Firma Księgarska J. Olesiejuk

Ożarów Mazowiecki

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 184 ocen.

Opinie o Firma Księgarska J. Olesiejuk

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Firma Księgarska J. Olesiejuk

Aneta

@Boos na forum nie możesz nikogo obrażać. Zanim pozostawisz komentarz na temat firmy Firma Księgarska J. Olesiejuk zapoznaj się z regulaminem forum, który znajdziesz tutaj http://www.gowork.pl/regulamin @Tomasz czy możesz coś powiedzieć o pracy w firmie?

Ja

Fajne jest to piszecie. Jak jedziecie po sobie az miło a tak przeciez "lubicie "sie na pierwszy rzut oka.Ups....... pomyleczka zle napisane jak stoicie w grupkach bo tylko jedno z was odejdzie kawaleczek to jedziecie po nim jak po dzikiej sw...ni.Tak jest czesc ludzi ktorzy przychodza pracowac ale czemu dajecie sie obrazac takim hipokrytom ktorzy wiedza o innych lepiej niz oni sami. Te "ludziki"które tak wlasnie napisane "ludziki"jadący po kierowniku i logistyku w niewybrednych wyzwiskach i komentarzach ,ktorzy ciągle sie zwalniają ,nadskakuja nierobom,a potem smieja sie i wymyslaja coraz to nowe ploty.Czemu wy ludzie myslacy pozwalacie aby tacy wiedli prym .Zastanowcie sie nad tym.

Ja

Nowość. Piknik znow w natarciu na magazynie. Wszyscy biegaja zeby zapisalo sie najwiecej osob.""Ale Ale ""-ra nakazala zeby wszyscy wsparli. Jej. Kierownika .obowiazkowo maja byc i siedziec z nimi przy jednym stole.Maniaczka.Idea pikniku fajna ale nie w takiej atmosferze jaka panuje teraz.szkoda

t

haha w FK , odważni i prawi dobre sobie ,na palcach jednej ręki można ich policzyć

aaaaaaaaaaaaabbbbbbbbbb

Moze ciemnogrod musi byc zastraszany , bo nie umie walczyc o swoje prawa i dobre imie , ale sa ludzie prawi i odwazni o takich tu mowa. Nie moj poziom wiec nie prowadze , dyskusji .

Kosiek
@aaaaaaaaaaaaabbbbbbbbbb 02.08.2017 07:25
Moze ciemnogrod musi byc zastraszany , bo nie umie walczyc o swoje prawa i dobre imie , ale sa ludzie prawi i odwazni o takich...

Chyba ta chuda wywloka Ale...... .

t

kopiuj wklej ,to zrób tak i wklej sobie szarą komórkę cikawe kto ci ten pozew zbiorowy podpisze dobrowolnie .Wszystko robi się przez zastraszenie

aaaaaaaaaaaaabbbbbbbbbb

Zbyt niski poziom kultury osobistej ,zanizona samoocena i brak konstruktywnych rozwiazan doprowadzil do sytuacji tego ,,pana '' Stankiewicza. I kolego czytaj , jak masz troche pojecia o prawie : zbiorowy pozew bedzie na podstawie : Przestępstwo zniesławienia art. 212 k.k. Przedmiotem ochrony jest cześć, a więc szacunek, poważanie, wartość jaką dana osoba posiada w pojęciu innych ludzi. Pomówienie może nastąpić przez podanie pewnych informacji w formie podejrzenia lub powtarzania pogłoski (zmyślonej przez pomawiającego lub rzeczywiście krążącej) lub przez podanie konkretnego zarzutu. Pomawianym może być nie tylko osoba fizyczna, ale również grupa osób, instytucja, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. Pomówienie musi odnosić się do postępowania (np. niemoralnego trybu życia) lub właściwości (np. narkomanii, alkoholizmu, choroby psychicznej), w przypadku podmiotu zbiorowego np. do niekompetencji pracowników, które mogą poniżyć daną osobę czy podmiot zbiorowy w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności. :)))

t

aaaaabbbbbb teraz to ciebie kierownik zwrotów powinien pozwać za publiczne naruszenie jego imienia

nik

co to ma być ,ale się napociło toto hehe hehe!

