Opinie o Outsourcing24 Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Outsourcing24 Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Outsourcing24 Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Biura rachunkowe
Biura rachunkowe Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Outsourcing24 Sp. z o.o. w Warszawa

Olcia Nowy wpis
Inne

Witam, co się dzieje do teraz z tymi całymi zusami? Było napisane kiedyś, że chyba nie są płacone i ogólnie występowały jakieś problemy z finansami. Od dwóch lat nikt ich już tu nie zaznaczał, więc zastanawiam się czy sytuacja jest już opanowana? Po prostu widziałam ofertę na recepcje na Gwiaździstą, a ze mieszkam blisko to bym może aplikowała

Gwiaździsta Nowy wpis
Były pracownik

Zacznę od minusów bo je zdecydowanie łatwiej wymienić: - oferta pracy na portalach a to co jest w rzeczywistości zdecydowanie się różni - niby firma szczyci się rodzinna atmosferą a jesteś kontrolowany na każdym kroku, nie ufają Ci i zmuszają do wypełniana sztucznego czasu pracy pod pretekstem optymalizacji firmy - brak możliwości rozwoju, obiecywane szkolenia które nigdy nie doszły do skutku - baza wiedzy która jest nieaktualna, większość rozwiązań musisz wyprosić od bardziej doświadczonych pracowników (o ile jeszcze pracują) - benefity xD albo raczej ich brak, usłyszysz, że „tak pracujemy nad tym”, tworzą co 3 miesiące nowe listy chętnych na kartę multisport bo podobno stare zniknęły… - rozmowy z zarządem który niby słucha a robi swoje i prośby pracowników ma w 4 literach - brak odpowiedniego sprzętu do pracy, dostaniesz stary komputer z odzysku chociaż po ostatnich zwolnieniach możesz mieć więcej szczęścia i trafić na nowszy sprzęt - nie pytaj o dodatkowy sprzęt do pracy bo tylko szkoda twojego czasu - nie pytaj o podwyżkę bo prędzej cię zwolnią niż ja dostaniesz - parking pod firma jest areczku dla zarządu - firma nie opłaca składek zus - wynagrodzenie podstawowe w miarę terminowo wypłacane ale o wypłacenie nadgodziny i innych rzeczy trzeba się prosić - dział handlowy IT jest chyba tylko z nazwy - stabilność zatrudnienia, albo raczej jego brak, możesz dostać wypowiedzenie mimo zapewnień ze nie będzie zwolnień plusy: - na pierwsza prace w IT bez doświadczenia jesteś w stanie wyciągnąć jakaś wiedzę o ile zostały jeszcze kompetentni kierownicy w tej firmie - praca hybrydowa Podsumowując, to typowy Januszex, gdzie tylko pracownicy tworzyli atmosferę i dzięki temu mogłeś przymknąć oko na niektóre rzeczy. Teraz tych ludzi praktycznie już nie ma wiec odpowiedz nasuwa się sama czy warto.

MBK Nowy wpis
Były pracownik

Minusy: - ograniczona możliwości rozwoju w strukturze firmy - brak onboardingu (trzeciego dnia jesteś traktowany jak normalny pracownik) - utrudniony kontakt z kadrą managerską, który gwarantuje, że zawsze ma czas, ale przy konkretach nie jest w stanie z Tobą porozmawiać - część wynagrodzenia pod┏━┓ - kadra managerska rzuca słowa na wiatr (częste puste obietnice) - brak wypłacanych wynagrodzeń w terminie (o sporą część trzeba było się prosić) - brak opłaconych bieżących i wcześniejszych składek ZUS przez pracodawcę - pieniądze za dyżur nie są adekwatne do powierzonych obowiązków (Nie polecam się na nie zgadzać. Szkoda czasu) - firma szczyci się stabilnym zatrudnieniem po czym w 2022 roku zwalniają ponad połowę kadry IT w ostatni dzień miesiąca (mimo zapewnień kadry managerskiej o „dobijających się klientach oknami i drzwiami”) - brak zaufania (śledzenie komputera pracownika) - brak jakichkolwiek benefitów - szkolenia praktycznie nie istniały (głównie z umiejętności miękkich) - często brak podstawowych narzędzi do wykonywanych prac - służbowe komputery pozostawiają wiele do życzenia - dział handlowy przypisany do IT nie ma podstaw znajomości sprzętu IT - słaba komunikacja między zespołami (liniami wsparcia) - gwarantowany parking pod nowym biurem okazał się kłamstwem (miał być miejscem dla każdego okazał się tylko dla niektórych) - elastyczny wymiar godzin pracy w ofercie na pracuj to kłamstwo - wieczne problemy sieciowe Plusy: - praca hybrydowa/zdalna - ludzie (aczkolwiek są już zwolnieni) czyli to jednak minus - dobra praca na początek IT dla kogoś z 0 doświadczeniem

