szkoda
@Zdystansowany, rzeczywiście ktoś z pracowników mógłby dać znać. Bo w Internecie nadal jest ich strona z lokalizacją w Toruniu, więc wszystko się zgadza z punktu lokalizacyjnego.
@Zdystansowany co w takim razie dzieje się z pracownikami ADS Finance? Działalność została zawieszona z jakiego powodu? Może ktoś napisać coś więcej, o aktualnej sytuacji firmy?
KRS nie podaje z jakiego powodu działalność została zawieszona. Nie można skontaktować się z ADS telefonicznie i mailowo. Ktoś z firmy powinien powiedzieć coś więcej o tej sytuacji!
Nie można skontaktować się z firmą, ponieważ działalność jest zawieszona. Tylko szkoda, że można tego się dowiedzieć poprzez KRS (http://krs-pobierz.pl/ads-finance-i74203).
@Inwestycje potrzebujesz skontaktować się z firmą? Tutaj znajdziesz dane kontaktowe: http://www.adsfinance.pl/kontakt.html
Co z Ads. Ma ktoś kontakt do konsultantów?
@aki a nie chcesz sproboac moze na staz albo praktyki?
witam juz niedługo bedzie rekrutacja mamy się bardzo dobrze
Jeżeli tutaj żaden pracownik się nie wypowiada już dłuższy czas to można spróbować kontaktu bezpośrednio z samą firmą i w ten sposób może coś by się udało ustalić. Toruń nie jest jakimś super dużym miastem, więc może po prostu nie wiele osób zdaje sobie sprawę z istnienia takiego forum, jak sądzicie..
taak, masz racje @faj, niestety jest cisza i sam zastanawiam się jaka jest tego przyczyn, może faktycznie jest coś nie tak z tą firmą, bo nawet ogłoszeń od niej nie widziałem żadnych tak naprawdę i teraz nie wiem już co zrobić, bo sam chciałem u nich pracować, tylko, ze wolałbym mieć już pewniejsze zatrudnienie.
nie wiem kto wypisal ze srednie zarobki netto wychodza 2300;p w takim razie zapraszam kazdego i niech zarobi tam 2300zl. To chyba wliczajac w srednia prezesa i kierownictwo;p jedyny plus to taki ze dbaja o kadre ale wiadomo ze z samego dbania sie nie wyzyje. Mam nadzieje ze pomoglam
Witam,obecnie jestem stażystą w ads finance.Ogólnie mówiąc jestem zadowolony. Przyznaję,że praca wymaga dużego zaangażowania,ze względu na to,że trzeba bardzo dużo się uczyć oraz odbywać spotkania z klientami,głównie popołudniami.Jednak praca sama w sobie należy do przyjemnych,a na wynagrodzenie też nie narzekam.
Dziękujemy za konstruktywne wpisy dotyczące firmy ADS Finance. Będąc pracownikiem działu HR jestem zobowiązana do udzielenia rzetelnej informacji dotyczącej stosowanych procedur i obowiązków zatrudnianych przez firmę pracowników na stanowisku Doradcy finansowego. 1)Prowadzimy rekrutację 3 etapowo. Z wszystkich zgłaszających się kandydatów przyjmujemy około 20%. Wybieramy tylko te osoby, które naszym zdaniem będą potrafiły budować konstruktywne, dobre i długoterminowe relacje z klientami. Zakwalifikowane osoby po ukończeniu szkolenia podstawowego rozpoczynają płatny staż. 2)Staż składa się z części teoretycznej i praktycznej. Odbywa się pod kierunkiem doświadczonego Doradcy finansowego. Podczas trwania stażu stażysta wraz z Opiekunem Stażu budują podstawową bazę klientów od której pracę na etacie rozpoczyna nowy Doradca. Staż trwający maksymalnie 3 miesiące zakończony jest egzaminem oraz podpisaniem umowy o pracę na pełen etat na stanowisku Doradcy finansowego. 3)Warunki zatrudnienia dla Doradcy zaraz po stażu są następujące: -> pełen etat + ryczałt (zwrot kosztów dojazdów do klientów) + telefon z nieograniczonym abonamentem + laptop z Internetem -> premia za wszystkie rodzaje produktów finansowych (po przekroczeniu miesięcznego limitu) Średnie zarobki zaraz po stażu w pierwszych sześciu miesiącach wynoszą w naszej firmie 2300 zł netto. 4)Limity – jak w każdej instytucji finansowej istnieją miesięczne limity do wykonania. W ADS Finance mamy wszystkie działy produktowe: dział ubezpieczeń majątkowych, dział kredytowy, dział ubezpieczeń życia i zdrowia oraz dział inwestycyjny. Opanowanie przez doradcę ponad 1000 produktów finansowych z 67 firm z którymi współpracujemy jest niemożliwe. Dlatego działy wsparcia w których pracują specjaliści zajmują się bezpośrednią obsługą klientów w zakresie swojego działu (kredyty, ubezpieczenia itp.). Rola doradcy w tym zakresie ogranicza się do wpisania danych do systemu ADS Finance. Pozostałymi czynnościami zajmują się działy wsparcia. Mimo to, doradca otrzymuje wynagrodzenie – za każdy kredyt klienta, za każde ubezpieczenie itp. Wynagrodzenie jest wypłacane netto jako premia. Warunkiem otrzymania premii jest wykonanie limitu w dziale, który obsługiwany jest w całości przez doradcę, czyli w dziale inwestycyjnym. Dlatego tylko w tym dziale ustanowione są limity minimalne. W dziale tym znajdują się lokaty, inwestycje jednorazowe, regularne, alternatywne. Wszystkie tego rodzaju produkty wliczane są do limitu. Z raportów które otrzymuje mój dział wynika, że limity są łatwe do osiągnięcia dla zrekrutowanych i wyszkolonych przez firmę osób i nie stanowią większego problemu. Wynika to z zastosowania nowatorskich rozwiązań w postaci działów wparcia i nowoczesnych systemów IT. 5)ADS Finance ma strukturę liniową z wyodrębnionymi działami wsparcia, działem szkoleń, działem HR, działem IT, działem administracji i działem doradców. Nie pracujemy w systemie MLM. Jesteśmy jedną z nielicznych firm w branży rzeczywistego doradztwa finansowego, która zatrudnia pracowników w oparciu o umowę o pracę a swoim klientom dostarcza produkty finansowe z każdego działu finansowego, zapewniając im profesjonalną obsługę w pełnym zakresie. Komentarz ten zamieściłam kierując się potrzebą pełnego i obiektywnego wyjaśnienia charakteru pracy w ADS. Mam nadzieję, że okaże się pomocny w obiektywnej ocenie firmy oraz wpisów umieszczonych na forum. W przypadku pytań proszę o kontakt pod adres mailowy:(usunięte przez administratora) Jestem do Państwa dyspozycji. Pracownik działu HR ADS Finance
Struktura firmy opiera się na marketingu wielopoziomowym. Praca polega na sprzedaży produktów inwestycyjnych wybranych firm, ubezpieczeń, kredytów. Zarabia się na prowizji, którą można przytulić sprzedając "produkt finansowy". Biorą każdego kto ma dobry bajer :)
Głównie z 3 powodu (minusu - wg mojej opinii). Tzn zarabiasz koleżanko na pomaganiu klientom, dobierając OC, AC, kredyty, ubezpieczenia majątkowe, na życie i wszystko z tym związane, za to też dostajesz punkty. Żeby się utrzymać w firmie musisz mieć na początku 100 pkt miesięcznie. Te punkty, które dostajesz za OC, AC, kredyty, ubezpieczenia majątkowe, na życie, zdrowotne nie liczą Ci się do tych 100 pkt, które musisz wyrobić, aby na stanowisku się utrzymać. 100 pkt MUSISZ wyrobić na "doradzeniu" funduszu inwestycyjnego. Czyli wg mnie Twoja praca zmusi Cię do parcia na wynik odnośnie tylko tych funduszy z prostego powodu - chcesz dalej w firmie pracować. Czyli poświęcisz dużo czasu i energii klientom, którym rzeczywiście pomożesz, doradzisz jaki kredyt czy ubezpieczenie, ale nie nakłonisz ich na fundusz... dopowiedz sobie sama resztę:) Czułem już po prostu tą frustrację czy stres z tym związany i podziękowałem za pracę w ADS. No i przez pierwsze 3 miesiące zarabiasz tylko z prowizji, sama pokrywasz koszty dojazdów i wszystko z tym związane - wg mnie trochę mało to poważne. Telefon jest dostępny w siedzibie, można z niego korzystać. Aaa i oczywiście punkty, które zarobisz na OC, AC, kredytach itd.itp liczą Ci się do pensji, ale nie do tych 100 pkt, które praktycznie dają Ci pracę!
Witam, odbyłem szkolenie w firmie, a na egzamin i podjęcie tam pracy już się nie skuszę. Zacznę od pozytywów: 1) Są niezależni. Fakt jest taki, w mojej opinii przynajmniej, że rzeczywiście doradzają klientowi to co dla niego najlepsze. 2)Sympatyczna i pomocna kadra. Nie widziałem większości co jest pewne, jednak tych co poznałem, to fajni i rzetelni ludzie. 3) Duże możliwości rozwoju. Mają profesjonalne szkolenie (to podstawowe), w którym element doradztwa/sprzedaży dopracowany jest niezwykle dobrze tłumaczy i uczy. Po przyswojeniu tego, z pewnością dobrze wykonacie swoja robotę. 4) Dalszy rozwój. Masz własnego opiekuna, który przez pierwsze 3 miesiące powoli zapozna Cię i nauczy z tym jak pracować - moim zdaniem świetne rozwiązanie, a do tego inne dodatkowe szkolenia. 5) Możliwości finansowe, da się dużo zarobić, oczywiście po czasie, mając już swoja bazę klientów, no ale tak jest chyba wszędzie. To teraz minusy (moje osobiste, zapewne sugestywne;p): 1) Przez pierwsze 3 miesiące nie masz podstawy i za dojazdy do klientów też Ci nie dadzą, dostajesz tylko prowizje z tego co sprzedaż. Oba te dodatki otrzymasz dopiero po 3 miesiącach pracy. Czyli robisz 3 miesiące i nie masz gwarancji, że uda Ci się zarobić tyle, by starczyło na dojazdy (w moim przypadku, gdzie większość pierwszych klientów miałbym około 70-80km od Torunia - byłaby to spora sumka) i spokojne przeżycie do "pierwszego". Mi nie odpowiada takie podejście, muszę dużo z siebie dać, spełnić dużo warunków, a ze strony pracodawcy w pierwszym okresie znikome wsparcie finansowe. Wiem, że dużo firm tak robi obecnie w Polsce, tłumacząc, że muszą sprawdzić pracownika, czy się wykaże. I jest w tym trochę racji, tylko w moim przypadku, żebym mógł się wykazać i czemuś poświęcić to w zamian wymagam zapewniania, że za pracę i wysiłek jaką w nią wkładam, dostanę pieniądze, za które kupię sobie jedzenie przez najbliższy miesiąc. Rozumiem, że zaczynam, mało wiem i się uczę i zgodziłbym się na niższe zarobki, ale jeśli mi się nie uda, przepracuję 2 miesiące (gdzie rzeczywiście bym się przykładał i starał) i dostanę tylko podziękowanie? Coś tam na temat zarządzania firmą wiem i najlepsze firmy na zachodzie, czy też dalekim wschodzie tak nie robią. Jednak jak ktoś ma zabezpieczenie finansowe i klientów w bliskich od Torunia okolicach - dla niego to wcale nie musi być przeszkoda, a firma daje duże możliwości rozwoju i szansę na dobre zarobki, więc powtarzam - może być warto. 2) W okresie próbnym trzeba odbyć 10 spotkań handlowych tygodniowo. Nie jest to jakoś wysoko wygórowana liczba i rozumiem takie założenia ze strony pracodawcy (uczciwie stawiają sprawę), ale w momencie gdy masz już pracę i chciałbyś tę potraktować dodatkowo, w celu sprawdzenia jak Ci idzie, czy Ci się podoba, czy się nadajesz, normy te zajmą Ci naprawdę dużo czasu. Klienta trzeba odszukać, umówić się, dojechać, spotkać (spotkanie to około 1h, po którym jest następne za 2-3 dni, ale to już się nie wlicza w zakres tych 10, które musimy odbyć), chodzić na zebrania, szkolenia - to wszystko jak zakładam pochłania dużo czasu i może zabraknąć miejsca na drugą pracę (chyba, że macie klientów potencjalnych w Toruniu, to być może warto spróbować i jakoś uda wam się obie prace pogodzić, też zależy gdzie pracujecie:). A jak nie wypełnicie normy...sami się domyślacie - zaznaczam, firma jasno stawia warunki. Są uczciwi pod tym względem. 3) I coś co mnie szczególnie zniechęciło. Za każdy produkt finansowy, który podpiszesz z klientem dostajesz punkty. Za ubezpieczenie majątkowe, komunikacyjne, zdrowia, kredyt czy też fundusz inwestycyjny. W trakcie pracy, żeby się utrzymać musisz robić na początku 100 pkt miesięcznie (każdy pkt daje Ci ilość jakąś tam ilość pieniędzy). I teraz, za ubezpieczenia majątkowe czy też kredyty i większość podobnych rzeczy pkt Ci się naliczają i dostajesz za nie pieniądze, ALE nie liczą Ci się do tych 100 które musisz wyrobić miesięcznie, te 100 wyrabiasz na funduszach inwestycyjnych. Moje odczucia co do tego? Będę dobrym doradcą, rzetelnym, starał się pomóc klientowi, wykupię im tańsze ubezpieczenia, załatwię kredyty, ale jeżeli nie przekonam ich do funduszu inwestycyjnego i na tym nie wyrobię odpowiedniej normy to dostaję podziękowania za współpracę. Moim zdaniem te wymogi sprawiłyby, że w pracy skupiłbym się bardziej na wciśnięciu komuś (na początku moim znajomym!) funduszu inwestycyjnego niż na doradztwie finansowym w ogólnym pojęciu. Nie mówię tutaj, że klient na tym nie zyska, jestem pewny, że byłaby to dla niego dobra oferta i zarobiłby na tym w miarę dobrze (chyba, że sam wie jak lepiej zainwestować i ma jakieś na to pomysły), ale w mojej opinii, wytwarza to na doradcy ADS pewną negatywną presję, skupianiu się na nakłanianiu do inwestycji, a nie szukaniu dla siebie satysfakcji z pomocy we wszystkich aspektach finansowych swojego klienta - za c
zatrudniają naprawdę różne osoby które przede wszystkim się nadają do takiej pracy, obecnie jest dość młody zespół. ja polecam naprawdę warto jeżeli ktoś che coś zmienić w swoim życiu.
praca dosc charakterystyczna, masz dzwonic i namawiac ludzi na analizy finansowe. niestety rzadko kto sie godzi a jak slyszy ze to doradca finansowy to z reguly sie rozlacza.
Jak wiesz w tej branży zarobki przede wszystkim zależą od efektywności doradcy . Wiem że moja opinia może być odebrana jak stronnicza, ale sprawdzałem na rynku . ads finance należy do tych nielicznych niestety firm na rynku które nie tylko mówią o doradztwie , ale go robią. Masz tu przede wszystkim działy wsparcia , czyli dział kredytowy, ubezpieczeń majątkowych, życiowych i zdrowotnych oraz inwestycyjny. To te działy tak na prawdę przygotowują oraz sprawują bieżącą kontrole na d produktami klienta. W połączeniu o system AT czyli analiza, platforma finansowa klienta oraz co najważniejsze łatwość docierania do nowych klientów poprzez program lojalnościowy. To wszystko sprawia że da rade być tu naprawdę doradcą i stale obsługiwać klientów że wszystkich rodzajów produktów , stale zarabiając .A nie tak jak w wielu firmach być akwizytorem jednej , czy dwóch firm inwestycyjnych , mówiąc o doradztwie , a tak naprawdę będąc akwizytorem. Ale tak jak pisałem ja tu pracuję , więc sprawdź sam. pozdrawiam
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z firmą ADS Finance obsługuje mnie od paru lat Anna Wiśniewska i cieszę się, że spotkałam ją na mojej drodze nie dość że zmieniła mi kredyt na tanszy i wiele zaoszczędziłam to jeszcze przejrzała wszystkie moje ubezpieczenia i inny program niby na emeryture a który okazał się jednym wielkim oszustwem. Jestem wdziędzna Pani (usunięte przez administratora) jak będzie to pani czytac to na pewno proszę pamiętać że zawsze będę panią polecac.