Ja

Temu ze zwrotów. To po awansie kompletnie odbilo. Dwie przyjacioleczki niedlugo to w majtkach beda po zwrotach chodzic i tylkami świecić. O wszystkich wszystko wiedza. I tworza plotki na kazdego. A potem przymilnie sie usmiechaja.Czy ten kierowniczek swiezak nie widzi ze ""sucha""kumpluje się z nim aby miec korzysci i fory bo praca nie grzeszy i ta druga plotkara.

Ja

Temu ze zwrotów. To po awansie kompletnie odbilo. Dwie przyjacioleczki niedlugo to w majtkach beda po zwrotach chodzic i tylkami świecić. O wszystkich wszystko wiedza. I tworza plotki na kazdego. A potem przymilnie sie usmiechaja.Czy ten kierowniczek swiezak nie widzi ze ""sucha""kumpluje się z nim aby miec korzysci i fory bo praca nie grzeszy i ta druga plotkara.

Ja

A na zwrotach znów afera.kierownictwo. pisze na siebie donosy.Biedny jeden poniewaz drugi na niego nakrzyczal.Najgorsze w tym jest to ze przyjacioleczki sie nie podpisaly pod donosikiem ale aktywnie namawialy reszte pracowników. Stoja takie dwie i nic nie robia tylko ploty ploty.Przyjacioleczka ktora z nim jezdzi tez sie na niego wypiela skoro taka dobra czemu sama nie podpisala siwpod tym donosem.Żenada

sasfd
@aaaaaaaaaaaaabbbbbbbbbb 31.07.2017 17:09
Kabli , donosicieli trzeba tepic to wstyd i hanba dla Ojczyzny i rodziny .

Jak już na magazynie pojawił się punkt informacyjny z wnioskami itp. to teraz trzeba gdzieś w ustronnym miejscu postawić skrzynkę skarg i zażaleń (czyt. donosów) to dopiero byłaby atrakcja!

kolega po fachu starszego Stanka
@aaaaaaaaaaaaabbbbbbbbbb 31.07.2017 17:09
Kabli , donosicieli trzeba tepic to wstyd i hanba dla Ojczyzny i rodziny .

UWAGA ! To poważne oskarżenia wiesz davidezczel - byś się wstydził, On starał się Ciebie wiele nauczyć pomimo to jak potraktowałeś jego Brajdaka po wypadku - życie i tak Cię niszczy to widać co trochę w OZM teraz już w PRU a Panie ze wschodu też mają Braci itp. Uważaj gdzie i ilu na raz wkładasz pajacyku z Ołta-coś tam bo może Cię zaboleć w końcu tatuś Ci znowu nie pomoże. POZDRO

Obiektywna

Ojej czyzby komus nietykalnemu cos nie pyklo?

Aneta

@sprawiedliwy co masz na myśli mówiąc, że niektórzy pracownicy są gnębieni i nękani? Czy chodzi Ci właśnie o ścisłe pilnowanie czasu pracy? Wiele firm podchodzi do tego rygorystycznie. Jednak rozumiem, że inne traktowanie niektórych pracowników może budzić frustrację. Zauważasz, że rynek pracy się zmienia. Czy widać to już również w Firmie Księgarskiej J. Olesiejuk?

sprawiedliwy
@Aneta 03.07.2017 13:20
@sprawiedliwy co masz na myśli mówiąc, że niektórzy pracownicy są gnębieni i nękani? Czy chodzi Ci właśnie o ścisłe pilnowanie...

Aneta postaram się częściowo odpowiedzieć. Gnębieni nękani - zapraszam do wypowiedzi byłych doświadczonych pracowników w/w 'miejsca pracy' niektórzy odeszli dla "spokoju organizmu" do innych firm inna część z chęcią przeniosła się do innych działów Firmy . Rygorystyczne przestrzeganie czasu pracy OK ale dla wszystkich tak jak piszesz - chociaż nie rozumiem tego w w/w miejscu mamy przecież nadgodziny. Of w zaawansowanych systemach ewidencji czasu pracy można relatywnie rozliczyć. Czy nie takie systemy teraz prosperują? Frustracja przy podejściu "taty" i "księdza" do "Nieswoich" Ludzi to codzienność a po jakimkolwiek L4 jeszcze bardziej się pogłębia. KREW + NŻ + L4 = tam to duże cięcia finansowe nawet na dłużej... i jak tam pracować po powrocie? Pani Moderator masz może jakąś radę ? może Ktoś inny ? Rynek pracy wystarczy się rozejrzeć doświadczenie teraz to podstawa szkoda że nie tam. A no tak tam są płace z ustalonej siatki - większość nowych w Ożarowskim magazynie FKO ma ZERO pojęcia o jakiejkolwiek pracy taka jest dzisiejsza młodzież sorry a jak Ktoś już ma talent do czegoś to po co się przykładać jak świadomość awansu to walka z wiatrakami albo zaraz Cię przeniosą. pozdrawiam Was sprawiedliwy

Ja
@sprawiedliwy 05.07.2017 07:28
Aneta postaram się częściowo odpowiedzieć. Gnębieni nękani - zapraszam do wypowiedzi byłych doświadczonych pracowników w/w...

Zgadzam się z twoją opinią.Mówi pracownicy dostają wyzsze stanowiska w angażu niż ci co pracują kilka lat.Na premię też nie ma co liczyć chociaż na rozmowie o pracę opowiadają zę co miesiąc.przysługuje.

sprawiedliwy

Firma w której "niektórzy" mają łatwiej. W Magazynach Ożarów Maz. A inni są gnębieni i nękani za bzdury. Np. pociotek ze wsi "es-esa" co 1h na szlugu , pozostali o 2 minuty przerwy nie mogą przekroczyć przy wejściu do pracy parę minut wczesniej oczywiście. A co robi wierna "olo" Ktoś wie ? Dobrze że rynek pracy się diametralnie zmienia. Koniec z lizostwem w FK bądźmy realistami. pozdrawiam, Sprawiedliwy

Aneta

@Jaczęsto zdarzają się takie 10 godzinne dni pracy? Jak wygląda system pracy? Czy jest on zmianowy?

Ja

A zapomnieliśmy wspomnieć o przerwie 20 minut na 8-10godzin pracy wtedy trzeba zjeść i skorzystać z toalety .A jezeli chcesz czesciej wychodzić do toalety to musisz skrócić przerwę bo inaczej ladujesz na rozmowie dyscyplinujacej .I tylko słyszysz szybciej i szybciej więcej i więcej .

Aneta

@gbdco sprawiało, że praca w Firmie Księgarskiej J. Olesiejuk była dla Ciebie tak wykańczająca?

gbd

Dziękuje Ci Panie,że 3 lata temu usłyszałam Twój głos "zwolnij się z tego obozu" to była najlepsza decyzja mojego życia. Trzy lata temu, chodzący wrak człowieka,psychicznie i fizycznie. Dziś zupełnie inna kobieta,która może ładnie wyglądać w pracy a nie jak spocony borciuch w nieprzepuszczającej powietrza kamizelce i ciężkich buciorach z wiecznie poniszczonymi paznokciami i w ciągłym strachu,że dziś pewnie nie wyrobiłam chorej normy

BLA
@gbd 21.06.2017 14:42
Dziękuje Ci Panie,że 3 lata temu usłyszałam Twój głos "zwolnij się z tego obozu" to była najlepsza decyzja mojego ży...

Bez przesady. jakos ja tego tak nie odczuwam. kazdy ma norme albo nie ma nikt z tego powodu nie zwalnia. taka prac akzdy zna swoje stanowisko i pensje ma na umowie. super,ze znalazłas lepsza pracę. Dla mnie jest ok. :)Bywaja lepsze i gorsze dni, ludzie sa rózni jak wszedzie nie jestem tu od nawiazaywania przyjażni tylko do pracy i to robie, nie slucham plotek ani ich nie rozpowszechniam. Kazdy chciałby zarabiac mnostwo kasy za nic nie robienie :)moze w tej obenej pracy tak masz, a może powiesz co to za praca to sami sie tam przeniesiemy :)?

Albert

Mnóstwo miłych i wesołych skanujących ludzi pod jednym dachem ! Praca polegająca na przykładaniu w pewnej odległości skanera do kodu kreskowego książki. Jak skaner zrobi "pik", to można nakleić cenę na książkę, skanować kolejną i odkładać na taśmę. Zauważyłem, że za zeskanowanie odpowiedniej ilości książek (norma) przyznawane są bonusy dla stałych pracowników (zapytania ile zeskanowałeś, jaką premię wziąłeś etc). Część osób wesoło ściga się w skanowaniu, bądź skarży do kierownictwa, że ktoś krzywo nakleił naklejkę. Takie przedszkole trochę.

Ja

Piknik firmowy.Dlaczego nie idziecie podstawowe pytanie w firmie.Odpowiedź jest prosta najpierw składają pracowników między sobą ze jedno nie może patrzeć na drugie a potem na siłę zapraszają .O czym będziemy tam rozmawiać z ludźmi którzy nie umieją nawet odpowiedzieć dzień dobry.O pracy z kierownictwem które rozmowy z pracownikami unika jak ognia. Szkoda ze ludzi ktorzy chca sie czegos nauczyc w tej firmie traktuje sie jak ludzi gorszego sortu a nierobów co przychodzą jak chcą nikt nie rozlicza z ich pracy .

Ja

Piknik firmowy.Dlaczego nie idziecie podstawowe pytanie w firmie.Odpowiedź jest prosta najpierw składają pracowników między sobą ze jedno nie może patrzeć na drugie a potem na siłę zapraszają .O czym będziemy tam rozmawiać z ludźmi którzy nie umieją nawet odpowiedzieć dzień dobry.O pracy z kierownictwem które rozmowy z pracownikami unika jak ognia. Szkoda ze ludzi ktorzy chca sie czegos nauczyc w tej firmie traktuje sie jak ludzi gorszego sortu a nierobów co przychodzą jak chcą nikt nie rozlicza z ich pracy .

Ja

NAPISZĘ WAM JEDNO JA MAM GDZIEŚ TO CO O MNIE MÓWIĄ ZA PLECAMI CZY GDZIEŚ INDZIEJ .ZAWSZE PANIETAJCIE ZE TO SAMO MÓWIĄ O WAS JAK SIĘ ODWRACACIE .NARZEKACIE NA LUDZI KTÓRZY OD WAS WYMAGAJĄ ZAANGAZOWANIA I ZAWSZE UMIEJĄ POWIEDZIEĆ DZIĘKUJĘ I PRZEPRASZAM A PODLIZUJECIE SIĘ LUDZIOM KTÓRZY MAJĄ WAS ZA NIC .TEGO NIE JESTEM W STANIE ZROZUMIEĆ.

Aneta

@Agamyślę, że mnie z kimś mylisz. Nie jestem związana z Firmą Księgarską J. Olesiejuk. Jestem pracownikiem gowork.pl i zależy mi na poznaniu tego jak wygląda praca w firmie między innymi dzięki Waszym komentarzom. A co Ty możesz powiedzieć o swoich doświadczeniach z pracy w firmie? Chętnie też dowiemy się coś na temat tego jak wygląda Twój typowy dzień pracy.

Aga

A jak tam Kapeć pracuje jeszcze piesek kierasa napiszcie coś o nim

Aga

Aneta a pamiętasz jak robiłaś przekręty w głosowaniu i cię zdegradowali masz szczęście że nie zwolnili a teraz piszesz jaka to super praca i ludzie masakra jak można być takim zerem i podlizywać się żeby dostać 200zł podwyżki

Dobre
@X 27.08.2017 12:03
Jasne że tak. Fuksa miała że z pracy nie wyleciała.

Pracowota to zostala nie tak jak wy lenie

Mała
@Dobre 29.08.2017 23:21
Pracowota to zostala nie tak jak wy lenie

Widać że niektórych boli że Pani Aneta jest doceniana w Fk :)

Aneta

@Ja rzeczywiście, bardzo ważne jest reagowanie na zachowania, o których mówisz. Tobie zdarzało się interweniować? Rozumiem, że kierownicy są otwarci na pomoc w takich sytuacjach. @ja @NIK Chętnie też dowiemy się więcej na temat tego jakie są plusy pracy w firmie. Możecie powiedzieć coś więcej na ten temat?

Ja
@Aneta 21.04.2017 09:56
@Ja rzeczywiście, bardzo ważne jest reagowanie na zachowania, o których mówisz. Tobie zdarzało się interweniować? Rozumiem, że...

Rozmowa jest chyba zawsze najwlasciwsza forma komunikacji tego brakuje.

NIK

Przykro,czytać takie opinie.Zastanawiające jest to ,że wy wszyscy tam jeszcze pracujecie,biadolicie jakieś farmazony . Komuna skończyła się w '89 roku nie ma przymusu pracy, każdy z was może nie pracować.Bijecie sami w siebie , zacznijcie MYŚLEĆ POZDRAWIAM WSZYSTKICH

Ja

Czytam i słucham o tym wszystkim i tak naprawdę każdy ma prawo do swoich opinii nie ważne jakie sa.Każdy z Was pracuje :widzicie i slyszycie to jak kto sie zachowuje .Dlaczego nikt z Was nie powiedział nigdy Stop takim odzywkom ,traktowaniu .Dlaczego ?Przecież kiwaliscie głowami ze to wszystko prawda .Czemu Nie umiecie iść i porozmawiać z przełożonym o awansie tylko chodzicie po kątach i przeklinacie.A jak przyjdzie co do czego to udajecie głupków ze to nie wy nie wasze słowa.Robicie sobie po złości i tylko czekacie aby komuś podwinela się noga a potem tylko się śmiejecie .Ile razy zwalaliscie na drugą osobę coś co było źle zrobione bo tak jest najprościej.Bo w pochwalach to umieją znaleźć się wszyscy a do zbierania ochrzanu to trzeba jednego. Dlatego ja unikam toksycznych ludzi i udaje ze nie słyszę docinek. szkoda mi na nich energii .Ludzie mądrzy sa ponad to wszystko.

Nick

Oni po zwrotach chodzą razem papużki nierozlaczki bo jak będą osobno to jedno na drugie będzie nafadywac tak jak zawsze .ha he ha

Aneta

Bardzo proszę o zostawianie wpisów, które dotyczą pracy w firmie. Przypominam, że komentarze muszą spełniać wymogi Regulaminu forum. Nie mogą dotyczyć konkretnych osób, ani zawierać pomówień.

Job

Krewetka na aktywacji przewala kartony .już się nie zwalnia.

Job

Krewetka na aktywacji przewala kartony .już się nie zwalnia.

Mareczek

A Maciuś krewetka zrobił już karierę lizuz tak to gadał na nich że buraki i debile a jak dali mu podwyżkę to już super kumple gamoń jak można trzymać takiego Judasza

Job

Hej ja wiem czemu oni chodzą w parze NO on za nią pracuje a ona mu z komputera drukuje poniewaz on sie Nie zna .parka nierozlaczek.

Megi

Zwroty nawet spoko dział tylko damy podkreślam dwie siedzące cały czas na pracach zleconych i udając jak to ciężko pracują (a podwyzki dwie w ciagu roku)a tak naprawdę pierdziela farmazony o ciuszkach itp ale soboty dodatkowe i nadgodziny robią non stop a ludzia robia laske zeby wypić z kartonu albo co kolwiek pomoc to tego Brygadzisci ani Logistycy nie widzą albo niechcąc widziedz ....

Tomasz
@Megi 19.04.2017 18:56
Zwroty nawet spoko dział tylko damy podkreślam dwie siedzące cały czas na pracach zleconych i udając jak to ciężko pracują (a p...

Przeczytaj raz jeszcze swój post. Czy coś rozumiesz? Przecież zdania nie potrafisz sklecić najprostszego. Nie sugeruję, że jak pracujesz w branży księgarsko-wydawniczej to masz mieć wiedzę korektora, ale to minimum by się przydało.

Pik

Cieszę się ze jednak czytacie wpisy na forum ja pracowałem tam krótko ale mam kontakt z niektórymi ludźmi .możecie się zgadzać lub nie z moimi opiniami to wasz wybór ale mam nadzieje ze chociaz w głębi ducha przyznaliscie mi rację .pozdrawiam J.

Aneta

@Pik a co według Ciebie warto w firmie zmienić, tak by pracowało się wszystkim lepiej?

Pik
@Aneta 19.04.2017 10:30
@Pik a co według Ciebie warto w firmie zmienić, tak by pracowało się wszystkim lepiej?

Najważniejsza jest komunikacja między przełożonymi a nami pracownikami.Tak praktycznie nie ma .Nie przekazywane mam sa istotne kwestie niektórzy pracownicy dowiadują się czegokolwiek ze strzepków rozmów na szatni .zachowanie tajemnicy firmy czyli kto na jakim stanowisku pracuje często takie wiadomości przekazują ludzie kt orzy mają dostęp do takich danych w komputerze.rozmowa z podwładnym kierownika polega na zbyciu go lub powiedzeniu ze nic fo to nie obchodzi.Więcej szacunku ze strony przełożonych i reakcji na chamstwo.

Pik

Opinie sa różne na temat pracy .A wystarczy spojrzec na ludzi ktorzy krzycze ze maja te prace gdzies i sie zwalniaja a wystarczy ze jeden na aktywacji klei kartony drugi na zwrotach jest na przyjęciach i już zapadła cisza .Jak można być tak sliskim .ha ha ha .

Pik

Smutne sa te wypowiedzi Ale prawdziwe jeżeli nie jesteś w jakiejś grupie to jesteś poza marginesem.Jeżeli chcecie zobaczyć całe oblicze FK to przeniescie się na zwroty .Tam jest Państwo w państwie bez kontroli.Brygadzista klnie na każdego a jak ktoś słyszy to udaje milutkiego .Klika lize sobie tyłki Jak sa razem a jak osobno to wyzwiska.nie mozna smiac sie ani rozmawiać terror .Wytykanie bledow ludziom ktorzy nie chca uczestniczyć w tych manipulacjach a ukrywanie błędów swoich pupili i klakierów.Niektore z tych osob calymi dniami sie tylko obijaja i jest super A jezeli ktos na chwilę stanie to jest afera . Za złotówkę jedno drugiego utopiloby w kropli wody.

Aneta

Wiedzieliście, że firma Firma Księgarska J. Olesiejuk uzyskała tytuł Solidna Firma 2016? Więcej na ten temat znajdziecie na stronie internetowej firmy http://www.olesiejuk.pl/news/1871-fk-olesiejuk-solidna-firma-2016 Co według Was sprawia, że firma została wyróżniona takim tytułem?

R.............

Tacy odwazni jestescie ikognito , na forum zazdrosnicy ???? )))))

Niunia

Aaa a i co najważniejsze uważaj z kim trzymasz bo na stowke premi to kazdego sprzeda buziaki pozdrawiam

Niunia

Witam wszystkich zgromadzonych hehe w ostatnim czasie mało się tu dzieję no ale cóż... chciałam powiedziedz że praca na magazynie jest nawet spoko nieważne gdzie czy wybieranie czy dlesler czy nawet zwroty wiadomo trzeba pracować najgorsi w tym wszystkim są pracownicy których tak naprawdę jest mało jak na taką firmę obiboki nie z tej ziemi oczywiście nie każdy bo są osoby które są zetelne i wykonują swoją pracę na poziomie ale są nie doceniani ...Bo na pierwszym miejscu są pupili wiadomo o kogo chodzi a dopiero na kancu reszta hehehe OGÓLNIE POLECAM I ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY

545454

@yoko a powiedz mi czy chociaz zarobki sa dobre tutaj w firmie? no bo wiadomo czesto jak tak ze cos kosztem czegos po prostu jest niestety..a sa nadgodziny?

yoko

pracowałam w tej firmie i mogę powiedzieć,że nigdzie ale to nigdzie nie spotkałam się z takim wyzyskiem i chamstwem ze strony przełożonych,ta praca to ciągły wyścig szczurów, tam nie jesteś człowiekiem tylko podmiotem który ma wyrobić normę, jeśli jeszcze nie ma się życia prywatnego,rodziny i innych obowiązków po za pracą w tej firmie to jeszcze jako tako cię traktują bo możesz być na każde zawołanie,ale jeśli możesz zostawać po godzinach albo przychodzić wcześniej to jesteś tam zbędny

Obserwatorka

Czytając Państwa opinie dochodzę do wniosku, że tam jest niczym w obozie( albo jeszcze gorzej).Wszystko na gwizdek. Zastanawiam się czy właściciel tej firmy też załatwia swoje "potrzeby" w wyznaczonym czasie :D mając 20 minut na cały dzień pracy och w tym czasie musi się zmieścić z jedzeniem,sikanie, a jak pali to i czas na papierosa musi wygospodarować. A może nawet nie wie jak są tam traktowani ludzie. Czy tam trzeba mieć pampersy? A jeśli chodzi o Panią Aleksandrę...to słyszałam o niej same niepochlebne opinie, może powinna zweryfikować swój stosunek do ludzi :)

Daniel
@x 10.05.2016 09:30
Pracownicy sami sobie to zrobili. Na początku nie byli tak kontrolowani. Była niemal pełna swoboda. Zaczęli jednak przesadzać....

Oni żyją z wyzysku pracowników

rudy
@x 10.05.2016 09:30
Pracownicy sami sobie to zrobili. Na początku nie byli tak kontrolowani. Była niemal pełna swoboda. Zaczęli jednak przesadzać....

SAME POZYTYWNE OPINIE PISZE ALEKSANDRA PEWNIE MA 100ZŁ PREMII ZA TO WIĘCEJ

Nowy

Jestem nowym pracownikem od niemal miesiąca i napiszę co zaobserwowałem po tak krótkim czasie. Gadacie glupoty, chodzenie w miniówach po magazynie jest trochę nienornalnością. Sufit prześwituje,ciekawe czy taka jedna z drugą tak by chciała pokazywać swoje tu i ówdzie. Jeśli tak to po co tu przychodzicie i pracujecie, skoro możecie spełniać się i zarabiać "w swoich fachu". A praca w magazynie jak to w magazynie - było trzeba poszukać sobie pracy w biurze gdzie byście przerzucały papierki i też podobne pieniądze zarabiali. Ale nie - trzeba było przyjść tu i mieć tematy na gadanie między regałami. Szok!!! Ludzie ja mam niespełna 19 lat a chyba lepiej jestem wychowany niż co po niektórzy.

agencja
@Nowy 17.03.2016 17:57
Jestem nowym pracownikem od niemal miesiąca i napiszę co zaobserwowałem po tak krótkim czasie. Gadacie glupoty, chodzenie w min...

Brawo Ty. Pracujesz przez agencję pracy za 9zł na godzinę, jak niewolnik i jeszcze sobie chwalisz.Szok!!!

nie lubię Fk

Zakazała bo sama zazdrości im wyglądu i zgrabnych nóg, hehe.

były pracownik

co tu tak ucichło ostatnio? wszyscy się już pozwalniali?

EL
@były pracownik 05.02.2016 12:29
co tu tak ucichło ostatnio? wszyscy się już pozwalniali?

dużo osób na L4.poza tym usuwają posty.Aleksandra zakazała dziewczynom chodzić w spódnicach i krótkich spodenkach w największy lipcowy skwar, a SS i reszta słoiczego kierownictwa przytakiwała.pamiętacie?

Zostaw opinię o Firma Księgarska J. Olesiejuk - Ożarów Mazowiecki

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Firma Księgarska J. Olesiejuk