Pan Kanapka
Były pracownik

Firma kusi nieformalną strukturą i rodzinną atmosferą. Faktycznie z prezesem będziesz na Ty ale niewiele to wniesie w Twoją pracę. Z początku na wszystko był czas i nie było nacisku z strony przełożonych. Wszystko zmieniło się w momencie gdy do spraw IT zaczęła wtrącać się Pani prezes odpowiedzialna za księgowość. Teraz musisz sztucznie pompować worklog aby (według zarządu) firma mogła obliczyć swoją moc przerobową konieczną do pozyskiwania nowych klientów. Niestety okazało się, że mityczna “kolejka” klientów jest wytworem wyobraźni właściciela firmy. Ta niewielka firma nie jest w stanie zaoferować Ci jakichkolwiek benefitów, mimo starań pracowników piłeczka odbijana jest od jednego członka zarządu do drugiego. Zdarzają się szkolenia lecz są to szkolenia z umiejętności miękkich a nie technicznych w trakcie pracy gdzie zmuszony jesteś do wyciszenia prowadzącego. Jeżeli chodzi o sprawy księgowe czyli drugą część spółki ciężko jest coś załatwić. Konieczne jest codzienne dopytywanie i ponaglanie. Wynagrodzenia najczęściej nie odbiegają od normy w branży lecz nie zawsze wypłacane są w oficjalny sposób. Z reguły nikt nie ma czasu aby Ci coś pokazać, przeszkolić Cię z czegoś więc zostaniesz odesłany do procedur, które często są nieaktualne lub niepełne. Podstawowe narzędzia pracy czyli w tym przypadku komputery są wątpliwej budżetowej marki, które często okazują się wadliwe. Mimo nieformalnych i pozornie ciepłych stosunków z przełożonymi twój komputer będzie kontrolowany pod kątem aktywności i nie będziesz darzony zaufaniem. Realizowane są okresowe spotkania z zarządem służące do przedstawiania swoich pomysłów i próśb lecz niemal zawsze nie dochodzi do ich realizacji. Firma nie jest w stanie zapewnić Ci stabilnego zatrudnienia i najczęściej bez wcześniejszego ostrzeżenia zwalnia pracowników na koniec miesiąca powołując się na redukcje etatów. Obecnie redukcja spowodowana jest tym, że szefostwo nie dogadało się z największym klientem i wypowiedziało mu umowę. Mimo zapewnień nie udało się im pozyskać żadnego nowego klienta co doprowadziło do pogorszenia się atmosfery. Największym plusem są a raczej byli współpracownicy i atmosfera między nimi. Jeżeli nie przekonały Cię wcześniejsze informację i chciałbyś spróbować swoich sił to praca ta jest dobrym pomysłem na początek swojej przygody w IT. Spotkasz osoby kompetentne, ambitne i z pomysłem na dalszą przyszłość firmy lecz mogą okazać się zirytowane obecną sytuacją i jeżeli znajdziesz się w nieodpowiednim miejscu w nieodpowiednim czasie przeleją na Ciebie swoją irytację.

Barabasz Nowy wpis
Były pracownik
@Pan Kanapka

Firma dużo oferuje ale nie wywiązuje się z obietnic.

1
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jakie są Twoje wrażenia po rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Outsourcing24 Sp. z o.o.? Jakich wskazówek mógłbyś udzielić osobie wybierającej się na rozmowę w sprawie pracy na stanowisku Informatyk - Specjalista ds. wsparcia użytkownika - I linia wsparcia?
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Absolwent
Były pracownik
 Pytanie

Jako były pracownik muszę stwierdzić, iż na pewno na plus zasługuje fakt, że dla osoby nie posiadającej doświadczenia w branży IT to miejsce będzie stanowić dobry start, firma zapewnia narzędzia i przygotowane procedury oraz rozwiązania potrzebne do obsługi klientów oraz wdrożenia się w świat IT. Pozytywnie wspominam także ludzi, z którymi przyszło mi pracować – atmosfera w biurze zawsze stała na najwyższym poziomie. Niestety nawet próbując wymienić więcej zalet nic nie przychodzi mi do głowy – być może dlatego, że negatywy w ostatecznej perspektywie przysłaniają plusy. Oferty zamieszczane przez firmę na portalach z ogłoszeniami pracy są tylko połowicznie prawdziwe. Pojęcie elastycznych godzin pracy oznacza chyba tylko tyle, że jak zaistnieje potrzeba to trzeba zostać dłużej w pracy, godziny pracy są stałe a sam przebieg pracy jest nadzorowany skrupulatnie przez pracodawcę. Oprócz niezależnych od pracownika sposobów rejestracji jego pracy wymagane jest raportowanie każdej minuty pracy. Wynagrodzenie nie raz wypłacane jest z kilkudniowym opóźnieniem ze względu na bałagan panujący w firmie współpracującej zajmującej się księgowością. Możliwość dochodzenia swoich należności bądź uzyskania pytania na nurtujące pytania dotyczące zatrudnienia oczywiście istnieje, jednak trzeba uzbroić się w kilkutygodniową lub kilkumiesięczną cierpliwość. Firma niechętnie daje podwyżki, nawet te ,,inflacyjne’’. Benefity nie istnieją, od ponad roku obiecywany jest pracownikom dostęp do karty Multisport. Szkolenia także są obiecywane, ale tu proszę Państwa mamy rekord godny skoku Adama Małysza w Willingen w 2001r (imponujące 151,5m!) – czas oczekiwania na szkolenia wynosi około dwóch lat (chyba, że uwzględnimy szkolenia z umiejętności miękkich, w które sam pracodawca nie musiał jednak inwestować). Największe problemy firmy, które są mocno odczuwalne przez pracowników przydarzyły się w ostatnim czasie po zerwaniu umowy z największym klientem – zwolniony został prawie cały dział helpdesk, pomimo zapewnień że do tego nie dojdzie (nie łatwiej po prostu powiedzieć prawdę ?????).

Grzegorz
Kandydat
@Absolwent

Strasznie to wygląda. Byłem zainteresowany złożeniem CV na ich ofertę w lokalizacji Brzeg, ale wszystkie przeczytane komentarze tutaj dały mi do myślenia. Sporo informacji z pracuj które oferuje firma wyjaśniłeś wyżej. Dzięki.

Ilona
Inne
@Grzegorz

Po jednej opinii tak szybko się zniechęcasz? :/ Mimo wszystko ciekawa jestem czemu wcześniej w takim razie byłeś tak zainteresowany, jakieś inne informacje do Ciebie dochodziły?

Barabasz
Były pracownik
@Absolwent

Zgadzam się w 100% z komentarzem.

apikowalem tam
Kandydat

Na umówione na umówionym na Teams spotkaniu rekrutacyjnym nikt się nie pojawił. Śmiechu warte.

Bartosz
Inne
@apikowalem tam

Jak to? A próbowałeś się kontaktować z firmą czy dałeś sobie spokój? Może ktoś po prostu zapomniał o spotkaniu albo wypadło coś ważnego?

XDD
Pracownik
@Bartosz

no to jeśli ktoś zapomniał o spotkaniu to trochę lipa, albo jeśli ,,wypadło coś ważnego'' to również wypada poinformować kandydata

Ilona
Inne
@XDD

Ano co racja to racja. Ale w sumie wiadomo co dalej? Bo historia została zostawiona tak otwarta, że ciekawa jestem ciągu dalszego, bo chyba kontakt nie urwał się od tego momentu co nie?

Okradziony

Nie płacą kontrahentom. Nawet małych kwot. Może się właścicielom przypomni jak wezwanie sądowe będzie.

Kleber

Pracowałem w firmie kilka lat. Żeby nie wyjazd, pracowałbym zapewne do dzisiaj . Praca jest spoko i kasa jest ok. Pozytywna atmosfera. Jeśli chcesz się uczyć, nauczyć, wykazać to warto. Pracy dużo, ale można ogarnąć. Zgrany zespół ludzi pozytywnie nakręconych, w tym Prezes pasjonat. Firma z typu przyjaznych. Polecam

asd

Firma zatrudnia zarówno studentów jak i osoby z doświadczeniem. Płaci adekwatnie do posiadanych umiejętności, więc osobom jeśli ktoś zarabia mało powinien się zastanowić nad tym co napisałem. Zdecydowanie pomaga w rozwoju kariery. Praca jest różnorodna, jest dostęp do najnowszych technologii. Można zebrać również doświadczenie w biznes IT. Dobra atmosfera i warunki w pracy. Możliwość szybkiego rozwoju jest okupiona ilością włożonej pracy, której jest dużo. Jest to jedyny minus.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
admin

Wiesz jak się pracuje w firmie Outsourcing24 Sp. z o.o. i czy szef przyjmuje do pracy studentów? Czekamy na Twoją opinię.

MAJ
@admin

Nie do końca fer. Miałem tą przyjemność współpracować no i niestety nasza współpraca zakończyła się z niesmakiem. Nie rozliczono się uczciwie. Nie polecam.

Zostaw merytoryczną opinię o Outsourcing24 Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Outsourcing24 Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Outsourcing24 Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

Outsourcing24 Sp. z o.o.
3.8/5 Na podstawie 4 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Outsourcing24 Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii