Dwa kola papieru miesięcznie i 50 groszy za sprzedanie zegarka za 1k, hahahahahahahahaha, jeszcze szczepionki na covida będą wymagane aby wejsc do pseudo galerii i oni to zrobią, hahahahahahahaha
Już teraz wiem czemu w salonach swiss w Lublinie siedzą tacy "wykwalifikowani" pracownicy co po kilku chwilach odechciewa się kupić zegarek, który by przynosił tylko zle wspomnienia. Trochę miłej aparycji a w głowie puuuusto, kto by pracował za taki marny sos....
Jeszcze 6x proponuję napisać to samo.... Mam nadzieję ze Ty człowieku masz miła aparycję bo w głowie to na bank pusto....
Witam, Omijać szerokim łukiem to co proponują doświadczonemu pracownikowi kpina 2200 brutto, tłumacza pandemią. Nie polecam...
Właśnie teraz firma ma idealne wytłumaczenie wszystkich swoich zagrań. Pandemia! Plują nam w twarz, mówią o szancuku i rozkładają ręce mówiąc... Pandemia...
Ano wystarczy poczytać na skrzynce mailowej i obejrzeć swój aneks. Powinieneś znaleźć tam odpowiedź na swoje pytanie.
Rynek "Janusza biznesu" szybko zweryfikuje. Janusz postanowił proponować żałosne pensje. Zobaczy , że nie będzie miał polskich murzynów do pracy to zacznie zatrudniać ukraińskich. Jak Ci się zorientują, że nie warto za tyle pracować to wtedy podniesie pensje. Wcześniej nie zrobi tego , bo będzie chciał ugrać jak najwięcej na Covidzie. Panie prezesie Januszu: nie masz kasy na minimalne pensje (nie mówię o godnej pensji tylko minimalnej) to nie proponuj pracy za psie pieniądze tylko zwijaj interes.
idąc twoim tokiem myślenia. Zakładaj klapki Kubota, białe skarpety ,szorty w kratę i uciekaj w pole sezon już się zaczął. Jak się dorobisz i C.H. otworzą zapraszmy po zegarki. Zawsze zostaniesz profesjonalnie obsłużony.
Podaj miasto i centrum handlowe, bo chciałbym wiedzieć (jeśli masz odwagę) kto mnie tak "profesjonalnie obsłuży" ?
Nie ma problemu, w każdym mieście w każdym butiku pracują osoby odpowiednio przeszkolone które doradzą profesjonalnie. Oczywiście zawsze znajdzie się w stadzie czarna owca, która będzie wrzucała do ziarna plew. Przytoczyłem dwa porównania celowo, odnosząc się do twej osoby którą jasno nakreśliłeś w/w postach.
Tylko janki pracują u kogoś w galerii za 2 tys w 2021-22 roku, i bardziej dobrze ze tyle jankom się placi, od tego właśnie są.... Hahaha
Jeśli firma tak nas tylko docenia, że na święta znów dostaniemy jedna ogólna pocztówkę za 30gr i to od p.Karoliny S. to proszę się nie fatygujcie bo pocztówka wróci do nadawcy albo wyląduje w koszu. Znam firmy które naprawdę ucierpiały ale o pracownika dbają i przynajmniej raz w roku pokazują jak go doceniają. I proszę nie wystawiać komentarzy, że zmień firmę jak ci nie pasuje bo to nie zawsze takie proste-kazdy ma różną sytuację i nie zawsze można sobie pozwolić na tak radykalne zmiany od tak. I bez przesady z tą bieda w firmie. Ciekawe kiedy prezes nas zostawi skoro najlepsi odchodzą. Pozdrawiam wytrwałych
W punkt. Niektorzy to nawet kartki nie dostaną tylko szybkiego maila pisanego na kolanie. Niedługo zostaną z palcem w (usunięte przez administratora) z takim podejściem do tematu. Życzmy sobie szarzy pracownicy jak najszybszego odejścia z tego (usunięte przez administratora) .
wspomniana kartka to chyba samodzielna inicjatywa Pani Karoliny. To miłe z Jej strony. Mogłaby wysłać życzenia @ mogłaby nie nie robić nic, a jako jedyna rokrocznie wysyła butikom kartki. Ja doceniam.
