@Baron, rozumiem, bardzo Ci dziękuję za Twoją odpowiedź. @Eee, tam..., czy całe zatrudnienie w DOLFI 1920 odbywa się na zasadzie pracy zdalnej? Na czym ona polega? Na podstawie jakiej umowy pracuje się w tej firmie?
Słyszałem, że firma ma opinię dobrego pracodawcy. Warto aplikować?
Jeśli cenisz sobie takie rzeczy jak możliwość pracy zdalnej, względnie jesteś studentem, samotną matką, albo obcokrajowcem w Polsce to jest szansa, że ci się spodoba. Źle na pewno nie jest.
@Baron rozumiem, że miałeś okazję pracować w firmie DOLFI 1920 przez kilka lat. Orientujesz się czy na ten moment poszukują pracowników? Mógłbyś w kilku zdaniach opisać jak wyglądał Twój angaż w tej firmie?
@Kamil chyba poszukują kogoś z francuskim teraz, widziałem ogłoszenia. Ogólnie im więcej języków ktoś ogarnia tym więcej ma pracy. Niestety za takie same pieniądze jak osoba ledwo radząca sobie z jednym. Były za moich czasów osoby znające cztery i wiecej. Wszystkie po jakimś czasie odchodzą. Rekrutacja jest czysto praktyczna bo sprawdzają czy rzeczywiście kandydat umie się komunikować w języku mówionym. Przy czym wystarczy znajomość mowy potocznej, do gramatyki za bardzo wagi nie przywiązują, istotne czy umiesz się dogadać.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa bardzo ważną rolę. Czy tak samo jest w DOLFI 1920 SP. Z O.O.? Napiszcie, co sądzicie na ten temat.
Atmosfera nieco ciężka, nie wiadomo czego się spodziewać. Do tego call center + open space = ekstremalna trudność ze skupieniem uwagi na własnej pracy. Aż sam się sobie dziwię, że tyle tam wytrzymałem.
Czy firma normalnie działa?
DOLFI 1920 to dobry pracodawca. Szkoda, że pracownicy nie piszą tylko klienci używają tego forum!!
Firma sama w sobie ok, praca bez tragedii, ani bardzo wymagająca ani bardzo łatwa, pieniądze w miarę adekwatne do kompetencji ale niestety szanse na rozwój mikre.(usunięte przez administratora)
Jedynym plusem pracy w Dolfi1920 są darmowe kanapki/owoce dwa razy w tygodniu. O ile nie zostaną od razu całkowicie pożarte przez tych co byli szybsi. Kradzieże jedzenia z lodówek to osobna historia...
Bardzo dobrze wiem ile kosztuja ogloszenia. I co z tego? Dziesieszy assessment tylko potwierdzil moja opinie. 3 osoby byly od nas z firmy, a pozostala czesc z zewnatrz. Ile tam bylo osob, 5? 6? Tak wiec polowa osob byla z firmy. Jakie szanse ma reszta osob w porownaniu z kims kto tu pracuje? Zadnych. Nie znaja specyfiki firmy, tego co wolno, co nie. Smieszne to bylo, urzadzanie takiego teatrzyku, a i tak wiadomo, ze wybiora kogos z firmowej trojki.
Najśmiejszniejsze w tym 'teatrzyku' było to, że do assessmentu startowały osoby, które nie znają specyfiki firmy bo pracują krótko (za krótko) , a rzuciły się na wyższe stanowisko. Wygląd nie wystarczy, trzeba mieć coś w głowie. Smutne, że niektóre osoby z firmy nie zdają sobie z tego sprawy. Jak osoba, która jest szkolona prawie miesiąc na jeden projekt ma zostać TM Junior? Przecież szkolenie na to stanowisko trwało by latami, skoro taki problem jest z przyswojeniem wiedzy u tych osób. Chyba, że te szkolenia celowo trwają tak długo, bo nie wiedzą co mają z tymi ludźmi robić...
Ludzie, jacy Wy jestescie naiwni. Przeciez ci na wyzszych stanowiskach to sa znajomi znajomych! I dlatego tak jest. Moze na specjalistow to jeszcze kogos szukaja z zewenatrz, ale wyzej to juz tylko kolesiostwo. Szczerze to nie wiem po co ci biedni kandydaci przychodza. I jeszcze naiwnie mysla, ze zostana zatrudnieni po tych dlugich spotkaniach grupowych. Szkoda czasu!!!!
Nie wiem czy wiesz ile kosztuje ogloszenie na pracuj.pl.... wybacz ale chyba szkoda by im byl kasy na dawane ogloszenia jakby nie chcieli nikogo z zewnatrz... Swoja droga z tego co wiem to prawie wszystkie osoby na wyzszych stanowiskach trafily tam z ogloszenia (tylko jedna z polecenia znajomych) wiec chyba nie warto opierac sie na domyslach...
Hej! Ja zawdzieczam tej firmie wiele dobrego - daja szanse kazdemu, kto ma motywacje i chce pracowac. Ktos kto CHCE moze rzeczywiscie sie tam rozwinac! Mowie tu nie tylko o jezyku (ja dzieki tzw."sluchawce" przelamalam bariery jezykowe i nabylam pewnosci siebie) ale takze o dodatkowych kursach, ktore firma funduje pracownikom, szkoleniach lub nawet awansach bo takie szanse tez sie trafiaja. Dolfi ma te przewage nad wielkimi korpo, ze czujesz sie tutaj jak w rodzinie, a przynajmniej takie odczucie ma wiekszosc pracownikow. Wiadomo ze nie da sie kazdemu dogodzic - jeden lubi cisze, drugi halas, komus innemu przeszkadza otwarte okno itp. Uwazam ze to swietna szansa zarowno dla osob mlodych, najczesciej bez doswiadczenia w call center, ale takze dla tych dojrzalszych, ktorzy cenia sobie spokoj i stabilne warunki. No i przede wszystkim normalne umowy o prace! Bez zadnego problemu po okresie probnym dostalam na czas nieokreslony, nie musialam obawiac sie, ze zostane zwolniona "bez powodu". Mysle ze kazdy z bylych czy obecnych pracownikow moze miec inne zdanie, ale wszedzie trzeba zachowac zdrowy rozsadek. Ja nie zaluje swojej przygody w Dolfi - smialo polecam to miejsce swoim znajomym. Pozdrawiam wszystkich czytajacych! Pamietajcie ze warto umowic sie na rozmowe, zobaczyc, przekonac sie jak jest.
Czy na pewno piszesz o firmie Dolfi 1920? Napewno pracowalismy w tej samej firmie? Ja sie czulem tam jak w maglu wyciskajacym z pracownika kazda sekunde przy jak najmiejszych kosztach poniesionych dla firmy. Moje zdanie podzielala nie jedna osoba. (usunięte przez administratora)Fakt, niektorym sie podoba tam...ale mi sie wydaje, ze dla czlowieka umiejacego porownywac te firme z innymi i na trzezwo rzeczowo oceniac rzeczywistosc -(usunięte przez administratora)I jeszcze klieci na lini, ktorzy traktuja cie baaardzo czesto - jak cos.. nie ktos (usunięte przez administratora) Naprawde pracowalismy w tej samej firmie? "Ale to juz bylo.." No chyba, ze ty bylas/byles w tej wezszej grupie wyzej... a to juz inna bajka wtedy by byla..Gratuluje dobrego samopoczucia i dobrych wspomnien. Ja kazdego dnia dziekuje, ze historie z ta firma mam juz za soba...
Witam, prawie wszyscy piszecie o pracy, a co powiecie na temat załatwiania reklamacji. Mi uszkodził wnętrze walizki przy naprawie zamka TSA i teraz się wymiguja. Czy to sa standardy tej firmy?
Jakiś czas temu pracowałem w tej firmie i mogę tylko jedno powiedzieć: poprzednicy mają zupełną racje. Praca wymagająca mocnych nerwów oraz dużej wytrzymałości psychicznej i fizycznej. Żeby jakoś miesiąc finansowo związać trzeba co majmniej dwie lub trzy soboty przepracować i uważać, by nie zniknęły zabrane za jakiś jeden dzień wzięty jako urlop. Do tego jeszcze nadgodziny ile sie tylko da. Tu w tej pracy nauczyłem się, że każdą wypłatę trzeba bardzo dokładnie zweryfikować, czy rzeczywiscie wszystkie nadgodziny i soboty zostały rozliczone, bo z drugiej strony praca jest na akord i rozliczana jest dosłownie każda sekunda. Do tego dochodzą głupawe feedbacki gdzie głośny oddech lub chrząkniecie (kaszel) są skazą na twojej Quality... Im wyżej, tym smutniej - zgadza się, ale nisko też jest jazda: wojenki o klimatyzacje, tolerowanie przez team menagerow postaw i zachowań wręcz prostackich kilku gości, ktorzy skutecznie kiszą atmosfere i zastraszają reszte. Generalnie ciężka (usunięte przez administratora)i fizycznie harówa za kiepskie pieniądze. Zastanów się, czy naprawde chcesz w to wchodzić...
Nie polecam tef firmy, niestety opinie użytkowników kasia i Zaza są zbieżne z moim doświadczeniem. Praca jest bardzo ciężka, zwłaszcza jeśli obsługujesz po niemiecku, polega na słuchaniu pretensji i radzeniu sobie ze złymi emocjami w każdej rozmowie, bardzo szybko wyczerpuje (usunięte przez administratora)i nie jest warta pieniędzy, które płacą. Zarobki są niższe niż u konkurencji, jest spora rotacja, bo ludzie szybko odkrywają, że praca jest zbyt męcząca jak na takie pieniądze. Nie daj się zwieść ładnym wnętrzom i (usunięte przez administratora)gdy będziesz chciał załatwić jakieś formalności - tak zrobiła ze mną. (usunięte przez administratora) Trzymajcie się z daleka.
Rodzinne corpo :) Jesli uciekacie od sztywnych ram i twardych KPI, to firma dla Was. Wiele spraw, rowniez KPI, mozna dogadac. Firma nie zwalnia za slabe wyniki. Zwalnia za to za nastawienie... Na pewno Dolfi stara sie dbac o morale pracownikow (regularne mini-eventy/prezenty). To czym im wychodzi, to już inna sprawa. Problemem jest management. O ile kierownicy sa spoko..."im wyzej, tym smutniej". Za 4k + nielimitowane nadgodziny mozna popracowac ok 1 roku
nie polecam pracy w tej firmie....męczy psychicznie
Byłem na rozmowie. Zestaw pytań jak nie wiadomo na jakie stanowisko, a to praca na słuchawkach.Kiedyś nazywało to się call center a teraz specjalista ds obsługi z klientem.
tam nie ma awansu, zapomnij. Liczy się tylko kasa, ile wyrobisz. Telefony wciąż w kolejce i ciągle to samo i to samo na okrągło. Ja wymiękłam. Znalazłam pracę płatną o prawie pół razy więcej. Dają ci trzy tysiące i wmawiają ci, że to dużo. Każdy po pół roku szuka czegoś innego, bo pensji nie podnoszą, a jeśli już to symbolicznie, choć firma zarabia miliony. Pracodawca za to funduje ci tzw feedbacki (usunięte przez administratora)Cieszę się, że (usunięte przez administratora) za mną. Szkoda, że mała firma udaje corpo.
nie polecam pracy w dolfi1920. beznajdziejna praca z marne pieniądze(usunięte przez administratora).
bardzo nieprzyjemne doświadczenie, nie polecam pracy w firmie dolfi, kierownik P. nie nadaje się na swoje stanowisko, kierownik nie dotrzymuje obietnic...
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DOLFI 1920 SP. Z O.O.?
Zobacz opinie na temat firmy DOLFI 1920 SP. Z O.O. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 16.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DOLFI 1920 SP. Z O.O.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 2 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!