Mando Corporation Poland Sp. z o.o.

Adres: Uczniowska 36, 58-306 Wałbrzych

NIP: 8862970143 KRS: 0000388973

Mando Corporation Poland Sp. z o.o.
3 1725 6 1

Opinie o Mando Corporation Poland Sp. z o.o.

Zauroczona

Chciałam tylko powiedzieć ze Łukasz i Daniel pracujący na logistyce na mojej zmianie jesteście boscy a wasz uśmiech onieśmiela

Zenada
@Zauroczona 16.01.2019 17:01

Mando- conecting people

Daniel i Lukasz
@Zauroczona 16.01.2019 17:01

Dziekujemy Ci Zauroczona za tak slodkie slowa dzieki Tobie dzien (staje) sie lepszy. Po Cichutku liczymy ze kiedys sie ujawnisz :* :*

Ona
@Daniel i Lukasz 17.01.2019 06:19

Że niby nie wiesz o kogo chodzi a do kogo się kleisz większość zmiany w pracy ....

Ciekawa
@Ona 17.01.2019 09:58

Ale kto się do kogo klei?

On
@Ciekawa 17.01.2019 22:00

Wzięła by się do pracy w końcu a nie bajera przez 8 godzin .............

Ona
@On 18.01.2019 09:23

No właśnie nierób jeden tylko patrzy którego faceta zbajerowac

8godzin na FB
@Ciekawa 17.01.2019 22:00

To chyba już cały zakład patrzy na tą telenowele kiedy by człowiek nie przechodził nie popatrzył to bajera i bajera, ja nie wiem jak te linki jadą. Ludzie pracują i Patrzą na wzorzec PR a skoro tak można to każdy by chciał 8godzin rozmawiać i siedzieć na Fb. Każdy widzi jej nieróbstwo co jest że nie ma z tego konsekwencji. To nie jest przykład dla podwładnych ale i nie jej wina że każdy się zakochuje buhahaha. Ale zwykłe obowiązki innym na to nie pozwalają żeby aż tak się ślizgać.

Ona
@Ona 18.01.2019 11:38

Moim zdaniem nie powinna być liderem skoro nie potrafi dać przykładu

Jeju
@Ona 18.01.2019 11:38

Hehe o wy zazdrośnice

Masakra
@Ona 19.01.2019 12:42

Nawet żonatemu nie odpuści ...

John Doe
@Daniel i Lukasz 17.01.2019 06:19

Widzę, że trójkąt się klei.

Masakra
@John Doe 24.01.2019 09:02

A jej narzeczony gdzie ma oczy ?

CaRa
@Masakra 24.01.2019 09:11

Ona lubi kilku naraz tylko patrzeć kiedy w ryja w końcu za to dostanie

Masakra

Ten liderek z amorow to tez niezła fa*a zeby brac sie za cudze zony, dziwie sie ze nie został za to sklepany, ale fakt go**na nie ma co ruszac. Z reszta jakby su*a nie dala to by pies nie wziął. Dziwny dzial nie powiem.

STAA
@Masakra 24.01.2019 07:19

Ona sama się pchała chłopaczek tylko skorzystał. Każdy widział każdy wie jak było. Szkoda jej meza bo spoko ziomek

Masakra
@STAA 24.01.2019 08:48

No koles serio spoko i szkoda go ale skad mial wiedziec. Jak to mowia trafi kosa na kmien. A oni powinni sie wstydzic a nie robic z siebie (usunięte przez administratora) wie kogo i tak ich nikt nie lubi tzn ja napewno.

On
@Masakra 24.01.2019 08:59

Podpisuje się pod tym

Eldo

Wole ulice zamiatać jedna zmiana i tez najniższa krajowa

Inzynierios

Nie ogarniam tej Iwony. Zatrudnia firmę do sprawdzenia zarobków po czym oferuje nam 7 %. Dodatkowo limit na nadgodziny. Nie chcesz to powiedz, nie będziemy robić nadgodzin. Linie same sobie poradzą. Normalnie śmiech na sali. Ps zmień styliste.

Basia

W poniedziałek zwalniam się z Mando!!!

Js
@Basia 22.01.2019 10:05

W który?

