Alshaya Poland Sp. z o.o.
3 308 6 1

Opinie o Alshaya Poland Sp. z o.o.

pewnie usuną ten komentarz

Jeśli chcecie każdego dnia wypełniać obowiązki sprzedawcy, magazyniera, księgowego, sprzątaczki i do tego iść na przerwę na 15 minut zjeść kanapkę do szafy to zapraszam... Tak wyglądają realia. Firma ma w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zaplecze socjalne. To co obejmuje kodeks pracy oczywiście w 100% zapewnione, ale tym nie ma się co chwalić, bo każda firma powinna przestrzegać prawa i wypłacać wynagrodzenie na czas. Nie ma życia prywatnego, o nim możecie zapomnieć. W zarządzie jest taki [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] e tylko dzięki cudownym ludziom w zespole przeżyjecie. Massenger dzwoni o każdej porze dnia i nocy z informacjami o wypełnianych raportach, promocjach, zadaniach na nastepny dzień, albo z bierzącymi pytaniami odnośnie wypełnianych obowiązków.Niewazne,że pracujecie czwarty dzień do 22:30, zawsze możecie mieć szkolenie nastepnego dnia o 7 rano na dniu wolnym... W tym momencie kontroluje nas 4 tajemniczych klientów... Jak ktoś idzie na L4, to robi się nadgodziny, trzeba zmieniać grafik. Dlatego to nie jest praca na etat, ale 24h na dobę. Nic sobie nie zaplanujecie, będziecie tylko patrzeć jak wasi znajomi spotykają się poza pracą, bliscy obchodzą święta, zobaczycie to wszystko na facebooku. W każdej marce jest inaczej, ale ostrzegam,że nawet jeśli bardzo kochacie jakąś markę, to alshaya wam tę miłość obrzydzi.

Pracownik
@pewnie usuną ten komentarz 21.10.2017 02:37

Zupełnie się z Tobą nie zgadzam. Pracuję w alshaya już 5 lat i kompletnie nie rozumiem Twojej frustracji. Co więcej dla chętnych jest mozliwość rozwoju tylko trzeba chcieć a nie cały czas marudzić i lawirować .

pewnie usuniecie ten komentarz
@Pracownik 03.11.2017 16:21

Moja frustracja wynika z tego, że w celu osiągnięcia wyższych obrotów firma zamiast pozwolić sprzedawcom sprzedawać, każe wypełniać masę DODATKOWEJ papierologii. Zawsze jak jest gorszy okres jest nowa tabela. Nikomu nie poprawiło wyników uzupełnianie tabel. Zapewniam. Każdy sprzedawca spędza ok 40% swojego czasu na wypełniaiu zbędnej papierologii, którą itak wyrzucicie. Te 40% to może być czas w którym się zarabia pieniądze. Powiedz mi proszę, z którą częścią mojej wypowiedzi się nie zgadzasz? W którym punkcie pracujesz?

pewnie usuniecie ten komentarz
@Pracownik 03.11.2017 16:21

Czy nie zgadzasz się z tym,że zaplecze w moim punkcie jest wielkości szafy? - Nie można sie z tym nie zgodzić, bo to jest fakt. Czy nie zgadzasz sie z tym, że przerwa trwa 15 minut? Czy nie prawdą jest, z ejak ktoś idzi ena L4, to zmienia sie grafik i pracuje się w osłabionym zespole? Czy kłamie mówiąc, że pełni sie wiele różnych funkcji na jednym stanowisku ? Czy uważasz,że kłamię mówiąc, że messanger w telefonie, gdzie przychodzą powiadomienia z pracy, może dzwonić po godzinie 22 kiedy ktoś kończy zmianę? Chętnie się dowiem, z którą częscią się nie zgadzasz, bo określenie "Zupełnie się nie zgadzam" nie jest kompletnym opisem stanowiska pracy.

Zdziwiona
@pewnie usuną ten komentarz 21.10.2017 02:37

A dlaczego dzwoni Messenger? W pracy macie służbowego Messengera...???

Joanna
@Zdziwiona 06.11.2017 21:36

Tak, messanger jest niezbędny. W zasadzie jeśli nie wyrazisz zgody na to,żeby go mieć, to nie przedłużą ci pracy po okresie próbnym. Do pracy szukają ludzi dobrze zmotywowanych, pracowitych, ambitnych, oczekują dobrej integracji z zespołem, dużej dyspozycyjności i zawsze perfekcyjnego makijażu. Nie oszukujmy się, stanowisko "sprzedawca wizażysta" nie wymaga posiadania wielkich umiejętności.

anonimowo
@pewnie usuną ten komentarz 21.10.2017 02:37

(usunięte przez administratora) Mam wrażenie, ze co poniektóre osoby zarządzające zespołem ludzi nie mają o tym zielonego pojęcia. Udają, że nic nie widzą licząc na to, ze pracownicy załatwią miedzy sobą obowiązki, byle by praca była zrobiona. Udają, że ktoś siedzi i beszczelnie przegląda internet przez pół dnia.

Wizażystka
@Joanna 27.03.2018 18:21

Nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że na stanowisku "sprzedawcy wizażysty" nie są potrzebne umiejętności. Marka MAC wyrosła na profesjonalistach i w dalszym ciągu w ofercie są usługi makijażu godzinnego, czy lekcji, która trwa półtorej godziny. Nie da się wykonać tych usług bez odpowiedniej wiedzy i doświadczenia. Szkolenia, które były przeprowadzane kiedy pracowałam dla tej marki, w 90% składały się z technik sprzedażowych. Natomiast właśnie takie poejście - traktowanie pracownika sklepowego jak ćwierć inteligenta, łatwego do zastąpienia i "wiecznie niezadowolonego malkontenta", pokazuje jak niewiele znaczy sprzedawca dla firmy Alshaya. Praca w sklepie jest niezwykle wymagająca fizycznie. Osiem godzin stania, często w pracy nie można skorzystać z toalety ani się niczego napić, bo przecież nie wolno pić przy klientach, nie wolno wychodzić na zaplecze, albo otwierać drzwi szafy, bo wtedy klienci się dowiedzą, że ich ekskluzywna marka kosmetyków traktuje tę elegancką panią w nienagannym makijażu zupełnie bez szacunku. Niejednokrotnie moje klientki mówiły mi jak bardzo mi współczują warunków pracy, dodając " Jak pani to robi, żę zawsze jest pani taka uśmiechnięta ?" To nie wszystko. Zauważyłam przez lata pracy, że w sumie to muszę być również serwisantem. Zgłaszałam każdą awarię, dzwoniłam do exorigo non stop. Problemy związane z promocjami, które źle wchodziły na kasę itp. Ponieważ nasz sklep miał nielegalne zaplecze w podziemiach galerii (w dalszym ciągu tak to wygląda w Złotych tarasach), w przypadku awarii naszej drukarki trzeba było biegać na poziom -3, aby wydrukować każdy raport, fakturę, zwrot itp... Awaria trwała nieprzerwanie ze 3 miesiące. Oczywiście ktoś przyjeżdżał, wymieniał i znowu nie działało... A latem, to już inna historia. Awaria klimatyzacji - a tak na prawdę za mała klimatyzacja umieszczona w lokalu podczas budowy salonu. Doszło do tego, że prowizoryczne wiatraki były porozstawiane po szafkach z kosmetykami. Podsumowując - odbijam piłeczkę . Nie oszukujmy się ale nie potrzeba specjalnych kwalifikacji żeby zostać menagerem MAC w Alshaya.

Administrator

Jakim pracodawcą jest Alshaya Poland Sp. z o.o.? Jak przedstawiają się warunki zatrudnienia w przedsiębiorstwie? Czy osoby w niej pracujące mogą liczyć na jakieś pozapłacowe benefity?

anonimowo
@Administrator 08.02.2018 13:23

Zarobki są dobre, zatrudnienie na umowę o pracę, karta zniżkowa do sklepów. Atmosfera zależna od działu. Firma na pewno nie jest otwarta na dialog z pracownikiem.

Edyta

@trelemorele wyraziłeś swoją opinię na temat jednej z placówek firmy Alshaya Poland. Praca na stanowisku sprzedawcy wiąże się zawsze z dużym wyzwaniem, jak również wymaga ogromnej wiedzy. Powiedz innym, czy pracodawca lub kierujący sklepem zapewnił ci i innym współpracownikom szkolenia pozwalające poznać oferowany produkt i tajniki sprzedaży? Czy kwestię benefitów próbował ktoś wyjaśnić? Może była jakaś przyczyna tego, że obiecane dodatki były inne. Mógłbyś jeszcze napisać co z umowami? Czy pracodawca oferuje umowę o pracę, jeśli tak to w jakim wymiarze i czy obowiązuje okres próbny? Większość opinii jest o pracy w placówkach handlowych marek sygnowanych przez Alshaya Poland. Warto byłoby też napisać, jak pracuje się w centrali firmy. Co oferuje pracodawca, na jaka formę zatrudnienia można liczyć i jak wygląda atmosfera między współpracownikami. Zapraszam do dyskusji na temat sytuacji w Alshaya Poland.