Typowa rozmowa rekrutacyjna - sztywna i udająca wielkość powagi ze strony rektureta, w tym przypadku z Tomaszem R., który pracuje w firmie już 16 lat. Następnie rozmowa z kierowniczką sklepu, w tym poinformowanie mnie, że nie przyjmą kogoś, kto będzie unikać obowiązków - postraszenie i założenie, że mogłabym być takowym pracownikiem.
Otrzymane pytania: - Czy zdaję sobie sprawę, że jest to praca na 3/4 etatu, a nie na cały etat. Jeśli tak, to dlaczego szukam pracy na 3/4 etatu, a nie potrzebuję na cały etat. - Dyspozycyjność - Czy przeszłam szkolenie z obsługi klienta u innego pracodawcy, jeśli tak, to jak ono wyglądało, czego się na nim nauczyłam. - Czy jestem studentką/planuję studia (zaoczne) - bo taka osoba raczej nie będzie mieć szans na pracę ze względu na nieelastyczność godzin pracy. - Jak przekonam do zakupu zegarka w sklepie stacjonarnym, skoro w sklepie internetowym jest taniej? Odpowiedź firmy - bo w sklepie stacjonarnym można przymierzyć od razu i zobaczyć dokładnie, jak zegarek wygląda, a online posiłkuje się klient tylko zdjęciami i opisem. Dopiero na samym końcu rozmowy podano informację o odpowiedzialności materialnej i robieniu codziennej inwentaryzacji.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Nikomu nie polecam tam pracować, czy w biurze czy w sklepie, szkoda czasu, szkoda życia. Nędzne warunki finansowe, narzędzia do pracy jeszcze gorsze. Na wszystkim oszczędzają.
jakie aktualnie są zarobki brutto w Swiss Warszawa? Podstawa, premia?
Wg nowych zasad kierownik zarobi maksymalnie 4,5 tys zł, doradca ok 1,5 tys mniej. Jednak dotyczy to prestiżowych sklepów i tylko przy maksymalnych wynikach. Średnio odpowiednio 2,5-3 tys i 2-2,5 tys. Serdecznie nie polecam
Hej, a ma ktoś może wiedzę na temat tego dlaczego tak istotna zmiana w sposobie wynagradzania nie wiąże się z aneksem? O tych zmianach wiem wyłącznie 'ze slyszenia', nawet maila oficjalnego w tej sprawie nie było. Trochę to niepoważne.. PS od koordynatora się niczego nie dowiedziałam w tej sprawie
Serio i tak bez problemu? A aneks do kiedy masz?
Nie no to ekstra... A jak dostawaliśmy w zeszłym roku przy lockdownie prawie co miesiąc jakiś aneks to nie była zbędna papierologia? Żart.. Zmiana jednego z najważniejszych punktów umowy i aneks jest w tym przypadku zbędna papierologią, ręce opadają
Niezrozumiałe jest w tej firmie to, że pracownik często zarabia więcej niż kierownik. Przy czym kierownik ma dużo więcej obowiązków, musi być zawsze w kontakcie z pracownikami i wszystkiego pilnować. Kiedy firma zacznie sprawiedliwie wynagradzać pracowników ?
Liczę, że ktoś z Was kupował coś na stronie Swiss, próbował tego Bezpłatnego zwrotu 365 dni i napisze coś o nim. Interesuje mnie, czy trzeba podać uzasadnienie rezygnacji, po jakim czasie następuje zwrot pieniędzy i jak wyglądają inne szczegóły tej procedury.
Liczą na to że nikt tego nie dokona, taki wabik na Klienta. Jak zegarek będzie miał jakikolwiek ślad użytkowania to nie dostaniesz kasy...
To chyba nie jest właściwe miejsce na to pytanie. Odpowiedź na wszystkie nurtujące Cię pytania są na stronie SWISS. Nie musisz podawać powodu. Zwrot pieniędzy do 14 dni itd. Oczywiście zegarek nie może nosić śladów użytkowania, stąd w pewnym sensie jest to chwyt marketingowy, bo trudno wyobrazić sobie zdrowego człowieka, który kupuje zegarek, trzyma go jedenaście miesięcy w pudełku a potem zwraca :)
Moim zdaniem zmiana odnośnie prowizji jest zdecydowanie na plus, zwłaszcza dla sklepów z mniejszym obrotem. Dzięki temu że usunięto gwarant, nawet jak zrobiona premia jest niższa, to całość idzie dla nas. Oczywiście, prowizje z marek są niższe, ale finalnie zarobi sie więcej (a przynajmniej w przypadku moim i koleżanek 'po fachu' z którymi rozmawiałam) Firma nie zawsze podejmuje dobre decyzje to fakt, lecz ta jak najbardziej podoba się i mi i mojemu portfelowi. Negatywnie jednak oceniam to, że nie zostaliśmy poinformowani oficjalnym mailem tudzież aneksem, taka zmiana powinna być oficjalnie ogłoszona.
