Pracuję w firmie od 4 lat, najpierw w XSolve a później w Boldare. Nigdy nie spotkałam się z firmą o tak wysokim poziomie transparencji, zwinności i samo-organizacji jak tutaj. Wcześniej pracowałam przez 10 lat w Londynie (organizacje rządowe i startupy), jestem w stałym kontakcie z firmami z USA i Europy Zach., nie specjalnie znam polską scenę tech (więc nie będę porównywać z innymi firmami w PL). Transparencja, zwinność, samo-organizacja czy tzw. "ownership" mają swoją cenę - są tacy którzy chcą ją zapłacić, bo znają wartość która z tego płynie np. wolność w działaniu czy poczucie wpływu. Są też tacy, którzy myślą, że to będzie łatwe - nie jest. Decyzyjność jest trudna, branie na siebie odpowiedzialności z wszystkimi jej konsekwencjami jest momentami bolesne, transparencja może być niewygodna. Osobiście uważam, że warto płacić tę cenę dlatego, że w pracy nie jestem inna niż w życiu codziennym - chce rozumieć moje otoczenie, współkształtować moje środowisko, reagować na zmiany, samodzielnie podejmować decyzje. Jeszcze dwa słowa o wartościach i postawach - w tej firmie jest kręgosłup moralny, bardzo silny i stabilny. Chcemy tworzyć środowisko w którym chce się pracować, złożone z inspirujących ludzi, którzy będę napędzać siebie i swoich kolegów świetnymi pomysłami, dobrą robotą i pozytywnym nastawieniem. Ale są bardzo konkretne postawy, których nie tolerujemy, bo wiemy, że mogą nam kompletnie zatruć to środowisko. Badania pokazują że wystarczy jedna osoba z negatywnym nastawieniem by obniżyć performance i morale całego zespołu (badania chyba prowadził Prof. Phelps, cytowane w książce o Netflixie, "No rules rules"). Negatywne postawy są zaraźliwe, niestety bardziej niż te pozytywne. Czy fajnie się tu pracuje? To zależy czego szukasz. Jeśli cenisz sobie możliwość podejmowania decyzji, odkrywania nowych obszarów, lubisz zmiany, masz otwartą głowę na świeże myślenie, chcesz wywalać się otrzepywać i iść dalej bogatszy o nowe doświadczenia to odp. brzmi TAK. Jeśli szukasz ciepłej posadki, prostych zadań "od punktu A do B", nie chce ci się rozwijać, boisz się porażek, brak ci inicjatywy, wolisz gdy ktoś bierze za ciebie odpowiedzialność lub podejmuje w twoim imieniu decyzje to odp. brzmi NIE. P.S. nikt mi nie zapłacił za napisanie tego posta, nie dostanę czekoladek ani t-shirtu w ramach łapówy ;) Chciałam to napisać z własnej nieprzymuszonej woli bo widzę to wiadro hejtu i zależy mi na bardziej zbalansowanej dyskusji. Słowa są szczere.
Dzięki serdeczne Karolina za przekazanie opinii i podzielenie się swoimi doświadczeniami! :)
Powiedzialbym, ze pozornie stwarzaja wspaniale wrazenie, niczym rodzina, przyjaciele. Na rozmowie rowniez niezwykle mili, a nawet chwalili za bogata wiedze. Zas w pseudo feedback wylaly sie pomyje :) Pan piszacy feedback to moglby chociaz dokumentacje poczytac. Na cale szczescie nie dostalem sie. Nie sadzilem, ze mozna byc szczesliwym z nie dostania oferty pracy. Nie polecam firmy nawet najwiekszemu wrogowi.
