Alshaya Poland Sp. z o.o.

Adres: łucka 2/4/6, 00-845 Warszawa

NIP: 5272506584 KRS: 0000255186

Alshaya Poland Sp. z o.o.
2 315 298 5 1

Opinie o Alshaya Poland Sp. z o.o.

Filtruj opinie po kryteriach:

x
 Opinia

brak słów

Pomocna?
TakNie
zażenowana
 Opinia

Omijać szerokim łukiem firmę, zapewniam Was są lepsze miejsca do pracy gdzie możecie liczyć na UCZCIWOŚĆ PRACODAWCY, szefów i współpracowników. Ta firma spada na dno., krętactwo w kwestii umów, polityki firmy, warunków sięga już zenitu, a arogancja szefostwa to już dawno osiągnęła apogeum.

Pomocna?
Tak2Nie
Ehhh
 Opinia

Alshaya jest chyba najgorszą firmą na podjęcie pracy. Nacisk na ordynarne wciskanie klientkom produktów, która jest nazywana przez kierownictwo SPRZEDAŻĄ... niektórzy pracownicy chamscy i obrabiający tyłek na prawo i lewo. Szkolenia na prawdziwym produkcie marne- jedynie oglądanie książek i poradników podczas 80% czasu szkolenia. Telefony i ciagle wibrujący telefon od powiadomień z Messengera, bo ktoś czegoś nie zrobił, albo wchodzą nowe promocje. Zawirowania z promocjami, ponieważ biuro nie potrafi sprawdzić, czy działają na czas. Każda decyzja musi być omówiona z kierownictwem, które nie zawsze ma czas (bo trzeba sprawdzić telefonik), a klient wtedy czeka i trzeba go przepraszać, bo komuś się nie chce podejść.. cały czas obrzucanie pracownika coraz to nowymi zadaniami, na które nie zawsze można poświęci czas, bo to klient powinien być najważniejszy, a potem dostaje się za to ochrzan. Brak zrozumienia pracownika przez osoby zarządzające sklepem, niektórzy z nich zbierali piękne opinie od odchodzących pracowników, że ze względu na nich zwalniają się- mobbing krzyki obrażanie te słowa opisują właśnie dyrektorów i kierowników sklepu. Klienci patrzą ze zdumieniem, kiedy kierownicy potrafią obrazić pracownika wręcz krzycząc, przy nich Marne wynagrodzenie w stosunku do obowiązków i jakości pracy oraz nerwów które są, gdy spędzasz czas w pracy. Na początku kolorowo :) potem piekło. Nikomu nie polecam zatrudniać się w tej firmie, nieważne na jakim stanowisku i w jakim sklepie- stracicie tylko nerwy i zdrowie.

Pomocna?
TakNie
Julia
 Opinia

Miałam wątpliwą przyjemność pracować w Victorias Secret w Arkadii w czasie przygotowania sklepu do otwarcia oraz krótko po. Kierownictwo na czele w panią Katarzyną to jakaś żenada. Podejście do pracowników z wyższością to codzienność, nie można było z pseudo managerami w normalny sposób porozmawiać nie czując się lekceważonym i traktowanym jak rzecz, którą można wymienić w każdej chwili. Do tego niskie kompetencje opierające się na poprzedniej pracy w takich sieciówkach jak HM. Tacy ludzie własnie dostali tam stanowiska managerskie. Z założenia Victorias Secret to miał być inny, nowy poziom obsługi klienta niespotykany w Polsce. Już podczas przygotowania sklepu było widać, że "kierownictwo" nie radzi sobie z powierzonymi im zadaniami, panował totalny chaos i brak organizacji. Podczas prac przygotowawczych zazwyczaj stali i obserwowali co kto robi, szukając osób, które może przypadkiem rozmawiają podczas układania majtek...Gdyby nie osoby z zagranicy, które przyjechały do pomocy nic by z tego nie było. Co do stanowisk - chwile po otwarciu okazało się że np. osoby zatrudnione na magazynie muszą obsługiwać kasę. Nikt wcześniej nie wspominał o tym, że tak się może stać. Do tego jeżeli po rozliczeniu kasy czegoś by brakowało pracownik zostaje obciążony brakami. Nikt nas również nie uprzedził że przed otwarciem bedziemy pracować w magazynie w Piasecznie, rozpakowywać paczki, klipsować, kleić pudła - cały dzien na nogach! Irytujące są naciski na sprzedaż i mówienie ile zarobiliśmy do jakieś godziny. Nie ważne jak wysoki jest obrót - ma być więcej! Szkolenie z kobieta z USA to również była żenada. Stąd też te złe opinie krążące o "braffiterkach". Nauka dobierania odpowiedniej bielizny sprowadziła się do JEDNEGO praktycznego zadania, gdzie dobierałysmy sobie nawzajem biustonosze. Reszta to był niepotrzebny bełkot, filozofia marki, historia Alshaya itd.. Na szczęście szybko się opamiętałam i się zwolniłam, z resztą jak spora część dziewczyn. Nie polecam pracy w tym sklepie i przede wszystkim z takim kierownictwem. Wiadomo zarobki nie były najwyższe ale tutaj nie można było się spodziewać kokosów.

Pomocna?
Tak12Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Haha
 Opinia
@Julia 26.01.2019 13:51

Mam takie samo zdanie na ten temat. Kierownictwo jest po prostu aroganckie. Uciekać gdzie pieprz rośnie :)

Pomocna?
Tak6Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pozdrawiam
 Opinia
@Julia 26.01.2019 13:51

Obawiam się, ze zaraz ktoś powycina „nie wygodną” część tej wypowiedzi... miejmy nadzieje, ze nie !!

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
trololol
 Opinia
@Julia 26.01.2019 13:51

Pracowałam tam i wszystko się zgadza

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
ZAŻENOWANA
Nazwa działu: Finanse
 Opinia
@Haha 26.01.2019 13:57

a to norma nie tylko w sklepach, w biurze koleżanka jak dostanie awans też zapomina, że kiedyś była niżej... no cóż tacy ludzie tam pracują, taką tworzą opinie o firmie, a potem wielkie zdziwienie, że ludzie tu na forum nie mają w zasadzie nic dobrego do powiedzenia. Pozostaje tylko wielki niesmak po styczności z tym pracodawcą. Można czuć się mocno zażenowanym zachowaniem firmy w trakcie trwania stosunku pracy, podczas rozwiązywania stosunku pracy jak i po ustaniu stosunku pracy. Wszyscy co odeszli sami i nie z własnej woli powinni się cieszyć, że mają do za sobą. DYSTANSU to ja szczerze życzę pracownikom, którzy tam jeszcze siedzą. Tutaj nikt nie rzuca fałszywych oskarżeń, więc proszę nabrać dystansu i trochę poczynić refleksji nad samym sobą, szczególnie jeśli najpierw przyznało się do patologii, a teraz się rzuca z pazurami na kogoś kto tą prawdę przytoczył. Możecie sobie usuwać komentarze, oczerniać innych, ściemniać że tak nie było, ale pamiętajcie to Wy tworzycie taki obraz firmy.