Szkoda tylko że jest to kosztem dobrych i bardzo dobrych sklepów. My w obecnej sytuacji zarabiamy po kilkaset złotych miesięcznie mniej. Do tego ilość pracy jaką wykonujemy jest co najmniej 2 razy większa niż w sklepach, które są bardzo słabe i do tego my te sklepy utrzymujemy jako sklepy przynoszące dochód a nie straty.. Także jest to słaba decyzja. A z drugiej strony zadowolenie z tak niskiej pensji przerażające.
Zgadzam się w 100%. Na tą chwilę premie bardzo dobrych butików (poprzez kosmiczne plany) są kilkukrotnie mniejsze niż w takich gdzie przez cały dzień wejdzie dwóch klientów, a dzień spędza się na czytaniu książki i nadrabianiu seriali. Wstyd.
Ciężko znaleźć dobre rozwiązanie, zwłaszcza jeśli firma nie chce za bardzo płacić i szuka oszczędności. To może tak na próbę zamienić się z osobami pracującymi w "słabszych" sklepach? Zawsze jest to możliwe. A "przydzielenie" do lepszego sklepu jest niezwykle trudne.
Ja również uważam, że to zmiana na plus. Niższe prowizję na Markach, ale ostateczne wypłaty lepiej wyglądają :)
Sprawa jest banalnie prosta z punktu widzenia matematyki. Zmiany z sierpnia są korzystne dla pracowników, którzy (z różnych powodów) nie przekraczali tysiąca pkt premii i niekorzystne dla każdego, kto przekraczał tę liczbę. Im bardziej przekraczał, tym bardziej jest stratny.
Mnie ciekawi tylko jedno, skoro zmienili umowy na 2800 to dlaczego nadal na paskach mamy postawę 2250 i reszta jest premia? To wałek mały. Bo średnia za np urlop, l4 itp nadal jest liczona z 2250 i nie z całości 2800. Ogólnie fajnie, że znieśli te progi premiowe, wypłaty są z tego lepsze, ale rozliczanie o którym wspomniałam jest na ogromny minus i wiele się na tym traci
Na prawdę chcesz się zamienić? Sprzedawać obecnie dwa lub trzy razy więcej w "mocniejszym" niż w "słabym" butiku za taką samą prowizje?
Nikt nie chce być patafianem, a firma ma nas w głębokim poważaniu. Nie potrafią nic atrakcyjnego zaoferować więc do widzenia. To obstawianie koordynatorów i osób jeszcze wyższego szczebla jest tuż tuż..
Ostrzegam przed firma aby omijać szerokim łukiem. Szantaże z strony firmy oraz koordynatorów. Albo robisz jak chcą i wykorzystujesz urlop, zmniejszają etaty albo straszą potrąceniami z pensji. Niestety mało współpracy z salonem z strony siedziby. Panie z biur i kadr tylko maja pretensje i krzyczą do pracowników a to one źle rozliczają dokumenty . Czy jest więcej tu takich osób? (Bo czesc juz poznałem) i planowany jest pozew zbiorowy . Kilka osób leczy się po współpracy u specjalistów. Wiec doprowadzają człowieka do ruiny.
Ponoć w sklepach gdzie były gorsze miesiące wprowadzają kolejne cięcia czyli kierownik pełen etat, druga osoba 0,8 a trzecia 0,3 .. prawda to?! Przecież gdybym dostała 0,8 w ten sam lub następny dzień składam wypowiedzenie:D o ile to prawda jest to już tak żałosny ruch, że niedługo TR i MZ wraz z koordynatorami będą jeździć po butikach i je obstawiać:D
To ciekawe bo ja nic o tym nie wiem, ale to pokazuje co potrafi zrobić plotka...
Pracował ktoś przy wysyłce towaru lub na magazynie i mógłby się podzielić opinią na temat pracy zarobków i atmosfery.
