Opinie o Hotel „Zamek na Skale” (****) w Trzebieszowice

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Hotel „Zamek na Skale” (****). Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do pracy w firmie Hotel „Zamek na Skale” (****) o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi hotelarskie dla firm

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Hotel „Zamek na Skale” (****) w Trzebieszowice

Urszula

Przebywalismy z mężem w Zamku od 14.03 do 20.03.20r. Wbrew wszystkim złym opiniom, byliśmy z pobytu bardzo zadowoleni. Wykupiłam pobyt z Travelist, było poprostu super. Pokoje czyste, obsługa hotelowa począwszy od pokojówek, panów którzy dbali o to żeby w kominku cały czas się paliło, kelnerów sympatycznych, a skończywszy na Recepcji. Panie w Recepcji przesympatyczne, uśmiechnięte, uprzejme. Nie było u nich żadnego problemu były do usług. Sympatyczne Panie z Biura, jak też nasz przyjaciel pies Pako, który nam towarzyszył na spacerach. Pyszne jedzenie i duże oraz urozmaicone porcje. SPA było nieczynne że względu na koronowirus, ale korzystaliśmy z basenu gdzie woda była zawsze ciepła. Bardzo serdecznie dziękujemy za miły i niezapomniany wypoczynek, myślę że jeszcze nieraz u Was zagościmy. Pozdrawiam Urszula z Zabrza

Dyrektor
@Urszula

Dzień dobry Pani Urszulo, bardzo dziękujemy za tak piękne słowa. Nie ma lepszej oceny niż zadowolenie gości. Dużo zdrówka życzymy i zapraszamy ponownie.

Pytanie
 Pytanie

Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Hotel „Zamek na Skale” (****)?

odpowiedź
@Pytanie

To zależy od ustaleń na rozmowie, ale zazwyczaj 3 mc.

Dyrektor
@Pytanie

Witam to zależy od stanowiska i umiejętności. Bywa, że zatrudniamy od razu na umowę o pracę, a bywa iż jest to po kilku miesiącach dobrej pracy. Nie ma na to jednej procedury, jest to rozpatrywane indywidualnie. Pozdrawiam

anonim

Pracuje w Zamku od ponad roku, pensje mam wypłacone co do złotówki. Gdyby pracodawca nie płacił to wszyscy by się zwolnili i nikt by nie pracował.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik oszukany
@anonim

? Naprawdę ..jesteś w takim razie kłamcą :-) od roku są zatrudniani sami obywatele Ukrainy i nieświadome niczego dzieci na okres wakacji....które może i na umowę zlecenie dostaną co nieco po batalii stoczonej przez ich rodziców z prezesikiem.... To co czytam w twojej wypowiedzi ... jest jak twój podpis - Witoldzie :-) człowieku od pisania tekstów niwelujących oszustwa tego pracodawcy ;-)

pracownik
@pracownik oszukany

Panie anonim łżesz podle. Od 2018 pracowników z Ukrainy praktycznie nie zatrudniano. Zostało za trzy osoby. Tzw "dzieci " którym nie zapłacono to z reguły wałkonie i pozoranci, którzy myśleli że za stanie i gapienie się a komórkę ktoś zapłaci. Sytuacja z polskimi pracownikami jest taka ze dzisiaj kolejny konserwator nocny ostatkiem sił poinformował że się uchlał i do pracy nie przyjdzie. Nie ma go kim zastąpić... więc "panie anonim" , może weź sobie na garnuszek takie biedne dzieci bo Zamek to nie ochronka dla nieudaczników

pracownik
@pracownik

Sorry wielkie . ta odpowiedź nie była do Anonima tylko Oszukanego pracownika

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Obserwator
@pracownik

Czy wy nie macie za grosz przyzwoitości? Tylu ludzi co oszukała firma neya właściciel zamku na skale mogło by zasiedlić niewielkie miasteczko. Czy można się szczycić dorobkiem na krzywdzie innych? Jak widać można....tylko o czym to świadczy...