Pomocna?
Tak8Nie
Karma Wraca
 Opinia
@Haha 26.01.2019 13:57

Długo, długo by musiało minąć żeby ludzie w tej żałosnej firmie pojęli iż to obszar sprzedaży jest głównymi nogami , na których stoi firma i zaczęli szanować pracowników sklepu. Ale co tu dużo mówić poszanowanie pracowników i traktowanie ich nienaruszając ich godności to nie jest mocna strona tej firmy. Kierownictwo już dawno zapomniało jak to miało przysłowiowe mleko pod nosem. Prawda jest taka w firmie nie ma bata , a przydał by się . Trzymacie się kurczowo tej firmy i zachowujecie tak wobec ludzi, ze nawet w oczy potem nie potraficie spojrzeć. Jak wierzycie, ze karma wraca to współczuje Alshaya jak do Was wróci to karma... pamiętajcie Alshaya nie będzie istnieć do końca świata przecież ????‍♀️

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Monia
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Karma Wraca 09.03.2019 09:57

Może wypowiadaj się w imieniu konkretnej marki i sklepu, bo zapewniam, że w Alshaya są takie marki i sklepy, które nie pasują do twojego opisu... A to jest bardzo krzywdzące i nieprawdziwe!

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
xxxxxx
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Karma Wraca 09.03.2019 09:57

aż tak.............

Pomocna?
TakNie
Kate_dra
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Julia 26.01.2019 13:51

Pracowałam przy otwarciu Victoria's Secret w Złotych Tarasach (w tym pierwszym koncepcie Beauty&Akcesories). Przyjęto mnie jako sprzedawcę a po 6 miesiącach awansowało na z-ca kierownika. Chyba miałam szczęście bo trafiłam na naprawdę fajnych, doświadczonych i kompetentnych współpracowników. Bardzo dużo nauczyłam się od moich przełożonych- wiedzę tą wykorzystuję do dzisiaj. Przed otwarciem cały zespół przeszedł kompletne szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta. Owszem firma jest szajbnięta na punkcie przepisów, podpisów i ogólnej kontroli pracownika ale wspominam tamte czasy z ogromną przyjemnością :) Przykro słyszeć, że teraz jest tam tak słabo :/

Pomocna?
TakNie
Administrator
 Opinia

Jakim pracodawcą jest Alshaya Poland Sp. z o.o.? Jak przedstawiają się warunki zatrudnienia w przedsiębiorstwie? Czy osoby w niej pracujące mogą liczyć na jakieś pozapłacowe benefity?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonimowo
 Opinia
@Administrator 08.02.2018 13:23

Zarobki są dobre, zatrudnienie na umowę o pracę, karta zniżkowa do sklepów. Atmosfera zależna od działu. Firma na pewno nie jest otwarta na dialog z pracownikiem.

Pomocna?
Tak3Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
pracowałam lat 3
 Opinia
@Administrator 08.02.2018 13:23

jest beznadziejnym pracodawcą, zarobki średnie, w umowach jest wielka rozbieżność i dyskryminacja.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Aleksandra
 Opinia
@anonimowo 21.10.2018 00:01

Zarobki dobre? 1780 na reke to jest kwota dobra? Chyba jakaś kpina

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Kandydatka
 Opinia

Witka, aplikowałam tam ostatnio na księgową, Dyr Fin w czasie całej rozmowy próbował mnie zniechęcić do pracy w tej firmie, ale Główna (usunięte przez administratora).wręcz odwrotnie - zachęcała. Jaka atmosfera jest tam w księgowości? Bo większość opinii dotyczy sklepów. Ktoś mi powie więcje nt pracy w biurze? Ile się zarabia w biurze i jaka jest atmosfera pracy? A Dyr Fin JS podobno pracuje tam od 2009, więc chyba długo. Pozdrawiam

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonimowo
 Opinia
@Kandydatka 15.04.2012 21:43

Apropo ksiegowości - zespół liczy ok. 7 osób w ciągu 3 lat zmieniły się trzy osoby (połowa zespołu) chyba o czymś to świadczy.

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
weronika
 Opinia
@anonimowo 19.10.2018 17:45

A skąd kandydatka ma takie informacje?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonimowo
 Opinia
@weronika 11.01.2019 19:23

A no wiem bo pracowałam tam kilka lat. Beznadziejny dział pod wieloma względami, chyba najgorszy z całej firmy i to się nie zmieni tak jak 3 osoby, które są tam długo i robią tak żeby im było wygodnie. A reszta ludzi przychodzi, popatrzy, że nie ma co gnić w tym smutnym miejscu, ze smutnymi ludźmi, którzy zajmują sie tylko komentowaniem życia innych i opowiadaniem tych samych nudnych histtorii :D i ucieka stamtąd... Zacofanie jesli chodzi o rozwiązania ksiegowe, wszystko trzeba wprowadzać ręcznie jak w jakimś średniowieczu. Na możliwości rozwoju nie ma co liczyć, tylko na klepanie w kółko tych samych rzeczy.... Non stop jakiś audyt, jakieś wymysły chore. No i non stop dowalanie nowej pracy, bo jak ktoś odejdzie - a w ciagu roku ubywało zawsze dwie osoby, to trzeba było średnio 7 miesiecy czekać aż łaskawie HR weźmie się do roboty i kogoś znajdzie. Jak ktoś się chce czegoś nauczyć to napewno nie w te firmie - tu sie klepie byle klepać, zresztą nikt Ci niczego nie będzie chciał pokazac i ułatwiac, tylko podstawowe rzeczy. No i trzeba się mieć na baczności , bo (usunięte przez administratora)R(usunięte przez administratora) ( tego nie zrobią bo się boja, tego tez bo nie potrafią ), uzaleznione od telefonów komórkowych non stop coś tam oglądaja, a robota sama się nie zrobi przecież ? (usunięte przez administratora)Brak jakiej kolwiek organizacji pracy.

Pomocna?
Tak9Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
podejrzana sprawa
 Opinia
@anonimowo 12.01.2019 22:38

Dlaczego na forum dotyczącym tej firmy notorycznie wypowiedzi są tak skrupulatnie moderowane , że są ucinane, wycinane i często przez to pozbawione sensu ? Czemu na forum innych firm, takie zjawisko nie ma miejsca ?

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pozdrawiam
 Opinia

Jak wynika z poniższych życzeń można wyciągnąć jeden wniosek - to forum jest kompletnie bezużyteczne. Nie ma co tu pisać, gdyż każda osoba, która nie pracuje w tej firmie ( powinna zapomnieć co widziała i czego doświadczyła) , osoba, która pracuje i komentuje ( głównie są to pracownicy sklepu) jest hejterem. To jaki sens tego forum ja się pytam ? Droga osobo składająca życzenia to forum nie służy składaniu życzeń tylko wskazywaniu obszarów, które są do poprawy w tej firmie ! Osobiste obszary i problemy ludzi zostaw proszę w spokoju to ich prywatna sprawa. To jest praca, to jest firma o tym tu się wypowiadać należy. Do pracy przychodzi się pracować.

Pomocna?
Tak9Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Życzenia
 Opinia

W związku z Nowym Rokiem życzę wszystkim osobą wypowiadającym się na wszelkich forach internetowych więcej dystansu do świata, abyśmy się nauczyli pogodzić z tym co było i czego nie jesteśmy już w stanie zmienić, bez pielęgnowania w sobie żalu i nienawiści potrafili iść dalej do przodu, nie obwiniali wszystkich o swoje niepowodzenia, a umieli zauważyć swoje obszary do poprawy i szczerze się sami z sobą rozliczyć. Nowy Rok niech będzie dla nas wszystkich momentem na zostawienie za sobą tego co było i wejściem z pozytywnym i życzliwym nastawieniem w nowe wyzwania. Pamiętajmy, że hejtowanie wszystkich dookoła i obwinianie ich o swoje niepowodzenia nie rozwiąże naszych problemów. Życzę Wam wszystkim wielu wspaniałych chwil i nowych wyzwań!!!! I pamiętajcie, że to co dajemy innym wraca, a te złe rzeczy ze zdwojoną siłą!!!!

Pomocna?
Tak5Nie2

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pozdrawiam
 Opinia
@Życzenia 13.01.2019 09:43

A co to ma do rzeczy ? Każdy moze tutaj napisać co uważa i jakie ma odczucia z pracowania w tej firmie, a ze są negatywne to moze się to komuś nie podobać. Ja życzę, zeby niektóre osoby w tej firmie postępowały tak, aby potem były w stanie spojrzeć drugiej osobie prosto w oczy.

Pomocna?
Tak14Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
admin
 Opinia
@Życzenia 13.01.2019 09:43

Piękne i prawdziwe życzenia, przyłączam się!!!!

Pomocna?
Tak1Nie3

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pozdrawiam
 Opinia
@Życzenia 13.01.2019 09:43

Podobno to forum służy, do wyrazania swojej opini o firmie - uwazanie opinii ludzi, którzy w niej nie pracują za nie pogodzenie się z losem jest trochę niedorzeczne. Nikt tutaj nie obwinia kogos za swoje niepowiedzenia. A dołączanie do życzeń, że coś zwraca ze zdwojoną siłą brzmi trochę jak zyczenie komuś źle....

Pomocna?
Tak11Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pozdrawiam
 Opinia
@Życzenia 13.01.2019 09:43

Co to wogóle za życzenia ? Te życzenia są totalnie bezsensu, to jest własnie próba zhejtowania ludzi, którzy wyrażają negatywną opinie o firmie. Jesli już składasz życzenia to nieatakuj ludzi, którzy nie wyrażają się pozytywnie o firmie. Sugerowanie iż ich negatywna opinia wynika z jakiś niepowiedzeń i to w życzeniach jest dalece niestosowne... Jak zwykle obracanie kota ogonem, wszyscy co piszą źle sa tymi złymi i należy im się kara, która wróci ze zdwojoną siłą. No chyba nie wyszły Ci te życzenia człowieku. To jest jakaś ironia i pojazd po ludziach, którzy nie pracują i nie mają pozytywnej opini o ludziach tam pracyjacych, a nie życzenia. Wstyd !

Pomocna?
Tak14Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pozdrawiam
 Opinia
@admin 13.01.2019 11:05

a co tutaj pięknego ?

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pozdrawiam
 Opinia
@Życzenia 13.01.2019 09:43

To życzenia chyba powinny być skierowane do tych niedocenionych od lat pracowników, którzy przelewają swoją frustracje w codziennych obowiązkach na innych... Bo Drogi człowieku, wątpię aby ktoś kto nie pracuje w tej firmie uważał to za swoje niepowodzenie . Kazdy zawsze idzie dalej i może komentować to co było. Od tego powtarzam jest to forum , aby wyrazić swoją opinie. Ocknij się otwórz oczy, które tak pieką Cię od prawdy, która tutaj wycieka. Ci ludzie jak ktoś słusznie powiedział wcześniej są skarbnica wiedzy o firmie.

Pomocna?
Tak9Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pozdrawiam
 Opinia
@Życzenia 13.01.2019 09:43

Ludzie tutaj wskazują obszary, które w firmie należało by poprawić. Nie myl bolesnej opinii o firmie z hejtem.

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Edyta
 Opinia

@trelemorele wyraziłeś swoją opinię na temat jednej z placówek firmy Alshaya Poland. Praca na stanowisku sprzedawcy wiąże się zawsze z dużym wyzwaniem, jak również wymaga ogromnej wiedzy. Powiedz innym, czy pracodawca lub kierujący sklepem zapewnił ci i innym współpracownikom szkolenia pozwalające poznać oferowany produkt i tajniki sprzedaży? Czy kwestię benefitów próbował ktoś wyjaśnić? Może była jakaś przyczyna tego, że obiecane dodatki były inne. Mógłbyś jeszcze napisać co z umowami? Czy pracodawca oferuje umowę o pracę, jeśli tak to w jakim wymiarze i czy obowiązuje okres próbny? Większość opinii jest o pracy w placówkach handlowych marek sygnowanych przez Alshaya Poland. Warto byłoby też napisać, jak pracuje się w centrali firmy. Co oferuje pracodawca, na jaka formę zatrudnienia można liczyć i jak wygląda atmosfera między współpracownikami. Zapraszam do dyskusji na temat sytuacji w Alshaya Poland.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Prawda
 Opinia
@Edyta 21.05.2018 09:57

Zatrudnienie zawsze na umowę o pracę, umowy zlecenia są bardzo rzadkie A w zasadzie niechętnie proponują taką umowę. Jest system premiowy za wykonanie budżetu oraz wiele innych programów motywacyjnych gdzie albo bonusem jest kasa albo produkty. Pracownicy co jakiś czas dostają za darmo produkty dla siebie. A wymagania? Oczywiście że są. Obsługa klienta i sprzedaż, wiedza produktowa, zaangażowanie. Za stanie za kasą i grzebanie w telefonie nikt raczej nigdzie nikogo nie chwali i nie akceptuje tego. W żadnej firmie. Trzeba sprzątać sklep i magazyn, przyjmować dostawy, wykładać towar i metkować, zmieniać promocje, i zgłaszać swoje uwagi czy pomysły co do sprzedaży. Czasami trzeba zostać na nockę bo dostawa duża, zamienić grafik bo ktoś poszedł na L4 albo zrezygnował. Czy to są jakieś nowe rzeczy do ogarnięcia...chyba nie... odkąd pracuje w handlu zawsze w sklepach to wszystko trzeba było robić. Dla mnie Alshaya to stabilne zatrudnienie, A leserów, leniuchów i obiboków nigdzie nie lubią i nie będą tolerować, w żadnej firmie, nie tylko w Alshaya. Chyba Ameryki nie odkryłam pisząc to wszystko. Zależy też do jakiej marki trafisz i na jakiego kierownika, bo w każdej jest inaczej i różni ludzie pracują. Ja jestem zadowolona.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonimowo
 Opinia
@Edyta 21.05.2018 09:57

Praca w centrali i jej warunki są zmienne - zależy w jakim dziale się pracuje, generalnie w całym biurze panuje przyjazna atmosfera i każdy z szefów działów dba, aby nic nie wychodziło poza zespół. A w zespołach dziele się wiele. Oczywiście na zewnątrz tworzona jest piękna otoczka. Co do umowy w centrali - zależy kto jest Twoim przełożonym - możesz np usłyszeć, że polityką firmy jest zatrudnianie najpierw na okres próbny a dopiero trzecia umowa jest na czas nie określony, a potem dowiesz się, że w innym dziale jest inaczej. Na początku jak przychodzisz do pracy przedstawiają firmę w samych plusach i mamią Ci oczy , że wszystko leży w rękach góry, nawet rzekomo kadry nie mają wpływu na Twoje zatrudnienie. Siedzą tam ludzie, którzy znają się z poprzednich prac i wszystko było by w porządku, że są tam z polecenia, dyby nie nadużywali tych okoliczności. (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak8Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Kandydatka
 Opinia
@anonimowo 19.10.2018 12:13

Do @anonimowo: A co to znaczy w praktyce, że łamią kodeks cywilny? Bo rozważam złożenie cv do sklepu i to brzmi trochę niefajnie..

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonimowo
 Opinia
@Kandydatka 20.10.2018 15:33

(usunięte przez administratora) jednym słowem brak kultury organizacyjnej. Wypowiedzi nie godne na miare miejsca pracy. Ale mój komentarz nie dotyczył sklepu.

Pomocna?
Tak7Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
pracownik
 Opinia
@Prawda 17.09.2018 19:28

Bullshit. Zmienianie grafiku co 2/3 dzień to standard. Ludzie uciekają ze sklepów podlegających pod Alshayę gdzie pieprz rośnie i wcale mnie to nie dziwi. Zarobki jak na taki sklep i takie wymagania - marne. Brak organizacji. Spam 24/dobę na messengerze to klasyk. To niezrobione, tamto zrobić. Pretensje za niski wynik tajemniczego klienta przy 2 osobach na sklepie i liście 15stu zadań do zrobienia w 8h. Nie zapominając o nienagannej obsłudze klientów. A raczej o chamskim zaczepianiu i truciu czterech liter.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
pracownik
 Opinia
@Prawda 17.09.2018 19:28

Patrz to w centrali biura nikt Ci nawet nie zwróci uwagi, że grzebiesz w telefonie przez pół dnia, który trzymasz przed samą klawiaturą :D

Pomocna?
Tak7Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
pracowałam lat 3
 Opinia
@Prawda 17.09.2018 19:28

Zapraszam popracowac w centrali wtedy szybko zmienisz zdanie czy rzeczywiście Alshaya nie toleruje leserów i obiboków. 1/4 ludzi z powodzeniem z biura mogła by wylecieć za siedzenie i przeglądanie sobie ciekawych treści na telefonach wyłożonych przed klawiaturką i szef im za to nawet uwagi nie zwróci. A to że inna osoba wtedy musi zasuwać to juz tez nie jego sprawa. Chora firma. Stabilne zatrudnienie ? Pracowac kilka lat, siedzieć po godzinach, nadrabiac za leserów, pracowac na zwolnieniu, w chorobie i nie dostac umowy na czas nieokreslony ? Chyba zart....Zreszta Twoja wypowiedzieć jest jedna na milion pozytywną tutaj...

Pomocna?
Tak8Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
pewnie usuną ten komentarz
 Opinia

Jeśli chcecie każdego dnia wypełniać obowiązki sprzedawcy, magazyniera, księgowego, sprzątaczki i do tego iść na przerwę na 15 minut zjeść kanapkę do szafy to zapraszam... Tak wyglądają realia. Firma ma w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zaplecze socjalne. To co obejmuje kodeks pracy oczywiście w 100% zapewnione, ale tym nie ma się co chwalić, bo każda firma powinna przestrzegać prawa i wypłacać wynagrodzenie na czas. Nie ma życia prywatnego, o nim możecie zapomnieć. W zarządzie jest taki [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] e tylko dzięki cudownym ludziom w zespole przeżyjecie. Massenger dzwoni o każdej porze dnia i nocy z informacjami o wypełnianych raportach, promocjach, zadaniach na nastepny dzień, albo z bierzącymi pytaniami odnośnie wypełnianych obowiązków.Niewazne,że pracujecie czwarty dzień do 22:30, zawsze możecie mieć szkolenie nastepnego dnia o 7 rano na dniu wolnym... W tym momencie kontroluje nas 4 tajemniczych klientów... Jak ktoś idzie na L4, to robi się nadgodziny, trzeba zmieniać grafik. Dlatego to nie jest praca na etat, ale 24h na dobę. Nic sobie nie zaplanujecie, będziecie tylko patrzeć jak wasi znajomi spotykają się poza pracą, bliscy obchodzą święta, zobaczycie to wszystko na facebooku. W każdej marce jest inaczej, ale ostrzegam,że nawet jeśli bardzo kochacie jakąś markę, to alshaya wam tę miłość obrzydzi.

Pomocna?
Tak23Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pracownik
 Opinia
@pewnie usuną ten komentarz 21.10.2017 02:37

Zupełnie się z Tobą nie zgadzam. Pracuję w alshaya już 5 lat i kompletnie nie rozumiem Twojej frustracji. Co więcej dla chętnych jest mozliwość rozwoju tylko trzeba chcieć a nie cały czas marudzić i lawirować .

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
pewnie usuniecie ten komentarz
 Opinia
@Pracownik 03.11.2017 16:21

Moja frustracja wynika z tego, że w celu osiągnięcia wyższych obrotów firma zamiast pozwolić sprzedawcom sprzedawać, każe wypełniać masę DODATKOWEJ papierologii. Zawsze jak jest gorszy okres jest nowa tabela. Nikomu nie poprawiło wyników uzupełnianie tabel. Zapewniam. Każdy sprzedawca spędza ok 40% swojego czasu na wypełniaiu zbędnej papierologii, którą itak wyrzucicie. Te 40% to może być czas w którym się zarabia pieniądze. Powiedz mi proszę, z którą częścią mojej wypowiedzi się nie zgadzasz? W którym punkcie pracujesz?

Pomocna?
Tak10Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
pewnie usuniecie ten komentarz
 Opinia
@Pracownik 03.11.2017 16:21

Czy nie zgadzasz się z tym,że zaplecze w moim punkcie jest wielkości szafy? - Nie można sie z tym nie zgodzić, bo to jest fakt. Czy nie zgadzasz sie z tym, że przerwa trwa 15 minut? Czy nie prawdą jest, z ejak ktoś idzi ena L4, to zmienia sie grafik i pracuje się w osłabionym zespole? Czy kłamie mówiąc, że pełni sie wiele różnych funkcji na jednym stanowisku ? Czy uważasz,że kłamię mówiąc, że messanger w telefonie, gdzie przychodzą powiadomienia z pracy, może dzwonić po godzinie 22 kiedy ktoś kończy zmianę? Chętnie się dowiem, z którą częscią się nie zgadzasz, bo określenie "Zupełnie się nie zgadzam" nie jest kompletnym opisem stanowiska pracy.

Pomocna?
Tak13Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Zdziwiona
 Opinia
@pewnie usuną ten komentarz 21.10.2017 02:37

A dlaczego dzwoni Messenger? W pracy macie służbowego Messengera...???

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Joanna
 Opinia
@Zdziwiona 06.11.2017 21:36

Tak, messanger jest niezbędny. W zasadzie jeśli nie wyrazisz zgody na to,żeby go mieć, to nie przedłużą ci pracy po okresie próbnym. Do pracy szukają ludzi dobrze zmotywowanych, pracowitych, ambitnych, oczekują dobrej integracji z zespołem, dużej dyspozycyjności i zawsze perfekcyjnego makijażu. Nie oszukujmy się, stanowisko "sprzedawca wizażysta" nie wymaga posiadania wielkich umiejętności.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonimowo
 Opinia
@pewnie usuną ten komentarz 21.10.2017 02:37

(usunięte przez administratora) Mam wrażenie, ze co poniektóre osoby zarządzające zespołem ludzi nie mają o tym zielonego pojęcia. Udają, że nic nie widzą licząc na to, ze pracownicy załatwią miedzy sobą obowiązki, byle by praca była zrobiona. Udają, że ktoś siedzi i beszczelnie przegląda internet przez pół dnia.

Pomocna?
Tak8Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Wizażystka
 Opinia
@Joanna 27.03.2018 18:21

Nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że na stanowisku "sprzedawcy wizażysty" nie są potrzebne umiejętności. Marka MAC wyrosła na profesjonalistach i w dalszym ciągu w ofercie są usługi makijażu godzinnego, czy lekcji, która trwa półtorej godziny. Nie da się wykonać tych usług bez odpowiedniej wiedzy i doświadczenia. Szkolenia, które były przeprowadzane kiedy pracowałam dla tej marki, w 90% składały się z technik sprzedażowych. Natomiast właśnie takie poejście - traktowanie pracownika sklepowego jak ćwierć inteligenta, łatwego do zastąpienia i "wiecznie niezadowolonego malkontenta", pokazuje jak niewiele znaczy sprzedawca dla firmy Alshaya. Praca w sklepie jest niezwykle wymagająca fizycznie. Osiem godzin stania, często w pracy nie można skorzystać z toalety ani się niczego napić, bo przecież nie wolno pić przy klientach, nie wolno wychodzić na zaplecze, albo otwierać drzwi szafy, bo wtedy klienci się dowiedzą, że ich ekskluzywna marka kosmetyków traktuje tę elegancką panią w nienagannym makijażu zupełnie bez szacunku. Niejednokrotnie moje klientki mówiły mi jak bardzo mi współczują warunków pracy, dodając " Jak pani to robi, żę zawsze jest pani taka uśmiechnięta ?" To nie wszystko. Zauważyłam przez lata pracy, że w sumie to muszę być również serwisantem. Zgłaszałam każdą awarię, dzwoniłam do exorigo non stop. Problemy związane z promocjami, które źle wchodziły na kasę itp. Ponieważ nasz sklep miał nielegalne zaplecze w podziemiach galerii (w dalszym ciągu tak to wygląda w Złotych tarasach), w przypadku awarii naszej drukarki trzeba było biegać na poziom -3, aby wydrukować każdy raport, fakturę, zwrot itp... Awaria trwała nieprzerwanie ze 3 miesiące. Oczywiście ktoś przyjeżdżał, wymieniał i znowu nie działało... A latem, to już inna historia. Awaria klimatyzacji - a tak na prawdę za mała klimatyzacja umieszczona w lokalu podczas budowy salonu. Doszło do tego, że prowizoryczne wiatraki były porozstawiane po szafkach z kosmetykami. Podsumowując - odbijam piłeczkę . Nie oszukujmy się ale nie potrzeba specjalnych kwalifikacji żeby zostać menagerem MAC w Alshaya.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
pracownik
 Opinia
@Wizażystka 13.11.2018 21:34

Tak, a jednego z najlepszych pracowników na tym stanowisku trzymali 8 lat i dopiero kiedy złożył wypowiedzenie dostał propozycję awansu ????

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
pracownik
 Opinia
@pewnie usuną ten komentarz 21.10.2017 02:37

Nie dziwne, że w sklepie trzeba wypełniać obowiązki księgowego , jak w centrali Panie z księgowości zajmują się ploteczkami i chodzeniem co chwilę po ciepłą herbatkę ;-) Narzekając przy tym jak to ciężko są zarobione.

Pomocna?
Tak8Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Wizażystka
 Opinia
@pracownik 16.12.2018 23:11

Dokładnie. Znam ten przypadek. Nie docenili wielkiego talentu, blokowali drogę rozwoju w kierunku szkoleniowca i walili w twarz argumentem, że osoba ta ma "trudny charakter". Ten trudny charakter wynikał z tego, że osoba ta szczerze mówiła, że nie wykona jakiegoś polecenia, poniewż to nie leży w jej zakresie obowiązków, bo np coś jest w zakresie marketingu, biura itp. Wysługiwanie się sprzedawcami, zwalanie na nich odpowiedzialności za swoją niekompetencję, albo ignorancję - tak biuro właśnie wspiera sklepy i pomaga w rozwoju kariery pracowników. Jeśli nie masz banana na twarzy 24 h /7 dni w tygodniu, to masz "trudny charakter" i wszelkie ściezki rozwoju są dla ciebie zablokowane. Nie ma opcji, że ktoś z biura weźmie twoją sugestię i przekaże ją wyżej. Wszelka krytyka jest odbierana jako przejaw bojkotu i potem kończy się to rozmową menagera z kierownikiem aby ten utemperował zespół. To jest (usunięte przez administratora).

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
pracownik
 Opinia

Beznadziejny pracodawca. Nie stabilne umowy o pracę, nieuczciwość wobec pracowników. Pracodawca nie godny zaufania. Dział HR nie godny zaufania. Zero wsparcia od przełożonych. (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak6Nie
pracownik
 Opinia

Rekruterzy - wyśmiewają i obgadują na całe biuro kandydatów przychodzących na rekrutacje. I to ma być dział nastawiony pozytywnie na ludzi ? Serio ??? Brak profesjonalizmu.... HR również nie pomaga rozwiązywać problemów między pracownikami, jesteś traktowany na zasadzie " coś się nie podoba, to zmień sobie firme". Jak ktoś odchodzi z własnej woli, to strzelany jest foch - natychmiast masz oddac kartę zniżkowa ze sklepów :D Moze by wypadało wykorzystac okazję i porozmawiac co poszło nie tak ? Nawiasem mówiąc dwa jakże istotne działy, które powinny dbać o interesy pracowników, o to aby zachowana była kultura organizacyjna, poszanowanie wzajemne pracowników mocno kuleją.

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
zainteresowana
 Opinia

Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć na temat działu księgowości ? Na pracuj.pl znowu wisi ogłoszenie.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pracownik
 Opinia

Odradzam pracę w firmie Alshaya.

Pomocna?
Tak18Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonimowo
 Opinia
@Pracownik 03.07.2015 20:36

Ja też odradzam.

Pomocna?
Tak5Nie
Ex pracownik :)
 Opinia

Mam dobre i źle wspomnienia z tym pracodawcą. Dobre to te że faktycznie działalo się jak team. Złe to płacą nie adekwatnie do obowiązków. Naprawde trzeba robić za kilka osób i nie jest to proste a jak się sprzeciwiasz to znajdzie się sposób żeby cię wywalić. Dobre jest to że realnie można liczyć na awans i wskoczyć na wyższy szczebel ale no właśnie trzeba mieć dobre relacje z menago itd i wtedy jest szansa same umiejętności nic tu nie dadzą :) Bardzo fajne są szkolenia. Praca która wymaga trochę wysiłku ale da się przyzwyczaić. Tajemniczych klientów traktowałam raczej jak samodoskonalenie niz karę może dlatego że nie miałam w zwyczaju "opierniczac się" czy "robić coś na pokaz" jak niektórzy potrafią. Reasumując mam przeważająco dobre zdanie. Z kilkoma minusami. Nie wiem jak teraz ale powinni płacić zdecydowanie więcej.

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonimowo
 Opinia
@Ex pracownik :) 19.03.2018 21:51

Tak dokładnie musisz robić za tych co przychodzą do roboty dla rozrywki. Dopóki się na to godzisz i nie patrzysz z żalem ze ktoś siedzi 8 godzin i spada do domu, a robota jest zrobiona to wszyscy są zadowoleni. Kiedy dasz znać, że dalej tak nie pociągniesz to będę Ci uprzykrzać życie, aby ułatwić Ci podjęcie decyzji o opuszczeniu tego miejsca, ale wcześniej jeszcze będą Ci miesiąc nawijać makaron na uszy, przełożony czy(usunięte przez administratora)szczególnie będzie Cie przekonywać, że zajmie się tematem a w tym czasie będą robić sobie podkładki na Ciebie. Po to aby mieć ewentualny powód do wywalenia, gdybyś sam po dobroci nie chciał odejść.

Pomocna?
Tak7Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Sylwia
 Opinia

Konkurencja nie śpi. Trudno czytać takie wpisy nie mające odbicia w firmie.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
sheabutter
 Opinia
@Sylwia 07.01.2018 14:48

No cóż, duzo czasu macie w takim razie w biurze, skoro czytacie te opinie i dodatkowo zero konstruktywnych przemyśleń. Za kazdym razem jak tu czytam " konkurencja nie śpi" zadaję sobie pytanie, jak można być tak ślepym. Pracownicy robią dla was skarbnicę opini dzieki którym możecie poznać prawdziwe oblicze waszej firmy, dostrzec jej realne problemy... Oczywiście lepiej zacisnąć szczękę i powtarzać sobie w głowie, że ktoś jest zazdrosny, że tak dobrze wam idzie i chce was oczernić. Nie prawda. Nie idzie wam dobrze, jeśli ciągle widzę wasze ogłoszenia. Ludzie się zwalniają i tyle. Zastanawiam się, dlaczego nie posłuchacie tych ludzi? Przecież każdego pracownika musicie przeszkolić i założę się, że takie szkolenia są bardzo kosztowne.

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonimowo
 Opinia
@sheabutter 27.03.2018 17:46

Ta firma nie chce zmian.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonimowo
 Opinia
@sheabutter 27.03.2018 17:46

Biuro wbrew pozorom jest bardzo małe i tak większość ma tam dużo czasu na zajmowaniem się wszystkim poza robotą .

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
trelemorele
 Opinia

na samym początku wydawało mi się, ze złapałem Pana Boga za nogi. Praca w pięknym sklepie, przemili ludzie nim zarządzający, zgrana ekipa, wiele benefitów z pracy w sklepie.. z tego wszystkiego spełniła się tylko zgrana ekipa. Jeśli chodzi o osoby zarządzające sklepem, to jest to niestety pomyłka.. przełożeni wchodzą z buciorami w życie prywatne pracowników, następnie za plecami się z nich wyśmiewają. Jeśli tam pracujesz, to jedyne prawo jakie posiadasz, to to, ze MUSISZ pracować. W czasie pracy na sklepie, co kilka minut, przychodzi przełożony, wskazuje palcem klientki i pyta czy już je obsluzyles, następnie nakazując zrobić to ponownie i ponownie, aż do skutku (kupienia czegoś przez klientkę. Najlepiej czegoś bardzo drogiego). Pieniądze- to było na pierwszym miejscu. Nie samopoczucie pracowników, zmęczenie, a czasami nawet choroba. Najważniejsze jest aby zadręczać klientki i proponować im swoją pomoc. Nawet, gdy klientka powie wprost, ze sama sobie poradzi. Najlepiej jest wtedy narzucić się jej kolejny raz albo wygłosić jakże przemiłą, niekoniecznie krótka gadkę o promocjach jakie mamy. Zostało obiecane wiele benefitów, a tak naprawdę nikt ich na oczy nie widział. Ani pracownicy na próbnym stażu pracy, ani pracownicy, którzy pracują ponad rok. W firmie pracownik ma prawo do przyjścia do pracy, kilku minut przerwy i wyjścia do domu. Do niczego więcej. Prosby grafikowe nie są uwzględniane, jeśli jesteś chory, to musisz liczyć się z wydzwanianiem, a wręcz NĘKANIEM przełożonych Ciebie i czasem Twojej rodziny, ciągłym pisaniem na portalach społecznościowych, a następnie z bardzo niegrzecznym obrabianiem tylka osobie chorej za jej plecami; premie przychodzą z paro miesięcznym opóźnieniem. Można byłoby się spodziewać, ze osoby zarządzające powinny świecić przykładem i nienagannoscia dla pracowników.. prawda jest taka, ze to właśnie te osoby najchętniej i najgłośniej obgadują, oceniają i komentują klientki. Jeśli zdarzy Ci się w pracy powiedzieć coś złego na klientkę, obgadac jej „cokolwiek”- nie martw się, na pewno nikt nie zwróci na to uwagi. Wręcz przeciwnie. Praca przez pierwsze dni może wydawać się fantastyczna... ale tylko przez pierwsze dni.

Pomocna?
Tak19Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonimowo
 Opinia
@trelemorele 16.05.2018 09:54

W biurze tez panuje dobry klimat. Ludzie, którzy pracują tam kilka lat, czują się pewni, bo szef im na rączki nie patrzy ;-) Obgadywanie ludzi z innych działów to też norma. Od swojej szefowej możesz się dowiedzieć jak przyszła ubrana Pani na spotkanie rekrutacyjne, gdzie pracowała lub pracuje pełen profesjonalizm co ? :D W kadrach tez mozesz usłyszec , że np nowa koleżanka , która ma przyjsc do innego działu cytując " zachowuje się jakby właśnie zsiadła z traktora". To o czym to świadczy ? Jak nie chcesz się dzielić i opowiadać szczegółów o swoim życiu osobistym będzie to nie mile widziane. Będziesz uważany za dziwaka bo przecież do pracy nie przychodzi się pracować tylko opowiadać historie o swoim dziecku, mężu , pośmiać się spędzić mile czas w towarzystwie i obgadać wszystkich dookoła. Taki rodzinny klimacik , wszyscy wszystko o sobie wiemy i jesteśmy przyjaciółmi. Zdarzają się także pracownicy donosiciele - będę wymyślać najróżniejsze historie i chodzić na skargę do szefa jak w przedszkolu. Także jak nie chcesz zawiele robić to przychodz o 8 ( normalnie praca zaczyna się od 9 ) wykładaj telefonik przed klawiaturę , jak przyjdzie szefowa/szef to zagadaj jak tam dzieci i tak wdaj się w dyskusję na pół dnia, potem rozwal dokumenty na biurku i udawaj jak jestes ciezko zarobiony :D W szczegolnosci wysłuchuj i dopytuj o zycie prywatne , ludzie tam potrzebują byc wysłuchiwani. Mozesz wtedy liczyc na ogromne wsparcie w obowiązkach, np jak nie bedziesz chciał czegos robic powiesz zwyczajnie " boje sie tego robic" i szefowa znajdzie sposób aby ktos inny to zrobił :D

Pomocna?
Tak11Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ulka
 Opinia

Słyszałam, że firma ma dobrą opinię jako pracodawca. Może warto aplikować.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonimowo
 Opinia
@Ulka 20.06.2018 20:56

Nie warto

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ulka
 Opinia

Jaka umowę dostaje się na początek? Czy jakiś socjal macie?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
blabla
 Opinia
@Ulka 06.07.2018 19:04

socjal? ???????????????? oprocz ubezpieczenia zdrowotnego to chyba nic

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonimowo
 Opinia
@Ulka 06.07.2018 19:04

Zero socialu. Umowy to zależy z kim dobrze się zakumplujesz ;-) Jesteś w wieku ok 30 i grubo po, a nie masz dzieci możesz liczyć na to, że będziesz mieć kilka umów na czas określony, apotem ewentualnie Ci podziękują.

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Edyta
 Opinia

@blablabla Praca w obsłudze klienta jest pracą wymagającą, ale można się w niej wiele nauczyć na przyszłość. Doceniłaś wynagrodzenie w tej firmie, ale napisałaś, że każdego miesiąca wypłata była inna. Może warto było porozmawiać na ten temat z przełożonym? Może istniała konkretna przyczyna zaistniałych różnic?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
blablabla
 Opinia
@Edyta 29.04.2018 17:35

Edyta - wygląda na to, że jednak masz do czynienia personalnie z firmą Alshaya. Informacji odnośnie wynagrodzenia nie można było dostać - każda prośba o pasek pracowniczy zostawała z informacją, że nie ma czasu dla każdego co miesiąc paska drukować. Śmieszy mnie również to, co odpisałaś na wypowiedź @trelemorele. Po co komuś informacje, jak wygląda umowa z Alshaya, jeśli są w niej takie a nie inne warunki? Jestem dodatkowo zniesmaczona postępowaniem firmy, ponieważ ostatnią wypłatę dostałam w tym samym miesiącu, co poprzednią - przez co została mi ona obniżona. W biurze uzyskałam niejasną informację o tym, że przez to że przelali mi drugi raz pieniądze w tym samym miesiącu to jakieś składki odeszły. Nie bardzo rozumiem jakie, tym bardziej nie rozumiem dlaczego dostałam tę wypłatę wcześniej a nie 10-tego plus tak obniżoną. Dramat. Nikomu nie polecę tej firmy ani nie zamierzam tam wracać. Jedno z gorszych doświadczeń, nie tego się spodziewałam po międzynarodowej i wydawałoby się prestiżowej firmie.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonimowo
 Opinia
@blablabla 08.06.2018 23:26

uważam, że takie rzeczy należy zgłaszać inspekcji pracy, ktoś chyba powinien zając się tą firmą w końcu bo mam wrażenie, ze tam panuje samowolka. Panowie siedzą w Kuwejcie a (usunięte przez administratora) na kółkach sam się kręci. Ja również jestem zniesmaczona postępowaniem firmy. Dobrze napisałaś to międzynarodowa firma , a mam wrażenie, że to jest jakaś prywatna instytucja na której czele siedzą dobrzy kumple z poprzednich prac. W tej firmie nie ma osoby odpowiedzialnej za cokolwiek, (usunięte przez administratora) że wszystko zależy od Kuwejtu a tak naprawdę oni pociągają sznurki. Alshaya robi się w wielu działach firmą rodzinną . Kumpel, kumpla kryje nawet gdy jego zachowanie podchodzi pod paragraf. Ja polecam aby każdy w rozmowie z przełożonym miał świadka i najlepiej rozmowy nagrywać,(usunięte przez administratora) Tymbardziej, że głowa kadr jest znajomą znajomego pracownika z firmy. Nie ma osoby, która by zastopowała to co tam się wyrabia. Obudźcie się ludzie. Go work daje teraz opcje na otwarty dialog z pracodawca, tylko trzeba mieć dowody, a jakim dowodem może być świadek w postaci byłego lub obecnego pracownika, który z obawy przed utrata swojej pozycji powie, że nic nie pamięta ? Pracownicy znikają z dnia na dzień z powodu dziwnych zawirowań i wszystko rozchodzi się bez śladu. Przykładów i dowodów jest mnóstwo wystarczyło by zebrać kilka historii do kupy, tylko kto będzie chciał się szarpać jak wiadomo, (usunięte przez administratora) Większość macha ręka i idzie dalej a cyrk dalej się toczy. Mam nadzieję, że w końcu instytucje przetrzepią w końcu tą firmę.

Pomocna?
Tak9Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonimowo
 Opinia

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zatrudnić specjalistów do kadr, którzy nie będą zatrudniani z tak zwanego polecenia.(usunięte przez administratora) W zależności od działu i menedżera. Jedni przełożeni wykręcają się od umów na czas nieokreślony polityka firmy podczas gdy inni zatrudniają bez problemu pracowników na czas nieokreślony. Taki pracownik, który stara się o umowę zawalany jest robotą (usunięte przez administratora) Główna Kadrowa stara się zamiatać wiele spraw pod dywan, (usunięte przez administratora) Zmusza do podpisywania dokumentów od ręki. (usunięte przez administratora) Na dogodne warunki pracy mogą liczyć pracownicy, którzy się razem kumplują. Istnieje wiele przypadków nadużyć , które nie wychodzą na światło dzienne tylko dlatego, że ludzie z obawy o własne dobro idą na ugodę lub nie egzekwują swoich spraw, (usunięte przez administratora) Możesz wykonywać swoje obowiązki dobrze, ale jak nie podpasujesz komuś będzie Cię (usunięte przez administratora) a wszyscy z działu lub przełożeni będą udawać, że nic nie widzą, licząc że sam się zwolnisz i problem się rozwiąże. A jak sam nie odejdziesz to znajdą sposoby, żeby Ci uprzykrzyć życie.

Pomocna?
Tak15Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
biedroneczka
 Opinia

niedawno zakończyłam pracę w Alshaya po dwóch latach. Na początku wydawało mi się że złapałam pana boga za nogi, atmosfera miodzio, umowa o pracę, lux-med, premie, wypłata na czas. Niestety to co się zaczęło robić kilka miesięcy temu zmusiło mnie do brania środków uspokajających... Wypłaty nadal były w terminie, dziewczyny też super, ale zaczęto wprowadzać chore kontrolowanie pracowników, przeogromna presja na wyniki, zawsze za mało... Podwyżki cen za co klienci wyżywali się na nas, a z drugiej strony pretensje z góry że przecież mamy takie super promocje i dlaczego nie zachęcamy do korzystania z nich... Standardy obsługi wywindowane do absurdalnego poziomu, przez co czułam się jak służąca a nie sprzedawca :/ Jak ktoś chce sobie dorobić i popracować kilka miesięcy to polecam, ale na dłużej szkoda nerwów...

Pomocna?
Tak8Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
pimpararara
 Opinia
@biedroneczka 25.03.2017 20:43

A w którym ze sklepów pracowałaś?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
biedroneczka
 Opinia
@pimpararara 25.04.2017 22:52

Bath&Body Works w Galerii Mokotów, ale takie same standardy były we wszystkich sklepach BBW i Victoria's Secret. SM i ASM były zobowiązane do przeglądania kamer, bo osoby z biura uważały że to wina pracowników (a nie niebotycznych cen), że sprzedaż nie idzie, więc trzeba było znajdywać co można zarzucić sprzedawcom... Patrząc na opinie z tego roku widzę że nic się nie zmieniło, nadal "sprzedawca" wykonuje obowiązki kilku osób, nadal czujne oko kamer śledzi każdy ruch, i nadal pracownicy są zmuszani do terroryzowania klientów "obsługą"... Mogę też dodać, że niedługo po złożeniu rezygnacji, jak otwarcie wyrażałam niezadowolenie z warunków pracy (bo wydawało mi się, że żadna z 'kolezanek' za nią nie przepada, wielokrotnie narzekałyśmy we własnym gronie), nagle dla reszty załogi stałam się wrogiem nr 1, bo przecież taka cudowna firma, wspaniałe zarobki, diety produktowe, ojojoj raj na ziemi... aż przykro było patrzeć jak niegłupie dziewczyny wygadują takie farmazony :/

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Paulina
 Opinia

Pracowalam w firmie ponad 4 lata niestety w 2016 zamykali sklepy no i nie bylo mozliwosci wspolpracy poniewaz w moim miescie nie mieli innych placowek a szkoda gdyby firma nie zamykala sklepow mysle ze nadal bym pracowala poniewaz to dobra firma bardzo polecam dla mnie byl to najlepszy okres w pracy w handlu bardzo milo wspomina tamten okres i z checia wracam do tych wspomnien fajna atmosfera rodzinna i pozostal wielki sentyment szkoda ze w Bydgoszczy nie otfieraja sklepow bo napewno bym aplikowala do pracy w firmie Alshaya Poland Sp. z o.o.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Darek
 Opinia

Jeśli jest tak źle to dlaczego nie zmienicie pracy? Wszędzie jest dobrze gdzie nas nie ma!

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Skarpetka
 Opinia

To chyba normalne, że skoro firma się rozrasta to szukają pracowników

Pomocna?
Tak7Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Boo
 Opinia
@Skarpetka 29.08.2017 13:25

Co ni ejest normalne, to że w MAC w ciągu pół roku zwolniło sie 30 osób. Jak przychodziłam do pracy, to byli tam pracownicy z 8 letnim doświadczeniem, a teraz nie ma nawet profesjonalnych wizażystów. Czy to nie daje do myślenia? MAC ma godzinną usługę makijazową i nasze klientki zawsze miały wysokie wymagania. Ciekawa jestem jak to teraz wygląda, kiedy malują ich ludzie, którzy nigdy nie trzymali pędzla w ręce XD

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Olek
 Opinia

Narzekanie pracowników na managerów to już prawie jak tradycja!!

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
hannazielińska
 Opinia

Pracownicy sklepu nawet ZMIERZYĆ OBWODU BIUSTU NIE UMIEJĄ tylko mierzą obwód nad cyckami, a nie pod cyckami , a później wtykają ci stanik z zawyżonym obwodem, bo ktoś ich źle nauczył jak mierzyć biust. Kolejki do przymierzalni są wielkie, bo pracownicy otwierają tylko 6 przymierzalni z 11. Nie można nic przymierzyć samemu, bo pracownicy wchodzą ci stale do przymierzalni. To jakiś k... koszmar. Rozmiary są tylko od 32a do 38DDD. Dla kobiet z małym obwodem i dużym biustem nic nie znajdziecie.

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
X D
 Opinia
@hannazielińska 07.06.2018 12:35

Laska, nie wiem skąd się urwałaś, ale pracowałam 2 lata w VS w Midland i mieszkałam 4,5 roku w Stanach. Uwierz, że według amerykańskiej rozmiarówki mierzy się obwód NAD biustem :D dodatkowo, jak wiadomo dziewczyny w VS muszą poświęcić każdej klientce maximum swojej uwagi, jeśli pracuje za mało osób i akurat jest ich za mało na sklepie to nie otworzą każdej przymierzalni żeby potem nie mócsię zając klientką. +Byłam jakoś w maju w VS w arkadii i były rozmiary 30a...

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
annabrodzik
 Opinia

menadżerowie to porażka... laski są koleżankami i kryją sobie plecy jak coś im nie pójdzie. Kierowniczka dzwoni ci w nocy, żeby powiedzieć że masz grafik zmieniony pozdro. Zero pomocy ze strony kierowniczek albo stoją na przymie albo na kasie.

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
alicjakowalska
 Opinia

Sklep Victoria's Secret wydaje się być prestiżową marką jednak obsługa to pożal się boże. Kilka osób naraz będzie cię pytać czy znasz swój rozmiar biustu, a kto nie zna? Tylko jakieś idiotki. Pracownicy jak cię nie napastują pytaniami to śmieją się plotkują między sobą.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Edyta
 Opinia

@Sekret Victorii @PINK nie jestem powiązana z przedsiębiorstwem Alshaya Poland. W moich obowiązkach nie leży obrona ani negowanie firmy. Jako moderator forum dbam o poziom dyskusji oraz o standard i merytorykę przekazywanych informacji na zadany temat. Opisałyście bardzo obszernie swoje spostrzeżenia na temat pracy w Alshaya Poland a dokładnie w sklepach, których jest właścicielem. Czy w innych placówkach i markach na terenie Warszawy jest podobnie? Czy zachowania i traktowanie pracowników różni się w punktach handlowych innych marek tej firmy? Czekam na merytoryczne opinie i zapraszam do dyskusji pozostałych użytkowników forum, także tych, którzy pracują w centrali firmy.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
ciekawe
 Opinia
@Edyta 28.05.2018 10:57

to ciekawe bo rzeczowa opinia która do niedawna tu widniała została usunięta...

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Zostaw opinię o Alshaya Poland Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej