ICAR
3 1422 39077 5 1
Uber Nowy wpis

Na początek, tytułem wskazania moich intencji informuję, że idea dorabiania przez prywatnych kierowców poprzez wożenie pasażerów jest moim zdaniem bardzo pozytywna, wpisuje sie w moją zasadę, że wszystko, co nie szkodzi drugiemu powinno być dozwolone i chwalone. Z zadowoleniem przyjąłem więc pojawienie się Ubera. Kierowcy sympatyczni, życzliwi, w dobrym nastroju. Prawie zawsze włączona nawigacja prowadzi najkrótszą trasą (sam znając Warszawę doskonale, używam nawigacji, bo wskazuje mi akurat tą trasę, która aktualnie jest szybsza o 2min od innych). W pełni więc popieram kierowców Ubera, ich argumenty i sugestie, by prawo było dostosowane do oczekiwań obywateli, a nie przeciwnie. Ale co będzie, jak tak się nie stanie? Podatek VAT Dziś usłyszałem od przyjaciół, że Uber wystawia klientowi fakturę (jak ten jej nie chce to i tak wystawia) z VAT 8% gdyż przewóz osób jest obarczony stawka 8% vat, lecz taki przewóz mogą wg. prawa polskiego wykonywać tylko licencjonowani przewoźnicy lub regularni przewoźnicy krajowi, miejscy i podmiejscy. Uber zatem bezprawnie stosuje stwkę 8%. Kierowca w rzeczywistości świadczy usługę transportową (nie wymaga licencji), ale jest objeta stawką VAT 23%. Co ciekawe, Uber wystawia te faktury w imieniu kierowcy, czyli to dokładnie tak jakby to kierowca te faktury wystawiał. Zatem to kierowca ponosi odpowiedzialność za błędną stawkę VAT. Jaka to odpowiedzialność? Odpowiedzialność karno-skarbowa – czyli w skrócie obowiązek dopłaty 15% (23%-8%) albo więzienie (tak, za niepłacenie podatków idzie się siedzieć, to taka dodatkowa „motywacja”). W praktyce przeciętny kierowca Ubera robiący obrót miesięczny 10.000zł musiałby dopłacić 1500zł podatku. Za każdy miesiąc. Gdy jeździł rok to 18.000zł. Gdy było to 5 lat to 90.000zł. Z odsetkami podatkowymi to nawet 120.000zł! Kasa fiskalna Przepisy w Polsce nakazują wystawianie klientowi paragonu. Skarbówce nie wystarczą PIT-y, CIT-y, faktury VAT itd, musi być jeszcze świstek papierka, bez żadnej wartości gdy istnieje, ale o ogromnej wartości, gdy nie istnieje (to fenomen w świecie fizyki i finansów). Jaka to wartość? Roczne przychody! Tu jest więcej na ten temat. Urząd nierychliwy, ale czy sprawiedliwy? Urząd skarbowy ma na pobranie podatku 6 lat. I to wykorzystuje. Kontrole (poza donosami) są właśnie w ostatnim możliwym roku. By przedsiębiorca już dawno zapomniał, albo zgubił potwierdzenia/dokumenty. Ile może zapłacić Uberowiec? Jak wynika z powyższych szacunków, uczciwy człowiek, chcący sobie dorobić, wedle swojej wiedzy legalnie, może po 5 latach dowiedzieć się, że ma do zapłacenia „słusznie należnych” podatków na kwotę nawet 200.000zł! Tu jest materiał źródłowy o tym. Komentarz kierowcy (chce zachować anonimowość) Sprawa wygląda tak, że jak przyznam się do tego, że bez licencji wykonywałam usługę „przewóz osób” to Inspekcja Transportu Drogowego nałoży na mnie ogromne kary idące w dziesiątki tysięcy złotych. Urząd skarbowy z dużym prawdopodobieństwem zakwestionuje zastosowane zwolnienia do 8% i będzie prosić o dopłatę, przy kontroli zapyta bonusowo czy była kasa fiskalna odpowiedz będzie negatywna wiec może dosolić dodatkowo 30% kary od stawki 23%. Od całego mojego obrotu za 5 lat! Drugie dno – ogromny koszt społeczny Załóżmy, że kierowców Ubera mamy w Polsce tylko 15.000 (tylko 1 na 2500 Polaków). Jeśli skarbówka wstrzymałaby się z kontrolami przez 5lat, to łączna kara może wynieść nawet 15.000×200.000=3.000.000.000zł. Trzy miliardy złotych… Ale skąd urząd skarbowy miałby wiedzieć, kto jeździ Uberem? A czy to tak trudno wyobrazić sobie sytuację, że w zamian za brak jakiejś symbolicznej kary 5mln USD (20mln zł) dla firmy Uber, firma ta przekaże polskim organom spis wszystkich transakcji, a tym samym wystawców faktur? Wtedy skarbówka nawet nie przychodzi na kontrolę. Mając dowody w ręku przysyła notę księgową i przy braku reakcji ściaga z konta, pensji, hipoteki, wreszcie wsadza do wiezienia. Bez potrzeby wyjaśniania… Tak wielki koszt społeczny można porównać do ostatnich afer – kredyty frankowe, polisolokaty, ambergold, SKOK-i… Trzecie dno – aferalne Od kilku lat taksówkarze protestują i wszyscy o tym wiedzą. Skoro tak to jaki jest w końcu stan faktyczny – czy Uber działa legalnie, czy nie? Jakiż to problem w 2 godziny przeanalizować stan prawny i wydać publiczne obwieszczenie przez ministra finansów/gospodarki/transportu, że jest to legalne, albo nielegalne? Ano taki, jak już wspomniałem – może warto (wg urzędników) poczekać 5 lat, by wykorzystać kierowców… Pójdźmy dalej – dlaczego wszelkie afery w Polsce trwały i rozwijały sie przez lata, aż wybuchły i dopiero wtedy polscy urzędnicy/politycy mówili, jaka to nieładna afera była? Bo to sie wszystkim opłaca (poza ofiarami)!

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś1
anonim Nowy wpis

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Jack Nowy wpis

Uwaga wirus

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Żółwik

Przeszedłem z barbakanu do icara i napiszę tylko że jest mega róźnica na plus dla icara. Wachałem się już dawno, ale słuchałem tych bzdur o niskich stawkach.W icarze zarabiam na niskich stawkach a w barbakanie stałem na wysokich.

Pomocna?
TakNie5
Zgłoś1
Tomek
@Żółwik

Ciekawe czy Twoje auto też takie zadowolone będzie, ja w medze po 2 latach zajechałem auto ;) robilem ok. 5 tys km miesięcznie, jak lubisz pracować nocki piatek, sobota to zarobisz, nie licząc stycznia i lutego ;)

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
Żółwik
@Tomek

Nie kupiłem go do głaskania tylko do pracy. Maszyna im więcej pracuje tym więcej zarabia.Na taxi nie ma innej metody.Nie mam natury betona i nie będę kantował, tym bardziej że pracuje w dzień.Nocki już przerabiałem i to już nie moja bajka.W icarze chyba dużo kierowców jeździ w nocy bo w dzień jest ich mało a w niedzielę to prawie nie ma nikogo.Ostatnia niedziela od 7 do obiadu ponad 500 zł.

Pomocna?
Tak1Nie4
Zgłoś1
jocker
@Żółwik

zapomniałeś napisać że obiad był o 18.00

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Żółwik
@jocker

nie kolego, nie o 18 dzisiaj 473 zł szok, aż żal było zjeżdżać! muszę pokazywać paragony kolegom bo nikt nie chce wierzyć jutro do 15 i poniedziałek, wtorek wolne.

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś
adas
@Żółwik

Dobry wynik kolego , powiedz ile kilometrów i ile kursów na taki obrót ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
jocker
@adas

Pewnie około 300 km.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Żółwik
@jocker

Znam Kraków, na taxi prawie 12 lat więc nie muszę nigdzie wracać.Przy obrocie 500 zł wychodź ok 220 km. Zależy czy ustawiam dojazd ze stref sąsiednich czy tylko z głównej.Jeśli łapiesz WK i ustawiasz dojazd do klienta również ze strefy pomocniczej średnia wartość kilometra wychodzi mniejsza ale robi się sporo większy obrót. Można otrzymywać zlecenia tylko ze strefy głównej i wtedy robi się mało kilometrów o większej wartości ale obrót też jest mniejszy.

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś1
jocker
Nazwa działu: Handlowy
@Żółwik

płatny km w icar waha się od 1.50 do 1.80. zatem na taki obrót musiałeś zrobić min. 260 km

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Żółwik
@jocker

Jak to możliwe?Średnia odległość kursu to 5 km. 5 kmx2 zł+ 7zł opłata początkowa+minimum 2 zł czasówka=19 zł.19 zł/5km= 3,9 zł/km. Żeby wyszło 1,5 zł/km do każdego zlecenia musiałbym wykonać dojazd 7 km.Proponuję zmień zioła albo powtórz matematykę na poziomie 4 klasy podstawowej. Mnie kilometr wychodzi nie mniej niż 2,4 zł/km

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś1
jocker
Nazwa działu: Handlowy
@Żółwik

Twój kolega pokazał mi raport miesięczny. 8800 zł i przejechane 5300 km. Podziel sobie sam. Znam też takich co jeszcze nie wyjechali do pracy a 100 zł już mają. Co do ziół hmmm...lepsze to niż początki alzheimera

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
TomekAtomek
Nazwa działu: Finanse
@Żółwik

Jak średnio kurs to 20 zł to żeby zrobić obrót 470 zł licząc że jeden kurs trwa 30 min (dojazd po klienta, kurs i złapanie następnego) to ile ty musiałeś godzin jeździć żeby zrobić 470 zł obrotu? Bo mi wychodzi że 13 - czy może nie mam racji??? Pozdro dla normalnych

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Żółwik
@TomekAtomek

Znam takich w barbakanie(W icarze nie mam jeszcze kolegów bo nie ma jak kogoś poznać ze względu na ciągłą jazdę) co na 100 zł obrotu robią 100 km. Np.kurs z ruczaju do huty, po kursie powrót na ruczaj przez stację na kawę i bajerkę z kolegą. Takich przypadków jest cała masa, ale ja mam inny styl jazdy i dlatego napisałem co mnie wychodzi. Na koniec powtórzę, że jestem zadowolony z podjętej decyzji.Szkoda, że nie zdecydowałem się wcześniej.Szczerze polecam przejście do icara wszystkim moim znajomym z taxi ponieważ nie traktuję ich jak konkurencję.Rywalami dla mnie są kierowcy bolta,ubera i kierowcy Freenow.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
TomekAtomek Nowy wpis
@Żółwik

To tylko się cieszyć że jest jazda i można zarobić. Natomiast godzin pewnie sporo trzeba jeździć żeby taki obrót "ukręcić" . Pozdro dla normalnych

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Taxi

Jak tam koledzy w FN? Nie przeszkadza wam że wyższy priorytet do zlecenia ma Sasza na firmowym aucie z akademii taxi? Na wiosnę aplikacja wcześniej zasugeruje hulajnogę potem auto firmowe a na końcu taksówkarza na zusie 1500 zł.Ciekaw jestem jakie będą dopłaty do lite.haha

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
młody
@Taxi

przestańcie się poniżać uciekajcie stamtąd w każdej innej korpo nie zarobicie mniej a przynajmniej będzie bez tego wstydu co we free now :( rozwijacie sieć która na zawsze zrobi z kierowców niewolników

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ranking
  1. pracuj.pl 3 013 744
  2. olx.pl 2 878 655
  3. GoWork.pl 2 767 679
  4. linkedin.com 2 492 494
  5. indeed.com 2 144 392
... pełny raport Gemius
Szczerze

Tak kolega ma rację zajedziesz samochód a na nowy nie będziesz miał bo zarobki marne lepiej idź do biedronki tam więcej zarobisz

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
były icar

a ci dwaj z biura dalej szukają naiwnych co by im 500 płacili...oni są niereformowalni w tej swojej agitacji na tym forum

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Paweł

Policzcie sobie,przy normalnej pracy i godzinach masz normalną pensje,powiedzmy 3tys,max 4 koła,i z tego odłóż na urlop,i na auto po paru latach,przykładowe ceny dwumas z wymianą 3 tys zł,paliwo diesel w miesiącu 1400,ZUS 1400,abonament 500,co daje 3200 zł i jeszcze nie zaczynasz zarabiać,na amortyzację pasuje z 300 jeszcze odłożyć,to jest 3500 stałych kosztów,a dużo kursów po 14-17 zł ,chorobowego nie masz ,urlopu brak ,więc jak masz na etacie zarobić kolo 3 tys to nawet nie masz się co zastanawiać,czasy taxowki dawno minęły jeszcze parę lat temu było lepiej,dzisiaj Uber ,bolt,także szkoda waszego czasu ,2 zł za kilometr,18 czasówka z czego jak się toczysz 3 km/h to już nie zalicza,totalny (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak9Nie1
Zgłoś
Jarek
@Paweł

jestem na etacie i zarabiam 2800 zł na rękę. Jeśli piszesz o pensji 4 tys na rękę to co ty robisz na taxi? Pewno jesteś dobrze wykształconym informatykiem lub masz spore doświadczenie w zarządzaniu zespołem. Wyobraź sobie żebym zarobił 2800 zł muszę dojechać do pracy autem które należy zatankować, ubezpieczyć, czasami naprawić i nawet czasem wymienić na nowe. Jeśli idę na urlop to na konto dostaję podstawę czyli 1760 zł. Jak jestem chory to idę do pracy bo wiem że mnie nikt nie zastąpi a szef będzie wkurzony i na koniec miesiąca też dostanę podstawę. Wsadź sobie te bajki o tym jak jest fajnie na etacie do d..y. Mam kolegę który przeniósł się od nas do icara i mam doskonałe porównanie. Po nowym roku robię licencję i też idę do icara mając w nosie urlop i l4. Kolega wytłumaczył mi dlaczego jest tyle negatywnych wpisów na forum. Taksówkarzą zależy na tym, żeby zniechęcać nowe osoby do zawodu, aby było ich jak najmniej.

Pomocna?
Tak3Nie6
Zgłoś
TomekAtomek
Nazwa działu: Finanse
@Jarek

Święta racja co piszesz kolego. Ja na etacie (kierowca kat. C) mam owszem około 4,4 miesięcznie ale za 220-230 h. Jedyny plus etatu to urlop bo L4 to często gęsto jak szef poprosi to z gorączką się 3-4 dni jeździ bo trzeba roboty pilnować. Z kolei minusów etatu jest dużo więcej: godziny od do, L4 to bzdura no chyba że ktoś nogę/rękę złamie, urlop o ZUS od najniższej więc jak mam urlop to wypłata też cienka. Ja cały czas się biję z myślami o tym taxi ale gdybym miał na etacie 2.8 tj Ty to chyba bym się w ogóle nie zastanawiał. Ja jeżdżę ciężarówką, gdzie (usunięte przez administratora) błoto, zimno ect - gdybym jeździł 22-230 h w miesiącu pewnie bym wyrobił ok 9 - 9,5 tys obrotu to 5 by mi została. Bo gdybym szedł w taxi to kupiłbym albo aurisa hybrydę z lpg (6-7 lpg po mieście) albo na początek octavie/A4/passat z silnikiem 1.6 MPI i do tego lpg. Myśle że tam spalanie ok 11 lpg po mieście spokojnie do zrobienia. Kiedyś miałem prywatne mondeo mk3 2.0 B+G (STAG 4) i spokojnie bez szaleńczej jazdy w 10 litrach w mieście się mieściłem. Pozdro dla normalnych

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś2
Gość
@TomekAtomek

To jest forum Icara. Nikogo nie interesują Twoje wywody

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Grzes
@TomekAtomek

Ja w mondku 1.8 nie zeszedlem poniżej 15l log. Na taxi wychodzi większe spalanie. Korki, grzanie w zimie, częste opalanie itp

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Michał

I jeszcze do tych wszystkich co piszą, że taxi się skończyło a my jeździmy za darmo, opanujcie się, oczywiście że nie na rękę jest aby doszło dużo nowych ale nie róbmy z siebie idiotów, że od kilku lat nic nie zarabiamy. Kokosów może nie ma ale i tak wolę taksówkę niż etat za 3000-4000 zł bo sam decyduję kiedy pracuję a zarobki podobne.

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś
Michał

FN to ściema. Chcieli zebrać kierowców dając im dopłaty i obiecując gruszki na wierzbie a cel tak naprawdę jest jeden tzn doczekać do 01.01.2020r i przejąć chłopaków z ubera i bolta bo oni będą jeździć bez dopłat a obecni kierowcy byli potrzebni tylko na przetrzymanie. Następnym krokiem będzie własna flota i zmuszenie kierowców do pracy u nich bo tak już zrobili w kilku europejskich miastach gdzie przejęli większość rynku. Wtedy dla kierowcy zostanie 30% z obrotu i ustalony czas pracy..

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Były FN

Oto jak FreeNow stara sie wyrolowac wszystkich taxowkarzy majacych wlasne auta. cyt "Dodatkowo, aby dopełnić reformy taxi i wprowadzenie tej branży w nową, zdigitalizowaną erę, zdaniem FREE NOW, w dalszej perspektywie pozytywnym rozwiązaniem byłaby również rezygnacja z adnotacji „taxi” w dowodzie rejestracyjnym pojazdu i przeniesienie tej informacji do elektronicznej bazy CEPIK. Sam przegląd taxi nie niesie żadnej wartości dodanej dla konsumenta, a pieczątka „taxi” utrudnia ewentualną odsprzedaż auta kierowcy, zwłaszcza, w wypadku nowych aut – puentuje Krzysztof Urban. Czyli przewoz bedzie kozystal z wynajmu aut a oni beda mieli nizsze ubezpieczenie OA AC. Oraz oni nie beda stratni na wbicu do dowodu taxi. FN wykorzystała wszystkich taksówkarzy do budowy marki, a teraz wpuszcza nam przewozy okradające nas ze zleceń. Razem strajkowaliśmy, traciliśmy czas i pieniądze po to żeby teraz przewozy pod bujną nazwą Akademia Taxi jeździła z nami pod jednym logiem? Ja już podziękowałem FN i myślę, że to ostatni moment, aby zostawić ich w tym (usunięte przez administratora) samych.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Haha
@Były FN

Jeszcze niedawno kierowcy FN mieli się za lepszych od wszystkich innych taksówkarzy.Mówili mamy super klientów, super kursy i wszystko super.Dziś już jeżdżą ze spuszczoną głową,uciekając ze wstydu przed spojrzeniami normalnych taksówkarzy.Obsługują lity za kwoty którymi nawet icar by się nie zainteresował o dopłaty coraz mniejsze.Pocieszenie przynajmniej takie że mają sporo nowych kolegów PODWOŹNIKÓW.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Rado
@Były FN

Tak to jest jak chytrzy taksówkarze nakręcają bat na samych siebie:))))

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
icar
@Rado

Mam kilku kumpli co byl;i w FN i już wrócili do icara bo dopłaty się zmniejszyły i zaczęli jeździć sporo taniej niż w icarze a płacili nawet 3 razy więcej. Heheh biznesmeni:) Widać że w FN odczuwają odejścia kierowców bo piszą po tym forum takie farmazony i icarze, że żal tego czytać.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Michał
@Haha

FN to ściema. Chcieli zebrać kierowców dając im dopłaty i obiecując gruszki na wierzbie a cel tak naprawdę jest jeden tzn doczekać do 01.01.2020r i przejąć chłopaków z ubera i bolta bo oni będą jeździć bez dopłat a obecni kierowcy byli potrzebni tylko na przetrzymanie. Następnym krokiem będzie własna flota i zmuszenie kierowców do pracy u nich bo tak już zrobili w kilku europejskich miastach gdzie przejęli większość rynku. Wtedy dla kierowcy zostanie 30% z obrotu i ustalony czas pracy..

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Pawel

Niestety Taxi się skończyło i to nie tylko icar ale wszystkie korporacje, za wysokie koszty do zarobków, kiedyś owszem było super teraz dno a w icarze doszło jeszcze brak zleceń

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Nowy
@Pawel

W związku ze sprzedażą barbakanu jak spora grupa kierowców przeniosłem się eksperymentalnie do icara.To co piszesz o taxi to niestety prawda ale jestem w szoku jaki duży ruch jest w icarze.Największa zaleta to, że każdy dzień jest powtarzalny i nie ma tego że albo się uda albo jest kicha. Nie wiem czy jeździłeś w innych sieciach ale chyba nie wiesz co to jest brak zleceń. Przez ten miesiąc na postoju taxi ustawiłem się może z 8 razy i ani razu nie zdążyłem zabrać z niego klienta bo dostawałem nowe zlecenie.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Gekon

Ja pracuje w Icarze od 3 lat i nigdy nie narzekalem na małe zarobki. Pracujesz zarabiasz ! Jesteś leser to nigdzie nie zarobisz i zawsze będziesz marudzilł na wszystko. Kto ma checi do pracy to wszędzie sobie poradzi w życiu .Nie podoba Ci się praca w Icarze zmień sobie . Nie podoba Ci się w FN przejdź sobie do Eco. Nie podoba Ci się w Eco idź do taksówek lotniskowych ...i lataj sobie ...

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś2
wojtek
@Gekon

a jeździłeś wcześniej w innej korporacji? Wiadomo, że nie narzekasz na zarobki, ale inni zarabiają więcej za ten sam czas. Gdyby icar nie wszedł na rynek, wszyscy by teraz jeździli po 2,30 i normalne strefy i czasówka 35zł. Ceny maksymalne są w Krakowie od 10 lat, a pamiętaj ze wszystko drożeje.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Icar
@wojtek

Ja jeździłem w innych sieciach.Za każdym razem gdy przenosiłem się do sieci z niższymi stawkami zarabiałem więcej. Tak też jest w icarze. Zarabiam więcej niż wcześniej w barbakanie ponieważ więcej jeżdżę a mniej stoję.Każda sieć tańsza ma więcej klientów więc więcej jazdy.Klienci niestety szukają usług i towarów tańszych.Pijani angole i mała grupa klientów nie zapewni przyzwoitego obrotu w droższej sieci. 12 tyś obrotu was śmieszy i mówicie że to nierealne.Możliwe jednak prawdą jest że przy takim obrocie jest więcej kosztów przez paliwo i naprawy.Na koniec i tak zostaje dużo więcej niż przy obrocie 7 tyś w droższej sieci.

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś1
Gekon
@wojtek

Zgadam się z Tobą . Zdecydowanie za mała jest czasówka .

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Janek
@Icar

jeździłem w ICARze przez 3 lata, 14letnim autem na gazie ze spalaniem w mieście około 10litrów gazu, na pełnym ZUSie, auto mało awaryjne. Jeździłem o różnych porach, cały czas liczyłem wszystko. Z moich wyliczeń wychodziło mi, że NA CZYSTO po odliczeniu już wszystkich opłat (paliw, zus, naprawy, amortyzacja bieżąca ALE BEZ ODKŁADANIA NA "NOWE" AUTO) zostawało od 12 do 16 zł/godzinę, w zależności jaki miesiąc, ceny gazu, itd. Średnia zarobków przez 3 lata (od początku na pełnym ZUSie) wyszła 14zł/godzinę (teraz jest czasówka więc średnia może wyjść 15 zł/godzinę). Samochód po 3 latach zajechałem doszczętnie, więc od tego co zarobiłem musiałem odliczyć sporą stratę na aucie (w wyliczeniach wyżej liczyłem bieżącą amortyzację ale nie odkładałem na nowe auto, bo wiedziałem, że jak padnie to zrezygnuję z taxi). Także jak ktoś chce sobie policzyć ile zarobi na czystko za 1h to może się posiłkować moimi obliczeniami: 1. przy pełnym zusie około 14zł/h 2. przy niskim zusie około pewnie 16 zł/h Jeśli doliczyć do tego odkładanie na auto, to od kwot powyżej trzeba odliczyć po niecałe 2zł. Czyli jeśli nic się nie zmieniło (a słyszałem, że jest coraz gorzej ze zleceniami) to za 160h można średnio na czysto zarobić 2400zł. Jakie są główne problemy na taxi: - najpierw zarabia się na opłaty dla wszystkich wokół, a dopiero na końcu dla siebie - jak się zepsuje poważniej auto, to jest naprawdę duży problem - ICAR ma specyficznych klientów z niższej kategorii - brak urlopów - aby zarobić trzeba jeździć w weekendy kiedy wszyscy odpoczywają Osobiście dzisiaj już nikomu bym nie polecił jazdy na taxi (niedługo pojawią się autonomiczne samochody) ale lepsze to niż nic chociażby na chwilę, i w tym czasie szukać czegoś innego. Mam nadzieję, że pomogłem. Pozdrawiam.

Pomocna?
Tak17Nie
Zgłoś
adam
@Icar

Ja długo nie jeżdżę bo 3 lata, od razu poszedłem do itaxi i dodatkowo mytaxi. Po tych 3 latach moje statystyki to (średnia na miesiąc): - pracuję 169h, - obrót 9670zł - godzinówka 57zł - 3370 km ogółem - prowizja 644 zł - 2,87 (2,80 na szybie) za każdy przejechany 1 km (wyjazd z dom i powrót) Pozdrawiam

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś
Kierowca
@adam

To dlaczego w iTaxi jest tylko 70 aut skoro jest tak dobrze? W icarze jak pisze kolega na godzinę zarabia się 12 zł a aut jest 1000. Nic z tego nie rozumię.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Tomek
@adam

Hahah, idz naganiaczu, jeszcze na freekał lajt takie obroty robisz ;)

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
ee
@Janek

brawo!

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
adam
@Tomek

nie robię lajtów :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Jarek
@adam

Prowizja+ opłata za kursy przy takim obrocie to prawie 2000 zł brutto. Problemy z liczeniem?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
taxi

iTaxi dostało ważną aktualizację. Poznamy od razu cenę - jak w Uberze iTaxi 4.0 jest już dostępne dla smartfonów z Androidem i iOS. Z aktualizacją wiąże się duża zmiana. Przy zamawianiu przejazdu dzięki Bilet iTaxi od razu poznamy cenę kursu. Co ważne opłata jest stała i nie zmieni się nawet po nieprzewidzianych sytuacjach. Nowa sługa Bilety jest obecnie dostępna tylko dla użytkowników indywidualnych na terenie Warszawy, w dodatku trzeba mieć włączone płatności mobilne. Firma w komunikacie zapewniła, że stopiono będzie wprowadzać Bilet iTaxi w nowych rejonach. Bilet iTaxi to niezmienność ceny. Nie ma odstępstw To zmiana, która uatrakcyjnia ofertę iTaxi. Wielu przewoźników oferuje "cenę gwarantowaną". Gwarancji tak naprawdę nie ma w tym prawie żadnej, bo nieprzewidziane okoliczności (np. korki, nagłe objazdy) mogą negatywnie wpłynąć na finalną cenę. Bilet iTaxi nawet wtedy pozostaje niezmienny. Cena z którą zamówiło się kurs jest już tą finalną. Uber musi mieć się na baczności. Konkurencja nie śpi. To nie jedyne nowości. iTaxi otrzymało też i ujednolicenie stawek. Jarosław Grabowski, który jest CEO firmy zapewnił, że "Chcieliśmy jednak pójść o krok dalej - zapewnić stałą cenę niezależnie od czynników, które mogłyby mieć wpływ na cenę przejazdu w trakcie podróży czy innych nieprzewidzianych na drodze okoliczności, a także cenę niezależną od godziny zamówienia przejazdu. Dla pasażerów oznacza to, że w nocy będą jeździć w podobnych stawkach jak w dzień. W 100% udało nam się zrealizować wszystkie założenia." CZYLI KOLEJNA FIRMA Z KURSAMI BEZ CZASÓWKI.

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Baca
@taxi

Freenow,bolt,uber teraz itaxi wszyscy po kosztach za jak najniższą cenę.Wcześniej dopłacali teraz kosztem kierowcy.Aplikacje zaniżają ceny eliminując systematycznie taksówkarzy a w ich miejsce wsadzają ukraińców za talerz zupy.Potem podwyższą ceny ale do tego przywalą kosmiczną prowizję.Kierowca dalej będzie jeździć za talerz zupy a klient będzie słono płacił. Nie mogę pojąć jak można jeździć w tej samej sieci z przewoźnikami bez uprawnień którzy pobierając lity eliminują kursy według wskazań taksometru

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Taxi

FreeNow jak Uber. Firma dopuściła kierowców bez licencji taxi Myślisz, że zamawiasz taksówkę, a przyjeżdża nieoznaczony samochód z kierowcą. To rzeczywistość klientów FreeNow, którzy korzystają z opcji "Lite". Jak twierdzi przedstawiciel firmy, to efekt gigantycznego wzrostu liczby klientów. Środowe popołudnie. Warszawa stoi, do spotkania zostało 30 minut i pół miasta do przejechania. Nie ma szans, żeby zdążyć komunikacją publiczną. Jedynym rozwiązaniem wydaje się taksówka, która dzięki buspasom dowiezie naszego czytelnika na czas. Bierze smartfon do ręki, włącza najpopularniejszą ostatnio aplikację FreeNow i zamawia przejazd. Zaznacza opcję "Lite", bo cena gra rolę. Po ośmiu minutach zjawia się samochód. Sęk w tym, że nie jest to taksówka. W efekcie przejazd przez zablokowane miasto trwa 55 minut. "I w ten sposób aplikacja taksówkowa staje się kolejnym uberem" – pisze do nas czytelnik, który opisał swoją historię. Równocześnie przyznaje, że zamiast 45 zł prognozowanych przy kursie normalnym, zapłacił za kurs "Lite" 19 zł. O sprawę zapytaliśmy Krzysztofa Urbana, dyrektora zarządzającego FreeNow (dawniej myTaxi) w Polsce. Przyznał, że ze względu na brak kierowców, "aby zrównać podaż usługi z bardzo wysokim popytem" firma zdecydowała się oferować możliwość realizacji kursów "Lite" kierowcom, którzy dołączyli do "Akademii Taxi" i czekają na uzyskanie uprawnień kierowcy taksówki. Brawo Panowie taksówkarze z FN. STOP NIELEGALNYM PRZEWOZOM wozicie jeszcze na tylnych szybach?

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Lili
@Taxi

Urban chce zarabiac wiecej kasy i liczy sie tylko prowizja po 4 zl od zlecenia nawet jak kurs jest za 12 zl trzeba oddac 1/3. Kiedys bylo tak ze od krótkich kursow prowizja byla nizsza. Jakosc uslugi nie ma znaczenia. Nie ma znaczenia ze jak kierowca wezmie lite za 16zl i stoji w korku 40min to jast stratny bo za wypozyczenie auta placi na godzine jakies 12 zl a to tego jeszcze paliwo plus zus (nie starczy na same oplaty za ta godzine "jazdy") nie mowiac o tym ze w godzine nic nie zarobi. Pisza ze szukaja mlotych i ambitnych nie wspominaja ze do pracy charytatywnej. Wiadomo ze jesli klient ma zaplacic 10 zl mniej to bierze ta usluge, sek w tym ze przyjezdza uber lub jakis z pseudo akadei co nie zna miasta i jest porazka. Jedna z pasazerek gdy jej wspomnialem ze teraz jest taka sytuacja i moze podjechac Juri albo Szaszka to powiedziala ze odinstaluje ta aplikacje, bo nie bez powodu zrezygnowala z ich uslug

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Lili
@Taxi

Kierowcow na kursy taxi nie brakuje. Natomiast brakuje wolontariuszy do realizacji lite. Ci z biura jakos nie wsiadaja w samochody do robienia lite, przecież jak sami twierdza nie potrzeba licencja ? Ci co robicie lite pamietajcie ze doplary w tabelce sa brutto od tego trzeba odjac 23 % watu 6 % prowizji oraz 3.69 zl za udostepnienie wam zlecenia Jak macie doplate 5 zl odejmijcie 23 % wat zostaje 3.85 zl. Odejmijcie 3.65 zl za zlecenie zostaje Wam 20 roszy a jeszcze trzeba odjac 6% wartosci calego zlecenia. Z tej pseudo doplaty nie zostaje nic

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
wojtek
@Lili

jak jesteś na karcie to cała dopłata jest dla Ciebie, bez Vatów

Pomocna?
TakNie
Zgłoś1
Janusz

O czym wy piszecie? Jak jestem chory to idę na L4 nie płacę za ten okres tylko zus mi płaci. Co prawda nie spieszy się z wypłatą ale płaci. Jadę na urlop idę do lekarza mówię że mnie boli kręgosłup bo jestem taksówkarzem, lekarz wypisuje l4 i po zabawie. Za urlop nie płacę zusu tylko zus płaci mnie.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Cała prawda

Ot cała prawda o tym forum. Wiele negatywnych wpisów o icarze i o zarobkach w tej sieci. Dlaczego? Bo około 1000 osób jeździ za czapkę gruszek? Oczywiście, że nie. Jedyny cel to zniechęcić nowych aby nie przychodzili do zawodu. Każdy kumaty skapnie się, że jak by było tak źle to nikt by tu nie pisał a już na pewno nie jeździł dalej na taksówce:)))))

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś1
Były Icar
@Cała prawda

1000???? Tyle nie było tam w latach najlepszej świetności!!! Teraz jak zostało 300-350 to byłby sukces.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Kierowca
@Były Icar

Skąd były icar może wiedzieć ile jest teraz aut w sieci?Skąd nawet obecny kierowca może to wiedzieć?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
TomekAtomek
Nazwa działu: Finanse
@Cała prawda

Kolego wszyscy jeżdżą i dokładają to jest dobre nie?? hehe. Jechałem w piątek z gościem z piasków do centrum. Gość nie marudzi, uśmiechnięty, mówi że jeździ po 200h max w miesiącu i ok 9 obrotu robi. Auto tanie w utrzymaniu, ZUS na bank już duży bo kilka dobrych lat już jeździ jak sam mówił. Zadałem mu pytanie o etat to stwierdził że jak tutaj 5 mu zostaje to po co ma iść na etat gdzie zarobi 3-4? I w sumie gościa rozumiem. Natomiast nie rozumiem negatywnych komentarzy tutaj bo jest to jakieś może 10 osób które się powtarzają w kółko. Reszta 200/300/400 nie ważne ilu kierowców codziennie jeździ i zarabia a tym 10 zawsze się nie opłaca :-) pozdro dla normalnych

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
kiedys icar

Tak ten kierowca z passata to były wojskowy z emeryturką więc ma wywalone ile zarobi.... jest chyba komisarzem w tej sieci o ile dobrze pamiętam. Sam tam kiedyś pracowałem odszedłem gdy za 200h pracy obrót nie przekraczał 5 tys zł czy to w nocy czy w dzień. Może zrobisz większy obrót ale i km 10tys miesięcznie. Wtedy i tak niewiele zarobisz na czysto...

