad toba i denerwowac sie ze za wolno pracujesz. Sam musisz rozlozyc od 8 do 11palet w ciągu 4godzin. Nadzwigasz sie, wszystko cię boli, a oni zero szacunku do pracownika. Potrzebujesz pomocy to maja to gdzies. Kierownictwo jest tak wredne, ze szkoda pisać nawet. Pieniądze śmieszne!!! A traktowanie jeszcze gorsze! Nikomu nie polecam pracy tam, na koniec przy zwolnieniu dodatkowe problemy. We wszystkim jest problem. Pokazesz ze umiesz szybko wykładać, to beda chcieli jeszcze szybciej i czas Ci zmierza :)

Filomena

Podpowiedzcie jak teraz firma zabezpiecza pracowników i sam sklep?

Małgorzata

Chciałabym aplikować do Lidl, ale nigdy nie pracowałam w sklepie. Czy przyjmują osoby bez doświadczenia? Ile trwa okres wdrożeniowy?

xxx.

Bez przesady, wszystko zależy jakiego menadżera albo krs'a traficie, sklep sklepowi nie równy. To nie jest praca dla leniwych i jest presja czasu fakt ale to nie jest (usunięte przez administratora). Radze szukać opinii o konkretnym sklepie.

Daria

Oto taka sytuacja mnie dziś spotkała: Pani w kasie strasznie się śpieszyła i tak przerzucała szybko produkty, że nie byłam w stanie tego zapakować. Grzecznie pakowałam jak najszybciej mogłam, niestety wszystko się już nie mieściło i śmietana poleciała na podłogę. Wtedy nie wytrzymałam i zapytałam czy dałoby się wolniej i powiedziałam, że warto byłoby być dla siebie milszym. Na to Pani odpowiedziała, że rozliczają ją na czas. Podobnie potraktowała starszą Panią za mną, wtedy kolejny raz ją upomniałam. W tej historii smutne jest to, że Lidl po protu wyzyskuje tych ludzi prowadząc do flustracji. Myślę, że to praca dla ludzi o stalowych nerwach.

Krzysiek
@Daria

Zupełnie się z tym zgadzam. Dla LIDL liczy się tylko zarobek. Ale mam radę na szybkie kasowanie. Proszę spokojnie i bez stresowo pakować swoje zakupy ( Klient nie musi pakować na akord, my nie dostajemy zniżki za szybsze zapakowanie towaru). A jak już wszystko będzie zapakowane do siateczek i do wózka to wtedy płacimy. W ten sposób LIDL zrozumie, że nie może kasjerów rozliczać, bo i tak więcej nie zarobi. A cóż Pani/Pan na kasie jest w pracy i takie ma wytyczne od kierownictwa. Ale My Klientki/Klienci możemy to zmienić przez wolne i spokojne pakowanie swoich zakupów. Mam nadzieje, że następnym razem jak Państwo odwiedzicie sklep LIDL to będziecie spokojnie pakować swoje zakupy. A macie do tego prawo bo za wszystko płacicie, własnymi, ciężko zarobionymi pieniędzmi. Pozdrawiam i zachęcam do spokojnego i bez stresowego pakowania zakupów.

anonim

MACIE RACJE CO DO TEGO ZE LIDL NIE SZANUJE KOMPLETNIE SWOICH PRACOWNIKOW,ZOSTAŁAM ZWOLNIONA BEZ POWODU,TAK NAPRAWDE NIE LUBIL MNIE KRS,TAK MI PODZIEKOWALI ZA TYLE GODZIN PRACY I ZA TO ZE POSWIECALAM CZAS PRACY I NIE WIDZIAŁAM PRAWIE DZIECKA,BYLAM ZASTEPCA KIEROWNIKA,NIEOPLACALNY INTERES,ZASTANOWCIE SIE CZY WARTO PRACOWAC W TAKIEJ FIRMIE,GDZIE ROBISZ ZA TRZECH A NASTĘPNEGO DNIA MOGĄ CIĘ ZWOLNIĆ,ŻYCZE IM TAKIEGO SAMEGO LOSU,KRS-OWI I KIEROWNICZCE,ŻEBY ICH RÓWNIEŻ ZWOLNILI ZA NIC,LOS SIE ZAWSZE ODWRACA.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dotis
@anonim

Święta prawda

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Henryk

Podczas promocji artykułów niema ograniczeń, jeden wykupuje wszystko /handlarz/ drugi nic. Proszę zastanowić się nad tym czy takie PROMOCJE mają sens? Pozdrowienia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Administrator

Atmosfera w miejscu zatrudnienia odgrywa bardzo ważną rolę. Czy tak samo jest w LIDL Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. Sp. komandytowa? Podzielcie się informacjami, wyrażając swoją opinię na ten temat!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tpaoao

no ja jestem zachwycony lidlem, ich tygodnie tematyczne w ogóle są super i wydaje mi się, ze to przyciąga ludzi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja

Cześć czy może mi ktoś powiedzieć jak wygląda praca w lidlu ? Jak wygląda system zmianowy ? I czy faktycznie sa ciągle nadgodziny?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
niunia

zgadzam sie praca okey,ale powod do zwolnienia w moim przypadku to zawolne przelogowanie sie z kasy na kase, bo Krs (usunięte przez moderatora) poprosilam o pomoc, a caly czas slyszalam-'pytajcie o wszystko'.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zawiedziona

praca sama w sobie dobra ale niestety nikt tego nie docenia pracujesz kupe czasu a potem cię zwolnią bez powodu nie polecam zero szacunku dla pracownika

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o LIDL Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. Sp. komandytowa - Gdańsk

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
LIDL Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. Sp. komandytowa
1.1/5 Na podstawie 10 ocen.
LIDL Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. Sp. komandytowa