Celmax

Częstochowa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 8 ocen.

Opinie o Celmax

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Celmax

były

jedna wielka porażka,pracodawca obgaduje byłych pracowników do innych firm,oczernia ich

hen hen
użytkownik zarejestrowany

klemencik, chyba żartujesz.. nie ma już miejsc, w których od pracownika wymaga się płacenia za paliwo, bez żadnych zwrotów. Trochę Cię poniosło. Oczywiście, to dobrze, że Celmax tak się rozlicza, nie mam ku temu żadnych wątpliwości.

do taniokik

stanowiska?buhahha.Tam każdy jest od wszystkiego.Takie sa wymagania.Chcesz być handlowcem?spodziewaj się zdezelowanego auta i przedpotopowej potrzaskanej komorki na start.A wyplata zalezy od twoich wynikow sprzedazy i powodzenia dziadu.Jak podjedziesz takim sprzetem i zaszpanujesz komora przed potencjalnym klientem sprzedaz gwarantowana haha.A jesli jakims cudem uda ci sie coś sprzedać to nie spodziewaj sie wyplaty tzw podstawy.Wtedy mozesz liczyc tylko na prowizje o ktora musisz sie jeszcze wykłócić,jesli potrafisz,bo argumenty ktore uslyszysz zwala cie z nog.Otworzysz szeroko jape ze zdziwienia,że mozna chrzanic tak coś chorego i zatka ci kakao

Bigos

Witam, nie polecam tej firmy nikomu chyba że sprzątaczkom lub sprzątaczom bo to zazwyczaj się tam robi. pomiatają uczniami jak ścierwem zero szacunku dla człowieka. [usunięte przez moderatora]!!! SZCZERZE ODRADZAM TEN KTO TAM SIĘ DOSTANIE MA [usunięte przez moderatora] !!! Adios muciacios.

anonim

jak tak fajnie to czemu tam nie pracujesz

Olo

A Ja nie żałuje okresu w moim życiu gdy tam pracowałem. Fajna załoga i po prostu fajna atmosfera. Z pracy odpadali tylko Ci którym się nie chciało robić. Jak w życiu...tyle

nie

dajcie sobie spokój z tą firma to dłużej będziecie żyć

badylak

[usunięte przez moderatora] wykorzystywanie, lepiej omijać szerokim łukiem

m

sorry dla partyzantów bo byli wspaniali.

m

firma to jakaś partyzanka zprzed pierwszej wojny.

lipa

Ta firma to wielka lipa nikomu nie polecam wypłata marna i z wielką łaską najlepiej nie pytać o pieniądze i [usunięte przez moderatora] za darmo bo pracowikowi to nie potrzebne! ale firmie są niezbędne pozdro.

Zostaw opinię o Celmax - Częstochowa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Celmax