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
TomekAtomek

A no i wybiło 28 zł (dałem 30 i żeby nie szukał reszty) za kurs ok 10km który trwał 13 minut. Jak gdzieś na osiedlu obok mnie złapał jeszcze kursa to za godzinę wyjdzie mu koło 60 zł nawet jak utknie z klientem przy trasie łagiewnickiej lub ewentualnie później na matecznym.Więc czytając te Wasze wywody że 30zł/h to śmiać mi się chce skoro tu miał kurs 13 minutowy za 30zł :-) Kolejny niech wpadnie nawet 45 minutowy za kolejne 30zł to robi się 60zł/h - owszem może nie zawsze jest pięknie i od razu kurs ale sądzę że te 45 zł na godzinę obrotu zrobi spokojnie. Pozdro dla normalnych

Pomocna?
TakNie6
Zgłoś4
Tomek
@TomekAtomek

W tygodniu za nic Ci nie wyjdzie 60 zł/h, jedynie w weekendy ;) w tygodniu 1,2 km po klienta czasem 10 minut się jedzie, plus czekanie na zlecenie, potem kurs w korku...

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
TomekAtomek
Nazwa działu: Finanse
@Tomek

Nie twierdzę jak sam widzisz że to reguła tylko może tak się zdarzyć. Piszę tylko swoje doświadczenia z icarem:-) ale myślę że gdyby za chwilę coś złapał to te 45/h wyjdzie. A to ok 400/dzień więc nie byłoby źle nawet za 9-10h dziennie

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś2
TomekAtomek
Nazwa działu: Finanse
@Tomek

@Tomek Ale myślę że spokojnie obrót na poziomie 400 zł za te 10 h zrobi. Więc nie ma chyba źle jak na taką robotę gdzie bardzo się uzapierniczać nie trzeba. Aczkolwiek robota z ludźmi i jak ktoś nie ma podejścia to wiadomo że czasem klienci są nazwijmy to "męczący" :-) Pozdro dla normalnych

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś3
Tomek
@TomekAtomek

W dzień 400 zł nie zrobi, nie ma szans, brakuje czasówki pod 40 zł, też jezdzilem kiedys w innej taniej sieci i wiem co mowie ;) to, ze czasem uda sie 400 zrobic to inna sprawa, to by mialo sens jakby codziennie tak bylo :)

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
TomekAtomek
Nazwa działu: Finanse
@Tomek

To niech zrobi 350 zł za 10 h - w takim miesiącu jak październik który ma powiedzmy pracujących dni 23 (nie licząc weekendów) to ma 23x350 = 8050 obrotu za zapewne około 230 h. Pozdro dla normalnych

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś2
TomekAtomek
Nazwa działu: Finanse
@Tomek

Inna sprawa że zostanie pewnie z tego około połowy na czysto dla kierowcy/przedsiębiorcy. Więc wypłata 4 tys za 230h to szału nie ma. 17 zł/h to więcej się dostaje obecnie jako kierowca ciężarówki - też wiem co mówię bo właśnie obecnie to robię :-) Pozdro dla normalnych

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś2
Były icar
@TomekAtomek

Przy tych kosztach z 45 zł za kurs może na czysto zostaje 5 zł! Podatki,zus,abonament,paliwo,amortyzacja,myjnia,odkurzacz,olej na dolewkę,odłożenie na urlop,nowe auto,papierosy,kebab,woda do picia itd... Nie masz własnej firmy więc się nie wymondżaj

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
TomekAtomek
Nazwa działu: Finanse
@Były icar

Nie mam zamiaru się wymądrzać i staram się tego nie robić ale nie sądzę żeby z kursu za 45 zostało realnie 5. Powiedz mi gdzie w tym byłaby logika? No ja jeżdżąc na etacie jak jadę na kebaba czy hot doga to muszę zapłacić z wypłaty a nie szef mi kupuje więc tu trochę chyba przesadziłeś. A reszta kosztów to oczywiście masz rację: paliwo, amortyzacja, abonament, oleje, filtry, ZUS, komórka, internet, myjnia itd - ale ja zawsze mam jedno zasadnicze pytanie: każdy kierowca jeżdżąc w icar to jeździ myśląc że zarabia a tak na prawdę dokłada do interesu? No chyba byłoby to kompletnym"strzałem w kolano" bo lepiej by było pizzę rozwozić Seicento za 2 tysie - nie sądzisz? Bo to jedyna rzecz której nie kumam: każdy jeździ i doklada (w końcu bankrutuje) kiedy roboty na etacie do wyboru do koloru. Tylko to mi wyjaśnij bo być może jestem zbyt głupi żeby tą sprawę/ten zawód zrozumieć

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś2
Taxi

Kierowcy z FN.To już przesada! dzisiaj widziałem jak pod adres podjechały dwa auta. Jedno z FN a drugie z bolta . Myślałem że pęknę ze wstydu jako taksówkarz . Dopiero strajkowaliśmy przeciwko NIELEGALNYM przewozom a teraz część strajkujących jeździ w takiej firmie. Myślałem że przekazywanie zleceń do bolta to plotka.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Normalny
@Taxi

Już od dawna wiadomo, że FN podpisało umowę o współpracy z boltem . Od jakiegoś czasu nie pobrane zlecenie przez kierowców FN idzie do kierowców bolta. FN po nowym roku przejmie obecnych nielegalnych przewoźników pod swoje skrzydełka. Wyszło jak zawsze. Strajk taksówkarzy spowodował zainteresowanie i rozwój nielegalnych przewozów a teraz firma taxi wchłania rozwinięty twór wrzucając strajkujących i nielegalnych do jednego worka. Ciekawe jak się czują teraz koledzy z FN?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Frufru
@Taxi

Co w tym złego że oddają zlecenia do bolca jak od nowego roku oni też będą taxi?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś1
Pawel

To że na centrali tak słabo płacił dziewczynom już dawno było wiadomo szkoda że icar się skończył a wogole taxi się skończyło bo zostaje nam zmienić branże tylko a te pozytywne komentarze musi ktoś z biura pisać bo każdy wie że po odliczeniu kosztów jak 2500zl zostanie to jest super

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
olddriver
@Pawel

mam pytanie czy można z koleżanką porozmawiać na prv?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Haha
@olddriver

Tak jasne , możesz porozmawiać z panią.hehehe Ta pani pewno ma brodę i siedzi na postoju taxi w starej puszce

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
???

Co się dzieje w barbakanie i medze że na potęgę kierowcy z tych sieci przenoszą się do icara? Icar zrobił dla nich jakąś promocję czy w tych sieciach jest taki mały ruch?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
TomekAtomek
Nazwa działu: Finanse
@???

Myślę że wszyscy się "rzucili" na te zarobki po 1200-1700 zł na miesiąc tj to koledzy tutaj piszą że tyle zarabiają hehehe

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Normalny
@???

Barbakan został sprzedany iTaxi. Część kierowców nie akceptuje nowych umów, rozliczeń i dla tego część z nich przenosi się do innych sieci. Mega po ostatnich podwyżkach traci klientów co sprawia, że kierowcy mają mniej pracy.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 35 dni.
 Pytanie

Wiecie czy w ICAR szukają chętnych na staż?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Mirek

Potwierdzam słowa chłopaków co do zarobków. Ja jeżdżę w icarze od 3 lat nie na swoim aucie i średnio zostaje mi 600-700zł miesięcznie. Wiem, że to nie dużo ale lubię jazdę na taksówce. Nie dajcie się nabierać na wyższe zarobki bo większość z nas zarabia około 700zł miesięcznie. Odradzam tą sieć.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
TomekAtomek
Nazwa działu: Finanse
@Mirek

Mirek wygrałeś w Lotto czy co? Masz gigantyczne bogatą rodzinę i Cię utrzymują? Bo nie powiesz mi że żyjesz za 7 stówek hehehe

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
TomekAtomek
Nazwa działu: Finanse

Tak jak już kiedyś tutaj pisałem: Nikt na własnej DG do niczego nie dokłada czy to taxi czy buda z kebabami czy kiosk czy cokolwiek innego. W każdej pracy żeby zarobić to trzeba się napracować i tutaj chyba nie ma wyjątków ale uważam Panowie że nikt o zdrowych zmysłach nie jeździ za 2-3 chyba że emeryt. A to powiedzcie mi w takim razie bo są też ogłoszenia że przyjmą do pracy kierowcę na taxi (czyli bez swojego auta) na +/- 50% utargu to ile temu kierowcy zostanie? 7 stówek za miesiąc jeżdżenia? No bez jaj

Pomocna?
TakNie
Zgłoś1
TomekAtomek
Nazwa działu: Finanse

@przemek @michał HA HA HA pracujecie chłopaki za 1200-1700 na własnej działalności gospodarczej? Jesteście geniuszami - szacun. Najniższa krajowa 1630 netto więc w większości poniżej minimum? Z czego żyjecie w takim razie? Opłacić mieszkanie/rachunki/czasem coś zjeść to już chyba braknie ???? oj jedni zarabiają 1200, innym 5000 zostaje. A ja uważam że nikt nie jeździ ani za 1200 ani za 2000 zl. Pozdro dla normalnych

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Przemek

Uwaga, ostrzegam wszystkich! Nie dajcie się nabrać na te wpisy. Jeżdżę w icarze od kilku lat i to co wypisują ci goście o obrotach to totalna propaganda. Realne obroty na godzinę to 20 do 25 zł a obrót dzienny to max 200 zł. Nawet jak jeżdżę 28 dni w miesiącu to nie robię większego obrotu niż 5600 zł! Po odjęciu kosztów tj zus, abonament, paliwo, amortyzacja auta nie zostaje mi więcej na czysto niż 1700 zł. Zarobki w tej firmie to jakaś kpina. Przestrzegam aby się nie nabierać na te wpisy o wysokich obrotach.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
Nowy
@Przemek

Jeśli zarobki są na takim poziomie jak napisałeś to dlaczego nadal jeździsz w tej firmie i to od kilku lat?

Pomocna?
Tak1Nie4
Zgłoś
fred
@Przemek

Właśnie tak to wygląda

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Mezo

Bo Przemuś to taki internetowy kozak, ktory wozi tylko ludzi po 60 bo sie boi innych ludzi, w nocy tez nie jezdzi bo taki bojacy jest, nie zwracajcie uwagi na jego komentarze specjalnie tak pisze zeby nowi nie przybywali, pozdro dla normalnych

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś1
Michał

Potwierdzam słowa Przemka. Dodam od siebie, że 1700 zł to mi zostaje jak mam dobry miesiąc. Zazwyczaj na czysto zostaje mi 1200-1400 zł na miesiąc. Od nowego roku kończę z taksówką i nie polecam jej nikomu.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
jeszcze icar

obrót na godzinę to między 40 a 60zł. Przyjmując 45zł/h i pracując 9h dziennie robi się średnio obrót 400zł a pracując 24 dni w miesiącu wychodzi 9600zł. Taki obrót jest realny przy normalnej jeździe. Obrót typu 12000zł wydaje mi się przesadzony ale znam takich co pracują po 27-28 dni w miesiącu więc jak ktoś się uprze to pewnie też do zrobienia. Moim zdaniem to za mała kasa aby godnie z tego żyć bo po odjęciu kosztów zostaje 4500-5500zł na rękę a w tych czasach to nie są godziwe zarobki.

Pomocna?
Tak2Nie4
Zgłoś4
Marek

Zrobienie obrotu 10000zł w miesiącu nie jest żadnym osiągnięciem. Ja bez problemu dobijam do 12000zł obrotu. Oczywiście pewnie się to zmieni po nowym roku jak przyjdzie chmara nowych bez egzaminu. Rozumiem twoje obawy Przemek ale nikt się już nie nabiera na to że jest tak źle ale nadal jeździmy na taxi. Ja od nowego roku mam nagraną robotę w norwegi więc mi nie zależy ale na logikę, skoro jest tak źle to dlaczego nadal tylu jeździ w icarze i do tego jeszcze tak mocno zniechęca? Normalnie myślący od razu wyczują fałsz. Pozdrawiam wszystkich.

Pomocna?
TakNie4
Zgłoś2

Zostaw opinię o ICAR - Kraków

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Joanna Koczaj-DyrdaJoanna Koczaj-Dyrda
Ofiara mobbingu -Radca prawny
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie

Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda: zgloszenie@gowork.pl

ICAR