Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o

Poznań

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 181 ocen.

Opinie o Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o

Gość1

W Forum pracowałem jakoś 3 lata na słuchawach (sprzedaż). To co ważne to umowa o pracę i uczciwe rozliczenie – wiesz ile możesz zarobić i co do Ciebie należy. Wyników oczekują ale wszystko do zrobienia – nie można się opierdzielać. Pewnie mogłoby być więcej szkoleń (niektórzy co ze mną zaczynali trochę narzekali) ale dla mnie było ok, jak coś potrzebowałem wystarczyło zapytać.

Janek

Co sądzicie o nowym pomyśle firmy z nowym portalem?

Dinozaur

Moja ocena dotyczy pracy w call center- w którym pracuję już od lat. Od zawsze warunki zatrudnienia, codziennej pracy są jasne jak słońce. Pensja sprzedawcy to jak wszędzie w handlu- podstawa + o wiele większa podstawa. W naszej firmie największe, nieograniczone możliwości zarobkowe mają właśnie sprzedawcy. Oprócz przyzwoitych zarobków (wysokość wypłaty odzwierciedla twoją pracowitość...czyli po prostu to- czy ci się chce, czy nie...), można tu liczyć na zdrową atmosferę, podejście pracodawcy jak do człowieka, umowę o pracę, dostęp do prywatnej służby zdrowia i inne dodatki, rozwiązania socjalne- które są naprawdę miłe szczególnie w okresie świątecznym. To, co najbardziej cenię- to spokój psychiczny- o co w dzisiejszych czasach trudno..Praca w godzinach 8-16, od pn do pt, robisz swoje i tyle. Plany sprzedażowe indywidualne, zespołowe- normalna sprawa. Ciśnienie na plan- oczywiście jest, ale nikt nie da tobie planu indywidualnego z kosmosu- jest on dostosowany do możliwości konkretnego sprzedawcy-CZŁOWIEKA. Wielu ludzi, którzy zaczynają u nas pracę, nie mają żadnego doświadczenia. To zupełnie w niczym nie przeszkadza. Są szkolenia, pomoc innych doświadczonych sprzedawców- wszystkiego można się nauczyć. Nikt nie daje tobie gotowego skryptu rozmowy, masz być sobą i w sposób kreatywny podejść do każdego klienta- to przynosi efekty. Kontaktujesz się telefonicznie ze specjalistami określonej branży, proponując im coś- co związane jest z ich pracą. Nie "wciskasz" byle czego na siłę, byle wyrobić normę. Proponujesz klientom produkt- który pomaga im w codziennej pracy. Jak sprzedawać- to tylko tak! Jeśli nie jesteś obibokiem i chce ci się pracować- to spróbuj...

karina
@Dinozaur 16.02.2017 08:58
Moja ocena dotyczy pracy w call center- w którym pracuję już od lat. Od zawsze warunki zatrudnienia, codziennej pracy są jasne...

więc już wiem dlaczego wydzwaniacie nawet w święta już nie pobiorr żadnego przykladowego pisma, bo nie ma spokoju. człowiek powie nie dziękuję i za pół godziny dzwoni inna osoba z tym samym pytaniem. Robi się niedobrze. Dla Was tylko kasa kasa kasa. Podchodzi to pod stalking

Poszkodowna

Bardzo ciekawa sprawa, że pracownicy Forum Media powołują się na regulacje, których de facto sami nie przestrzegają. Wypełniłam formularz zgłoszenia na szkolenie, w którym niestety nie mogłam uczestniczyć i w odpowiednim terminie uwaga - złożyłam rezygnację z prośbą o wykreślenie z listy uczestników. Sprawę uznałam za zakończoną, a tu niespodzianka... Otrzymałam do zapłacenia fakturę. Oczywiście do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnej odpowiedzi na moją korespondencję. Szanowni Państwo, jeśli mamy się "czepiać" zapisów, to Was również obowiązuje termin rozpatrzenia reklamacji, który już dawno upłynął! Rozumiem, że nie ma już sensu pisać na skrzynkę BOK, ponieważ nikt nie zada sobie fatygi by odpowiedzieć na wiadomość. Z uwagi na to, że pracownicy firmy są bardziej aktywni na tej stronie pozostawiam mój e-mail: kozlowska31@op.pl (oczekując oczywiście, że wywiążecie się Państwo z własnych regulacji).

Poszkodowana
@Poszkodowna 04.01.2018 09:52
Bardzo ciekawa sprawa, że pracownicy Forum Media powołują się na regulacje, których de facto sami nie przestrzegają. Wypełniłam...

Sprawa zakończona pozytywnie.

Poszkodowana
@Poszkodowana 05.01.2018 13:06
Sprawa zakończona pozytywnie.

Witam, jestem zdziwiona, że Pani sytuacja została tak szybko zakończona. Ja dzwonię tam od wczoraj i nikt nie odbiera... a na odpowiedz mailowa nadal czekam.

Biuro Obsługi Klienta

Szanowni Państwo, Dziękujemy za wszystkie Państwa spostrzeżenia uwagi zgłoszone za pośrednictwem portalu GoWork. Państwa opinia jest dla nas bardzo ważna, dlatego uruchamiamy specjalny kanał za pośrednictwem, którego mogą się Państwo kontaktować z nami bezpośrednio. Od dziś wszelkie uwagi proszę kierować na stworzony tymczasowo adres e-mail: kontakt@forum-media.pl, pod którym do Państwa dyspozycji będą specjalnie dedykowani pracownicy, którzy indywidualnie przyjrzą się każdej sprawie oraz razem z Państwem poszukają rozwiązań satysfakcjonujących obie strony. Adres będzie czynny do dnia 31.01.2018 r., po tym czasie zawsze mogą się Państwo skontaktować z nami mailowo pod adresem: bok@forum-media.pl oraz pod numerem telefonu: 61 66 55 800. Jesteśmy przekonani, że pomoże nam to sprawniej rozwiązywać kwestie, z którymi się Państwo zgłoszą. Tym samym zamykamy komunikację poprzez portal Go Work. Z poważaniem Biuro Obsługi Klienta Forum Media Polska

Uwaga

(usunięte przez administratora) Jak już wcześniej zostało napisane naciągaja na czasopisma. Pomimo tego, że nigdy nie wyrazilam zgody na przedłużenie czasopisma zrobili to automatycznie tłumacząc się regulaminem, a zamówienie składałam telefonicznie i nikt mnie o tym nie poinformował bo inaczej na pewno bym na to nie wyraziła zgody. Po roku napisałam rezygnację kiedy dostałam email, że czasopismo zostało automatycznie przedłużone, na który odpisali, że za późno (pomimo, że jeszcze nie zdążyli mi przesłać żadnych nowych czasopism), a ja przebywałam poza granicami Polski. Poinformowałam, że tego nie zapłacę bo zostałam oszukana, a oni skierowali sprawę do windykacji. To się nadaje do telewizji!!! Uwaga powinna o tym wiedzieć!!!

