Opinie o DOLFI 1920 SP. Z O.O. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy DOLFI 1920 SP. Z O.O.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w DOLFI 1920 SP. Z O.O. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o DOLFI 1920 SP. Z O.O. w Warszawa

rozbawiony
Były pracownik
 Pytanie

rodzina atmosfera? raczej atmosfera typu ze skrajności w skrajność. na spotkaniach online wysyłanie serduszek, wymyślanie durnych konkursów itp, wszyscy jesteście kochani. A za chwilę leci jakiś z (usunięte przez administratora) komunikat że jak ktoś poprosi klienta o niepotrzebne dane to natychmiastowe zwolnienie, albo wlasciciele wysyłają do pracowników listy w formie papierowej z opierd. hahahaha. mozna się poczuć jak w cyrku lub w kabarecie. a to wszystko chyba po to by wytłumaczyć brak podwyżek. zarobki tak jak ktoś pisał około 3500 netto więc jak na Warszawę słabiutko :)

obserwator
Pracownik

mam wrażenie że niemiecki zarząd firmy stwierdził, że jeśli są negatywne głosy klientów, to zapewne jest to wynikiem Polaków z obsługi. a prawda jest taka że klienci klną za zaniżaną wartość bagażu, horrendalne ceny w sklepie plus czasem wielomiesięczny czas oczekiwania na zakupioną walizkę ( bo oczywiście na stronie sklepu nie ma mowy o faktycznym terminie realizacji zamówienia ). polski dział jest więc od wysłuchiwania rozżalonych klientów oraz zbierania nagan. to tyle w temacie "rodzinnej atmosfery". jeśli ktoś ma na myśli rodzinę patologiczną to w zasadzie pasuje.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Czy zarząd Dolfi mógłby z łaski swojej odnieść się do tych bardzo niechlubnych i obciążających opinię o firmie zarzutów?

Alicja
Inne
@Kandydat

Po co? Widocznie im nie zależy, bo w przeciwnym wypadku by się przejęli wpisami i zrobili z tym porządek, a tak... każdy sobie pisze co chce.

Dariusz
Inne
@Kandydat

W tym życiu tego nie zrobią. Bo w tej firmie kto rano wstaje ten jest szefem

Helena
Inne
@Dariusz

a moze nie wiedza nawet ze taka strona jest i ma tyle niepochlebnych opinii ?

Byly pracownik
Były pracownik
@Helena

Wiedzą

zawiedziony podróżny

!!! Drodzy ludzie, ponad miesiąc czekam na nową walizkę - wymianę (poprzednia została połamana na lotnisku/w czasie lotu). (usunięte przez administratora)Odradzam jakąkolwiek współpracę(usunięte przez administratora) !!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwona
@zawiedziony podróżny

Zawiedziony podróżny. miałeś chyba pecha, ja otrzymałam walizkę w dwa tygodnie po złożeniu reklamacji. Muszę przyznać, że walizka, którą otrzymałam niczym nie odbiega od mojej zniszczonej. najwyraźniej źle opisałeś reklamację lub nie dodałeś zdjęć ze szczegółowym opisem walizki i jej wymiarów

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jan
Inne
@zawiedziony podróżny

Żadnego odszkodowania, kontakt to kpina

Dariusz
Inne
@Iwona

Chyba Pani jest pracownikiem tej (pożal się) firmy.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy kandydat na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku holenderskim (Contact Center) w firmie DOLFI 1920 SP. Z O.O. ma szansę poznać potencjalną ścieżkę rozwoju zawodowego już na rozmowie kwalifikacyjnej? Jak przebiega rekrutacja? Podziel się swoimi doświadczeniami.
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Warszawa
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista IT ds. wsparcia
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Lucy
Inne

Super sprawne załatwienie sprawy.

Krzysiek

Najgorsza firma z jaką kiedykolwiek się zetknąłem. Odradzam!

