Rotacja? A nie wpadł nikt to że ludzie awansują i po prostu sa wolne miejsca? Kasa nie jest najwyższa w Krakowie, ale sa premie, dodatki za popoludnia, spory socjal. No i przełożeni nie robia z ludzi korposzczurow. I firma nie padnie, bo nie robią tylko papieru do drukarek ale całe mnóstwo innych rzeczy które się robi z szeroko pojętego papieru.
Rotacja zależy od działu. Customer Service USA (dział GCSC) ma największą, głównie z powodu godzin pracy (14-23) i pracy w święta. Działy finansowe i IT też zostały ostatnio mocno przetrzebione, odpływ był głównie do ABB... Jeśli chodzi o warunki finansowe to IP mieści się w środku stawek rynkowych więc wiele osób odchodzi do nowych korpo które przyciągają ludzi lepszą kasą. Z plusów na pewno dobry socjal, lokalizacja i w większości miła atmosfera.
Cześć, Może ktoś wie ile można otrzymać na IT Business Analyst, lub ile można spokojnie zaproponować? tylko jak się ktoś wypowiada, niech napisze czy ma na myśli netto czy brutto/
czy ktoś wie ile się zarabia w programie finance explorer? Zastanawiam się nad aplikowaniem ale nie wiem czy warto się wiązać na 2 lata z małymi pieniędzmi.
Raczej dlatego tyle ofert, że kto żyw to stamtąd odchodzi.
(usunięte przez administratora)
Tak, naturalnie, masz rację, panie z HR zaczynaja o 10 i to właśnie upoważnia je do obdzwaniania kandydatow po 19. To nieważne że jest wieczór, liczy sie tylko o której panie z HR zaczynają
Niestety się nie dostałam ale pierwszy raz odkąd szukam pracy, ktoś pofatygował się do mnie żeby zadzwonić z informacją negatywną, także duży plus. Konkurencja była bardzo silna także nie byłam zaskoczona że mnie odrzucili ale fajnie wiedzieć na czym się stoi. Powodzenia ludziska!
(usunięte przez administratora)
Dziekuje za info:)
Witam! Jak można dostać się do IP?Są jakieś pośrednictwa pracy?
(usunięte przez administratora)
4000 tys. netto na Support Analyst to przyzwoita kasa, zwłaszcza że wymagania nie są bardzo wysokie. Następny szczebelek to Sap Specialist który ma koło 5000-5500 netto. Oprócz tego w IP są premie 10%/m-c wypłacane co kwartał. Warunki nie są wyśrubowane dlatego można normalnie uwzględnić te 10% jako część pensji, trzeba się wyjątkowo obijać żeby obniżyli ;]. Natomiast dużym minusem może być dla wielu praca w weekend (w opcji środa do niedzieli bądź sobota do środy). Natomiast jest to tylko na stanowisku support
Znam ludzi z tego zespołu - max 3600 netto proponują na analityka sapa. Oferty kroją na bogate ogłoszenie po to żeby ruskich zwabić - stąd ten rosyjski. Jak Ci zaproponują > 4000 na łape zrób skan umówy i załącz- może być bez nagłówka:-)
Słaba firrma w upadającym sektorze przemysłu.Centrum na lubiczu to miernonta i kasowa i zarządcza. Pod kątem systemów mają sapa ale analitycy rotują się co kilka miesięcy. O 4000 zł netto zapomnijcie a tyle można już mięc na helpedskach w innych shito centrach w Krakowie. Pani z rekrutacji dno - robi za sztuczny tłum.
(usunięte przez administratora)
czyli takie firmy nie obowiązują zasady savoir vivre???
Potwierdzam, aplikowanie do tej firmy to strata czasu. Zero odpowiedzi odnośnie wyniku, wrażenia co do pani z HR również negatywne (w urzędach bywają przyjemniejsze).
Nie warto nawet aplikować. Na stanowisko techniczne nie miałem nawet jednego pytania technicznego. HR reprezentowała zarozumiała Pani, która robiła sztuczny tłum jedynie na rozmowie. Zero feedbacku świadzczy o tym, że standard firmy jest jakości szarego papieru.
