Jeżeli lubisz użerać się z ludźmi i wysłuchiwać od przełożonych, że za mało sprzedajesz, to jest praca dla Ciebie. Wynagrodzenie przy zleceniu to 17zł brutto/h a jeśli kopnie Cie zaszczyt i dostaniesz umowę o prace to najniższa krajowa 2600zł brutto. Niezależnie ile będziesz pracować lat i jakie będą Twoje konpetencje, nigdy nie dostaniesz podwyżki. Decyzja należy do Ciebie. Ja psychicznie nie dałam rady na tej infolinii...
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w NETIA S.A. OddziaĹ w BÄdzinie?
Atmosfera jest świetna. Bardzo luźna. Wszyscy są chętni do pomocy i uprzejmi. Mimo, że klienci bywają trudni, to na współpracowników i przełożonych zawsze można liczyć
Dobra atmosfera i przyjazne relacje w pracy to podstawa. Cieszę się, że masz tak zgraną grupę współpracowników. Napisz kilka słów o wynagrodzeniu i ewentualnych dodatkach. Czy dostajesz premie za zdobywanie nowych klientów i sprzedawanie abonamentów? Chętnie się tego dowiem.
Jaka jest specyfika pracy w call center? Czy są jakieś premie ? Jeśli tak to od czego zależą ?
czy wiadomo kiedy będzie konkurs / ogłoszenie na Kierownika call center w Będzinie ?
czy call center Będzin nadal na ostatnim miejscu w Polsce ? i czy w Będzinie nadal Kierownikiem jest Pani, która nie ma pojęcia o tym jak zrealizować cele strategiczne jednostki i co zrobić aby lokalizacja robiła wynik co miesiąc na lepszym poziomie ??? :)
Jako, że miałem okazję spędzić w tej firmie trochę czasu, podzielę się swoimi wrażeniami. Praca według mnie w porządku. Ludzie mili, pozytywni, z pewnością da się poznać sporo ogarniętych osób. Jeśli kogoś nie lubisz, to wystarczy, że z nim nie będziesz rozmawiał. Liderzy i koordynatorzy ogarniają swoją pracę, potrafią pomóc nawet z trudnymi tematami, co według mnie jest sporym plusem. Kierowniczka, to kobieta o złotym sercu, wyrozumiała, da się z nią dogadać, czy to odnośnie urlopów, czy w innych kwestiach. Szkolenie jest płatne, przez co nie tracisz czasu i od razu zarabiasz, szkoleniowiec to chyba największa skarbnica wiedzy o procesach i samej firmie, przez co można udać się do niego z każdym problemem. Jest zdecydowanie najlepszym szkoleniowcem, z jakim miałem okazję pracować. Nie tylko potrafi dobrze wdrożyć nowego pracownika, ale również chętnie odpowiada na wszelkie pytania, nie zbywa swoich rozmówców. Co do samej pracy - jeśli nie masz doświadczenia w kontakcie z klientem, to będzie Ci bardzo ciężko. Nie tylko ze względu na trudną klientelę, ale przede wszystkim na mnogość wiedzy, jaką trzeba posiąść i opanować, by umieć efektywnie pomóc klientowi. Jest oczywiście nacisk na sprzedaż i utrzymanie, ale umówmy się - w niemal każdej firmie, gdzie masz kontakt z klientem są takie wymogi. Dodatkowo jesteś w stanie wyrobić sporą premię, a umowy potrafią wpadać same i nie trzeba klientów nagabywać, ani naciągać. Obowiązków jest sporo, co nie zmienia faktu, że po kilku miesiącach wszystko już robisz naturalnie i bez większego wysiłku, jest to po prostu kwestia wdrożenia się. Sama atmosfera w pracy jest naprawdę dobra. Osobiście nigdy nie spotkała mnie żadna nieprzyjemna sytuacja w firmie, ani nie słyszałem, by ktokolwiek skarżył się na mobbing, czy