Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.

2.4 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.

Kasia

Pracowałam tam wiele lat temu, atmosfera przeswietna, kupę świetnych ludzi

Gutek
Inne

Może nie jest idealnie ale mocno przesadzacie z narzekaniem!!

Adaś

Jeszcze 2 miesiące temu przed moim odejściem kary dostawało się za niezastosowanie do zasad, które były ogłaszane na jakimś spotkaniu, na którym nie mogło być każdego pracownika, więc trochę komedia. Co do liderów - mi się miło pracowało, ale widziałem, że do niektórych byli ewidentnie uprzedzeni. Elastyczny grafik, wypłaty na czas, polecam na góra miesiąc - dwa.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Konsultant
@Adaś

To by się zgadzało. Spotkania sa nagle robione na komendę zbiórka na środku wielkiej sali, gdzie nic nie słychać. Brak info dla osób których nie było. Kierownik niesympatyczny, konkretny ale niekonsekwentny. Drętwo. Ale przyznać trzeba ze kasa na czas. Grafik elastyczny. Polecam na krótko

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracowałam
@Adaś

Ja też pracowałam na przedłużaniu umów. Nie zaprzeczam, ze grafik elastyczny, wypłaty na czas, sporo konkursów, ale podejscie do pracownika słabe. Wymagania wielkie, robic milon umów na godzinie, ale wparcia brak. Polecam na miesiąc, dwa rekreacyjne.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracujący

Dobre żarty! :D Na infolini pracuje od początku i kary są ciągle te same, nawet tabela prowizyjna sie nie zmieniała. Pracujesz sumiennie to nie masz kar. Wyjątkiem jest ten miesiąc - podnieśli stawkę godzinowa :)) Mi sie tu super pracuje i polecam swoim znajomym za których dostaje dodatkową kasę. Rzeczywiście jeśli chodzi o liderów to jeden juz juz nie pracuje i zostali sami fajni. Caly zespół jest super. Polecam !

Telemarketer
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Wystarczy że umiesz powiedzieć cokolwiek i się przedstawić, to masówka.

Pytania

Odnośnie wcześniejszego doświadczenia które jest bez znaczenia tutaj.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Pracujący

Dobre żarty! :D Na infolini pracuje od początku i kary są ciągle te same, nawet tabela prowizyjna sie nie zmieniała. Pracujesz sumiennie to nie masz kar. Wyjątkiem jest ten miesiąc - podnieśli stawkę godzinowa :)) Mi sie tu super pracuje i polecam swoim znajomym za których dostaje dodatkową kasę. Rzeczywiście jeśli chodzi o liderów to jeden juz juz nie pracuje i zostali sami fajni. Caly zespół jest super. Polecam !

2
Były pracownik

Również jak poprzednicy pracowałam na infolinii firmy kurierskiej. Jeden z wypowiadajacych się wspomniał że nikt nie pracuje dłużej niż dwa miesiące i tak to w 90% prawda. Przychodzisz na szkolenie jest wszystko w porządku, pracujesz spoko nagle okazuje się, że co chwilę są nowe kary choć osobiście dostałam tylko jedna. Byli ludzie którzy dostawali kary bardzo duże gdy te kilka się zsumowalo. Jeśli chodzi o nagrody owszem teoretycznie były, praktycznie ciężko je uzyskać. Atmosfera? Jeśli chodzi o pracowników na moim poziomie wszyscy byli mega super ludźmi,a jeśli chodzi o kierownictwo i liderów to niestety ale tylko dwóch było zawsze miłych, cała reszta w większości przypadków niemiła. Ogólnym problemem jest fakt, że zadając pytanie liderom to samo każdy odpowie co innego, często odpowiedź wymaga długiego czasu oczekiwania a później nie z naszej winy rośnie czas rozmów i jest kara :) pracownicy na słuchawce mieli większą wiedzę niż co niektórzy liderzy. Moim zdaniem we współczesnym świecie kary nie motywują w żaden sposób pracownika są wręcz odrzucając przez co wiele osób się zwalnialo. To my musimy słuchać zdenerwowanych klientów i obrażania nas. Jak wiadomo w okresie przedświątecznym pracy dużo, czasem nie ma nawet kiedy się napić a i z wyjściem na przerwę jest problem pytając niektórych liderów. Wypłaty na czas. Z uwag od siebie dla firmy zlikwidować kary na które wpływu nie mamy czy ktoś z nami rozmawia godzinę czy mamy szczęście i są to trzy minuty. Trudnych klientów dużo jak na stawkę godzinowa jaka się dostaje a ile się pracuje i w jakich warunkach.

Nick

Wypłaty na czas elastyczny grafik dobra lokalizacja. Zawsze moglem sie dogadac ale ciekawostki oppwiadane prEz kierownika na dosprzedazy o swoim zyciu, problemach miłosnych itp byly przegieciem. Troche profesjonalnego podejscia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Chce się zwolnić

Infolinia firmy kurierskiej - (usunięte przez administratora)bardzo często miewa humorki, chce sie wywyższać na wszelką siłę, gdy coś potrzebuje to jest bardzo miły a tak to nie szanuje zbytnio ludzi. Każdy z liderów zapytany o daną rzecz - sytuację zgłaszane przez infolinie odpowiada coś innego, ogólna dezinformacja. Lepiej pytać się osób siedzących obok bądź 2 mądrych liderów. Jak chcesz komuś pomóc to możesz przewidzieć odpowiedź danego lidera i idziesz do odpowiedniej osoby. Pracownicy głównie studenci, bardzo miłe osoby, wypłaty zawsze na czas. Polecam max na 3 miesiące jezeli jest potrzebny bardzo elastyczny grafik. Tak to odradzam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dominika P

Pamiętam Daniela jako lidera i Sylwka jako jego starszego konsultanta, czy obecni panowie dalej pracują w firmie? Zastanawiam się nad powrotem a chętnie bym pracowała na projekcie nc+ w ich zespole. Dajcie znać :)

Myk
@Dominika P

Daniel odszedł już daaawno temu, a Sylwek pracuje w jednym ze sklepów motoryzacyjnych na obrzeżach Krakowa, więc też nic go już nie łączy z tą firmą ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aga Ta

Najlepsze call center w Krakowie. Polecam ! Moje sugestie dla Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.: Nie mam zastrzezen :) Lubię atmosferę w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O. za: Atmosfera i ludzie ktorzy tam pracują :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agata
Inne
@Aga Ta

Napisałaś, że nie masz zastrzeżeń do swojego zatrudnienia w Teleinvention Contact Center, Lockus. To bardzo dobra informacja. Jednak warto żebyś podała kilka konkretnych przykładów, które będą potwierdzeniem Twojej opinii, ze względu na osoby, które aktualnie poszukują zatrudnienia w tej firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wiktoria

Atmosfera zachęca do pracy, polecam pracę tam, wychodzisz z uśmiechem na twarzy nawet po ciężkim dniu i zawsze otrzymasz potrzebną pomoc :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Pracowałam przez pół roku w tej firmie i mile wspominam tę pracę. Wypłata na czas, grafik można dopasować do studiów. Super kierownik projektu Ania i starszy sprzedawca Aneta zawsze pomocni i dużo uczą :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agata
Inne
@Pracownik

Napisałaś, że pracowałaś w Teleinvention Contact Center, Lockus będąc na studiach. Jaka w takim razie forma zatrudnienia została Ci zaproponowana przez pracodawcę? Obowiązywał Cię system premiowy? Proszę Cię o wypowiedź na temat wskazanych kwestii.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dominika P

Z tego co pamiętam w 2016 było super podczas pracy wakacyjnej, dalej tak jest?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agata
Inne

@Flippy4, czy Teleinvention Contact Center, Lockus zaproponowała Ci przedłużenie współpracy dostosowując ją do Twojego planu zajęć na studiach? Jakie warunki zatrudnienia były przyporządkowane do Twojego stanowiska? Proszę Cię o pozostawienie wypowiedzi na tym forum.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Flippy4

Pracowałam przez wakacje żeby sobie trochę dorobić na studenckie wydatki. Praca w bardzo miłym towarzystwie, wszyscy pomocni, wypłata na czas. Polecam z czystym sumieniem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agata
Inne

@tegoroczna maturzystka, dobrze, że Teleinvention Contact Center, Lockus umożliwił Ci zdobycie pierwszego zawodowego doświadczenia. Możesz napisać jakie warunki, pracodawca zaproponował Ci na rozmowie kwalifikacyjnej? Te informacje będą cenne dla osób, które również aktualnie szukają swojej pierwszej pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tegoroczna maturzystka

Zgadzam się , ja też pracowałam w wakacje i dużo się nauczyłam, polecam pracę na przedłużaniu umów

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
absolwent

Fajna praca dla osób bez doświadczenia, po maturze, można zdobyć pierwsze doświadczenia

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agata
Inne

@Człowiek, no czaty, o których wspomniałeś w swoim wpisie, powinny być pomocne dla osób zainteresowanych samą firmą jak i zatrudnieniem w niej. Rozumiem, że zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną w Teleinvention Contact Center, Lockus. Czy pomimo tej sytuacji wziąłeś w niej udział? Jeżeli tak, to mógłbyś opisać na tym forum jej przebieg? Jakie pytania zostały Ci zadane?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Człowiek

Znalazłem ofertę pracy w teleinvention wiec aby przygotować się do rozmowy odwiedziłem ich stronę internetową, urzekła mnie ikonka czatu, więc spróbowałem napisać aby czegokolwiek dowiedzieć się więcej, jest do dosyć popularny sposób komunikacji. Ale niestety nikt nie raczył mi odpisać ! jeżeli jest tu ktoś np z HR z firmy to polecam zainteresować się tematem bo to odrzuca patrząc na dzisiejszy rynek pracy takie olewanie potencjalnego pracownika jest co najmniej nieprofesjonalnym podejściem nie pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.?

    Zobacz opinie na temat firmy Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 92.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 82, z czego 11 to opinie pozytywne, 58 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.?

    Kandydaci do pracy w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.
Przejdź do nowych opinii