Koledzy i koleżanki,od kilku dni poczta Polska próbuje zarobić że współpracy z KRRiT na nas wszystkich. Tzn.jesli masz opłacony nadajnik radiowy lub telewizyjny nie wystawi mandatu. Jeśli nie masz, płacisz i to nie małą karę. Pracownik poczty robi zdjęcia np.naszego samochodu zaglądając przez szybę i odbiornik w samochodzie działa.Zdjęcie nie wystarczy jako dowód. Trzeba fizycznie sprawdzić, czy np. radio w aucie jest sprawne. Prawnicy wspomnianej kancelarii przytaczają wyrok NSA z 29 czerwca 2020 r. (sygn. akt: II GSK 325/22), w którym podtrzymano stanowisko, iż okoliczność posiadania niezarejestrowanych odbiorników radiowych nie może być wykazana jedynie na podstawie oświadczenia pracownika organu kontrolującego. Pracownik Poczty powinien sprawdzić, czy odbiornik działa i możliwe jest słuchanie stacji radiowych. Podsumowując – póki kontroler nie potwierdzi, że radio w aucie odbiera stacje radiowe, nie ma pełnego dowodu w sprawie. A to z kolei oznacza, że bez udziału kierowcy czy też właściciela pojazdu niemożliwe jest takie sprawdzenie. Tyle tylko, że kierowca czy właściciel nie ma obowiązku wpuszczania kontrolera do auta, ani pokazywania mu czy radio działa. Nie ma też obowiązku odpowiadania na jakiekolwiek pytania. Teraz do was pytanie, jeśli takiego pana zauwazylibyscie jak zareagowaliście?? Ktoś zagląda od strony kierowcy do waszego pojazdu,pierwsza myśl.. ktoś chce mi samochód ukraść wybijając szybę,nie?? Na odpowiedź nie trzeba długo czekać.
Audyt super. Wszystko ładnie i pięknie. Ponad 95%. Podziękowania od preze...sorki dyrektora. Jeden niesmak ,że z podziękowań wynika,że w lubelli są wolne weekendy. Skoro prezio pisze ,że teraz czas na odpoczynek weekendowy. Produkcja znów jakby pominięta. Swoją drogą najlepszym podziękowaniem mogłaby być jakaś symboliczna premia dla obiektów z najwyższą oceną.
Ten pan jest zawsze chętny do a nie do dawania. Zapamiętaj. W jego mniemaniu wydziały produkcyjne mało się liczą. Rodzynkiem jest techniczny z pierwszym strzalajacym z ucha.
Projekt ustawy skracającej tygodniowy wymiar etatu z 40 do 35 godzin trafił już do Sejmu. Skrócenie norm czasu pracy nie powoduje zmian w wysokości wynagrodzenia, co oznacza, że nie będzie ono niższe niż dotychczas otrzymywane. Projekt nie przewiduje także ograniczeń w sposobach organizacji czasu pracy w okresie rozliczeniowym i umożliwia prowadzenie systemu pracy w trzech ośmiogodzinnych zmianach. Czy tak będzie w lubelli??
„Projekt ustawy zakłada stopniowe skrócenie normy tygodniowego czasu pracy z przeciętnie 40 godzin do przeciętnie 35 godzin przy zachowaniu dotychczasowej wysokości wynagrodzeń. Skrócenie tygodnia pracy pozwoli na zwiększenie czasu, który pracownicy i pracownice mogą przeznaczyć na odpoczynek. Przyczyni się to do poprawy stanu zdrowia Polaków i zapobiegania wypaleniu zawodowemu. Krótszy tydzień pracy pozwoli pracownikom spędzać więcej czasu z rodziną i przyjaciółmi. Mniejsze zmęczenie pracą zachęci do częstszego kontaktu z kulturą i większej aktywności fizycznej oraz ułatwi naukę, w tym zwiększanie kompetencji zawodowych. Dodatkowe godziny wolne od pracy pozwolą na większe zaangażowanie społeczne, w tym w formie wolontariatu. Spodziewanymi skutkami skrócenia czasu pracy są również wzrost wydajności pracy i nieznaczne zwiększenie zatrudnienia.” – czytamy w uzasadnieniu projektu ustawy. Jak to ma w lubelli, panie i panowie?(
Jeśli ktoś chcę zmarnować czas na rozmowę rekrutacyjną to polecam, warto. Aplikowałem na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Rozliczeń produkcji. Dnia 07.12.2023r. zadzwoniła do mnie Pani Julia (usunięte przez administratora) z HR, 12.12.2023r. miała miejsce rozmowa z kierownikiem obszaru Tomaszem Nucią ( sympatyczny człowiek) poinformował mnie, że dostanę odpowiedź do przyszłego poniedziałku, ewentualnie końca tygodnia tj. 22.12.2023r. Zdziwiło mnie to ponieważ termin rekrutacji w ogłoszeniu był do dnia 03.01.2023r. Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Wiadomość Mail , która otrzymałem jest opisana jako HR, brak jakiegokolwiek nr czy bezpośredniego mail do rekrutującej Pani nr 732 120 041 ,z którego dostałem przypomnienie o rozmowie rekrutacyjnej nie istnieje ( taki komunikat głosowy wyskakuje po próbie połączenia. Nie wiem może to taka polityka firmy, żeby ludzie głowy nie zawracali ??? Nie mam pretensji o to, że mnie nie zatrudniono, ale Wasze podejście do ludzi, komunikacja to jest dramat.
Głównie o dyspozycyjność i 4 brygdowa forma zatrudnienia odpowiada
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Co druga firma w Polsce nie planuje podwyżek i nowych benefitów dla pracowników w ciągu najbliższych sześciu miesięcy. Jak wskazują eksperci, jest to efekt ochłodzenia gospodarki i niepewności ekonomicznej, która dotyczy zwłaszcza mikrofirm. 3 na 4 przedsiębiorców zatrudniających do 9 osób nie podwyższy pensji ani nie zaoferuje nowych benefitów. Jednocześnie pracownicy coraz mocniej odczuwają skutki inflacji i oczekują od pracodawców rekompensat. Czy firma Lubella podniesie nam wynagrodzenie i czy może nam wytłumaczyć czy koszta paliwa nam zwrócą dojazdami do pracy?? Na jednym dziale była lista ale jest,,cisza,,
Cegła weź mu odpowiedz czy dorzucicie wybranym 50gr do stawki. Pójdź pogadaj z andrju. On i ty zawsze jestescie tacy rozrzutni w temacie podwyżek.
Wzrost płacy minimalnej zawsze odbija się na wysokości kar dla kierowców. W pierwszej połowie roku minimalne wynagrodzenie wyniesie 3490 zł brutto, co oznacza, że kara dla spóźnialskich kierowców wyniesie prawie 7 tys. zł - dwukrotność płacy minimalnej w pierwszej połowie przyszłego roku będzie równa 6980 zł
Przesłana przez rada Ministrów do Rady Dialogu Społecznego propozycja wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę na 2023 mówiła, że od stycznia minimalne wynagrodzenie ma wynosić 3383 zł a od lipca 2023 roku - 3450 zł. Strony pracodawców i związkowców nie porozumiały się w kwestii wysokości podwyżki - w takim przypadku decyzję musiał podjąć rząd. W projekcie wstępnie wpisano powyższe kwoty, ale ostatecznie zdecydowano, że wzrost płacy minimalnej w 2023 roku będzie wyższy. Czy nasz zarząd wie o tym?? Ile nam zapłaci i jakim kosztem??
Fakt" wskazuje, że najniższa gwarantowana podwyżka emerytury ma wynieść 250 zł brutto, czyli 227,5 zł na rękę. Na taką podwyżkę mogą liczyć osoby, których świadczenia nie są niższe niż 1850 zł brutto. Na większe zarobki mogą liczyć także osoby na najniższej pensji. Na przyszły rok planowane są dwie podwyżki płacy minimalnej. Najniższa pensja obecnie to 2364 zł na rękę, czyli 3010 zł brutto. Od początku stycznia 2023 r. będzie to 2709 zł, a od lipca wyniesie 2754 zł (3600 zł brutto). Stawka godzinowa płacy minimalnej wzrośnie z 19,70 do 22,8, a od lipca będzie to 23,5 zł.
Dobre wieści dla 2 mln pracujących za najniższą płacę. To tuż pewne, że w przyszłym roku będą dwie podwyżki płacy minimalnej. Obecnie najniższa pensja wynosi 2 tys. 364 zł na rękę (3 tys. 10 zł brutto). Od 1 stycznia 2023 r. wzrośnie do 2 tys. 709 zł, a od 1 lipca – do 2 tys. 754 zł na rękę (3 tys. 600 zł brutto). Godzinowa płaca minimalna wzrośnie z 19,70 zł do 22,80 zł, a od lipca – do 23,50 zł Koledzy i koleżanki, jakby ktoś nie wiedział
rozporządzenie w sprawie minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2023 r. Minimalna pensja w I półroczu 2023 r. wyniesie 3490 zł, a minimalna stawka godzinowa 22,80 zł. Od 1 lipca 2023 r. – minimalne wynagrodzenie ma wynieść 3600 zł, a stawka godzinowa 23,50 zł – poinformował premier Polski. Koledzy i koleżanki czy zarabiacie mniej od innych lub z województwa lubelskiego!! Jeśli był audyt dlaczego nikt nie poruszył temat o zarobkach?? Inne działy zarabiają koło 28 brutto a inne 24. Czy według was to jest ok?? Nie sądzicie że koszta życia w Polsce są wysokie i nie każdy chce pracować za (usunięte przez administratora) Dużo ludzi dojeżdża po za Lublin i to co zarobi wydaję na paliwo. Na jednym dziale była lista kto gdzie mieszka i skąd dojeżdża,ale na tym się skończyło. Czy firma mogłaby nam powiedzieć co dalej....????
W tej chwili w ponad 800 sklepach Lidl Polska pracuje około 25 tys. osób. Ile zarabiają pracownicy sieci? Jak wyjaśnia firma, pracownicy sklepów zarabiają od ok. 3,7 do 4,6 tys. zł brutto na początku zatrudnienia. Po roku pracy pensja wynosi od nieco ponad 3,8 do 4,8 tys. zł, a po dwóch latach stażu pracy od 4,1 do 5 tys. zł. Komisjoner towaru w magazynie otrzymuje natomiast "na start" pensję w wysokości od 4,3 do 4,7 tys. zł. Po pierwszym roku pracy płaca wzrasta już do poziomu 4,5-5 tys. zł. Po upływie dwóch lat zarobki wynoszą od 4,8 do 5,2 tys. zł. Koledzy i koleżanki, ktoś planuję zmienić pracę...droga wolna. W lubelli będzie gorzej od przyszłego roku.
- W niedalekiej perspektywie firmy zaczną ograniczać koszty zatrudnienia - zwraca uwagę ekspert ekonomiczny Konfederacji Lewiatan w komentarzu do poniedziałkowych danych o PMI dla polskiego przemysłu. Firmy raportują spadki nowych zamówień i bieżącej sprzedaży - dodał.
Czy kiedykolwiek otrzymałeś niewielką podwyżkę wiedząc, że twoi współpracownicy dostali więcej? Czy twój kierownik często odwołuje, zmienia terminy lub ignoruje prośby o spotkania? Czy twoi szefowie podejmują decyzje dotyczące ciebie i twojej pracy nie konsultując się z tobą? Jeśli tak, to być może masz do czynienia z "cichym zwolnieniem. Koledzy i koleżanki, zadajcie sobie to pytanie!!
Co się stało z makaronem że teraz zamiast się zwiększyć w gotowaniu to jest prawie taki sam jak surowy i w smaku jak piasek?
A gdzie jest Traktor, czyżby audytu etycznego się wystraszył?
Projektowane zmiany w Kodeksie pracy wprowadzą nowe zasady sprawdzania trzeźwości pracowników oraz ich kontroli na obecność środków działających podobnie jak alkohol. Nowelizacja - przewidująca w tym zakresie dodatkowe zadania i uprawnienia pracodawców - jest już procedowana w sejmie To niedługo czeka nas wszystkich.
Ministerstwo Finansów pracuje nad zmianami w tzw. podatku cukrowym. Daniną objęte mają być również napoje sprzedawane przez internet. To jednak nie koniec szykowanych zmian. Inna z nich zakłada, że to nie sprzedawcy detaliczni będą uiszczać opłatę, lecz producenci, importerzy lub podmioty nabywające napoje wewnątrzwspólnotowo. Czyli inaczej mówiąc,kupujesz jakiś napój w puszce, płacisz za niego jak za cukier nie jak za napój
Szanowni, nasz firma będzie auditowana w najbliższym czasie, audit etyczny. Jest to ogromna szansa na powiedzenie o swoich odczuciach i przemyśleniach w temacie podejścia przełożonych do Nas zwykłych pracowników którzy na to wszystko pracują. Mogę obiecać, że jeśli zostanę nominowany do udziału w audicie powiem całą prawdę. Do czego i Was namawiam, nie mamy nic do stracenia, gorzej już być i tak nie może być. Proszę pomyślcie o tym.
Nie pierwszy i nie ostatni taki audyt etyczny. Nikt się tym nie przejmie i wszyscy będą mieli to w (usunięte przez administratora) Jedyne to co możesz zrobić to zwolnić się i zapomniec. Szkoda sobie (usunięte przez administratora) zawracać tak miernotami.
Nowelizacja przepisów - praca zdalna Zapowiadane zmiany w obszarze pracy zdalnej obejmą zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nowelizacja przepisów Prawa pracy zakłada: możliwość nałożenia przez pracodawców obowiązku pracy zdalnej w przypadku ogłoszenia stanu nadzwyczajnego, stanu zagrożenia epidemicznego lub epidemii, a także w okresie do 3 miesięcy od ich zakończenia możliwość polecenia czasowej pracy zdalnej dla pracowników w przypadku braku zapewnienia bezpiecznych oraz higienicznych warunków pracy, ze względu na działanie czynników niezależnych od pracodawcy
Wraz z początkiem przyszłego roku nastąpi nowelizacja przepisów Kodeksu pracy. Unijne dyrektywy w tej sprawie zostały przyjęte już w 2019 r. Dotyczą one przejrzystych warunków pracy oraz równowagi, pomiędzy pracą a życiem prywatnym. Polska powinna wprowadzić je najpóźniej w sierpniu bieżącego roku, tak się jednak nie stało. Przedstawiciele rządu wskazują, że nowe przepisy wejdą w życie 1 stycznia 2023.
Koledzy i koleżanki, zarządzie cały Ważna informacja dla was.. Nawet 30 tysięcy złotych kary dla pracodawcy Zaległy urlop musi być wykorzystany w naturze, nie ma możliwości wypłaty ekwiwalentu. Termin wykorzystania urlopu do 30 września jest ostateczny, ale do jego spełnienia wystarczy, żeby pracownik rozpoczął wolne ostatniego dnia września, a resztę kontynuował już w miesiącu następnym. Za niedopełnienie obowiązku wysłania pracownika na urlop grozi grzywna od tysiąca do nawet 30 tysięcy złotych.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PZZ LUBELLA GMW Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy PZZ LUBELLA GMW Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 282.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w PZZ LUBELLA GMW Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 261, z czego 97 to opinie pozytywne, 84 to opinie negatywne, a 80 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy PZZ LUBELLA GMW Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w PZZ LUBELLA GMW Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.