opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Rowery kross (kross.pl - KROSS)

Profil oficjalny - płatna współpraca

2.5/5

Na podstawie 11 ocen z 3 miesięcy
Opinie(945)
Dodaj opinię

Opinie(945)

Dodaj opinię
Logo
  • O firmie
  • .
  • Nasze wartości
  • .
  • Kogo szukamy?
  • .
  • Co możemy zaoferować?
  • .
  • Benefity i świadczenia pozapłacowe
  • .
  • Aktualne oferty pracy
  • .
  • Kontakt

O firmie

Nasze wartości

Kogo szukamy?

Co możemy zaoferować?

Benefity i świadczenia pozapłacowe

Aktualne oferty pracy

Kontakt

TłoTło
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Olsztyn
  • Płock
  • Łomża
  • Ciechanów
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Przasnysz
  • Klewki Małe
  • Klewki
  • Zawadki
  • Sierakowo
  • Wandolin
  • Obrąb Kolonia
  • Brzezice
  • Księstwo
  • Mchówko
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Przasnysz
  4. /
  5. Opinie o Rowery kross (kross.pl - KROSS S.A.)

Opinie

Opinie o kross.pl - KROSS S.A. w Przasnysz

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • …
    • 8

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Kross S.A.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Player11

    04.02.2023 10:47

    Inne

    Podobno Kross wypowiada umowy swoim dealerom w Warszawie ? ktoś coś wie ?
    ReviewUserIcon
    Romet

    04.02.2023 16:12

    Inne

    W druga stronę obecni dealerzy sami rezygnują z Krossa jak otwiera się im obok "firmowy" .
    ReviewUserIcon
    No

    04.02.2023 20:31

    Pracownik

    Takie nie za sprytne jak wszyscy to widza. Choć może właśnie o to chodziło, im więcej ludzi skorzysta tym mniej będzie miało ochotę o tym opowiadać .
    ReviewUserIcon
    Szczęśliwy były pracownik

    01.02.2023 15:50

    Były pracownik

    Firma zarządzana totalnie przypadkowo. Nie ma żadnej strategii, mnóstwo sklepów powstało w ciągu roku jedynie w Warszawie i okolicach. W środku nie ma klimatyzacji, a akcje marketingowe zmieniają się szybciej niż pracownicy są w stanie podmieniać POSy w salonach. Sam marketing nie wie pewnie jaka jest obecnie aktualna oferta, a co dopiero klienci, którzy muszą być w tym zamieszaniu zupełnie zgubieni. Social media prowadzone są infantylnie, bez wiedzy o produkcie i jego odbiorcy. Dyrektorzy marketingu traktują ludzi bez żadnego szacunku, nie mają wiedzy merytorycznej, mają problemy z zaufaniem i jedyne co robią to delegują wymyślane na poczekaniu zadania. Akcje marketingowe wymyślane są jedynie po to żeby pochwalić się ze coś się robi, nie ma to żadnego poparcia w badaniach i nie realizuje to żadnej strategii ( ta zmienia się co tydzień na zupełnie przeciwna, a dział strategii został zlikwidowany po kilku miesiącach funkcjonowania ). Praca w atmosferze stresu i mobbingu, nierealne cele i obcinanie bonusów na widzimisie szefa. Zwalnianie masowo pracowników na przestrzeni kilku miesięcy, a ci którzy mieli jakiekolwiek inne opcje sami stamtąd uciekają. Dyrektor marketingu ma ewidentne problemy z kontrolowaniem emocji, a dyrektorka ze strachu i głupoty nie jest w stanie obronić pracowników przed jego wybuchami. Niedopuszczalne zachowania nazywane są stylem zarządzania. Budżet jest traktowany jak worek bez dna, a następnie następuje zdziwienie, ze nie ma z czego płacić dostawcom. Totalny brak kompetencji i manipulowanie pracownikami w każdym możliwym momencie. Brak jakichkolwiek umiejętności miękkich, szacunku, wiedzy, merytoryki. Zrzucanie obowiązków na pozostałych pracowników bez żadnej rekompensaty. Każdy, kto próbował tam pracować wie, ze to miejsce wysysa energię z ludzi. Nie wiem jak ta firma w ogóle jeszcze funkcjonuje…
    ReviewUserIcon
    Wow

    02.02.2023 08:37

    Pracownik

    Naprawdę trafna diagnoza. Kross to wampir energetyczny muszę przyznać. Najbardziej podoba mi się kiedy ktoś „rzuca papier” a komuś wydaje się być wartościowym pracownikiem. Wtedy zbiera się konklawe i duma się ile mu dać podwyżki i co obiecać. Przecież istnieją jakieś tajne plany, tylko jeszcze nie sa ujawnione, wiec zostań człowieku, będzie lepiej, pracujmy razem. No a potem przypadkiem trafiasz na to ile ci ludzie zarabiają i nie możesz patrzeć w lustro ze tak się dałeś ograć… To samo powtarza się za każdym razem i za każdym razem wraca się do punktu wyjścia, często potrzebując inne możliwości. Kross to drapieżnik, nie można mu ufać bo jak tylko koniunktura się zmieni zemści się. NIKOMU kto odszedł z Kross w ostatnich dwóch, trzech latach nie marzy się powrót. NIKT nie wspomina dobrze pracy tam… to o czymś świadczy, prawda? Cotygodniowe zmiany „strategii” to kpina z ludzi mających elementarna wiedzę o branży i o zarządzaniu.
    ReviewUserIcon
    Ktoś

    15.01.2023 16:10

    Kandydat

    Podobno mają znów być cięcia w pracownikach, prawda to? Że znów umowy nie będą przedłużane??
    ReviewUserIcon
    Krk

    31.01.2023 23:03

    Pracownik

    Faktury miesiącami leżą nieopłacone, bo w sumie nie ma z czego ich opłacic. cała ekipa warszawska niemal przestała istnieć, a ci którzy są, szybko starają się znaleźć nowa prace. Przasnysz ma trochę gorzej, bo mniej alternatyw. W ostatnim roku powstało kilka nowych działów, ale już zdarzyły zniknąć. Zobaczymy czy marketing zaszczyci nas nowa kampania za pare milionów, która nie da żadnych efektów i czy otworzą kolejne sklepy w Warszawie, których jest tak dużo jak zabek i ciekawe czy znowu kupią więcej komponentów niż potrzebne. No jak ma to działać, tutaj nic nie ma sensu.
    ReviewUserIcon
    Spokojnie

    01.02.2023 13:32

    Pracownik

    Menadżerowie wysokiego szczebla mają plan. Najpierw planuja wymienić flotę samochodów służbowych na nowsze, potem będa wakacje, potem prezentacje dla dealerów i "nowe otwarcie". Jakoś sie doturlamy do 2024. Nie ma co się martwic na zapas, do końca lutego robota zapewniona!
    ReviewUserIcon
    kROSSIK

    25.01.2023 14:46

    Inne

    Kuriozalna sytuacja z tym krossem. Internet pełen rowerów, salony partnerskie obniżki 30%, oficjalne sklepy tak samo, a na instagramie płatne reklamy rękawiczek i skarpetek KROSSA. Ale się narobiło, pracowałem chwilę u konkurencji i smiechu było z Krossa co nie miara. A kiedyś tak mocno staliście na rynku :)
    ReviewUserIcon
    Xyz

    06.01.2023 17:51

    Pracownik

    Co za niezbyt mądra osoba wyznacza cele dla SSW? Do nierealnych targetów już chyba każdy się przyzwyczaił. To teraz gra w ruletkę zaczyna się w wyznaczeniu konwersji. Brakuje trochę kompetentnych osób, które znają się na branży rowerowej. ☹️
    ReviewUserIcon
    ALT

    09.01.2023 10:15

    Były pracownik

    Możemy się nie zgadzać z zasadami panującymi w tym miejscu, możemy się nie zgadzać z założeniami, które są nakładane. Są wyśrubowane i Kross idealny nie jest, ale określanie kogoś w taki sposób jak w Twoim komentarzu pokazuje tylko Twój poziom kultury. Pytanie, czy według Ciebie ludzie z nadwagą są gorsi?
    ReviewUserIcon
    Negan

    09.01.2023 12:37

    Były pracownik

    ,, Pytanie czy według Ciebie ludzie z nadwaga są gorsi ?” - ale w czym gorsi? I nie napisałem ludzie czyli wszyscy inni tylko konkretna osoba. Nie napisałem w swojej wypowiedzi ze posiadanie nadwagi wpływa na brak kompetencji i brak umiejętności zarządzania. Kontekst wypowiedzi jest taki ze osoby które są aktywne fizycznie czyt jeżdżą na rowerze są wstanie wypowiedzieć się w kontekście tego sportu, produktu a ten człowiek to może co najwyżej leki na wieńcówkę zareklamować i nie doszukuj się tu drugie dna. A mój poziom wypowiedzi jest dostosowany do ludzi o których pisze. Jeśli jesteś osoba otyła i poczułeś/poczułaś się urodzona to bardzo przepraszam. A pisanie ,,Kross idealny nie jest” trąci wazelina
    ReviewUserIcon
    Tim

    04.01.2023 21:26

    Kandydat

    Czy fabryczny team rowerowy został rozwiązany? A pracowniczy też?
    ReviewUserIcon
    rafal

    01.01.2023 07:56

    Kandydat

    Witam, Może ktoś napisać coś wiecej o pracy w salonie Krossa? Jakie zarobki u serwisanta, a jakie u doradcy i co lepsze? Jakies dodatki? profity? Pojawila sie u mnie w okolicy oferta na to i na to stanowisko i sie zastanawiam. Mam spore doswiadczenie w tym i w tym. Czy na serwisie wykonuje sie jakies poważniejsze naprawy typu przeplatanie koła, piasty wielobiegowe, amortyzatory? czy w (usunięte przez administratora) i odsyłane do Przasnysza?
    ReviewUserIcon
    drf

    01.01.2023 12:11

    Pracownik

    nie ma narzędzi do amorów, zarobek to marne 3500 netto, premia zależna od wyników coś koło 200-400zł o ile spełni się wymogi, dopłata do multisport i nauki języków, zniżki na rower 40% o ile spełni się wymogi, przeplatanie jak najbardziej itp, przy założeniu że klient sam dostarcz części, bo z tym bieda w krossie, w sezonie raczej nie ma na to czasu, oprócz tego naprawa bubli z montowni, świecenie oczami przed klientem za usterki fabryczne i słabą obsługę centrali, jako sprzedawca 3000-3500netto i gwarancja zwolnienia gdy będzie trzeba wystawić umowę na stałe, oprócz tego masa durnych czynności korporacyjnych odhaczanie celów itp... które mają niby cię motywować a jest odwrotnie. Ogólny bajzel organizacyjny, nie polecam przy takim wynagrodzeniu.
    ReviewUserIcon
    rafal

    03.01.2023 11:40

    Kandydat

    Dzieki za odpowiedz! Szału nie ma ale podejrzewam też, że to raczej lekka praca. Jeszcze coś podpytam... czy są organizowane jakies szkolenia? czy praca polega głównie na skręcaniu rowerów z kartonu? czy serwisuje sie tylko krossa czy inne rowery tez przyjmują ? no i jak jest z umową? zlecenie? okres próbny? na stale ? ile dopłaty do multisporta? od czego zalezy premia ? z góry dzieki
    ReviewUserIcon
    Konrad

    02.01.2023 21:41

    Inne

    Niedziwie się że tak się dzieje z firmą Kross.Kupilem krosa level 5.0 i powiem krótko jest to (usunięte przez administratora) za 5000 tys.Wciskanie kitu noi oczywiście serwis ma (usunięte przez administratora) w kijenta no ale jakbym był serwisantem który zarabia 3000 zł to miałbym też (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Gibon

    02.01.2023 14:29

    Pracownik

    Myślicie, że będzie pensja w tym miesiącu? Chodzą słuchy, że może być różnie.
    ReviewUserIcon
    Tak

    02.01.2023 17:58

    Były pracownik

    W rowerach MC.
    ReviewUserIcon
    Administrator

    02.01.2023 13:44

    Inne

    Czy w firmie Kross S.A. pracownicy na wszystkich stanowiskach otrzymują umowę o pracę?
    ReviewUserIcon
    Umowy

    02.01.2023 17:48

    Pracownik

    Nie. Są również umowy b2b
    ReviewUserIcon
    Insider

    27.12.2022 15:26

    Pracownik

    Zbliża się koniec miesiąca, kogo obstawiacie do odstrzału? Andrzej ma jeszcze wielu kolegów z PKP i BRW, którym musi zrobić miejsce. Kto poleci jeszcze w tym roku?
    ReviewUserIcon
    Ej

    30.12.2022 10:26

    Były pracownik

    Znaczy, że wszyscy wiedzą co robić i wystarczy "wziąć się do roboty"? Nie można krytykować sposobu zarządzania robotą tylko robić, bo tak robić trzeba? Frustracje biorą się znikąd? Same lenie? Ludziom tu się udzielającym wyraźnie zależy na tej pracy i na tym by firma wróciła na swoje tory. Przecież widać wyraźnie jak Kross się zmienił w przeciągu kilku ostatnich lat. Oczywiście managerowie zrbrali sporo nagród za bycie njlepszymi, ale jednocześnie o rowerach Kross zapomniał świat, to chyba dostateczny powód do frustracji, no nie?
    ReviewUserIcon
    Konkubina Orangutana

    30.12.2022 21:12

    Kandydat

    Za duzo Netflixa ogladasz. Kazdy myslacy i rozsadny czlowiek, ktory mial kontakt z tymi ludzmi widzial co sie dzieje. Dokladnie tak jak to opisane jest. Orangutana post zostal usuniety ale sporo osob go przeczytalo.
    ReviewUserIcon
    Bareja

    15.12.2022 09:13

    Pracownik

    Wyplaszczamy strukturę zatrudniając nowych, wymuskanych dyrektorów z Wawki... Takie rzeczy tylko w Kross.
    ReviewUserIcon
    Nie

    26.12.2022 07:17

    Były pracownik

    Nie ma czegoś takiego. Nie ma konsultacji, bo nie ma zwolnień grupowych. Każdy odchodzi dobrowolnie.
    ReviewUserIcon
    Fcuk

    26.12.2022 22:26

    Były pracownik

    Nie ma konsultacji ponieważ Zarząd to głównie głos 1 człowieka... ...człowieka, który kłamie w żywe oczy!
    ReviewUserIcon
    KS

    21.12.2022 16:10

    Były pracownik

    Jest planowana jakas zmiana na szczytach władzy? Wiem, że młody pan był trenowany na przejęcie interesu. Czy jest gotowy? Wydaje się być mniej obciążony starymi nawykami, no nie?
    ReviewUserIcon
    bajki

    21.12.2022 22:26

    Pracownik

    To będzie wielka krzywda dla młodego pana. On jest za delikatny na biznes. Pamietam jak tu pracowałam jak robi, extra filmiki. To jest jego pasja. I życzę mu z całego serca, zeby mógł to robić nie oglądając sie na Ojca. Zreszta z dobrych źródeł wiem, ze AF zostaje.
    ReviewUserIcon
    Ile

    22.12.2022 19:56

    Były pracownik

    A il on ma lat że tylko filmiki robi? 16? Co robił jak trzeba było się biznesu uczyć? Może do telewizji powinien aplikować a nie rowerami się zajmować...
    ReviewUserIcon
    Standardy

    09.12.2022 15:56

    Były pracownik

    Kross S.A. niestety nie jest ani silny, ani stabilny . Na stanowisku Doradca klienta: + Umowa o pracę + Dopłata do Karty Multisport + dodatki do nauki języków - Korporacyjny system pracy psujący atmosferę - ciągle zmiany i niekonsekwencje w systemie premiowym - nierealne cele sprzedażowe - słabe szkolenia - brak stabilności zatrudnienia -ciągła rotacja pracowników Kross S.A. nie jest pracodawcą którego można polecić, firma nie warta zaufania pracownika, jak tylko przychodzi do konieczności dania umowy na czas nieokreślony to pozbywają się pracownika, po okresie próbnym gdy umowę przedłużono mi tylko na 6 miesięcy jakoś dziwnym trafem tak wyliczoną że kończyła się wraz z sezonem sprzedażowym raczej niczego dobrego się nie spodziewałem, pomimo wsparcia i dobrej opinii kierownika i tak zrobili swoje, (dając przy tym świadectwo że tak na prawdę kierownicy salonów nie mają nic do gadania) wciskając kit o niespełnianiu standardów sprzedaży (ciekawe zrobiłem praktycznie połowę utargu salonu na ten sezon). Standardy które w rzeczywistości wyglądają tak, że zostawia się pracownika samego na salonie czego konsekwencją jest brak obsługi połowy klientów którzy się pojawiają. Brak wystarczającego zaplecza serwisowego czy szkoleń serwisowych, przez co klienci czekają długo na odbiór rowerów w sezonie zniechęcając ich do zakupu (strasznie to wybija argumenty i utrudnia sprzedaż), czekają też na serwisy gwarancyjne gdzie kolejki sięgały po 2 miesiące, ludzie byli zdumieni słysząc to: " to w takim razie po co te terminy serwisów skoro nie jesteście w stanie im sprostać" Nierealne cele, na początku podane tak że z naszych wyliczeń pomijając sprzedaż trzeba by każdy rower składać w 15minut, ktoś w ogóle cokolwiek analizował te wyniki???? Szkolenia w środku sezonu. do tego bezużyteczne, co z tego że uczą języka korzyści skoro nie zrobiono szkolenia serwisowego i sprzedawca nie wie jak ma to pokazać, czemu nikt nie pomyślał o szkoleniu serwisowym dla sprzedawców skoro była nie wystarczająca ilość serwisantów, kadrze zarządczej zabrakło wyobraźni aby dojść do wniosku że skoro są obowiązkowe serwisy to będzie ich analogiczna ilość do sprzedanych rowerów, a tu nagle zonk bo kolejki i salon usrany rowerami serwisowymi a przecież jeszcze dochodzą rowery do skręcania i ecomerce. Za to nauka o kolorach klientów... tak mają kolory blady czerwony i fioletowy gdy słyszą ile mają czekać na rower, czy że właśnie ich rower idzie na reklamacje choć go na oczy jeszcze nie widzieli. System sprzedażowy, dobry bo tani tam gdzie wystarcza w sklepach dwa kliknięcia na zwrot tutaj potrzeba kilkunastu minut o ile się nie wykrzaczy, wtedy miesiąc na odkręcenie sytuacji. Czy wprowadzono już shimano czy nadal robi za dekorację na pułkach? Liczenie klientów wchodzących na salon, układanie kwitków, wysyłanie raportów na whats app, tłumaczenie się z czemu taki nr, a nie taki, (usunięte przez administratora) rzeczy które tylko komplikują, a nie upraszczają pracę. Mam kilka lat doświadczenia w sprzedaży i jeszcze nie widziałem aby któraś firma miała tak wywalone na obsługę klienta, najlepsza scena gdy rower ecomerce był odbierany przez klientkę 2 mieś po zakupie bo poszedł od razu na reklamację, spytałem się czemu nie zrobiła zwrotu żądając pieniędzy, "nie chciało mi się" i spytała "to kiedy ten pierwszy serwis gwarancyjny?" "Wie pani co właśnie termin pani minął". Rower wysłany do serwisu centralnego o wartości 18k wraca z zalanymi hamulcami, tak się traktuje klientów premium??? My się tu pocimy aby te wynalazki sprzedać, a tu totalnie "wywalone". I tak zostaje sprzedawca sam na salonie bo kierownik się zwolnił, serwisant się rozchorował i (usunięte przez administratora) przejmując ich obowiązki za mniejszą kasę słuchając że sobie dzielnie radzi, a na koniec słyszy że nie spełnia standardów... Bardzo się cieszę że takich standardów nie spełniam. Tak to się pomalutku żyje w tym Krossie ;) życzę wam aby ktoś wykupił ten cały bajzel i powymieniał kierownictwo poczynając od średniego szczebla robiąc porządek, bo mam wrażenie że tutaj cała góra robi wszystko aby to padło. Pozdrawiam ekipę ja już w nowej pracy ;)
    ReviewUserIcon
    Bonzo