Prawda
@Edyta 21.05.2018 09:57

Zatrudnienie zawsze na umowę o pracę, umowy zlecenia są bardzo rzadkie A w zasadzie niechętnie proponują taką umowę. Jest system premiowy za wykonanie budżetu oraz wiele innych programów motywacyjnych gdzie albo bonusem jest kasa albo produkty. Pracownicy co jakiś czas dostają za darmo produkty dla siebie. A wymagania? Oczywiście że są. Obsługa klienta i sprzedaż, wiedza produktowa, zaangażowanie. Za stanie za kasą i grzebanie w telefonie nikt raczej nigdzie nikogo nie chwali i nie akceptuje tego. W żadnej firmie. Trzeba sprzątać sklep i magazyn, przyjmować dostawy, wykładać towar i metkować, zmieniać promocje, i zgłaszać swoje uwagi czy pomysły co do sprzedaży. Czasami trzeba zostać na nockę bo dostawa duża, zamienić grafik bo ktoś poszedł na L4 albo zrezygnował. Czy to są jakieś nowe rzeczy do ogarnięcia...chyba nie... odkąd pracuje w handlu zawsze w sklepach to wszystko trzeba było robić. Dla mnie Alshaya to stabilne zatrudnienie, A leserów, leniuchów i obiboków nigdzie nie lubią i nie będą tolerować, w żadnej firmie, nie tylko w Alshaya. Chyba Ameryki nie odkryłam pisząc to wszystko. Zależy też do jakiej marki trafisz i na jakiego kierownika, bo w każdej jest inaczej i różni ludzie pracują. Ja jestem zadowolona.

anonimowo
@Edyta 21.05.2018 09:57

Praca w centrali i jej warunki są zmienne - zależy w jakim dziale się pracuje, generalnie w całym biurze panuje przyjazna atmosfera i każdy z szefów działów dba, aby nic nie wychodziło poza zespół. A w zespołach dziele się wiele. Oczywiście na zewnątrz tworzona jest piękna otoczka. Co do umowy w centrali - zależy kto jest Twoim przełożonym - możesz np usłyszeć, że polityką firmy jest zatrudnianie najpierw na okres próbny a dopiero trzecia umowa jest na czas nie określony, a potem dowiesz się, że w innym dziale jest inaczej. Na początku jak przychodzisz do pracy przedstawiają firmę w samych plusach i mamią Ci oczy , że wszystko leży w rękach góry, nawet rzekomo kadry nie mają wpływu na Twoje zatrudnienie. Siedzą tam ludzie, którzy znają się z poprzednich prac i wszystko było by w porządku, że są tam z polecenia, dyby nie nadużywali tych okoliczności. (usunięte przez administratora)

Kandydatka
@anonimowo 19.10.2018 12:13

Do @anonimowo: A co to znaczy w praktyce, że łamią kodeks cywilny? Bo rozważam złożenie cv do sklepu i to brzmi trochę niefajnie..

anonimowo
@Kandydatka 20.10.2018 15:33

(usunięte przez administratora) jednym słowem brak kultury organizacyjnej. Wypowiedzi nie godne na miare miejsca pracy. Ale mój komentarz nie dotyczył sklepu.

Kandydatka

Witka, aplikowałam tam ostatnio na księgową, Dyr Fin w czasie całej rozmowy próbował mnie zniechęcić do pracy w tej firmie, ale Główna (usunięte przez administratora).wręcz odwrotnie - zachęcała. Jaka atmosfera jest tam w księgowości? Bo większość opinii dotyczy sklepów. Ktoś mi powie więcje nt pracy w biurze? Ile się zarabia w biurze i jaka jest atmosfera pracy? A Dyr Fin JS podobno pracuje tam od 2009, więc chyba długo. Pozdrawiam

anonimowo
@Kandydatka 15.04.2012 21:43

Apropo ksiegowości - zespół liczy ok. 7 osób w ciągu 3 lat zmieniły się trzy osoby (połowa zespołu) chyba o czymś to świadczy.

Pracownik

Odradzam pracę w firmie Alshaya.

anonimowo
@Pracownik 03.07.2015 20:36

Ja też odradzam.

Ex pracownik :)

Mam dobre i źle wspomnienia z tym pracodawcą. Dobre to te że faktycznie działalo się jak team. Złe to płacą nie adekwatnie do obowiązków. Naprawde trzeba robić za kilka osób i nie jest to proste a jak się sprzeciwiasz to znajdzie się sposób żeby cię wywalić. Dobre jest to że realnie można liczyć na awans i wskoczyć na wyższy szczebel ale no właśnie trzeba mieć dobre relacje z menago itd i wtedy jest szansa same umiejętności nic tu nie dadzą :) Bardzo fajne są szkolenia. Praca która wymaga trochę wysiłku ale da się przyzwyczaić. Tajemniczych klientów traktowałam raczej jak samodoskonalenie niz karę może dlatego że nie miałam w zwyczaju "opierniczac się" czy "robić coś na pokaz" jak niektórzy potrafią. Reasumując mam przeważająco dobre zdanie. Z kilkoma minusami. Nie wiem jak teraz ale powinni płacić zdecydowanie więcej.

anonimowo
@Ex pracownik :) 19.03.2018 21:51

Tak dokładnie musisz robić za tych co przychodzą do roboty dla rozrywki. Dopóki się na to godzisz i nie patrzysz z żalem ze ktoś siedzi 8 godzin i spada do domu, a robota jest zrobiona to wszyscy są zadowoleni. Kiedy dasz znać, że dalej tak nie pociągniesz to będę Ci uprzykrzać życie, aby ułatwić Ci podjęcie decyzji o opuszczeniu tego miejsca, ale wcześniej jeszcze będą Ci miesiąc nawijać makaron na uszy, przełożony czy(usunięte przez administratora)szczególnie będzie Cie przekonywać, że zajmie się tematem a w tym czasie będą robić sobie podkładki na Ciebie. Po to aby mieć ewentualny powód do wywalenia, gdybyś sam po dobroci nie chciał odejść.

Sylwia

Konkurencja nie śpi. Trudno czytać takie wpisy nie mające odbicia w firmie.

sheabutter
@Sylwia 07.01.2018 14:48

No cóż, duzo czasu macie w takim razie w biurze, skoro czytacie te opinie i dodatkowo zero konstruktywnych przemyśleń. Za kazdym razem jak tu czytam " konkurencja nie śpi" zadaję sobie pytanie, jak można być tak ślepym. Pracownicy robią dla was skarbnicę opini dzieki którym możecie poznać prawdziwe oblicze waszej firmy, dostrzec jej realne problemy... Oczywiście lepiej zacisnąć szczękę i powtarzać sobie w głowie, że ktoś jest zazdrosny, że tak dobrze wam idzie i chce was oczernić. Nie prawda. Nie idzie wam dobrze, jeśli ciągle widzę wasze ogłoszenia. Ludzie się zwalniają i tyle. Zastanawiam się, dlaczego nie posłuchacie tych ludzi? Przecież każdego pracownika musicie przeszkolić i założę się, że takie szkolenia są bardzo kosztowne.

anonimowo
@sheabutter 27.03.2018 17:46

Ta firma nie chce zmian.

anonimowo
@sheabutter 27.03.2018 17:46

Biuro wbrew pozorom jest bardzo małe i tak większość ma tam dużo czasu na zajmowaniem się wszystkim poza robotą .

trelemorele

na samym początku wydawało mi się, ze złapałem Pana Boga za nogi. Praca w pięknym sklepie, przemili ludzie nim zarządzający, zgrana ekipa, wiele benefitów z pracy w sklepie.. z tego wszystkiego spełniła się tylko zgrana ekipa. Jeśli chodzi o osoby zarządzające sklepem, to jest to niestety pomyłka.. przełożeni wchodzą z buciorami w życie prywatne pracowników, następnie za plecami się z nich wyśmiewają. Jeśli tam pracujesz, to jedyne prawo jakie posiadasz, to to, ze MUSISZ pracować. W czasie pracy na sklepie, co kilka minut, przychodzi przełożony, wskazuje palcem klientki i pyta czy już je obsluzyles, następnie nakazując zrobić to ponownie i ponownie, aż do skutku (kupienia czegoś przez klientkę. Najlepiej czegoś bardzo drogiego). Pieniądze- to było na pierwszym miejscu. Nie samopoczucie pracowników, zmęczenie, a czasami nawet choroba. Najważniejsze jest aby zadręczać klientki i proponować im swoją pomoc. Nawet, gdy klientka powie wprost, ze sama sobie poradzi. Najlepiej jest wtedy narzucić się jej kolejny raz albo wygłosić jakże przemiłą, niekoniecznie krótka gadkę o promocjach jakie mamy. Zostało obiecane wiele benefitów, a tak naprawdę nikt ich na oczy nie widział. Ani pracownicy na próbnym stażu pracy, ani pracownicy, którzy pracują ponad rok. W firmie pracownik ma prawo do przyjścia do pracy, kilku minut przerwy i wyjścia do domu. Do niczego więcej. Prosby grafikowe nie są uwzględniane, jeśli jesteś chory, to musisz liczyć się z wydzwanianiem, a wręcz NĘKANIEM przełożonych Ciebie i czasem Twojej rodziny, ciągłym pisaniem na portalach społecznościowych, a następnie z bardzo niegrzecznym obrabianiem tylka osobie chorej za jej plecami; premie przychodzą z paro miesięcznym opóźnieniem. Można byłoby się spodziewać, ze osoby zarządzające powinny świecić przykładem i nienagannoscia dla pracowników.. prawda jest taka, ze to właśnie te osoby najchętniej i najgłośniej obgadują, oceniają i komentują klientki. Jeśli zdarzy Ci się w pracy powiedzieć coś złego na klientkę, obgadac jej „cokolwiek”- nie martw się, na pewno nikt nie zwróci na to uwagi. Wręcz przeciwnie. Praca przez pierwsze dni może wydawać się fantastyczna... ale tylko przez pierwsze dni.

anonimowo
@trelemorele 16.05.2018 09:54

W biurze tez panuje dobry klimat. Ludzie, którzy pracują tam kilka lat, czują się pewni, bo szef im na rączki nie patrzy ;-) Obgadywanie ludzi z innych działów to też norma. Od swojej szefowej możesz się dowiedzieć jak przyszła ubrana Pani na spotkanie rekrutacyjne, gdzie pracowała lub pracuje pełen profesjonalizm co ? :D W kadrach tez mozesz usłyszec , że np nowa koleżanka , która ma przyjsc do innego działu cytując " zachowuje się jakby właśnie zsiadła z traktora". To o czym to świadczy ? Jak nie chcesz się dzielić i opowiadać szczegółów o swoim życiu osobistym będzie to nie mile widziane. Będziesz uważany za dziwaka bo przecież do pracy nie przychodzi się pracować tylko opowiadać historie o swoim dziecku, mężu , pośmiać się spędzić mile czas w towarzystwie i obgadać wszystkich dookoła. Taki rodzinny klimacik , wszyscy wszystko o sobie wiemy i jesteśmy przyjaciółmi. Zdarzają się także pracownicy donosiciele - będę wymyślać najróżniejsze historie i chodzić na skargę do szefa jak w przedszkolu. Także jak nie chcesz zawiele robić to przychodz o 8 ( normalnie praca zaczyna się od 9 ) wykładaj telefonik przed klawiaturę , jak przyjdzie szefowa/szef to zagadaj jak tam dzieci i tak wdaj się w dyskusję na pół dnia, potem rozwal dokumenty na biurku i udawaj jak jestes ciezko zarobiony :D W szczegolnosci wysłuchuj i dopytuj o zycie prywatne , ludzie tam potrzebują byc wysłuchiwani. Mozesz wtedy liczyc na ogromne wsparcie w obowiązkach, np jak nie bedziesz chciał czegos robic powiesz zwyczajnie " boje sie tego robic" i szefowa znajdzie sposób aby ktos inny to zrobił :D

Ulka

Słyszałam, że firma ma dobrą opinię jako pracodawca. Może warto aplikować.

anonimowo
@Ulka 20.06.2018 20:56

Nie warto

Ulka

Jaka umowę dostaje się na początek? Czy jakiś socjal macie?

blabla
@Ulka 06.07.2018 19:04

socjal? ???????????????? oprocz ubezpieczenia zdrowotnego to chyba nic

anonimowo
@Ulka 06.07.2018 19:04

Zero socialu. Umowy to zależy z kim dobrze się zakumplujesz ;-) Jesteś w wieku ok 30 i grubo po, a nie masz dzieci możesz liczyć na to, że będziesz mieć kilka umów na czas określony, apotem ewentualnie Ci podziękują.

Edyta

@blablabla Praca w obsłudze klienta jest pracą wymagającą, ale można się w niej wiele nauczyć na przyszłość. Doceniłaś wynagrodzenie w tej firmie, ale napisałaś, że każdego miesiąca wypłata była inna. Może warto było porozmawiać na ten temat z przełożonym? Może istniała konkretna przyczyna zaistniałych różnic?

blablabla
@Edyta 29.04.2018 17:35

Edyta - wygląda na to, że jednak masz do czynienia personalnie z firmą Alshaya. Informacji odnośnie wynagrodzenia nie można było dostać - każda prośba o pasek pracowniczy zostawała z informacją, że nie ma czasu dla każdego co miesiąc paska drukować. Śmieszy mnie również to, co odpisałaś na wypowiedź @trelemorele. Po co komuś informacje, jak wygląda umowa z Alshaya, jeśli są w niej takie a nie inne warunki? Jestem dodatkowo zniesmaczona postępowaniem firmy, ponieważ ostatnią wypłatę dostałam w tym samym miesiącu, co poprzednią - przez co została mi ona obniżona. W biurze uzyskałam niejasną informację o tym, że przez to że przelali mi drugi raz pieniądze w tym samym miesiącu to jakieś składki odeszły. Nie bardzo rozumiem jakie, tym bardziej nie rozumiem dlaczego dostałam tę wypłatę wcześniej a nie 10-tego plus tak obniżoną. Dramat. Nikomu nie polecę tej firmy ani nie zamierzam tam wracać. Jedno z gorszych doświadczeń, nie tego się spodziewałam po międzynarodowej i wydawałoby się prestiżowej firmie.

anonimowo
@blablabla 08.06.2018 23:26

uważam, że takie rzeczy należy zgłaszać inspekcji pracy, ktoś chyba powinien zając się tą firmą w końcu bo mam wrażenie, ze tam panuje samowolka. Panowie siedzą w Kuwejcie a (usunięte przez administratora) na kółkach sam się kręci. Ja również jestem zniesmaczona postępowaniem firmy. Dobrze napisałaś to międzynarodowa firma , a mam wrażenie, że to jest jakaś prywatna instytucja na której czele siedzą dobrzy kumple z poprzednich prac. W tej firmie nie ma osoby odpowiedzialnej za cokolwiek, (usunięte przez administratora) że wszystko zależy od Kuwejtu a tak naprawdę oni pociągają sznurki. Alshaya robi się w wielu działach firmą rodzinną . Kumpel, kumpla kryje nawet gdy jego zachowanie podchodzi pod paragraf. Ja polecam aby każdy w rozmowie z przełożonym miał świadka i najlepiej rozmowy nagrywać,(usunięte przez administratora) Tymbardziej, że głowa kadr jest znajomą znajomego pracownika z firmy. Nie ma osoby, która by zastopowała to co tam się wyrabia. Obudźcie się ludzie. Go work daje teraz opcje na otwarty dialog z pracodawca, tylko trzeba mieć dowody, a jakim dowodem może być świadek w postaci byłego lub obecnego pracownika, który z obawy przed utrata swojej pozycji powie, że nic nie pamięta ? Pracownicy znikają z dnia na dzień z powodu dziwnych zawirowań i wszystko rozchodzi się bez śladu. Przykładów i dowodów jest mnóstwo wystarczyło by zebrać kilka historii do kupy, tylko kto będzie chciał się szarpać jak wiadomo, (usunięte przez administratora) Większość macha ręka i idzie dalej a cyrk dalej się toczy. Mam nadzieję, że w końcu instytucje przetrzepią w końcu tą firmę.

anonimowo

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zatrudnić specjalistów do kadr, którzy nie będą zatrudniani z tak zwanego polecenia.(usunięte przez administratora) W zależności od działu i menedżera. Jedni przełożeni wykręcają się od umów na czas nieokreślony polityka firmy podczas gdy inni zatrudniają bez problemu pracowników na czas nieokreślony. Taki pracownik, który stara się o umowę zawalany jest robotą (usunięte przez administratora) Główna Kadrowa stara się zamiatać wiele spraw pod dywan, (usunięte przez administratora) Zmusza do podpisywania dokumentów od ręki. (usunięte przez administratora) Na dogodne warunki pracy mogą liczyć pracownicy, którzy się razem kumplują. Istnieje wiele przypadków nadużyć , które nie wychodzą na światło dzienne tylko dlatego, że ludzie z obawy o własne dobro idą na ugodę lub nie egzekwują swoich spraw, (usunięte przez administratora) Możesz wykonywać swoje obowiązki dobrze, ale jak nie podpasujesz komuś będzie Cię (usunięte przez administratora) a wszyscy z działu lub przełożeni będą udawać, że nic nie widzą, licząc że sam się zwolnisz i problem się rozwiąże. A jak sam nie odejdziesz to znajdą sposoby, żeby Ci uprzykrzyć życie.

biedroneczka

niedawno zakończyłam pracę w Alshaya po dwóch latach. Na początku wydawało mi się że złapałam pana boga za nogi, atmosfera miodzio, umowa o pracę, lux-med, premie, wypłata na czas. Niestety to co się zaczęło robić kilka miesięcy temu zmusiło mnie do brania środków uspokajających... Wypłaty nadal były w terminie, dziewczyny też super, ale zaczęto wprowadzać chore kontrolowanie pracowników, przeogromna presja na wyniki, zawsze za mało... Podwyżki cen za co klienci wyżywali się na nas, a z drugiej strony pretensje z góry że przecież mamy takie super promocje i dlaczego nie zachęcamy do korzystania z nich... Standardy obsługi wywindowane do absurdalnego poziomu, przez co czułam się jak służąca a nie sprzedawca :/ Jak ktoś chce sobie dorobić i popracować kilka miesięcy to polecam, ale na dłużej szkoda nerwów...

pimpararara
@biedroneczka 25.03.2017 20:43

A w którym ze sklepów pracowałaś?

biedroneczka
@pimpararara 25.04.2017 22:52

Bath&Body Works w Galerii Mokotów, ale takie same standardy były we wszystkich sklepach BBW i Victoria's Secret. SM i ASM były zobowiązane do przeglądania kamer, bo osoby z biura uważały że to wina pracowników (a nie niebotycznych cen), że sprzedaż nie idzie, więc trzeba było znajdywać co można zarzucić sprzedawcom... Patrząc na opinie z tego roku widzę że nic się nie zmieniło, nadal "sprzedawca" wykonuje obowiązki kilku osób, nadal czujne oko kamer śledzi każdy ruch, i nadal pracownicy są zmuszani do terroryzowania klientów "obsługą"... Mogę też dodać, że niedługo po złożeniu rezygnacji, jak otwarcie wyrażałam niezadowolenie z warunków pracy (bo wydawało mi się, że żadna z 'kolezanek' za nią nie przepada, wielokrotnie narzekałyśmy we własnym gronie), nagle dla reszty załogi stałam się wrogiem nr 1, bo przecież taka cudowna firma, wspaniałe zarobki, diety produktowe, ojojoj raj na ziemi... aż przykro było patrzeć jak niegłupie dziewczyny wygadują takie farmazony :/

Paulina

Pracowalam w firmie ponad 4 lata niestety w 2016 zamykali sklepy no i nie bylo mozliwosci wspolpracy poniewaz w moim miescie nie mieli innych placowek a szkoda gdyby firma nie zamykala sklepow mysle ze nadal bym pracowala poniewaz to dobra firma bardzo polecam dla mnie byl to najlepszy okres w pracy w handlu bardzo milo wspomina tamten okres i z checia wracam do tych wspomnien fajna atmosfera rodzinna i pozostal wielki sentyment szkoda ze w Bydgoszczy nie otfieraja sklepow bo napewno bym aplikowala do pracy w firmie Alshaya Poland Sp. z o.o.

Darek

Jeśli jest tak źle to dlaczego nie zmienicie pracy? Wszędzie jest dobrze gdzie nas nie ma!

Skarpetka

To chyba normalne, że skoro firma się rozrasta to szukają pracowników

Boo
@Skarpetka 29.08.2017 13:25

Co ni ejest normalne, to że w MAC w ciągu pół roku zwolniło sie 30 osób. Jak przychodziłam do pracy, to byli tam pracownicy z 8 letnim doświadczeniem, a teraz nie ma nawet profesjonalnych wizażystów. Czy to nie daje do myślenia? MAC ma godzinną usługę makijazową i nasze klientki zawsze miały wysokie wymagania. Ciekawa jestem jak to teraz wygląda, kiedy malują ich ludzie, którzy nigdy nie trzymali pędzla w ręce XD

Olek

Narzekanie pracowników na managerów to już prawie jak tradycja!!

hannazielińska

Pracownicy sklepu nawet ZMIERZYĆ OBWODU BIUSTU NIE UMIEJĄ tylko mierzą obwód nad cyckami, a nie pod cyckami , a później wtykają ci stanik z zawyżonym obwodem, bo ktoś ich źle nauczył jak mierzyć biust. Kolejki do przymierzalni są wielkie, bo pracownicy otwierają tylko 6 przymierzalni z 11. Nie można nic przymierzyć samemu, bo pracownicy wchodzą ci stale do przymierzalni. To jakiś k... koszmar. Rozmiary są tylko od 32a do 38DDD. Dla kobiet z małym obwodem i dużym biustem nic nie znajdziecie.

X D
@hannazielińska 07.06.2018 12:35

Laska, nie wiem skąd się urwałaś, ale pracowałam 2 lata w VS w Midland i mieszkałam 4,5 roku w Stanach. Uwierz, że według amerykańskiej rozmiarówki mierzy się obwód NAD biustem :D dodatkowo, jak wiadomo dziewczyny w VS muszą poświęcić każdej klientce maximum swojej uwagi, jeśli pracuje za mało osób i akurat jest ich za mało na sklepie to nie otworzą każdej przymierzalni żeby potem nie mócsię zając klientką. +Byłam jakoś w maju w VS w arkadii i były rozmiary 30a...

annabrodzik

menadżerowie to porażka... laski są koleżankami i kryją sobie plecy jak coś im nie pójdzie. Kierowniczka dzwoni ci w nocy, żeby powiedzieć że masz grafik zmieniony pozdro. Zero pomocy ze strony kierowniczek albo stoją na przymie albo na kasie.

alicjakowalska

Sklep Victoria's Secret wydaje się być prestiżową marką jednak obsługa to pożal się boże. Kilka osób naraz będzie cię pytać czy znasz swój rozmiar biustu, a kto nie zna? Tylko jakieś idiotki. Pracownicy jak cię nie napastują pytaniami to śmieją się plotkują między sobą.

Edyta

@Sekret Victorii @PINK nie jestem powiązana z przedsiębiorstwem Alshaya Poland. W moich obowiązkach nie leży obrona ani negowanie firmy. Jako moderator forum dbam o poziom dyskusji oraz o standard i merytorykę przekazywanych informacji na zadany temat. Opisałyście bardzo obszernie swoje spostrzeżenia na temat pracy w Alshaya Poland a dokładnie w sklepach, których jest właścicielem. Czy w innych placówkach i markach na terenie Warszawy jest podobnie? Czy zachowania i traktowanie pracowników różni się w punktach handlowych innych marek tej firmy? Czekam na merytoryczne opinie i zapraszam do dyskusji pozostałych użytkowników forum, także tych, którzy pracują w centrali firmy.

ciekawe
@Edyta 28.05.2018 10:57

to ciekawe bo rzeczowa opinia która do niedawna tu widniała została usunięta...

blablabla

Właśnie zakończyłam swoją współpracę. Dlaczego? Zaczynając swoją wymarzoną (jak wtedy sądziłam) pracę byłam przeszczęśliwa. Super marka, strefa zakupów, która mnie osobiście bardzo interesuje, kontakt z klientem - wszystko, co lubiłam robić. Plusy? Wypłata zawsze na czas, młody zespół, kontakt z produktem z zagranicznej marki. Fajni ludzie, przynajmniej Ci u Ciebie w zespole. Minusy? Tu już będzie tego zdecydowanie więcej. Wypłata owszem, na czas. Ale co miesiąc inna i tak naprawdę nie wiesz, za co dostajesz pieniądze. Kontrola. Wieczna kontrola. Twój am ma wolne? Nieważne i tak będzie pewnie siedział na kamerach i dzwonił w razie potrzeby, że podeszłaś do klienta o 30 sekund za późno. Wyżywanie się klientów, że "za drogo, bo przecież w xxx kosztuje tyle i tyle". Ochrzan za wszystko. Promocja beznadziejnie się sprzedaje bo jest na słabą kolekcję? Nieważne, przecież Ty powinieneś być takim sprzedawcą, żeby sprzedać wszystko wszystkim... Tajemniczy klient na 80%? Niedopuszczalne. Każdy woli ugryźć się w język, niż powiedzieć, że coś mu nie pasuje. Krótko mówiąc - jeśli jesteś osobą totalnie odporną na stres i to, że za wszystko dostajesz ochrzan, to polecam :) Gdyby nie te wszystkie minusy praca byłaby naprawdę idealna.

Edyta

@Pracownik Napisałeś, że pracujesz w firmie Alshaya Poland 5 lat. Jakie możliwości rozwoju oferuje swoim pracownikom firma Alshaya Poland? @Ex pracownik :) Napisałeś, że bardzo fajne są szkolenia w firmie. Czy mógłbyś napisać na ile szkoleń może liczyć pracownik i czy faktycznie można nauczyć się nowych rzeczy?

Wizażystka

Bardzo dziwne miejsce pracy. W MAC pierwszy raz spotkałam się z tak bezkrytycznym gronem menagerów regionalnych. Pracownicy się zwalniają, opinia o marce konsekwentnie spada, warunki pracy są niedorzeczne, a pojawiający się w salonie menager zamiast rozglądać się za rozwiązaniami, wpada w stroju motocykowym i zaczyna przestawiać ekspozycję.... Ja rozumiem inicjatywę - ktoś przyjeżdża na dniu wolnym. Jednak taka sytuacja pokazuje dobitnie, że taki menager nie ma pojęcia co robi. Zmienianie od tak Visualu, dezorganizowanie pracy zespołu podczas każdej swojej wizyty, a nawet próby OBSŁUGIWANIA klientki przez taką osobę, kiedy nie jest w stroju określonym dress codem salonu jest nieprofesjonalne. Zastanawiam się jak rekrutuje się osoby na takie stnowiska.

Stefan

Może teraz jak na rynku brakuje fachowców to firma podniesie wynagrodzenia?

Victoria

Kochani, jaka jest pensja? Średnia krajowa? Zastanawiam się nad aplikowaniem

Justyna

Ja nie wiem dlaczego tak narzekacie ale wiem jedno, że Alshaya to fajna firma i dobrze się tu pracuje!!

Biedulka
@Justyna 31.07.2017 08:49

Pracował ktoś może w VS??? Potrzebuje pomocy

itak to usuniecie
@Justyna 31.07.2017 08:49

może i w biurze fajnie się pracuje XD

Edyta

Czy ktoś odpowie użytkownikowi forum wyżej? Firma Alshaya Poland Sp. z o.o. właśnie rekrutuje na stanowisko Product Manager/Merchandiser w Dziale Zakupów i Analiz. Czy ktoś obejmuje takie stanowisko i powie jak wygląda praca?

Jasiek

@Xyz Czy możesz mi wyjaśnić z jakiego powodu pracownicy są ciągle kontrolowani, no bo bez powodu by tego nie robili? Chociaż zgadzam się z Tobą, że to jest męczące

zuza

kto wie ile zarabiać może zastępca dyrektora ds. obsługi klienta sklepu VS?

Zostaw opinię o Alshaya Poland Sp. z o.o. - Warszawa

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Alshaya Poland Sp. z o.o.