Tomek
@Krzysiek

Drogi Kolego, Firma oferuje stabilne warunki zatrudnienia z solidnym wynagrodzeniem podstawowym plus premią. Zasady premiowania są przejrzyste. Dodatkowo firma oferuje standardowe pozapłacowe benefity, takie jak: opieka medyczna, karta Benefit. Jak również bezpłatne lekcje języka, darmowe owoce, kanapki , kawę, kupony na manicure, masaż, czyszczenie samochodu i wiele więcej. Istnieje możliwość pracy w domu - w pełnym wymiarze godzin lub tylko w poniedziałki - w ramach nowatorskiego programu „Lazy Monday” Biuro jest niesamowite w dobrej lokalizacji. Nie ma wieczornych, nocnych ani niedzielnych zmian. Praca nie jest zbyt skomplikowana, a oczekiwania co do wydajności są uczciwe. Firma poza tym organizuje dla pracowników sporo integracyjnych imprez, konkursów, rocznicowych i świątecznych przyjęć, świątecznych prezentów, również dla członków rodziny i dzieci. Dolfi1920 to stosunkowo niewielki zespół obsługujący ponad 13 języków poprzez różne kanały komunikacji, na przykład WhatsApp. Dlatego łatwo można docenić różnorodność i wspaniałe doświadczenie w pracy z tak wieloma interesującymi ludźmi i językami. Rotacja jest znacznie niższa od standardu rynkowego, a ludzie tworzący zespół są świetni. Musisz być bardzo sfrustrowaną osobą, aby pisać takie bzdury o tak wspaniałej firmie. Życzyłbym sobie, żeby takich firm było więcej na rynku.

1
Andrzej
@Tomek

Za bonusy placisz podatek ty jako pracownik. Robisz wszystkie prokekty za jedna pensje w kilku jezykach, praca w niedziele jak i do 22 jest norma. A jak zaczynasz sie stawiac to oferuja ci pozegnanie sie. Pracowalem tam i odradzam serdecznie

test
@Tomek

Obawiam się że nie mówimy o tej samej firmie. Chociaż w sumie może i mówimy bo w teorii i w wizji dyrektora operacyjnego tak to wygląda. Niestety rzeczywistość znacznie odbiega od tej jeho cudownej wizji. Wiele imprez integracyjnych to konkretnie 3: impreza rocznica, Christiana party i raz w roku bieg firm, ale dopiero od zeszłego roku. karta benefit, opieka medyczna, lekcje języka, owoce- to obecnie standard na rynku więc tak naprawdę Dolfi niczym się nie wyróżnia. więcej - jest w tyle. inne firmy dają coś więcej niż najniższy pakiet enelmedu, a owoce nie są tylko raz w tygodniu w ilości po jednej sztuce na osobę. premie? masz na myśli pieniądze za nadgodziny (które swoją drogą są tam w ilości nieograniczonej- (usunięte przez administratora) oczywiście dodam że zasady naliczania bonusu są przejrzyste ale mocno niesprawiedliwe - przełączniki między ilosciaki interakcji są ustalane na chybił trafił. (usunięte przez administratora). w innych firmach tego nie znajdziesz. pracowałam w tej firmie dość długo więc dużo mogę opowiadać ale przyznaję że hr cenilam wyżej- wdawanie sie w dyskusje na forum nie próbując nawet ukryć że wypowiadać się je lub ktoś z TM nie świadczy o firmie dobrze .. swoją drogą- pracujcie nad ogłoszeniami . stare były dobre ale nowe są zredagowane i wyglądają tak że mam ochotę usunąć dolfi z cv bo mi wstyd

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gość 2
@test

co to za brednie, jaka opieka? za wszystko trzeba w luxmedzie dopłacać/ że co ? że jabłko dostanę w tygodniu i bułkę? To jest ten czad?? Jak kurna felek człowiek ma za tę pensję wyżyć. Czy ty se jaja robisz ? Po opłaceniu kawalerki i świadczeń zostaje mi 700 pln. Wszyscy poodchodzili, a wielu ma w planach.Żegnam !!!

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
rozbawiony!!!!
@Tomek

hahahahahahaha boze kto to napisał? xD Tal zatrudnia swoich kolegów nawet do pisania takich bzdur? :D:D:D

Byly pracownik
Były pracownik
@Andrzej

Dokładnie tak było, zmuszanie w niedzielę do pracy na WISAG. Jak nikt się chętny nie znalazł to selekcji dokonywał sam manager. Za sobotę chociaż podwójna stawka była, za niedzielę odbiór.

Alicja
Inne
@Byly pracownik

Dorosłych ludzi się do niczego nie zmusza. To jest ich decyzja i ich problem jeśli boją się sprzeciwić. Nie masz w umowie nie robisz w niedziele, proste.

