opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Pasternak Personal

Profil oficjalny - płatna współpraca

3/5

Na podstawie 389 ocen
Opinie(674)
Dodaj opinię
Aktualności(5)

Opinie(674)

Dodaj opinię
Aktualności(5)
Logo
  • O firmie
  • .
  • Lokalizacja zakładów pracy
  • .
  • Branże i nasze mocne dziedziny
  • .
  • Produkcja
  • .
  • Logistyka
  • .
  • FAQ
  • .
  • Pracuj z nami

O firmie

Lokalizacja zakładów pracy

Branże i nasze mocne dziedziny

Produkcja

Logistyka

FAQ

Pracuj z nami

opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Hamburg - Pasternak Personal
Onna - Pasternak Personal

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Lünen
  4. /
  5. Opinie o Pasternak Personal

Opinie

Opinie o Pasternak Personal Lünen

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 4
    • 5
    • 6
    • …
    • 11

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Pasternak Personal!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    anonim

    29.08.2016 16:36

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Abc

    03.09.2016 14:33

    Inne

    Prowadza rekrutacje na magazyny, do miesa i na sortowanie metali. Musisz zadzwonić do D&D Personal tel. 32-4151501
    ReviewUserIcon
    Julia

    24.08.2016 19:38

    Inne

    Pasternak Story.Na kaauflant charty poprzyjezdzaly, malo co tasmy niepoobgryzaly,przyjezdzaly prezenty dla Dominika niemieckiej menty.Mysleli ze swiat zawojuja ,a teraz pomalu wszystkie choruja.Lazili .chodzili o wiecej roboty sie prosili.Teraz przychodzi wolna sobota,a tu minus i sobota do robota.Pod Pasternakiem charty pracowaly a pod kauflantem tylko by toalety odwiedzali,no i troszke z szafki gumijagod popijali.Dominika uprosili i Charta po szkole specjalnej sciagnyli,ten tam cyrki odwala .za wszystkich zapitala.Moral jest krotki .Jaki te polaczki Maja rozum krotki.
    ReviewUserIcon
    Zośa

    26.08.2016 00:41

    Inne

    No proszę i znowu Szpunt na łikent jedze do Polski. No i jak dobrze pujdze to pojedze służbowym samochodem Beatk. Znowu pocisnom dobry kit szefowej.
    ReviewUserIcon
    pas&kant

    22.08.2016 17:09

    Inne

    Gdzie jest napisane ze Firma obciaza za telewizje?Jest napisane ze cie znajda,a korespondencje ze skrzynek wyciaga ktos od pasternaka .Na parapetach i u kolegow to leza reklamy i reszta smieci przysylanych nie wiadomo po co.To co wazne,,,brak.Wlasnie takie listy jak ARD .Pasternak jako podnajemca oplaca wszystko,ale musi byc umowa legalna, anie po cichu wynajem.Dlatego ARD obciaza zameldowanych.Trzeba chyba wam pokazac jak jest naprawde i wykonac pewne kroki w celu sprawdzenia legalnosci wynajmu mieszkan w celu dalszego podnajmu.Wlasnie wynajmujemy umeblowane z telewizja,czyli oplaca wanajmujacy nam.
    ReviewUserIcon
    Śmieszne

    22.08.2016 20:55

    Inne

    Dlaczego czepiasz się o bzdury.? Już chcesz robić stym pozodek! A dlaczego nie robisz pozotku z ludźmi ktuzy poniebierajom ludźmi. I stymi ktuzy jezdzom po pijaku wozom ludzi do pracy. Musi się coś stać żebyście oczy
    ReviewUserIcon
    Jurek

    27.08.2016 15:06

    Inne

    Ty napewno w ostatnich wyborach glosowaleś na PiS, bo oni tez maja takie teorie spiskowe jak ty. Chyba uwazasz sie troche za wazniejszego niz faktycznie jesteś. Myśliz, ze ktoś z biura od Pasternaka biega po mieszkaniach i wybiera twoja korespondencje ? A z kim to korespondujesz ? Z Merkel albo z Putinem, ze to takie interesujace dla firmy ? Sprawa jest prosta. Sa instytucje, np. niektóre banki i sparkassy ale tez urzedy, które nie wysylaja juz naszej korespondencji na mieszkania bo wlaśnie wszystko ginie albo laduje w śmieciach bo wielu te dokumenty olewa. Wysylaja do Hammu bo biura o oni posylaja to do swoich biur np. w Hailigenstadt. Jak zaczynalem 4 lata temu u nich pracować, to byla afera z kartami ubezpieczeniowymi bo kilka osób je kradlo i sprzedawalo Czechom i Polakom , którzy pracowali na czarno. Dlatego AOK i inne kasy chorych od tego czasu posylaja te karty tylko do pracodawcy.
    ReviewUserIcon
    byłem widziałem@

    21.08.2016 10:42

    Inne

    A Beata i Rajmund to nygusy nie chcą nikomu pomóc w niczym tylko narzekają jak oni są zapracowani,patologie przyjmują i nimi rządzą,domki to stodoły na wsiach 20 km od miasta, bez zasięgu sieci i internetu, masz (usunięte przez administratora) i nic więcej (usunięte przez administratora) PASTERNAKA. WRRR
    ReviewUserIcon
    pas&kant

    21.08.2016 12:08

    Inne

    sprostowanie.Jak masz meldunek gdzie indziej niz mieszkasz.Lub nawet ja mieszkasz tam gdzie masz meldunek to korespodencje wasza ktos odbiera za was.Ciekawe kto?i po co?dlatego dopiero jak wynajmiesz mieszkanie samemu to po przez meldunek na nowej chatce dostaniesz powiadomienia ile to razy wysylali ci pod adres meldunku pas&kant info ile i z czym zalegasz lub kary finansowe dotyczace przekroczenia terminu platnosci.Milej niedzieli.
    ReviewUserIcon
    jurek

    21.08.2016 16:27

    Inne

    No jak nie ma sie juz argumentów to szuka sie bledów ortograficznych. Firma obciaza nas za telewizje i radio ? Ty juz calkiem zglupialeś. Od tego jest specjalna instytucja, która przysyla do mieszkań kontrolerów a jeśli ty im potwierdzileś, ze tam mieszkasz i ogladasz telewizje, to biora ciebie za (usunięte przez administratora) br /> Musisz sie odwolać i napisać, ze mieszkacie tam w czterech i wynajmujecie umeblowane mieszkanie a telewizor nalezy do wyposarzenia mieszkania. Tak jak w hotelu. Jesli chodzi o korespondencje to komu zalezy na twoich pismach ? Mysle, ze jeśli ich nie dostaleś, to winne sa te rozwalone i zdewastowane skrzynki na listy albo musisz ich poszukać na parapetach lub w koszach na śmieci u twoich kolegów.
    ReviewUserIcon
    on

    19.08.2016 17:58

    Inne

    witam czy zna ktoś firmę Interwork? jakieś opinie może ktoś pracował za pośrednictwem tej ze firmy
    ReviewUserIcon
    chudymlody

    19.08.2016 13:28

    Inne

    Witam czy mógby ktoś określić ile realie na czysto można zarobić w kauflandzie na rękę miesięcznie ?:) jakie są warunki pracy w dziale na hali magazynie przy pakowaniu towaru oraz czy trzeba miec uprawnienia na wozek widlowy ?:) a takze czy loko czy pasternak to sa te same warunki pracy zarobki itd ?:) oraz czy jest mozliwosc pracy po za firmami posredniczymi tylko bezposrednio u pracodawcy tzn kaufland ?:) co do samej pracy proszę powiedzcie czy jest ciezko na hali magazynowej i czy to prawda ze mozna pracowac na hali przy paletach pakowaniu ich , drugie stanowisko to chłodnia a trzecie noszenie skrzynek z warzywami itd ?:) Bardzo prosze o konkrety i pozdrawiam :D bo wybieram się tam i chciałbym zaczerpnąć informacji :)
    ReviewUserIcon
    anonim

    18.08.2016 21:24

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Ania

    25.09.2016 18:34

    Inne

    Jakim rozgoryczonym, niezadowolonym z zycia i niezyczliwym dla innych czlowiekiem, musisz być, zeby tak pisać na Jurka. Przeciez on tylko napisal swoje zdanie i porównal swoja sytuacje w Polsce i tutaj. Ani nie wychwalal Pasternaka ani nie robil dla nich reklamy. Jak mozesz być tak zawistny i wyzywać kogoś od lizusów, tylko dlatego, ze ten ktoś pisze, ze sobie poleprzyl zycie ? Prawdopodobnie uwazasz, ze nalezalo ci sie w zyciu duzo wiecej niz osiagnoleś. Ale dlaczego obarczasz za to inne osoby, pracodawce, państwo i nie wiem kogo jeszcze. Inni maja taka sama sytuacje wyjściowa jak ty a sa zadowoleni i pozytywnie nastawieni do zycia i zyczliwi innym. Badz leprzym czlowiekiem i nie wciagaj wszystkiego i wszystkich w (usunięte przez administratora) Wtedy i tobie bedzie sie zylo latwiej i przyjemniej.
    ReviewUserIcon
    do Ani i Jurka

    01.10.2016 18:49

    Inne

    Tam gdzie placa i jest dobrze to nie szukaja pracownikow,tyle w temacie.Pasternak juz chyba pod monopolowymi robi lapanki,albo w domach starcow.Kpina ze jeszcze ktos pozytywnie pisze na temat zatrudnienia w tej firmie.Zapytajmy Anie i Jurka ,napiszcie gdzie qurva tak dobrze placa?
    ReviewUserIcon
    pasternak& kant GmbH

    18.08.2016 15:45

    Inne

    Firma Pasternak& kant Gmbh szuka pracownikow do pracy na terenie niemiec.Jestesmy Firma z dlugoletnim doswiadczeniem w kantowaniu pracownikow.Przyjedz do nas,okantujemy cie na wszystkim i ze wszystkiego.Nasze Motto to.Golas przyjechales ,golas wrocisz.Zapraszamy do wspolpracy,
    ReviewUserIcon
    sev

    12.11.2016 18:36

    Inne

    TA AGENCJA JEST DOBRA TYLKO DLA OSOB BEZ NIEMIECKIEGO, KOMBINACE, MENELE, PIJAKI,PRO S TYTUTKI ZE SLASKIEGO ORAZ LEGALNA KRADZIEZ WYNAGRODZENIA, AGENCJA TYLO DLA DESPERATOW ORAZ DOLINIARZY! NACH AUS CHWITZ UND DIESE SCHEIBE UMLIEGEN:-p. POZYTYWNE KOMENTARZE TO LUDZIE TEGO BAGNA. ODRADZAM! BANDA ZLODZIEI!
    ReviewUserIcon
    sev

    20.11.2016 12:41

    Inne

    Pieknie napisane i o dziwo nie skasowane.Cala Prawda,tak jeszcze brakuje kto bierze lapowki od Pastewnaka ze strony Kauflant za zatrudnianie na produkcji ludzi zlapanych na ulicy i wywiezionych doArbeit Lager w niemczech
    ReviewUserIcon
    adi

    17.08.2016 17:01

    Inne

    Znowu madrale pisza bzdury i narzekaja. Z dnia na dzień zwolnia cie jeśli zalejesz pysk i nie pójdziesz do roboty. W innych przypadkach jest okres wypowiedzenia: w pierwszych 6 miesiacach 2 tygodnie a pózniej 4 tygodnie. Tak samo jest nieprawda, ze placa tylko 3 albo 5 godzin dziennie bo czy jest praca czy nie, masz zaplacone miń. 35 godz. tygodniowo ( 151,6 godz. miesiecznie ). Za mieszkanie i transport do pracy i na zakupy, nie placisz 300 € miesiecznie tylko 55 € tygodniowo. Jeśli chodzi o zarobki to chyba tez nie jest najgorzej bo placa minimalna w Niemczech to 8,5 € / godz. a my zarabiamy 10 € / godz. Wszedzie dobrze gdzie nas nie ma...
    ReviewUserIcon
    adi

    17.08.2016 16:52

    Inne

    Znowu madrale pisza bzdury i narzekaja. Z dnia na dzień zwolnia cie jeśli zalejesz pysk i nie pójdziesz do roboty. W innych przypadkach jest okres wypowiedzenia: w pierwszych 6 miesiacach 2 tygodnie a pózniej 4 tygodnie. Tak samo jest nieprawda, ze placa tylko 3 albo 5 godzin dziennie bo czy jest praca czy nie, masz zaplacone miń. 35 godz. tygodniowo ( 151,6 godz. miesiecznie ). Za mieszkanie i transport do pracy i na zakupy, nie placisz 300 € miesiecznie tylko 55 € tygodniowo. Jeśli chodzi o zarobki to chyba tez nie jest najgorzej bo placa minimalna w Niemczech to 8,5 € / godz. a my zarabiamy 10 € / godz. Wszedzie dobrze gdzie nas nie ma...
    ReviewUserIcon
    Pas&kant

    21.08.2016 07:55

    Inne

    klasa podatkowa od ilosci dzieci?skad ty jestes ADI ? z syrii?ajako tak douczony,to zrodel sie pisze,dlaczego potracaja za otworzenie konta madralo?otwiera sie za darmo.dlaczego meldunki sa na Hamm? jak mieszkasz w Heilbad.dlaczego jak wyrzucaja za picie to polowa pije i do tego w pracy a butelki i puszki stoja w kibelkach i na szatniach?dojezdzajac do pracy busem samym odorem alkoholowym mozna sie nawalic.kontrahent wyplaca pasternakowi wszystkie przepracowane godziny ,a dostaje sie wyplate max.151 godzin.i oczywiscie potracenia za wszystko co sie da.Pasternak&kant dobrze pasuje .
    ReviewUserIcon
    Gość

    21.10.2016 09:01

    Inne

    A Ty pisać po Polsku! Bo widzę że zniemczyło z wrażenia... Pozdrów Angele
    ReviewUserIcon
    szybkapipka

    15.08.2016 22:24

    Inne

    lepsza prace w kauflandzie czyli jaka ?:)
    ReviewUserIcon
    szybkapipka

    15.08.2016 15:17

    Inne

    a powiedzcie ile realnie mozna zarobic juz na czysto po odtraceniu na hotel itd na czysto ?:) i przez jakie firmy najlepiej sie tam dostac a takze na jakim dziale jest w miare ok ?:) bo z tego co slyszalam to sa 3 dzialy pakowanie chlodia i noszenie skrzynek ??
    ReviewUserIcon
    do szybkapipka

    16.08.2016 19:23

    Inne

    Pracujesz do puki ci nie powiedza...do domu.jest to 3 godz,5,niekiedy 8godz,jak potrzebuja to jestes potrzebny jak nie to z dnia na dzien dowidzenia bo powiedza ze Kontrahent Kaufland juz cie nie potrzebuje.Jednego zwalniaja a juz pieciu czeka nowo przybylych na jego miejsce.Bez meldunku,umowa na pol roku ,rozwiazywalna z dnia na dzien.spisz na wojskowych pietrowych pryczach,jak trafisz to masz pojedyncze spanie z zasyfialym materacem,kilkanascie osob do toalety i prysznica pod ktorym nikt po sobie nie sprzata i 300 euro miesiecznie a godzin max.wyplacaja 151,reszta obracaja .Normalny tu nie zawita,dlatego biora z lapanek kazdego,na tydzien ,na dwa aby sztuka.Wychodzisz z pracy i slyszysz ze bus moze byc po ciebie za 2godziny jak nie to z buta.nie do opisania syfilis ta Firma.
    ReviewUserIcon
    rajmund

    12.08.2016 15:59

    Inne

    omijac Pasternak pesonal szerokim lukiem,praca po kilka godzin a niekiedy dwa trzy dni siedzisie i czeka jak zadzwonia to idziesz do pracy,nie wierzyc w te opisy o karierze w branzy,smiech i kpina,dwa razy w tyg.bus wozi ludzi do sklepu bo mieszkasz gdzies w stodolach na wsiach.porazka.
    ReviewUserIcon
    polo

    13.08.2016 10:26

    Inne

    Prawda,i do tego ludzie Maja meldunki na Hamm a mieszkaja gdzie indziej,czyli Maja Zero dostepu do swojej korespondencji z jakiegokolwiek urzedu w niemczech.Jak Kaufland pozwala na prace ludziom od pasternaka ktorzy maja meldunki gdzie indziej a mieszkaja gdzie indziej.pierwsze 80 godzin nadliczbowych nie waplacaja ,tylko obracaja pieniedzmi pracownikow.Zoll kontrola wszystko juz wkrotce wyjasni.
    ReviewUserIcon
    Rajmund

    11.08.2016 16:37

    Inne

    omijac firme Pasternak szerokim lukiem,i nie wierzyc w to co mowia i tu pisza ,z dnia na dzien cie wywalaja i pa pa,a za lozko do spania pobieraja 300 euro miesiecznie.
    ReviewUserIcon
    adi

    05.08.2016 13:26

    Inne

    Premie sa jesli jesteś jako komisjonierer. Stawka podstawowa 10,- € a jesli jesteś szybki i kumaty, to robisz wiecej niz norma i dostajesz premie. Ja robie to juz 3 lata w Möckmühl i wychodze , zalezy jaki miesiac, 14 - 16 € na godz.
    ReviewUserIcon
    anonim

    04.08.2016 22:39

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Boss

    05.08.2016 06:55

    Inne

    Z tego co wiem to stanowisko Key Account Manager jest w tej firmie juz obstawione i to przez zięcia Szefostwa wiec raczej na to stanowisko się tam nie dostaniesz.
    ReviewUserIcon
    anonim

    04.08.2016 20:26

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Szczur

    04.08.2016 22:08

    Inne

    Premie??? No w nagrodę możesz dostać nadgodziny albo mieszkanie z grzybem.
    ReviewUserIcon
    bodo

    04.08.2016 18:53

    Inne

    Firma jest dobra, pieniazki na czas, ubezpieczenie wg. przepisów no a dysponenci sa rózni jeden leprzy drugi gorszy. Ale trzeba przyznać, ze nie maja lekko z róznymi pijakami sie urzerać. Dobrze ze sa bo bez nich wielu ludzi nie dalo by sobie rady. Pracowalem przedtem w czterech innych firmach w Holandi i Niemczech ale musze powiedzieć, ze ta jest najlepsza
    ReviewUserIcon
    bodo

    04.08.2016 18:52

    Inne

    Firma jest dobra, pieniazki na czas, ubezpieczenie wg. przepisów no a dysponenci sa rózni jeden leprzy drugi gorszy. Ale trzeba przyznać, ze nie maja lekko z róznymi pijakami sie urzerać. Dobrze ze sa bo bez nich wielu ludzi nie dalo by sobie rady. Pracowalem przedtem w czterech innych firmach w Holandi i Niemczech ale musze powiedzieć, ze ta jest najlepsza
    ReviewUserIcon
    ja

    01.08.2016 13:44

    Inne

    Jurek, jestem twojego zdania. Ludzie biora zaliczki, przepijaja je lub przecpaja albo przegraja w karty lub w automaty a pozniej nie wiedza jak sie w domu wytlumaczyc i opowiadaja i pisza, ze firma ich okradla. Tak samo jak obsmarowuja tu koordynatorow a bez nich nie potrafia sobie dac rady z niczym. Przeciez tu pracuja dorosli ludzie a nie dzieci ktorymi trzeba sie opiekowac i prowadzic za raczke. Zadaja praw jak Niemcy ale nie tych samych obowiazkow. Kogo w Niemczech obchodzi czy masz mieszkanie, jak dojedziesz do pracy, na zakupy, do urzedu lub do lekarza. Masz byc o 6 w pracy i koniec. A tu firma im to wszystko zalatwia a oni wiecznie niezadowoleni. Jak im tu tak zle, to zpowrotem do Polski na umowe zlecenie bez platnego urlopu i za minimum krajowe !
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Pasternak Personal?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Pasternak Personal

    Lünen

    ReviewUserIcon
    laguna

    31.07.2016 14:31

    Inne

    Zatrudniają teraz na Kaufland,jaka jest stawka ,gdzie teraz mają domy.
    ReviewUserIcon
    anonim

    29.07.2016 17:20

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Ha ha ha

    31.07.2016 12:19

    Inne

    Tak zgadzam się stobom. Ale pan Dariusz. Sz.Jest zwykłym robolem.Wozi nas do kafladu do pracy. Dlaczego jego majom inaczej traktować. Bo co! Sypia swojom szefowom
    ReviewUserIcon
    Renta

    26.07.2016 14:37

    Inne

    WITAM tych poszkodowanych i tych ,,ktrzy czuja sie niepewnie zapraszam do wspolpracy na obiekcie logistycznym w Unna. 0174347 41 50
    ReviewUserIcon
    Pogubiony

    27.07.2016 18:00

    Inne

    Witam. Ja też bym chciała się dowiedzec gdzie jest tak dobrze. Wtej chwili pracuję w kafladze. I chciałbym zmienić pracę. Dlatego że tu traktujom ludzi jak robole. Zbyle powodu zwalniają. A o wolnym można zapomnieć. Chyba że po trzech miesiącach, i nie zawsze. Jednego nie rozumiem, i proszę mi wyjaśnić. Taki zwykły kierowca, który jedzdzi bardzo często na kacu. Darek. Sz wyjeżdża barszo często do Polski. Nawet parę razy w miesocu. Czemu?Bo jest z Beatom. Cz swojom szefowom! Ma ine układy? I nieraz jeździ firmowym samochodem do Polski.Czy wysze szefostwo tego nie widzi?Wszyacy wiedzom że pani Beata go kryje. Ale ile można! Ile wrescie jest tego urlopu?
    ReviewUserIcon
    Pogubiony

    27.07.2016 18:00

    Inne

    Witam. Ja też bym chciała się dowiedzec gdzie jest tak dobrze. Wtej chwili pracuję w kafladze. I chciałbym zmienić pracę. Dlatego że tu traktujom ludzi jak robole. Zbyle powodu zwalniają. A o wolnym można zapomnieć. Chyba że po trzech miesiącach, i nie zawsze. Jednego nie rozumiem, i proszę mi wyjaśnić. Taki zwykły kierowca, który jedzdzi bardzo często na kacu. Darek. Sz wyjeżdża barszo często do Polski. Nawet parę razy w miesocu. Czemu?Bo jest z Beatom. Cz swojom szefowom! Ma ine układy? I nieraz jeździ firmowym samochodem do Polski.Czy wysze szefostwo tego nie widzi?Wszyacy wiedzom że pani Beata go kryje. Ale ile można! Ile wrescie jest tego urlopu?
    ReviewUserIcon
    Jurek

    24.07.2016 18:12

    Inne

    abc, masz rację. Ja pracuję u Pasternaka już 5 lat i nigdy nie brakowało mi pieniędzy na wypłacie. Od 3 lat mam swoje mieszkanie i sprowadziłem żone i dziecko. Bez możliwości pracy w tej firmie było by to niemożliwe. Pamiętam jakie menele, pijacy i bandyci przyjeżdżali z kraju i przyjeżdżaja do dziś. Dlatego wkurza mnie jak czytam te wszystkie wypociny tych wiecznie nizadowolonych tępaków, którym zawsze coś nie pasuje. Wożą ich 2 razy w tygodniu na zakupy - ale to za mało ! Chyba nie potrafią nie wypić kupionej wódki przez 3 dni, dlatego chcą być wożeni częściej ! Albo nie mogą na raz nakraść tyle ile by chcieli. Nie mają o niczym pojęcia, nie znają języka ale wymądrzają się tu na temat niemieckich przepisów podatkowych i prawa pracy. Nie dziwię się Anglikom, że jednym z głównych powodów ich wyjścia z Uni Europejskiej, było to, że będą mogli się pozbyć Polaków. Holędrzy mają nas też już dosyć a jak tak dalej będziemy robić, to i Niemcy w końcu nas wyleją i dędą zatrudniać lepiej Rumunów i Bułgarów.
    ReviewUserIcon
    kochamy Jurka

    25.07.2016 19:32

    Inne

    Jurek otworz sie i napisz gdzie jest tak dobrze,zeskanuj pare Lohnabrechnung swoich, to wszyscy zobaczymy jak jest.
    ReviewUserIcon
    ab

    21.07.2016 15:05

    Inne

    do nick, to o czym piszesz dotyczy pracownikow zatrudnionych w polskich firmach i wysylanych do Niemiec. My jestesmy zatrudnieni w niemieckiej firmie wg. zasad umow zbiorowych ( Tarifvertrag ). Nie ma roznicy czy jestes niemcem, polakiem, wegrem czy turkiem - na tym samym stanowisku zarabiasz to samo.
    ReviewUserIcon
    nicfk

    22.07.2016 21:26

    Inne

    szybko usuniete, tarifvertrag u pasternaka i pewnie minimum L3,lub L4..Daj Wam po 3000 tysie. euro na miesiac .Tego Wam zycze. Rzeczywiscie 151 godzin na miesiac placone.Tylko qurwo AB nie zaklamuj rzeczywistosci.Smietnik jaki tworzycie z Waszych pracownikow,wyrzuca do domu po kilku godzinach pracy.
    ReviewUserIcon
    Isdh

    03.07.2016 16:45

    Inne

    Pani Beato - Martyna i Jarek (już teraz) Juszczyńscy pozdrawiają serdecznie :). Myślę, że w tygodniu wiele razy spotkamy się w mieście ;).
    ReviewUserIcon
    Hy

    05.07.2016 22:15

    Inne

    I co z tego?
    ReviewUserIcon
    Ha ha ha

    07.07.2016 20:21

    Inne

    Niewiem czy się pani z Beatom spotka. Bo nasza slyna Beatka dzisaj wyjechała do Polski. Po swojego przydupaska, mamuse, i pokochanom tescuowom.. Bo jedze cała rodzinka na wczasy do Chorwacji.
    ReviewUserIcon
    abc

    01.07.2016 16:09

    Inne

    do mallibu, 1. dla mnie sa slowni. Robie to co mi przed podjeciem pracy powiedzieli i zarabiam to co obiecali. 2. umowe mam po niemiecku i po polsku i wszystko jest tak jak tam pisza. Placa wg. umow zbiorowych ktore nie sa tylko dla nas ale dla wszystkich pracujacych w Niemczech w tej branzy. 3. Jestesmy sila robocza; ale nie tania bo zarabiamy i kosztujemy tyle samo jak inni niewykwalifikowani . 4. Na kazdym rozliczeniu zarobku, w gornej czesci jest podana twoja grupa podatkowa a nizej suma potraconego podatku. 5. 151 godzin to jest minimum ktory miesiecznie musza ci zaplacic a reszte przepracowanych godzin zbierasz na koncie i wybierasz kiedy jest mniej pracy albo przedluzasz sobie platny urlop. 6. Pracuje u Pasternaka 4 lata i zawsze wszystko na rozliczeniu zrozumialem. Jezeli mialem pytania to zadzwonilem do biura w Hamm i tam mi, po polsku, wszystko wyjasnili. 7. Te 1,20 € nie doplaca Kaufland, tylko dostajesz je jak dlugo pracujesz przez Pasternaka dla Kauflandu. Czyli o 1,20 € wiecej niz minimum wg. umowy zbiorowej. Ta pani ksiegowa to chyba nie jest najmadzejsza bo w sumie to jest proste liczenie: brutto - skladki ubezpieczeniowe - podatek = netto : przez zaplacone godziny = netto/godz.
    ReviewUserIcon
    Nick

    01.07.2016 19:20

    Inne

    Mylisz się co do punktu nr 7 - każda osoba, która pracuje na Kauflandzie dostaje te 1,20 Euro dodatku - niezależnie od tego , jak długo jest zatrudniona w firmie Pasternak.
    ReviewUserIcon
    Nick

    30.06.2016 16:32

    Inne

    Najwiekszym problemem sa koordynatorki ktorym sie w glowach poprzewracalo. sloma im jeszcze kilka lat temu z botow wystawala a teraz wielkie paniusie sie z nich zrobily a pojecia o pracy nie maja, a na swoje stanowiska to chyba tylkiem zapracowaly. No ale coz zycie nigdy nie bylo sprawiedliwe.
    ReviewUserIcon
    mallibuu

    24.06.2016 19:50

    Inne

    Nie polecam pracy u nich - dlaczego ? 1. Ci ludzie nie sa slowni. 2. Rzeczywistosc nie zgadza sie z umowa. 3. Biuro Beaty traktuje ludzi jak tania sile robocza. 4. Nawet nie masz prawa wiedziec jaki podatek jest Ci odtracany od zarobionych pieniedzy. 5. Umowa wskazuje, ze Twoja wyplata to 151 przepracowanych godzi w miesiacu a reszta idzie na konto, z ktorego wyplacaja Ci pieniadze jak pojedziesz na urlop - nie prawda. Beatka odlicza tyle godzin na konto ile jej sie podoba. 6. Z wydruku wyplaty nie jestes w stanie sie niczego konkretnie dowiedziec bo wlasciwie i tak sie nie doliczysz i tak. 7. Na umowie jest 8.80€ za godzine pracy + 1.20€ dodaje Kaufland = 10€ na godzine. UWAGA! Wiele osob liczylo wyplate (na moich oczach), nawet Pani, ktora jest ksiegowa liczyla to z dobre 4 razy - i w rzeczywistosci jest 5.70€ za godzine pracy. Czy musze pisac wiecej?
    ReviewUserIcon
    do malibuu

    25.06.2016 13:57

    Inne

    1.Nigdy nie byli slowni.2.Rzeczywiscie to macie zapie....lac jak chce Kaufland.3.bo jestescie barankami ktorych mozna strzyc,tzw.tania sila robocza dostarczana do korporacji.Jak zydki w czasie 2WS do obozikow,tylko Wam jeszcze placa i mozecie zyc na wolnosci ,a do obozu pchacie sie sami i to punktualnie codziennie.5.Podatek w DE jest prosty i kazdy moze sprawdzic na miesiecznym obrachunku jaka ma Gruppe,lub jak nie pasuje to jechac do urzedu skarbowego i wyjasnic wszystko.5.Slepy umowy nie podpisuje,jak sie godzisz to tak masz.6.patrz punkt4ty.7.zawsze od niezgodnosci w sprawie wyplaty mozna odwolac sie do firmKaufland ,zaniesc listy wyplat i wyjasniac.Piszecie o beacie ale wieksza qurwa jest kiszka,ktory dostal prace dzieki Pasternak,i te jego uposledzone koledzy i kolezanki ze szkol specjalnych.
    ReviewUserIcon
    Ja

    30.06.2016 09:27

    Inne

    Mallibuu, inteligentny/-a na prawde nie jestes. 8,80 € + 1,20 € BRUTO!!!!! qurwa ty idio***. INFORMACJA DLA MALLIBUU: Płaca brutto (ang. gross salary) – wynagrodzenie całkowite, przed odliczeniem podatków oraz składek na ubezpieczenia społeczne opłacanych przez pracownika. W praktyce tym terminem określa się wysokość wynagrodzenia określonego w umowie o pracę, które przed wypłaceniem pracownikowi podlega potrąceniom wynikającym z prawa.
    ReviewUserIcon
    laguna

    24.06.2016 16:18

    Inne

    Hej Pasternacy co słychać na Kuflandzie ,Beata i jej Gach dalej żądzą ?
    ReviewUserIcon
    mallibuu

    09.06.2016 15:16

    Inne

    Odradzam prace w tej firmie. Wszyscy stamtad uciekaja. Mam kontakt z osobami ktore jeszcze dlugo po mnie tam pracowali i mowia, ze w rzeczywistosci nie ma niczego co jest na umowie. Tak wiec radze poszukac innej pracy bo u nich nie warto.
    ReviewUserIcon
    Komis

    09.06.2016 14:13

    Inne

    Prosze o opinie praca jako komisjoner Czy atmosfera ok, jak z zakwaterowaniem ile sie zarobi po odtraceniu zakwaterowania na reke ?
    ReviewUserIcon
    kiedyś tam

    29.05.2016 17:36

    Inne

    Ty możesz zarabiać 1600 do 2000 € ale nie u Pasternak ja juz tu pracuje parę lat i u Pasternak tez robiłem i wiem jakie tam som zarobki
    ReviewUserIcon
    Doś doś

    28.05.2016 22:46

    Inne

    Mam pytanko. Ile im się należy urlopu rocznie pracownikom
    ReviewUserIcon
    mhm

    03.06.2016 09:03

    Inne

    24 dni
    ReviewUserIcon
    ojciec

    29.06.2016 14:21

    Inne

    2 dni za każdy przepracowany miesiąc
    ReviewUserIcon
    dosc dosc dosc

    28.05.2016 18:57

    Inne

    Co do Pasternaków i ich koordynatorów pozwolicie to się wypowię. Pracowałem u nich dośc długo w róznych zakładach mieszkałem na różnych mieszkaniach, dużo widziałem. Co do kasy zawsze kombinowali jak uciac jak zabrać byle tylko oni mieli, ale nie to jest najgorsze najgorsi to ich ci dziwni koordynatorzy brani chyba z łapanki Karolina, Donata od pługa oderwane dostały władze i się poprzewracało w głowie, no ale cale to coś beata specjalnie z malej litery ani to madre pewnie ciezko bylo skonczyc w polsce szkole zawodowa. Prace dostala dzieki temu ze urzedowala z Gerardem na Hamie prawda ty........cichodajko prawda ze mieszkalas na 8 potem na 1i 3 mialas przyjaciolke Justyne widzisz ludzie duzo wiedza, a potem jak poszlas na kaufland to urzedowałas z Koniecznym starzy pracownicy wiedza że prace dostalas bo marecxkowi w biurze pod biurkiem wiesz co robiłas. Sama chlejesz a innym uwage zwracasz ze pija , sama sie kurw....a innych widzisz popatrz wreszcie na siebie i daj ludziom pracowac. Tak to jest jak głupek dorwie się do władzy. I jeszcze jedno zdanie do właścicieli prosze popatrzcie sie co sie dzieje u beaty jak broni swojego kochasia jak jezdzi na gazie . Macie tam ludzi wszyscy razem z Rajmundem kiedys się doigraja zebyście potem nie mieli problemów
    ReviewUserIcon
    mallibuu

    28.05.2016 11:22

    Inne

    Wiesz, nie moge patrzec na Twoja opinie. Czytajac ja mam wrazenie ze jestes kolejnym lizusem Beaty albo Rajmunda. Ok, alkohol jest dla ludzi, ale czy normalnym nazwiesz zachowanie Beaty, gdzie czlowiek po pracy przyjdzie i wypije 1 piwo a ona po polnocy wpada Ci do domku i sie pyta czy fajna impreza byla ? Bo dla mnie to nie jest normalne. Poza tym firma leci w kulki gdzie tylko moze. No i zachowanie koordynatorow - ponizej wszelkiej krytyki.
    ReviewUserIcon
    81r

    28.05.2016 08:53

    Inne

    Przede wszystkim firma wypłacalna ,pieniążki na czas ,czytam i widzę że większość piszących to ludzie którzy boją się pracy ,i chcieliby zarabiać po 2000 euro - kto by nie chciał - ale czy choć część z piszących zna język ? Napewno nie .zgadzam się z jednym ,ze za dużo tu osób pijących ,i za to powinno się wziąść biuro ,bo to źle świadczy o firmie ,wywalić takich na zbity pysk ,wódka jest dla ludzi ,ale trzeba umieć ja pić i wiedzieć kiedy jest za dużo jak tego nie wie to niech wraca z kad przyjechał - co z takiego za pracownik? - co się tyczy cejkonto ,gdyby nie zabierali to połowa z tego to byłby podatek ,nazbierało 120 godzin - masz w zapasie ,wiec możesz wziąść np przedłużyć sobie urlop i będzie ci to płacone właśnie z tego konta ,tak ,że te pieniążki nie zginą -firma mogła by płacić więcej ale wszystkie takie firmy tyle dają 8,80 brutto ,- faktycznie lizusy mają się dobrze ,firma nie bierze pod uwagę ,ze dobrze pracujesz czy innych rzeczy ,sam się o tym przekonałem ,- ale ogólnie nie można narzekać ,i nie ze nie da się nic załatwić ,miałem ostatnio taka sytuacje ,ze chciałem juz zrezygnować z pracy w tej firmie , ale po kilku wymiana zdań KOORDYNATORK uznała chyba że mam rację i zgodziła się na moja propozycje ,,wiec nie piszcie ze nic nie idzie załatwić ,tym bardziej ze ta KOORDYNATORKA , jest córką szefowej ,może inne są nie ok. Nie wiem pisze tylko o swoim przykładzie .Uważam ogólnie ,ze firma jest OK ,możliwe ,że inni koordynatorzy nie OK ,skoro aż tylu tak źle o nich pisze ,Ale tu się przyjeżdża pracować ,a nie na wczasy ,czy by CHLAC ,nie pisze pić specjalnie ,bo tu mało kto pije.A wiec nie oczrniajcie wszystkich ,podoba mi się jeden wpis ,gdzie przyznal ,ze został wywal ony bo narozrabjal ,ale mu wszystko wyplacil ,przyznał się ze to z jego winy ,naprawdę kawy gosc.wyzywacie ,i to nie cenzura lnie inne osoby ,najpierw usiądź i spójrz na siebie czy coś nie tak z Twojej strony ,może jest w tym wszystkim cześć prawdy ,ale nie można tak bluzgac na kogoś Uważam ,ze dużo spraw da się załatwić rozmowa ,ale spokojnie ,nikt nie jest na wasze zawołanie ,każdy ma dobre i złe strony ,ale rozmowa wszystko da się załatwić Jeśli ktoś nie boi się pracy i ma umiar w piciu ,nie ma wygórowanych zadań -bo nie wszyscy tu pracujący to INZYNIEROWIE- to śmiało polecam
    ReviewUserIcon
    do 81r

    28.05.2016 11:39

    Inne

    co się tyczy cejkonto ,gdyby nie zabierali to połowa z tego to byłby podatek........Baranku Bozy zrozum ze tymi pieniazkami obraca Pasternak,teraz sprobuj zrozumiec,skup sie.120godz razy 8,80 lub efektywnie okolo7 euro bo w tym przypadku podatek jest wartoscia wirtualna ,razy 500 pracownikow daje 420tys euro juz rzeczywistej gotowki dla pasternaka.Tak zwana piramida finansowa,lub lancuszek szczescia.Wracamy do wyplat,na kazdej szatni wisza zasady firmy Kaufland,jezeli Was okradaja wystarczy to zglosic w Personal Büro Kaufland.
    ReviewUserIcon
    O proszę

    20.05.2016 14:56

    Inne

    Wrescie wychodzi prawda. Niech ktoś z tom Beatkąm zrobią pozodek. Stego co wiem to niejeden zwiozek rozwaliła. Czego ona szuka tego nierozumie. Na faceta którego bardzo kocha. Wiem że tesz rozbiła zwiozek,ten pan Zostawił żonę i dzecko w Polsce dlaniej.
    ReviewUserIcon
    O proszę

    20.05.2016 14:55

    Inne

    Wrescie wychodzi prawda. Niech ktoś z tom Beatkąm zrobią pozodek. Stego co wiem to niejeden zwiozek rozwaliła. Czego ona szuka tego nierozumie. Na faceta którego bardzo kocha. Wiem że tesz rozbiła zwiozek,ten pan Zostawił żonę i dzecko w Polsce dlaniej.
    ReviewUserIcon
    mallibuu

    20.05.2016 13:03

    Inne

    Z calego serca nie polecam tej firmy. Biuro w Heilbad-Heilingestadt ma gleboko gdzies swoich pracownikow. Pani Beata zachowuje sie jak male, nie rozumne dziecko. Jesli ktos zrobi cos nie po jej mysli - zostaje zwolniony. W dodatku odciagaja z wyplaty pieniadze za cos, za co nie powinni. Warunki mieszkaniowe sa straszne i jakos nikt sie tym nie przejmuje. Pani Beato - dobrze wiem, ze pani to przeczyta - Martyna, Jaro i Radek pozdrawiaja i maja nadzieje, ze nie do zobaczenia. Chciala pani zniszczyc nasz zwiazek - nie udalo sie pani. Straciliscie kolejnych dobrych ludzi z pracy. A my za soba ciagniemy kolejne osoby ;).
    ReviewUserIcon
    do malibuu

    26.05.2016 16:44

    Inne

    Do tego zakupy tylko we wtorek i piatek,i cie busem wioza bo mieszkasz w stodole na wiosce.Teraz przyjezdzaja juz tylko starocie kulawe,pogarbione,lub malolaty z wiosek.Traktowanie ponizej poszanowania drugiego czlowieka,wyzysk,korupcja,gdzie ten Pasternak ma oczy ze wierzy tej lafiryndzie beatce i temu rajmundkowi.tera Maja brygadzistke z fioletowymi wlosami ,bez zebow co hleje lepiej niz chlopy,patologia qurestwo,smrod i brud.Caly Pasternak Gmbh.
    ReviewUserIcon
    do malibuu

    26.05.2016 16:45

    Inne

    Do tego zakupy tylko we wtorek i piatek,i cie busem wioza bo mieszkasz w stodole na wiosce.Teraz przyjezdzaja juz tylko starocie kulawe,pogarbione,lub malolaty z wiosek.Traktowanie ponizej poszanowania drugiego czlowieka,wyzysk,korupcja,gdzie ten Pasternak ma oczy ze wierzy tej lafiryndzie beatce i temu rajmundkowi.tera Maja brygadzistke z fioletowymi wlosami ,bez zebow co hleje lepiej niz chlopy,patologia qurestwo,smrod i brud.Caly Pasternak Gmbh.

    Zostaw merytoryczną opinię o Pasternak Personal

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.