szybki serwis - polecam
Witam, przestrzegam wszystkich przed firmą PeP, należy bardzo uważać na współpracę z tą firmą - umowę najlepiej czytać z prawnikiem. Co chwilę jakaś akcja z zapisami w umowie. Ciche akceptacje na kolejne podwyżki - brak możliwości wypowiedzenia, mimo iż takie wiadomości sami przesyłają przy zmianie regulaminu i cennika. Więcej nerwów niż zdrowej współpracy.
UWAGA! Chciałby delikatnie się wypowiedzieć o tej firmie, ale na język nachodzą mi tylko wulgarne słowa. Sytuacja. Na początku Polska Bezgotówkowa, potem rok już z abonamentem - ok, Po jakimś czasie dowiaduję, się, że doliczyli sobie jakąś dodatkową opłatę "gotowość systemowa - 35 zł / mc dodatkowo). I co ważne ponoć byłem o tym informowany - gdzieś ... :) Chciałem wypowiedzieć umowę i tu się okazuje, że umowa przedłużyła się z automatu o uwaga! 24 mc i nie mam możliwości jej wypowiedzenia bo i tak zapłacę za pełny okres. O tym oczywiście też nie byłem informowany - ponoć gdzieś małym druczkiem jest w umowie. Nikt nie dzwonił / nie pisał w celu potwierdzenia, że przedłużam umowę lub akceptuję dodatkowe koszty. Czy to jest w dzisiejszych czasach pozytywne podejście do Klienta?
Zgodzę się z tym co zostało napisane przez "miszę"! Ostatnio dostałem też pismo które informowało o jakiś tam dziwnych zmianach w umowie i dodatkowych opłatach na rzecz skarbówki. To jakiś skandal co ten pisowski rząd robi! Opłaty za kontrolę przenoszą na przedsiębiorców, mamy tu do czynienia z klasycznym przykładem dobijania klasy średniej czyli tych, którzy zagłosują przeciwko nim. Ten cały Pan K. to chcę aby w tym kraju była tylko biedota karmiona prymitywną propagandą sukcesu, która będzie go lizać po ******* za to, że rzuci marnym groszem. Te opłaty to pic na wodę, zadzwoniłem do PePu i mi ją znieśli! Proszę róbcie to dzwońcie i protestujcie, trzeba się tej skarbowej dyktaturze przeciwstawić! To jest jakaś granda! Skandal!
Mały druczek jest zawsze, tak już są skontruowane te umowy Przez dwa lata byłem u innej firmy i tak był jeszcze gorszy sajgon Ktoś już tu pisał, że pep to mniejsze zlo - zgodzę się z tym a nawet powiem, że niekonieczni takie zło. Plusem jest indywidualna obsługa klienta przyhnajmiej wiem jak wygląda mój opiekun, a nie się ciągle tylko zmieniają nazwiska na mailach.
Podobnie jak większość ,po dwudziestu miesiącach naliczono mi dodatkową opłatę za gotowość terminala do pracy. Ponoć był gdzieś zapisany w umowie haczyk . Pozostałe dwa miesiące przeżyje. Dzisiaj składam rezygnację z czym też robią problemy.Nie polecam nikomu nawiązywać współpracy.
misiu, tak jest wszędzie i tak w pep ta opłata jest najniższa na całym rynku miałem to samo kumplowi w konkurencji naliczyli taką stawkę, że w święta będzie żarł suchary
Niestety taka prawda, u innych bywa podobnie, a nawet gorzej, tylko wiesz to taki słaby argument, ale co zrobisz?
Powodzenia, ciężko z nimi zerwać umowę. Lepiej przeanalizować ta umowę z kimś kto się na tym zna
Etap I rozmowa z HR Etap II rozmowa z HR i specem od sprzedaży/ kierownictwem regionu Etap III przyjęcie do pracy
Doświadczenie, umiejętności, ogarnięcie oraz organizacja pracy
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Witam, czy ktoś wie jaka jest stawka na początek na stanowisku doradcy klienta (telesprzedaz) w Rzeszowie?
Pracowałem w Tajęcinie przez 4 lata. Powiem tak: nie jest idealnie, ale pokażcie mi firmę, gdzie wszystko jest wyświechtane na glanc, że mucha nie siada. Atmosfera była znośna, benfitów od licha – było w czym wybierać. Premier kwartalne, pensja na czas, praca zdalna w trakcie covida. Niektórzy w tej firmie pracują nawet po 8 czy 10 lat. To chyba pokazuje, że warto zostać. Ja przeszedłem na freelans także korporacja odpadła, ale jeśli miałbym wrócić to do PePu bez problemu.
Właśnie ja znam 2 osoby, które wróciły i co najlepsze nie było problemu , a wręcz przeciwnie to był atut dla nich przy rekrutacji
Wasrto zostać bo rzeczywiście ta rekrutacja wewnętrzna działa. rzecxywiście można awansowac z callcenter na managera. To działa! Minusem mogą oczywiście inne stawki, dla tych zewnątrz jest chyba większa możliwość manerowania.
Super polecam
Dobry start dla początkujących w tej branży. Warunki nawet dla nowych przyzwoite. Klimat roboty znośny! Polecam
więc tak @harriss kompletnie nie wie co pisze. Nigdzie ani nigdy nie było w tej firmie (a pracuję tu juz kilka lat) specjalnych i gorszych warunków dla nowych. Co to za bzdura?! Człowieku od razu masz umowę, a nie jakąś śmieciówę to po pierwsze primo. Po drugie primo ultimo podwyżkę już możesz dostać po pierwszych trzech miesiącach, czyli nie gorsze! Po trzecie po 3 mieś możesz już jako nowotrudniony zgarnąć premię. Także nowi mają nawet lepiej, niż niektórzy co pracują dłużej! Ale od razu mówię niektórzy! Także pisz ze zrozumieniem. Pozdrawiam
To jest aksamas prawda z mojej grupy rekrutacyjnej wszyscy zostali na dłużej i każdy dostał sporą podwyżkę
Ano, a co z tymi 10%? To statystyka po prostu czy faktycznie 0 jakichkolwiek zasług po ich stronie?
A są tu jakieś realne szanse rozwoju? Jakieś szkolenia, które naprawdę podnoszą kwalifikacje?
Szkoleń to masz nawet całkiem sporo jak na taką firmę. Od MS Office skończywszy na kursach anglika czyli coś z tego wyniesiesz.
Ja też mam pytanie o kursy w sumie. Zastanawia mnie czy firma opłaca je w całości? Czy tylko jakąś część finansuje? Jak to wygląda?
oczywiście, że opłaca je w całości częściowo mogą np. sfinansować internet w domu jak np. pracujesz zdalnie (nawet sporadycznie)
Zmieniam dotychczasowego operatora na PEP, prowizja od obrotu kartami płatniczymi, znacząco niższa niż dotychczas. Polecam
Chwilowo, na początku wszystko pięknie wygląda. Ciekawe czy za jakiś czas będzie Pani tego samego zdania :D
Prowadzę małą firmę, płacę za dzierżawę terminala i oczywiście prowizję za każdą transakcję. Za czerwiec otrzymałam fakturę na której występuje pozycja "opłata za gotowość systemową" w wysokości opłaty za terminal. Oczywiście zadzwoniłam do Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie e Płatności - poinformowano mnie, że w kwietniu wysłano komunikat o wprowadzeniu dodatkowej opłaty dla klientów, którzy w danym miesiącu nie przekroczyli kwoty płatności 5000,00 (słownie: pięć tysięcy). Bardzo chciałabym przyjmować płatności powyżej tej kwoty niestety nie wiem jak to zrobić.... dlatego szybciutko złożyłam wypowiedzenie umowy. To jednak nie koniec - otrzymałam szybciutko informację, że moje wypowiedzenie nie spełnia wymogów formalnych. Teraz trzeba mieć tylko nadzieję, że sprawa zakończy się szybko i bezboleśnie dla każdej ze stron.
Ciekawa jestem finału tej sprawy. Też do nich dzwoniłam, Pisałam. Wcześniej było wszystko pięknie. Nawet polecałam firmę. Niestety wszystko zrobiono po cichu, wykorzystując że człowiek nie siedzi non stop w ich przepisach. Bez konkretnej informacji.