ARTUR
Inne

Jeszcze nie spotkałem się z tak nie profesjonalnym podejsciem do klienta, makabra, (usunięte przez administratora)

Jola
Inne

Uszkodzony mi bagaż. Uznano reklamację Jednak po przekierowaniu do sklepu okazaoĺ sie że muszę doplacic za wybrany towar. Gdybym otrzymała i ten bon - do ręki do w skepie kupilaby-m taniej. A tak zapłaciłam za walizki które uszkodzilo mi lotnisko więcej niż wart był towar. Kto odpowiada za umowę z ta firma. Kto wziął łapówki za umowę z ta FIRMA. towar zamówiony otrzymałam. Inny kolor, inna linię. Zupełnie inny towar. Proszę przekierować te opinię do biura obsługi klienta w Warszawie. A jeżeli nie to zrobię to zrobię to osobiście. To jest niepojęte że tak można traktować klienta. Mnie uszkodzodzono baba z a za za wybór nowego musiałam dopłacić, skandal

Byly pracownik
Były pracownik

Nie bede szkalowal tego pracodawcy, bo trzeba spojrzec prawdzie w oczy, kazda firma jest kolejnym etapem na drodze rozwoju zawodowego. Dla niektorych Dolfi bedzie szczytem marzen lub koniecznoscia by przezyc. Ktoś wczesniej napisal, studenci, samotne matki, lub po prostu pracownicy potrzebujacy dorobienia sobie do pensji w innej firmie na pewno znajda tam swoje miejsce. Praca jest malo wymagajaca, lekka, latwa i przyjemna, lecz bardzo monotonna. Na kazda sytuacje sa procedury, wystarczy wykuc na blache, nie robic bledow i praca sama sie wykonuje. Samorozwoj i doskonalenie zawodowe oraz wirujace awanse, przy jednoczesnym posiadaniu wiedzy i zasobow nie ida w parze. Zycie jednak pisze inne scenariusze. Pracowalem tam ladnych kilka lat, nie ukrywam sie, Pamietacie? prawie 200 telefonow jednego dnia :P Bardzo dziekuje za polubowne rozstanie sie. Pracodawca ma bardzo dobry system wiazania pracownika z firma, sposobow jest wiele, Ci ktorzy pracowali, pracuja lub wrocili do pracy sami sa w stanie odpowiedziec na to pytanie. Milo bede wspominac ten czas, ale zycie toczy sie dalej. Podrawiam wszystkich obecnych i bylych pracownikow, szczegolnie tych ktorzy wrocili, powodzenia w samorozwoju, zycze Wam jak najlepiej :)

dolfiniątko
Były pracownik

Wypominali mi nawet 4 dni urlopu w listopadzie. Target na telefonie możliwy tylko nie wychodząc na przerwy a przy dużej ilości telefonów nie jest to do wykonania psychicznie i fizycznie.

Do zaorania
Były pracownik
@dolfiniątko

Z pelna odpowiedzialnoscia powiem, ze decyzja o tym zeny obecnie dolaczyc do Dolfi to fatalna decyzja. Szef rzadzi jak w PRLu zamordyzm i zero nagrod. Przywilejem jest sama praca dla niego. Od czasu rozstania sie z ta firmą jest tylko lepiej i lepiej. Odradzam wszystlim!!!

Kandydatka
Kandydat

Powiem tak: rozumiem, że rekruter chce sprawdzić, czy kandydat wie, do jakiej firm aplikuje, ale pierwszy raz na rozmowie zdarzyło mi się być przepytywaną z historii przedsiębiorstwa zamiast właśnie dostać jakieś informacje od rekruter. Drugi etap rekrutacji odbywał się w języku angielskim, co nie było problemem, ale w ofercie pracy jako Wymagany pojawił się tylko niemiecki. Rekruter ka wyraźnie znudzona swoją pracą. Na współpracę się nie zdecydowałam

Były pracownik
Były pracownik
@Kandydatka

I chwała Ci za to, że się nie zdecydowałaś.

bozena

kołchoz za marne pieniądze, telefony co 1:30, nawet jak idziesz do wc masz odliczana przerwe, kołchoz za marne pieniadze, a nerwy zszargane