    22.12.2022 00:28

    Kandydat

    Miałeś jakieś doświadczenie w serwisowaniu rowerów zanim się zatrudniłeś? Ciekaw jestem czy się idzie tego nauczyć od zera czy to byłaby zbyt głęboka woda jako doradca klienta.
    ReviewUserIcon
    bz

    22.12.2022 04:29

    Były pracownik

    miałem hobbystyczne, jeżeli masz się od kogo nauczyć to się nauczysz, kierownik miał nas szkolić z serwisu, ale nie wytrzymał tego biedakorpo i zwolnił się z pracy wcześniej, z resztą nie będziesz miał wyjścia jako doradca bo w pewnym momencie zostaniesz sam na sklepie ze wszystkimi serwisami i będziesz je robił tak jak będziesz umiał.
    ReviewUserIcon
    Insider

    08.12.2022 13:21

    Pracownik

    Oj się dzieje... Korytarze w Wawce huczą od plotek. Finanse ucierpią.. Od gory się zacznie a nawet i ta ładniusia, ogarnięta blondyneczka z ksiegowosci nie zagrzeje tu miejsca. I po co było specjalistów w Wawce szukać? Historia zatacza koło. Wróci stare, może i złe, ale nasze przasnyskie.. Andrzej już nawet walizki ma spakowane.
    ReviewUserIcon
    Marko

    09.12.2022 14:20

    Pracownik

    Jak są mądrzy to się sami zwolnią. Filip na pewno ma kogoś na ich miejsce z PKP, Black Red White albo z innego miejsca, w którym osiągnął niekwestionowany sukces.
    ReviewUserIcon
    Patryk

    10.12.2022 23:20

    Pracownik

    Albo dla specjalistek przyjętych z podmławskich wiosek bez jakichkolwiek kompetencji
    ReviewUserIcon
    Chłodny obserwator

    27.11.2022 01:02

    Były pracownik

    Ludzie, uciekajcie z tego szamba. Szkoda życia.
    ReviewUserIcon
    Hehe

    28.11.2022 09:13

    Pracownik

    Ten od jakości to dla mnie fenomen. Zerowa wiedza o rowerach, ale stuprocentowa umiejętność podlizania się odpowiednim ludziom. Samemu sobie można odpowiedziec co się liczy, patrząc na przebieg "kariery". Podsumowując, lepiej się ślizgac i przytakiwać niż mieć pomysły i działać. Trzeba iść drogą szlachetnego pana, co pięknie mówi a mało robi. W kazdej normalenj firmie nie zostałby nawet na okres próbny, a tu rządzi, dzieli i robi przygorowania do tronu.
    ReviewUserIcon
    Zimny obserwator

    08.12.2022 12:37

    Były pracownik

    Nie tylko życia. Kłamstwo i kompletny brak szacunku do pracownika.
    ReviewUserIcon
    Tom

    02.12.2022 12:56

    Kandydat

    Jak wygląda praca w salonie rowerowym? Np jako serwisant. Pojawiło się ogłoszenie do nowootwieranego salonu.
    ReviewUserIcon
    yammer

    02.12.2022 13:31

    Pracownik

    ok 4500-5000 brutto, umowa o pracę w tej chwili przy ograniczeniu do 3 osób na sklepie także sprzedaż, premia od celów w tej chwili, chociaż tutaj to się zmienia jak w kalejdoskopie, dostępne narzędzia głównie VAR brakuje jedynie od amortyzatorów w zależności od salonu, brak dostępnych części, te które są z shimano jest mało albo niewbite na stan z braku kompetencji kadry, więc i tak ich nie zużyjesz ani nie sprzedasz, za to musza stać na półce i denerwować klientów. Fatalny system sprzedażowy i magazynowy, pełno bubli z montażowni, więc kupuje sobie klient rower ty go regulujesz, i okazuje się że nagle trzeba go wysłać na reklamacje przedsprzedażną, (zdażyło się że klient odebrał rower dopiero 2 mieś po zakupie, a ty musisz za wszystko świecić oczami), wsparcie serwisu centralnego słabe zdarzało się że rower przychodził w gorszym stanie niż przed wysyłką. Brak szkoleń, jeśli już to sprzedażowe typu czy klient jest różowy czy fioletowy. Plusy takie że kręcisz swoje i generalnie możesz mieć w tyle co wymyślają w kierownictwie bo i tak cię nie wywalą, serwisantów jest mało i nie dziwne patrząc na kiepskie wynagrodzenie.
    ReviewUserIcon
    Trans-zystor

    23.11.2022 20:41

    Pracownik

    Sporo komentarzy zniknęło i teraz odpowiedzi na nie wiszą bez sensu. Czy HR tu zagląda? Czy zajęty wypisywaniem kwitów na koniec miesiąca? Może w końcu ktoś pójdzie po rozum do głowy i uświadomi sobie że firma to ludzie a nie tabele (nawet te przestawne). Z tego co widzę to roszady kadrowe prawie nie dotknęły góry, a średnia kadra drży. Produkcja przetrzebiona, planu naprawczego brak. Może podczas corocznego przemówienia wigilijnego czegoś się dowiemy. Tylko kto je wygłosi? Co obieca? Będzie barszczyk?
    ReviewUserIcon
    Kroks

    24.11.2022 14:25

    Były pracownik

    Kamila, rozumiem, że Twoim zadaniem jest odwrócenie uwagi i zmiana tematu. Więc w czasie Świąt trzymamy się za ręce, śpiewamy kolędy i głośno czytamy Coveya. Później usiądziemy wszyscy razem i po raz kolejny obejrzymy reklamę telewizyjną Krossa. Prezes powie że Kross nigdy nie był tak potężny. Szef marketingu powie, że Kross nigdy nie miał takiej kampanii reklamowej. Reszta uda że w to wierzy.
    ReviewUserIcon
    No

    24.11.2022 14:38

    Pracownik

    Jeszce chwycimy się za ręce, podzielimy opłatkiem i poklepiemy po pleckach. Będzie tez mowa o tym jakie rynki zawojujemy i jak bardzo odjechalismy konkurencji. "Rok był trudny, ale nie tylko przetrwaliśmy, zwyciężyliśmy. Odsialiśmy zdrowe ziarna od plew i z optymizmem patrzymy w przyszłość. To konkurencja niech się martwi! Premii nie będzie." To ostanie powinno zostać zagłouszone brawami.
    ReviewUserIcon
    Listopad

    14.11.2022 10:41

    Pracownik

    Czy w związku tym, że mam miesięczny okres wypowiedzenia mogę się spodziewać zwolnienia pod koniec listopada? Żeby w nowym roku już nie przychodzić do roboty. Tak coś podskórnie czuję, że to nie koniec zwolnień. Kiedy trzeba oddać samochód/telefon/kompa? Od razu, czy można na świeta pojechac? Jak myslicie?
    ReviewUserIcon
    Omega

    16.11.2022 14:20

    Pracownik

    Ale ci z Marketingu mają pojęcie o wszystkim przecież. O produktach, e-commerce, sprzedaży, sklepach, produkcji, finansach i bóg wie o czym jeszcze... szkoda, że w swojej profesji brakuje im pojęcia. Wow była telewizja - szkoda, że reklama była fatalna - i od razu odwrócenie uwagi i krytykowanie e-commerce'u. Konferencja dla dealerów - przejęli temat i od razu efekt widoczny gołym okiem - regres. Sesje zdjęciowe - akcesoria chyba najzabawniejsze - ludzie wygięci jakby prądem ich ktoś raził - BUAHAHAHA. Produkt - to na konferencji też było zabawne - pokazanie rowerów innych producentów w filmie i deklaracja "take będziemy robić" Nie nie możesz, musisz wszystko - dzięki za to hasło. Wasi ludzie mówili, że już ktoś z tego korzystał w innej branży. Więc Kmieciu i ta druga, najpierw udowodnijcie swoją wartość, zanim inne działy będziecie pouczać, bo o was jest tyle samo historii, co o Andrzeju. Jeśli kulturę się wynosi z domu, to wy chyba byliście bezdomni.
    ReviewUserIcon
    Zaca

    24.11.2022 12:07

    Pracownik

    No bez przesady, o nich wcale nie ma tyle samo historii co o Andrzeju. Jest więcej.
    ReviewUserIcon
    Gep

    18.11.2022 11:16

    Pracownik

    Widzę, że tu dużo niezadowolonych osób, więc dołożę swoją cegiełkę. Mi osobiście dobrze pracuje się w Krossie, lubię swoją pracę i tę firmę. Jeśli jesteś kandydatem, to moim zdaniem, warto dać szansę rekrutacji i zobaczyć, co Kross ma do zaoferowania. Jest tu mnóstwo negatywów od sfrustrowanych pracowników, ale to mniejszość załogi ;) Naprawdę jest dużo pozytywnych osób, z którymi miło się pracuje i od których można się uczyć, przynajmniej w moim dziale.
    ReviewUserIcon
    Wślizg

    18.11.2022 18:58

    Pracownik

    Wszystko to zasługa naszego prezesa i nie jest prawdą, że nad łóżkami dach przeciekał! Szczególnie, że prawie nie padało! Prezes dba o nas jak ojciec ...
    ReviewUserIcon
    Propaganda

    20.11.2022 17:55

    Były pracownik

    Propaganda. Rodem z głowy LT, w której nic oprócz propagandy i sztuki manipulacji w dodatku nieudolnej nie znajdziesz. Dlaczego są sfrustrowani ? Może przez to co się dzieje ? Może przez losowe zwolnienia masy ludzi i przez wciskanie pozostałym propagandy jak ta wyżej. Nie, sfrustrowani to nie mniejszość. Zadowoleni z siebie i Ci którzy łykają narrację zarządu, to jest mniejszość. Tak jakże tym wpisie może uważać tylko ktoś, kogo obecność w firmie ogranicza się do udziału w radach zarządu i wystąpień świątecznych. Kończ waść wstydu oszczędź. Jeśli chcesz być wyciśnięty jak ścierka, mieć natłok obowiązków, nierealne zadania i stress 24/7 a w nagrodę dostać miesięczne wypowiedzenie ostatniego dnia miesiąca lub więcej obowiązków po zwolnionej "niepotrzebnej" osobie - aplikuj. Nie, mój drogi przerośnięty kolego, tak łatwo tego nie naprawicie, nie wpisem na go worku, nie prezentami ani benefitami
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Rowery kross (kross.pl - KROSS)?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Kross S.A.

    Leszno 46 06-300 Przasnysz

    NIP:7611402748

    REGON:550749108

    KRS:0000223853

    https://www.kross.pl/
    Branże: Sprzęt sportowy

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    anonim

    11.11.2022 22:07

    Kandydat

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Hahaha

    16.11.2022 13:54

    Pracownik

    To zachęcam do odwiedzenia strony kross.eu oraz Canyon.com i porównania ich. Być może pokazują jako przykład czego nie powinno sie robić.
    ReviewUserIcon
    Kanjon

    16.11.2022 15:01

    Inne

    Tak słyszałam. Podobno Kross ma najlepszy ecomm na planecie. Tylko nie powiedzieli na której...
    ReviewUserIcon
    Kula zgadula

    09.11.2022 11:56

    Pracownik

    Ja tak się zastanawiam, gdzie właściciel miał oczy i rozum? Jaka organizacja może wytrzymać taką ilość prezesów, dyrektorów zarządzających "zwykłych" dyrektorów, ich zastępców?? Gdzie z synem pobierali nauki?
    ReviewUserIcon
    Smerfetka

    13.11.2022 14:55

    Pracownik

    Co byś powiedział, gdybys się dowiedział ze aplikacja MyKross kosztowała pare milionów złotych, a nie powinna kosztować nawet 1 miliona? Ktoś zarobił - ciekawe tylko ile osób?
    ReviewUserIcon
    Kroks

    14.11.2022 08:56

    Pracownik

    Chyba więcej bym zarobił na reklamie telewizyjnej która niczego nie wniosła i do tanich nie nalezała.
    ReviewUserIcon
    Porazka Ekipy PKP i nie tylk…

    04.09.2022 20:54

    Pracownik

    @panie F_Andrzeju - może nastepna posada to prezydent, zamydliles oczy właścicielowi i synkowi, sprzedales cudna teorie i przegrzales… nie panowałes nad swoim Ego i przeinwestowałes miliony na marketing, IT, które nie żyje, wielkie biuro strategii pod przewodnictwem Pana M… Medrka - „naukowca”, co z biznesem to tyle wspólnego co nic… tylko podkreśla swoje uczelniane wywody oparte na niczym… nie chciałeś słuchać ludzi, kierowników, praktyków … załadowałeś do pełna paczke koleżków z PKP i zatrzymaliśmy sie na Stacji Przasnysz - na czele z panem przemądrzałym Dyrektorkiem J największa gadula i leniwiec (tam w PKP nie rozliczali Was bo to skarb … tfu… państwa). Przepłaciliście DZ, a oni i tak zaraz z Dyrektorkami uciekną z tonącego statku jako pierwsi bo kasa im się nie zgodzi… a jak Wasze nowiutkie Q7 i Q5 będzie kryzysowe oddawanie, czy nadal szlachta będzie jeździć karetami … Zero komunikacji, zero słuchania ludzi - od wiosny mówimy wyssane z palca te Wasze opowieści o zyskach i sprzedaży. Danych nie słuchacie. Przeplaciliscie i przegrzaliscie. Teraz zwalniacie bo Pan Właściciel przybiega i każe ciąć a @Fifi spanikowany. Najpierw to Was powinien przyciąć, rozliczyć bo na pewno jak my byśmy nie dowieźli Naszych celów w taki piękny sposób to już byście Nas zwolnili… a produkcja zrobiła swoje, zwalicie na sprzedaż…. Tez mówiliśmy w lutym, ze się wszystko swieci na czerwonoooo … a @fifi co mówiłeś właścicielowi… mamy dość Waszej obłudy i ściemy … nie przychodź do Nas i nie próbuj być fajny bo Nas i tak nie widzisz i nie słuchasz … Zacznij Nas słuchać albo zniknij… jak nie my znikniemy bo pewnie we wrześniu kolejna kampania wrześniowa …
    ReviewUserIcon
    kierownik...były

    08.11.2022 20:24

    Były pracownik

    hej, ja mam Coveya bez autografu... tez jest bezcenny ?
    ReviewUserIcon
    Kros

    09.11.2022 18:41

    Pracownik

    Lepiej dobrze sprawdź. Moim zdaniem podpisał nawet swój własny i cichaczem wszystkie w księgarni.
    ReviewUserIcon
    Nick

    06.11.2022 10:29

    Były pracownik

    Ale telenowela... Kogo odstrzelą następnego i kto przejmie władzę? Czy stary właściciel wróci i przejmie kontrolę, czy jednak dalej jest wodzony za nos przez zlego flipa? A tym czasem za rogiem czai sie rozpasiona i przebiegła szlachta... Tego dowiemy się już w kolejnym odcinku... Nie mogę sie doczekać. Wuhahaha
    ReviewUserIcon
    Kiedy

    07.11.2022 10:16

    Pracownik

    Wróci Pan K.S. i chwyci ster?
    ReviewUserIcon
    Tadam

    08.11.2022 11:00

    Pracownik

    Oby, tutaj wystarczy nie szkodzić, kontrolować gdzie pieniądze wychodzą i już.
    ReviewUserIcon
    Żniwa X

    01.11.2022 16:07

    Pracownik

    Październik obrodził w zwolnienia i chyba żadne dyrektorskie nie było decyzja F (patrząc na przypadki nieroba z CX i profesora z IT), a właściciela. W końcu może zdał sobie sprawę z tego, ze trochę ich się namnożyło. Tylko patrzeć jak zaczną znikać kolejni. Chyba już tylko w marketingu jest duopol dyrektorski, wiec lepiej niech ci aroganci się maja na baczności. Kogo obstawiacie, ze będzie następny?
    ReviewUserIcon
    Polak

    07.11.2022 19:10

    Pracownik

    Jak o tym opowiada, to brzmi jakby mówił, ze pracował w Nike, Coca coli albo Google. Totalny cringe - w januszexach samych pracował i tyle…
    ReviewUserIcon
    No

    08.11.2022 08:03

    Pracownik

    To dobrze trafił. Nikt kto pracował w firmie z przynajmniej podstawową kulturą pracy nie odnajdzie się w Przasnyszu. Tu potrzebny jest mindset nosacza sundajskiego.
    ReviewUserIcon
    Warynski

    04.10.2022 19:44

    Kandydat

    A jak tam smerfetka uszatka wie już czy lea to góral czy gravel? System parzy w łapki?
    ReviewUserIcon
    Ciekawy3

    05.10.2022 22:55

    Kandydat

    Tak, tak powiedz. No powiedz. Kto to?
    ReviewUserIcon
    Gravel

    28.10.2022 01:13

    Kandydat

    Nic nie wie. Ale tu nie musi wiedzieć. Jej główne zdanie to ja nie jestem od sap. Ja nie jestem od rowerów. Ale jak masz znajomych wyżej to stołek jest. I ten z metra cięty co to pilnuje procedur a wszystkie łamie. A potem się wykręca.
    ReviewUserIcon
    Administrator

    07.10.2022 18:15

    Inne

    Kross S.A. ma teraz aktualne oferty pracy w Warszawa. Czy ktoś z pracowników może powiedzieć, czy warto tutaj pracować i czego spodziewać się na stracie w temacie warunków zatrudnienia?
    ReviewUserIcon
    Pj

    18.10.2022 08:07

    Były pracownik

    Kiedy ten finał?
    ReviewUserIcon
    Kroks

    25.10.2022 20:13

    Pracownik

    Właściciel tak bardzo rozumie wartość dodaną, że sam pilnuje interesu. Pewnie w ramach zaufania.
    ReviewUserIcon
    Administrator

    19.10.2022 17:21

    Inne

    Ile można zarobić na stanowisku Product Manager w firmie Kross S.A. w miejscowości Warszawa?
    ReviewUserIcon
    CCC

    25.10.2022 10:04

    Pracownik

    Dlaczego usuwają wszystkie wpisy nt CCC? Ktoś się boi, że Pan Z zainteresuje się: Znajomością branży Kosztami Skutecznością Wynikiem ankiety badanie zaangażowania
    ReviewUserIcon
    Phi

    25.10.2022 12:40

    Były pracownik

    I co z tego? Czy kiedykolwiek, ktokolwiek miał jakąkolwiek refleksję? Poczyta, przyswoi, zapomni. Zaraz koniec miesiąca w HR rozgrzewają drukarki:-) co wybrać? Porozumienie stron, wypowiedzenie, a może tylko nieprzedłużenie umowy? Maszyna losująca....start!
    ReviewUserIcon
    Administrator

    02.01.2022 18:14

    Inne

    Jak oceniacie rekrutację na stanowisko Specjalista ds. Marketingu w firmie Kross S.A.? Jak przebiegał proces rekrutacyjny?
    ReviewUserIcon
    hahacz

    19.10.2022 08:52

    Były pracownik

    Jak każdy kołcz motywacyjny mówi - życie dzieli się na sukcesy i po... lekcje. Praca w marketingu KROSS to jedna z największych lekcji jaką odebrałem :)
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    19.10.2022 12:43

    Pracownik

    Dlaczego?
    ReviewUserIcon
    Edward

    14.10.2022 05:50

    Kandydat

    Podobno ludzie tak się zwalniają czy moze ich zwalniają?
    ReviewUserIcon
    Rower

    19.10.2022 10:14

    Pracownik

    W Krossie ludzi zwalniają na potęgę, a ci ktorzy zostali (a nie są dyrektorami) szukają pracy w innym miejscu. Ta firma jest dobra tylko dla dyrektorów, bo każdy z nich jest zawieszony w jakimś układzie (a to z prezesem, a to z dyrektorem zarządzającym) i nawzajem sie kryją, winą obarczając kierowników, którzy muszą kaskadować to na szeregowych pracowników - dla jednych i drugich finał jest taki sam. Zwalniając ponad 300 osob chyba żaden dyrektor nie został dotknięty zwolnieniami, co jest nielogiczne, bo wychodzi na to, że im wyższe stanowisko tym mniejsza odpowiedzialność. Np. dział aplikacji został cały zwolniony, a dyrektor zarządzający tym pionem dalej miota sie po korytarzach i nic nie wnosi, a można powiedziec, że w pojedynkę położył ten projekt za wiele milionów złotych.
    ReviewUserIcon
    Nick

    04.10.2022 20:04

    Były pracownik

    Dawno mnie tutaj nie bylo, a tu taki ogień!!! Przykro czytać o tak zlej sytuacji firmy, której poświeciłem kiedys mnóstwo lat pracy. Ale cóż, właściciel sam sobie zgotowal taki los zatrudniając tak "swietnego" prezesa fLIPA rodem ze spółek państwowych. Każdy pracownik śledząc jego ścieżkę kariery, obserwując i sluchajac jego "pięknych" wypowiedzi, wiedział, że to ściemniacz i karierowicz, ale właściciel jak zwykle się "zakochał" w nowym nabytku i dostal jaskry. Miałem kiedyś okazję mu o tym powiedziec i to byl poczatek mego konca:))) Muszę jednak stwierdzić, że nic lepszego mnie w moim życiu zawodowym nie spotkalo, jak fakt, ze zakończyłem współpracę z tą firmą i tym samym dostałem szansę rozwinąć się na zupelnie innym polu zawodowym. Tak czy inaczej, życzę tej firmie najlepszego, bo finalnie daje wielu ludziom chleb. Szkoda jedynie, że na wysokich szczeblach dominuje polityka i walka wyłącznie o siebie, a z wielkich haseł typu "najlepszy pracodawca" zostają tylko zgliszcza.
    ReviewUserIcon
    F

    06.10.2022 19:52

    Pracownik

    Dziś sama wiedza i twarde umiejętności zarządcze to zbyt mało, aby być dobrym liderem. Jeśli pracujesz nad poprawą swoich zdolności przywódczych, skup się na kompetencjach miękkich, bo to one nabierają znaczenia na poziomie zarządczym. Żeby przewodzić ludziom, musisz ich najpierw zrozumieć. Musisz zrozumieć, co ma dla nich znaczenie, co myślą i co czują. Tylko wtedy możesz nimi pokierować tak, by zyskali poczucie sensu, szczęścia i więzi z innymi. Obecnie najwyżej cenione są umiejętności miękkie, niemające nic wspólnego z autorytarnym forsowaniem własnych poglądów i rozwiązań. Przeciwnie. Dobry lider w relacjach z podwładnymi powinien dążyć do kształtowania w nich samodzielnego myślenia i odpowiedzialności za własne działania. Odpowiednia partnerska i przyjazna atmosfera wsparcia i zaufania sprawi, że pracownicy sami zechcą przezwyciężać własne słabości, a czując się pewniej, chętniej podejmą nowe wyzwania, wykażą się kreatywnością, innowacyjnością i entuzjazmem. P.S. Może kiedyś mnie docenisz!!!
    ReviewUserIcon
    Chłop pańszczyźniany

    07.10.2022 10:17

    Pracownik

    Z nim sytuacja wygląda tak: Spotkania na temat coveya Spotkania na temat tabelki coveya Dieta wegańska Maratony Check lista Procesy Nie zawracajmy sobie głowy rowerami. Lansujemy i promujemy wizję coveya. To nasze główne zadanie.
    ReviewUserIcon
    Filip W

    06.10.2022 10:19

    Były pracownik

    Toksyczne miejsce ze zgniłą atmosferą pracy. Ciagła rotacja pracowników, zwolnienia, przeładowanie ilością obowiązków. Polecam omijać szerokim łukiem.
    ReviewUserIcon
    Zwolniony

    06.10.2022 20:39

    Kandydat

    To prawda zgniła toksyczna atmosfera... Staży wyjadacze znając historię i coroczna rotację są zamknięci na nowych pracowników, w których widzą konkurencję.. Oby tylko za wiele nie powiedzieć i nie nauczyć bo może się okazać, że po sezonie będziesz tańszy i z podobnymi umiejętnościami.
    ReviewUserIcon
    anonim

    03.10.2022 08:09

    Kandydat

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Logika

    03.10.2022 14:46

    Były pracownik

    Premie za cięcie kosztów dostaną dyrektorzy, premie za brak wyników stracą regularni pracownicy. Czego nie rozumiesz?
    ReviewUserIcon
    LT nie ogarnia

    04.10.2022 21:00

    Pracownik

    Trzeba nadmienić że szanowny Pan LT nie patrzy nawet kogo zwalnia tylko idzie jak leci i chce dać na ostrzał ludzi których nawet zwolnić nie może bo są chronieni prawem przed emerytura a potem kadry mają druga robotę bo musza sprawdzać wszystko dwa razy a po nim to nawet i z pięć by wypadało
    ReviewUserIcon
    anonim

    02.10.2022 11:17

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Es

    02.10.2022 22:29

    Były pracownik

    No to w końcu firma rodzinna. Rodzina się wyżywi. Każdy kolejny miesiąc to kilkadziesiąt tysiaczkow na konto, a szeregowym pracownikom się podziekuje. Pięknie rozegrane panie Fifi. Się pan do sejmu nadajesz.
    ReviewUserIcon
    Kros

    04.10.2022 10:25

    Były pracownik

    Do sejmu dla ludożerców. Niech głosuje za dietą wegańską.
    ReviewUserIcon
    PW

    02.10.2022 11:19

    Inne

    Na infoprzasnysz zalecono zerkniecie na gowork. Dużo można się dowiedzieć o obecnej sytuacji firmy. Szkoda tylko, że potencjalny klient musi dowiadywać się wszystkiego o takim bajzlu z portali, bo oczywiście ma infolinię nie można się dodzwonić bo kolejki. Ale nie ma co się czepiać chyba już pracowników tylko włodarzy!!!!! Na pewno waszego roweru nie kupię skoro później mam mieć zero kontaktu!!!!!!!!!!!!!!!
    ReviewUserIcon
    Heniu

    03.10.2022 10:44

    Były pracownik

    A kto ma odebrac jak z kilkunastu osob, obslugujacych infolinie, zostala chyba 1?
    ReviewUserIcon
    Administrator

    02.10.2022 13:13

    Inne

    Pojawiła się oferta pracy na Kierownik Zmiany w firmie Kross S.A.. Warto aplikować?
    ReviewUserIcon
    KIero

    02.10.2022 17:19

    Pracownik

    Oszalales??? Idz do ABB. Kross jesli przetrwa kolejne 12 miesięcy to bedzie sukces, a dodatkowo z duzej firmy stanie sie mikrusem do wciągniecia przez Romet lub jakiegos sredniaka. Wspomnicie moje slowa - firma po kawalku bedzie wyprzedawala swoje aktywa i pasywa az w koncu niewiele z niej zostanie. Dzieki filip/andrzej - ty to umiesz wszystko popsuc.
    ReviewUserIcon
    Krosiaczki

    27.09.2022 11:59

    Były pracownik

    Czy jesteście gotowi na kolejną rundę sankcji od F? W sumie nic złego nie zrobiliście ale trzeba was ukarać. Koniec miesiąca za 3 dni, wiec szybciutko na zwolnienia i urlopy uciekajcie.
    ReviewUserIcon
    Sg

    29.09.2022 19:41

    Były pracownik

    A pj nie poleciał?
    ReviewUserIcon
    Alalla

    30.09.2022 09:52

    Były pracownik

    dziś ostatni dzień miesiąca więc od 9 kolejki do kadr będą
    ReviewUserIcon
    LT 2

    30.09.2022 09:38

    Pracownik

    Nie ładnie tak usuwać opinie "Strzał w kolano" Są tacy, którzy nawet na maila nie potrafią odpowiadać tak, aby dotarł do adresata, a nie do całej firmy. Tak, to ludzie na wysokich stanowiskach, więc czego oczekiwać :D
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    19.09.2022 13:39

    Były pracownik

    Nie zapominajmy o wybitnym dziale marketingu, na czele którego stoi pan z hukiem wyrzucony z CCC za przekręty. Na stanowisko 1 dyrektora zatrudnili 2 osoby, każda z daleka ma wynajmowane mieszkania w wwa i dodatkowo biuro w Krakowie. Do tego kilku dyrektorów dla Samych Siebie. Dział e-comm któRy z kilku osób nagle rozrósł się do ponad 20, inwestycje w rynki zagraniczne, żeby po chwilę się z nich zawinąć. Można wymieniać i wymieniać „trafione” inwestycje. A i tak najlepsze są akcje ze zwalnianiem ludzi i odzywaniem się za 2 miesiące bo jednak byli do czegoś potrzebni i nikt za nich nie jest w stanie tego bur… ogarnąć. Podsumowując wspaniała telenowela, proponuję sprzedaż praw Netflixowi, może uda się w ten sposób odkopać z długów :)
    ReviewUserIcon
    DK

    27.09.2022 11:29

    Pracownik

    Z marketingu poza 2 osobami to nie znam nikogo. Jak sie pozbyli M to juz nic raczej nie zdzialamy. Jedyny, ktory pomagal, rozmawial z dilerami, z nami i dzialal. Z kim teraz mamy cokolwiek załatwiać? Z L? Dyrektorów marketingu (co za bzdura, że jest dwóch) widziałem tylko na konferencji, ale nigdy słowa nie zamieniłem. Chyba nigdy nie byli na żadnym spotkaniu ze sprzedażą. Kross to taka mała rodzina ktorej członków nawet z twarzy nie kojarze.
    ReviewUserIcon
    Adriej

    27.09.2022 12:55

    Pracownik

    Jak to po co dwóch? Żeby zlecać firmom zewnętrznym.
    ReviewUserIcon
    Chłodny obserwator

    20.09.2022 14:09

    Były pracownik

    Wzrost liczby nowych dyrektorów z BRW, PKP i innych byłych miejsc pracy F.W. jest odwrotnie proporcjonalny do poziomu realizacji zalozen na miniony sezon. Będą tłumaczenia, że wojna, że inflacja, że kryzys... Merytoryka tych powodów rodem z TVP. Wszyscy winni tylko nie my... Nepotyzm i rozdawnictwo wśród "swoich" też wzorowane na łaskawie nam rządzących. Jakim cudem właściciel tego nie widzi? Pozagryzacie się sami a przy tym utopicie firmę. Nie będę tęsknił.
    ReviewUserIcon
    Insiderowo

    20.09.2022 14:44

    Pracownik

    Markę rozmieniają na drobne. Strategia zamiast być planowana na lata starcza najdalej do końca następnego kwartału. Mówienie o szybkiej reakcji w czasach gdy planuje się na 3 lata do przodu brzmi jak ponury żart albo dowód na absolutny brak wiedzy o branży w której się pracuje. Wzajemne krycie i zatrudnianie hordy klakierów jest sposobem, by przez kilka miesięcy zwodzić współpracowników. A z innej beczki, jakiegoś dyrektora zwolniono?

    Zostaw merytoryczną opinię o Kross S.A.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.