Były pracownik
@Obserwator

Pracowałem tam od samego początku nawet kiedy była budowa, problemy z pieniędzmi były od początku firmy budowlane zmieniały się co chwilę bo Zbyniu nie płacił bo nie miał siana, później jak już hotel funkcjonował było tak samo ludzie nie dostawali pieniędzy lub z dużym opóźnieniem, niestety taka moja myśl przyjechał wielki Pan z Warszawki do Trzebieszowic i myśli że żądzi

odpowiedź
@anonim

Dokładnie tak. Wypłata jest na czas, wszystkie ustalenia są spełniane przez p. Dyrektor. Jak ktoś pracuje dobrze to jest dodatkowo doceniany $

Gość pokoju 27

Szanowny Panie Prezesie Neya Sp. z o.o. razem z mężem byliśmy w okresie sylwestrowym 2019/2020 gośćmi Zamku na skale, nasze rozgoryczenie obsługą rejestracji osiągnęło zenitu, dlatego pozwalam sobie złożyć tę skargę bezpośrednio na Pana ręce licząc, że wizerunek firmy i reputacja Hotelu leży Panu głęboko na sercu. W dniu 2 stycznia opuszczaliśmy z mężem pokój nr 27, gdzie mąż nieopatrznie zostawił swoje okulary do czytania - jest do nich niezwykle przywiązany ze względów sentymentalnych. W nocy prawdopodobnie strąci je z nocnego stolika i niestety nie zaglądaliśmy pod łóżko opuszczając pokój hotelowy. W przyzwoitym Hotelu, nawet gdybyśmy założyli, że obsługa hotelowa przygotowująca pokój na przyjęcie nowych gości przeoczyła to znalezisko ( a z przykrością przy okazji stwierdzę, że w naszym przypadku po otwarciu lodówki znajdującej się w pokoju znaleźliśmy na przywitanie śmieci będące pozostałością bytowania poprzednich gości - nie zgłaszaliśmy tego jednak bo nie jesteśmy z natury osobami konfliktowymi) Wracając jednak do sedna sprawy, w hotelu który z założenia dba o zadowolenie gości, licząc, że będą wracali i polecali go innym wystarczyłoby w takiej sytuacji zadzwonić do recepcji hotelowej i poprosić obsługę, by przy porannym sprzątaniu sprawdziła, i odnalazła okulary leżące w pokoju. Bo nie mówimy tu przecież o złotym pierścionku a o okularach korekcyjnych. Dla każdej innej osoby to znalezisko byłoby bezwartościowe, nam przysporzyłoby dużo radości i wdzięczności dla obsługi hotelowej Ku naszemu zaskoczeniu kontakt z recepcją hotelową nastręczał niespotykane nigdzie indziej problemy. Urastał do bariery praktycznie nie do sforsowania, ale to dopiero początek tego na co składa się cały przedmiot skargi. Począwszy od 2 stycznia na przemian z mężem próbowaliśmy dodzwonić się do recepcji hotelowej - w różnych godzinach i to przez kilka dni!!!!!!. Dlatego z przykrością muszę z cała stanowczością stwierdzić, że w hotelu pracownicy recepcji, nie realizują podstawowych obowiązków przypisanych do stanowisk, które zajmują!!!! Nigdy nie spotkaliśmy się bowiem z sytuacją, że do Hotelu który powinien być zainteresowany choćby promowaniem i udzielaniem informacji o swoich usług - nie można się dodzwonić. Rozumiem, że czasem nawał pracy tłumaczyłby brak możliwości podjęcia telefonu, ale taka sytuacja nie ma nigdzie miejsca 24h na dobę i przez cały tydzień!!!!!. Zwłaszcza, że jak później mieliśmy okazję się przekonać - to taki "zwyczaj", że panie nie odbierają telefonów!!!! Ponieważ bardzo zależało nam na kontakcie, postanowiliśmy zadzwonić do restauracji, która co pragnę podkreślić odbiera telefony sto razy sprawniej niż wyznaczona do tego celu recepcja. Dzięki uprzejmości zatrudnionego tam pracownika , trzykrotnie udało nam się skontaktować za jego pośrednictwem z recepcją - ale to w żadem sposób nie wpłynęło na rozwiązanie tej sprawy. Mimo, że zostawialiśmy telefon kontaktowy do siebie-nikt do nas nie oddzwonił. Próbowaliśmy więc nawiązywać ten kontakt samodzielnie i każdorazowo w odstępach trzydniowych słyszeliśmy dokładnie to samo zdawcze stwierdzenie, że ktoś zajmie się ta sprawą. Przykre jest nawet to, że nikt do nas nie oddzwonił, chociażby kusząc się o zwykłą informację, że pokój został sprawdzony i nikt nie znalazł okularów. Zwykle fachowa obsługi hotelowa, pokusiłaby się o takie minimum!!!!!! W zamian każdorazowo traktowani byliśmy jak zwykli natręci. Dlatego też śmiem z cała stanowczością twierdzić, że jakość obsługi hotelowej jest na żenująco niskim poziomie i nie spotykanym w żadnym innym obiekcie pretendującym do podobnej ilości gwiazdek!!!!!!!!!! Zwracając się do Pana Prezesa osobiście liczę, że zarządzi Pan jakieś długofalowe działania naprawcze. Hotel na skale znajduje się w uroczym miejscu, ale to również, a może i przede wszystkim obsługa w znaczącym stopniu sprawia, że miejsca może być lub nie, godne polecenia. Ja z całą pewnością nie polecę go nikomu. Z poważaniem rozżalony gość

Gość pokoju 27
@Gość pokoju 27

Ponieważ zamieściłam tu swoją opinię, licząc że problem dotyczy kwestii pracowniczych i bardziej zainteresuje Zarząd Hotelu niż fora hotelarskie, co najmniej nieuczciwie byłoby nie poinformować o dalszych losach tego zażalenia. Dokładnie dwie godziny po zamieszczeniu tego wpisu do męża zadzwonił pracownik hotelu z informacją, że okulary się znalazły i zostaną odesłane. Mam nadzieję, że obietnica zostanie dotrzymana i ta historia znajdzie szczęśliwe zakończenie. Już po zamieszczeniu tego wpisu, przejrzałam z ciekawości inne adnotacje zamieszczone na tym forum , dotyczące Hotelu na Skale. Teraz już wiem, że problem nie dotyczy wprost niekompetencji jakiegoś pracownika, a jest znacznie bardziej złożony i wielowarstwowy. Dobrze, że jest wśród osób pracujących kilku fascynatów tego miejsca, którzy starają się wyprowadzić to miejsce na prostą, a przynajmniej tak można wywnioskować z aktywności na forum. Zapewne to do Państwa powinnam kierować wcześniejszy wpis, ale nie pokusiłam się wcześniej o przejrzenie innych wpisów.. Życzę temu miejscu by znalazły się pieniądze nie tylko na godziwe wynagradzanie pracowników, ale również na stałe podnoszenie ich kwalifikacji. Tak by zbudować stała, lojalną i profesjonalną kadrę pracowniczą i zarządzającą. Dziękuję również, za to, że dzięki Państwa reakcji , mąż odzyska swoją zgubę.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji na [stanowisko] w firmie Hotel „Zamek na Skale” (****)? Podziel się swoimi wrażeniami! Jak długo czekałeś na odpowiedź rekrutera po wysłaniu CV? Z ilu etapów składał się proces rekrutacyjny?
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Bardziej angielski biznesowy czy potoczny podczas rozmowy w Hotel „Zamek na Skale” (****)?

Dyrektor
@Pytanie

wystarczy stopień komunikatywny.