Ktoś
Były pracownik
@bozena

30-40min jak dobrze pamiętam na osmiogodzinny dzień pracy na potrzeby fizjologiczne, na jedzenie idziesz nie wtedy kiedy chcesz rzeczywiście jeść, ale patrzysz I czaisz się kiedy się wbić, żeby było te 3-4 osoby na lunchu, bo jak za dużo to nie ma kto odbierać. Jak wiesz już, że masz mało czasu na jedzenie to jesz jak zwierzę w pośpiechu, nic tylko wrzodow żołądka można sobie przysporzyć. Nie wiadomo czy lepiej się najeść jak człowiek, I narobić w pampersa jak panie w supermarketach czy się poparzyc jedzeniem I wrzodow żoladka nabawic. (usunięte przez administratora)

Ja
Były pracownik
@Ktoś

50 minut na dzień pracy dokładnie. Co jest stanowi więc niż standardowo w jakiejkolwiek innej pracy. Kodeks pracy gwarantuje 15 min przerwy na 8h, cała reszta to dobra wola pracodawcy. Ale standardowo firmy oferują dodatkowe 30 albo 60 minut przerwy lunchowej która jest bezpłatna czyli masz płacone za 8h a spędzasz w pracy 8,5 albo 9h i ta przerwa jest obowiązkowa. Wiec możemy polemizować czy 50 min przerwy wliczone w płatny czas pracy to rzeczywiście taki dramat

Pracownik
Były pracownik
@Ja

Przecież, wszyscy wiedza że w taki sposób może odpisać jedynie szef, niestety z racji tego że on nie mówi po Polsku (po tylu latach w tym kraju trochę to smutne) to zmusza swoich pracowników do tego by odpisywali w języku Polskim. Ta firma to jeden wielki żart, w dodatku żart bez poszanowania praw pracowników.

Ja
Były pracownik
@Pracownik

Nie jestem prezesem, nie jestem nawet pracownikiem. Jestem byłym pracownikiem który odszedł wiele lat ale zarówno przed dolfi jak i po dolfi miał okazję pracować w różnych firmach i zaobserwować jakie są pod tym względem tendencje na rynku pracy. Poza tym ze względu na moje wykształcenie i doświadczenie mam też dość dobra znajomość kodeksu pracy. Nie pisze ze dolfi to dobre miejsce do pracy, nie pracuje tam od prawie 4 lat wiec nawet nie wiem jak tam jest teraz. Przedstawiam jedynie fakty .

Pracownik
Pracownik

Dla wszystkich potencjalnych zainteresowanych pracą w tej firmie. Nie warto, firma zbudowana na zasadach z PRL-u. Zamordyzm, straszenie pracowników, głodowa pensja. Brakuje tutaj poszanowania dla pracownika i jego praw - czegoś co jest znane w większości korporacji. Zmarnujesz troche czasu szukając tutaj miejsca dla siebie. Jedyne czego możesz się tutaj nauczyć to pracy w zespole gdzie jest negatywna atmosfera, faworyzowanie pewnych pracowników. Zawsze jest to jakieś doświadczenie, szkoda, że negatywne. P.S. Warto znać prawo pracy, nikt Ci nie powie co Ci się należy i jakie masz prawa, a Twoja niewiedza zostanie momentalnie wykorzystana przeciwko Tobie.

Martyna
Inne

To prawda ze jest 50 minut przerwy?

ania

(usunięte przez administratora) Drogi i mam nadzieję nieprzyszły pracowniku firmy Dolfi , jeżeli z takim typem chcesz mieć do czynienia idź w jego szeroko rozpostarte ramiona. (usunięte przez administratora) Korpo dzielą się oczywiście na dobre i złe.(usunięte przez administratora) Wszystko co zostało na forum napisane jako negatywne jest prawdą. (usunięte przez administratora) Jeżeli zatem chcesz mało zarabiać, chcesz tyrać do upadłego, w piątki i świątki, (usunięte przez administratora)idź, to miejsce jest na pewno dla ciebie.

10
Życzliwa
@ania

Szkoda,że opinia okrojona..

Ktoś
Były pracownik
@ania

Niepowetowana strata, że nie ma całego tekstu????

Klient

Witam chce polecić firmę jest bardzo rzetelna wiarygodna i sumienna. Wszystkie sprawy załatwione na wysokim poziomie z kulturą. Naprawdę super

Małgorzata
Inne
@Klient

@Klient, to świetnie. Mnie interesuje, z jakim poziomem języka niemieckiego ma się największe szanse na pracę w DOLFI. Będę wdzięczna za informację.

