Najgorsza firma kurierska, radzę omijać z daleka .Po umówieniu się z kurierem p. Rafał na dostarczenie przesyłki i czekaniu cały dzień w domu, nie pojawił się i nie odbierał tel. , nie mówiąc już o oddzwonieniu i poinformowaniu że go nie będzie.Olewanie klienta na po całości , brak szacunku. ODRADZAM !!!!!!
Bardzo fajna atmosfera w pracy, ludzie fajni, praca spoko, nie jest męcząca. Każdy znajdzie coś dla siebie. Możliwość nadgodzin.... Jak najbardziej jestem na tak dla tej firmy. Moje sugestie dla DHL: Super
Ta strona jest chyba stworzona dla opinii o pracy pracowników - anie dla wylewania żali klientów.. od tego są oficjalne pisma skargi zażalenia do biura i telefony do firm !
Już miesiąc czekam na pieniądze,które dhl pobrał od mojego klienta,to kwota 2tyś. Dwukrotnie interweniował a na moim koncie brak przelewu. Jerzy.
Witam ,widzę że jestem kolejną klientka wykończona psychiczne przez dhl.Zamówiłam kuriera do nadania paczek do wysyłki w dn.25.10.18 w godz.13-17 więc ten czas oczekiwałam na jego przybycie,niestety nnie raczył się pojawić. Po tel.do biura obsługi dowiedzialam się że był o 14.30 ,tylko u kogo?Kolejne zlecenie i kolejne rozczarowanie ,kurier przybył i podwyższył mi koszty o 50% .Na to nie byłam przygotowana ale mam blisko bankomat wiec bylam gotowa lecieć, ale pan nie miał na to czasu i zostawił mnie z paczkami pod drzwiami.Więc kolejny tel.z interwencją i kolejne zlecenie i oczekiwanie na tel .kiedy kurier przybędzie, po 2h nikt nie oddzwonil więc znów zadzwoniłam dowiedzieć się o cokolwiek ,pani z obsługi zawiesiła rozmowę informując mnie że zadzwoni do kuriera ,po chwili nastąpiło rozłaczenie rozmowy,wiec w nerwach znów zadzwoniłam z interwencją kolejny miły pan powiedział że zgłosi interwencję i mam czekać. Kiedy już moje nerwy sięgnęły zenitu znów zadzwoniłam, jak się okazało chyba na jedyną kompetentna panią która zgłosiła naprawdę moją interwencję. W rezultacie dostałam 4 zlecenie na poniedziałek 29.10. Ale miło że chociaż ona zrobiła cokolwiek. Ogólnie pogratulować pracowników, z takim traktowaniem klientów firma napewno daleko zajdzie .Napewno już nigdy nie skorzystam z usług tej firmy i nikomu nie polece ,chyba że do wystawienia negatywnej opinii.
Zastanawia mnie skąd tyle niechęci do klientów ze strony pracowników DHL . Normą są powiadomienia których nie było, odbiorca zawsze nieobecny, no i na koniec standardowe "Kurier nie zastał odbiorcy pod wskazanym adresem. W związku z powyższym przesyłka oczekuje na odbiór osobisty w oddziale pod adresem 72-005 Przecław, ul. Kasztanowa 12 przez 7 dni roboczych".
Czy tylko narzekać potraficie, zamówcie w innej formie dostawę i będzie po kłopocie!
Dzisiaj czekalam na przesylke i sie nie doczekalam ale otrzymalam smsa o probie dostarczenia przesylki .Po rozmowie telefonicznej kurier beszczelnie stwierdzil ze nie widzial dzwonka i sie hamsko rozlaczyl podczas rozmowy...Zatrudniaja totalnie niewykfalikowanych i beszczelnych ludzi ktorzy sa wyjatkowo wyszkoleni w jedynej kwesti zaokraglania sumy za pobraniem poniewaz nigdy nie maja drobnych .
Tak kiepska firma kurierska jeszcze nie dostarczała do mnie paczki. Brak kontaktu z kurierem. Przyjechał (podobno) w godzinach kiedy nie było nikogo w domu. Następne doręczenie po dwóch dniach roboczych. Czyli będę musiał czekać w domu cały dzień żeby mnie kurier zastał.
Nie polecam!!!! Zlewają klientów nie dostaczaja przesyłek mimo iz człowiek siedzi w domu potem sms piszą że nieobecność adresata!!!!! Ludzie kolejny raz totalna zlewka żenada mimo interwencji reklamacji skarg mają w duszy nie polecam!!!!
Na tym wątku przeważają opinie klientów firmy DHL. Jeśli ktoś z pracowników czyta forum to zachęcam do wypowiedzi odnośnie pracy w tej firmie. Jak oceniacie warunki zatrudnienia w tej firmie?
Nie polecam!!! 4.07.18 dostałam wiadomość sms z firmy dhl że kurier będzie u mnie 5.07.18, nie było podanej godziny a ja czekałam pół dnia. Musiałam iść do sklepu zrobić zakupy, mam dwójkę małych dzieci i musiałam zrobić coś na obiad. Weszłam do sklepu i dzwoni do mnie telefon od kuriera, że czeka pod domem i nikogo w nim nie ma a on ma paczkę. Proszę żeby poczekał 10 minut bo jestem teraz w sklepie na przeciwko z dwójką małych dzieci, a on że czasu nie ma i że mam mu zapłacić 30 zł . Nosz (usunięte przez administratora) mówię mu że zapłacę jak wyjdę ze sklepu, a on się mnie pyta czy nie mogę wyjść ze sklepu i mu zapłacić a puźniej sobie dokończę zakupy. Mówię mu że jestem w sklepie z dziećmi i mam pełny kosz zakupów i nie mogę sobie tak po prostu wyjść i mówię że już idę do kasy, a ten przyleciał mi z tą paczką do sklepu. Nie mógł chwilę zaczekać? Dobrze że była to mała paczka bo inaczej bym się z tym nie zabrała do domu i jeszcze z zakupami... żenada. Tak im się spieszy? A nie mogą zadzwonić wcześniej, tylko jak już pod domem są, eh...
@Lech Czy tę sytuację zgłosiłeś bezpośrednio firmie DHL? Jeżeli tak - napisz jaką odpowiedź otrzymałeś. Ponadto, chciałabym Cię prosić, abyś napisał, jak ta sytuacja została finalnie rozwiązana. @A tak Czy udało Ci się tę paczkę odzyskać? Jeżeli tak, to w jakich okolicznościach? No i jeszcze raz powtórzę jedno pytanie - czy zgłosiłeś tę sytuację bezpośrednio firmie?
A ja dodam tyle. Zamówiłem paczkę w sklepie wysyłkowym. Paczka wysłana DHL. o ponad tygodnia odbierana przez kuriera i nigdy nie dostarczona. W końcu kolejnego dnia info na trackingu że paczka odebrana!! Ciekawe gdzie i przez kogo, bo do mnie nie dotarła. Zero kontaktu od kuriera. (usunięte przez administratora) krótko mówiąc sprawa idzie na drogę sądową
Czy firma potrzebuje pracowników?
Witam . Dziś zostałem "zlany" przez kuriera DHL obsługującego ulice Łuczniczą w Szczecinie . Zadzwonił z informacją że będzie u mnie między 11 a 12 . Na moje stwierdzenie że mogę być w domu od 12 do 13 , okazało się że telefon z godziną dostawy był ostateczny i tak Pan kurier zakończył dostawę mojej paczki . Karteczkę z Avizo że mnie nie zastał ( o czym wiedział po telefonie ) zostawił na drzwiach wejściowych do klatki ( dobrze że nikt nie zerwał ) Jeżeli przeczyta to ktoś z kierownictwa DHL dodam że "próba " dostawy odbyła się w dniu 07.06.2018 a Pan kurier korzystał z telefonu , pewnie służbowego , o numerze .91-437-939 ( bez pierwszej cyfry bo wy ją pewnie znacie )
Czy są na forum pracownicy DHL Szczecin? Powiecie coś o swojej pracy? Na jakie zatrudnienie można liczyć? Jaka jest atmosfera w pracy? Każda kwestia może być ważna.
Trzecia paczka w roku, której nawet nie próbowano przez tydzień dostarczyć. Poprostu codzień otrzymuję informację, że dostarczona będzie jutro.
JEST PROBLEM Z TĄ FIRMĄ to jasne na 100%- być może chodzi o całokształt-ryba psuje się od głowy, być może o formę zatrudniania lub zarobki ,które są nie adekwatne do wymogów.W kazdym razie jako klient tej firmy odradzam i proszę inne firmy, aby nie korzystały z usług dhl, gdyż NIE WYKONUJĄ SWOICH OBOWIAZKÓW NALEŻYCIE!! Warto zastanowić się i zapłacić przysłowiowe 5 zł drożej i wybrac do transportu towarów inne konkurencyjne firmy, których jest obecnie na rynku sporo .Czas po prostu wyeliminowaćc nieuczciwca Dhl,OMIJAJĄC JĄ SZEROKIM ŁUKIEM,aby wreszcie klienci mogli cieszyć się swoim sprzetem,towarami dostarczanymi jak należy!!!
@????, dlaczego katastrofa, możesz napisać coś więcej? @Icek, ale rozumiem, że firma daje umowę o pracę? Próbowaliście rozmawiać z przełożonym o tej atmosferze w pracy? Czy prócz pensji podstawowej przewidziane są dodatkowe bonusy od firmy? Kto jeszcze podzieli się opinią o DHL?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DHL?
Zobacz opinie na temat firmy DHL tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DHL?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!