Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o

3.9Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o

Pracodawca

 Aktualność
Szanowni Państwo
Dziękujemy za zainteresowanie Naszym profilem i Nasza Firmą.
W dzisiejszej aktualności chcielibyśmy zamieścić informacje, które mamy nadzieje będą dla Państwa przydatne.

Chcielibyśmy jasno zakomunikować, że Forum Media Polska ma się bardzo dobrze, myśląc przez cały czas o dalszym rozwoju i stabilności pracy dla wszystkich pracowników, którzy codziennie z pełnym profesjonalizmem wykonują swoje obowiązki i dokładają wszelkich starań do dalszego rozwoju Firmy, jak i satysfakcji z wykonywanej pracy.


Pragniemy również poinformować, iż zarówno my, jak i zespół administratorów Gowork.PL, na bieżąco obserwujemy Państwa wkład w Nasz profil zarówno ten pozytywny, jaki i negatywny. Musimy jednak powiedzieć stanowczo, że nie będziemy obojętni wobec potocznego hejtu, obrażania i wypowiadania się w sposób wypaczający wizerunek Pracowników oraz Naszej Firmy. Pragniemy uprzedzić, że komentarze łamiące regulamin forum, obrażające i naruszające czyjąś godność mogą być archiwizowane przez Administratora GoWork.pl. Jednocześnie, pragniemy poinformować, iż wpisy niezgodne z regulaminem naruszające dobra osobiste Forum Media Polska Sp. z o.o., naruszające dobra osobiste pracowników, jak i opinie nie mające nic wspólnego z rzeczywistością, stanowiące hejt, mogą wypełniać znamiona przestępstwa zniesławienia, o którym mowa w art. 212 Kodeksu karnego i jako takie będą zgłaszane do organów w celu dochodzenia na drodze prawnej sprawiedliwości oraz zadośćuczynienia. Jest nam niezmiernie przykro, iż musimy uczestniczyć w takim poziomie wypowiedzi i reagować w ten sposób, jednakże nie będziemy obojętnie przyglądać się opiniom, które nie mają pokrycia w rzeczywistości. 

Chcielibyśmy, aby było to miejsce wymiany merytorycznych opinii, pozbawionych wulgaryzmów, hejtu i naruszania godności osobistej zarówno Pracowników jak i Pracodawców.
Nie wyklucza to jednak konstruktywnej krytyki, którą mają Państwo prawo wyrazić i na którą jesteśmy otwarci.

Jak zawsze z wielka chęcią odpowiemy na Państwa pytania pod adresem e-mail: pracafmp@forum-media.pl.

Forum Media Polska 
k.
Były pracownik

Pracowałam w firmie Forum Media Polska 7 lat, kilka mc temu wyprowadziłam się niestety w ogóle z Poznania. Wypłata zawsze była w Forum na czas, zarabiałam naprawdę bardzo dobrze i na kwestię finansową nigdy nic złego nie mogłam powiedzieć. Pracowałam w dziale call cener, wypłaty były bardzo dobre, prowizje od sprzedaży każdego produktu, żaden ogarnięty doradca nie narzekał. Na święta zawsze dodatkowe pieniądze i imprezy świąteczne były w fajnych miejscach. Praca polega tam na sprzedaży różnych produktów i szkoleń, , jak ktoś ma gadane to bez problemu sobie poradzi, ale musi od początku się nastawić na wynik , atmosfera w biurze bardzo fajna, dla mnie to też było ważne. Praca jest na planach sprzedażowych, ja zwykle realizowałam, choć czasem były dość ambitne.

Do realistki
Pracownik
@Realistka

Były pracownik opisał sytuację i swoje odczucia pracy w 2021 roku , od tego czasu wiele się zmieniło ,właściwie wszystko! Więc nie podbijałabym tego komentarza bo to były stare czasy , na które faktycznie nie można było narzekać. Ale teraz , to lepiej firmę omijać daleki łukiem... Nie Polecam ani firmy ani produktów !

