Witam. Na jakie zarobki netto może liczyć pracownik call center przy sprzedaży odnowiennej?
hahaha dobre, 5-6 tysięcy... nie idźcie tam.. od czasu jak zmienił się dyrektor Call Center wszystko zaczęło się psuć. Przede wszystkim zarobki.. teraz robisz 5 razy więcej i mniej zarabiasz... do tego atmosfera podchodzi już pod dobry mobbing..
każdy ma dostęp do pliku premiowego na podstawie którego może wyliczyć pensję innych pracowników... co jest niezgodne z prawem a wszyscy mają to gdzieś bo to ma Cię motywować..
Z naszych informacji wynika, że pracownicy są bardzo zadowoleni z panującej atmosfery. Jeżeli pojawiają się problemy - prosimy o kontakt z działem People, z właściwym Business Partnerem.
Potwierdziliśmy, że do danych dotyczących wynagrodzeń mają dostęp tylko osoby upoważnione.
Żadnej innej odpowiedzi od działu hr się nie spodziewałem :) przez osoby uprawnione mają Państwo na myśli wszystkich pracowników call Center oprócz Pani sprzątającej... no chyba, że zajrzy przez ramię :) jeśli chodzi o zadowolenie to proszę nie brać pod uwagę ankiety, która jest robiona z przełożonym za plecami, którzy prawie że palcem wskazują odpowiedzi poprawne
Dział People i wszystko jasne. Jaka firma rekrutacyjna taki przepływ informacji xD
Brałam dzisiaj udział w AC organizowanym przez Avivę. Byłam bardzo sceptycznie nastawiona, ale niezależnie od wyników- chciałam podzielić się opinią, że było to bardzo ciekawe doświadczenie. Osoba prowadząca stworzyła świetną, otwartą atmosferę i choć musiałam poświęcić na to ponda pół dnia, było warto. Nie przedstawiam się imiennie, bo nie mam jeszcze wyników, a nie chcę, żeby miało to jakiś wpływ na decyzję :-) A upominek na koniec bardzo pozytywnie mnie zaskoczył! Brawo.
Byłam na rekrutacji w Avivie. Wyszłam rozczarowana jak w tak dużej spółce mogą pracować tak niekompetentne osoby w HR. To nie była rozmowa, acz wyglądało to na przesłuchanie mające na celu sprawdzić wytrzymałość i cierpliwość. Bardzo nieprofesjonalnie. Rozmowa powinna być konkretna i merytoryczna. Niestety tego zabrakło. Chyba brakuje tym osobom doświadczenia i szkoleń. Powodzenia.
Dziękujemy za opinię. Bardzo nam przykro, że rekrutacja pozostawiła złe wrażenia. Prosimy o informację, czy opinia odnosi się do rekrutacji na stanowisko agenta czy do pracy w Biurze Głównym. Zależy nam, aby każde spotkanie przebiegało w profesjonalnej i przyjaznej atmosferze. Będziemy wdzięczni za szczegóły, które pomogą nam usprawnić proces. Prosimy o kontakt na adres kariera@aviva.pl
Czy firma potrzebuje może pracowników? Podpowiedzcie czy warto starać się o pracę ?
Rozmowa składa się z 3 etapów. I etap ok 20 minutowa rozmowa z rekruterem. Pytania o doświadczenia zawodowe, dlaczego chce zmienić pracę, mocne i słabe strony. Czas oczekiwania na odpowiedź po I etapie-1,5 tygodnia. II etap rozmowa z menadżerem. Bardzo swobodna, od razu przejście na „Ty”. Menadżer opisuje jak wygląda praca, organizacja, system premiowy itp. Ostatni etap dział HR wymaga referencji od poprzedniego pracodawcy. Jeśli rozstałeś się w negatywnej atmosferze z poprzednim pracodawcą nie aplikuj Tu! Jestem bardzo rozczarowana odrzuceniem kandydatury pomimo dobrego feedbacku na drugim etapie rozmowy. Dział HR tłumaczył, że woleli wybrać osobę z wewnętrznej rekrutacji bo zna dobrze procesy jakie zachodzą w firmie. Zapytałam wprost rekrutera, dlaczego te same ogłoszenie wisi na portalu pracuj.pl on na to, że szukają na zastępstwo, ale nadal nie wiadomo czy może na stałe. Totalny strzał w kolano! Stracony czas i nerwy na aplikacje! Nie polecam.
Opis i pytania powyżej
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Cześć, Mam pytanie co możecie powiedzieć o stanowisku: Konsultanta ds. Realizacji Kampanii Call Center? Jak to wygląda, jakie są zarobki?
Ja mam pytanie, jakich zarobków można oczekiwac na stanowisku młodszego specjalisty Telecentrum- mam duze doswiadczenia w pracy na infolinii ale niestety w obecnej firmie nie moge liczyc nawet na 100 zł podwyzki brutto. Czy w avivie mozliwe sa zarobki 2800 netto na tym stanowisku?
W Avivie też nie licz na podwyżkę chyba że przepracujesz 10 lat i będziesz odbierać 11 spółek. Nadgodziny też są gratisowe. Z Avivy ludzie odchodzą masowo dlatego szukają nowego narybku. Nie polecam.
pracowalem w Avivie jako konsultant ds. realizacji kampanii call center , inaczej mówiąc umawianie spotkań dla agentów odnośnie ubezpieczeń na życie, co do firmy, nowoczesny , kameralny biurowiec blisko dworca gdańskiego , całkiem dobre warunki do pracy i odpoczynku, co do kasy - 15 zl brutto za godzinę ale efektywna (czas rozmowy i oczekiwania na połączenie) , na umowę zlecenie + kasa za umówione spotkania, po ok pol roku szansa na umowę o pracę, 2200 podstawy . calkiem dobra atmosfera, kierownik w porządku, żeby zarobić trzeba miec gadane, do tego zależy jaka baza klientów jak slaba to czlowieka może szlak trafić , trzeba być odpornym na częste nie od potencjalnych klientów
15 zł? Ustawa mówi o minimalnym wynagrodzeniu 14 zł na zleceniu. Bez umowy o pracę? To dziś standard. Bez komentarza.
Witam. Jakie są zarobki na stanowiskach w call center? W firmie panuje duża rotacja?
Czy może mi ktoś wyjaśnić dlaczego firma ma tak długa listę ofert? Czyżby jakieś nowe projekty? Z drugiej strony do dobrze świadczy ponieważ to znaczy , że firma sie rozwija i jest to sygnał bardzo pozytywny. Może ktoś napisze kilka informacji dla nowych chętnych?
BRAWO AVIVA. "Redukowanie" samotnej matki 2 tygodnie przed świętami Bożego Narodzenia to prawdziwe osiągnięcie! Jak przystało na najlepszego pracodawcę. Życzę wam równie spokojnych i radosnych świąt. Gdzie wasz "Corporate Social Responsibility", gdzie elementarna etyka? Gdzie chociaż jakiś program outplacement-owy. Patrzę na tą historię nieco z boku - i nie mogę się nadziwić. Miałem lepszą opinię o firmie. Ale to nie jest firma życzliwa ludziom.
@doświadczony wspominasz, że zdarzają się opóźnienia w wynagrodzeniach. Czy była to jednorazowa sytuacja, czy taka sytuacja pojawia się częściej?
W moim przypadku to powtórzyło się kilkakrotnie przez kilka m-cy, czyli praktycznie przez cały czas, gdy byłem z tą firmą związany.
Pracuję w firmie od 2015r. i nigdy nie zdarzyło się, aby były jakieś opóźnienia z wynagrodzeniem. Tak sobie myślę, czy niektórzy ludzie wchodzą na takie fora i piszą co im wpadnie do głowy, mieli sen i muszą się nim podzielić ?
Obrzydliwa praca HRów, menedżerowie nie są w stanie odpowiedzieć na wiadomości. Słowa nie odpowiadają rzeczywistości. Najgorsza firma, z którą współpracowałem.
Po pierwsze odnośnie "umów o pracę": żadna firma ubezpieczeniowa nie zatrudnia agentów ani menadżerów o umowę o pracę, bo ustawowo agent musi mieć licencję i działalność gospodarczą założoną. To podstawowy warunek. Tak więc nie piszcie, że firma oszukuje ;) Gowin takie prawo przepchnął gdy jeszcze był w rządzie. Na inne stanowiska umowy zlecenia czy o pracę mogą być. Po drugie: praca agenta czy menadżera jest pracą w dużej mierze samodzielną. Aviva jak każde korpo ma ustalony system pracy z agentami i system szkoleń. Jak to w praktyce wygląda zależy od zespołu do którego trafisz. Od listopada będę na kontrakcie menadżerskim i umowie agencyjnej. Proces mojej rekrutacji i szkolenia trwał od sierpnia niemalże. Jak ktoś zainteresowany szczegółami to można pytać gvohtp(at)gmail.com
Mam zamiar aplikować na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży. Czy może mi ktoś podpowiedzieć kilka informacji czego mogę sie spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej? Jak jest prowadzona? Może jest jeszcze coś istotnego dla nowego, chętnego do pracy kandydata?
Po wypełnieniu długiej ankiety, zostałem zaproszony na rozmowę na stanowisko Managera grupy sprzedażowej. Niestety po przeczytaniu wyżej opinii a w szczególności informacji o braku UMÓW O PRACĘ, nie mam zamiaru brać w tym udziału. Firma szczyci się gruntowną pozycją jak i renomą oraz stabilnym zatrudnieniem a OSZCZĘDZAJĄ na podstawowym zabezpieczeniu pracownika jakim jest UMOWA O PRACĘ.
Umowy o pracę nie dostaniesz jako agent ubezpieczeniowy. Z prostego powodu: wg przepisów musisz mieć założoną działalność gospodarczą i podpisaną umowę agencyjną oraz licencję. To nie wina firm. Takie zasady pracy w tej branży.
Podobno nieźle płacą
Aviva to spoko firma ale dla osób, które lubią taki charakter pracy. Rynek jest bardzo nasycony firmami konkurencyjnymi i praca przedstawiciela lub agenta nie należy do łatwych. Ludzie, którzy mają handel we krwi poradzą sobie spokojnie ale z pewnością nie wszyscy.
A ja powiem tak. Jestem kierownikiem, który buduje Zespół w Aviva. Jesli ktokolwiek ma pytania dotyczące pracy jako Przedstawiciel / Agent - zapraszam do kontaktu. Praca jest trudna, ale niesie za sobą mnóstwo korzyści (nie tylko finansowych). Skorek-michal@aviva.com.pl
Maja wiele ciekawych propozycji pracy! Interesuje mnie atmosfera w firmie, czy to jest typowa korpo czy może nie? Jak się ma dzieci to wiadomo, że są pewne ograniczenia i nie ma sie co pchać. Z góry dzięki
Myślę że firma jest rynkowi całkiem niezła bo ma tylko 94 opinie. Jeśli chcecie poznać źle firmy to proponuje poczytać komentarze UBS Kraków. .. około 500 opinii i w większości są negatywne.
Myślę że firma jest rynkowi całkiem niezła bo ma tylko 94 opinie. Jeśli chcecie poznać źle firmy to proponuje poczytać komentarze UBS Kraków. .. około 500 opinii i w większości są negatywne.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ ALLIANZ ŻYCIE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA?
Zobacz opinie na temat firmy TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ ALLIANZ ŻYCIE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ ALLIANZ ŻYCIE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ ALLIANZ ŻYCIE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA?
Kandydaci do pracy w TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ ALLIANZ ŻYCIE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.