Cześć (usunięte przez administratora), dziękujemy za opinię. Chcielibyśmy się do niej odnieść - atmosfera na rozmowach rekrutacyjnych jest odzwierciedleniem tej panującej na co dzień w organizacji - jesteśmy grupą przyjaciół (rodzina to jedna zbyt daleko idące porównanie), szanujemy się i jesteśmy dla siebie mili:) To pozwala nam efektywnie pracować i współpracować i cieszyć się tą pracą! Przykro nam, że nie jesteś zadowolony z otrzymanego feedbacku. Zastanawia nas tylko jedno - wszystkie feedbacki wysyłane są przez zespół Talent Selection, w którym są same...kobiety. Gdybyś mógł doprecyzować o jakiego pana i jaki feedback chodzi, moglibyśmy się do niego odnieść i spróbować wyjaśnić sytuację. Na ten moment nie wiemy, czego dotyczą Twoje zarzuty. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu, chętnie wyjaśnimy opisywaną przez Ciebie sytuację
Śmieszna firma z nadmuchanym PR, który do nikogo nie trafia. Jak już ktoś napisał, organizacyjnie wielki chaos, produkty robione na kolanie i spora ilość mściwych ludzi. Nie polecam.
naprawdę, nigdy? ;)
Niestety wygląda na to, że to jakaś dziecinada i strata czasu już na poziomie rekrutacji. Rekruter ma problem ze zrozumieniem zdań podrzędnie złożonych w języku polskim. Nie rozumie prostych ról outsourcingowych z CV. Rzeczywiście da się wyczuć szorstkość i złośliwość już na wstępie.. przerażające co mogą zafundować dalej.
Zastanawiałem się, czy aplikować, bo prowo jest zbyt kolorowo. To, co mówisz, jest zwyczajnie żenujące... Brzmiało jak coś progresywnego i ciekawego, ale złośliwość już na wstępie nie rokuje najlepiej. Dzięki za tę opinię, daje do myyślenia.
Niedawno mieliśmy na Go Worku przypadki prowokacji (serię dziwnych, negatywnych komentarzy, po których otrzymaliśmy ofertę usunięcia ich za opłatą...). Mam nadzieję, że nie jest to tego typu sytuacja... Jednocześnie bardzo trudno jest mi się odnieść do komentarzy powyżej, ponieważ nie zawierają żadnych opisów konkretnych sytuacji. Sławku, jeżeli masz jakiekolwiek pytania związane z naszym procesem rekrutacji lub ogólną współpracą, serdecznie zapraszam Cię do kontaktu na career@boldare.com :) Zapewniam, że przyjazny i profesjonalny proces rekrutacji jest jednym z naszych priorytetów. Regularnie zbieramy feedback od naszych kandydatów w anonimowych badaniach, którzy zostawiają bardzo pochlebne opinie. :)
Nie mogę powiedzieć, żeby przekonało mnie to, co piszesz, Magdo. Opinia o firmie 2.5 raczej nie jest wynikiem tylko niedawnych prowokacji, negatywne opinie o firmie pojawiają się nie tylko w tym roku, a problemy wydają się podobne. Takie zachowania jak mówisz - prowokacje - też znikąd się nie biorą, musi być przyczyna. Jak wyglądają wyniki badania zadowolenia pracownika w Boldare? Publikujecie takie dane? To z pewnością rozwiałoby część wątpliwości.
Sławku, Rozumiem Twoje wątpliwości, dlatego chętnie porozmawiam z Tobą o nich, jeśli tylko znajdziesz czas i ochotę. Możesz śmiało zaczepić mnie na portalu Linkedin lub napisać na adres magdalena.plasun@boldare.com :) Chętnie opowiem Ci ozaletach i potencjalnych ryzykach pracy w Boldare. Jeśli prześledzisz opinie na tym portalu, zauważysz też, że wiele z nich jest pozytywnych. Zachęcam Cię również do dodatkowego sprawdzania opinii pracowników na innych portalach, gdzie jest większy próg weryfikacji użytkowników. Zawsze warto mieć dodatkowe źródło informacji. Oczywiście tyczy się to nie tylko naszego profilu, ale także i innych firm :) Odpowiadając jeszcze na Twoje pytanie o badania: regularnie badamy poziom satysfakcji kandydatów po procesie rekrutacji. Średnia oraz mediana co kwartał oscylują wokół wartości 9 w skali do 10 (gdzie 10 jest wartością wskazującą na najwyższy poziom satysfakcji). Nie prowadzimy co prawda klasycznych badań satysfakcji pracowników, ale miesiąc temu niezależna agencja zrealizowała dla nas anonimowe badania, gdzie znalazły się m.in. pytania o podobnym wydźwięku. Jedno z pytań dotyczyło np. tego, czy pracownikom odpowiada praca w naszym systemie i kulturze zarządzania. 90% osób, które wzięły udział w badaniu zaznaczyły odpowiedź twierdzącą. Oczywiście, jeżeli chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat samego badania, albo zadać dodatkowe pytania, serdecznie zachęcam Cię do kontaktu :) Pozdrawiam, Magda Plasun
Dziękuję za propozycję, jednak ze względu na to, że otwartość i transparentność firmy jest dla mnie ważna, odpowiedzi na tego typu pytania wolałbym otrzymywać w miejscu ogólnodostępnym, gdzie również inni kandydaci mogą mieć wgląd. To ułatwia kolejnym kandydatom dojście do prawdy, dlatego wolałbym nie przenosić dyskusji z forum na prywatną skrzynkę, póki nie będzie to niezbędne. Jaki z portali oceniających mogłabyś mi polecić? Preferuję goworka właśnie ze względu na to, że pozorna anonimowość wyciąga z ludzi najgorsze, ale też i najszczersze te wszystkie negatywy, które tu wychodzą. Pozwalają najlepiej zweryfikować wątpliwości, pozytywne opinie to coś pożądanego, ale nie zachęcają tak jak zniechęcają negatywne. Dzięki za odpowiedź w sprawie badań. Wyniki satysfakcji kandydatów są bardzo obiecujące, jednak zabawa zaczyna się dopiero gdy zaczyna się realizację projektu. Dlatego cieszy wskaźnik zadowolenia pracowników. Rozumiem, że jest to wynik ogólny organizacji. Czy wskaźnik zadowolenia wahał się znacznie w zależności od teamu/stanowiska?
Rozumiem, chętnie odpowiem na dodatkowe pytania również tutaj :) * Odnosząc się do Twojego pytania o pozostałe portale z ocenami pracodawców: Myślę, że wśród portali z opiniami dobrą wiarygodnością cieszą się też google, linkedin oraz glassdoor :) * Odnosząc się do Twojego pytania o szczegółowe wnioski z badań: Niestety badanie nie różnicowało poziomu satysfakcji w poszczególnych zespołach, są to wnioski ogólne (dotyczące całej organizacji). Oczywiście zgadzam się z Tobą, że bardzo duży wpływ na zadowolenie z pracy będzie miał także Twój zespół i produkt nad którym pracujesz. Naturalnie w różnych zespołach poziom satysfakcji może być inny, a także zmieniać się w czasie. Kluczowe jest więc dla nas działanie na poziomie całej organizacji i budowanie środowiska, w którym ludzie mają realną sprawczość i mogą proaktywnie proponować rozwiązania dla swoich problemów :)
Zgadzam się! PR złoto, a na miejscu okazuję się że wygląda to inaczej. To jest klika, totalny bałagan. Pracuję tu już trochę, jak zaczynałem było elegancko, niewiele ponad 100 osób, a teraz jest dwa razy więcej ludzi i nie ogarniają tematu. Ludzie rezygnują, nastroje coraz gorsze. Ostatnio lecą takie akcje, że szkoda gadać. Ktoś tu pisał o mściwych ludziach i to jest w punkt. Trzeba się zmywać. Elo!
Boldare - czemu służy technika mająca na celu egzekwowanie od pracowników pisania postów podsumowujacych pierwsze dni w firmie z kilkoma linkami do profilu firmy? Wasi pracownicy są aż tak zachwyceni, że ze 3 razy w akapicie zostawią inka i tylko brzmią jakoś tak sztywno, ciesząc się pierwszymi tygodniami w nowej pracy dającej dużą niezależność... Poważnie?
To nie tylko ja to widze? Ladnie, czyli wszystko jasne. A jak trzeba, to nikt na pytanie nie odpowie...
Cześć, W ramach Onboardingu zachęcamy nowo przybyłych OnBoldersów do podzielenia się opinią na temat pracy w Boldare i ich wrażeń. Nikt do tego Boldersów nie zmusza, nie jest to też premiowane. W Boldare wierzymy, że pracownicy sami dzielą się opiniami i w żaden sposób nie forsujemy tego. Pozdrawiam, E.T. LL Onboardingu
Szybka rekrutacja, rozmowa telefoniczna 15-20 minut i umówienie się na interview na kamerce. Na spotkaniu (~1.5h) obecna rekruterka i Senior Java Developer. Pytania o język, wzorce architekturalne, rozwiązania na problemy, testowanie kodu. Rozmowa na poziomie, ale bardzo luźna i swobodna.
Typowe problemy i zagadnienia z Javy (kontrakt hashcode-equals, kolekcje, wątki, testy), ale też pytania o filozofię pracy, dopasowanie osobowościowe do pracy w samoorganizacji.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Czy za moderowane promowanie firmy i jej zalet i innych och-achów, które można zobaczyć u waszych świeżo upieczonych pracowników, dostają jakieś premie, czy w waszej postępowej firmie skupionej na człowieku to zwykły przymus i każdy nowy pracownik musi to zrobić? Widać od razu, że nikt z własnej woli takich bzdetów z linkowaniem nie pisze, ale jak dobra premia, to może warto się u was na kwartał zaczepić.
Jakie benefity pozapłacowe oferuje firma? Np prywatna opieka medyczna (czy tylko dla pracownika,czy dla członków rodziny też? W jakiej firmie?), Karnet Multisport? Karnet obiadowy? Fundusz Socjalny? Premia (roczna,półroczna,kwartalna?)
Hej, Wśród benefitów znajduje się dofinansowanie do opieki zdrowotnej, karty mulitisport oraz zespołowy fundusz rozwojowy. Raz do roku otrzymujemy też premię, której wysokość jest uzależniona od zysków firmy. Oferta benefitów może się zmieniać, dlatego zawsze warto jeszcze dodatkowo weryfikować ją z aktualnym ogłoszeniem o pracę :) Pozdrawiam, Magda Plasun
Pajacokracja, a nie holakracja. Dodatkowo: śmietnik technologiczny, bałagan w projektach, żałosny HR (zwłaszcza panie MP i PK). Słabe stawki, zwłaszcza na B2B i ogólnie preferencja B2B względem uop. Nie polecam i nie pozdrawiam
Możesz powiedzieć coś więcej? Firma promuje się na miejsce raczej wyrozumiałe, otwarte na ludzi, współpracę i bycie dziwakiem, trochę Twoja opinia gryzie się z tym, jak się kreują. Powiesz coś więcej o problemie z hr?
Przykro mi czytać ten komentarz, jednocześnie bardzo trudno mi się do niego odnieść, kiedy nie podajesz przykładów sytuacji, o których wspominasz... W Boldare przykładamy niezwykle dużą wagę do budowania przyjaznej i profesjonalnej rekrutacji. Regularnie zbieramy feedback od naszych kandydatów po procesie, którzy bardzo pochlebnie wypowiadają się na jego temat. Jeżeli jednak spotkała Cię nieprzyjemna sytuacja w kontakcie z nami, napisz proszę do nas (np. na magdalena.plasun@boldare.com lub na career@boldare.com). Chętnie dowiemy się więcej i rozwiążemy problem :) Pozdrawiam, Magda
Banda dzieciaków bawiących się na dribbble w projektowanie na niskim poziomie. Mała ilość jakościowych komercyjnych projektów w portfolio.
No dobra, powiem tak - obserwujemy od jakiegoś czasu wzmożoną aktywność osób, których opinie nie mają odbicia w rzeczywistości, nie są poparte żadnymi sensownymi przykładami, wyglądają na fejkowe, wobec tego nie możemy ich traktować poważnie. Wprowadzają bezsensowny ferment i dyskusja o nich nie ma sensu. Jeśli ktokolwiek się tu wypowiada niech robi to z głową, a nie w ten sposób. Masz coś konkretnego? Podaj swoje prawdziwe imię i nazwisko, zagadaj do dziewczyn, które podają nawet do siebie kontakt - jeśli macie sobie coś do wyjaśnienia, zrób to. Jeśli nie, daj spokój.
Maciuś zjedz smickersa i przestań błaznować. Bądź sobą jak w Boldare, wiesz o czym mówię cwaniaczku ;)
I ta wymiana zdań jest najlepszym potwierdzeniem tego, że to nie jest przyjazna firma z miłą atmosferą. Ktoś wspominał o rozwiniętym PR na goworku? Nie nazwałbym tego w ten sposób. Pobieżne zerknięcie i od razu widać, że coś jest nie tak.
Czesc, jak wygladaja wymagania na senior QA? Lata doswiadczenia, technologie itd.
Cześć Magda, Cieszę się, że pytasz :) Staż pracy nie jest twardym wyznacznikiem poziomu seniority w Boldare, choć rzeczywiście często te dwie rzeczy idą ze sobą w parze. Przede wszystkim liczą się Twoje umiejętności i poziom trudności problemów, które rozwiązujesz. Seniorzy w Boldare znają szeroki wachlarz narzędzi i potrafią dobierać je w zależności od potrzeb produktu i jego celów biznesowych. Służą też wsparciem innym członkom zespołu i dzielą się wiedzą w firmie (często stają się nieformalnymi merytorycznymi liderami) :) Od seniorów w Boldare oczekuje się też umiejętności efektywnej pracy z klientem (pracujemy głównie z zagranicznymi firmami), dzięki której są w stanie adekwatnie doradzać mu pod kątem rozwiązań technicznych. Zespoły generalnie mają tu duży poziom sprawczości i współdecydują o rozwiązaniach technicznych w produkcie, a seniorzy często pomagają im weryfikować skuteczność proponowanych metod. Ważne będą też takie aspekty jak swobodna komunikacja w języku angielskim (choć nie musi być idealna), umiejętność pracy w zespole scrumowym i odwaga do podejmowania decyzji :) Mam nadzieję, że udało mi się pomóc. Jeśli masz dodatkowe pytania, pisz śmiało! Pozdrawiam, Magda
Jak się pracuje z ludźmi z XSolve?
Od jakiegoś czasu nie działamy już pod brandem XSolve a Boldare :) Według mnie ludzie są jedną z najmocniejszych stron tej firmy :) Jeśli chcesz zobaczyć, kto z nami pracuje i jaki mamy klimat, zapraszam na nasz na (usunięte przez administratora) Boldare. Można się z niego sporo dowiedzieć o naszych zespołach i kulturze organizacji :) (usunięte przez administratora) W razie dodatkowych pytań zachęcam do kontaktu przez nasze social media albo na career@boldare.com :) Pozdrawiam, Magda
Przydałoby się przekierowanie rozmów przychodzących na główny firmowy numer, bo telefonu nikt nie odbiera....
Cześć, przepraszam za utrudniony kontakt telefoniczny (już sprawdzamy, z czego wynikają trudności). W międzyczasie zachęcam Cię do kontaktu mailowego: career@boldare.com, chętnie odpowiem na Twoje pytania :) Pozdrawiam, Magda
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie XSolve? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
W Boldare mamy elastyczny czas pracy. Jeżeli więc jednego dnia pracujesz dłużej, kolejnego możesz skończyć wcześniej. I w drugą stronę - jeżeli musisz załatwić coś w ciągu dnia i wyskoczyć na chwilę, możesz odrobić to w innym terminie. Nie ma z tym żadnego problemu, ważne tylko, by poinformować swój zespół :) Same nadgodziny zdarzają się raczej rzadko i powinny być ustalone wcześniej z klientem (ponieważ to on pokrywa ich koszt) :)
@Magda a na jakim poziomie ten język angielski jest wymagany?
Na pewno przydatne byłoby gdyby można było tu w wątku od razu przeczytać jakie stanowisko jakiej znajomości języka wymaga. Potencjalni kandydaci zaglądający na forum mogliby od razu wiedzieć jakie są wymagania i na co mają się przygotować.
Hej Krystyna, Dzięki za wiadomość :) Wymagania na stanowiska (w tym znajomość języka angielskiego) mogą zmieniać się w czasie, dlatego trudno mi wskazać jeden obowiązujący wzór. Aktualny opis wymagań zawsze można znaleźć w naszych ogłoszeniach o pracę. Postaram się jednak odpowiedzieć na to pytanie w ogólnym zarysie: - Stanowiska biznesowe (związane ze sprzedażą lub bieżącym kontaktem z klientem) zwykle wymagają biegłej znajomości języka angielskiego. Wynika to z faktu, że pracujemy niemalże wyłącznie dla klientów zagranicznych. - Stanowiska developerskie zwykle wymagają znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Wynika to z faktu, że nasze zespoły developerskie mają bezpośredni kontakt z klientem. Zwykle poziom B2 jest tutaj wystarczający. Wymagania mogą się jednak nieco zmieniać w zależności od poziomu seniority, na które aplikujesz albo charakteru projektu, do którego szukamy. - Stanowiska niezwiązane z regularną współpracą z klientem (np. stanowiska HR'owe, czy operacyjne) najczęściej wymagają znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Oczywiście nie jest to stała reguła i mogą występować od niej wyjątki. Dlatego każdorazowo otwierając nowy projekt rekrutacyjny dopasowujemy wymagania do aktualnych potrzeb firmy. Aby mieć absolutną pewność, co do wymaganych kompetencji warto więc przede wszystkim brać pod uwagę informacje podane w aktualnym ogłoszeniu. :) Mam nadzieję, że udało mi się choć trochę rozwiać wątpliwości. Jeżeli pojawią się dodatkowe pytania, służę pomocą. :) Pozdrawiam, Magda
Jakie jest podejście do liderów z zewnątrz w firmie XSolve?
Czy rozmowa rekrutacyjna w XSolve odbywa się również w języku angielskim?
Cześć, rozmowy rekrutacyjne odbywają się w języku polskim, ale pojawia się też kilka pytań po angielsku. :) Zwykle są zadawane na etapie rozmowy telefonicznej, ale czasem też rekruter dodatkowo weryfikuje umiejętności językowe podczas spotkania.
Chciałem aplikować do tej firmy ale opinie które tutaj przeczytałem dały mi do myślenia. Długo szukałem wśród znajomych kogoś kto pracował tutaj albo zna chociaż kogoś, kto wie cokolwiek o tej firmie, żeby jakoś to zweryfikować. Szczęśliwie znalazłem taką osobę i to co mi powiedziała potwierdza niestety wszystkie negatywy opisane tutaj. Powiedział mi też, że firma ma bardzo rozwinięty system dbania o PR na takich portalach jak ten. Ja zrezygnowałem z aplikowania ale decyzję pozostawiam Wam. Jak to mówią, nawet w każdym kłamstwie jest ziarno prawdy ;)
Pracowałem tam i niczym specjalnym się nie wyróżniają. No może tylko chaosem.
Proces rekrutacyjny składał się z telefonu "zapoznawczego", następnie rozmowy w biurze warszawskim i całodzienną sesją rekrutacyjną w Gliwicach. Wszystkie rozmowy przebiegały w mega przyjaznej atmosferze, na wszystkich etapach odczuwałem, że nie tylko chce się sprawdzić mnie, ale także daje mi się szansę poznania firmy i wyrobienia sobie opinii, czy firma pasuje też do mnie. Co bardzo ważne (powinno być normalne wszędzie!) rekruterzy faktycznie słuchali moich odpowiedzi na stawiane pytania i dopytywali głębiej, zamiast recytować pytania z kartki czy excela, sprawdzając czy pasuje do "profilu". Rozmowy były dosyć wymagające intelektualnie ale faktycznie sprawdzały moją wiedzę i potencjalne zachowanie w roli, na którą się rekrutowałem (Scrum Master)
Pracowałam tam i nie wspominam dobrze. Brak organizacji i niski poziom produktów.
Tak jak poniżej. W przeszłości nie pracowała z nami żadna Karolina więc nie wiem na jakiej podstawie wystawiłaś taką opinie. Niemniej jednak dzięki wielkie i na przyszłość proszę o więcej szczegółów byśmy mogli się w jakikolwiek sposób do niej odnieść ;-) Miłego dnia!
Jedna z lepszych firm na Śląsku! Stawiają na ludzi, rozwój i zadowolenie. Super kultura pracy, ludzie chętni do dzielenia się wiedzą i do tego bardzo przyjaźni. Duża swoboda i zaufanie. Polecam każdemu!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w XSolve?
Zobacz opinie na temat firmy XSolve tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w XSolve?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 4 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy XSolve?
Kandydaci do pracy w XSolve napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.