CZY KTOŚ MOZE MI WYJAŚNIĆ O CO CHODZI Z TERMINALIZACJĄ! DAJE MULTUM TELEFONÓW Z PROPOZYCJAMI! NA BOGA PROSZĘ O POMOC CZY TO MUSZĘ MIEĆ????
Jak wygląda praca w biurze w Krakowie? Biuro ok? Ile ludzi? Jakie warunki?
Polecam serdecznie. Serwisant z Ursynowa szybko zainstalował terminal, a następnie w sposób zrozumiały wyjaśnił jak go obsługiwać.
Polecam terminale PEP - PRzede wszystkim Pana Czesława i dziękuję za pomoc w instalowaniu i uruchomieniu terminali w moim sklepie!
Czy w CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI S.A. możliwa jest praca na podstawie B2B?
Wydzwaniają bez sensu z ofertą, o którą nikt nie prosił. Nie rozumieją, że ktoś nie jest zainteresowany ich ofertą, bez sensu dyskutują zamiast grzecznie się rozłączyć. Ignorują wielokrotne prośby o nie wydzwanianie. Nękają niechcianymi telefonami.
Jako ex-pracownik nie napiszę złego słowa o pep, mimo iż jest kilka niedoróbek - jak wszędzie. 2 lata przeminęło dobrze, poznałem fajnych ludzi w tym moją żonę, warunki pracy bardzo komfortowe, benefity, fajne, nowoczesne biuro. Trochę żal było odejść. Polecam każdemu kto chcę wejść do branży.
Były to przede wszystkim błędy w komunikacji i w strukturze, które z biegem czasu udało się mniejszym bądz większym stopniu wyeliminować.
To nie dogadujecie się tam za dobrze? A nie mozecie szczerze porozmawiać ze sobą o tym co wam nie pasuje?
Ja robię w TS i nie mam problemów z komunikacją, a wręcz nawet przeciwnie mogę powiedzieć, że dzięki dziewczynom z mojego zespołu jest jej aż za dużo hehehe! Uwielbiam Was K i M
Czy ktoś może mi powiedzieć więcej jak zostać np. partnerem handlowym i czy to się opłaca?
Jak się pracuje w dziale HR w Rzeszowie?
Polecam tę firmę każdemu kto chce wejść w biznes handlowy. Firma nie tylko wyszkoli da wiedzę kontakty i zapłaci. Daje 5 gwiazdek *****
Powiem tak: 1. PeP to typowa polska korporacja, złożona struktura, rozbudowany system działania i dużo procedur. Część potrzebnych, część zupełnie nie. Rzeczywiście jest to idealne miejsce aby ktoś po studiach, albo jeszcze w trakcie nich wszedł w ten biznes. Oczywiście wszystko jest zależne od tego czy pracujesz w terenie czy w np. w call center. W niektórych przypadkach te procedury przeszkadzą, ale chronią też przed ewentualnymi problemami. 2. Zarobki w PeP są na poziomie lekko ponad średnią. Proszę nie mylić, że średnią ale lekko ponad. Pensję ****** nie urywają. Natomiast firma (po mimo, że jest polska) daje zarobić na premiach oraz prowizjach. Jest ich sporo w przypadku PH nawet co miesiąc, a w przypadku np. pracowników na Call Center czy nawet IT raz na kwartał. 3. Dużo szkoleń produktowych, dużo tłumaczenia i dużo prezentacji. Kadra na prawdę się zna na temacie. Fakt, kązdego pomoże wejść w ten świat. 4 Z tymi kontaktami to róznie bywa. Ale jak robisz w terenie to na prawdę może je zyskać. Choć większość trzeba wypracować samemu. Także jest to praca nie łatwa, nie za kosmiczne pieniądze, lecz ja pracując tam 4 lata nie żałuję, a nawet sobie to chwale. W CV wygląda dobrze!!!!!!
Poszedłem to PeP na rok własnie dla CV zostałem 5 lat ... hahahahahahaha Wcześniej byłem w eservice - niebo a ziemia. a raczej niebo a piekło.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 88.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 58, z czego 39 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI S.A.?
Kandydaci do pracy w CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI S.A. napisali 12 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.