Marek

Forum to najgorsze miejsce w jakim pracowałem. Kadra zarządzająca jest niekompetentna. (usunięte przez administratora). Kierownictwo nie ma większego pojęcia co dzieje się w pionach. Cały model finansowy jest idiotyczny, zaś budżety są nierealne. Niemiecki właściciel wyciska firmę jak cytrynę. Jeśli masz możliwość idź gdzie indziej.

Manager personalny

Szanowni Państwo, platforma gowork jest miejscem na merytoryczną dyskusję i opinie i do takiej Państwa zachęcamy. Opinie, które naruszają dobra osobiste naszych pracowników będą przez nas zgłaszane administratorowi portalu gowork.

nick
@Manager personalny 11.12.2017 11:16
Szanowni Państwo, platforma gowork jest miejscem na merytoryczną dyskusję i opinie i do takiej Państwa zachęcamy. Opinie, które...

Owszem, platforma gowork jest miejscem wymiany merytorycznych uwag i jeśli kompetencje waszych pracowników sprowadzają się do braku merytoryczności, to takowe opinie też są ważne. Jeśli panuje chaos komunikacyjny i obojętność na zapytania, to o tym jest tu mowa. Jeśli kompetencje managementu wyrażają się w wywieraniu bezsensownej presji, bo wynik za wszelką cenę albo w doborze rajstop, to o tym jest tu mowa. Nie zapominajcie, że piszą tu ludzie nie z przypadku - albo u Was pracowali, albo musieli z Wami współpracować. Kreowanie wizerunku to jedno. Możecie próbować moderować tym forum, usuwać negatywne komentarze. Żaba też może kreować się na księcia, bo dzisiejsze narzędzia medialne jej to w pełni umożliwiają. Świadczą u Was byli i obecni pracownicy i usługobiorcy - i jak Was widzą, tak Was piszą. Nie bez powodu opinii negatywnych jest mnóstwo. Dla Was to wbrew pozorom bardzo dobrze - macie ogromny materiał do pracy i pole do poprawy.

lech

Juz nie skorzystam z produktow firmy, wspolpraca slaba, nie odbieraja, nie odpowiadaja. Nie polecam.

Krzysztof

Kolejny niecny przykład wykorzystywania. Wysłałem e-mailem zgłoszenie na konferencję, niestety nie mogłem na niej być ! I nie zgłosiłem tego w/g zapisów w regulaminie. Ale jak widać firma nie zapomniała o mnie i dostałem fakturę zapłaty całej kwoty. Uważam, że regulamin nie stanowi podstawy prawnej do obciążania. Czy ktoś z Was ma podobnie doświadczenia i jak się "wybronił" z zapłaty należności ?

Rozumna
@Krzysztof 18.12.2017 20:28
Kolejny niecny przykład wykorzystywania. Wysłałem e-mailem zgłoszenie na konferencję, niestety nie mogłem na niej być ! I nie z...

Ja tez mam problem z prenumeratą.... Jestem kolejna osobą "usidloną" przez postanowienia tzw. Regulaminu. Rok temu telefonicznie złożyłam zamówienie na ROCZNĄ prenumeratę "Polonistyki". W osttani numer przesyłki wetknięto informację, że jeśli nie zrezygnuję do 30 listopada to prenumerata zostanie przedłużona automatycznie! Problem polega jednak na tym, że czasopismo i fakturę otrzymałam dopiero w zeszły piątek.... Przecież jeślibym wiedziała o tym wcześniej, zrezygnowałabym świadomie i terminowo. Próby kontaktu z firmą ( mailowe, telefoniczne, listowe) - zero odzewu. Nie zamierzam opłacać faktury na bagatela 450 zł ( nie stać mnie po prostu na tak drogie doszkalanie się). Może pracownicy firmy pilniej śledzą tę stronę niż przeglądają skrzynkę BOK. Proszę zatem o kontakt: elkrol@wp.pl

Rozumna
@Rozumna 19.12.2017 11:38
Ja tez mam problem z prenumeratą.... Jestem kolejna osobą "usidloną" przez postanowienia tzw. Regulaminu. Rok temu te...

Po napisaniu tutaj skontaktowano się ze mną. Wszystko wskazuje, że sprawa zakończy się pomyślnie. Zaproponowano mi satysfakcjonujące rozwiązanie.

Wera

Witam, również mam podobna sytuacje. Zakupiłam prenumeratę, a oni przedłużyli ja na kolejny rok z góry. Nie wyraziłam wcześniej na to zgody. Zasłaniają się formularzem zgłoszeniowym, który podpisywalam jak zamawiałam prenumeratę. Na formularzu małym drugiem było napisane ze akceptuje warunki regulaminu, który de facto figuruje tylko na ich stronie internetowej! Regulamin powinien być dołączony do umowy, która się podpisuje lub powinnam zostac wcześniej poinformowana o warunkach jakie mnie czekają po zawarciu umowy. Totalny brak uczciwości i szacunku. Napewno tego tak nie zostawię, wysłałam już zapytanie do prawnika, chętnie zacznę współpracować z reszta pokrzywdzonych osób.

Gość
@Andrzej 13.12.2017 13:28
Właśnie jestem w trakcie przygotowywania pozwu zbiorowego na tą "firmę". Pewnie tą informację też usuniecie....

