Fakty przeczą niektórym opiniom. Firma nie ma właściwie nowych ofert, znaczy ludzie pracują!
Język jest wymagany na poziomie zaawansowanym, ponieważ mowa jest tutaj o płynnym porozumiewaniu się z rynkiem docelowym.
Zgadza się. Koncentrujemy się na klientach z Europy Zachodniej. Zależy nam, żeby zapewnić im jak najwyższą jakość obsługi, dlatego w przypadku rekrutacji do działów sprzedaży oraz obsługi klienta, szukamy osób, które swobodnie rozmawiają w języku angielskim, niemieckim lub francuskim. Mile widziane są również języki z grupy skandynawskich.
W dzisiejszych czasach znajomość języków obcych jest często niezbędnym narzędziem do podjęcia pracy w firmie o charakterze międzynarodowym. @Paulo wspominasz o konieczności posługiwania się językiem angielskim i niemieckim. Wiecie na jakim poziomie zaawansowania wymagana jest znajomość tych języków?
OPINION pomogła postawić na nogi niejedna branżę. Widziałem ich ostatnią ofertę pracy i idą dalej, szukają ludzi ze znajomością języka angielskiego i niemieckiego. Czyżby jakieś nowe projekty rozpoczęli?
Rotacja w biurze obslugi klienta to ok 70%. W ciagu roku zwolnili sie wszyscy handlowcy, zostala jedna Pani bez doświadczenia wiec wrzucili potężnych klientów konsultantkom BOK nie zapewniajac odpowiednich szkoleń. Wszystko działa na zasadzie "a może się uda, a jak nie to kogoś zwolnimy". Prezes ma tysiac pomysłów na minutę nie kończąc żadnego. Dyrektorzy albo beda myslec tak jak Szefu albo nara. Rzeczywiście pracuja tam sami lenie majac po 200 przepracowanych godzin w miesiącu....
Od początku roku z Działu Customer Service odeszły 4 osoby (cały zespół liczy ponad 20 pracowników). Firma rozwija się, więc ulega zmianom i nie każdemu to odpowiada, natomiast oczywiście pracujemy nad zmniejszeniem się rotacji. Obecnie zespół CS odbywa kilkumiesięczny cykl szkoleń, aby utrwalić swoją wiedzę, a także ją rozszerzyć. Dział handlowy od paru miesięcy jest kształtowany na nowo i tworzony z osób, które chcą pracować zgodnie z metodologią sprzedaży, która jest standardem w naszej firmie, i rozumieją jej zalety.
Szukam informacji o firmie ponieważ mam zamiar aplikować na stanowisko help desk. Czy może ktoś podpowiedzieć -Jakie warunki stawiają? Jak się w ogóle pracuje w firmie? Czy poza pensją są jeszcze jakieś dodatki może socjalne?
Rekrutację do Działu IT już zakończyliśmy, natomiast wszystkie osoby, które w przyszłości będą zastanawiać się nad wzięciem udziału w naszych procesach rekrutacji, zapraszamy do kontaktu z Działem HR: rekrutacja@opinion.com.pl; tel.: 32 330 19 55. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania :)
Opinion szuka grafika, ktoś może napisać parę słów o tym stanowisku? Jaka ekipa, godziny pracy, atmosfera, itp.? Nie można doprosić się żadnych wstępnych informacji przez maila i telefon, że już o widełkach płacowych nie wspomnę.
@Andrzej jeżeli chcesz zapoznać się z aktualnymi ofertami pracy OPINION SP Z O.O. zachęcam do odwiedzenia ich strony internetowej: http://www.opinion.com.pl/najnowsze-oferty-pracy-aplikuj-do-nas-juz-dzis.html
Firma Opinion nie ma prawie wcale nowych ofert pracy. Natomiast rotacja to w dzisiejszych czasach zupełnie normalne zjawisko.
@Adam1976 piszesz, że w firmie jest duża rotacja. Co masz konkretnie na myśli? Na jakich stanowiskach?
Z tego co wiem - biuro obsługi klienta (ponoć ciągła rotacja) i z stanowiska wyższe Miałem zamiar aplikować na KAMa, natomiast po wywiadzie środowiskowym postanowiłem odpuścić.
@atakatam W firmie jest bardzo duża rotacja, wymogi oraz oczekiwania są dalekie od realnych możliwości.
@atakatam, myślisz o aplikowaniu?
napiszcie proszę jak wygląda dział eksportu, poszukują do niego dyrektora. Jaka struktura, ile ludzi, jaka atmosfera w dziale i co się stało, że zabrakło dyrektora.
Słyszeliście, że firma zatrudnia 10 pracowników oraz 107 współpracowników w całej Polsce? Takich oraz innych informacji możemy dowiedzieć się ze strony internetowej firmy - http://www.opinion.com.pl/fakty.html
Każda firmę można oskarżyć o złe traktowanie pracownika. Ale ja pracuje i widzę cwaniaków udających pracę to........
Duża rotacja kadry kierowniczej. Doświadczony czytelnik wie, co to oznacza. Niewtajemniczeni i naiwni zostaną chętnie dołączeni do zespołu, bo permanentna rekrutacja trwa.
Jestem pracownikiem i uważam, że to bardzo fajna firma. Wszystko jest tak jak być powinno. Po wpisach już wiadomo kto tak bardzo narzeka na Opinion-a, same lenie.
Mam aplikować do działu marketingu bo słyszałam same dobre opinie o nich. Trochę się boję rozmowy kwalifikacyjnej??
a jak wygląda dział eksportu? poszukują ostatnio do niego dyrektora...
W tej firmie nie liczy się człowiek tylko metry wydruku :( Garstka drukarzy musi w pocie czoła utrzymać olbrzymi personel administracyjno-biurowy, który w zasadzie jest zbędny w tej firmie bo poza parzeniem kawy i łazikowaniem i przeszkadzaniem nie jest widoczny. Planowanie to kolejna porażka w jeden dzień kilometry medium do wydruku w drugi dziobanie po kilka metrów z różnego rodzaju materiałów - porażka. Kierownik wie, że nic nie wie a jego doświadczenie jest co najmniej podstawowe :) Odradzam tą firmę !!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Opinion Strefa Druku Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Opinion Strefa Druku Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Opinion Strefa Druku Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!