Cześć! Jeśli chcecie zarabiać kupe kasy, rozwijać się zawodowo, dobrze sie bawić, realizować swoją pasje i mieć najlepszą prace na świecie to... Dajcie znać! Też szukam :)
Ile jest zmian w NETIA S.A. OddziaĹ w BÄdzinie?
Zmiany są 6,8 albo 10h. Poranne lub popołudniowe. Pracuje się w godzinach 7-22. Da sie dogadac :)
Dobry wieczór. Mam kilka pytań... 1) Czy na infolinii można pracować tylko po szkole średniej? (mam mature) 2) Czy można podejść do Państwa osobiście z CV i w który dzień najlepiej to zrobić? 3) (NAJWAŻNIEJSZE) Czy jest elastyczny grafik, czy jest praca w weekendy? Jeśli są weekendy/nocki/święta czy są wyższe stawki za RBH? Mam nadzieje, że zechcą mi Państwo odpisać, bardzo dziękuje za przeczytanie i odpowiedź Pozdrawiam, mając nadzieje na podjęcie współpracy
Dzień dobry, mam klika pytań... 1) ile zarabia się w Netia 2) jaka jest forma umowy 3) czy grafik jest elastyczny 4) aktualnie na jakie stanowisko Firma szuka pracowników 5) jak można najszybciej skontaktować się z osobą odpowiedzialną za rekrutacje, ponieważ zależy mi na znalezieniu pracy w Będzinie
нетіа шукає іноземців на роботу?
Praca w netii to masakra... Pieniądze słabe a kierownictwo patrzy jak zadręczyć człowieka na każdym kroku. Chyba jeszcze długo będę leczyć traumę po pracy w tym miejscu
Jakie są mocne strony pracodawcy NETIA S.A. OddziaĹ w BÄdzinie?
Płacą za szkolenie :) można przyjść, poedukować się a później zrezygnować a kasa wpadnie :D Mają spoko ziomeczka od szkolenia polecam! :)
Bez przerwy szukają pracowników bo ludzie uciekają jak tylko znajdą coś innego. Firma powinna pomyśleć o zwiększeniu podstawy bo 2800zł brutto za takie użeranie się z ludźmi to śmiech na sali. Wielce mówią "no to sprzedawaj!" Serio? Obsługując wiecznie niezadowolonych klientów na ruchu technicznych mam jeszcze wciskać umowy? No cóż... Szukajcie dalej tych nowych pracowników, powodzenia
miała być infolinia czyli udzielanie klientom informacji, pomoc itd. Co się okazało? Że to zwykła sprzedaż. Mało tego,że trzeba sprzedawać na potęgę to jeszcze rozwiązywać zawiłe okraszone negatywnymi emocjami sprawy klientów. Prawdziwy dramat, który z chęcią polecę swoim wrogom żeby odpokutowali
Czy z pozycji zwykłego konsultanta jest szansa szybko awansować na jakieś dobrze płatne stanowisko?
Czy można pracować w firmie w trybie home office na stałe?
Ktoś z was próbował awansować ?
Wiecie może czy w NETIA S.A. OddziaĹ w BÄdzinie szukają chętnych na staż?
Staż w netii? Lepiej pójść do firmy która da możliwość rozwoju i w przyszłości godziwe warunki pracy, wynagrodzenie na odpowiednim poziomie a nie tylko ciągłe narzekanie, ogromne cele i wymagania, codzienne użeranie się ze wszystkimi za śmieszne pieniądze. Zwolniłem sie stamtąd i to była jedna z najlepszych decyzji w moim życiu :)
Praca na początku wydawała się być OK. "Pójdę do roboty, jako pracownik infolini komuś pomogę i zarobie". Później cele zaczeły być tak wysokie, że wymiękłem. Ciężko jednocześnie ugasić te emocje klientów i wyrobić wszystkie parametry jakie wymaga firma..
Początkowo ten komentarz miałam umieścić na innej stronie (coś w stylu infolinia Netia Będzin Rewolucjonistów 7), jednakże nie ma tam opcji wydania opinii o pracownikach w/w placówki. Dzwoniłam 03.01.2020, czyli wczoraj kilka minut po godz.17 i miałam to szczęście, że odebrał telefon Pan Dawid. Pisząc szczęście, nie przesadzam, ponieważ dawno nie spotkałam się z takim profesjonalnym podejściem do klienta, a jego zaangażowanie w próbie rozwiązania mojego problemu, sprawiło, że zaczęłam wierzyć, że po drugiej stronie słuchawki, siedzą jeszcze czasami ludzie, a nie "cyborgi" recytujące mechanicznie wyuczone formułki typu "przykro mi za zaistniałą sytuację, niezwłocznie zgłoszę pani problem do odpowiedniego działu, proszę czekać od nas na wiadomość". Pan Dawid podszedł do mojej sprawy jak człowiek do człowieka i napiszę jeszcze tylko jeszcze jedno. Sama jestem handlowcem, wiem jak działają różne firmy i ile konsultanci, doradcy handlowi itp muszą czasami przyjąć wiader pomyj od klientów, wysłuchując ich skarg i problemów. Wiem też, że po kilku godz. pracy taki konsultant może mieć dosyć, jednak Pan Dawid w naszą rozmowę włożył tyle energii i wiedzy i zaangażowania, że pozostaje mi przekazać wiadomość do Jego Przełożonych. Szanowna/y Pani/e Kierownik/u doceniajcie trochę bardziej takich pracowników, bo właśnie Oni mogą wiele zmienić w wizerunku Waszej Firmy. Pozdrawiam :) Ps. Napisałam (wkleiłam) tą samą opinię na FB, ponieważ uważam, że nie powinno być tak, że tylko niezadowolony klient wyraża swoje zdanie. Bądźmy sprawiedliwi do kogoś, kto nas obsługuje, czy to w sklepie, biurze, czy na infolinii i jeśli jesteśmy zadowoleni z jakości obsługi, to po prostu napiszmy to na stronie danej placówki. Tylko w ten sposób możemy czasami podziękować komuś za jego pracę.
Pani Wioletto. Już dawno nie pracuję w Netii, ze względu na problemy osobiste. Praca była dla mnie satysfakcjonująca, choć dobijała psychicznie. Dziękuję za te miłe słowa. Mam nadzieję, że ktoś w tej firmie pójdzie po rozum do głowy i przestanie traktować pracowników, jak sprzedawców, a zacznie, jak fachowców od pomocy klientom. Spotkałem się z setkami pozytywnych opinii na swój temat, czasami też negatywnych, gdy musiałem być stanowczy. Niemniej jednak Pani słowa dodały mi wtedy skrzydeł, by przezwyciężyć problemy z własną psychiką na jakiś czas. Drodzy Netiowicze, pamiętajcie, że to klient jest najważniejszy, nie koordynator, czy tabelki w excelu. To dla ludzi siedzimy w biurze po 8, a nie raz 10 godzin dziennie. To oni są motorem napędowym tej firmy, oni sprawiają, że mamy co robić. Jeśli firma (nie mam pretensji do menadżerki, ani koordynatorów, bo wykonują jedynie polecenia z góry i są cholernie dobrzy w swojej pracy) wymaga więcej, zaciśnijcie pięści i walczcie o lepsze jutro. Mimo tego, że nie ma mnie z Wami, jesteście w moim sercu, jak rodzina, którą świadomie odrzuciłem. Nie dajcie się Warszawie, pozostańcie sobą, a wszystko się jakoś ułoży. I nigdy nie zapominajcie, że po drugiej stronie też są ludzie, tacy sami, jak Wy. Oczekują zdecydowania i pomocy, którą to Wy jesteście zmuszeni zapewnić. Trzymam za Was wszystkich kciuki i wspieram całym serduchem. Dawid. P.S Mój były koordynatorze, wiem, że jesteś mną zawiedziony i rozczarowany. Pamiętaj jednak, że na człowieka składa się więcej elementów, niż pracowitość i zaangażowanie. Jesteś dobrym przełożonym, ale nie możesz nigdy zapomnieć swoich wczesnych lat, bo w przeciwnym razie sam się pogubisz. Doceniam Cię, bo wniosłeś wiele dobrego do mojego życia. Dziękuję Ci za wszystko, co zrobiłeś.
Mógłbyś napisać czy poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze ewentualne świadczenia dodatkowe?
Na infolinii przychodzącej, dostaje się prowizję za dosprzedaż. Zdecydowanie powinno się jak najwięcej sprzedawać wtedy jest szansa na lepsze zarobki.
Ktoś mógłby wyciągnąć pochopne wnioski, że infolinia ta ma z założenia pomagać klientom. Och, jakie wielkie będzie zdziwienie gdy podejmie pracę bo jak mawiał klasyk "nic bardziej mylnego". Potencjalny pracownik infolinii ma sprzedawać za wszelką cenę. Tylko to się liczy. Jeśli ktoś chciałby podjąć pracę bo od zawsze chciał pomagać ludziom, niech lepiej poszuka czegoś innego.(usunięte przez administratora)
Niestety, to wszystko prawda... Na infolinii Netii liczy się tylko sprzedaż. Jest dużo pracodawców nawet z tej branży znacznie lepszych niż Netia. Ciągły stres, zachowanie prawie podchodzące pod mobbing i to za kiepskie pieniądze. Taka duża firma a takie warunki. WSTYD!!!!!
Niestety jest mobbing. Ciągle tylko cele, cele, cele!!! I nie chodzi o obsługę klienta tylko ogromne parcie na sprzedaż. Kiedy sie zatrudniałem na infolinii inaczej to sobie wyobrażałem
@Nick Zarobki w dużej mierze zależą od tego jak pracujemy więc najniższą zarabiają słabsi!
Myślę, że infolinia powinna pomagać klientom a nie skupiać się na wciskaniu wszystkim nowych umów za wszelką cene. Klienci są później zdenerwowani i mają racje. Chaos, ciagle chaos..........
Praca świątek, piątek i niedziela. Zarobki to najniższa krajowa, jest też prowizja jeśli uda się coś dosprzedać. Praca byłaby nawet OK, tylko firma za dużo wymaga (mnóstwo parametrów, jakościowych, bardzo duże ciśnienie na sprzedaż, ciągle trzeba poprawiać jakieś zlecenia, coś nie działa, klienci się wściekają, praca w ciągłym stresie itp. Itd.). Wedłgu mnie praca dobra na przeczekanie żeby sobie w międzyczasie poszukać czegoś fajnego.
Krótko i na temat. Atmosfera całkiem okey, wiadomo w każdej firmie znajdą się osoby za którymi niekoniecznie się przepada. To na plus. Ale to jedyny plus na ten moment. Punkt obsługi klientów ze sprawami finansowymi stał się działem obsługi finansowej, działem sprzedaży, działem obsługi technicznej, teraz konsultanci muszą tam robić dosłownie wszystko. Najgorszy jest ten nacisk na sprzedaż - Jeśli lubisz wciskać ludziom usługi i na tym zarabiać to jest to rzeczywiście praca dla Ciebie. Wiadomo to jest korpo wiec robisz wyniki tym wyżej i oni z tego mają kase. Wynagrodzenie, jeżeli nie sprzedajesz to porażka, bo średnia krajowa, a obowiązków przybywa. To tak po krótce, może coś pomoże komuś w podjeciu pracy w tej korpo.
To nie jest średnia krajowa tylko NAJNIŻSZA krajowa za to wymagania są najwyższe. Bardzo stresująca i obciążająca psychicznie jest praca na tej infolinii.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w NETIA S.A. OddziaĹ w BÄdzinie?
Zobacz opinie na temat firmy NETIA S.A. OddziaĹ w BÄdzinie tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 26.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w NETIA S.A. OddziaĹ w BÄdzinie?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 2 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy NETIA S.A. OddziaĹ w BÄdzinie?
Kandydaci do pracy w NETIA S.A. OddziaĹ w BÄdzinie napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.