Dzień dobry Panie Andrzeju, chętnie przyłączę się do pozwu zbiorowego. Mój adres e-mail: gosc1@interia.pl

ta jasne
@Biuro Obsługi Klienta 13.12.2017 12:09
Dzień dobry. Informuję, że Forum Media Polska nie miało żadnego wpływu na usunięcie Pana opinii. Administrator serwisu sam o t...

pewnie zgłaszają do goworka że niby ich tu obrazaja

Godc

Jeszcze jakiś czas temu jako nowoczesna firma XXI wieku Forum miało swojego fejsbuka.Stronę zlikwidowano - nie dźwignęła ilości negatywnych komentarzy osób zniesmaczonych każdą formą współpracy z firmą? Posty biedne i sporadyczne, na jednym z ostatnich wisiało zaproszenie do rekrutacji do działu obsługi klienta - udostępniane przez szeregowych pracowników kadrę zarządzającą. Najpierw komentarze usuwano, potem całkowicie zablokowali, a na końcu strona zniknęła.

joanna

Ja również otrzymałam fakturę, za przedłużenie abonamentu, którego nie zamawiałam, a nawet podczas rozmowy telefonicznej zaznaczyłam, że nie życzę sobie żadnego przedłużania, gdyż interesują mnie tylko zamawiane materiały w formie papierowej. Drugi tydzień nie mogę skontaktować się ani drogą meilową - biuro obsługi, panie konsultantki, które mnie obsługiwały ani droga telefoniczną, czas oczekiwania i słuchania melodyjki to zawsze 10- 20 minut! W momencie jak Panie konsultantki chciały mi coś sprzedać dzwoniły 4 razy dziennie a na meile odpisywały w 5 minut, teraz cisza! Co w tej sprawie odpowie mi biuro obsługi Forum Media? Proszę zatem o kontakt meilowy - joanna.dziadosz@gmail.com Jak w każdym zakupie internetowym mam prawo 14 dniowej rezygnacji z wszystkiego, jednak ograniczając mi kontakt z Państwa strony do zera czekacie, aż mi się ten czas skończy? Nie pozdrawiam!

Biuro Obsługi Klienta
@joanna 14.12.2017 09:42
Ja również otrzymałam fakturę, za przedłużenie abonamentu, którego nie zamawiałam, a nawet podczas rozmowy telefonicznej zazna...

Pani Joanno, szczegółowe wyjaśnienie tej sprawy przekazaliśmy już w wiadomości mailowej. Zachęcam do zapoznania z jej treścią.

Joanna
@joanna 14.12.2017 09:42
Ja również otrzymałam fakturę, za przedłużenie abonamentu, którego nie zamawiałam, a nawet podczas rozmowy telefonicznej zazna...

Sprawa została pomyślnie zakończona, dziękuję za kontakt

Gosc

Czy nie jest to dziwne, ze użytkownik Biuro Obsługi Klienta / HR Forum Media korzysta z tego portalu, by prowadzić dialog z pokrzywdzonymi? Merytoryczne i jakże profesjonalne, na miarę technologi XXIw. Moze wystarczyłoby odpowiadać na wiadomości i prośby wysyłane bezpośrednio na wskazana przez Forum skrzynkę, a nie uprawiać tu propagandę sukcesu i współpracy.

olek

Inna forma oszustwa tych naciągaczy jest wysyłanie faktur za rzeczy których się nie kupiło. 1) wysyłasz formularz zgłoszeniowy na kurs itp. 2) czekasz na odzew - odzewu brak. Cisza jak makiem zasiał. 3) dzwonisz - nie odbierają, piszesz maile - nie odpisują więc zakładasz że na kurs cię nie wzięli bo wysłałeś internetowy formularz zgłoszeniowy a tu nic więc zapominasz o sprawie. 4) mija miesiąc lub 2 i dostajesz fakturę za "udział w kursie" na którym cię nie było i jeszcze bezczelnie twierdzą że zostałeś mailowo powiadomiony o udziale i że dostałeś mailem regulamin, program kursu i umowę. 5) nie płacisz (bo i za co?) i wtedy straszą windykacja, prawnikiem, komornikiem. Internetowi oszuści i naciągacze - trzymać się z dała.

anna
@el1 19.10.2017 20:57
Mnie również oszukano w kwestii uczestnictwa w kongresie i szukam informacji, kto i jak z nimi walczy. Nie można odpuszczać, bo...

Ja również bardzo chętnie nawiążę kontakt z osobami poszkodowanymi przez forum. Sama padłam ich ofiarą!! Proszę piszcie jak poradziliście sobie z tymi oszustami straszącymi windykacją. Chętnie również przyłączę się do ew. pozwu zbiorowego. Proszę o odpowiedź.

anna
@el1 19.10.2017 20:57
Mnie również oszukano w kwestii uczestnictwa w kongresie i szukam informacji, kto i jak z nimi walczy. Nie można odpuszczać, bo...

anna.ka44@interia.pl

asiakwiatek

Dramat. Nie mogę doczekać się na zwrot pieniędzy za konferencję, w której nie mogłam uczestniczyć, a zgłosiłam to odpowiednio wcześnie. W tej chwili jestem zbywana. Nigdy więcej nie chcę mieć z nimi nic wspólnego. Ostrzegam innych.

Biuro Obsługi Klienta
@asiakwiatek 08.12.2017 14:53
Dramat. Nie mogę doczekać się na zwrot pieniędzy za konferencję, w której nie mogłam uczestniczyć, a zgłosiłam to odpowiednio w...

Pani Joanno, zależy mi na wyjaśnieniu Pani sprawy, dlatego proszę o wysłanie wiadomości mailowej na adres: ksiegowosc@forum-media.pl. Zapewniam, że odpowiemy na wszystkie Pani pytania.

Biuro Obsługi Klienta

Dzień dobry. Od 20 lat istnienia na polskim rynku wydawniczym, Forum Media Polska realizuje politykę informowania klienta o wszystkich szczegółach współpracy, na każdym etapie realizacji zamówienia. W trosce o komunikację z klientem, informacje dotyczące sprzedaży oraz zasad przedłużania subskrypcji zamieszczane są w każdym formularzu zamówienia (link do polityki prywatności oraz regulamin sprzedaży) oraz na stronie www.e-forum.pl w opisie każdego produktu w zakładce: dane szczegółowe/ kontynuacja prenumeraty. Warto podkreślić, że bez akceptacji zasad współpracy nie zrealizujemy zamówienia. Dodatkowo do ostatniego numeru opłaconej prenumeraty dołączamy list przypominający o przedłużeniu prenumeraty oraz możliwości zrezygnowania z niej. List ten jest sprawdzoną formą kontaktu z prenumeratorami w celu uzyskania informacji zwrotnej. Dołączany jest do wysyłki produktu, tak aby na pewno trafił w Państwa ręce. Zapraszam do kontaktu pod adresem bok@forum-media.pl gdzie uzyskają Państwo wyjaśnienia i rozwiązanie opisanych sytuacji. Jesteśmy do Państwa dyspozycji.

agnieszka
@Biuro Obsługi Klienta 28.11.2017 10:22
Dzień dobry. Od 20 lat istnienia na polskim rynku wydawniczym, Forum Media Polska realizuje politykę informowania klienta o ws...