presję. Ludzie są dla siebie w porządku. Są oczywiście minusy, jak w każdej pracy. Choćby stawka podstawowa, która woła o pomstę do nieba. Poza tym zmiany, które potrafią zabić życie towarzyskie, jeśli nieumiejętnie, bądź wcale nie złożysz swoich preferencji. W tygodniu jedna zmiana 10h, jedna 6h i 3 po 8h. Jest to do przeżycia, choć 10h na słuchawce potrafi wykończyć, szczególnie w piątek, bądź przy dużym ruchu. Co do przerw - są one bardzo elastyczne, gdyż dostajesz pulę do wykorzystania, kiedy i jak chcesz. Są oczywiście limity osób, które jednocześnie mogą na tę przerwę wyjść, natomiast nie ma większych problemów z wzięciem jej. Ogólnie rzecz biorąc mógłbym rozpisywać się dalej, ale nie chcę pisać tu litanii, jakby co, to pytajcie śmiało. Podsumowując: Nie jest to praca dla każdego, trzeba tu sporo cierpliwości, opanowania i należy mieć otwartą głowę, oraz chęć zdobywania wiedzy. Jeśli nie chce Ci się pracować, to nie zarobisz dobrych pieniędzy. Firma oczekuje zaangażowania od pracownika, lecz jest w stanie to wynagrodzić dobrą premią i prowizją od sprzedaży. Na początku jest ciężko, ale z każdym kolejnym tygodniem jest coraz łatwiej. Jeśli szukasz pracy na krótki czas, to niewiele wyniesiesz. Jest to zdecydowanie praca "na dłużej". Pracownicy nie są zwalniani z byle powodów, ani straszeni zwolnieniem, jeśli zdarzy nam się gorszy miesiąc, wszystko jest do dogadania. Osobiście jestem w stanie polecić Netię każdej osobie, która lubi kontakt z klientami i czuje chęć pomocy im. Jeśli chcesz posiedzieć na rzyci 8h, byle odbębnić dniówkę i wrócić do domu, to szybko się do tej pracy zniechęcisz. I nie, nie jest to opłacona opinia. Pracowałem w wielu miejscach, również w kilku call center i muszę przyznać, że ze wszystkich prac, ta jest zdecydowanie najlepsza. Bywa ciężko, ale z doświadczenia wiem, że w żadnej pracy nie jest cukierkowo i wspaniale ;)
Moze ktos podac dokladny adres siedziby?
Składać cv?
Jestem nowa wiec pewnie zbyt wiele swoja opinia nie wniose ale podziele sie pierwszymi wrazeniami. Ludzie sa bardzo mili, jest szacunek do pracownika, duzy plus ze praca w centrum Będzina. Klienci jak to klienci... Rozni sie zdarzaja, czasem bardzo trudni. Ogolnie na plus :) Moje sugestie dla NETIA S.A. OddziaĹ w BÄdzinie: zmiany 10h i troche za krotkie przerwy przy zmianie 8 h Lubię atmosferę w NETIA S.A. OddziaĹ w BÄdzinie za: Jest bardzo mila atmosfera w pracy :)
@Ala warunki są takie jak wszędzie. Ani lepsze ani gorsze. Stawka 14,70 zł brutto na początek umowa zlecenie. Później można dostać o prace ale faktycznie trzeba poczekać , robić sprzedaż , wyrabiać cele i wszystkie parametry wtedy jest szansa. Zmiany są różne 1x8, 2x6 i 2x10 godzin w tygodniu na rano i popke. Praca w godzinach 7-22 . Przyjdź i zobacz sama :) Szkolenie jest płatne od razu co jest ogromnym plusem bo nawet jak zrezygnujesz to coś tam Ci zapłacą :)
Koleżanki, mówiły mi o tym, że firma poszukuje pracowników i zastanawiam się .... Ile zarabia sie w tej firmie jako doradca ? jak wyglądają zmiany? czy faktycznie od razu jest umowa o prace czy trzeba dłużej na nią poczekać? jaka atmosfera panuje w firmie? czy da sie zarobić dodatkowe pieniądze ?
(usunięte przez administratora) więc sie zwolniłem po miesiącu, po pierwszej wypłacie... Moje sugestie dla NETIA S.A. OddziaĹ w BÄdzinie: likwidacja zmian 10h, wyższa stawka godzinowa
Dlaczego zdecydowałeś się na rezygnację z pracy w NETIA? Czy są jakieś inne Twoje zastrzeżenia oprócz wcześniej wspomnianych, które wpłynęły na taką decyzję? Zachęcam Ciebie do rozwinięcia wypowiedzi, ponieważ umożliwisz użytkownikom obecnym na forum wyrobić własne zdanie na temat pracy w firmie.
Bardzo małome pieniądze jak za tak angażującą i odpowiedzialną prace. Między jednym a drugim połączeniem jest przerwa 20 sekund. Ludzie sie drą, trzeba rozwiązywać ich problemy z kosmosu mimo, że nie wie sie jak i trzeba czekać sporo czasu w kolejce do lidera żeby sie dowiedzieć co zrobić. (usunięte przez administratora) sa najniższą możliwą stawke. Moje sugestie dla NETIA S.A. OddziaĹ w BÄdzinie: Zwiększenie stawki godzinowej bo nie opłaca sie tam siedzieć za takie śmieszne grosze Lubię atmosferę w NETIA S.A. OddziaĹ w BÄdzinie za: ludzie którzy tam pracują są w porządku
Czy niesatysfakcjonujące wynagrodzenia są rekompensowane przez firmę w inny dodatkowy sposób? Może się to odbywać poprzez udzielanie pozapłacowych profitów - na przykład w postaci dofinansowania do karty sportowej lub prywatnej opieki medycznej. Czy NETIA S.A. Oddział w Będzinie stosuje takie rozwiązania, aby zwiększyć efektywność swoich pracowników?
Liderzy, komsultanci bardzo mili, atmosfera fajna, klienci sa tragiczni bo ciagle krzycza i sa czasami bardzo wulgarni. Kiepskie sa te zmiany po 10 godzin. Powinna byc dluzsza przerwa niz te pol godziny na 8 godzin . Wynagrodzenie przecietne. Dobry dojazd do firmy bo w centrum to jest plus :) Moje sugestie dla NETIA S.A. OddziaĹ w BÄdzinie: Przydalby sie bardziej elastyczny grafik i likwidacja tych zmian po 10h , dluzsza przerwa
To może trzeba coś zmienić żeby tak nie było? Może trzeba być milszym i bardziej pomocnym
Lubię atmosferę w NETIA S.A. OddziaĹ w BÄdzinie za: Praca 10/10, atmosfera w zespołach 10/10, zarobki 7/10, klienci 0,5/10. Idąc do tej pracy trzeba nauczyć się opanowania, wytrwałości i innych typowych cech związanych z kontaktem z klientem Trzeba mieć świadomość, że będąc płci męskiej ankiety idące do klientów w sprawie naszych rozmów będą miały gorsze oceny, niż te które oceniają rozmowę z konsultantką. :)
Jutro mam rozmowę o pracę. Warto tam iść?
Przełożeni są raczej mili. Niestety to w zasadzie jedyne co odróżnia Netię w Będzinie od obozu pracy.
Witam, Proszę o informacje jak się traktuje pracowników Netii w Będzinie
Mobing jakich mało
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w NETIA S.A. OddziaĹ w BÄdzinie?
Zobacz opinie na temat firmy NETIA S.A. OddziaĹ w BÄdzinie tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 26.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w NETIA S.A. OddziaĹ w BÄdzinie?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 2 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy NETIA S.A. OddziaĹ w BÄdzinie?
Kandydaci do pracy w NETIA S.A. OddziaĹ w BÄdzinie napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.