Obniżamy prowizje ze wszystkich marek, bo ruch okazał się za duży. Jak tu zrobić, żeby nie zapłacić. Witaminy w Swissie ;)
Skoro tak, to proponuję i życzę tym samym moim przyjaciołom po fachu zbierzcie siły i róbcie teraz najwięcej jak się da. Sierpień i dalej już nie będzie taki słodki w prowizje. Ten kto to ustalal poniekąd też się trochę pomylił, ale to się przekonamy
dokładnie rok temu gdy w okresie wakacyjnym( w otwartych butikach, bo część była jeszcze zamknięta po lockdownie ) gdy wysoka sprzedaż zaskoczyła zarząd, plany miesięcznie zostały podniesione w polowie miesiąca, natomiast gdy w następnych miesiącach sprzedaż znacznie spadła, doprosić się nie mogliśmy by je obniżono, zamiast grać do tej samej bramki, mam wrażenie ze zarząd jest w kontrze do swoich pracowników czym skutecznie demotywuje ich do pracy, teraz to już nic tylko przynieść do pracy książkę i pilniczek do paznokci :(
Oze jak moze kosztem innych. Ok nikt tu nie trzyma na sile ale po uplywie lat zarabiac coraz mniej?
Ja nie do końca rozumiem o co tu chodzi. Pracuję w tym momencie na niecały etat, ale wyciągam więcej miesięcznie niż najniższa krajowa. W sensie serio, nie jest to jakoś super hiper (usunięte przez administratora)więcej, ale parę stów. Wcześniej pracowałam też w innym sklepie i ta praca tu jest dużo łatwiejsza fizycznie w porównaniu.
Parę możliwości dlaczego tak może być: 1) jesteś studentem i nie masz 26 lat = dostajesz więcej 2) jesteś na umowie na okres próbny i masz umówiona kwotę, potem dostaniesz mniej 3) Twój butik ma niski plan , bo znajduje się w jakieś miejscowości poza dużym miastem, a co za tym idzie - niskie plany dzienne Praca przyjemna, ale wynagrodzenie powinno też być godne i dostosowane pod stanowisko. Miejmy nadzieję, że poprawią coś w tej kwestii. Pozdrawiam!
serio?! masz powyżej 26lat i jesteś zadowolona z tych zarobków w swiss? ja musiałam zmienić prace bo na nic nie było mnie stać pracując tam. praca fajna, ale zarobki nieadekwatne do odpowiedzialności za towar czy tez mienie klienta.
Haha gdzie ten podatek jest wliczany? Akurat nie mam 26 lat a dostaje pensje dokladnie taka sama jak osoba po 30 roku życia, a z pasków się nic nie idzie doliczyć, dzwoniąc do ksiegowej - tak system wyliczyl. Szanujcie troszkę stalych pracowników... Pozdrawiam
Cześć, chciałabym zapytać jaka w firmie jest tolerancja na tatuaże w widocznych miejscach?
Jak masz zgrabne ramiona i łydka na dole to ujdzie, poza tym bym się wzdrygala od eksperymentów. Dyskretny tatuaż czemu nie
Tomek i tak powinno być, w każdej firmie. Niektóre firmy a automatu odrzucają osoby, które mają tatuaże, nie patrząc na to czy ta osoba jest kompetentna, ambitna i zorganizowana. Pozdrawiam :)
Osoby kompetentne, ambitne i zorganizowane już dawno zmieniły pracodawcę, ale zrobią to "na dniach".
Tragicznie wygląda to teraz w punktacji. Na takim permanentnym wkurwie będzie ciężko pracować. Do grudnia mało kto zostanie
Żeby zegarek w ok. 1 tys. sprzedawać uzyskując kilka złotych premii? Albo zamówienia www, jest wiele osób które posiłkowaly tymi zamówieniami, żeby sprowadzic zegarek do sklepu. Nie będą kierować klientów więcej w ten sposób. Mam wrażenie, że kierujący nie czują czaczy ;)
Czy ktoś może wie jak elastyczny jest grafik? Można go na spokojnie dopasować do potrzeb i drugiej pracy, czy są z tym jakieś większe problemy? Potrzebuję około tygodnia rezerwy.
Ktoś wie coś o co dokładnie chodzi z tymi zmianami teraz w premiowaniu itp? Tak jak było wcześniej mi pasowało, ale podobno nie wszystkim butikom to pasowało, przez co zostały wprowadzone zmiany, a ja niezbyt się w nich łapię. Mają być zwiększone podstawy, ale mniejsze premie? Czy jak?
Co do stawki, jak komuś nie pasuje to nikt go przecież tu siłą nie trzyma. Wiadomo, że nie będzie nie wiadomo jakich zarobków skoro sklepy były pozamykane przez wiele miesięcy lockdownu w trakcie których trzeba było płacić pracownikom za owe wakacje ;) nie wiem co niektórzy tu myślą. Firma ma pieniądze ze sprzedaży, nie sprzedajecie zegarków to nie ma pieniędzy, a pensje są nieco niższe w porównaniu z czasami przed pandemią. Dla mnie to oczywiste i nie wiem czego niektórzy tu oczekują. Życie to nie bajka moi drodzy. A wszystkim, co chcą pracować w Swissie - osobiście pracę tu polecam i nie dajcie się nastraszyć kilku kretynom i awarturnikom, którzy pod paroma pseudonimami sieją tu jeden wielki (usunięte przez administratora) i ferment, słuchać się tych głupot nie da xd
1. "Co do stawki, jak komuś nie pasuje to nikt go przecież tu siłą nie trzyma." Pełna zgoda. 2."sklepy były pozamykane przez wiele miesięcy lockdownu w trakcie których trzeba było płacić pracownikom za owe wakacje ;)" A pracownicy musieli te "wakacje" przeżyć za 0,8 pensji minimalnej. 3. "nie sprzedajecie zegarków to nie ma pieniędzy" Kłamstwo. Przy tym systemie premiowania, można sprzedawać i nie zarobić (plany dzienne) 4. "pensje są nieco niższe w porównaniu z czasami przed pandemią" Nieco??? Ok, nawet jeśli, to zmiany od 1. sierpnia obniżą je jeszcze bardziej. 5. "nie dajcie się nastraszyć kilku kretynom i awarturnikom, którzy pod paroma pseudonimami sieją tu jeden wielki (usunięte przez administratora) i ferment, słuchać się tych głupot nie da xd" Owszem, zdarzają się wpisy godne pożałowania, ale też wiele od pracowników, którzy lata przepracowali w tej firmie, a że nie ma dialogu (uczciwego) pracownicy - zarząd, tutaj piszą. A Ty nazywasz ich kretynami. Zaprawdę, wysoka kultura z Ciebie wychodzi...
Trochę się zirytowałam, za co przepraszam, bo pewnie część osób to rzeczywiście wieloletni pracownicy firmy, ale niektóre komentarze naprawdę mnie załamały. Jeśli chodzi o zmiany od 1 sierpnia to zostają one wprowadzone specjalnie na życzenie pracowników jeśli dobrze rozumiem. Mniejsze premie, ale większe podstawy, czyli tak jak większość ludzi chciała co narzekali o tym że "nie jest to nawet najniższa krajowa" co było czystą głupotą jeśli ktoś jest dobrym sprzedawcą i posiada umiejętności sprzedaży.
1. "Trochę się zirytowałam, za co przepraszam" Chwali się. Szczerze. 2. "Jeśli chodzi o zmiany od 1 sierpnia to zostają one wprowadzone specjalnie na życzenie pracowników" Ktoś to z Tobą konsultował? Ilu pracowników wyraziło taką chęć? W sensie uczciwa pensja minimalna (bez cudowania z "premią gwarantowaną") za połowę premii sprzedażowej? 3. "co było czystą głupotą jeśli ktoś jest dobrym sprzedawcą i posiada umiejętności sprzedaży." Pełna zgoda.
Proszę. Pojawił się pierwszy mądry inaczej :) Dizekuje za podszywanie się pode mnie, to takie... Dojrzałe :)
Świetnie ujęte! Najbardziej podoba mi się punkt nr 2. Nikt rzeczywiście nie konsultowal, tylko poinformował. Punkt nr 3. Jeśli ktoś jest dobrym sprzedawcą z pewnością nie posiedzi w tej firmie za długo, nie będzie miał motywacji. Poszuka innej drogi. Punkt nr 1. jest zbyt mało istotny
Zgodzę się z faktem ze nikt nikogo siłą w pracy nie trzyma. Z niewolnika nie ma pracownika. Kto ambitniejszy i zaradniejszy złożył bądź złoży wypowiedzenie, zmieni prace. Wszystko drożeje tylko zarobki w tej firmie z roku na rok coraz niższe. Nie winą firmy są lockdowny ale tez nie wymysłem pracowników, a to im przyszło ponosić tego największe konsekwencje. Firma sobie poradzi. Odbija to sobie waszym kosztem. Waszymi obciętymi prowizjami, niezrealizowanymi wygórowanymi planami. Pozostaje wam godzić się bądź nie na takie warunki.
Wie ktoś jak to jest z kolczykami na twarzy? Jest z tym jakiś problem czy nie ma to znaczenia i mogę normalnie iść na rozmowę o pracę?
Kiedyś było pytanie o tatuaż w widocznym miejscu i Tomek napisał, że wygląd się dla niego nie liczy, tylko umiejętności, więc myślę, że nie będzie problemem, ale jeśli masz wątpliwości to wyjmij kolczyk na rozmowę i załóż już jak dostaniesz posadę :) Pozdrawiam
Zastępcze tematy cd... może ustalmy raz na zawsze: tatuaże, kolczyki, druga głowa, trzecia ręka, wiara w płaską ziemię nie przeszkadzają w pracy o ile jesteś dobra / dobry w sprzedaży.
Ja również jestem pracownikiem i mam kilka zastrzeżeń, aczkolwiek uważam, że pisanie tutaj i wylewanie żalów jest śmieszne naprawdę. Jak mam problem to pisze bądź dzwonię do konkretnej osoby a nie żale się tutaj. To takie kozackie pisać w necie. Wiecie jak się mówi..?? Kozak w necie...... *** w świecie Co Wam to daje? Czujecie się lepsi przez to? A obrażanie publicznie Tomka i innych jest wg mnie nie na miejscu, powiedzcie im to w twarz a nie kryjecie się za komputerem :) Jest kilka kwestii w firmie, nad którymi wypada popracować, ale nie znaczy to, że macie prawo obrażać. Każdy ma prawo do wyrażenia swojej opinii, ale po co atak na konkretne osoby? Dziecinne to POZDRAWIAM :)
Wiesz, ja tez do pewnego momentu uważałam, że to dziecinne tak wylewać gorzkie żale w necie. Jednak po sytuacji gdy półtora roku temu firma bez skrupułów postanowiła wysłać nas na bezpłatne urlopy (do czego oczywiście nie doszło, ale być może nie doszło do tego bo wielu pracowników właśnie tutaj opowiedziało się za jednoznacznym stanowiskiem) wierze, że siła jest w grupie. Nie mamy związków zawodowych które by walczyły o pracowników. Miejsce to poniekąd stalo się miejscem gdzie my rozsiani po całym kraju mamy możliwość w pewnym sensie wypowiedzenia się i z cała pewnością zostaniemy wysłuchani. Wielokrotnie pisane maile do centrali, prośby o obniżenie planu itp często pozostają bez odpowiedzi. Jeden mały pionek dla firmy nic nie znaczy, jesteśmy tylko numerami. Tutaj zdanie pracowników dla firmy ma znaczenie, bo w pewnym sensie wymusza na niej zachowanie moralnego kręgosłupa.
Dobrze. Jak już chcą się tutaj wypowiadać pracownicy Swiss to niech to robią, ale z klasą i szacunkiem do innych. Publiczne nabijanie się z Tomka, czy pisanie, że ktoś pobawi się jego , Cytuje "truskawą" jest naprawdę żałosne i niezwykle dojrzałe. (dojrzałe - ironią, nie wiem czy każdy zrozumie). Jak już decydujecie się na pisanie tutaj, to zastanówcie się pierw co piszecie, zanim klikniecie to "wyślij", pomyślcie czy ma sens dosranie komuś. Jakbym ja była na miejscu Tomka, to po takich komentarzach i tekstach tym bardziej miałabym wywalone. Masz problem, to go tu opisz, jak chcesz, ale z szacunkiem i w sposób inteligentny l, a nie jak (usunięte przez administratora) czy obrazony dzieciak. Myślę, że jeśli każdyz nas, pracowników, podejdzie do sprawy odpowiednio, to coś uda się wskórać. Myślę, że firma nie chce by masowo jej odeszli pracownicy, bo będą mieć nie małe problemy z utrzymaniem się na rynku, dlatego wszyscy działajcie i walczcie o to by było lepiej, ale nie w sposób chamski, bo tak nic nie zdziałacie. Jest czas szkoleń, więc może wyjdźcie z inicjatywa i zaprriponujcie spotkanie z Tomkiem, Maćkiem i koordynatorami, na którym poruszy się wszystkie kwestie. Ja bym z przyjemnością przyszła i powiedziała w twarz to co myślę, a nie jak tu, większość anonimowa, napisze jak mu źle. Ja już nie raz powiedziałam co myślę i jakie mam zastrzeżenia, nie potrzebuje internetu, by coś powiedzieć, więc Zachęcam do przemyślenia tego po cholere pisać tu głupoty a w real life bać się odezwać. Pozdrawiam. Trzymajcie się i miejmy nadzieję, że bedize lepiej :)
Pełna zgoda co do kultury, co do rozmów twarzą w twarz z przełożonymi to jesteś niestety naiwna - one nigdy nic nie dają. Co do anonimowości - takie medium. Ty też występujesz pod nickiem ;)
Ciekawe imię. Kompletnie nic mi nie mówi, ale ładne.
Dziękuję. Przede wszystkim rozpoznawalne i rzadkie, więc osoby wyższego stanowiska wiedzą kto ta opinie napisał. Ja nie muszę być anonimowa :)
Ale zdajesz sobie sprawę, że za chwilę może się pojawić ze dwadzieścia durnych wpisów podpisanych Inka / Inez? Będziesz każdy prostować? Co wtedy pomyślą o Tobie "osoby wyższego stanowiska"?
Możliwe, ale cóż, ryzyk /fizyk Szczerze? Nie wiem czy będę się już się tutaj udzielać j, bo to, co chciałam powiedzieć, już powiedziałam. A choćby nawet, to raczej sobie poradzę.. Mam prosty charakter, choć o dużym temperamencie, więc powiedziałabym Tomkowi czy reszcie, czy to ja napisałam czy nie. Nie boję się mówić tego, co myślę i jestem raczej osoba bezpośrednia, więc jakbym miała telefon bądź info z góry, ze coś napisałam, to bym powiedziała czy tak właśnie było. Mniejsza o mnie, mam nadzieję, że firma choć po części spełni wasze oczekiwania i będzie Wam!/ Nam się lepiej pracować. Na przyszłość proszę, piszcie to co ważne, a nie wbijajcie poszczególnym osobom, bo to w niczym nie pomoże, a sądzę, że tym bardziej, negatywnie nastawi "górę" na swoich pracowników. Pozdrawiam :)
Mi się pracuje tu bardzo dobrze, 2020 był nieco słabszy, ale premiowo 2021 ma się lepiej. Myślę, że trzeba na spokojnie, cierpliwie i bez przekleństw chwilę na luzie zaczekać - upadła cała masa lokalów, szczególnie gastronomicznych, ale nie tylko - wiadomo że przy pandemii nie będzie kolorowo, kwiatków, tęczy i jednorożców. Są takie czasy jakie są. Trochę wyrozumiałości życzę dziś wszystkim. A do tych co mówią o wsparciu Państwa to odpowiem: hahaha (!) i śmiech na sali ;)
Dobrze, wszystko co zostało przez Ciebie napisane jest OK. Ale wszystkie zmiany, które są tu ostatnio proponowane biją w niekorzyść osób szczerze tu pracujących. Niezadowolony pracownik nie będzie pracował optymalnie. Nie wiem czy ktoś żyje w jakiejś baśni, czy jak..
Mi również pracowało się bardzo dobrze. Z naciskiem na pracowało. Bo choć praca fajna to godnie zarobić już w niej już niestety nie można i z tego jakże brutalnego powodu rok 2020 był ostatnim moim w firmie. Rotacja pracowników bardzo duża bo warunki finansowe dużo gorsze niż w poprzednich latach i myśle ze nie ma na co czekać, lepsze nie będą. Jeśli komuś odpowiadają to ok, praca fajna.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w SWISS (PHU Jubiler Sp. z o.o.)?
Zobacz opinie na temat firmy SWISS (PHU Jubiler Sp. z o.o.) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 100.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w SWISS (PHU Jubiler Sp. z o.o.)?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 82, z czego 12 to opinie pozytywne, 26 to opinie negatywne, a 44 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy SWISS (PHU Jubiler Sp. z o.o.)?
Kandydaci do pracy w SWISS (PHU Jubiler Sp. z o.o.) napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.