Tomek

Trafiłem na te stronę przypadkiem, ale widzę, że mało opinii pracowników, a dużo gości, którzy pewnie są konkurencją. Pracowałem w wakacje 2017 i był to czas dla mnie niezapomniany. Bez nudy, z wspaniałymi i zadowolonymi gośćmi. W pracy ale jak na wczasach. Pozdrawiam Zamek.

pracownik oszukany
@Tomek

W wakacje 2017 powiadasz pracowałeś....nie było żadnego tomka krętaczu pracującego przez wakacje 2017. :-) Trzeba płacić za prace szanowny pracodawco a nie pisać bzdury.

Gotujący Konserwator
@pracownik oszukany

A kto tu podpisuje się imieniem i nazwiskiem? Większośc , którym nie zapłacono to wałkonie i bumelanci. B(usunięte przez administratora)Wyberz sobie kategorię dla siebie i nie obrażaj innych.

Dymitr

(usunięte przez administratora)to tchórze piszący pod pseudonimami. (usunięte przez administratora)Dzięki temu zmniejsza się sukcesywnie grono wierzycieli a załoga, która dobrze pracuje dostaje godziwe i terminowe wypłaty.

Da by kolega
@Dymitr

Wybierz dla siebie kategorię...i odpowiedz co ty tu jeszcze robisz?:-)

pracownik

Obiekt chyli się ku upadkowi. Brak kapitału, brak zarządzających (recepcjonistka dyrektorem? ;-) ) Pensji nie płaci na czas, jak ktoś odchodzi to nigdy jej nie zobaczy :-) Spraw sądowych co niemiara ...z byłymi pracownikami... z dostawcami (przykład pralnia z Nachodu dług ponad 100 tys zł) Właściciel Sp. z o.o. traktuje jak kasę zapomogowo- porzyczkową...wybiera gotówkę, nie płaci podatków i żyje z tego... Pracownicy, dostawcy.... nieważni byle jemu się jakoś turlało do przodu....

Gotujący Konserwator
@pracownik

(usunięte przez administratora) Pralnia z Nahodu zniszczyła nam pościel za kilkanaście tysięcy. Fakt że dług z kosztami i odsetkami urósł do 100 tysi jest winą nieudolnego byłego dyrektora (to tez pracownik jak wielu innych to wylewajacych żale nieudaczników) Dzięki marnej pracy wielu tu piszących Zamek miał kłopoty i cierpieli na tym dobrzy pracownicy i dostawcy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paweł
@Gotujący Konserwator

to dlaczego jak jest tak nieudolny nadal w spa pracuje????

anonim

(usunięte przez administratora)

Obserwator

To Ty ... rozżalony prezes, były mąż prezesowej???? To ty Zbychu????!!!!

Życzliwa

Byłam pracownikiem przez jakiś czas, takiego syfu i dezorganizacji w życiu nie widziałam. Hotel czterogwiazdkowy? to kpina i oszustwo. Przygotowane pokoje dla komisji, reszta "niby zajęta". Brak pieniedzy na koncie. A może są tylko na innym prywatnym Prezesa? Po co pracownikowi umowa o pracę przecież nie ma takiej potrzeby, to tylko zachcianka i to dodatku droga dla pracodawcy. Godziny pracy? Dla ludzi z biura może i jakieś obowiązują ale dla zwykłych sprzątaczek, kelnerów czy kuchni to miesiąc trwa czasem i 300 godz. a i o pieniądze muszą się szarpać i prosić. Prezesowi została tylko świadomość że jest Panem na włościach a tak naprawdę to oszust, krętacz i symulant. Takich ludzi powinno się eliminować bo utzrymywanie ich to wysoka szkodliwość społeczna. Nie raz wyzywał pracowników i swoją żonę przy Gościach. A i Gości hotelowych zdazyło się wyzywać od dziwek...

pracownik
@Życzliwa

opinia z kwietnia 2018. Jestem na Zamku od dwóch lat. Nigdy nie słyszałem by Prezes ubliżał komukolwiek publicznie a zwłaszcza żonie. Opinia wyrażona w powyższym poście to mówiąc oględnie nadużycie i pomówienie. Osoba przedstawiająca się jako Życzliwa chyba nie rozumie sensu tego słowa, w ogóle podejrzewam że mało rozumie wypisując takie oszczerstwa

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anioł Stróż

Widzę że Zamek na Skale znowu wyrusza na łowy nowych ofiar do pracy. Nie dajcie się zwodzić i mydlić oczu. Praca na umowę zlecenie, wyzysk pracowników i zero odpowiedzialności. Zrzucanie winy pracodawcy na pracowników, brak szacunku do drugiej osoby. Oto cała prawda. Niby dlaczego ciągle szukają dyrektora hotelu i było ich w ostatnich latach aż tylu? Bo nikt normalny nie chce się bawić w tym bałaganie i brać na swoje barki wszystkich grzechów Właściciela. Nikt nie chce się z nim użerać. Atmosfera w Zamku patologiczna przez to że rozwiązywane są tam prywatne problemy Właścicieli a przecież jak wiadomo "ryba psuje się od głowy". Jeśli zależy Wam na godnych warunkach, szacunku i przede wszystkim na komforcie psychicznym i spokoju ducha to omijajcie to miejsce szerokim łukiem.

Ona
@Anioł Stróż

Byłam i czułam, że tam coś się dzieje. Nie polecam.

Pracownik
@Anioł Stróż

Od pewnego czasu w Zamku na skale duzo sie zmieniło(na lepsze) jestem pracownikem od 4 miesiecy wyplata zawsze na czas na koncie i wcale nie mała! Jesli uwazasz ze to miejsce powinnismy omijac szerokim łukiem to dlaczego tak wiele ludzi tu pracuje? I caly czas sa rekrutacje na lepszy personel?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ByłyPracownik
@Pracownik

Być może na chwilę się zmieniło, ale na umowie śmieciowej nie polecam sie pochorwać, złamać nogę albo w przypadku kobiet zajść w ciąże, bo zostajesz w czarnej d***e. Pracodawca nie rozumie że ktoś może chcieć wolne no bo przecież w um. zlec. nie ma urlopu. Życzę powodzenia, ja nigdy nie wrócę mimo przepracowanych tam lat i sympatii do samego obiektu. Zrujnowana psychika i niekończąca się opowieść w walce o swoje.

Gotujący Konserwator
@Anioł Stróż

szukaja i znaleźli. Dobry dyrektor, a nie pozorant i kretacz. Kto chce dobrze pracowac ten ma pracę. Wszystkim szukającym łatwych pieniędzy polecam prokreację i program 500+ a nie zawracanie głowy swoimi marnymi usługami

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zuza
Inne

Czyżby konkurencja inspirowała do pisania ? Hotel ma opinie dobrego pracodawcy!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
doZuzy
@Zuza

Haha! koń by się uśmiał... Dobrego pracodawcy?! Żal to wszystko czytać. Konkurencja? niby po co? Konkurencja to może inspirować Gości nie potencjalnych pracowników. Popytaj byłych pracowników co się tam działo, książke można by napisać.

anonymous
@doZuzy

Może i się działo ale teraz jest teraz... Proszę popytać obecnych pracowników Będzie miarodajnie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik
@Zuza

Przepraszam u kogo ma opinię dobrego pracodawcy - u samego pracodawcy? Jak chce się patrzeć w przyszłość trzeba zamknąc przeszłość - uregulować zobowiązania wobec pracowników i dostawców. Powiadasz konkurencja :-) dobre.... żaden obiekt nie chce konkurowć z takim obiektem jak zamek na skale.... to by było zejście na najnizsze poziomy jakie można sobie wyobrazić. Jeśli "zuziu" chcesz mogę ci na twoją prośbę trochę detali odnośnie firmy neya - zamku na skale przekazać ....

anonymous
@Były pracownik

Tylko po co? Ja jestem mega zadowolona. Atmosfera super,wypłata na czas,premie Ja jestem zadowolona Tyle

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ByłyPracownik
@anonymous

Wypłata na czas się zdarzała, ale premie były tylko na umowie...

anonymous
@anonymous

Właśnie...tylko po co ;-) Malutka kłamczuszka pisząca pod dyktando :-)

Gotujący Konserwator
@ByłyPracownik

Większość która odeszła traktowała prace jak zło konieczne. Jeśli przykręcało się śrubę to zaraz był bunt. Zajdżcie sobie pracę gdzie za palenie papierosów i pogawędki komórkowe będzie premia, bo na Zamku trzeba po prostu zasuwać. ci którzy to rozumią przcuja od dawna i daja rade

1
Pawel

Panstwa negatywne opinie to jedynie wierzcholek gory lodowej! Bylem pracownikiem tegoz obiektu, dosc krotko, szybko zorientowalem sie , ze miejsce to jest bez perspektyw, zaniedbane, z bardzo niestety pomimo zaawansowane wieku nieodpowiedzialnym wlascicielem i kierownictwem. Sciagnieto mnie do poprowadzenia restauracji PO szefa kuchni na dwa dni przed swietami bozego narodzenia, gdzie oblozenie siegalo +-150 osob, nie bylo menu na sylwestra (stworzylem je w dwa dni) a cena za pobyt siegala nawet 1800pln/dobe. obiecano niezwykle zlote gory, kadre pracownikow, sprzet, wspaniale stawki godzinowe, premie uznaniowa za przybucie w swieta i podjecie sie nielatwej misji. stracilem swieta, czas, zdrowie (20 dni pod rzad po min 12 h), uratowalem serwis swiat i sylwestra, a zostalem za to potraktowany jak... niech kazdy dopowie.kadra byla taka, klenerzy z lapanki, w wiekszosci alkocpuny, w kuchni udalo sie sciagnac bylych kucharzy, jednak i oni porzucili juz to miejsce. dyrektorow bylo trzech,plus jeden mial dojechac po swietach, wiecej niz osob w kuchni, gdie ze mna bylo uwaga 3 w najciezszym momencie swiat! pani Sniadaniowa, gotujacy konserwator, i zagubiony chlopiec majacy problemy z uzywkami. lubie wyzwania, mam papiery na gastronomie ale to byl koszmar.na poczatku nie przerazilo mmnie to, toc obiecali zloto i luksusy, hotel mial wejsc we spolprace z Louvre, w sieci hoteli Campanile, obiecali prestiz, chwale, glorie, wywiady i iele wiecej... suma sumarum taka, premii nie dostalem ani grosza, o wynagrodzenie za swieta musialem sie upominac, przyszlo w opoznieniu a gdy chcialem zrezygnowac zaszantazowano mnie ze w ogole nie uzyskam rozliczenia az nie znajdzie sie ktos na moje miejsce! majac prawo do odstapienia umowy. straszono mnie prawnikami, kancelariami itp.bylem wiec wiezniem, umowe zlecenie na odejscie zabrano mi niby do podpisania przez prezesa, i nie odzyskalem jej do dzis dzien, bo nie moglem odzyskac, malo tego do dnia dzisiejszego p prezes zarzadu hoteli historycznych Zbigniew Nojszewski jest winien mi kilkaset zl za dni przepracowane w styczniu, nie odbiera telefonu niczym dziecko, chociaz zgodzil sie uregulowac finanse. nawet walka z nowotworem nie nauczyla go szacunku do ludzi. Jako mlody pracownik zachowalem wieksza klase, grzecznie sie upominajac i czekajac, nie straszac, nie ublizajac. ale uwazam ze warto przestrzec przyszlych pracownikow. hotel opiera sie nai jeszcze funkcjonujetylko dzieki osobom z Ukrainy, i tylko ich przerazenie przed utrata pracy wstrzymuje ich przed porzuceniem. stad taka a nie inna jakosc obslugi i cud ze w ogole funkcjonuje. stare zaopatrzenie, garnki, patelnie, gn-y ledwo trzymajace sie kupy. zaniedbane miejsce i zniszczony potencjal. nie dajce sie nabrac jedno wielkie oszustwo nie warte ceny, zwykli oszusci, mam wiecej materialow dowodowych ktore przekaze odpowiednim sluzbom. hotel nie zasluguje na 4* , to zwykla machlojka, tak jak i z hurtowniami. na wszystko mam zdjecia, dowody, juz nawet nie chodzi o pieniadze, ale o eliminowanie takich przedsiebiorcow z mapy polskiej gastronomii. stop lesnym dziadkom, to musi sie wreszcie skonczyc a my mlodzi Polacy, nie mozemy odpuszczac snobom, myslacym, ze wszystko im wolno. Pozdrawiam. P. Zielinski.

Taka prawda
@Pawel

Paweł pracowałeś krótko. Jest nawet gorzej niż opisujesz. Posiłki z półproduktów, nie ma kto gotować. Rotacja pracowników ogromna. Gdy zbliża się 10 każdego miesiąca, czuć ogólną nerwowość w załodze. Czy i kiedy zapłaci? Czy w ratach? Ostatniej wypłaty z zasady nie płaci. Prezesa nie ma na miejscu, przestaje odbierać telefony. Młodzi oszukani ludzie przychodzą wielokrotnie ze swoimi rodzicami. Gdy zgłosisz do PIP, woli zapłacić prawnikowi niż Tobie tych kilkaset złotych. Wszyscy miejscowi przedsiębiorcy unikają firmy jak ognia. Wielu oszukanych na dużą kasę. Niektórzy się łakomią, łamią solidarność w środowisku lokalnym i świadczą usługi za gotówkę z góry płatną, za zaliczeniem. Ale chwilowa strata czujności i kolejna ofiara. Zadłużony hotel działa tylko siłą rozpędu i naiwności kolejnych młodych naiwnych. Kto tam jeszcze chce pracować? Jacy goście tam jeszcze przyjeżdżają? Ludzie nie czytają opinii? Szok.

Gotujący Konserwator
@Pawel

Oj Pawełku, zły to ptak co własne gniazdo kala. Nawet jeśli doznałeś krzywd, a byłem tego świadkiem to sam wiesz że sytuacja na Zamku w twoich czasach była ciężka ze względu na małą ilość gości i tragiczny budżet. Pisząc aż tak krytycznie, robisz krzywdę tym którzy z poświęceniem starają się wyprowadzić ten biznes na prostą. Trunkowy był jeden kelner i to jak wiesz w tym zawodzie się zdarza. Dorobilismy się porządnej kuchni i sprawnego zarządu, a kłopoty z pracownikami są dla tego że miejscowi w znacznej części nie nadaja się a przyjezdnym trzeba dać zakwaterowanie co podnosi bardzo ich koszt. Teraz złe opinie pisza w większości byłe pokojowe, o pracy których świadczą inne opinie że hotek brudny i zaniedbany. Próba zachęcenia do lepszego wykonywania obowiązków zaraz kończy się wielką obrazą i wypowiedzeniem , bądź porzuceniem pracy.

1
Justyna
Inne

Dla mnie opinia byłego pracownika jest bardzo nieobiektywna. Często żal za utraconą pracą przeradza się w złośliwości!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
DoJustyny
@Justyna

Utracona praca powiadasz?... Czy kiedykolwiek ktoś słyszał o tym żeby wyrzucono pracownika z zamku? Nie! Bo nie byłoby nikogo na to puste miejsce. Po za tym tam nie ma kto się tym porządnie zająć... Współczuję wszystkim którzy tam nadal pracują...

Człowiek
@Justyna

Dziwie się, że ten człowiek jeszcze prowadzi biznes. Są jeszcze ludzie, którzy dają się mu oszukaś, są jeszcze firmy które dają się mu wykręcić ?

Człowiek
@Justyna

kochana, nie żal za pracą utraconą ale żal za pieniędzmi, które nie zostały za tą pracę zapłacone.

Kwiatek_BI_owy
@DoJustyny

Ale pracownicy nie mają za co żyć (usunięte przez administratora) Sprawy sądowe się toczą. Proszę się zapoznać z tematem.

Potencjalnie zainteresowany

Czy macie może jakieś wieści na temat warunków w Hotelu Zamek na Skale? Jestem Potencjalnie zainteresowany współpracą.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Robert

Wybierałem się ale dzięki

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Eryk
Inne

Jakie zarobki są w firmie? Jaką umowę dostaje nowy oracownik? Podpowiedzcie coś nowemu chętnemu?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
doEryka
@Eryk

Jak tylko masz możliwość to szukaj gdzieś indziej... Na początku wszyscy potrafią pokolorować szary obraz Zamku. Wszystkim wciskają ciemnoty o tym jak to będzie częścią czegoś nowego, wyjątkowego i rozwojowego a będzie jak zawsze. Tak było 2 lata temu, rok temu, pół roku i tak będzie dzisiaj jutro i za miesiac. Umowy? Śmieciowe, nawet jak chcesz inną i negocjujesz to i tak nic z tego. Zarobki? zalezy na jakim stanowisku. Ale ogólnie wyzysk który nawet w komantarzach zauważają Goście. Przemyśl dobrze kilka razy... Chyba nie chcesz prosić się jak łajza o swoją wypłatę co miesiąc?

Emi

Witam. My byliśmy ż półrocznym dzieckiem Pokój w zamku. Jesteśmy mega zadowoleni!!!! Pozdrawiamy Panią masażystkę :) rewelacyjna!!! Jedzenie pyszne, czysto i przyjemnie!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jędrzej
Inne

Podpowiedzcie czy firma potrzebuje ludzi?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@Jędrzej

Tak. Firma potrzebuje pracownikow. Trwaja rekrutacje na różne stanowiska.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nel

Hotel bardzo kiepski. Nie wiem za co mają cztery gwiazdki wg mnie to max 3. Pokoje brudne, pod łóżkami szkło, kurz i stare brudne dywany. Bylismy zimą z pół rocznym dzieckiem. Otrzymalismy pokój 50 metrów od głównego budynku - TOTALNA KATASTROFA. Jak wrócić zimą z małym dzieckiem do pokoju z basenu. Okna się nie domykają-zimno w pokoju. Dostawki to łóżka polowe-tragedia. Brak pościeli. 3 osoby, 2 poduszki. Na korytarzach zimno i ciemno. Brak ciepłej wody przy większym obłożeniu obiektu. Poważny problem z rezerwacją. Obsługa beznadziejna, nie kompetentna. Kilkanaście telefonów i e-maili żeby dogadać się z recepcją. W spa basen to istny kicz. Brudno, brak reczników. Sauny nieczynne. Brak oświetlenia na placu. Zimą z kolacji wraca się po ciemku. Ciężko odnaleźć recepcję- brak drogowskazów. Generalnie jedna wielka katastrofa. Właściciele nie mają pojęcia o prowadzeniu hotelu. Nigdy tu nie wrócimy. Nie polecam a szczególnie dla rodzin z dziećmi.

Ona
@Nel

nikomu nie polecam. skandal i zadanie dla służb

Joanna
Inne

@Pawel @Życzliwa @Taka prawda Serdecznie Wam dziękuję za Wasze wyczerpujące i rzetelne informacje dotyczące pracy w Hotel „Zamek na Skale”. Jestem przekonana, że pomogą one osobom, które są zainteresowane pracą tam w podjęciu decyzji. Takich osób może być sporo, ponieważ zauważyłam na ich stronie, że prowadzą teraz rekrutację na różne stanowiska http://www.zameknaskale.com.pl/praca Bardzo współczuję Wam złych doświadczeń z tym pracodawcą, jednak pamiętajcie, iż na forum publicznym nie wolno nikogo wyzywać ani obrażać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Hotel „Zamek na Skale” (****) - Trzebieszowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Hotel „Zamek na Skale” (****)?

    Zobacz opinie na temat firmy Hotel „Zamek na Skale” (****) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

Hotel „Zamek na Skale” (****)
2.7/5 Na podstawie 74 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Hotel „Zamek na Skale” (****)
Przejdź do nowych opinii