Opinie o Amadeus Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Amadeus Polska Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Amadeus Polska Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Amadeus Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Odradzam
Pracownik

Zdecydowanie odradzam. Firma, w której pracownicy są pełni jadu. Jeden utopiłby drugiego w łyżce wody. Kłamstwa i kopanie pod kimś dołków. Studenci albo ludzie tuż po studiach idący bezmyślnie po trupach. Bez jakiejkolwiek refleksji zmieszają Cię z błotem tylko po to, żeby pokazać siebie samych w lepszym świetle mimo ubogiej bądź żadnej wiedzy o pracy. Wzorem takich zachowań są przełożeni, którzy zachęcają do skakania sobie do gardeł.

Pracownik
Były pracownik
@Odradzam

Dokładnie tak. Współpracownicy niechętnie wdrażają nowe osoby w obowiązki. Donosy i plotki to chleb powszedni

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik

Przed podpisaniem umowy wszystko wydaje się być super. Teoretycznie mają być szkolenia, wsparcie zespołu. Jednak szkolenie to pokazanie kilku podstawowych zadań z codziennej pracy. Z resztą musisz sobie radzić sam bo firma stawia na samodzielność. Współpracownicy niechętnie pomagają. Nie wiem czy widzą w Tobie konkurencję czy po prostu taki ich charakter. Jak o coś zapytasz- nie robiłeś dobrych notatek. Jeśli nie zapytasz -wydajesz się nie być zainteresowany, czyli tak źle, tak niedobrze. Po tranzycji z Niemiec nikt w pełni nie zna procesów Podsumowując - nie polecam.

Kaja Nowy wpis
Inne
@Były pracownik

Cześć, a to dotyczy wszystkich pracowników, czy miałeś głównie na myśli jakiś dział? Jeśli tak, zdradzisz którego warto unikać? :P Szukają właśnie do firmy osoby na juniorskie stanowisko Billing Analyst z językiem niemieckim. Waham się, czy aplikować czy odpuścić. Wynagrodzenie chociaż było odpowiednie? Bo głównie przewija się tu kwestia tej atmosfery, nic o zarobkach.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy rozmowa kwalifikacyjna do Amadeus Polska Sp. z o.o. odbywa się w siedzibie firmy?

Sonia
Inne

Oferta "Treasury Trainee" jako paid intership programm wygląda niezwykle zachęcająco, ale martwię się, tym, co piszecie o pomocy kolegów w pracy. Jak w takim razie wygląda tutaj onboarding? Nie ma buddy'ego, który wdrożyłby skutecznie nowego, tylko trzeba błagać o wskazówki niechętnych do ich udzielania? :/

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
@Sonia

Buddy jest tylko na papierze. W rzeczywistości jest to osoba która z łaską po wielu prośbach może Ci coś pokaże a może i nie... Szkolenia nie ma. Ktoś z zespołu pokaże jak wygląda praca a później nie masz prawa dopytywać.

Odradzam
Pracownik

Zdecydowanie odradzam. Firma, w której pracownicy są pełni jadu. Jeden utopiłby drugiego w łyżce wody. Kłamstwa i kopanie pod kimś dołków. Studenci albo ludzie tuż po studiach idący bezmyślnie po trupach. Bez jakiejkolwiek refleksji zmieszają Cię z błotem tylko po to, żeby pokazać siebie samych w lepszym świetle mimo ubogiej bądź żadnej wiedzy o pracy. Wzorem takich zachowań są przełożeni, którzy zachęcają do skakania sobie do gardeł.

Pracownik
Były pracownik
@Odradzam

Dokładnie tak. Współpracownicy niechętnie wdrażają nowe osoby w obowiązki. Donosy i plotki to chleb powszedni

Senior Accountant
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Bardzo nieprofesjonalny sposób prowadzenia rekrutacji. Pierwszy telefon z firmy otrzymałam po miesiącu od wysłania CV. Następnie odbyła się rozmowa z działem HR. Ta przebiegła jeszcze w miarę sprawnie, ale rozmowa z Team Leaderem już niezbyt. Zadawałam mnóstwo pytań na temat procesu i na większość otrzymałam jedynie odpowiedź ‚ nie wiem’…. Firma miała się odezwać, bo rzekomo z powodu nieobecności managera nie było możliwe przeprowadzenie kolejnego etapu rozmów. Tylko, że managera nie było (rzekomo) kilka miesięcy, a ogłoszenie na to samo stanowisko zostało odświeżone… Oczywiście pani z działu HR obiecała, że z pewnością się odezwie. Wysłałam zatem maila, aby dowiedzieć się czy proces rekrutacyjny dalej trwa i otrzymałam odpowiedź, iż został dopiero co zamknięty.. Totalny brak profesjonalizmu i chaos w firmie. W sumie to lepiej, że nie zostałam zaproszona do kolejnego etapu, skoro już na samym wstępie widać ogromny brak organizacji i szacunku do kandydata ze strony firmy.