Piszę, bo chcę
Pracownik
 Pytanie

Postanowiłam napisać opinię o firmie, bo akurat ja jestem zadowolona. Nie wiem, może to zależy od działu albo po prostu od nastawienia, ale mi naprawdę podoba się w Forum. Wiadomo bywają kryzysy, są sytuacje, które mnie denerwują, ale nigdzie nie jest idealne. Ja w tej firmie zostałam wielokrotnie doceniona i bardzo dużo się nauczyłam. Może też po pracy w kilku nienajlepszych firmach po prostu potrafię docenić normalnego pracodawcę i normalne warunki. Może niektórzy mają jakieś duże wymagania albo po prostu się wypalili? dla mnie naprawdę jest spoko. I ta opinia nie jest kupiona... ;)

Pracodawca

@Yo

Cześć! Dziękujemy za przesłaną opinię. Bardzo nam przykro, że nie byłeś zadowolony z pracy w Forum Media Polska. Wierzymy jednak, że posiadasz również pozytywne wspomnienia związane z pracą u nas. Mamy również nadzieję, że udało Ci się odnaleźć pracę, w której czujesz się spełniony. Pozdrawiamy i życzymy samych sukcesów!

Pracownik
Pracownik

Pracuję w Forum ponad 5 lat w szeroko rozumianym obszarze administracyjnym. Zaczynałam na innym stanowisku, w innym dziale, jednak po 2 latach udało mi się zmienić dział na taki, w którym od zawsze chciałam pracować. Dostałam szansę, mimo braku doświadczenia. Zostałam doceniona, kilka razy awansowałam i aktualnie zarządzam małym zespołem. I takich przykładów w firmie jest sporo. Uważam, że Forum Media Polska to świetne miejsce do rozwoju, wystarczy dobrze pracować, angażować się, a na pewno zostanie się docenionym. W Forum nigdy nie szukają kierowników czy dyrektorów z zewnątrz, tylko zawsze awansują kogoś z zespołu, co uważam, że jest super. W firmie panuje fajna atmosfera, czuć wsparcie przełożonych i naprawdę jest mnóstwo okazji do rozwoju i wykazania się. Na pewno trochę słabszą stroną firmy są zarobki, ale z drugiej strony coś za coś. Spokojna praca na umowę o pracę od poniedziałku do piątku od 8 do 16, brak nadgodzin, brak problemu z urlopem czy jakimś wcześniejszym wyjściem oraz sporo benefitów pozapłacowych. Ja osobiście polecam :)

Paulina
Były pracownik

Pracowałam w Forum przez prawie 8 lat. Zaczynałam od stanowiska juniorskiego, a odchodząc zarządzałam dużym zespołem i odpowiadałam za kluczowe projekty. Mogę zagwarantować, że firma daje duże możliwości rozwoju osobom, które są kreatywne i zaradne. Już po pierwszych dwóch latach pracy objęłam stanowisko kierownicza i zaczęłam zarządzać małym zespołem, co świadczy o tym, że Dyrekcja daje realne szanse, aby się rozwinąć i szybko awansować. W czasie mojej kariery w Forum kilkukrotnie uczestniczyłam w zagranicznych szkoleniach dla product managerów, brałam udział w szkoleniach menedżerskich i coachingowych. Zawsze czułam, że przełożeni mnie doceniają i chcą we mnie inwestować. Dla najzdolniejszych firma oferuje również karierę międzynarodową w ramach spółek należących do holdingu. Forum nie jest typową korporacją, to raczej firma, która stawia na zwinność i innowacyjność. Jest więc doskonałym miejscem pracy dla osób ambitnych, kreatywnych, lubiących ciągłe zmiany i myślących w kategoriach biznesowych. W Forum twoja kariera jest w twoich rękach - można się wykazać, szybko awansować, zmieniać stanowiska w ramach różnych działów, realizować się na różnych polach. Wiem jednak, na podstawie mojego doświadczenia managerskiego, że nie każdy odnajduje się dobrze w takim dynamicznym i kreatywnym środowisku, stąd też pewnie bierze się część negatywnych opinii. Zachęcam do aplikowania wszystkie osoby, które chcą czerpać z pracy satysfakcję i realizować projekty, z których mogą być dumni.

Pracodawca

@Paulina

Dziękujemy bardzo za te słowa! Powodzenia na dalszej drodze zawodowej

Alicja Nowy wpis
Inne

Nie polecam, automatyczne przedłużanie prenumeraty czasopism. Korzystam z wielu innych czasopism firm dostępnych na rynku medycznym, w żadnym z nich nie ma takiej formy. Brak możliwości dodzwonienia się do firmy. NIE POLECAM!!!

ForumToOszusci Nowy wpis
Inne
@Alicja

Taka sama sytuacja, wysyłają faktury za szkolenia, na które człowiek się nie zapisywał. (usunięte przez administratora) i brak ochrony danych osobowych! Uważać na nich i unikać

Karolina Nowy wpis
Były pracownik

Jestem byłą testerką automatyzującą z Forum Media. Jeżeli ktoś rozważa udział w rekrutacji do Forum Media lub podjęcie współpracy to serdecznie polecam. Sama rekrutacja przebiegła sprawnie i rzeczowo. Współpracownicy i Przełożeni są profesjonalni i sympatyczni. Na + elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej, sprawna komunikacja, jasne i przejrzyste wymagania względem pracownika. Jest to miejsce gdzie liczy się zdanie pracownika. Duży + za otwartość na pomysły. Polecam i pozdrawiam cały Zespół Forum Media! Karolina K.

klient
Inne

Bardzo nie polecam tej firmy, bardzo trudny kontakt, ludzie niekompetentni. opiszę może swoją sytuacje... Wracając samochodem dzwoni do mnie pan z propozycją kursu on line, który nawet mnie zaciekawił, powiedział o nieograniczonym dostępie jako że bardzo wiele rzeczy od nich zakupiła oraz wspomniał że aby potwierdzić transakcje muszę odebrać smsa z potwierdzeniem naszej rozmowy i potwierdzenia transakcji, poinformowałam go że teraz jadę samochodem że zrobię to później. Wyleciało mi to z głowy, wiec transakcji nie potwierdziłam. Za miesiąc dostaje upomnienie że nie zapłaciłam za kurs! Skandal przecież transakcja nie doszła do skutku. No dobrze, jestem zapracowanym lekarzem, opłaciłam to bo nie miałam czasu na takie sprawy, aby ścigać tego Pana który ze mną rozmawiał i tak postąpił. Co gorsza... Próbuje zalogować się na kurs a tutaj - brak dostępu. Czyli kurs opłacony, a kursu nie ma. Wielu kolegów lekarz narzeka na FORUM MEDIA i nic już od nich więcej nie zamówię, innym też odradzam.

Klient
Inne
@klient

U mnie była podobna sytuacja, socjotechnika a potem straszenie windykacją, no cóż firma sama pracuje na brak klientów i opinie w środowisku. Serdecznie nie polecam!

Ewa
Inne
@klient

Dokładnie znalazłam się w podobnej sytuacji i pomimo konkretnych screenów dotyczących zakończenia współpracy ow 2022 roku. Przedłużono mi dostęp on- line bo nie zgłosiłam rezygnacji dwa tygodnie przed czasem w 2023 roku. Niestety firma bazuje na zapracowanych ludziach nie pamiętających o owych terminach i kasuje za dostęp do internetu produktów które wcześniej otrzymałam w formie przedłużenia dostępu. Za to przedłużenie tylko 700 zł. W głowie się nie mieści jak ta firma traktuje swoich wieloletnich klientów. Szkoda że tak późno przeczytałam opinie i sama dałam się wciągnąć w tak nieuczciwą ofertę.

Pracodawca

@Ewa

Dzień dobry, prosimy o wiadomość na adres mailowy zgloszenie@forum-media.pl. Przeanalizujemy Pani sprawę. Pozdrawiamy

Pioter
Były pracownik
@Ewa

Nie tylko klientów ta firma tak traktuje ,swoich wieloletnich pracowników również... Zamiast doceniać, szkolić,angażować w różne projekty i dawać szansę rozwoju, to zwalnia pracownika z dnia na dzień lub jak tylko pojawi się w pracy po l4 czy opiece.Tragiczne rządy, złe decyzje ,brak szacunku do człowieka tylko kasa, kasa i kasa...

kumata osoba
Były pracownik
@Pioter

Pioter, mogłeś nie kręcić z przedłużaniem opieki / L4 :). Tym bardziej, że byłeś na tyle bezczelny chwaląc się w swoim zespole kiedy warto iść na opiekę / L4, i kiedy z niego powrócić, aby pracodawca tego nie podważył. Forum ma swoje za uszami (i to sporo, ale to temat na inną dyskusję), ale Twoje żale są co najmniej żenujące chłopaku :)

Pioter
Były pracownik
@kumata osoba

No chyba jednak jesteś mało kumatą osobę skoro myślisz,że pisałem o sobie. Gdybyś kumał/kumała to wiedziałbyś że pisałem o ludziach którzy byli na opiece i zostali zwolnieni albo wrócili z L4 i dostali wypowiedzenie . A pracowali długo. A jeśli chcesz podważyć moje zwolnienie to powodzenia życzę. Jaka firma takie i kumate osoby.

Kumata osoba
Inne
@Pioter

Heh. Doskonale wiadomo kto poleciał w CC z tego powodu ????. Zresztą twój były już zespół miał pecha do osób (nie mówię o wszystkich, bo spora część pracuje / pracowała sumiennie), które lubiły nadużywać L4 czy opieki. A ty byłeś na tyle bezczelny, chwaląc się u nas kiedy warto iść na zwolnienie ????. Tyle w temacie, bo tylko się pogrążasz.

Xxx
Inne
@Ewa

Firma musi tak traktować klientów bo żeruje na tych którzy już nimi są. Kasa musi się zgadzać a nowych pomysłów brak więc na czymś trzeba zarabiać. Albo przedłużenia albo wysyłka dodatkowych materiałów za jedyne 99 zł z fakturą, nie zdążysz w terminie twój problem. Forum Media Polska omijać ... Nie dać się nabierać na te cudowne produkty ... Opinie pozytywne są pisane przez firmę nie przez zwykłych ludzi!

Kinga Nowy wpis
Inne
@klient

U mnie podobna sytuacja kurs do oplacenia a linkow dostepu brak. Bardzo utrudniony kontakt telefoniczny, oczekiwanie na polaczenie ok 20-25min kilka razy w ciagu dnia bezskuteczne. Wszytkim bede odradzala !

Mońka
Inne

Hej, pracuje ktoś z was jako Digital Advertising Sales Specialist i by opowiedział o atmosferze na dziale? z oferty za dużo sie o niej nie dowiem dlatego pytam

Pracodawca

@Mońka

Cześć MOŃKA, Łączymy siły marketingu i sprzedaży, aby nasze pomysły na promocje były od razu testowane w praktyce, sprawdzając ich wpływ na wyniki sprzedaży. Dzięki temu innowacyjne kampanie mają bezpośrednie przełożenie na realizowane cele, a osiągnięte rezultaty są dodatkowo nagradzane. To rozwiązanie pozwala na lepszą współpracę między zespołami i sprawia, że nasze działania stają się bardziej efektywne. Praca w tym zespole jest pełna energii i daje dużo satysfakcji, szczególnie osobom, które lubią się rozwijać i nie boją się wyzwań. Pozdrawiamy,

aleksandra
Inne

Wśród obowiązków dla managera zespołu Call Center wymienili realizację planów sprzedażowych. Można te targety w prosty sposób wyrobić?

Pracodawca

@aleksandra

Cześć Aleksandra, Nasze plany sprzedażowe są ambitne, ale właśnie to dodaje energii naszej pracy i daje dużo satysfakcji. Jak w każdej firmie, czasem trafiają się miesiące, kiedy nie wszystko idzie zgodnie z planem. Najważniejsze jednak, że zawsze możemy liczyć na wsparcie całego zespołu — razem dążymy do osiągnięcia najlepszych wyników. Wspieramy się nawzajem, dzielimy doświadczeniami i pomysłami. Dodatkowo oferujemy szkolenia i narzędzia, które pomagają w realizacji celów.

Nie polecam
Pracownik
@aleksandra

Na plany nie masz żadnego wpływu dostajesz taki jaki jest do podziału czy sprawiedliwy kawałek dostajesz czy nie, nikogo z wyżej postawionych osobowości to nie interesuje plan ma być zrobiony. A jak Połowa zespołu odpadnie ci się z powodu choroby to masz po planie... Do tego wszystkiego, planu nie zgrywają się z zaplanowanymi akcjami i sprzedażą produktów. Ciężko wyrobić spore plany z tanimi produktami. Zrobisz swój plan na poziomie 100 % to kolejny miesiąc plan wyższy . Żyłkowanie pracowników i wyciskanie z nich miesiąc w miesiąc swoich planów, nie patrząc na nic...

Pracodawca

@Nie polecam

Rozumiemy i zdajemy sobie sprawę, że wyzwania związane z planami sprzedażowymi mogą budzić frustrację, szczególnie gdy pojawiają się okoliczności, na które nie mamy wpływu, jak np. choroby w zespole. W pełni się z Tobą zgadzamy, że ciężko jest wypracować wyniki na tanich produktach, dlatego planowanie akcji promocyjnych i oferta sprzedażowa są kluczowe, co podlega ciągłej analizie i weryfikacji. Jeżeli zauważymy, że są elementy, które nie pomagają w realizacji celów w danym czasie, nie boimy się ich zmienić czy usprawnić. Nasze cele są ambitne i wiemy o tym, że osiągnięcie ich wymaga współpracy i zaangażowania całego zespołu, a nie tylko jednostkowych wysiłków. Naszym celem nie jest „wyciskanie” zespołów, ale dążenie do osiągania jak najlepszych wyników i budowanie zespołu, który potrafi reagować na zmieniające się warunki. Chcemy, aby praca była zarówno satysfakcjonująca, jak i realistyczna. Jeśli uważasz, że obecny system nie jest optymalny, jesteśmy otwarci na Twoje sugestie i pomysły, jak go usprawnić.

Szymi
Inne
 Pytanie

Ile wynosi premia za każdy sprzedany produkt dla osób ze stanowisk specjalista ds. sprzedaży?

Pracodawca

@Szymi

Cześć, Na to pytanie nie da się odpowiedzieć jednoznacznie, ponieważ premia za każdy sprzedany produkt zależy od wyniku miesięcznej sprzedaży. Prowizja wzrasta proporcjonalnie do osiągniętego wyniku – im wyższa sprzedaż, tym większa premia. Co ważne, nie ma górnej granicy wysokości prowizji. Pozdrawiamy,

Czarek
Inne

U Marketing Manager jest mile widziany komunikatywny angielski. Czy znając go na tym poziomie mam z automatu lepsze warunki?

Pracodawca

@Czarek

Cześć! Bardzo nas cieszy, że posiadasz komunikatywną znajomość języka angielskiego – to rzeczywiście jedna z podstawowych umiejętności na stanowisku Marketing Managera. Niemniej jednak, kluczowe znaczenie mają inne kompetencje, takie jak strategiczne myślenie, kreatywność czy doświadczenie w prowadzeniu skutecznych kampanii marketingowych. Znajomość angielskiego to dobry fundament, ale to pozostałe umiejętności i doświadczenie odgrywają najważniejszą rolę. Pozdrawiamy,

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Dzień Dobry, ogłoszenie jest nadal aktualne. Do złożenia aplikacji prosimy o skorzystanie z opcji 'Aplikuj' na portalu www.pracuj.pl. Wszystkie nasze oferty są dostępne pod adresem -> https://www.pracuj.pl/praca/forum%20media%20polska%20sp.%20z%20o.o.;en Może Pan również wysłać swoją aplikację bezpośrednio na adres pracafmp@forum-media.pl ze wskazaniem stanowiska, na które chciałby Pan zaaplikować. Pozdrawiamy,

Zxc
Były pracownik
 Pytanie

A jak myślisz, czemu ciągle szukają specjalistów?

Pracodawca

@Zxc

Dobre pytanie! Powód jest prosty – nasze oddziały w Poznaniu i Lublinie cały czas się rozwijają, a dział Call Center odgrywa w tym kluczową rolę. W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na nasze usługi, regularnie potrzebujemy nowych specjalistów. To chyba najlepsza odpowiedź na Twoje pytanie! Pozdrawiamy,

Zxc
Pracownik
 Pytanie
@Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o

Proste? To podajcie dane dotyczące rotacji pracowników z ostatnich lat ;)

Pracodawca

@Zxc

Drogi Użytkowniku, Dziękujemy za tak duże zainteresowanie i komentarz! :) Rozumiemy, że informacje dotyczące rotacji pracowników mogą być interesujące, jednak publiczny portal nie jest odpowiednim miejscem na udostępnianie szczegółowych danych związanych z naszą firmą. Zamiast tego, z przyjemnością dzielimy się ciekawostkami dotyczącymi naszej tegorocznej struktury zatrudnienia – szczególnie w kontekście stażu pracowników w naszych działach Call Center. • Średni staż pracy - 3,73 roku/ (45 miesięcy), • Mediana stażu pracy - 2,42 roku/ (29 miesięcy), • Pracownik z najdłuższym stażem – 13,5 roku / (161 miesięcy), • 15 pracowników ze stażem powyżej 8 lat (100 miesięcy), • Ponad 3/4 zespołu pracuje minimum od 1 roku. Jeśli masz więcej pytań lub chciałbyś uzyskać więcej informacji, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu – z chęcią porozmawiamy!

Magda
Były pracownik

Pisze tutaj bo chciałabym wyrazić swoją opinię na temat pracy w Forum. Pracowałam tam w dziale Obsługi Klienta i Logistyki przez 4 lata. Przez ten okres w ogóle nie otrzymałam podwyżki, pierwsze dwa lata spędziłam pracując na umowę zlecenie, dopiero później przez moje naciski na kierownictwo otrzymałam umowę o pracę Stawka była jednak ta sama. Ludzie z pracy i atmosfera ok. Wrażenia mogłyby być pozytywne, gdyby nie brak możliwości rozwoju i podwyżki.

Pracodawca

@Magda

Dziękujemy za Twoją opinię i zaangażowanie przez te 4 lata pracy w naszym zespole! Cieszymy się, że relacje z zespołem i atmosfera były dla Ciebie pozytywne. Jeśli chodzi o kwestię wynagrodzenia i możliwości rozwoju, rozumiemy, że są to istotne aspekty dla każdego pracownika. Chcielibyśmy podkreślić, że staramy się regularnie analizować indywidualne potrzeby związane z danym stanowiskiem, ale zdajemy sobie sprawę, że nie zawsze jesteśmy w stanie spełnić oczekiwania od razu. Każde stanowisko i dział mają swoje specyficzne wyzwania oraz możliwości rozwoju, dlatego jesteśmy otwarci na rozmowy, aby lepiej dostosować te ścieżki do indywidualnych potrzeb pracowników. Każda opinia, jak Twoja, jest dla nas cenną informacją, która pomaga nam doskonalić nasze podejście. Pozdrawiamy,

Reni
Inne

Dodatkowy dzień urlopu w dzień urodzin jest w 100% dniem płatnym na stanowisku Specjalista ds. Sprzedaży?

Pracodawca

@Reni

Tak, dodatkowy dzień urlopu w dniu urodzin jest w 100% płatnym dniem wolnym i dotyczy każdego stanowiska, w tym Specjalisty ds. Sprzedaży. To świetna okazja, abyś mogła w pełni cieszyć się swoim wyjątkowym dniem! Pozdrawiamy,

rysiu
Inne

Nie widzę w ogłoszeniu dla asystenta działu obsługi klienta wzmianki o wdrożeniu na początku pracy. to jak taki okres próbny wygląda?

Pracodawca

@rysiu

Dziękujemy za pytanie! Na początku pracy każdy nowy pracownik przechodzi przez szkolenie wstępne, które obejmuje naukę naszych systemów, procedur oraz procesów obsługi klienta. Okres próbny trwa zazwyczaj 3 miesiące, w trakcie których pracownik otrzymuje wsparcie zarówno od zespołu, jak i bezpośredniego przełożonego. Ten czas pozwala na pełne wdrożenie w obowiązki oraz zapoznanie się z codzienną pracą w naszym dziale. Pozdrawiamy,

Pani
Inne

W zeszłym roku narzekaliście na słabe zarobki a jak obecnie? W ogłoszeniu dla specjalisty ds.sprzedaży jest zagwarantowana podstawa i premia za każdą sprzedaż. Czyli pi razy oko ile wynosi takie miesięczne wynagrodzenie?

Pracownik
Pracownik

Najważniejszą i chyba najgorszą kwestią jest to, że komunikacja w Forum często zawodzi, co sprawia, że łatwo o nieporozumienia i sporo frustracji. Projektów jest tu naprawdę mnóstwo, co z jednej strony zapewnia różnorodność, ale z drugiej powoduje, że tempo pracy jest szalone i ciężko nadążyć bez stresu. Czasami plany, które nam serwują, wydają się oderwane od rzeczywistości i praktycznie nie do spełnienia. To wszystko jest naprawdę męczące i obniża komfort pracy. Na pewno dużym plusem jest to, że w kwestii finansowej firma jest stabilna – pensje zawsze wpadają na czas, a pakiet socjalny jest na tyle bogaty, że można na nim polegać.

Piotr
Inne
 Pytanie

Moja opinia o firmie jest skrajnie negatywna. Firma sprzedaje treści dydaktyczne w sposób urągający etyce i przyzwoitości. Stosują techniki psychomanipulacji: "niska piłka", "stopa w drzwi". Miła Pani jak zauważa minimalne zainteresowanie ofertą po stronie klienta, podbija ją proponując darmowe, bezwartościowe bonusy i w ten sposób, zmusza go do decyzji o zakupie, z którego nie można się ani wycofać, ani go reklamować, ani zwrócić!!!! Gdzie, pytam gdzie tak jest, że nie można towaru reklamować, zwrócić, zrezygnować z zakupu w ciągu 14 dni? Właśnie tutaj w firmie :Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o. Mój przypadek tak wyglądał. Miła Pani wcisnęła mi bezwartościowy towar, mamiąc mnie darmowymi bonusami. Materiały okazały się być przepisaną książką, którą mam na półce za 50 zł, a tak zwany "kurs" który proponowali kosztował 1200 zł! Wykazałem się brakiem czujności i swoistą naiwnością. Jednak to była pułapka, w którą trudno nie wpaść. Kto zdecydował by się na kurs, z którego nie może zrezygnować???? Tam pracują osoby, które przypominają kłusowników, a klientów traktują jak zwierzynę łowną. Cała procedura nosi znamiona (usunięte przez administratora) i manipulacji. Tak się nie sprzedaje treści intelektualnych. Czuję się (usunięte przez administratora) i wykorzystany Sprawę zgłosiłem do Rzecznika Praw Konsumenta, mam prawnika, nie odpuszczę. Pozostałych (usunięte przez administratora) zachęcam do kontaktu ze mną,

Gośka
Inne

Zauważyłam, że dziś dodano ofertę dla Junior Product Managera. Nie mam jeszcze doświadczenia a okazuje się po opisie, że wcale go nie wymagają. Jak wobec tego wygląda sama rozmowa reaktancyjna, co na niej sprawdzą?

Zuzanna R
Były pracownik
@Gośka

Ja na stanowisko Juniora do Marketingu miałam do wykonania zadanie z wymyśleniem hasła na grafikę. Takie sprawdzające formalności no i sama rozmowa czego oczekujesz, dlaczego ta praca itd.

Zuzanna R
Były pracownik

Cześć! Pracowałam w Forum w 2022 roku i z perspektywy czasu bardzo miło wspominam te miejsce jak i samą pracę. Przed wszystkimi ludzie byli cudowni. Pracowałam jako Junior Media Marketing pod cudowną Marysią, która z pewnością wciąż jest w firmie:) Obowiązki były ciekawe. Wypłata na czas, a w dodatku w każdej kwestii dało się dogadać. Nie mogę złego słowa powiedzieć:)

Monika
Kandydat
 Pytanie

Hej, jakie jest wynagrodzenie na stanowisku projekt managera w Państwa firmie? Chciałabym aplikować na takie stanowisko, jakich zarobków mogę się spodziewać? Czy możecie podać widełki wynagrodzenia? Pozdrawiam, Monika

Małgosia
Inne

Hej, jaką teraz otrzymam umowę na start jeśli dostanę się na specjalistę ds. sprzedaży? jest teraz oferta na dwa wakaty i myślę ze się zgłoszę tylko widzę, że trzy formy proponują. Można od razu ubiegać się o te o pracę? na niej by mi zależało

007
Były pracownik
 Pytanie
@Małgosia

Tak, ja też odradzam pracę w tym czymś. lepiej szukać pracy w lepszej firmie i nie tracić czasu. Więcej nauczysz się w każdej innej firmie niż w tej. A po drugie Małgosia dlaczego tak bardzo ci zależy na tej pracy ? Nie wiem dlaczego ale to zapytanie śmierdzi mi pytaniem od pracownika Forum ???????? to ich częsta praktyka , pewnie ludzi do pracy brak !

Aga
Inne
 Pytanie

Ja jestem klientem przez przypadek .Po przeglądaniu kursu na Facebooku pani do mnie zadzwoniła namawiając mnie na kurs , mimo że się wykręcalam pani bardzo nalegała i nie chciala odpuścić, wstępnie podalam adres mailowy i poprosiłam o propozycje na drugi dzień dostałam kurs z fakturą do zapłaty. Próbowałam się dodzwonić, albo nie ma takiego numeru slbo nikt nie odbierał. Napisalam meila ze nie zamawiałam kursu . Obecnie straszą mnie windykacją i każą płacić za kurs którego nie chcialam i nie odbyłam. Co dalej można z tym zrobić?

Pracodawca

@Aga

Prosimy o przeslanie wiadomości na skrzynkę mailową zgloszenie@forum-media.pl. Postaramy się przeanalizować Pani sytuację.

Jola
Inne
@Aga

Taka, jest właśnie polityka firmy. Myślę,że może pani żądać odtworzenia rozmowy, bo każda jest rejestrowana.

Klient
Inne
 Pytanie
@Aga

Mam dokładnie taką samą sytuację ???? Czy u Ciebie sprawa się wyjaśniła?

Daniel84
Inne
 Pytanie

Witam. Takie pytanko. Czy w firmie Forum coś się zmieniło może? Dziś miałem telefon od konsultanta w sprawie szkolenia które mnie zainteresowało. Oczywiście przystałem na obietnice ale potem jak poczytałem opinie to się za głowę złapałem i za bardzo nie wiem co mam robić z tym tematem dalej

Sylwia
Pracownik
 Pytanie
@Daniel84

Cóż to za szkolenie tak bardzo cię zainteresowało w tej firmie ? Co się miało zmienić te same osoby na stołkach. Więc nawet jak są nowe osoby na stanowiskach kierowniczych to i tak dobierani i kierowani przez tych którzy są na niewłaściwych miejscach w tej firmie. Więc decyzja do ciebie należy. Cenisz swój spokój to daj sobie spokój.

Pracodawca

 Pytanie
@Daniel84

Cześć Daniel84, czy możesz nam podać numer Twojego zamówienia? Zaczyna się ono od WF-XXXXXX. Proszę podaj nam w wiadomości mailowej na adres zgloszenie@forum-media.pl, wtedy będziemy mogli już w wiadomościach prywatnych wyjaśnić Twoje wątpliwości. Pozdrawiamy

Klient
Inne
@Daniel84

Nic się nie zmieniło. Straszą windykacją, sądami jeśli nie zapłacisz za kurs, który wedle opinii użytkowników mało merytoryczny jest.

Zostaw merytoryczną opinię o Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o?

    Zobacz opinie na temat firmy Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 143.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 117, z czego 71 to opinie pozytywne, 28 to opinie negatywne, a 18 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o?

    Kandydaci do pracy w Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Przejdź do nowych opinii