Stek bzdur jakie tutaj piszecie jest okropny!! Totalne kłamstwo i wkręcanie potencjalnych klientów w takie umowy,których de facto nie da się rozwiązać,a chodzi tylko o płacenie wam pieniędzy. Uważajcie! Ta firma to oszuści,uważajcie na ich umowy,przedłużają się "automatycznie"!!

Niki nik

Firma dziala ekonomicznie, nie zas etycznie. Przypuszczam, ze jest sporo pracy z obiekcjami klienta. Np. takimi, ze tegoroczny Kongres to byla hucpa. Prawie 400 zl za zwierzenia profesorow na temat Dzieci z Leszczynowej Gorki plus reklamowka pelna reklam? XD. Skoro tu czasami Panstwo zagladają zamiast odbierac telefony, to napiszę, ze mogliby Panstwo bardziej szanowac klientow, skoro za samą prenumeratę Polonistyki płacimy Wam prawie pół tysiąca.

Organizatorzy kongresu
@Niki nik 01.12.2017 03:12
Firma dziala ekonomicznie, nie zas etycznie. Przypuszczam, ze jest sporo pracy z obiekcjami klienta. Np. takimi, ze tegoroczny...

Każda opinia od uczestników naszych kongresów jest dla nas bardzo ważna. Uczestnicy panelu dyskusyjnego podczas III Uroczystego Kongresu Polonistów i Bibliotekarzy, czyli Przewodniczący Rady Języka Polskiego, Przewodniczący Zespołu Dydaktyki Rady Języka Polskiego, profesor Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, profesor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, dyrektor Teatru Radiowego rozmawiali o roli książki w edukacji polonistycznej, powołując się na własne doświadczenia czytelnicze. Opowieści o Leszczynowej Górce poleca kierowniczka zakładu retoryki i pragmalingwistyki przy Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu jako lekturę godną uwagi ze względu na walory językowe. Kongres jest pomyślany w taki sposób, aby łączyć środowiska naukowe oraz praktyków, korzystać z wiedzy i doświadczeń zarówno ekspertów uniwersyteckich, jak i nauczycieli każdego stopnia nauczania. Dlatego po otwierającym Kongres panelu dyskusyjnym zaprosiliśmy naszych uczestników do wysłuchania warsztatowych prelekcji dotyczących: nowych, inspirujących metod prowadzenia zajęć, pracy z kanonem lektur szkolnych, podejmowania dialogu z uczniem, aktywizowania nawyków czytelniczych. Zarówno organizatorzy, jak i prelegenci otrzymali wielkie gratulacje od blisko pięciuset uczestników Kongresu – tym bardziej żałujemy, że rozmowy ekspertów, naukowców i przedstawicieli kultury wysokiej nie były w stanie usatysfakcjonować twórcy powyższej wypowiedzi. Z wyrazami szacunku, organizatorzy Kongresu Polonistów i Bibliotekarzy.

Kasia

Oszukańcy oszukancy oczukancy Zamówiłam teczkę logopedy Teraz dostaje jakies kolejne materialy uzupełniające za które muszę płacić 128 zł!!!!!zamawiając teczkę nikt mnie nie poinformował o tym że będę musiała płacić za jakieś uzupełnienia!!!! Niczego nie podpisywałam! Jak się dowiedzialam nie jestem jedyną osoba oszukana Sprawę już zgłosiłam do biura praw konsumenta......FIRMa Po TRUPAACh DO Celu WZBOGaCa Się ma OSzzukieaniu LuDZi SZCZERZe NIE POLECAM

anonim

(usunięte przez administratora)

Manager personalny

Firma zapewnia opiekę w prywatnej klinice z możliwością dopisania członków rodziny, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, premie świąteczne, nagrody jubileuszowe za staż pracy, możliwość skorzystania z pożyczki pracowniczej. Staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom pracowników, dlatego planujemy wprowadzić kolejne udogodnienia w nadchodzącym czasie.

AGA BHP

Przestrzegam przed kupnem jakichkolwiek materiałów z tej firmy Miałem zakupioną usługę dostępu do prezentacji na rok, po czym przedłużono mi tą usługę na następny rok!!!!! zasłaniając się regulaminem, że nie złożyłem pisemnej lub @ rezygnacji. brak kontaktu telefonicznego ewidentnie firma działa na żerowaniu na kliencie ZDECYDOWANIE NIE POLECAM

anonim

(usunięte przez administratora)

Witam

Dzień dobry, Mogę podzielić się swoją opinią z perspektywy byłego pracownika. Firma FM zaoferowała mi umowe o pracę, początkowo okres próbny 3 miesiace, następnie na 2 lata i ostatecznie na czas nieokreślony. Praca wykonywana jest od godziny 8 do 16, naliczane są nadgodziny (początkowo nie byłem o tym informowany i sugrowano mi, że mam zastawac po godzinach,ponieważ to normalne). W zależności do jakiego pionu i na jakie stanowisko Pani trafi,będzie odczuwalny komfort i atmosfera pracy. Duża presja na wyniki i bardzo małe wsparcie /zerowe(mowa o handlowcach). 90% sprzedaży to sprzedaż telefoniczna, zero szkoleń. 2 razy w roku na święta dodatek pieniężny do pensji. Ja nie polecam, aczkolwiek na złapanie doświadczenia w korpo (kasa kasa kasa) to....sam nie wiem ;) Informuje, że to moja opinia i nie chciałbym być zaraz zaatakowany przez praciwnikow FM (poprzednie wpisy). Jak ma Pani jakieś pytania, to proszę pisać. Pozdrawiam

zwykły pracownik

Witam, Jestem wieloletnim pracownikiem Forum i chciałabym podzielić się swoją opinią na ten temat. Firma zatrudnia na umowę o pracę. Praca jest wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Nadgodziny się zdarzają, ale firma praktykuje ich rozliczanie.

slashfan

Przestrzegam przez kupnem jakichkolwiek materiałów z tej firmy. Miałem prenumeratę podpisaną na rok (ROK!!!), po czym bez MOJEJ zgody przedłużono o kolejny rok. Formularz rezygnacji/przypomnienie o rezygnacji wciśnięto do egzemplarza, którego nie zdażyłem otworzyć. Na nic zdało się moje tłumaczenie, że nie zgadzam się na dalszą współpracę. Regulamin jest tak skonstruowany, żeby działać na niekorzyść klienta. Nie ma oddzielnej wersji zgody na przedłużenie - mimo, że podpisujesz umowę na rok to jak zapomnisz to sami Ci przedłużają. Działanie nastawione na żerowaniu na kliencie. Ceny też 2x wyższe niż konkurencja. Zdecydowanie najgorsze wydawnictwo z jakich usług korzystałem. Zdecydowanie nie polecam !!!

Ewa

Oszuści i naciagacze! Prosze uwazac na jakiekolwiek produkty i usługi przez nich oferowane! OSTRZEGAM!

Lidia

@Pracownik - czy mógłbyś opisać swoje doświadczenia z Wydawnictwem FORUM Sp. z o.o? Jak wyglądają warunki zatrudnienia? Czy Wydawnictwo prowadzi aktualne rekrutacje? Każda merytoryczna informacja będzie cenna dla osób, które zaglądają na forum w ramach poszukiwania pracy.

WZS

Uważajcie podczas zamawiania czegokolwiek z Forum-Media Polska!! Zamówiłam sobie telefonicznie Atlas rehabilitacji ruchowej. Przez telefon wszystko pięknie ładnie. Po pewnym czasie dostałam AKTUALICJE za 209,48 (brutto). Przez telefon, zostałam poinformowana, że aktualizacje nie są obowiązkowe. Niestety przed zamówieniem nie przeczytałam ogólnych warunków ze strony, gdzie widnieje informacja, że z automatu są one dopisane do zamówienia. Telefonicznie i mailowo nie da się z nimi nic wskórać. Zaczęłam szperać po internecie. Dużo osób opisywało podobne zdarzenia. Jeśli macie prenumeratę „Praktyczna fizjoterapia i rehabilitacja’ to po roku Wam przedłużą z automatu na kolejny rok. Firma nastawiona na robienie pieniędzy. Jestem bardzo niezadowolona. Mimo, że gazeta jest dobra, po roku zrezygnuję z prenumeraty, nie dam im zarobić. To tyle, dziękuję za uwagę i jeszcze raz – UWAŻAJCIE NA NICH!!

Pracownik
@WZS 28.06.2017 12:27
Uważajcie podczas zamawiania czegokolwiek z Forum-Media Polska!! Zamówiłam sobie telefonicznie Atlas rehabilitacji ruchowej....

Szanowna Pani nic nie przedluzamy automatycznie. W dowolnym wygodnym dla siebie momencie nalezy napisac do nas pisemna rezygnacje na adres naszego Biura Obslugi Klienta. Proszę nie zastraszac innych osób nierzetelnymi informacjami.

matka

Chciałabym się dowiedzieć, w jaki sposób Forum wspiera rodziny i matki. Widzę, że to jeden z atutów, który firma podaje na swojej stronie internetowej jako zachętę do udziału w rekrutacji. Czy firma posiada swój żłobek lub przedszkole, elastyczne godziny pracy, home office?... Jak wyglądają powroty do pracy po urlopach macierzyńskich albo wychowawczych? Będę wdzięczna za informacje :)

zwykły pracownik
@matka 19.04.2017 09:02
Chciałabym się dowiedzieć, w jaki sposób Forum wspiera rodziny i matki. Widzę, że to jeden z atutów, który firma podaje na swoj...

Opowiem na swoim przykładzie. Wróciłam do Forum po urlopie wychowawczym. W trakcie mojej nieobecności zmienił się mój przełożony, mimo to moje stanowisko nadal na mnie czekało. Ze względu na dojazdy i opiekę nad dzieckiem złożyłam wniosek o pracę w innych godzinach niż 8-16. Bez problemu otrzymałam zgodę. Nie ma też problemów z urlopami. Nie ma kręcenia nosem przy zwolnieniach lekarskich, a niestety wiadomo, że dzieci często chorują. W razie potrzeby istnieje również możliwość pracy zdalnej z domu. Forum niestety nie posiada swojego żłobka czy przedszkola, ale powrót do pracy po długiej nieobecności był naprawdę bezbolesny. Dodam, że nie zajmuję żadnego kierowniczego stanowiska.

Anna
@zwykły pracownik 20.04.2017 07:23
Opowiem na swoim przykładzie. Wróciłam do Forum po urlopie wychowawczym. W trakcie mojej nieobecności zmienił się mój przełożon...

Na jaki wymiar pracy przystał ten pracodawca? (od której do której?)

no_name

Praca w dziale sprzedaży pozostawia wiele do życzenia, może i są plusy w postaci umowy o pracę i terminowo wypłacanego wynagrodzenia, ale to już wszędzie jest standardem, nie oszukujmy się żyjemy w XXI wieku i w cywilizowanym kraju. Jeżeli chodzi o atmosferę jest tragiczna jesteś tak dobry jak twój ostatni miesiąc, a inni "doradcy" tyko patrzą na twoje potknięcia, pełno zawiści i niezdrowej konkurencji szczególnie ze strony managerów, którzy nie mają wykształcenia kierunkowego, zupełny brak wsparcia z ich strony, częściej można ich zobaczyć na papierosie niż na robieniu tego co powinni, trzeba się ich prosić o podłączenie jakiejś akcji żeby mieć na czym pracować, sami się nie domyślą bo to zbyt trudne. Wszyscy są sobie równi, ale niektórzy są równiejsi od innych- to doskonale pasuje do działu sprzedaży wydawnictwa forum.

Arkadiusz W.

Jestem odpowiedzialny za część drugiego piętra i nie wiem, czy odnosisz się do sytuacji w jednym z moich działów. Jeśli tak, to chętnie poznam szczegóły Twojej opinii, bo głęboko nie zgadzam się z wnioskiem, że nie dbamy o pracowników i atmosferę w pracy, tylko o cyferki. Jeśli jest coś, co umknęło mojej uwadze, to chętnie zapoznam się ze szczegółami i podejmę odpowiednie działania. Nigdy nie byłem głuchy na głosy ze strony pracowników i też chciałbym, aby tak pozostało. Zatem nie chowaj się proszę za nickiem, tylko napisz na arkadiusz.widawski@forum-media.pl lub anna.frackowiak@forum-media.pl, a z chęcią przyjrzymy się Twoim spostrzeżeniom, a jeśli trzeba, podejmiemy odpowiednie kroki. Jesteśmy otwarci na dialog, prośba o kontakt bezpośredni.

Młody pracownik
@Manager 25.05.2017 10:31
Na drugi raz proszę pisać wprost o kogo chodzi, bo wrzucanie wszystkich do jednego wora i przypisywanie takich rzeczy jest mało...

A gdzie tu jest mowa o całym dziale sprzedaży w Forum? Opis dotyczy jednego działu/tytułu. Co do anonimowości, to proszę wybaczyć, ale nie zamierzam rezygnować z tego przywileju. Pozostaje mi życzyć Państwu wszystkiego najlepszego i szerszego patrzenia na problemy, które zgłaszają Państwa pracownicy.

OSZUŚCI !

Zdecydowanie nie polecam tej "firmy". Oszuści, którzy zatajają całkowite koszta zakupionych materiałów. ODRADZAM!!! Ponad 3 tysiące złotych utopione w błocie.

zawiedziona

ZŁODZIEJE , WYŁUDZACZE I NACIĄGACZE!!!!UWAŻAĆ!!NIC NIE BRAĆ NIE KUPOWAĆ NIE WSPÓŁPRACOWAĆ!!!!!!

były pracownik

Typowy hejt ludzi, którzy sobie nie radzą... piszecie tu o pracy w call center, o telefonach... To jest naprawdę mały wycinek całej firmy! Jeśli ktoś w tej firmie ma jakiekolwiek ambicje może zajść naprawdę daleko, ale to trzeba chcieć! Jednak najłatwiej jest ponarzekać... typowe dla ludzi szukających pracy w dzisiejszych czasach. Trzeba dzwonić, 1 przerwa, ktoś stawia Wam cele... to po co chcecie pracować skoro nie potraficie poradzić sobie z najprostszymi rzeczami? Najlepiej powiedzieć, że chce się zarabiać 5 tys netto, ale co za tym idzie? Dosłownie NIC- brak doświadczenia, brak planów, brak wykształcenia... Tak wyglądają dzisiejsze czasy- Chcieć miliony, ale nie robić NIC.

forumowicz

faktycznie to zależy od tego jakie kto ma akcje podłączane bo jedne produkty sie same sprzedaja i by sie sprzedawały pewnie juz bez niczyjej pomocy a inne to shity które trzeba chamsko wciskać i na tych lepszych akcjach ludzie zarabiaja dobrze a na tych gorszych już nie - na poczatek napewno będa akcje "shity"

me

Ja jestem / byłem klientem. Nie etyczne praktyki handlowe to mnie najbardziej uraziło.

anonim

(usunięte przez administratora)

Pracownik

Tak, nawet na okresie próbnym.

troche_prawdy

Dziwią mnie te wszystkie komentarze. Mimo iż to Forum mi podziękowało za współprace jakiś czas temu - fakt w ostatnich miesiącach pracy kompletnie mi się nie chciało - to to o czym wy piszecie to jest jakaś Baśń Braci Wściekłych. Przychodzisz do pracy pon - pt - 8:00 -16:00 - bez nadgodzin i weekendów. Na wstępie dostajesz umowę o pracę!! na okres próbny, później kolejną na czas określony i kolejną na nieokreślony. Lux Med w pakiecie, ubezpieczenie grupowe opcjonalnie. Czego chcieć więcej? A to, że siedzisz i dzwonisz non stop do klientów i próbujesz im coś sprzedać? Polecam fabryki albo zakłady produkcyjne - 3 zmianowe - albo lepiej 4-brygadowe zobaczymy jak długo wytrzymacie. Fajne jest to, że ile sprzedasz tyle zarobisz. Spotkaliście się gdzieś z prowizją ok 40%? Jak nie to popytajcie ludzi w forum na jakich procentach oni pracują bo obecnie nie wiem jak to wygląda. I na koniec. Presja na wynik, a co innego może być w dziale sprzedaży? Forum może nie jest pracodawcą idealnym, który daje Ci po 4 latach możliwość zostania prezesem, ale socjal, warunki, terminowe wynagrodzenie dają radę i są na o wiele wyższym poziomie niż "PRZECIĘTNA".

uwazny

Witam, złe doświadczenia: naciąganie na aktualizacje, podpieranie się nagraniami rozmów niekompletnymi, bardzo się trzeba pilnować szczególnie przy podsumowaniu zamówień, brak informacji o kosztach aktualizacji, programy oferowane przeciętne z błędami. bezwzględne egzekwowanie zobowiązań, nawet tych "niechcianych", po prostu firma z siłowym marketingiem w stylu po trupach i do celu i jak się da naciągnąć klienta to jest "sukces". Szkoda że firma zamiast kultury współpracy z klientem uczy NACIĄGANIA. BARDZO UWAŻAĆ, NAJLEPIEJ OD RAZU REZYGNOWAĆ Z ROZMÓW.

anonim

(usunięte przez administratora)

zadowolony pracownik

Ola, u nas w firmie nie ma przedstawicieli handlowych... Jeśli chodzi o sprzedaż i dobrą kasę to polecam stanowisko Doradcy Klientów Biznesowych.

zadowolony pracownik

Praca w Call Center jest ciężka, jak w każdej innej firmie, ale jeśli ktoś sam chce decydować o tym ile w każdym miesiącu chce zarobić to jest praca dla niego. Zarobki wahają się od 2,5 tys . do 6 tys. - najlepsi zarabiają nawet dwa razy więcej. To są kwoty bardzo duże jak na takie stanowisko, ale tak jest ! Ciężko w to uwierzyć ?! Kto chce niech spróbuje i sam się przekona. W każdej pracy są plusy i minusy. W Forum, jest praca od poniedziałku do piątku, od 8 do 16 - Wszystkie przerwy świąteczne wolne, nie ma problemów z urlopami, przestrzegane są wszelkie prawa pracownicze... Jeśli ktoś nazywa tą pracę kołchozem to albo był bardzo marnym sprzedawcą i nie rozumiał na czym polega praca sprzedawcy albo nie pracował nigdzie wcześniej. Polecam dla takich osób pracę w budżetówce za 1600 zł albo na kasie w markecie od poniedziałku do niedzieli i w każde święta! jeśli chodzi o pracę w CALL CENTER - to naprawdę bardzo dobre warunki a przede wszystkim bardzo dobra atmosfera....

Fht

Pracowałem tam 1,5 roku jako PM. Magda była szefowa PM, pracowało też, jak pamiętam, dwóch Arkow i Michał jako szef. Ciężki, stresujący kawałek chleba za słaba kasę. Przełożeni to typy medrkow, zafascynowani ta pseudokorporacja. Odradzam.

Aga

Wypłata zawsze w terminie, na koncie w ostatni pracujący dzień m-ca.

Tajny

Do BHPowiec 50. Jak potoczyla sie dalej ta sprawa? Właśnie tez mowiac krótko zostalem oszukany przez forum media i chce isc z tym do prawnika. Mozesz cos podpowiedzieć?

Ula
@Tajny 12.05.2016 19:12
Do BHPowiec 50. Jak potoczyla sie dalej ta sprawa? Właśnie tez mowiac krótko zostalem oszukany przez forum media i chce isc z t...

ja dodam, że rok temu we wrześniu zamówiłam u nich materiały przez internet, po otrzymaniu badziewia dowiedziałam się, że nie mogę zwrócić (!). Mało tego, w listopadzie przyszła jakaś prenumerata, musiałam zapłacić (!), napisałam rezygnację z prenumeraty. Ciąg dalszy nastąpił 2 tygodnie temu (czyli prawie rok po tamtym zajściu) dzwonią do mnie, żebym potwierdziła zamówienie, które złożyłam kilka godzin wcześniej (!). Zaprzeczyłam. babka anulowała. To nie koniec.... Wczoraj odebrałam maila z prośbą o potwierdzenie kolejnego zamówienia. Zadzwoniłam i powiedziałam, że nigdy w życiu od nich nic nie kupię bo w ofercie mają chłam i oszukują klientów. Zasugerowałam, że któryś z ich pracowników fa [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zamówienia. Przesłano mi dokumenty, z których wynika, że zamówienie złożono z nie mojego komputera. Ewidentnie ktoś chce nabić sobie status zamówień. Jak można oferować ludziom produkt przez internet nie pokazując fragmentu, kazać zapłacić i uniemożliwić zwrot produktu. OMIJAĆ Z DALEKA.

Ula
@Ula 14.07.2016 22:20
ja dodam, że rok temu we wrześniu zamówiłam u nich materiały przez internet, po otrzymaniu badziewia dowiedziałam się, że nie m...

w moim wpisie nie było nic niecenzuralnego, tylko przypuszczalny powód takiego postępowania z klientem

mała_mi

firma ma może i wyższe obroty ale do czego to porównać - jakiś czas temu było forum media i forum press - spółki się połączyły w jedną i jeszcze wchłonęły inne upadające wydawnictwo ti i obroty się zwiekszyły. Może i część osób jest zadowolona z tej pracy i sprzedaz telefoniczna w forum to spełnienie ich ambicji życiowych ale u wiekszości to raczej wynika z tego, że zasiedzieli się i nie maja wiekszych ambicji w zyciu niz doradca telefoniczny, nie widzą co by chcieli innego robić w życiu i nie wierzą w siebie, że mogą robić cos innego w zyciu, sprobować gdzie indziej a tu jakos w miare idzie za to przezyć i fakt na tle innych call center, tych gdzie sa umowy smieciowe i studenci z elastycznym grafikiem umowa o pracę z najniższa krajową jest powodem do dumy i praca w dni powszednie bez sobót w godzinach kiedy sa otwarte szkoły i firmy - jak komus to odpowiada to ok - pozdrawiam

mała_mi

ogólnie to w tej firmie na kierowniczych stanowiskach w sprzedaży są ludzie, którzy sami nigdy dobrze tu nie sprzedawali i nie mieli nawet najwyższych progów sprzedażowych a teraz wymagają cudów od swoich podwładnych więc to jest śmieszne trochę - bo skoro samemu się nie było dobrym to jak można wymagać tego od innych albo mieć pojęcie o tym - w firmie dominuje cwaniactwo i jakies dziwne układy a klient jest na samym końcu byle by go wydoić

Dział Call Center Forum Media Polska

Drodzy Państwo. Szanujemy opinie każdej osoby na temat naszej firmy natomiast aby pomóc osobom które zastanawiają się nad zatrudnieniem w ramach naszych struktur przedstawię może dla odmiany kilka faktów z życia Call Center.   - Wszyscy doradcy w CC zatrudnieni są na umowę o pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. - Ponad 70% z nich zatrudniona jest na umowę na czas nieokreślony - Ok. 50% doradców posiada staż między 5 a 10 lat - Wskaźnik rotacji nie licząc osób na okresie próbnym w skali roku nie przekracza 10%. - Średnio na każde 10-12 osób przypada 1 Manager który zajmuje się tylko i wyłącznie sprawami swojego zespołu - Przed każdymi Świętami pracownicy otrzymują dodatkowe przelewy - Średni poziom zarobków na ten moment to ok. 4000 zł brutto. Najlepsi mogą liczyć na 3-4 krotność tej kwoty - naturalną sprawą w dziale sprzedaży jest to że doradca żyje z prowizji która stanowi znaczną część jego zarobków. - Opieka zdrowotna w prywatnej klinice medycznej za symboliczną opłatą - To co doradcy cenią sobie najbardziej obok zarobków i warunków pracy to atmosfera oraz indywidualne podejście. Najbardziej rzetelnym i najbliższym prawdy sposobem na potwierdzenie tego co zostało wymienione powyżej jest weryfikacja u obecnych pracowników Forum Media Polska. Jestem pewien że zdecydowana większość byłych pracowników również potwierdzi ten stan rzeczy. Jestem świadomy tego że te osoby nie czują potrzeby udowadniania tego w tym miejscu natomiast wystarczy kilka osób które mają z różnych względów złe doświadczenia aby zbudować obraz firmy który jest krzywdzący i w tak znaczący sposób odbiega od prawdy. Mam nadzieję, że rozwiałem przynajmniej część wątpliwości dotyczących zatrudnienia konkretnie w Dziale Call Center. Pozdrawiam

lilu

Dzisiaj już wiem, że wiele z powyższych wpisów jest prawdziwych, ale szczerze mówiąc nie podzielam takiego narzekactwa, może dlatego, że była to moja pierwsza praca. Przychodząc do Forum wyszłam z założenia, że lepiej być na umowie śmieciowej za trochę więcej niż najniższa krajowa, niż zarejestrowaną w PUP jako bezrobotna :) Od samego początku szłam do Forum z myślą, że popracuję kilka miesięcy zdobywając doświadczenie i znajdę sobie coś lepszego i to mi się udało.

gość

A jak praca w dziale finansowym? Czy są wakaty na stanowiskach kierowniczych (Dyrektor Finansowy, Główna Księgowa)

Dział Obsługi Klienta Forum Media Polska

Niepokoją nas sygnały od Państwa, które dotyczą zamówionych produktów. Chcemy podkreślić, że polityka firmy Forum Media Polska jest przede wszystkim nastawiona na dialog z Klientem. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących realizacji Państwa zamówienia zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z Pracownikami Biura Obsługi Klienta, którzy do każdej sprawy podchodzą indywidualnie i wspólnie z Klientem ustalają najlepsze rozwiązanie. Proszę pamiętać, że jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach 08 – 16. Oprócz kontaktu telefonicznego możliwy jest także kontakt mailowy, faxem, pocztą (usunięte przez administratora)

Wiewióra
@Dział Obsługi Klienta Forum Media Polska 23.03.2016 12:49
Niepokoją nas sygnały od Państwa, które dotyczą zamówionych produktów. Chcemy podkreślić, że polityka firmy Forum Media Polska...

Niestety zawiodłem się już na samym początku kontaktu z państwa firma.Nie jest to dialog jak pan wspomina lecz monolog.Nie przesyłają państwo jasnych zasad dotyczących szkoleń ani też nie grają państwo w otwarte karty.Po raz pierwszy spotkałam się z sytuacją w której nie zostałam jednoznacznie poinformowana o regulaminie. Telefonicznie poinformowałam państwa iż nie wezmę udziału w kursie po czym po miesiacu otrzymałam fakturę i zastraszanie windykacja.Odradzam jakikolwiek kontakt z tą firmą.

Danka
@Wiewióra 14.08.2016 21:15
Niestety zawiodłem się już na samym początku kontaktu z państwa firma.Nie jest to dialog jak pan wspomina lecz monolog.Nie prze...

Ja mam ten sam kłopot z tą firmą. Podali mnie do windykacji, bo na czas nie powiadomiłam ich o rezygnacji z konferencji.

Dział HR Forum Media Polska

Bardzo dziękujemy za Państwa aktywność na profilu Forum Media Polska. Jednocześnie ubolewamy, że wiele z Państwa uwag przedstawia nieprawdziwy obraz naszej firmy. Dotyczy to rodzaju umów, jakie zawieramy z pracownikami. Ponad 95% zatrudnionych współpracuje z nami w oparciu o umowę o pracę i jest to dla nas preferowana forma zatrudnienia. Warto wspomnieć, iż jest to wyłączna forma zatrudnienia w naszym Call Center, podczas gdy standard rynkowy wygląda zupełnie inaczej. Kolejny bezpodstawny zarzut to ogólna kondycja firmy. W 2015 roku Forum Media Polska osiągnęła rekordową wielkość w historii na rynku polskim. Swoją przewagę nad konkurencją budujemy w oparciu o innowacje technologiczne i marketingowe. Wszystko to jest możliwe dzięki zaangażowanemu zespołowi, dla którego nie ma rzeczy niemożliwych. W związku z bardzo dynamicznym rozwojem firmy w sposób ciągły poszukujemy nowych pracowników. Dołożymy wszelkich starań, aby nasz proces rekrutacji był dla Państwa przyjazny i w sposób przejrzysty wyłaniał najlepszych kandydatów

ro-zbój

Długo było dobrze... niestety od jakiegoś czasu mnóstwo zmian na minus.

shisha

Ja dodam od siebie tylko tyle, że firma traktuje swoich pracowników jak zło konieczne. Najlepiej gdyby pracowali oni za najniższą krajową na umowę zlecenie tak by nie byli zbędnym kosztem. Firma międzynarodowa, standardy azjatyckie !!!

BHPowiec50
@shisha 29.02.2016 21:23
Ja dodam od siebie tylko tyle, że firma traktuje swoich pracowników jak zło konieczne. Najlepiej gdyby pracowali oni za najniżs...

też miałam podobny przypadek z prenumeratą czasopisma i automatycznym odnowieniem dostaw na kolejne lata lub pisemne oświadczenie o rezygnacji z miesięcznym wyprzedzeniem. A dzisiaj walczę z dostawą aktualizacji programu który okazało się, ze jest płatna a nie mam wyszczególnione w zamówieniu za ile ani ile tych aktualizacji będzie. Dopiero w mailu pani mi podała że 4 co kwartał. Ceny nie podała, czy jest stała czy zmienna. To naruszenie kodeksu cywilnego. W regulaminie też nie ma za ile ten produkt oraz ile razy go otrzymam w ciągu roku kalendarzowego, jest tylko wzmianka, że aktualizacja jest odpłatna i musze 2 tygodnie przed kolejną wysyłką złożyć pisemną rezygnację. Ponieważ produkty kupuję na firmę (działalność gospodarcza) nie obowiązują nas ustawy o OKiK oraz klauzule niedozwolone w umowach i regulaminach. Powołuje się na kodeks cywilny. Zamówienie (prosta forma umowy) wyszczególniające produkt i jego cenę nie może zawierać kosztów ukrytych, wszystko musi być dokładnie napisane, co za ile i w jakim czasie. Nie bójcie się iść do sądu w razie takich sytuacji. Ja wysłałam do prawnika i czekam na orzeczenie. Zlecenie nie jest nawet przeze mnie podpisane, tylko zgłoszenie telefoniczne przez ich konsultanta doradcę. Przez telefon odczytał mi tylko pozycje z zamówienia i kwoty nie mówiąc nic o kosztach dodatkowych, ale kilka razy mówił o 25% rabacie i zyskach. Mataczenie jawne i pseudo marketing. daleko od nich.!!!

Trener

Do Logopeda. Widzę, że nie jestem osamotniony z tym problemem odniośnie prenumeraty, którą "jaśnie państwo" przedłużają automatycznie, bo przecież klient ma płacić kasę czy tego chce czy nie, a nie żadąć kontaktu z zapytaniem czy Pan/Pani sobie życzy dany produkt czy też nie. Na szczęscie udało mi się złożyć pisemną rezygnację na kolejny rok i otrzymać odpowiedź pozytywną, a co miałem zapłacić to zapłaciłem i tego mi nikt nie zwróci. Telenoweli ciąg dalszy: Jakiś czas temu świadomie zamówiłem I i II cykl płyt DVD "Diagnostyka..." za które oczywiście przy odbiorze każdego egzemplaża wysyłałem przelew. Sprawa zamknięta? nie, bo przecież dziś dostałem, a jakże 1-szą płytę z cyklu III oczywiście z fakturą do zapłaty, którego to zestawu nie zamawiałem!!! Skrzętnie przeczytałem regulamin i nie ma tam nawet wzmianki o jakim kolwiek automatycznym przedłużaniu zakupu produktów (dot. to tylko prenumeraty czasopisma!!!). Teraz próbuję się dodzwonić, oczywiście bez skutku. Tak działa i dba o klienta, który ich utrzymuje Forum Media Polska. Brawo!!!

Zostaw opinię o Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o - Poznań

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o