Viva De

Witam i jak tam w Mandooooooo jest lepiej czy dalej duszenie grosza? Ja zmieniłem pracę od nowego roku i powiem zmiana w deche jest o niebo niebo lepiej .Tak że zapraszam do miejscowości Jawor jest wszystko na tip top . Chciałem pozdrowić z tego miejsca wszystkich operatorów pozdrawiam serdecznie .Ale od stanowiska visiora już nie ta osoba nie nadaje się na to stanowisko zero podejścia dla pracownika jak można na takim stanowisku powiedzieć do swoich pracowników tam jest biurko na wypowiedzenia znacie zasady masakra tak się ludzi na machiningu nie traktuje nie wypada panie jak to szło wisior czy pisi.r jakoś tak gościu w ogóle nie odpowiedni na dane stanowisko zero wiedzy A wypadało by ja mieć majster. Nic życzę wam wszystkiego dobrego w mando i kto ma już dość zapraszam do Jawora szczerze pracodawca naprawdę na bardzo ale to bardzo wysokim poziomie. P.S. Niedługo zapraszam na ciąg dalszy historii o tytanicu będzie o wszystkim o królowej o majstrówce bogata ogólnie lektura z życia wzięta. Pozdrawiam

Jaja
@Viva De 17.01.2019 21:35

Dobre i czekamy na cd.

MERCEDES
@Viva De 17.01.2019 21:35

Viva Mercedes!

paweł
@MERCEDES 18.01.2019 08:15

Paweł ruszyl juyz mercedes ? gdize mozna skaldac cv i jaka podfirma rekrutuje i jakz transportem z walrbzycha

Mercedes
@paweł 18.01.2019 08:37

Z transportem zero problemów rekrutacja pierw przez randstad następnie rozmowa w mercedesie i przyjęcie też przez mercedesa socjal wyjazdy nawet dla operatorów wszystko jest na najwyższym poziomie nie co już nie będę pisał gdzie

Ona
@Viva De 17.01.2019 21:35

Szkoda, że Twoja wypowiedź nie jest na wysokim poziomie.

bzdura
@Mercedes 18.01.2019 09:34

serio? transportu brak, o premiach czy socjalu na rozmowie oczywiscie zero konkretow, a stawka jak na 'de' niepowalająca...

Bzdura to ty
@bzdura 18.01.2019 19:37

Oj żal mi was przepracowałem w mando 5 lat wierzcie dalej że to super zakład A jeśli chodzi o Meska to stawka jest dobra socjalu jest raz że coś słabe info masz już zapowiadają potężną podwyżkę do końca roku operatorzy mają wyjazdy do de na szkolenia za super kasę i z dojazdami nie ma problemu jest bardzo dużo ludzi z wch tak że żal mi Cię. Ale jedno jest pewne w mando masz to wszystko co napisalem i masz pozwalającą stawkę hahahaha .

bzdura
@Bzdura to ty 19.01.2019 17:20

ja ciebie też, trollu

Pan
@Bzdura to ty 19.01.2019 17:20

Piszesz na swojego majstra A sam się przez 4 lata mu podlizywales.. chłopie ogarnij się bo 3 raz już nie wrócisz :)

Gwiazda
@Pan 19.01.2019 23:56

No niech wam będzie każdy wie że miał z nim non stop na pienku wrócił bo miał taką ochotę ale nigdy nie widzialem zeby sie podlizywal ma reacje tu sie zrobiło jedno wielkie dno i nie pisz o tamtym majster on nie ma zadnego pojecia o procesie a zeby byc majstrem trzeba ja mieć z tego co wiem to teraz bardzo duzo ludzi pójdzie gdzie indziej A Ty liż du.e dalej w mando. Pozdr.Paweł,Łukasz trzymajcie się tam.

Taki leszcz z ciebie
@Pan 19.01.2019 23:56

Czyją ty stary trzymasz stronę fakt wrócił ale znalazł coś lepszego i odszedł był nie liczną osobą która miała swoje zdanie i się im przeciwstawił A Ty skoro tak piszesz to pewnie Ty jesteś tym lizusem skoro tak piszesz .Taki kozak jesteś podpisz się imieniem i nazwiskiem lizusie każdy się dowie jaki to kozak z ciebie ale raczej leszcz za monitora anonimowy.

Pan
@Taki leszcz z ciebie 20.01.2019 11:28

Trochę ogarnij ortografię, masz teraz czas. I nie rób sobie już wstydu.. wchodzić na forum byłej firmy tylko po to żeby narzekać? Chłopie dla Ciebie to zamknięty dział życia. Odejdz w spokoju a nie jak dzieciak.

iqca
@Bzdura to ty 19.01.2019 17:20

jaka stawka netto w mercedesie za 160h jest jakis autobus pracowniczy ?

Papaj
@iqca 20.01.2019 14:21

Netto 2137 zł / miesiąc

Burak
@Pan 20.01.2019 13:04

Oj biedaku jemu się udało A Ty dalej będziesz gnił w tym mando buraczki.

Ciekaw
@Burak 21.01.2019 00:43

Paweł jakie warunki są na logistyce ?

Erzet

Kiedy będą podwyżki w Mando?

Miki
@Erzet 20.01.2019 01:01

Jak się kryzys skończy ;)

?

Niechaj zaraza wydusi Carycę. Amen.

Basia

W poniedziałek zwalniam się z Mando!!!

@

Juz widze nowy S/Team - Slawomir i jego ziomki z parteru :D ale bedzie ogień :D

Fun
@@ 18.01.2019 10:22

Jakaś zmiana ? Czy ktos się zwolnił?

Basia

W poniedziałek zwalniam się z Mando!!!

Basia

W poniedziałek zwalniam się z Mando!!!

Sapiens

Ja mam gdzieś bidon od prezesa.Jak chce żebym dobrze o nim mówił wspominał go to niech da konkretną podwyżkę .W Korei pewnie za ten bidon to by go na rękach nosili .

Lolek
@Sapiens 16.01.2019 23:29

Tak piszesz a pierwszy upominałeeś się o bidon, nie chcesz upominków to nie wystawiaj łapy lajzo

Sapiens

Pan prezes dopiero objął stanowisko a już wydaje pieniążki na bzdurki na dyrdymałki :)

Aaa

Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda tak: -brak aneksów do umów -brak podwyżek -brak premii -zabranie dodatku na dojazdy -brak awansów -brak bonów i imprez firmowych Czekamy na hr aby naniósł korekty co będzie spełnione... A na najbliższym spotkaniu zapewne nie będzie żadnej informacji o pieniądzach podwyżkach czy poprawie bytu pracowników a tylko przedstawienie nowego prezesa...

123 zwalniamy się z mando
@Aaa 11.01.2019 10:13

Macie swoje spotkanie - poltora godzinny stania w chłodzie i przeciągu by móc uscisnac rękę prezesa.

Obiecanki cacanki
@Aaa 11.01.2019 10:13

O niczym nie jesteśmy informowani, po co była zatrudniona firma wyliczajaca naszą pracę? Co jeszcze nie wiadomo na ile wyliczyła? Gdzie aneksy? Gdzie podwyżka? No niestety to ogłoszenie z OLX jest dziwne i jeszcze ta dyspozycyjność! tragedia Stabilne zatrudnienie- umowa o pracę • Coroczne podwyżki, premie miesięczne • Szkolenia i rozwój pracowniczy • Świadczenia dodatkowe: - fundusz socjalny - pakiety medyczne i sportowe - dofinansowanie posiłków na stołówce, -dopłatę do dojazdów - dodatek stażowy • Siłownię na terenie firmy oraz kluby sportowe • Pracę w zgranym zespole • Imprezy firmowe • Atmosferę jakiej nie znajdziesz nigdzie indziej

Piter
@Aaa 11.01.2019 10:13

Kto powiedział ze został zabrany dodatek za dojazdy. Nie siej fermentu !

@
@Piter 14.01.2019 19:19

Powiedza ci we wtorek :D buahahahahaha!!!!!! :D

Aaa
@Piter 14.01.2019 19:19

Jeszcze nie został zabrany. Od lutego go nie będzie...

Nick
@Aaa 14.01.2019 21:57

A skąd wy niby macie takie informacje skoro zebrania jeszcze nie było

Ola
@Aaa 14.01.2019 21:57

Skąd masz taką informację ? To plotki. Nie histeryzuj

Żart

Witam proszę je o odpowiedziedz gdzie sa fiszki na mailach dlaczego jeszcze nie wyslaliscie czy to aż tak duży problem?

Ola
@Żart 15.01.2019 16:23

Jak masz jakiś problem to idź do HR i to wyjaśnij. Zawsze mogą wydrukować Ci fiszkę na miejscu, to aż tak duży problem ???

Pieniądze za soboty

Szanowne panie z HR. Gdzie są nasze pieniążki za soboty ? Czy firma Industrial naprawdę musi tak zwlekać ? Czemu pracownicy tej firmy maja pieniądze wcześniej a my dopiero 15 go. ? Albo tak jak dzisiaj wcale ? Ludzie maja opłaty rachunki itp.

Pieniądze za soboty
@Pieniądze za soboty 15.01.2019 18:11

Iwona, czy można zrezygnować z tej pod firmy i robić np cztery soboty pod mando? Tak ze y pieniądze były razem z wypłata a nie tydzień po ?