Pytania

….

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Monter sieci zewnętrznej
Warszawa
Arcus Technologie Sp. z o.o.
(20 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista IT ds. wsparcia
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Referent ds. Technicznych
Warszawa
Mennica Polska S.A.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Inne

Jak wyglada teraz skład pracowników? Polepszyła się atmosfera? Jest ogłoszenie na Customer Service ale nie wiem czy chce pracować w firmie gdzie ludzie widzą w sobie konkurencję.:/ Nie zgadzają się na prace zdalną a co z pracą hybrydową? Można coś wynegocjować ?

Zażenowany
Pracownik

Rozmowa kwalifikacyjna na bardzo niskim poziomie, pytania odbiegały od standardów i były całkowicie "od czapy". Przypominało to bardziej przesłuchanie niż rozmowę o pracę. Jeżeli taka atmosfera panuje również na co dzień,, to nic tylko współczuć pracownikom.

.
Pracownik

Firemka z nieprofesjonalna i nieobiektywna kadrą zarządzającą,glownie figuranci-nepotyzm, zero wspolpracy i supportu.Praca repetytywna, dla malp na zasadzie copy-paste, zero merytorycznego podejscia do wykonywanej pracy i szkolen, bez szans na rozwoj,pelno sfrustrowanych pracownikow narzekajacych na pensje- slyszacych odpowiedzi, ze moga isc szukac innej pracy w odp na kwestie podwyzek.nie licza sie tu kompetencje i praca a ploty.Duża rotacja. Zdexydowanie nie polecam dla ludzi z ambicjami na profesjonalny rozwoj!

Krystyna
Inne
@.

Co masz na myśli pisząc, że szkolenia nie były merytoryczne? Prowadziła je firma z zewnątrz czy ktoś z zespołu, kto zasiadał na wyższym stanowisku? W ofercie pracy na customer supporta z językiem niemieckim piszą o możliwości pracy hybrydowej, jak to wyglądało w rzeczywistości?

Może się zatrudnie
Kandydat
 Pytanie

Od kogo jest pakiet medyczny w tej firmie? Na jakim poziomie?

Julia
Inne
@Może się zatrudnie

No właśnie, wie ktoś? Są jeszcze jakieś dodatkowe benefity typu Multisport itp.?

Dariusz
Kandydat
 Pytanie

Absolutnie zero profesjonalizmu w przeprowadzeniu procesu rekrutacyjnego. A raczej totalny brak szacunku do kandydatów. Do ich czasu i wysiłku. Każda rozmowa, etap,- wymaga przygotowania się. Trzeba dokładnie sprawdzić i poczytać o tym, czym zajmuje się firma, czego wymaga pewna rola, jakie są oczekiwania od przyszłych pracowników, i t. (usunięte przez administratora) To jest nasz cenny czas, jako kandydatów, i wysiłek, poświęcony na dobre przygotowanie się do rozmów. Warto zawsze stawiać sie w roli kandydata, i rozumieć jak cały proces wygląda po tamtej stronie. Nie mam nic przeciwko, że nie zostałem zaproszony do dalszych kroków rekrutacji. Tylko powód, o braku doświadczenia stricto księgowego,- nic mi nie mówi. Jeśli to jest naprawdę, prawdziwy powód, - nie rozumiem jednego. Po co w takim razie w ogóle zostałem zaproszony do udziału w rekrutacji ? Przecież w moim CV, wszystko jest podane i klarowne, jakie ja mam doświadczenie. To po pierwsze. A po drugie. Ja jako człowiek, no trochę się nastawiłem, i to dość pozytywnie. Odbyłem łącznie trzy rozmowy, dotyczące stanowiska Junior Accountant (travel expenses). Po każdej takiej rozmowie,- nie doświadczyłem ani śladu, żadnej aluzji o tym, że np. "moje doświadczenie zawodowe nie do końca pasuje do tego stanowiska." Padało zawsze mnóstwo pytań, sprawdzano mnie pod różnymi kątami, weryfikowano mój angielski i niemiecki. No przepraszam Państwa, ale po tym wszystkim teraz, po 1.5 tygodniu czasu dostać krótkiego mejla, o tym że brakuje mi doświadczenia księgowego,- jest niczym innym, jako zwykłą kpiną z kandydata. Jestem zawiedziony takim podejściem do potencjalnych pracowników tej firmy. Proszę to sobie przemyśleć, i z nieco większym szacunkiem podchodzić do kandydatów. Pozdrawiam.

Ola
Były pracownik
@Dariusz

Niestety tak jest w wielu firmach, nie tylko tutaj. Brak odzewu po 4 czy nawet 5 etapach i w sumie nawet dniówce poświęconej na rozmowy. trzeci świat!

Klara
Były pracownik
@Dariusz

Niestety takie są realia w wielu firmach, że tak jak już tu zostało to napisane, nawet po 4 czy 5 etapach i poświęceniu 6 i więcej godzin na rekrutacje nie dostaje się żadnego odzewu, nawet zwykłego standardowego maila. Jakość kadr w HR w wielu firmach jest niestety żałosna, co niekoniecznie wynika ze złej woli osób tam pracujących, ale często z nadmiernego obłożenia i po prostu zbyt małej ilości pracowników do zadań stawianych HR (to nie tylko same rekrutacje). Z tego co się orientuje to Amadeus poza biurem na Ochocie, to niestety nie płaci zbyt dobrze, poniżej średniej dla tej dzielnicy. Co jest ciekawe to, że zatrudniają wielu Azerów, którzy są na tymczasowych pobytach w PL. Za bardzo nie wiem do końca z czego to wynika, że posiłkują się pracownikami spoza UE/EOG, czyżby płacili tak mało, że nie mogą nikogo znależć w PL.

Lidia
Inne
@Klara

A to mnie zaskoczyłaś, że tak płaca…myślałam że skoro są takie wysokie wymagania i wieloetapowy proces rekrutacji to płacą więcej. A jak oceniasz atmosferę pracy, fajne warunki panują?

Employee
Pracownik
 Pytanie
@Klara

Osoby spoza UE/EOG ubiegają się o karty pobytu i różne pozwolenia. Muszą spelnic jakies warunki. Możliwe, że do czasu uzyskania odpowiedzi powinni (albo to jest lepiej widziane w urzędach) pozostać w jednym miejscu pracy. Może to taki sposób na przytrzymanie pracownika w firmie dłużej i uniknięcie częstej rotacji? W końcu w naszych urzędach nikomu się nie spieszy, a osoba ubiegająca się musi odczekać więc pozostanie w firmie dłużej niż okres próbny. Przynajmniej mi są znane takie sytuacje.

Lusia
Pracownik
@Lidia

To prawda wiele firm ma bardzo szczegółowe ogłoszenia o pracę, skomplikowane procesy rekrutacyjne z testami i zadaniami, a jak przychodzi do konkretów to nawet 9 brutto nie są w stanie dać. Płacą mniej niż w sanepidzie teraz, a tam do pandemii to były żałosne pensje.

Eryk
Pracownik
@Lusia

Nie ma podwyżek po okresie próbnym, później też trudno cos dostać- nawet jeśli harujesz za trzech. Na początku robią ładne oczy i obiecują, a jak przychodzi do realizacji to już ciężka sprawa.

Były pracownik
Były pracownik

Firma z bardzo niekompetentną kadrą zarządzającą. Brak ustalonych procesów, organizacji, szacunku, szkolen, wdrożenia, podziału zadań między zespołami. Masz jakiś problem to tylko Twój problem. Niego nie interesuje jego rozwiązanie, czy usprawnienie czegokolwiek. Przełożeni nie mają wiedzy na temat zadań pracowników. Co więcej, nie mają zadnej wiedzy na temat dziedziny w jakiej "pracują". Ich polecenia są sprzeczne np. z zasadami księgowości (z prawem też). Zachowania, które można określić jako (usunięte przez administratora)- zarówno ze strony przełożonych, jak i pracowników. Współpraca na poziomie zerowym. Duża rotacja. Brak wsparcia. Toksyczna atmosfera. Zdecydowanie odradzam.

Janusz
Kandydat
 Pytanie

Czy Amadeus zezwala na pracę zdalną? Wiem że wsadzili kupę forsy w biuro i chcą żeby nie stało puste, ale w tych czasach praca z biura to spore ryzyko

Ksiegowa
Były pracownik

Dobre miejsce. Przyjazna atmosfera. Można się dużo nauczyć. Polecam.

admin

Wiecie co nowego wydarzyło się w firmie, jakie umowy oferują pracodawcy? Napisz nam o tym i pomóż pozostałym użytkownikom poznać firmę Amadeus Polska Sp. z o.o..

Zostaw merytoryczną opinię o Amadeus Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Amadeus Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Amadeus Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Amadeus Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 1 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Amadeus Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Amadeus Polska Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Amadeus Polska Sp. z o.o.
2.9/5 Na podstawie 16 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Aleje Jerozolimskie 142B
    02-305 Warszawa
  • NIP: 5260011693 REGON: 010209940 KRS: 0000183867
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Amadeus Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii