Opinie o LIDL Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. Sp. komandytowa w Gdańsk Zawodników 1

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy LIDL Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. Sp. komandytowa. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie LIDL Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. Sp. komandytowa o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o LIDL Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. Sp. komandytowa w Gdańsk Zawodników 1

BEATA
Inne

Bardzo negatywnie oceniam personel i kierownictwo sklepu Lidl na ulicy Gdańskiej w Gd-Brzeźno. W sobotę 31.01.2021 ok. godz. 13 byłam świadkiem bulwersującej sytuacji . Starsze małżeństwo (pani poruszająca się o kulach) poprosiło o skorzystanie z przywileju pierwszeństwa do kasy w tym celu wyznaczonej. Podczas gdy wykładali towar na taśmę podeszła młoda kobieta w ciąży i chciała wejść przed nich. Pan zaprotestował , lecz pani kasjerka zawołała panią w ciąży i jej partnera i skasowała ich zakupy bez kolejki ( m.in. kilka piw). Ponieważ starszy Pan poprosił o rozmowę z kierownictwem podeszła młoda dziewczyna i wykrzyczała, że Pan jest w jej sklepie i ma siedzieć cicho. Kilku klientów się odezwało w obronie starszego małżeństwa ale nie było dyskusji. Szok!

Eeee
Pracownik
 Pytanie
@BEATA

No proszę cię jak babcie tak noga bolała to po co na zakupy przyszła? Mąż mógł zakupy zrobić a nie cyrki przy kasie bo biedna starsza pani sobie wycieczki po lidlu robi.

BEATA
Inne

Bardzo negatywnie oceniam personel i kierownictwo sklepu Lidl na ulicy Gdańskiej w Gd-Brzeźno. W sobotę 31.01.2021 ok. godz. 13 byłam świadkiem bulwersującej sytuacji . Starsze małżeństwo (pani poruszająca się o kulach) poprosiło o skorzystanie z przywileju pierwszeństwa do kasy w tym celu wyznaczonej. Podczas gdy wykładali towar na taśmę podeszła młoda kobieta w ciąży i chciała wejść przed nich. Pan zaprotestował , lecz pani kasjerka zawołała panią w ciąży i jej partnera i skasowała ich zakupy bez kolejki ( m.in. kilka piw). Ponieważ starszy Pan poprosił o rozmowę z kierownictwem podeszła młoda dziewczyna i wykrzyczała, że Pan jest w jej sklepie i ma siedzieć cicho. Kilku klientów się odezwało w obronie starszego małżeństwa ale nie było dyskusji. Szok!

Eeee
Pracownik
 Pytanie
@BEATA

No proszę cię jak babcie tak noga bolała to po co na zakupy przyszła? Mąż mógł zakupy zrobić a nie cyrki przy kasie bo biedna starsza pani sobie wycieczki po lidlu robi.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jakie są mocne strony pracodawcy LIDL Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. Sp. komandytowa?

Gniewosz Nowy wpis
Pracownik

Dlaczego Lidl zrywa współpracę z ochroną, czy ma jakiś interes w tym.

m Nowy wpis
Pracownik
@Gniewosz

wiadomo ze idzie o pieniadze

Zofia
Inne

Jak zwykle przy marketach więcej klientów się udziela i to niestety mają same złe rzeczy do powiedzenia... A pracownicy co w tej kwestii? Mieliście ostatnio jakąś spinę z klientem? Jak wtedy reagujecie? Myślicie, że kierownik by was skarcił za złą reakcję czy raczej machnąłby ręką na to, bo zastanawiam się czy macie luz?

Zebo
Pracownik
@Zofia

Klient to najwyższy standard chamstwa roszczeń I awanturnictwa. Klientów który rano robił zakupki I był miły kiedyś przyszedł podpity z żoną i zmyślił historyjkę ze mną w roli głównej I na skargę do managera. Zastępca i manager przybili z nim piątkę ale trzymali moją stronę. Dystans i i nie wchodzenie w żadne relacje z klientami to podstawa.

Zofia Nowy wpis
Inne
@Zebo

Co Ty serio? :/ No ja właśnie coś tak się zastanawiałam jak to konkretnie wygląda właśnie z tej perspektywy. Przykra sprawa, pewnie codziennie przez zęby musicie tak wytrzymywać? Ale kierownictwo chyba spoko tu jest, skoro Twoją stronę wzięli? A z innymi ludźmi jak idzie się tu dogadać?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy rekrutacyjnej w firmie LIDL Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. Sp. komandytowa? Jakich rad mógłbyś udzielić osobie, która rozważa skorzystanie z zaproszenia na spotkanie w tym miejscu? Czy poleciłbyś jej, a może odradził wykorzystanie szansy?
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz maszyn (wtryskarek)
Gdańsk
IPK Sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Regionalnej Sprzedaży
Gdańsk
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Maria
Inne
 Pytanie

Dlaczego klient jest traktowany jak przeszkoda ? Obsługi albo nie ma albo jest negatywnie nastawiona do klienta ! Jedna kasa otwarta i 6 osób w kolejce ! A pan za kasa burczy na nas bo ma za dużo pracy !! Wstyd!

Zofia
Inne
@Maria

Tak jednorazowo się stało czy częściej to widzisz? Może to zgłosisz do kierownika po prostu? Dziwne, że nie tracą na tym klientów, ale może z czasem zaczną? Ktoś już przestał robić tam zakupy?

Maria
Inne
@Zofia

Niestety jest tak bardzo często, najwyżej jedna kasa jest otwarta ,nie ma się kogo o cokolwiek zapytać …może jak przestane chodzić do waszego sklepu będziecie mieli więcej czasu .. myślałam ze chodzi o klienta i o to żeby były obrót ale wam na tym nie zależy . SZkoda

lol
Były pracownik
@Maria

Klient sam się przyczynia do takich sytuacji jak i firma. Pracownik też człowiek i też ma gorsze dni, a na pewno sfochowany klient w tym nie pomaga. Bo ma gorszy dzień i po wyżywa się na pracowniku, bo wie, że dużo nie odpowie. :) Klient nasz pan już dawno się skończyło więc jeśli pani jest oburzona sytuacją, to jest wolny rynek i zapraszamy do innych sklepów. Miłego dnia :)))

El klientos
Inne
 Pytanie
@Maria

To może sama Pani się zatrudni i usiądzie za kasą? Łatwo jest zrzędzić ale gdyby popracować przyszło to by kopara opadła. Wstyd to przychodzić do sklepu SAMOOBSŁUGOWEGO i wymagać od pracowników rozwijania czerwonego dywanu bo się jaśnie Pani zmęczy jak postoi w kolejce 5 minut. A tak w ogóle to od tego są kasy SAMOOBSŁUGOWE w SAMOOBSŁUGOWYM sklepie. Ja się wcale pracownikom nie dziwię bo jak po kilka razy dziennie musiałabym słuchać zrzędzenia takich starych kwok to takiej delikwentce naplułabym do zakupów.

Małgorzata
Inne
@lol

Pytanie czy ma gorsze dni z powodu spraw prywatnych czy praca tak nie nastraja, jak tam ogólnie dla nich wygląda ta robota? Atmosfera w porządku?

Klient
Inne

W sklepie kolejka po półki, prosiłem kasjerkę o kolejną kasę, to mi wypluła że jeszcze nie jest źle, po nastu minutach ludzi z pełnymi wózkami wymyśliła jednak że kasę nr 2 zawoła. Przylazł jakiś cieć w brudnej bluzie po bardzo długim czasie, i miał nabitę z klientów, nie znał kodu dostępu do kasy. SKANDAL łazili inni pracownicy nic nie robiąc.

lol
Były pracownik
@Klient

Pracownicy mają co robić, je sli panu przeszkadzały kolejki to są samoobsługowe. :) A jak się jest debilem i nie potarfi kasować produktów których sam nabrał to inna sprawa :) Nie pozdrawiam.

Ewa
Inne
 Pytanie

Dziś po godzinie 6 rano robiłam zakupy w Lidlu przy ul. Platynowej 3 w Gdańsku. Pracownica przy kości z długim końskim ogonem w wieku średnim do kasjerki odezwała się: GDZIE ŁAZISZ (usunięte przez administratora) MAĆ Czy takie standardy obowiązują w Waszej sieci? Słyszały to dwie osoby. Ewa

Maja
Inne
@Ewa

Ciekawa dyskusja. Nie ma tam kamer? Chyba są. Ciekawe czy mają funkcję nagrywania głosu, bo jeśli tak to chyba wiadomo co należy zrobić. Złożyć skargę.

KasiaK
Inne

Dzień dobry, moja opinia dotyczy sklepu w Gdańsku Brzeźnie na ul. Gdańskiej. Kiedyś lubiłam chodzić do Lidla; zawsze porządek, szybka obsługa; no właśnie kiedyś... Od jakiegoś dłuższego czasu omijam Lidl; jak tylko zobaczę, że na parkingu jest trochę więcej samochodów to rezygnuję z zakupów, bo wiem, że "utknę" w kolejce do kasy; dotyczy zakupów w godz 17.30-18. W 28 tygodniu byłam w Lidlu po godz. 20 i też utknęłam przy kasie, ponieważ tylko jedna kasa była czynna. Mój mąż był wczoraj, 19.07 w lidlu około godz. 19 i jak opowiadał, że były czynne dwie kasy i kolejki były prawie na połowę sklepu. Poprosił kierowniczkę, którą zapytał czy nie może być czynna jeszcze jedna kasa. Niestety nie było to możliwe, ponieważ Pani powiedziała, że nie ma pracowników. Szkoda, że takie sytuacje mają miejsce. Może skorzysta na tym Biedronka, do której rozczarowani klienci mają blisko. Pozdrawiam Zespół Lidla

Andrew
Inne

25.05.21 kupiłem w sklepie róże. Po rozpakowaniu w domu okazało się, że 2 łodygi są bez pąków, łodygi kwiatów były bez liści (liście zostały wciśnięte pomiędzy łodygami aby wyglądało, że są) torebka z preparatem aby kwiaty dłużej stały była dziurawa i namoknięta wodą. Poza tym w sklepie, niestety nie było za czysto, na mleku zalegał biały proszek a obsługa nie reagowała. Zmorą jest towar na paletach zalegający na ścieżkach między regałami, nie można swobodnie przejechać wózkiem. Kiedyś kupiłem rybę (przeceniona ze względu na trzy dni do końca daty do spożycia) ale po otwarciu opakowania, zapach był nie do zniesienia, ryba poszła do śmieci. Wypełniłem ankietę dotyczącą sklepu (oczywiście opinia negatywna) i na końcu ankiety było pytanie czy chcę się skontaktować z pracownikiem. Wyraziłem taką chęć ale niestety 3 dni minęły i brak jakiejkolwiek reakcji ze strony sklepu. Żenada, taka wielka sieć sklepów a klientów mają w głębokim poważaniu, wystarczy, że interes się kręci. Jak nie ten klient to będzie następny, he, he, niestety nie tędy droga. Uważajcie proszę, co kupujecie. Data ważności, jakość produktu.

Wisienka
Pracownik
@Andrew

Zamiast wyrzucać rybe trzeba bylo pezyjść z paragonem i został by zrobiony zwrot pieniążków.Pozdrawiam

Dariusz
Inne

Macie skrócone godziny pracy przez covid ?

1
Były pracownik
Były pracownik

Omijajcie sklepy w Gdańsku szerokim łukiem! Regionalna to porażka, zadufana, arogancka. Nie polecam!

Franek
Inne

A ja myślę, że jeśli ktoś solidnie wykonuje swoją pracę to nie ma powodu do narzekania i nikt nikogo nie nadzoruje.

Mmm
Były pracownik

Pracujesz na czas, potrafią stać nad toba i denerwowac sie ze za wolno pracujesz. Sam musisz rozlozyc od 8 do 11palet w ciągu 4godzin. Nadzwigasz sie, wszystko cię boli, a oni zero szacunku do pracownika. Potrzebujesz pomocy to maja to gdzies. Kierownictwo jest tak wredne, ze szkoda pisać nawet. Pieniądze śmieszne!!! A traktowanie jeszcze gorsze! Nikomu nie polecam pracy tam, na koniec przy zwolnieniu dodatkowe problemy. We wszystkim jest problem. Pokazesz ze umiesz szybko wykładać, to beda chcieli jeszcze szybciej i czas Ci zmierza :)

Filomena
Inne

Podpowiedzcie jak teraz firma zabezpiecza pracowników i sam sklep?

Małgorzata
Inne

Chciałabym aplikować do Lidl, ale nigdy nie pracowałam w sklepie. Czy przyjmują osoby bez doświadczenia? Ile trwa okres wdrożeniowy?

xxx.

Bez przesady, wszystko zależy jakiego menadżera albo krs'a traficie, sklep sklepowi nie równy. To nie jest praca dla leniwych i jest presja czasu fakt ale to nie jest (usunięte przez administratora). Radze szukać opinii o konkretnym sklepie.

Daria

Oto taka sytuacja mnie dziś spotkała: Pani w kasie strasznie się śpieszyła i tak przerzucała szybko produkty, że nie byłam w stanie tego zapakować. Grzecznie pakowałam jak najszybciej mogłam, niestety wszystko się już nie mieściło i śmietana poleciała na podłogę. Wtedy nie wytrzymałam i zapytałam czy dałoby się wolniej i powiedziałam, że warto byłoby być dla siebie milszym. Na to Pani odpowiedziała, że rozliczają ją na czas. Podobnie potraktowała starszą Panią za mną, wtedy kolejny raz ją upomniałam. W tej historii smutne jest to, że Lidl po protu wyzyskuje tych ludzi prowadząc do flustracji. Myślę, że to praca dla ludzi o stalowych nerwach.

Krzysiek
@Daria

Zupełnie się z tym zgadzam. Dla LIDL liczy się tylko zarobek. Ale mam radę na szybkie kasowanie. Proszę spokojnie i bez stresowo pakować swoje zakupy ( Klient nie musi pakować na akord, my nie dostajemy zniżki za szybsze zapakowanie towaru). A jak już wszystko będzie zapakowane do siateczek i do wózka to wtedy płacimy. W ten sposób LIDL zrozumie, że nie może kasjerów rozliczać, bo i tak więcej nie zarobi. A cóż Pani/Pan na kasie jest w pracy i takie ma wytyczne od kierownictwa. Ale My Klientki/Klienci możemy to zmienić przez wolne i spokojne pakowanie swoich zakupów. Mam nadzieje, że następnym razem jak Państwo odwiedzicie sklep LIDL to będziecie spokojnie pakować swoje zakupy. A macie do tego prawo bo za wszystko płacicie, własnymi, ciężko zarobionymi pieniędzmi. Pozdrawiam i zachęcam do spokojnego i bez stresowego pakowania zakupów.

anonim

MACIE RACJE CO DO TEGO ZE LIDL NIE SZANUJE KOMPLETNIE SWOICH PRACOWNIKOW,ZOSTAŁAM ZWOLNIONA BEZ POWODU,TAK NAPRAWDE NIE LUBIL MNIE KRS,TAK MI PODZIEKOWALI ZA TYLE GODZIN PRACY I ZA TO ZE POSWIECALAM CZAS PRACY I NIE WIDZIAŁAM PRAWIE DZIECKA,BYLAM ZASTEPCA KIEROWNIKA,NIEOPLACALNY INTERES,ZASTANOWCIE SIE CZY WARTO PRACOWAC W TAKIEJ FIRMIE,GDZIE ROBISZ ZA TRZECH A NASTĘPNEGO DNIA MOGĄ CIĘ ZWOLNIĆ,ŻYCZE IM TAKIEGO SAMEGO LOSU,KRS-OWI I KIEROWNICZCE,ŻEBY ICH RÓWNIEŻ ZWOLNILI ZA NIC,LOS SIE ZAWSZE ODWRACA.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dotis
@anonim

Święta prawda

Henryk

Podczas promocji artykułów niema ograniczeń, jeden wykupuje wszystko /handlarz/ drugi nic. Proszę zastanowić się nad tym czy takie PROMOCJE mają sens? Pozdrowienia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tpaoao

no ja jestem zachwycony lidlem, ich tygodnie tematyczne w ogóle są super i wydaje mi się, ze to przyciąga ludzi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o LIDL Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. Sp. komandytowa - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w LIDL Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. Sp. komandytowa?

    Zobacz opinie na temat firmy LIDL Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. Sp. komandytowa tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w LIDL Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. Sp. komandytowa?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

LIDL Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. Sp. komandytowa
1.1/5 Na podstawie 11 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
LIDL Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. Sp. komandytowa
Przejdź do nowych opinii