Bez kasy
@Pieniądze za soboty 15.01.2019 18:11

Zgadza się gdzie sa pieniądze za soboty miały być do 15 i nie ma czy wy zdajecie sobie sprawę że ludzie mają raty opłaty to już jest szczyt chamstwa ludzie jak tak można takie rzeczy tylko w mando nie polecam nikomu tej firmy tylko tu nie ma nic na czas.ale podejrzewam że nikt nam nie odpisze z hr że nie mamy kasy mają nas naprawdę gdzieś

Szok
@Pieniądze za soboty 15.01.2019 18:27

To nie będzie tydzień. Po cichu a umówię zmienili okres wypłacania na do ostatniego dnia miesiąca. Czyli kasa może być 31 go. Pewnie wieczność ludzi się tego nie spodziewała. Dział HR widać uznał to za nie istotne dla nas.

Haha
@Szok 15.01.2019 18:58

Kasa poszła na bidony.

Tvtvtv
@Pieniądze za soboty 15.01.2019 18:11

A pieniędzy nadal brak a dziś 15 czyli firma nie słowna i H..........a

3cia zmiana
@Haha 15.01.2019 19:01

o jakie bidony chodzi bo nocka nie w temacie

Basia
@Pieniądze za soboty 15.01.2019 18:11

To kiedy będą te przelewy ? Możecie dokładnie się określić ? Ktoś coś wie ?

Iwona Lech
@Pieniądze za soboty 15.01.2019 18:27

tak można zrezygnować. Możemy to zrobić.

Iwona Lech
@Haha 15.01.2019 19:01

Nie. Na bidony nie było budżetu. To był drobny prezent od nowego Pana prezesa po tym jak zobaczył wasze butelki po mineralnej przy liniach. I chciał abyście mieli na co dzień coś od niego fajniejszego do użytku.

W potrzebie
@Iwona Lech 15.01.2019 21:11

Dobrze rezygnacja rezygnacja ale gdzie sa przelewy ludzie ciężko pracują na liniach w soboty jakoś dwa miesiące temu w każdym ogródku wisiała informacja na tablicach że przelewy za soboty będą do 15 kazdego miesiaca wszyscy pracownicy to czytali to co jest naprawde tu nie chodzi o to ze cos wymyslamy tylko sami daliscie taka informacje serio ludzie musza żyć mają większe raty sami takie coś zaproponowaliscie żeby soboty były przez podfirme dlatego jako hr zainteresujcie się dlaczego nie było przelewów na Boga czy już naprawdę jesteśmy wam tak obojętni i naprawdę macie nas gdzieś chociaż jakaś informacja czy tak dużo oczekujemy?

Hahaha
@W potrzebie 15.01.2019 21:24

Ja na szczęście nie robię sobót od Was osób z rodzinami dziećmi zobowiązaniami szkoda mi i kiedyś nasz hr nie dopuścił by do takich sytuacji ale to było kiedyś najwyraźniej można rolowac ludzi zgloscie to gdzie trzeba tyle w temacie

Joanna
@Pieniądze za soboty 15.01.2019 18:11

Może warto zapytać o takie kwestie odpowiednie osoby bezpośrednio w firmie? Nie ma żadnej gwarancji, że zaglądają one na forum. Piszesz o jakiejś innej firmie w swojej wypowiedzi - dlaczego łączysz ją z Mando Corporation Poland? Wyjaśnij proszę, tę kwestię.

Hahaha
@Joanna 15.01.2019 22:44

Gdzie są nasze pieniądze A nie kwestia jaką firmę łączymy z mando mando wie dobrze jaka firma sami wyszli z taka inicjatywa i niech lepiej z nami nie przeginaja sami zaproponowali kiedyś pod firmę A dlaczego sami wiedzą . Ale skoro teraz kręcą wala może można o tym porozmawiać? Jak można dopuścić do tego że tyle ludzi nie ma pieniędzy za soboty A teraz wala śmiało że można zrezygnować z pod firmy to jest szczyt bezczelności i brak szacunku dla swoich pracowników

E
@Iwona Lech 15.01.2019 21:20

A (usunięte przez administratora)nie pomyślał że lepiej daj obiecane wyrównanie zarobków i podwyżkę?

Rysio
@3cia zmiana 15.01.2019 20:04

tylko rańsza zmiana dostała.

3cia zmiana
@Iwona Lech 15.01.2019 21:20

tak? to ja czekam na swój...

Basia

W poniedziałek zwalniam się z Mando!!!

Tytex

Pytanie do Iwony .Czy można zalatwic jakichś dodatek dla osób niepełnosprawnych nie palących ? Bo wszyscy mamy takie same pensje .Z tym że by robimy cały czas a palacze robią sobie regularnie przerwy na papieroska .Czy może mamy też sobie robić takie przerwy żeby było uczciwie ?Myślę o jakiejś 100 netto .Przez cały miesiąc tych przerw się uzbiera trochę

ciekawy
@Tytex 15.01.2019 12:49

pytanie do ciebie- czy jak ja nie jadam obiadów ani niczego innego na stołówce to też mam liczyć na dodatek/przerwe? jesli ktos obie robi 'regularnie przerwy' to albo a) ma na to przyzwolenie od kogos wyzej albo b) zglos to komu trzeba

Basia

Nie premiami, nie podwyżkami a oszczednościami i pracą ludzie sie bogacą. Bidony skarbonki. Chrum chrum haha

Basia

Nie premiami, nie podwyżkami a oszczednościami i pracą ludzie sie bogacą. Bidony skarbonki. Chrum chrum haha

Basia

Nie premiami, nie podwyżkami a oszczednościami i pracą ludzie sie bogacą. Bidony skarbonki. Chrum chrum haha

Basia

W poniedziałek zwalniam się z Mando!!!

Dziurka

A może byśmy tak nie poszli wszyscy na to powitanie pana prezesa .W końcu on ma nas głęboko w Korei .Jak wszyscy zadzacy ta firma

Zatrzaśnięty w szafie 5s

Kocham Mando. Kocham swoją rodzinę. Kocham Iwonę. Kocham ten stan. Kocham parówki sojowe. Kocham wszystkich w mojej firmie. Kocham piękne kobiety z qc. Kocham przystojnych shiftów. Kochajmy się. Przestańmy narzekać. Kochajmy się miłością nieskończoną jaka otacza nas Bóg Wszechmogący.

Zatrzaśnięty w szafie 5s
@Zatrzaśnięty w szafie 5s 11.01.2019 16:07

A tak w ogóle to pomóżcie mi się wydostać.

Mak

Hej do tego momentu nie dostałem wypłaty na konto, są jakieś regulacje prawne na takie coś?

Donald
@Mak 11.01.2019 14:46

Zgłoś to do HR. Na forum nikt Ci nie pomoze

Ferduś

Co wy tam jeszcze szukacie? Ja odeszłem z Mando niech sami sobie robią.Wale jabole na stadionie i mam gdzieś koreańską korporację!Kończe bo idę na róg do Stasia po kolejne winko. Pa Iwonka i bierz się do roboty bo jak widzę kiepsko ci idzie.

GJEROJ

MANDO ogłasza się na olx praca szukają inżynierów,jakość,produkcja. Sami se róbcie (usunięte przez administratora).Palcem nie kiwnę żeby składać papiery do Mando.Znajomi tam pracowali i uciekli z tamtąd w trymiga.

Basia

W poniedziałek zwalniam się z Mando!!!

Do HR

Witam. Odnosnie spotkania ktore bedzie juz za kilka dni prosimy na tym spotkaniu o konkretne informacje tzn. Skala % za kazda ocene i kiedy pracownicy zostana ocenienie a co za tym idzie kiedy dostana aneksy do umow, jak wyglada fundusz swiadczen socjalnych na rok 2019 (boze narodzenie, wczasy pod grusza oraz wielkanoc) i czy wszyscy dostaniemy umowy na stale tak jak niektorzy szczesliwi wybrancy ktorzy po cichu podpisuja umowy w HR? I prosze Iwona chociaz raz nie oklamuj ludzi i nie mow tekstow typu "bedzie lepiej" albo "poczekajcie". Konkrety!!!

Ff
@Do HR 09.01.2019 23:23

Te spotkanie to przywitanie Nowego prezesa. BTW nawy prezesa nawet się z nikim nie wita i patrzy na wszystkich z góry, czyżby co prezes to lepszy

Zostaw opinię o Mando Corporation Poland Sp. z o.o. - Wałbrzych

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Zachęcamy do podzielenia się swoimi pozytywnymi wrażeniami na temat pracodawcy.
Każda rekomendacja jest motywacją i wyróżnieniem dla firmy. Pamiętaj, że Twoja opinia ma znaczenie.

Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Mando Corporation Poland Sp. z o.o.