(usunięte przez administratora)
@exi Próbuj, bez tego nie dostaniesz pracy, rekrutacje trzeba przejść, no chyba, że ma się tatusia lub kogoś zaufanego w firmie, gdzie bez niczego czekają zawsze z otwartymi rękami. Jak napisałam, a byłam na wielu rozmowach, wiele zależy od osoby, z którą ma się kontakt w firmie i prowadzącej rekrutację. Może Ty będziesz miał więcej szczęścia i spróbujesz do działu, gdzie rządzi ktoś sensowniejszy.
(usunięte przez administratora)
Czy są awanse to się nie dowiesz do puki nie zaczniesz pracować. Mi na rozmowie opowiadali cuda i cudeńka, jakie to perspektywy, ponieważ ja też nie ukrywałam, że jest to dla mnie istotne. Niestety nie odezwali się po tej rozmowie, na której co najmniej 5 razy pytano mnie jak wyobrażam sobie pracę na tym stanowisku (CS), a nie dano szansy opowiedzieć i moich predyspozycjach i doświadczeniu, które wiem, że tutaj było istotne i pomocne w pracy. W końcu nie wytrzymałam z tymi pytaniami i poprosiłam żeby mi opowiedziano dokładniej o tej pracy, a ja powiem czy to jest to, co sobie wyobrażam i czy dalej podtrzymuje swoje zaintersowanie pracą. Panie zgłupiały i myślałam, że spadną z krzeseł. Managerka teamu nie potrafiła odpowiedzieć na moje pytanie, czy rekrutacja jest spowodowana rozszerzeniem działu, czy zastąpieniem dotychczasowego pracownika, więc pani HR opowiedziała bajeczkę o możliwościach przejść do innych działów i awansów poziomych. Maglowano mnie przez 1,5 godziny, plus test, co daje prawie 2 godziny i od miesiąca żadnej odpowiedzi. Nie ładnie. Dodam, że jakiś czas temu brałam też udział w rekrutacji, ale na inne stanowisko w innym dziale i tamtą wspominam bardzo dobrze, kulturalne panie, bardzo profesjonalnie przeprowadzona, na drugi dzień telefon o wyniku. Mimo, że mi się nie powiodło znów próbowałam ze względu na naprawdę dobre wrażenie jakie pozostało, niestety teraz zupełnie zmazane. Wygląda na to, że wiele zależy od konkretnej osoby odpowiedzialnej za rekrutację i prawdopodobnie jej przelożonego, bo ostatecznie to on ustala zadania i egzekwuje.
ludzie o czym wy piszecie .. awanse? haha, jak sie tam przychodzi na zwykle customer service to kazdy kozak bylby zielony i zaczynal od zera, to jest korporacja i siedzisz przy kompie po 8 godzin ale placa godna, ludzie fajni i mnostwo przywilejow, sociale, wyjsca integracyjne, szkolenia. w sam raz na 1 prace
Super firma! Jak najbardzien polecam! Super atmosfera ludzie niezla kasa. Duzo treningow, kursow i szkolen. Bardzo fajnie sie pracuje i w porownaniu do innych korporacji atmosfera jest naprawde super. Wiadomo ze nie jest latwo awansowac bo ludzie pracuja po kilka lat a wyzsze stanowiska sie tak szybko nie zwalniaja. Ale jak ktoa jest zaangazowany i sie stara to na prwno zostanie doceniony i motywowany, takze finansowo. IP to jeden z najlepszych wyborow na prace w Krakowie!
Pracowałam w IP na stanowisku Account Executive. Bardzo fajna firma, świetna atmosfera, dobrze płatna, możliwości rozwoju. Naprawdę polecam
Zadowolenie i atmosfera pracy zalezy od dzialu w jakim sie pracuje, gebneralnie jest dobrze. Kursy jezykowe jak najbardziej po roku pracy (nie tylko angielski). Krakow obsluguje nie tulko Stany ale i Europe wiec godziny pracy w zaleznosci od regionu. Placa rgularnie i planowo, wprawdzie nie najwyzsza na rynku ale za to ma sie poczucie stabilnosci. Szkolenia w moim dziale jedno lub dwa w roku.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w International Paper?
Zobacz opinie na temat firmy International Paper tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w International Paper?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 2 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!