Ktoś
Były pracownik
@Małgorzata

Wystarczy, że nauczysz się jak pacierza całego schematu rozmowy z klientem I klepiesz ok 80-100 razy dziennie. Znajomość języka średnia wystarczy, a potem to człowiek już tylko regress czuje.

Tom-f

Ta firma to jedna wielkie (usunięte przez administratora) reklamacja bagazu ciagnie sie miesiacami ceny w swojej ofercie walizek jakies z kosmosu wybierasz bagaz w cenie jaka ci sie nalezy za uszkodzony bagaz a oni przysylaja to co maja , teraz juz wiem bede reklamowac bezposrednio w liniach lotniczych to (usunięte przez administratora) omijac z daleka.

Pytanie
 Pytanie

Hej, czy w firmie DOLFI 1920 SP. Z O.O. płacą za nadgodziny?

Pracownik
@Pytanie

Oczywiście, że płacą.

Małgorzata
Inne
@Pracownik

A jak te nadgodziny są rozliczane w DOLFI? Jest jakiś dodatek za pracę ponad normę? I czy w ogóle często musicie zostawać po godzinach??

Pracownik

Witam, obecnie jestem zatrudniona w firmie Dolfi 1920 Services i dla zainteresowanych osób chciałam odnieść się do poprzednich opinii: - system premiowy istnieje i to z jasnymi zasadami, co więcej pozwala oceniać każdego pracownika indywidualnie i niezależnie, w pełni obiektywnie i bez faworyzowania, - oczywiście, jak w każdym call center są wyznaczane targety i kontrolowana jest jakość obsługi klienta, jednak to raczej standard w firmach działających w tej branży, - Dolfi jest firmą, w której panuje rodzinna i przyjazna atmosfera ukierunkowana na pomoc w sferze zarówno zawodowej, jak i rodzinnej, - praca choć bywa ciężka z racji swojej specyfiki, to ma też zalety, bo daje możliwość „szlifowania” języka obcego dzięki obsłudze klientów z całej Europy, - przerwy przysługują zgodnie z obowiązującym Regulaminem pracy, są równe dla wszystkich pracowników i tak też są rozliczane, - jeśli występuje konieczność pracy w nadgodzinach to zazwyczaj przychodzą do pracy osoby, które same deklarują chęć i możliwość przyjścia do pracy, - system motywacyjny w Dolfi istnieje i jest ciągle modyfikowany. Dyrektor Operacyjny dąży do ukształtowania takiej jego formy, która spełni oczekiwania pracowników. Dlatego też brane są pod uwagę preferencje pracowników i ich opinie. Jak do tej pory pracownicy mieli możliwość m.in. uczestniczyć w zajęciach z języków obcych, a nawet w zajęciach jogi, co się nie do końca sprawdziło. Dolfi jest firmą, gdzie liczy się potrzeba pracownika. Pozdrawiam i polecam, aby nie wyciągać pochopnych wniosków na temat firmy na podstawie anonimowych opinii w internecie.

2
Uzytkownik
@Pracownik

Cześć Ania :) Jak chcesz napisać anonimową wiadomość, musisz się trochę bardziej postarać.... I chyba wszyscy wiemy ze tak naprawdę sama w to nie wierzysz po tych latach, ktore tam spędziłaś i po tym co widziałaś...

AtencyjnyGrubas
@Uzytkownik

Ale która Ania, Ań jest pod dostatkiem:D

Uzytkownik
@AtencyjnyGrubas

Ania P. HR. Już były HR

Mack
@Pracownik

.....i to nieprawda że dach na szkoleniu przeciekał bo prawie wcale nie padało ....(podpowiem......to z Misia)

Tomek
Inne

Moglibyście opowiedzieć jak wygląda obecnie benefity w firmie? Jak wyglądają zarobki na dzień dzisiejszy?

Zostaw merytoryczną opinię o DOLFI 1920 SP. Z O.O. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w DOLFI 1920 SP. Z O.O.?

    Zobacz opinie na temat firmy DOLFI 1920 SP. Z O.O. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 16.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w DOLFI 1920 SP. Z O.O.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 2 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
DOLFI 1920 SP. Z O.O.
Przejdź do nowych opinii